Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked

Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.  
 
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330006003Phoenix-2588b58612019-04-11T18:06:27.397Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.  
 
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
2019-05-27T00:52:03.227 Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver: Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling Præsentation af konceptet over for kunder Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale Sikre opnåelse af salgsbudget Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering Om dig Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel. FK er eksperter Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.10Phoenix2588b586101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1444&ProjectId=143716&DepartmentId=19993&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3507030FK Distribution A/S11Bredebjergvej 62630TaastrupDKDanmarkORS/2588b586_logo.pngORS/Small/2588b586_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent1744331FKPremium14371601111-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2588b586https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2588b586https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2588b586&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2588b586&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Account Manager i dag.12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg361436945ms@fk.dkDanmarkDanmark330041327Resultatorienteret Account Manager til digitalt markedProfile Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver: Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling Præsentation af konceptet over for kunder Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale Sikre opnåelse af salgsbudget Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering Om dig Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel. FK er eksperter Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Loyalty Programs Lasse Gubbertsen på tlf. 6124 6698. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.  
 
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Loyalty Programs Lasse Gubbertsen på tlf. 6124 6698. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
ORS/Small/4d457a37_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-06-11T19:01:01.4002019-07-12T00:00:00
330043356Resultatorienteret Junior Account Manager til digitalt markedProfile Brænder du for at prøve kræfter med opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Har du lyst til at lære alt om salg og alle salgets faser, og har du kendskab til digitale medier og platforme? Så er du måske vores nye Junior Account Manager. Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Junior Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 11 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du vil blive klædt grundigt på til at kunne repræsentere FK Distribution, hvor du specielt skal fokusere på opsøgende salg, og hvor du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver: Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling Præsentation af konceptet over for kunder Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale Sikre opnåelse af salgsbudget Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering Om dig Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvstændig som person, energisk og har et højt drive, og du har haft lyst til at arbejde som sælger gennem det meste af din studietid. Du har en naturlig vindermentalitet, og har en god idé om hvad der skal til for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø, hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt FK er eksperter Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder, der skal sikre fremtiden ved at skabe værdi for både forbrugeren og kunden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Loyalty Programs Lasse Gubbertsen på tlf. 6124 6698. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.
Brænder du for at prøve kræfter med opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Har du lyst til at lære alt om salg og alle salgets faser, og har du kendskab til digitale medier og platforme? Så er du måske vores nye Junior Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Junior Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 11 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du vil blive klædt grundigt på til at kunne repræsentere FK Distribution, hvor du specielt skal fokusere på opsøgende salg, og hvor du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:  
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvstændig som person, energisk og har et højt drive, og du har haft lyst til at arbejde som sælger gennem det meste af din studietid. Du har en naturlig vindermentalitet, og har en god idé om hvad der skal til for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø, hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder, der skal sikre fremtiden ved at skabe værdi for både forbrugeren og kunden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Loyalty Programs Lasse Gubbertsen på tlf. 6124 6698. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
ORS/Small/69586c57_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-06-14T01:00:14.2932019-07-29T00:00:00
330042865Account ManagerBasic Har du teknisk flair, erfaring fra en salgsrolle, stort drive og lyst til udfordringer? Så er virksomheden klar til at uddanne og udvikle dig, så du kan skabe succes i jobbet. Salg rådgivning til kunder på SjællandSom Account Manager refererer du til salgs- og marketingchefen, og du bliver en del af et stærkt salgsteam med 8 kolleger, som har et tæt dagligt samarbejde. Du får ansvaret for salg af måleudstyr til pharma, fødevarer, industri, ventilation og arbejdsmiljø i dit eget distrikt, som omfatter alle virksomheder på Sjælland. I din hverdag er du meget opsøgende og proaktiv, og du samarbejder med både kunderne, marketingfunktionen og selvfølgelig også dine kolleger i teamet. Uanset om du har erfaring med salg til virksomheder, eller din salgserfaring kommer fra salg af tekniske produkter i butik eller via telefonen, så sørger virksomheden for et grundigt introduktionsforløb, så du er klædt godt på til opgaven både når det gælder kunder, produkter, salgsteknik og systemer. Du har også til enhver tid god backup fra dine erfarne kolleger i teamet. Positiv holdspiller med stor energi og gode salgsevnerDu har en teknisk interesse og erfaring fra en rolle med salg af tekniske produkter eller serviceydelser. Du har lyst til at udvikle dig som sælger og mod på at varetage det samlede ansvar for salg til virksomheder på Sjælland. Som person er du positiv, engageret og proaktiv. Du elsker at opnå resultater og har et stort drive. Du har gode kommunikationsevner, er god til at lytte og til at stille de rigtige spørgsmål. Du taler og skriver et fejlfrit dansk og bruger pc en som dit daglige værktøj. Yderligere informationHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Susanne Gamrath Willumsen hos KAR CO på telefon 22 14 63 00. Vi glæder os til at høre fra digLyder jobbet som noget for dig, så send os din ansøgning med CV så hurtigt som muligt. Vi behandler ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem og glæder os til at høre fra dig. Bemærk, at vores annoncer automatisk og løbende bliver fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er endeligt besat. En fornyelse af stillingen, om end det kan se sådan ud, er således ikke et udtryk for genopslag. Du kan kun søge stillingen via systemet og kun én gang. jf. GDPR bedes du undlade at fremsende ansøgning på ny via mail eller lignende uden forudgående aftale.

