Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Restaurant Flammen søger CallCenter-medarbejder til fuldtidsstilling

Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter.

Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og har du mod på et krævende og travlt job, hvor der bliver forventet noget af dig, så er vores CallCenter i Kolding lige noget for dig.

Til at besvare henvendelser fra vores gæster pr. telefon, mail og SoMe søger vi pr. 5. august en medarbejder til en 37 timers stilling til vores CallCenter.

Så hvis du kan smile igennem en telefon og bevare det kølige overblik imens du yder den bedste og varmeste service, samt besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt, så er det dig vi søger.

Din baggrund er underordnet, men har du erfaring fra en lignende stilling i et service- eller callcenter er det en fordel. Det vigtigste er, at du har lyst til at tale med gæster og at du motiveres af at yde en professionel service, så vores gæster får en god og positiv oplevelse, når de er i kontakt med dig.

 

Vi forventer, at du:

  • Er fleksibel og træder til ved sygdom, ferie og lignende
  • Er struktureret, omhyggelig og ansvarsbevidst
  • Besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt.  
  • Har lyst til at yde god og professionel service
  • Kan arbejde i tidsrummet 11-21, hver anden weekend samt nogle helligdage.
  • Kan tale, læse og skrive dansk og engelsk
  • Kan fremvise en straffeattest

Dit overordnet ansvar bliver, at:

  • Svare på gæstehenvendelser pr. telefon, mail og SoMe
  • Administrere Chat-funktion på vores hjemmeside
  • Lave, sende og fakturere gavekort
  • Diverse administrative ad hoc opgaver samt daglig oprydning på vores hovedkontor
  • Afløse vores Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige

Vi tilbyder:

  • Dygtige og gode kollegaer
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø med personalearrangement hvert kvartal
  • Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet.

Opstart 5. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Charlotte Søfeldt på telefon 35 26 63 62 eller på mail charlotte.s@restaurant-flammen.dk

Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag via vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Lidt om Restaurant Flammen:
Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang.
I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.


Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330042104Phoenix-227487ab12019-06-12T00:00:00Restaurant Flammen søger CallCenter-medarbejder til fuldtidsstilling

Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter.

Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og har du mod på et krævende og travlt job, hvor der bliver forventet noget af dig, så er vores CallCenter i Kolding lige noget for dig.

Til at besvare henvendelser fra vores gæster pr. telefon, mail og SoMe søger vi pr. 5. august en medarbejder til en 37 timers stilling til vores CallCenter.

Så hvis du kan smile igennem en telefon og bevare det kølige overblik imens du yder den bedste og varmeste service, samt besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt, så er det dig vi søger.

Din baggrund er underordnet, men har du erfaring fra en lignende stilling i et service- eller callcenter er det en fordel. Det vigtigste er, at du har lyst til at tale med gæster og at du motiveres af at yde en professionel service, så vores gæster får en god og positiv oplevelse, når de er i kontakt med dig.

 

Vi forventer, at du:

  • Er fleksibel og træder til ved sygdom, ferie og lignende
  • Er struktureret, omhyggelig og ansvarsbevidst
  • Besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt.  
  • Har lyst til at yde god og professionel service
  • Kan arbejde i tidsrummet 11-21, hver anden weekend samt nogle helligdage.
  • Kan tale, læse og skrive dansk og engelsk
  • Kan fremvise en straffeattest

Dit overordnet ansvar bliver, at:

  • Svare på gæstehenvendelser pr. telefon, mail og SoMe
  • Administrere Chat-funktion på vores hjemmeside
  • Lave, sende og fakturere gavekort
  • Diverse administrative ad hoc opgaver samt daglig oprydning på vores hovedkontor
  • Afløse vores Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige

Vi tilbyder:

  • Dygtige og gode kollegaer
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø med personalearrangement hvert kvartal
  • Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet.

Opstart 5. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Charlotte Søfeldt på telefon 35 26 63 62 eller på mail charlotte.s@restaurant-flammen.dk

Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag via vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Lidt om Restaurant Flammen:
Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang.
I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.


Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

 

