Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked

Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.  
 
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330006003Phoenix-2588b58612019-04-11T18:06:27.397Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.  
 
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
2019-05-27T00:52:03.227 Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver: Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling Præsentation af konceptet over for kunder Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale Sikre opnåelse af salgsbudget Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering Om dig Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel. FK er eksperter Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.10Phoenix2588b586101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143716&DepartmentId=19993&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3507030FK Distribution A/S11Bredebjergvej 62630TaastrupDKDanmarkORS/2588b586_logo.pngORS/Small/2588b586_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent1744331FKPremium14371601111-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2588b586https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2588b586https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2588b586&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2588b586&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgResultatorienteret Account Manager til digitalt marked12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361436945ms@fk.dkDanmarkDanmark330113310Entusiastisk Junior Account Manager til opsøgende telesalgProfile Vi vækster og vi er ambitiøse! Derfor har vi i Dayli brug for flere dygtige og engagerede medarbejdere i salgsafdelingen. Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret og foretrækker du at arbejde selvstændigt? Så er du måske vores nye Junior Account Manager til telesalg. Dayli er fremtidens medieplatform. Vi er et nyskabende team, der arbejdet hårdt hver dag på at skabe Danmarks foretrukne markedsplads med de bedste rabatter til forbrugerne. Du tilbydes Et udviklende deltidsjob på 15-20 timer om ugen som Junior Account Manager, hvor du via telefonen skal etablere et samarbejde med nye leverandører. Din opgave bliver at kontakte potentielle leverandører for at indgå nye samarbejder eller alternativt booke et fysisk møde på vegne af vores Account Managers. Dine primære arbejdsopgaver bliver: Opsøgende salg og mødebooking via telefon Koordinering med de øvrige kolleger i Salgsteamet Opfølgning og administrative opgaver knyttet til salgsarbejdet Du får en uddannelse i telesalg, og du skal trives med et højt aktivitetsniveau, hvor dit primære arbejdsredskab er telefonen. Om dig Du har et højt drive, er selvmotiverende og resultatorienteret. Du planlægger selv dine indsatser, og har en struktureret tilgang til opgaverne. Du tager ikke et nej for nej og arbejder benhårdt for at nå dine salgsmål med fokus på at levere resultater uden dog at gå på kompromis med kvaliteten. Jobbet er for dig der: Kan sælge via en telefon Er udadvendt og har en sælgende profil Har et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nej Har et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaver Erfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til at tale med leverandørerne. Vi tilbyder En nyoprettet stilling i et iværksættermiljø, hvor du får udfordringer både fagligt og personligt med gode muligheder for at afprøve forskellige initiativer. Du bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Taastrup. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om Dayli, så klik ind på vores hjemmeside www.dayli.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgschef Martin Willadsen tlf. 6124 6718. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. Dayli har ambitioner om at skabe Danmarks foretrukne markedsplads med de bedste rabatter til forbrugerne, og være den foretrukne samarbejdspartner for leverandører med en no cure no pay marketing løsning. Vi er nyskabende, ambitiøse og arbejder hårdt på at skabe en succes. Dayli er en del af det børsnoterede selskab North Media A S.

Vi vækster og vi er ambitiøse! Derfor har vi i Dayli brug for flere dygtige og engagerede medarbejdere i salgsafdelingen. Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret og foretrækker du at arbejde selvstændigt? Så er du måske vores nye Junior Account Manager til telesalg.

Dayli er fremtidens medieplatform. Vi er et nyskabende team, der arbejdet hårdt hver dag på at skabe Danmarks foretrukne markedsplads med de bedste rabatter til forbrugerne.

Du tilbydes
Et udviklende deltidsjob på 15-20 timer om ugen som Junior Account Manager, hvor du via telefonen skal etablere et samarbejde med nye leverandører. Din opgave bliver at kontakte potentielle leverandører for at indgå nye samarbejder eller alternativt booke et fysisk møde på vegne af vores Account Managers. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Opsøgende salg og mødebooking via telefon
  • Koordinering med de øvrige kolleger i Salgsteamet
  • Opfølgning og administrative opgaver knyttet til salgsarbejdet

Du får en uddannelse i telesalg, og du skal trives med et højt aktivitetsniveau, hvor dit primære arbejdsredskab er telefonen.

Om dig
Du har et højt drive, er selvmotiverende og resultatorienteret. Du planlægger selv dine indsatser, og har en struktureret tilgang til opgaverne. Du tager ikke et nej for nej og arbejder benhårdt for at nå dine salgsmål med fokus på at levere resultater – uden dog at gå på kompromis med kvaliteten. Jobbet er for dig der:

  • Kan sælge via en telefon
  • Er udadvendt og har en sælgende profil
  • Har et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nej
  • Har et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaver

Erfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til at tale med leverandørerne.

Vi tilbyder  
En nyoprettet stilling i et iværksættermiljø, hvor du får udfordringer både fagligt og personligt med gode muligheder for at afprøve forskellige initiativer. Du bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Taastrup. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om Dayli, så klik ind på vores hjemmeside www.dayli.dk.
 
Interesseret?  
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgschef Martin Willadsen tlf. 6124 6718. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. 
 
