Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ressourceplanlægger

..der kan styrke, udvikle og koordinere vore nationale og globale personaleressourcer

Scanel International A/S, beliggende i Frederikshavn er markedsledende inden for tekniske systemer, komponenter og serviceydelser til marine- offshore og vindindustrien. Vi beskæftiger mere end 250 medarbejdere på projekter i mere end 30 lande. Scanel International A/S har været i konstant vækst siden etableringen i 1991 og omsætter for et pænt 3-cifret millionbeløb.

Læs mere på www.scanel.dk

Vågent overblik på bemandingssituationen

Du refererer til selskabets COO. Sammen med denne og vore projektledere har du ansvaret for at styre og optimere vore personaleressourcer nationalt og globalt.

Vi har konstant aktivitet på projekter over hele verden og bemandingen varierer næsten dagligt. Det stiller krav til en velovervejet og proaktiv ressourceplanlægning med fokus på hurtigt og kvalificeret at kunne træffe rigtige beslutninger om allokering af personale.

Dine primære arbejdsopgaver vil derfor være:

  • Sammen med afdelingslederne at bemande vore projekter ud fra gældende projektplaner.
  • Med kort varsel at kunne re-allokere ressourcer således at projekterne ikke forsinkes eller fordyres unødigt.
  • Opretholde et konstant overblik over ressourcernes belastning og opgaver for herigennem at sikre gennemsigtighed i vores ressourcesituation.
  • På forhånd at kunne identificere potentielle ressourcekonflikter mellem projekterne og sammen med afdelingslederne at have alternative løsninger parat.
  • Rapportering til selskabets ledelse omkring ressourcesituationen
  • Sammen med Legal Adviser og COO skal du indgå i overenskomstforhandlinger samt foretage opfølgning på lokale løn- og ansættelsesaftaler.
  • Rejsebestilling, booking af hotel mv.
  • Efter behov deltager du i møder i det operationelle ledelsesteam
  • Medvirke til ansættelse af timelønnede medarbejdere, når behovet opstår

Det vil være et succes kriterium for dig at der er ro på bemandingssituationen, overblik og indsigt, der sikrer at du kan hjælpe driftsledelsen til at allokere de rette ressourcer i rette tid.

Produktionsassistent, planlægger, service eller drift baggrund?

Der er ingen uddannelsesmæssige krav til denne stilling!

Til gengæld modtager vi meget gerne ansøgninger fra dig hvis du har relevant erfaring med at bemande og ressourceoptimere. Det vil være et ekstra plus hvis din erfaring også stammer fra en internationalt arbejdende virksomhed. Det vil også tale til din fordel hvis du har erfaring med projekt- og ressourcestyringssystemer.

Du kan komme fra industrien, servicebranchen, detailhandel, handelsvirksomhed eller evt. offentligt drevet virksomhed.

Det vigtigste er din personlighed. Du skal trives med at lægge ”puslespil” dvs. at få bemandingen til at gå op. Du skal kunne tænke hurtigt og til tider utraditionelt. Samtidig skal du besidde en god fornemmelse for mennesker og være interesseret i at forstå og få indblik i de kompetencer, muligheder og begrænsninger som vort personale har.

Du er god til at skabe relationer, samarbejder på alle niveauer, positiv, proaktiv, udadvendt og humoristisk.

Det er givet at du har et stort drive, du fungerer godt i en organisation hvor der er ”tryk på”. På trods af dette bevarer du overblikket og strukturen i dit arbejde.

Du har gode engelskkundskaber idet en stor del af vore produktionsmedarbejdere, montører og kunder ikke taler dansk. Du skal også beherske dansk i skrift og tale flydende idet alle ledere, lokalt ansatte på kontoret samt mange kunder er dansk talende.

Selvstændigt og dynamisk miljø med fokus på formidling og kommunikation i øjenhøjde

Scanel International A/S har fem overordnede værdier som bærer vores kultur og samarbejde både internt og eksternt: Troværdighed, Respekt, Stolthed, Fællesskab og Retfærdighed.

Hvis du kan vedkende dig de samme pejlemærker og værdier vil vi gerne have dig med på holdet.

Vi tilbyder dig en nøgleposition som en fleksibel holdspiller inden for ressource planlægning. Desuden en fast løn som afspejler de kvalifikationer du kommer med. Vi tilbyder også en god pensionsordning, en sundhedsforsikring, en god frokostordning og en række sociale aktiviteter som styrker det sammenhold og faglige fællesskab som du bliver en del af.

Send din ansøgning

Vi benytter en ekstern konsulent til denne opgave. Derfor bedes du maile din ansøgning og CV til Rahbek-Consulting på walther@rahbek-consulting.dk. Du er velkommen til at kontakte Walther Rahbek på 5036 4042 hvis du har spørgsmål til stillingen. Sidste frist for ansøgninger er mandag den 23. april 2018.

 

 

 

 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Faglig koordinator til Ungdommens Uddannelsesvejledning

Jobcentret

Hjørring
Unge- og Uddannelsesafdelingen i Jobcenter Hjørring søger en faglig koordinator, der brænder for Erhvervs- og Uddannelsesvejledningen. Det er en fast fuldtidsstilling med ansættelse den 1. november 2018 eller snarest derefter. Vores kerneopgave er i...
Indrykket:18. september 2018
Udløbsdato:7. oktober 2018

Koordinator for telekomteknikere - Aalborg

Xterna A/S

Aalborg
Har du erfaring med koordinering af medarbejdere i marken og vil du være en del af en stor, veletableret virksomhed, hvor det er udfordrende og sjovt at gå på arbejde, så har vi jobbet til dig. Xterna søger koordinator for virksomhed i Aalborg kommu...
Indrykket:11. september 2018
Udløbsdato:9. oktober 2018

Projektkoordinator til strategisk indsats inden for uddannelse og digitalisering

Aalborg Universitet

Aalborg
Ved Aalborg Universitet (AAU) opslås en fuldtidsstilling som projektkoordinator til besættelse pr. 1. januar 2019.StillingsbeskrivelseAalborg Universitet har for nyligt vedtaget en ambitiøs digitaliseringsstrategi med høj vægt på uddannelsesområdet ...
Indrykket:13. september 2018
Udløbsdato:8. oktober 2018

Koordinator for det frivillige arbejde ved KamillianerGaarden, Center for Lindrende Behandling

Region Nordjylland

Aalborg
Stillingen som koordinator for det frivillige arbejde ved KamillianerGaarden, Center for Lindrende Behandling, opslås hermed til besættelse 1. december 2018. Støtteforeningen Kamillus organiserer det frivillige arbejde på KamillianerGaardens Hospice...
Indrykket:18. september 2018
Udløbsdato:5. oktober 2018