Restaurant Flammen Kolding søger Assistant General Manager

Har du erfaring fra restaurationsbranchen og har du lyst til i samarbejde med vores General Manager, at drive den restaurant, hvor Flammen startede?

Vi søger en Assistant General Manager, der brænder for driften på begge sider af køkkendøren og som kan lykkes med alle tre kerneområder på samme tid: glade og tilfredse gæster, motiverede og glade medarbejdere, samt en stabil og sund driftsøkonomi.

Du vil referere til vores General Manager

 

Vi forventer, at du:

  • Sikrer gode gæsteoplevelser og sikrer tilfredse og engagerede medarbejdere
  • Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter
  • Varetager den daglige drift med øje for gæst og koncept
  • Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
  • Er meget opfølgende og ærekær
  • Kan og har lyst til at indgå i vagtplanen både på restaurantside og ude i køkkenet
  • Er pragmatisk og struktureret i din tilgang
  • Evner at samarbejde på tværs
  • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

Dit overordnet ansvar bliver, at: 

  • Sikre, at gode gæsteoplevelser leveres, hver gang
  • Pleje og udvikle dine medarbejdere
  • Kvalitetssikring af konceptet og restauranten som helhed
  • Opnåelse af indtjenings- og omkostningsbudgetter
  • Sikre, at procedurer og arbejdsgange er optimale
  • Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold. 

Vi tilbyder:

  • Omkring 30 dygtige og læringsivrige medarbejdere
  • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø
  • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
  • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor ingen dage er ens

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Area Manager Henrik Larsen på telefon 27 30 38 33 eller på mail hl@restaurant-flammen.dk

Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”send ansøgning” øverst på siden.

Tiltrædelse snarest

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

Lidt om Restaurant Flammen:

Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang.
I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.


Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032695Phoenix-e33acc7a12019-05-27T00:00:00Restaurant Flammen Kolding søger Assistant General Manager

Har du erfaring fra restaurationsbranchen og har du lyst til i samarbejde med vores General Manager, at drive den restaurant, hvor Flammen startede?

Vi søger en Assistant General Manager, der brænder for driften på begge sider af køkkendøren og som kan lykkes med alle tre kerneområder på samme tid: glade og tilfredse gæster, motiverede og glade medarbejdere, samt en stabil og sund driftsøkonomi.

Du vil referere til vores General Manager

 

Vi forventer, at du:

  • Sikrer gode gæsteoplevelser og sikrer tilfredse og engagerede medarbejdere
  • Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter
  • Varetager den daglige drift med øje for gæst og koncept
  • Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
  • Er meget opfølgende og ærekær
  • Kan og har lyst til at indgå i vagtplanen både på restaurantside og ude i køkkenet
  • Er pragmatisk og struktureret i din tilgang
  • Evner at samarbejde på tværs
  • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

Dit overordnet ansvar bliver, at: 

  • Sikre, at gode gæsteoplevelser leveres, hver gang
  • Pleje og udvikle dine medarbejdere
  • Kvalitetssikring af konceptet og restauranten som helhed
  • Opnåelse af indtjenings- og omkostningsbudgetter
  • Sikre, at procedurer og arbejdsgange er optimale
  • Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold. 

Vi tilbyder:

  • Omkring 30 dygtige og læringsivrige medarbejdere
  • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø
  • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
  • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor ingen dage er ens

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Area Manager Henrik Larsen på telefon 27 30 38 33 eller på mail hl@restaurant-flammen.dk

Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”send ansøgning” øverst på siden.

Tiltrædelse snarest

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

Lidt om Restaurant Flammen:

Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang.
I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.


Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

 