Har du teknisk flair, erfaring fra en salgsrolle, stort drive og lyst til udfordringer? Så er virksomheden klar til at uddanne og udvikle dig, så du kan skabe succes i jobbet.

Salg & rådgivning til kunder på Sjælland
Som Account Manager refererer du til salgs- og marketingchefen, og du bliver en del af et stærkt salgsteam med 8 kolleger, som har et tæt dagligt samarbejde. Du får ansvaret for salg af måleudstyr til pharma, fødevarer, industri, ventilation og arbejdsmiljø i dit eget distrikt, som omfatter alle virksomheder på Sjælland.

I din hverdag er du meget opsøgende og proaktiv, og du samarbejder med både kunderne, marketingfunktionen og selvfølgelig også dine kolleger i teamet.

Uanset om du har erfaring med salg til virksomheder, eller din salgserfaring kommer fra salg af tekniske produkter i butik eller via telefonen, så sørger virksomheden for et grundigt introduktionsforløb, så du er klædt godt på til opgaven – både når det gælder kunder, produkter, salgsteknik og systemer. Du har også til enhver tid god backup fra dine erfarne kolleger i teamet.

Positiv holdspiller med stor energi og gode salgsevner
Du har en teknisk interesse og erfaring fra en rolle med salg af tekniske produkter eller serviceydelser. Du har lyst til at udvikle dig som sælger og mod på at varetage det samlede ansvar for salg til virksomheder på Sjælland.

Som person er du positiv, engageret og proaktiv. Du elsker at opnå resultater og har et stort drive. Du har gode kommunikationsevner, er god til at lytte og til at stille de rigtige spørgsmål. Du taler og skriver et fejlfrit dansk og bruger pc’en som dit daglige værktøj.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Susanne Gamrath Willumsen hos KAR+CO på telefon 22 14 63 00.

Vi glæder os til at høre fra dig
Lyder jobbet som noget for dig, så send os din ansøgning med CV så hurtigt som muligt. Vi behandler ansøgningerne i takt med, at vi modtager dem – og glæder os til at høre fra dig.

Bemærk, at vores annoncer automatisk og løbende bliver fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er endeligt besat. En fornyelse af stillingen, om end det kan se sådan ud, er således ikke et udtryk for genopslag. Du kan kun søge stillingen via systemet og kun én gang. jf. GDPR bedes du undlade at fremsende ansøgning på ny via mail eller lignende uden forudgående aftale.

ORS/Small/2e0e48d0_logo.pngBuhl & BønsøeSmørum2019-06-13T15:02:59.0332019-07-17T00:00:00
330033637Executive Technology Partner ManagerRobot Can you orchestrate successful co-innovation programs with our partners? As our new Executive Partner Technology Manager, you create win-win scenarios developing new applications for our world-class video technology platform in close collaboration with our partners. Can you represent Milestone Systems as a dedicated, professional and approachable development partner. Can you show us previous experience with partnership and technology business development and combined value propositions? Then we could see you as our new Executive Technology Partner Manager. You ll join a fast-growing company with big ambitions. Our leading open platform technology, open business model and open company culture has fuelled our company for 20 years and made us a global player in the video management industry. Here, you and your colleagues work with technology that help organizations manage risks, protect people and assets, optimize processes, reduce costs and improve people s lives. Welcome to the open platform company. You drive co-innovation with our most valuable partners As our new Executive Technology Partner Manager, you ll join our Technology Partner Team at our headquarters in Brøndby, just outside of Copenhagen, Denmark. Working in an energetic and creative environment, the team aims to embrace and include partner innovation in our video technology. Here, you ll be working with our most valuable partners, and the innovation roadmaps you orchestrate will influence heavily on the direction of the entire Milestone product and technology platform offering. Acting as the single point of contact between Milestone and your assigned partners, you help explore the opportunities they see for the Milestone platform in their industries, bringing needs, insights, questions and ideas home to Milestones development teams. Involving team members from Product Management and the Go To Market organization, you orchestrate the entire process from inception to building, integrating, verifying and marketing the finished solutions. This includes some travel to visit partners in their home markets or to attend industry fairs. You have a mind for technology and an eye for opportunity It is most likely that you have a university-level degree in business or technology. What is more important is your strong track record in a business development or account management role in the IT, telecom or security industries. Here, you ve gained deep insight in technology and proven your skills in driving co-creation, as well as developing combined value propositions with partners and delivering on them. You know how to facilitate commercial deals with partners, and how to bring into play legal agreements for the resulting technology solutions. And you have the mindset and skillset to secure end results that leave both parties feeling like winners. You are fluent in English and your most important personal traits are your people skills, your ability to build trust and that you always deliver on promises made. In addition, you thrive in the spotlight of attention from both your colleagues, our partners and C-suite people. Application and contact To apply for this position, click the Apply button and follow the steps, keeping relevant documents like CV, certifications etc. handy. We ll ask you to complete a Hogan assessment in connection with your 2nd interview. If you have any questions about the position, please contact Director, Technology Partners, Henrik Sydbo Hansen on 45 5084 2934 or hsha@milestone.dk

