Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ressource-/servicemedarbejdere til Idrætsteam på Amager

Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning på Amager søger to ressource-/servicemedarbejdere.

Arbejdsopgaver:

  • Sikre ro og tryghed for anlæggets brugere
  • Servicere og hjælpe foreninger og brugere i og omkring anlægget
  • Drifte anlægget og evt. håndtere vedligeholdelsesopgaver
  • Deltage i driftsmøder.

Vi lægger vægt på, at du:

  • kan lide at have kundekontakt
  • kan arbejde selvstændigt
  • har menneskekendskab og naturlig autoritet
  • kan indgå i mindre vedligeholdelses- og renholdningsopgaver
  • er robust og eventuel erfaring med konflikthåndtering.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med alsidige og afvekslende opgaver
  • Et uformelt miljø med udfordringer
  • Mulighed for ekstra timer også på andre anlæg.

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er placeret i Sundby idrætspark. 
Den ugentlige arbejdstid er 8 timer og ligger primært i weekenden, der arbejdes efter vagtplan.
Der er desuden mulighed for at indgå som vikar på andre anlæg, ved sygdom, afvikling af ferie m.m.
Vi forventer, at du kan påbegynde arbejdet den 1. marts 2020 eller så hurtigt som muligt.

Mere information
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Thomas Bøgh på 2673 4740 eller Jørn Kent Christensen på 2499 5990.

Søg via nedenstående link senest fredag den 31. januar 2020


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330156841Phoenix-4b3e563212020-01-14T15:01:33.147Ressource-/servicemedarbejdere til Idrætsteam på Amager

Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning på Amager søger to ressource-/servicemedarbejdere.

Arbejdsopgaver:

  • Sikre ro og tryghed for anlæggets brugere
  • Servicere og hjælpe foreninger og brugere i og omkring anlægget
  • Drifte anlægget og evt. håndtere vedligeholdelsesopgaver
  • Deltage i driftsmøder.

Vi lægger vægt på, at du:

  • kan lide at have kundekontakt
  • kan arbejde selvstændigt
  • har menneskekendskab og naturlig autoritet
  • kan indgå i mindre vedligeholdelses- og renholdningsopgaver
  • er robust og eventuel erfaring med konflikthåndtering.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med alsidige og afvekslende opgaver
  • Et uformelt miljø med udfordringer
  • Mulighed for ekstra timer også på andre anlæg.

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er placeret i Sundby idrætspark. 
Den ugentlige arbejdstid er 8 timer og ligger primært i weekenden, der arbejdes efter vagtplan.
Der er desuden mulighed for at indgå som vikar på andre anlæg, ved sygdom, afvikling af ferie m.m.
Vi forventer, at du kan påbegynde arbejdet den 1. marts 2020 eller så hurtigt som muligt.

Mere information
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Thomas Bøgh på 2673 4740 eller Jørn Kent Christensen på 2499 5990.

Søg via nedenstående link senest fredag den 31. januar 2020

2020-02-01T00:53:31.073 Københavns Kommunes Kultur- og Fritidsforvaltning på Amager søger to ressource- servicemedarbejdere. Arbejdsopgaver: Sikre ro og tryghed for anlæggets brugere Servicere og hjælpe foreninger og brugere i og omkring anlægget Drifte anlægget og evt. håndtere vedligeholdelsesopgaver Deltage i driftsmøder. Vi lægger vægt på, at du: kan lide at have kundekontakt kan arbejde selvstændigt har menneskekendskab og naturlig autoritet kan indgå i mindre vedligeholdelses- og renholdningsopgaver er robust og eventuel erfaring med konflikthåndtering. Vi tilbyder: En arbejdsplads med alsidige og afvekslende opgaver Et uformelt miljø med udfordringer Mulighed for ekstra timer også på andre anlæg. Ansættelsesvilkår Stillingerne er placeret i Sundby idrætspark. Den ugentlige arbejdstid er 8 timer og ligger primært i weekenden, der arbejdes efter vagtplan. Der er desuden mulighed for at indgå som vikar på andre anlæg, ved sygdom, afvikling af ferie m.m. Vi forventer, at du kan påbegynde arbejdet den 1. marts 2020 eller så hurtigt som muligt. Mere information Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte Thomas Bøgh på 2673 4740 eller Jørn Kent Christensen på 2499 5990. Søg via nedenstående link senest fredag den 31. januar 202010Phoenix4b3e5632100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163365&DepartmentId=19049&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3691602Sundby Idrætspark11Englandsvej 612300København SDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent10001884841KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16336500014-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b3e5632https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b3e5632https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b3e5632&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4b3e5632&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/12.jpgRessource-/servicemedarbejdere til Idrætsteam på Amager12007991Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service363930704mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330178708Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og MiljøforvaltningenBasic Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m. I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport. Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem. Om jobbet Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune. Vigtigste arbejdsopgaver: Vask af gulve (dagligt). Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg. Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger. Opsyn. Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde. Arbejdstid Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet). over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Om dig Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel. Vi tilbyder Du bliver en del af en arbejdsplads med stor rummelighed hvor nøgleordene tillid og ansvar med en uformel og kollegial tone Spørgsmål Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00. Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum?

Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m.

I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport.

Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem.

Om jobbet
Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune.

Vigtigste arbejdsopgaver:

  • Vask af gulve (dagligt).
  • Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg.
  • Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger.
  • Opsyn.

Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde.

Arbejdstid
Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet).

  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller
  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller
  • over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Om dig
Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en arbejdsplads

  • med stor rummelighed
  • hvor nøgleordene tillid og ansvar
  • med en uformel og kollegial tone

Spørgsmål
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00.

Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

ORS/Small/kk_logo_small.pngToiletter med OpsynKøbenhavn S2020-02-17T13:06:38.3632020-03-02T00:00:00
330178124Pedel/teknisk servicemedarbejder til Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg SkoleBasic Vi søger en dygtig pedel servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj. Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af gensidig respekt. Jobbet Du skal i samarbejde med rengøringspersonalet, det pædagogisk personale og ledelsen være fleksibel i forhold til diverse opgaver på fritidsdelen, fx samle møbler, tage imod varer, bestille håndværkere, udføre oprydnings- og flytteopgaver, samarbejde med boligselskabet, være tovholder på renoverings- og byggeprojekter, udføre diverse små reparationer, stille op klargøre til møder og arrangementer m.m. Og du bliver ansvarlig for fritidsdelens alarm- og nøglesystem, dvs. oprette nøglebrikker, alarmkoder m.m. til nye medarbejdere. Endvidere bliver du ansvarlig for vores materialegård og affaldssortering. Vi forventer, at du trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker kan begå dig på dansk i både skrift og tale er serviceminded og imødekommende er fleksibel i forhold til arbejdstid har en håndværksmæssig uddannelse inden for VVS, tømrer snedker, el eller andet relevant har kategori B kørekort er i stand til at handle selvstændigt og tager ansvar for opgaverne kan arbejde i en politisk ledet organisation Ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. maj 2020. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07-17.00, men der kan forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. Mere information Du kan få yderligere oplysninger hos leder Heidi Larsen på 2494 0153. Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen. Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020 Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 12. marts i tidsrummet kl. 11-14.00.

Vi søger en dygtig pedel/servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj.

Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af gensidig respekt.

Jobbet 
Du skal i samarbejde med rengøringspersonalet, det pædagogisk personale og ledelsen være fleksibel i forhold til diverse opgaver på fritidsdelen, fx samle møbler, tage imod varer, bestille håndværkere, udføre oprydnings- og flytteopgaver, samarbejde med boligselskabet, være tovholder på renoverings- og byggeprojekter, udføre diverse små reparationer, stille op/klargøre til møder og arrangementer m.m. Og du bliver ansvarlig for fritidsdelens alarm- og nøglesystem, dvs. oprette nøglebrikker, alarmkoder m.m. til nye medarbejdere. Endvidere bliver du ansvarlig for vores materialegård og affaldssortering.