Har du erfaring fra restaurationsbranchen og har du lyst til i samarbejde med vores General Manager, at drive den restaurant, hvor Flammen startede? Vi søger en Assistant General Manager, der brænder for driften på begge sider af køkkendøren og som kan lykkes med alle tre kerneområder på samme tid: glade og tilfredse gæster, motiverede og glade medarbejdere, samt en stabil og sund driftsøkonomi. Du vil referere til vores General Manager Vi forventer, at du: Sikrer gode gæsteoplevelser og sikrer tilfredse og engagerede medarbejdere Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter Varetager den daglige drift med øje for gæst og koncept Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling Er meget opfølgende og ærekær Kan og har lyst til at indgå i vagtplanen både på restaurantside og ude i køkkenet Er pragmatisk og struktureret i din tilgang Evner at samarbejde på tværs Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer Dit overordnet ansvar bliver, at: Sikre, at gode gæsteoplevelser leveres, hver gang Pleje og udvikle dine medarbejdere Kvalitetssikring af konceptet og restauranten som helhed Opnåelse af indtjenings- og omkostningsbudgetter Sikre, at procedurer og arbejdsgange er optimale Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold. Vi tilbyder: Omkring 30 dygtige og læringsivrige medarbejdere Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor ingen dage er ens Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Area Manager Henrik Larsen på telefon 27 30 38 33 eller på mail hl@restaurant-flammen.dk Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på send ansøgning øverst på siden. Tiltrædelse snarest Vi glæder os til at høre fra dig. Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland. Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor id en til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre. Se mere om Flammen på http: www.restaurant-flammen.dk11jobnete33acc7a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-23T00:00:000000https://www.restaurant-flammen.dk/job/restaurant/kolding/assistant-general-manager-40EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3536028Haderslevvej 145, Kolding11Haderslevvej 1456000KoldingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768463JobNet4996120499612010027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e33acc7ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e33acc7ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e33acc7a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e33acc7a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933035General Manager6Ledelse361933024Henrikhj@restaurant-flammen.dkDKDanmarkDKDanmark330044318Leder af den selvejende daginstitution Ågård BørnehaveBasic Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling. Tiltrædelse 1. oktober 2019 Om jobbet Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personalegruppe består af fire pædagoger, én pædagogisk assistent og to medhjælpere. Derudover har vi en seniorjobber i køkkenet. Vi søger en erfaren institutionsleder, der sikrer gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige børnehave. Vi forventer af dig, at du Trives i et mindre hus og har en positiv tilgang over for børn, forældre, ansatte og bestyrelse. Har fokus på kerneopgaven at skabe trivsel og læring for børnene. Kan sætte dit præg på den pædagogiske praksis og samarbejde med personalet i og omkring udviklingen af børnehaven. Bringer medarbejdernes kompetencer i spil gennem tillid, inddragelse og anerkendelse. Har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. Har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring. Vi tilbyder dig Et spændende lederjob i en skøn børnehave fyldt med sjove og livlige børn. En glad og åben atmosfære, hvor det er trygt og rart at komme. En børnehave med fokus på samarbejde og fleksibilitet både internt i personalegruppen, men også i forhold til forældre og lokalsamfundet. En anerkendende og inkluderende tilgang i vores dagligdag med børnene og hinanden. En engageret personalegruppe med forskellige kompetencer og ressourcer. Et tæt og godt forældresamarbejde samt en aktiv forældrebestyrelse og støttekreds. Ansættelsesvilkår Stillingen er en 37 timers stilling, hvor vi forventer at noget af tiden bruges med børnene. Løn - og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse. Om os Vi er en mindre selvejende børnehave med en central placering i Ågård, Gravens og Øster Starup. Fysisk er vi opdelt i to huse med en stor fælles legeplads, ligesom vi befinder os midt i smuk natur med mange muligheder. Børnehaven prioriterer et tæt samarbejde med lokalområdet herunder dagplejen, skolen og plejehjemmet. Vi er en børnehave med mange traditioner, engagerede medarbejdere og en aktiv bestyrelse. Vi ønsker at åbne verden i børnehøjde og ser læring og leg som noget gensidigt børn og voksne imellem. Ågård børnehave fik i 2019 den højeste forældretilfredshedsscore i Vejle kommune. Vi har ca. 50 børn i alderen 3-6 år, der er aldersopdelte på 3 stuer, samt driftsoverenskomst med Vejle kommune, som vi har et godt og tæt samarbejde med. Flere oplysninger Yderligere oplysninger samt aftale om evt. kan fås hos konstitueret leder Karina H. Horsted på 21 31 40 99. Du kan også læse mere om os på www.aagaard.vejle.dk Vi holder 1. ansættelsessamtale den 20. august og 2. runde den 27. august. Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. Børne -og offentlig straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Ansøgningsfrist Den 11. august 2019 Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling.

Tiltrædelse

1. oktober 2019

Om jobbet

Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personalegruppe består af fire pædagoger, én pædagogisk assistent og to medhjælpere. Derudover har vi en seniorjobber i køkkenet.

Vi søger en erfaren institutionsleder, der sikrer gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige børnehave.

Vi forventer af dig, at du

  • Trives i et mindre hus og har en positiv tilgang over for børn, forældre, ansatte og bestyrelse.
  • Har fokus på kerneopgaven; at skabe trivsel og læring for børnene.
  • Kan sætte dit præg på den pædagogiske praksis og samarbejde med personalet i og omkring udviklingen af børnehaven.
  • Bringer medarbejdernes kompetencer i spil gennem tillid, inddragelse og anerkendelse.
  • Har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog.
  • Har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring.