Dayli har ambitioner om at skabe Danmarks foretrukne markedsplads med de bedste rabatter til forbrugerne, og være den foretrukne samarbejdspartner for leverandører med en no cure no pay marketing løsning. Vi er nyskabende, ambitiøse og arbejder hårdt på at skabe en succes. Dayli er en del af det børsnoterede selskab North Media A/S.

ORS/Small/de372182_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-10-28T14:00:57.0502019-12-12T00:00:00
330134057Account ManagerRobot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Mere end 1 års erfaring med telefonsalg Work Supply søger på vegne af vores kunde en Account Manager. Her kommer du til at arbejde med B2B salg. Der er tale om alt salg indenfor kontorartikler. Om dig: Har minimum 1 års erfaring med telefonsalg Har lyst til at arbejde med spændende produkter Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Om jobbet: Et attraktivt koncept Gode kollegaer i et kreativt miljø En stabil virksomhed i positiv fremgang Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn provision Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 19663

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Language: Dansk

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: Mere end 1 års erfaring med telefonsalg

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Account Manager. Her kommer du til at arbejde med B2B salg. Der er tale om alt salg indenfor kontorartikler. 

Om dig:

Har minimum 1 års erfaring med telefonsalg

Har lyst til at arbejde med spændende produkter

Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Om jobbet:

Et attraktivt koncept

Gode kollegaer i et kreativt miljø

En stabil virksomhed i positiv fremgang

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk

Oplys JOB ID: 19663

Work Supply IVSGlostrup2019-12-02T00:00:002020-01-27T00:00:00
330117388Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergenProfile Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager. Om jobbetDu bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter. Dine primære opgaver bliver:Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomhederOpbygning og videreudvikling af kundeporteføljeTil at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald. Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante. Om digDu har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning. Jobbet er for dig der:Kan sælge via telefonenEr udadvendt og har en sælgende profilEr resultatorienteret og brænder for salgHar et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nejHar et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaverErfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver. Vil du med på rejsen?MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk. Hos os får du:Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeserEn Great Place To Work-certificeret arbejdspladsEn god sundheds- og pensionsordningEn lækker kantineordning fra MeyersKontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladserMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureHvad nu?Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, og brænder du for at gøre en forskel for erhvervslivet? Så læs med her.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. For at fortsætte den positive vækst har vi brug for endnu en talentfuld Account Manager.

Om jobbet
Du bliver en del af et team, hvor vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Din opgave bliver at kontakte ansættende ledere i små og mellemstore virksomheder, for at tilbyde dem løsninger inden for jobannoncering og employer branding – og her er vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites særligt populære produkter.

Dine primære opgaver bliver:
  • Rådgivning og salg af jobannoncering til små og mellemstore virksomheder
  • Opbygning og videreudvikling af kundeportefølje
Til at støtte op om dit salg får du kompetent sparring og coaching fra din chef og dine kollegaer. Vores marketingafdeling vil desuden understøtte din salgsindsats med relevant data, som sikrer at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.

Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.

Om dig
Du har et højt drive, arbejder selvstændigt og baserer din salgsopgave på et højt aktivitetsniveau samt gode, relationsskabende salgsdialoger. Du formår at skabe værdi for kunden, ved at være skarp i behovsafdækning og rådgivning.

Jobbet er for dig der:
  • Kan sælge via telefonen
  • Er udadvendt og har en sælgende profil
  • Er resultatorienteret og brænder for salg
  • Har et højt aktivitetsniveau og ikke bliver slået ud af et nej
  • Har et højt engagement, er initiativrig og arbejder vedholdende med dine opgaver
Erfaring med telemarketing eller telesalg er en fordel. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores produkter og salgsteknikker, så du er godt klædt på til dine opgaver.

Vil du med på rejsen?
MatchWork er en mindre virksomhed med kort fra idé til handling. Vi har mindset som en start-up virksomhed, men samtidig erfaring og ekspertise fra en etableret virksomhed, da vi driver Danmarks længstlevende jobportal, Ofir.dk.

Hos os får du:
  • Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeser
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En god sundheds- og pensionsordning
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
Hvad nu?
Har vi vakt din interesse, så skriv en ansøgning og fortæl hvorfor jobbet er noget for dig, og hvorfor du er noget for os. Det gør du ved at klikke på knappen ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04. Du må også meget gerne sende en mail på psi@ofirjob.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/fde9ff6f_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-19T00:00:002019-12-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Entusiastisk Junior Account Manager til opsøgende telesalg

FK Distribution A/S

Taastrup
Vi vækster og vi er ambitiøse! Derfor har vi i Dayli brug for flere dygtige og engagerede medarbejdere i salgsafdelingen. Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatoriente...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Account Manager

Work Supply IVS

Glostrup
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Language: Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: Mere end 1 års erfaring med telefonsalg Work Supply søger p...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:27. januar 2020

Account Manager / Sælger - med overbevisende huntergen

Ofir A/S

Søborg
Vil du have fantastiske og engagerede kollegaer og være en del af en Great Place to Work-certificeret arbejdsplads? Har du gode kommunikationsevner, og trives du med opsøgende telesalg? Motiveres du af at levere kvalitet, er du resultatorienteret, o...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:18. december 2019