Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Restaurant Flammen Esbjerg søger Buffet Manager

Til vores restaurant i Esbjerg søger vi en Buffet Manager, der brænder for nye udfordringer i et hus med et fast koncept, og hvor to dage alligevel ikke er ens.
Vi lægge vægt på, at du har joberfaring inden for branchen – gerne fra køkkenarbejde.

Vi forventer, at du:

  • Har et højt kvalitetsniveau
  • Er udadvendt og samarbejdsvillig
  • Er effektiv og ansvarsbevidst
  • Kan indgå i et fast koncept
  • Kan lede og fordele arbejde samt udvikle vores medarbejdere
  • Har gode kommunikations- og lederevner
  • Kan tale, læse og skrive dansk
  • Kan fremvise en straffeattest

Vi tilbyder:

  • Dygtige og gode kollegaer
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø
  • En fuldtids arbejdsuge og en god vagtplan med varierende arbejdstider
  • En udfordrende hverdag med et fast koncept, men hvor to dage alligevel ikke er ens

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Tilberedning af vores grillbuffet
  • Medansvar for varebestilling samt varemodtagelse
  • Status og drift af køkkenet
  • Guide og lede køkkenets øvrige personale
  • Daglig sparring med General Manager

 

Har du eventuelle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte General Manager Annika Birkegren på telefon 22 52 72 40 eller mail esbjerg@restaurant-flammen.dk

Vi kalder til samtaler løbende, så send din ansøgning allerede nu via vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.

Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014803Phoenix-f73a4cc712019-05-01T00:00:00Restaurant Flammen Esbjerg søger Buffet Manager

Til vores restaurant i Esbjerg søger vi en Buffet Manager, der brænder for nye udfordringer i et hus med et fast koncept, og hvor to dage alligevel ikke er ens.
Vi lægge vægt på, at du har joberfaring inden for branchen – gerne fra køkkenarbejde.

Vi forventer, at du:

  • Har et højt kvalitetsniveau
  • Er udadvendt og samarbejdsvillig
  • Er effektiv og ansvarsbevidst
  • Kan indgå i et fast koncept
  • Kan lede og fordele arbejde samt udvikle vores medarbejdere
  • Har gode kommunikations- og lederevner
  • Kan tale, læse og skrive dansk
  • Kan fremvise en straffeattest

Vi tilbyder:

  • Dygtige og gode kollegaer
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø
  • En fuldtids arbejdsuge og en god vagtplan med varierende arbejdstider
  • En udfordrende hverdag med et fast koncept, men hvor to dage alligevel ikke er ens

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Tilberedning af vores grillbuffet
  • Medansvar for varebestilling samt varemodtagelse
  • Status og drift af køkkenet
  • Guide og lede køkkenets øvrige personale
  • Daglig sparring med General Manager

 

Har du eventuelle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte General Manager Annika Birkegren på telefon 22 52 72 40 eller mail esbjerg@restaurant-flammen.dk

Vi kalder til samtaler løbende, så send din ansøgning allerede nu via vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.

Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

 

 