Vi forventer, at du

  • trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker
  • kan begå dig på dansk i både skrift og tale
  • er serviceminded og imødekommende
  • er fleksibel i forhold til arbejdstid
  • har en håndværksmæssig uddannelse inden for VVS, tømrer/snedker, el eller andet relevant
  • har kategori B kørekort
  • er i stand til at handle selvstændigt og tager ansvar for opgaverne
  • kan arbejde i en politisk ledet organisation

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. maj 2020. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07-17.00, men der kan forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. 

Mere information
Du kan få yderligere oplysninger hos leder Heidi Larsen på 2494 0153.

Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020
Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 12. marts i tidsrummet kl. 11-14.00.

ORS/Small/kk_logo_small.pngFritidsinstitutionen ved Tingbjerg SkoleBrønshøj2020-02-14T14:05:21.5502020-03-05T00:00:00
330182055Servicemedarbejder med hjerte for børn, unge og deres familier til et vikariat på et halvt årRobot Juliane Marie Centret Afsnit for Børn og Unge med Kirurgiske Sygdomme i mave-tarm og urinveje søger per 1. marts, eller efter aftale, en hospitalsmedarbejder med ansvar for servicefunktioner. Stillingen er et vikariat på 30 timer. Der er ugentligt fremmøde alle ugens hverdage fra klokken ca. 8 - 14. Vi tilbyder en varierende arbejdsdag inden for følgende områder: Sikring af, at afdelingen fremstår ren og nydelig Opredning af senge Opfyldning af skabe Ansvar for aflevering og afhentning af medicoteknisk udstyr Bestilling af madvare Sætte mad- og kolonialvare på plads Bestilling af dyner og puder Koordinering af rengøring i samarbejde med afdelingens rengøringsassistenter Vi forventer, at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer: En sundhedsfaglig eller administrativ baggrund Godt humør Omsorgsfuld og tillidsvækkende Trives med at indgå i relation med børn, unge og forældre Serviceminded Forstår at strukturere og organisere egne opgaver Fleksibel og rummelig Kunne agere i en uforudsigelig og travl hverdag Gode kommunikationsevner da du vil have tæt kontakt til de indlagte børn og deres forældre Om afsnittet Afsnittet varetager plejen og behandlingen af børn fra 0-16 år. Afsnittets speciale er mangfoldigt men hovedfunktionen er børn født med misdannelser i nyre-urinveje, i tarmsystemet og i kønsorganerne. Vi følger derfor langt størsteparten af børnene fra de er nyfødte til de fylder 16 år. Vi er et afsnit med 13 sengepladser og indlæggelserne spænder fra 1 dag til 1 år. I forbindelse med sengeafsnittet har vi et mindre daghospital som er åbent i hverdagene fra 7.00-16.00. Derudover har vi akut modtagefunktion samt et stort ambulatorium. Det er således de samme sygeplejersker, som varetager plejen af både de indlagte samt dagkirurgiske patienter. Personalegruppen består af cirka 25 sygeplejersker, 1 pædagog og 7 børnekirurger. Som servicemedarbejder refererer du til afdelingssygeplejersken. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Yderligere oplysninger Kontakt afdelingssygeplejerske Maria Simmelkjær på 3545 3547 hvis du har spørgsmål om stillingen. Ansøgningsfrist og tidspunkt for ansættelsessamtaler Ansøgningsfrist mandag den 24. februar kl. 12.00. Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag den 27. februar 2020. Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.Juliane Marie Centret

Afsnit for Børn og Unge med Kirurgiske Sygdomme i mave-tarm og urinveje søger per 1. marts, eller efter aftale, en hospitalsmedarbejder med ansvar for servicefunktioner.
Stillingen er et vikariat på 30 timer. Der er ugentligt fremmøde alle ugens hverdage fra klokken ca. 8 - 14.