Can you orchestrate successful co-innovation programs with our partners? 

As our new Executive Partner Technology Manager, you create win-win scenarios developing new applications for our world-class video technology platform in close collaboration with our partners.   

Can you represent 

Milestone Systems as a dedicated, professional and approachable development partner.  

Can you show us previous experience with partnership and technology business development and combined value propositions?   

Then we could see you as our new Executive Technology Partner Manager

You’ll join a fast-growing company with big ambitions. Our leading open platform technology, open business model and open company culture has fuelled our company for 20 years and made us a global player in the video management industry. Here, you and your colleagues work with technology that help organizations manage risks, protect people and assets, optimize processes, reduce costs and improve people’s lives. Welcome to the open platform company.  

You drive co-innovation with our most valuable partners 

As our new Executive Technology Partner Manager, you’ll join our Technology Partner Team at our headquarters in Brøndby, just outside of Copenhagen, Denmark. Working in an energetic and creative environment, the team aims to embrace and include partner innovation in our video technology. Here, you’ll be working with our most valuable partners, and the innovation roadmaps you orchestrate will influence heavily on the direction of the entire Milestone product and technology platform offering.  

Acting as the single point of contact between Milestone and your assigned partners, you help explore the opportunities they see for the Milestone platform in their industries, bringing needs, insights, questions and ideas home to Milestones’ development teams. Involving team members from Product Management and the Go To Market organization, you orchestrate the entire process from inception to building, integrating, verifying and marketing the finished solutions. This includes some travel to visit partners in their home markets or to attend industry fairs.   

You have a mind for technology and an eye for opportunity 

It is most likely that you have a university-level degree in business or technology. What is more important is your strong track record in a business development or account management role in the IT, telecom or security industries. Here, you’ve gained deep insight in technology and proven your skills in driving co-creation, as well as developing combined value propositions with partners and delivering on them. You know how to facilitate commercial deals with partners, and how to bring into play legal agreements for the resulting technology solutions. And you have the mindset and skillset to secure end results that leave both parties feeling like winners.  

You are fluent in English and your most important personal traits are your people skills, your ability to build trust and that you always deliver on promises made. In addition, you thrive in the spotlight of attention from both your colleagues, our partners and C-suite people.   

Application and contact 

To apply for this position, click the Apply button and follow the steps, keeping relevant documents like CV, certifications etc. handy. We’ll ask you to complete a Hogan assessment in connection with your 2nd interview. If you have any questions about the position, please contact Director, Technology Partners, Henrik Sydbo Hansen on +45 5084 2934 or hsha@milestone.dk 

MILESTONE SYSTEMS A/SBrøndby2019-05-28T00:00:002019-06-30T00:00:00
330033232Industry Solutions Executive (Manufacturing)Robot Industries are digitally transforming and the Industry Solutions Executive (ISE) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Industry Solution Executive (ISE) is leading industry digital transformation engagements and opportunities with Microsoft s customers, with deep industry knowledge and experience. This is a senior role that is operating at a strategic level with customers, with deep engagement and understanding of the industry business issues and strategic challenges. The role is seen as a deep, subject matter expert in their industry and the digital transformation occurring within it. The role is a leader in the industry focused sales team and, in partnership with the sales team, builds trusted advisor relationships with key customer business decision-makers, helping them build the program of digital transformation change. The role will use industry experience, expertise and credentials directly with customer business decision makers to engage and create unique business value. The role of ISE is focused on generating and owning industry solution opportunities, working and selling closely with Microsoft s partners. The role delivers growth of Microsoft cloud services (Azure, Office 365 and Dynamics 365) by developing the partner ecosystem, and positioning industry solutions that solve the customers business challenges as they digitally transform their businesses. The role will partner closely with the world-wide industry sales teams and the One Commercial Partner (OCP) team, sharing best practices and customer references case studies to bring Microsoft s industry digital transformation stories to life. Responsibilities Overall objective: Drive Microsoft cloud services growth through industry focused solutions (Azure, Office 365 and Dynamics 365) Primary Responsibilities: * Engaging with customers of strategic accounts to identify, generate and nurture new business opportunities through industry solutions, leading opportunity engagements * Working with Microsoft partners to build out the Microsoft industry solution portfolio map, to comprehensively solve business challenges, and identifying industry leading partners for recruitment * Providing insight and feedback from customers and partners to the worldwide industry teams to help learning and improvement in industry solutions and digital transformation * Working with industry focused sales teams at Microsoft as the industry subject matter expert in Digital Transformation account planning Qualifications Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge: * 10 years Industry domain (manufacturing) expertise and expertise working in business roles at a company in the target industry * Significant (10 years) industry solution selling experience * Business development and sales skills * Market development skills * Industry specialized sales or consulting position within an IT Consulting or Services company * Solution sales or consulting position in a competing or partner company * Bachelor s degree or equivalent required * MBA desirable Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances.