Vi tilbyder dig

  • Et spændende lederjob i en skøn børnehave fyldt med sjove og livlige børn.
  • En glad og åben atmosfære, hvor det er trygt og rart at komme.
  • En børnehave med fokus på samarbejde og fleksibilitet – både internt i personalegruppen, men også i forhold til forældre og lokalsamfundet.
  • En anerkendende og inkluderende tilgang i vores dagligdag med børnene og hinanden.
  • En engageret personalegruppe med forskellige kompetencer og ressourcer.
  • Et tæt og godt forældresamarbejde samt en aktiv forældrebestyrelse og støttekreds.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en 37 timers stilling, hvor vi forventer at noget af tiden bruges med børnene.

Løn -  og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse.

Om os

Vi er en mindre selvejende børnehave med en central placering i Ågård, Gravens og Øster Starup. Fysisk er vi opdelt i to huse med en stor fælles legeplads, ligesom vi befinder os midt i smuk natur med mange muligheder. Børnehaven prioriterer et tæt samarbejde med lokalområdet herunder dagplejen, skolen og plejehjemmet.

Vi er en børnehave med mange traditioner, engagerede medarbejdere og en aktiv bestyrelse. Vi ønsker at åbne verden i børnehøjde og ser læring og leg som noget gensidigt børn og voksne imellem. Ågård børnehave fik i 2019 den højeste forældretilfredshedsscore i Vejle kommune. 

Vi har ca. 50 børn i alderen 3-6 år, der er aldersopdelte på 3 stuer, samt driftsoverenskomst med Vejle kommune, som vi har et godt og tæt samarbejde med.

Flere oplysninger

Yderligere oplysninger samt aftale om evt. kan fås hos konstitueret leder Karina H. Horsted på 21 31 40 99. Du kan også læse mere om os på www.aagaard.vejle.dk  

Vi holder 1. ansættelsessamtale den 20. august og 2. runde den 27. august. Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børne -og offentlig straffeattest

Vi indhenter børne- og straffeattest. 

Ansøgningsfrist

Den 11. august 2019

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

ORS/Small/21f8ed5b_logo.pngAagaard BørnehaveEgtved2019-06-17T11:00:42.6932019-07-22T00:00:00
330036579Souschef - OdenseRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Lars Guldberg på telefon 4212 0639, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Odense-3463?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Lars Guldberg på telefon 4212 0639, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Odense-3463?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationOdense C2019-06-04T00:00:002019-07-01T00:00:00
330035919Souschef - OdenseRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Navid Samarghandi på telefon 4212 0527, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Odense-3463?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Navid Samarghandi på telefon 4212 0527, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Odense-3463?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationSvendborg2019-06-03T00:00:002019-07-29T00:00:00
330034733Souschef - ViborgRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Simon Højvang på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Kolding-3433?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Simon Højvang på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Kolding-3433?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationViborg2019-05-29T00:00:002019-06-26T00:00:00
330029492Souschef - KoldingRobot I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre. Om jobbet Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen: Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede Om dig Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du: Har en venlig og professionel fremtoning Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel Skaber gode kundeoplevelser Har overblik og fokus på detaljen Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt Branchens bedste sammenhold Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Simon Højvang på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 16. Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via https: karriere.lidl.dk da jobsearch Souschef-Kolding-3433?rdeLocaleAttr da

I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

Om jobbet

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Om dig

Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

  • Har en venlig og professionel fremtoning
  • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
  • Skaber gode kundeoplevelser
  • Har overblik og fokus på detaljen
  • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

  1.  En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
  2.  Branchens bedste sammenhold
  3.  Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
  4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
  5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Simon Højvang på telefon 4212 0520, hverdage mellem kl. 8 – 16.

Send din ansøgning!Send hurtigst muligt din ansøgning og et detaljeret CV. Du skal benytte vores online ansøgningsformular via 

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Souschef-Kolding-3433?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationKolding2019-05-22T00:00:002019-06-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af den selvejende daginstitution Ågård Børnehave

Aagaard Børnehave

Egtved
Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling. Tiltrædelse 1. oktober 2019 Om jobbet Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personal...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Souschef - Odense

Lidl Danmark K/S Administration

Odense C
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Souschef - Odense

Lidl Danmark K/S Administration

Svendborg
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Souschef - Viborg

Lidl Danmark K/S Administration

Viborg
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Souschef - Kolding

Lidl Danmark K/S Administration

Kolding
I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer ...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019