Vi tilbyder en varierende arbejdsdag inden for følgende områder:

  • Sikring af, at afdelingen fremstår ren og nydelig
  • Opredning af senge
  • Opfyldning af skabe
  • Ansvar for aflevering og afhentning af medicoteknisk udstyr
  • Bestilling af madvare
  • Sætte mad- og kolonialvare på plads
  • Bestilling af dyner og puder
  • Koordinering af rengøring i samarbejde med afdelingens rengøringsassistenter
Vi forventer, at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer:

  • En sundhedsfaglig eller administrativ baggrund
  • Godt humør
  • Omsorgsfuld og tillidsvækkende
  • Trives med at indgå i relation med børn, unge og forældre
  • Serviceminded
  • Forstår at strukturere og organisere egne opgaver
  • Fleksibel og rummelig
  • Kunne agere i en uforudsigelig og travl hverdag
  • Gode kommunikationsevner da du vil have tæt kontakt til de indlagte børn og deres forældre
Om afsnittet

Afsnittet varetager plejen og behandlingen af børn fra 0-16 år. Afsnittets speciale er mangfoldigt men hovedfunktionen er børn født med misdannelser i nyre-urinveje, i tarmsystemet og i kønsorganerne. Vi følger derfor langt størsteparten af børnene fra de er nyfødte til de fylder 16 år. Vi er et afsnit med 13 sengepladser og indlæggelserne spænder fra 1 dag til 1 år. I forbindelse med sengeafsnittet har vi et mindre daghospital som er åbent i hverdagene fra 7.00-16.00. Derudover har vi akut modtagefunktion samt et stort ambulatorium. Det er således de samme sygeplejersker, som varetager plejen af både de indlagte samt dagkirurgiske patienter. Personalegruppen består af cirka 25 sygeplejersker, 1 pædagog og 7 børnekirurger.

Som servicemedarbejder refererer du til afdelingssygeplejersken.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

Yderligere oplysninger
Kontakt afdelingssygeplejerske Maria Simmelkjær på 3545 3547 hvis du har spørgsmål om stillingen.

Ansøgningsfrist og tidspunkt for ansættelsessamtaler

Ansøgningsfrist mandag den 24. februar kl. 12.00.

Der afholdes ansættelsessamtaler torsdag den 27. februar 2020.

Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.

Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.

Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.



RigshospitaletKøbenhavn Ø2020-02-18T00:00:002020-02-24T00:00:00
330187743Servicemedarbejder til kontor og pakkeenhed med god strukturRobot Elsker du at sætte ting i system og løse opgaver til UG, så er dette måske dit drømmejob! Vi søger en medarbejder til vores kontor og pakkeenhed med stort engagement og godt humør er du meget struktureret, ansvarsbevidst og detaljeorienteret, så er det måske dig vi står og mangler. Om green matters green matters er en ekspanderende grossistvirksomhed, der arbejder med både økologisk hudpleje og make-up i Danmark og Sverige med brands som benecos og Trilogy. Hos green matters elsker vi det, vi laver. Vi bruger vores egne kvalitetsprodukter og føler, at vores mission er at udbrede det generelle kendskab til grøn hudpleje. Vi forventer, at du griber dine projekter an på samme facon. Vores lyse og hyggelige kontor og lager ligger i København K ved Kongens Have, med dejlig udsigt til en grøn have. Kontor og lager ligger samme sted og har derved et meget tæt samarbejde. Vi går meget op i at have et godt arbejdsmiljø og rar omgangstone. Du bliver en del af et lille team, der hjælper hinanden, når det brænder på. Om stillingen Dine opgaver vil være: Daglig drift af vores lager Pakning og håndtering af daglige ordre Modtagelse af varer Håndtering af varer fx. påsætning af labels mm Klargøring af displays Kundeservice og ordretastning opfølgning Forefaldende arbejde Vi tilbyder således en stilling, hvor du vil være omdrejningspunktet på vores lager, og hvor to dage ikke er ens. Om dig Konkret lægger vi vægt på, at du: Er selvstændig og selvkørende Tager ansvar og sætter en ære i dit arbejde Er yderst struktureret og følger op på dine opgaver Kan håndtere mange forskelligartede opgaver samtidig Er tryg ved arbejdsopgaver inden for områder, du ikke kender Kan begå dig i office-pakken Stillingen er sat til ca. 20 timer ugentligt fra 10-15:00, med en ugentlig fridag Send os gerne din motiverede ansøgning inkl. billede til job@greenmatters.dk

Elsker du at sætte ting i system og løse opgaver til UG, så er dette måske dit drømmejob!