Industries are digitally transforming and the Industry Solutions Executive (ISE) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Industry Solution Executive (ISE) is leading industry digital transformation engagements and opportunities with Microsoft’s customers, with deep industry knowledge and experience.

This is a senior role that is operating at a strategic level with customers, with deep engagement and understanding of the industry business issues and strategic challenges. The role is seen as a deep, subject matter expert in their industry and the digital transformation occurring within it. The role is a leader in the industry focused sales team and, in partnership with the sales team, builds trusted advisor relationships with key customer business decision-makers, helping them build the program of digital transformation change. The role will use industry experience, expertise and credentials directly with customer business decision makers to engage and create unique business value.

The role of ISE is focused on generating and owning industry solution opportunities, working and selling closely with Microsoft’s partners. The role delivers growth of Microsoft cloud services (Azure, Office 365 and Dynamics 365) by developing the partner ecosystem, and positioning industry solutions that solve the customers’ business challenges as they digitally transform their businesses.

The role will partner closely with the world-wide industry sales teams and the One Commercial Partner (OCP) team, sharing best practices and customer references/case studies to bring Microsoft’s industry digital transformation stories to life.

Responsibilities

Overall objective: Drive Microsoft cloud services growth through industry focused solutions (Azure, Office 365 and Dynamics 365)

 

Primary Responsibilities: 

* Engaging with customers of strategic accounts to identify, generate and nurture new business opportunities through industry solutions, leading opportunity engagements

* Working with Microsoft partners to build out the Microsoft industry solution portfolio/map, to comprehensively solve business challenges, and identifying industry leading partners for recruitment

* Providing insight and feedback from customers and partners to the worldwide industry teams to help learning and improvement in industry solutions and digital transformation

* Working with industry focused sales teams at Microsoft as the industry subject matter expert in Digital Transformation account planning

Qualifications

Experiences Required: Education, Key Experiences, Skills and Knowledge:

 

* 10+ years Industry domain (manufacturing) expertise and expertise working in business roles at a company in the target industry

* Significant (10+ years) industry solution selling experience

* Business development and sales skills

* Market development skills

* Industry specialized sales or consulting position within an IT Consulting or Services company

* Solution sales or consulting position in a competing or partner company

* Bachelor's degree or equivalent required

* MBA desirable

 

Microsoft is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to age, ancestry, color, family or medical care leave, gender identity or expression, genetic information, marital status, medical condition, national origin, physical or mental disability, political affiliation, protected veteran status, race, religion, sex (including pregnancy), sexual orientation, or any other characteristic protected by applicable laws, regulations and ordinances. 

MICROSOFT DANMARK APSKgs. Lyngby2019-06-04T00:00:002019-07-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked

FK Distribution A/S

Taastrup
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og ...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Resultatorienteret Junior Account Manager til digitalt marked

FK Distribution A/S

Taastrup
Brænder du for at prøve kræfter med opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Har du lyst til at lære alt om salg og alle salgets faser, og har du kendskab til digitale medier og p...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Account Manager

Buhl & Bønsøe

Smørum
Har du teknisk flair, erfaring fra en salgsrolle, stort drive og lyst til udfordringer? Så er virksomheden klar til at uddanne og udvikle dig, så du kan skabe succes i jobbet. Salg rådgivning til kunder på SjællandSom Account Manager refererer du ti...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019

Executive Technology Partner Manager

MILESTONE SYSTEMS A/S

Brøndby
Can you orchestrate successful co-innovation programs with our partners? As our new Executive Partner Technology Manager, you create win-win scenarios developing new applications for our world-class video technology platform in close collaboration w...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Industry Solutions Executive (Manufacturing)

MICROSOFT DANMARK APS

Kgs. Lyngby
Industries are digitally transforming and the Industry Solutions Executive (ISE) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Industry Solution Executive (ISE) is leading industry digital transformat...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:17. juli 2019