2019-08-05T01:50:31.540 Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter. Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og har du mod på et krævende og travlt job, hvor der bliver forventet noget af dig, så er vores CallCenter i Kolding lige noget for dig. Til at besvare henvendelser fra vores gæster pr. telefon, mail og SoMe søger vi pr. 5. august en medarbejder til en 37 timers stilling til vores CallCenter. Så hvis du kan smile igennem en telefon og bevare det kølige overblik imens du yder den bedste og varmeste service, samt besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt, så er det dig vi søger. Din baggrund er underordnet, men har du erfaring fra en lignende stilling i et service- eller callcenter er det en fordel. Det vigtigste er, at du har lyst til at tale med gæster og at du motiveres af at yde en professionel service, så vores gæster får en god og positiv oplevelse, når de er i kontakt med dig. Vi forventer, at du: Er fleksibel og træder til ved sygdom, ferie og lignende Er struktureret, omhyggelig og ansvarsbevidst Besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Har lyst til at yde god og professionel service Kan arbejde i tidsrummet 11-21, hver anden weekend samt nogle helligdage. Kan tale, læse og skrive dansk og engelsk Kan fremvise en straffeattest Dit overordnet ansvar bliver, at: Svare på gæstehenvendelser pr. telefon, mail og SoMe Administrere Chat-funktion på vores hjemmeside Lave, sende og fakturere gavekort Diverse administrative ad hoc opgaver samt daglig oprydning på vores hovedkontor Afløse vores Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Vi tilbyder: Dygtige og gode kollegaer Et godt og sundt arbejdsmiljø med personalearrangement hvert kvartal Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet. Opstart 5. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Charlotte Søfeldt på telefon 35 26 63 62 eller på mail charlotte.s@restaurant-flammen.dk Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag via vores hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig. Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland. Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor id en til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre. Se mere om Flammen på http: www.restaurant-flammen.dk11jobnet227487ab100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://www.restaurant-flammen.dk/job/restaurant/callcenter/callcenter-medarbejder-30EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3545989FLAMMEN DK ApS11Skovvangen 576000KoldingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent777352JobNet5003850500385010012-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=227487abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=227487abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=227487ab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=227487ab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRestaurant Flammen søger CallCenter-medarbejder til fuldtidsstilling1Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service362079037noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330100840Urinvejskirurgisk Sengeafsnit, Vejle Sygehus, søger en servicemedarbejder til at løfte vores afsnits mangfoldige opgaverBasic Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi forventer følgende arbejdstid: Mandage: kl. 13.00-19.00 Tirsdage til og med fredage: kl. 06.30-13.00 I vores sengeafsnit har vi ansat dygtige social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og en sekretær. Vi er en sammensat gruppe af medarbejdere med kort og længere anciennitet. Vi har et godt samarbejde. I afsnittet behandler vi patienter i alle aldre med sygdomme i nyrer, blære og de mandlige kønsorganer. Vi har plads til 18 døgnpatienter, og i hverdage modtager vi også ambulante patienter. I tilknytning til vores sengeafsnit har vi et lyst og venligt sammedagsafsnit, hvor vi modtager nogle af vores operationspatienter og nogle af vores ambulante patienter. Vi har et højt patientflow med kort indlæggelsestid. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet blive: At lave drikkevarevogn Servere mad til vores patienter og samle bakker ind Lave personalekaffe og tømme opvaskemaskine Tømme og vaske urene senge samt redde dem op Lægge linned på plads Daglig oprydning Rengøringsopgaver Fylde depotvarer op Bestille depotvarer og indimellem at hente ting i sygehusets depot Bestille puder og dyner Sende diverse materialer til patienter Diverse ad hoc opgaver Det er en fordel, hvis du har et hygiejnekursus -bevis. Som servicemedarbejder hos os, skal du: Bidrage ind i den fortsatte positive udvikling og gode stemning i vores afsnit Have en god kontakt til vores patienter Være god til at kommunikere og holde en god omgangstone Kunne arbejde såvel selvstændigt samt tværfagligt Være god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kunne håndtere, hvis de arbejdsopgaver du har planlagt for dagen, bliver nødvendige at prioritere anderledes Kunne bevare et godt overblik Være idérig og se muligheder For yderligere information er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgitte Jansbak på telefon: 79 40 94 48. Ansøgningsfrist d. 24. oktober Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 30. oktober

Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 – 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi forventer følgende arbejdstid:

Mandage: kl. 13.00-19.00

Tirsdage til og med fredage: kl. 06.30-13.00

I vores sengeafsnit har vi ansat dygtige social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og en sekretær. Vi er en sammensat gruppe af medarbejdere med kort og længere anciennitet. Vi har et godt samarbejde.

I afsnittet behandler vi patienter i alle aldre med sygdomme i nyrer, blære og de mandlige kønsorganer. Vi har plads til 18 døgnpatienter, og i hverdage modtager vi også ambulante patienter. I tilknytning til vores sengeafsnit har vi et lyst og venligt sammedagsafsnit, hvor vi modtager nogle af vores operationspatienter og nogle af vores ambulante patienter. Vi har et højt patientflow med kort indlæggelsestid.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet blive:

  • At lave drikkevarevogn
  • Servere mad til vores patienter og samle bakker ind
  • Lave personalekaffe og tømme opvaskemaskine
  • Tømme og vaske urene senge samt redde dem op
  • Lægge linned på plads
  • Daglig oprydning
  • Rengøringsopgaver
  • Fylde depotvarer op
  • Bestille depotvarer og indimellem at hente ting i sygehusets depot
  • Bestille puder og dyner
  • Sende diverse materialer til patienter
  • Diverse ad hoc opgaver

 

Det er en fordel, hvis du har et hygiejnekursus/-bevis.

Som servicemedarbejder hos os, skal du:

  • Bidrage ind i den fortsatte positive udvikling og gode stemning i vores afsnit
  • Have en god kontakt til vores patienter
  • Være god til at kommunikere og holde en god omgangstone
  • Kunne arbejde såvel selvstændigt samt tværfagligt
  •  Være god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kunne håndtere, hvis de arbejdsopgaver du har planlagt for dagen, bliver nødvendige at prioritere anderledes
  • Kunne bevare et godt overblik
  • Være idérig og se muligheder

 

For yderligere information er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgitte Jansbak på telefon: 79 40 94 48.

Ansøgningsfrist d. 24. oktober

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 30. oktober

 

 

 

 

 

 

 

ORS/Small/ffb8eacd_logo.pngUrinvejskirurgi, Vejle SygehusVejle2019-10-04T12:05:05.1602019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Urinvejskirurgisk Sengeafsnit, Vejle Sygehus, søger en servicemedarbejder til at løfte vores afsnits mangfoldige opgaver

Urinvejskirurgi, Vejle Sygehus

Vejle
Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi fo...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019