 

Vi søger en medarbejder til vores kontor og pakkeenhed med stort engagement og godt humør – er du meget struktureret, ansvarsbevidst og detaljeorienteret, så er det måske dig vi står og mangler.

 

Om green matters

green matters er en ekspanderende grossistvirksomhed, der arbejder med både økologisk hudpleje og make-up i Danmark og Sverige med brands som benecos og Trilogy.

 

Hos green matters elsker vi det, vi laver. Vi bruger vores egne kvalitetsprodukter og føler, at vores mission er at udbrede det generelle kendskab til grøn hudpleje. Vi forventer, at du griber dine projekter an på samme facon.

Vores lyse og hyggelige kontor og lager ligger i København K ved Kongens Have, med dejlig udsigt til en grøn have. Kontor og lager ligger samme sted og har derved et meget tæt samarbejde. Vi går meget op i at have et godt arbejdsmiljø og rar omgangstone.

 

Du bliver en del af et lille team, der hjælper hinanden, når det brænder på.

 

Om stillingen

Dine opgaver vil være:

  • Daglig drift af vores lager
  • Pakning og håndtering af daglige ordre
  • Modtagelse af varer
  • Håndtering af varer fx. påsætning af labels mm
  • Klargøring af displays
  • Kundeservice og ordretastning
  • opfølgning
  • Forefaldende arbejde

 

Vi tilbyder således en stilling, hvor du vil være omdrejningspunktet på vores lager, og hvor to dage ikke er ens.

 

Om dig  

Konkret lægger vi vægt på, at du:

  • Er selvstændig og selvkørende
  • Tager ansvar og sætter en ære i dit arbejde
  • Er yderst struktureret og følger op på dine opgaver
  • Kan håndtere mange forskelligartede opgaver samtidig
  • Er tryg ved arbejdsopgaver inden for områder, du ikke kender
  • Kan begå dig i office-pakken

 

 

Stillingen er sat til ca. 20 timer ugentligt fra 10-15:00, med en ugentlig fridag

Send os gerne din motiverede ansøgning inkl. billede til job@greenmatters.dk

GREEN MATTERS ApSKøbenhavn K2020-02-19T00:00:002020-02-27T00:00:00
330185222RengøringRobot Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau? Servicefirmaet Globel A S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team. Jobbet Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil. Personen Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd. Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.Praktisk Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest. Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk

Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau?

Servicefirmaet Globel A/S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team.

Jobbet
Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. 

Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil.

Personen

Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.

For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd.

Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.

Praktisk
Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest.

Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 – 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2020-02-19T00:00:002020-02-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og Miljøforvaltningen

Toiletter med Opsyn

København S
Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområ...
Indrykket:17. februar 2020

Pedel/teknisk servicemedarbejder til Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg Skole

Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg Skole

Brønshøj
Vi søger en dygtig pedel servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj. Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksi...
Indrykket:14. februar 2020

Servicemedarbejder med hjerte for børn, unge og deres familier til et vikariat på et halvt år

Rigshospitalet

København Ø
Juliane Marie Centret Afsnit for Børn og Unge med Kirurgiske Sygdomme i mave-tarm og urinveje søger per 1. marts, eller efter aftale, en hospitalsmedarbejder med ansvar for servicefunktioner. Stillingen er et vikariat på 30 timer. Der er ugentligt f...
Indrykket:18. februar 2020

Servicemedarbejder til kontor og pakkeenhed med god struktur

GREEN MATTERS ApS

København K
Elsker du at sætte ting i system og løse opgaver til UG, så er dette måske dit drømmejob! Vi søger en medarbejder til vores kontor og pakkeenhed med stort engagement og godt humør er du meget struktureret, ansvarsbevidst og detaljeorienteret, så er ...
Indrykket:19. februar 2020

Rengøring

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau? Servicefirmaet Globel A S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team. Jobbet Til vores professionelle og seje rengøringstea...
Indrykket:19. februar 2020