2019-05-20T00:50:36.110 Til vores restaurant i Esbjerg søger vi en Buffet Manager, der brænder for nye udfordringer i et hus med et fast koncept, og hvor to dage alligevel ikke er ens.Vi lægge vægt på, at du har joberfaring inden for branchen gerne fra køkkenarbejde. Vi forventer, at du: Har et højt kvalitetsniveau Er udadvendt og samarbejdsvillig Er effektiv og ansvarsbevidst Kan indgå i et fast koncept Kan lede og fordele arbejde samt udvikle vores medarbejdere Har gode kommunikations- og lederevner Kan tale, læse og skrive dansk Kan fremvise en straffeattest Vi tilbyder: Dygtige og gode kollegaer Et godt og sundt arbejdsmiljø En fuldtids arbejdsuge og en god vagtplan med varierende arbejdstider En udfordrende hverdag med et fast koncept, men hvor to dage alligevel ikke er ens Dine primære arbejdsopgaver: Tilberedning af vores grillbuffet Medansvar for varebestilling samt varemodtagelse Status og drift af køkkenet Guide og lede køkkenets øvrige personale Daglig sparring med General Manager Har du eventuelle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte General Manager Annika Birkegren på telefon 22 52 72 40 eller mail esbjerg@restaurant-flammen.dk Vi kalder til samtaler løbende, så send din ansøgning allerede nu via vores hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig. Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland. Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor id en til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre. Se mere om Flammen på http: www.restaurant-flammen.dk11jobnetf73a4cc7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://www.restaurant-flammen.dk/job/restaurant/esbjerg/buffet-manager-30EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3505256Strandbygade 20, Esbjerg11Strandbygade 206700EsbjergDKDanmark0
esbjerg@restaurant-flammen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent742737JobNet4973132497313210009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f73a4cc7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f73a4cc7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f73a4cc7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f73a4cc7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Strandbygade 20, Esbjerg får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12007991Dansk3Læse/ tale131913Manager6Ledelse361402575Annikaesbjerg@restaurant-flammen.dkDKDanmarkDKDanmark330025485Manager - Global Business intelligenceRobot Would you like to experiment the LEGO® adventure? Do you have a passion for technology? Would you like to play a critical role in defining the future of BI in a large and diverse organization? Join the Global Business Intelligence team, investigate the new BI solutions, help your stakeholders understand the data. Understand the needs of your stakeholders. Design the reporting and analysis solutions to support them. As a manager, you will join the Corporate Finance Reporting and Business Intelligence team of approximately 30 colleagues and work within a close-knit Business Intelligence sub-team of 8. The Business Intelligence team ensures the financial and sales data integrity, owns the performance reporting tools for the entire LEGO® organization, trains the organization on data and tools. By supporting colleagues from different functions (sales, operation, finance, marketing), you will be exposed to a large part of the organization, building and leading training sessions, resolving system and data related issues with the help of the IT department, improving the processes to create the foundation for enhanced reporting solutions. You will be primarily responsible for the Point-of-Sale and Selling-in Sales data. You will coordinate the data flow making the best use of robotics, you will accompany the deployment of Power BI and other BI tools like SAC to communicate on the forecast and on the actuals. Your business understanding will allow you to translate your stakeholders need into IT solutions to enhance our reporting and tools. You will likewise lead and contribute to a large variety of smaller and medium size projects to continuously improve our systems (SAP BW and others) and processes in order to cope with an increasing amount of data. Make the most of your talent. In our supportive environment, you will use your collaboration skills, as you get involved in projects that put you in contact with many highly experienced colleagues with a wide variety of expertise. We will of course be sure to help you reach your full potential and grow within the Business Intelligence function by sharing our knowledge with you and engaging you in exciting new tasks as you develop your skills. Unleash your curiosity and build a strong technical expertise Building on an already strong experience of data analyst, you can efficiently handle many stakeholders. You have experience in BI tools and project management. You are structured in the way you work you seek to understand the root causes before proposing solutions. With your open-minded approach, your curiosity, your positive attitude, and your strong collaboration skills, you thrive in delivering your best in supporting colleagues, while seeking for opportunities to continuously improve our systems and processes. Your qualifications: • You hold a bachelor s degree in finance, economics, technology or business. • You have 5 years of experience from a business intelligence position, such as analyst, or the like, preferably in a global organisation. • You have advanced Excel skills, experience with SAP and BI tools (like webi, SAC, Power BI) • You have solid communication skills and speak and write English effortlessly. Bringing it to life In LEGO, we have a mission to inspire and develop the builders of tomorrow. Being part of our company, which continues to grow evolve rapidly, you will contribute to shape the future of our Business Intelligence function, while developing yourself and building a career. So, this is your chance to make a real impact as part of our team, which makes this position truly exciting, says Arnaud Flamme, Director Finance Global Business Intelligence. Join the global LEGO® family In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family, where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to reading your application please remember to attach a motivated cover letter and a current CV in English, when you apply. We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidate.

Would you like to experiment the LEGO® adventure? Do you have a passion for technology? Would you like to play a critical role in defining the future of BI in a large and diverse organization?

Join the Global Business Intelligence team, investigate the new BI solutions, help your stakeholders understand the data.

Understand the needs of your stakeholders. Design the reporting and analysis solutions to support them.

As a manager, you will join the Corporate Finance Reporting and Business Intelligence team of approximately 30 colleagues and work within a close-knit Business Intelligence sub-team of 8. The Business Intelligence team ensures the financial and sales data integrity, owns the performance reporting tools for the entire LEGO® organization, trains the organization on data and tools.

By supporting colleagues from different functions (sales, operation, finance, marketing), you will be exposed to a large part of the organization, building and leading training sessions, resolving system and data related issues with the help of the IT department, improving the processes to create the foundation for enhanced reporting solutions.

You will be primarily responsible for the Point-of-Sale and Selling-in Sales data. You will coordinate the data flow making the best use of robotics, you will accompany the deployment of Power BI and other BI tools like SAC to communicate on the forecast and on the actuals. Your business understanding will allow you to translate your stakeholders need into IT solutions to enhance our reporting and tools.

You will likewise lead and contribute to a large variety of smaller and medium size projects to continuously improve our systems (SAP BW and others) and processes in order to cope with an increasing amount of data.

Make the most of your talent.

In our supportive environment, you will use your collaboration skills, as you get involved in projects that put you in contact with many highly experienced colleagues with a wide variety of expertise. We will of course be sure to help you reach your full potential and grow within the Business Intelligence function by sharing our knowledge with you and engaging you in exciting new tasks as you develop your skills.

Unleash your curiosity and build a strong technical expertise

Building on an already strong experience of data analyst, you can efficiently handle many stakeholders. You have experience in BI tools and project management. You are structured in the way you work; you seek to understand the root causes before proposing solutions. With your open-minded approach, your curiosity, your positive attitude, and your strong collaboration skills, you thrive in delivering your best in supporting colleagues, while seeking for opportunities to continuously improve our systems and processes.

Your qualifications:

• You hold a bachelor’s degree in finance, economics, technology or business.

• You have 5+ years of experience from a business intelligence position, such as analyst, or the like, preferably in a global organisation.

• You have advanced Excel skills, experience with SAP and BI tools (like webi, SAC, Power BI)

• You have solid communication skills and speak and write English effortlessly.

Bringing it to life

“In LEGO, we have a mission to inspire and develop the builders of tomorrow. Being part of our company, which continues to grow & evolve rapidly, you will contribute to shape the future of our Business Intelligence function, while developing yourself and building a career. So, this is your chance to make a real impact as part of our team, which makes this position truly exciting,” says Arnaud Flamme, Director Finance Global Business Intelligence.

Join the global LEGO® family

In the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family, where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to reading your application – please remember to attach a motivated cover letter and a current CV in English, when you apply.

We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position down once we have found the right candidate.

LEGO SYSTEM A/SBillund2019-05-16T00:00:002019-05-28T00:00:00
330018167Restaurant Flammen i Esbjerg søger en Assistant General ManagerRobot Til vores hyggelige toetagers center-restaurant i Esbjerg søger vi en fuldtids Assistant General Manager, der kan lykkes med alle tre kerneområder på samme tid: glade og tilfredse gæster, motiverede og glade medarbejdere, samt en stabil og sund driftsøkonomi. Dit primære ansvarsområde bliver på køkkensiden, hvor du vil indgå i vagtplanen. Vi forventer, at du: Sikrer gode gæsteoplevelser og sikrer tilfredse og engagerede medarbejdere Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter Varetager den daglige drift med øje for gæst og koncept Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling Er meget opfølgende og ærekær Er pragmatisk og struktureret i din tilgang Evner at samarbejde på tværs Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer Dit overordnet ansvar bliver køkkenet, hvor du skal: Sikre, at gode gæsteoplevelser leveres, hver gang Pleje og udvikle dine medarbejdere Kvalitetssikring af konceptet og restauranten som helhed Opnåelse af indtjenings- og omkostningsbudgetter Sikre, at procedurer og arbejdsgange er optimale Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold. Vi tilbyder: 40 dygtige og læringsivrige medarbejdere Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor ingen dage er ens Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte General Manager Annika Birkegren på telefon 22 52 72 40 eller på mail esbjerg@restaurant-flammen.dk Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu via vores hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig. Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland. Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor id en til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre. Se mere om Flammen på http: www.restaurant-flammen.dk

Til vores hyggelige toetagers center-restaurant i Esbjerg søger vi en fuldtids Assistant General Manager, der kan lykkes med alle tre kerneområder på samme tid: glade og tilfredse gæster, motiverede og glade medarbejdere, samt en stabil og sund driftsøkonomi.
Dit primære ansvarsområde bliver på køkkensiden, hvor du vil indgå i vagtplanen.

 

Vi forventer, at du:

  • Sikrer gode gæsteoplevelser og sikrer tilfredse og engagerede medarbejdere
  • Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter
  • Varetager den daglige drift med øje for gæst og koncept
  • Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
  • Er meget opfølgende og ærekær
  • Er pragmatisk og struktureret i din tilgang
  • Evner at samarbejde på tværs
  • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

Dit overordnet ansvar bliver køkkenet, hvor du skal: 

  • Sikre, at gode gæsteoplevelser leveres, hver gang
  • Pleje og udvikle dine medarbejdere
  • Kvalitetssikring af konceptet og restauranten som helhed
  • Opnåelse af indtjenings- og omkostningsbudgetter
  • Sikre, at procedurer og arbejdsgange er optimale
  • Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold. 

Vi tilbyder:

  • 40 dygtige og læringsivrige medarbejdere
  • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø
  • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
  • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor ingen dage er ens

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte General Manager Annika Birkegren på telefon 22 52 72 40 eller på mail esbjerg@restaurant-flammen.dk

Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu via vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i  Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.

Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

Strandbygade 20, EsbjergEsbjerg2019-05-06T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Manager - Global Business intelligence

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Would you like to experiment the LEGO® adventure? Do you have a passion for technology? Would you like to play a critical role in defining the future of BI in a large and diverse organization? Join the Global Business Intelligence team, investigate ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Restaurant Flammen i Esbjerg søger en Assistant General Manager

Strandbygade 20, Esbjerg

Esbjerg
Til vores hyggelige toetagers center-restaurant i Esbjerg søger vi en fuldtids Assistant General Manager, der kan lykkes med alle tre kerneområder på samme tid: glade og tilfredse gæster, motiverede og glade medarbejdere, samt en stabil og sund drif...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019