Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Resultatorienteret Key Account Manager

Er du skarp i sociale medier, og træt kold kanvas opkald? Brænder du for opsøgende salg, og ønsker du et spændende job med en bred kontaktflade? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye Key Account Manager.


Online Supplies er en mindre men ambitiøs virksomhed i vækst, hvor vi arbejder målrettet og hvor der sættes høje ambitioner om kvaliteten af det produkt, vi leverer til vores kunder. Vi er et dynamisk team, som varetager en række udfordrende opgaver for både store og små kunder, og hvor du som en del af teamet vil få ansvaret for en række af disse kunder.

Vi tilbyder
En spændende stilling i en mindre virksomhed i vækst, hvor du sammen med dine energiske kolleger skal være med til at opbygge og fastholde vores kundegruppe. Fra vores kontor i Herfølge skal du specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje på ca. 300 kunder. Foruden salg vil du få ansvaret for at vedligeholde vores profiler på sociale medier som fx Facebook og LinkedIn, samt skulle være med til at udarbejde e-mail marketing. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Fastholdelse af eksisterende kunder
  • Opsøgende salg til, og forhandling med nye kunder
  • Stor grad af frihed under ansvar
  • Mulighed for udvikling af både dine faglige og personlige kompetencer
  • Energiske kolleger med vindermentalitet
  • God fast løn med provisionsordning
  • Du bliver en del af vores interne team på kontoret
  • En salgsdag hvor de sociale medier spiller en rolle

Om dig
Som person besidder du et højt drive og du brænder for at skabe salg og opbygge langvarige relationer. Du er selvkørende og energisk. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Samtidig har du lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø. Jobbet er for dig, hvis:
  • Du er energisk og positiv med et godt overblik og et godt humør
  • Du naturligt danner stærke relationer med både eksterne og nye kunder
  • Du er dynamisk og fokuserer på hurtig og effektiv opgaveløsning
  • Du har erfaring med salg og kan fremvise resultater
  • Du har teknisk flair og gerne kendskab til webshops
  • Du er hjemmevant på sociale medier og har erfaring med vedligeholdelse af disse
  • Du har kompetencerne og lysten til at påvirke vores e-mail marketing
  • Du forstår god service og er i stand til at yde vores kunder den bedste support
En moderne virksomhed
Online Supplies er en veldrevet og sund virksomhed, som gennem mange år har oparbejdet en stor kundekreds af tilfredse og glade kunder. Vi har et stærkt varesortiment af kontorartikler på over 25.000 varenumre, som gør Online Supplies totalforsynende til det danske erhvervsliv og har således valgt at føre et bredt udvalg af kvalitets- og mærkevarer for at højne oplevelsen at handle med os.

Hos Online Supplies sætter vi kvalitet, punktlighed og tillid i højsædet. Vi udfører arbejdet med en høj grad af kvalitet og effektivitet, og vi går således ikke på kompromis med vores ydelser. Foruden kvalitet og effektivitet lægger vi vægt på personlig service, så vores kunder altid får den bedste oplevelse.

Interesseret?
Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen ”Send ansøgning”. Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Bo Aabech på telefon 22 71 73 17.

En ung virksomhed med mange års erfaring
Kan du finde ud af, hvad vores kunder har brug for, og ikke bare hvad de vil have? Så har du en lys fremtid hos Online Supplies. Vi sørger for, at du altid er fagligt opdateret. Og du får lov at bringe dine stærkeste sider i spil på et hold, hvor godt humør og teamwork er nøglen til et godt arbejdsliv.

Online Supplies er en ung virksomhed med start i 2008, men bygger på mange års brancheerfaring. Vi leverer et bredt sortiment inden for blandt andet kontorartikler, it-supplies og kontormøbler, og med en god forretningsforståelse bidrager vi til løsninger, som gør dagen væsentligt lettere, billigere og mere fleksibel for vores kunder. Vi sælger også beklædning samt produkter med logo - derudover er vi strategiske samarbejdspartnere med Xerox Danmark.



Se mere på vores ansøgersite: https://onlinesupplies.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330065722Phoenix-8342f7ee12019-08-23T00:00:00Resultatorienteret Key Account ManagerEr du skarp i sociale medier, og træt kold kanvas opkald? Brænder du for opsøgende salg, og ønsker du et spændende job med en bred kontaktflade? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye Key Account Manager.

Online Supplies er en mindre men ambitiøs virksomhed i vækst, hvor vi arbejder målrettet og hvor der sættes høje ambitioner om kvaliteten af det produkt, vi leverer til vores kunder. Vi er et dynamisk team, som varetager en række udfordrende opgaver for både store og små kunder, og hvor du som en del af teamet vil få ansvaret for en række af disse kunder.

Vi tilbyder
En spændende stilling i en mindre virksomhed i vækst, hvor du sammen med dine energiske kolleger skal være med til at opbygge og fastholde vores kundegruppe. Fra vores kontor i Herfølge skal du specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje på ca. 300 kunder. Foruden salg vil du få ansvaret for at vedligeholde vores profiler på sociale medier som fx Facebook og LinkedIn, samt skulle være med til at udarbejde e-mail marketing. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Fastholdelse af eksisterende kunder
  • Opsøgende salg til, og forhandling med nye kunder
  • Stor grad af frihed under ansvar
  • Mulighed for udvikling af både dine faglige og personlige kompetencer
  • Energiske kolleger med vindermentalitet
  • God fast løn med provisionsordning
  • Du bliver en del af vores interne team på kontoret
  • En salgsdag hvor de sociale medier spiller en rolle

Om dig
Som person besidder du et højt drive og du brænder for at skabe salg og opbygge langvarige relationer. Du er selvkørende og energisk. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Samtidig har du lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø. Jobbet er for dig, hvis:
  • Du er energisk og positiv med et godt overblik og et godt humør
  • Du naturligt danner stærke relationer med både eksterne og nye kunder
  • Du er dynamisk og fokuserer på hurtig og effektiv opgaveløsning
  • Du har erfaring med salg og kan fremvise resultater
  • Du har teknisk flair og gerne kendskab til webshops
  • Du er hjemmevant på sociale medier og har erfaring med vedligeholdelse af disse
  • Du har kompetencerne og lysten til at påvirke vores e-mail marketing
  • Du forstår god service og er i stand til at yde vores kunder den bedste support
En moderne virksomhed
Online Supplies er en veldrevet og sund virksomhed, som gennem mange år har oparbejdet en stor kundekreds af tilfredse og glade kunder. Vi har et stærkt varesortiment af kontorartikler på over 25.000 varenumre, som gør Online Supplies totalforsynende til det danske erhvervsliv og har således valgt at føre et bredt udvalg af kvalitets- og mærkevarer for at højne oplevelsen at handle med os.

Hos Online Supplies sætter vi kvalitet, punktlighed og tillid i højsædet. Vi udfører arbejdet med en høj grad af kvalitet og effektivitet, og vi går således ikke på kompromis med vores ydelser. Foruden kvalitet og effektivitet lægger vi vægt på personlig service, så vores kunder altid får den bedste oplevelse.

Interesseret?
Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen ”Send ansøgning”. Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Bo Aabech på telefon 22 71 73 17.

En ung virksomhed med mange års erfaring
Kan du finde ud af, hvad vores kunder har brug for, og ikke bare hvad de vil have? Så har du en lys fremtid hos Online Supplies. Vi sørger for, at du altid er fagligt opdateret. Og du får lov at bringe dine stærkeste sider i spil på et hold, hvor godt humør og teamwork er nøglen til et godt arbejdsliv.

Online Supplies er en ung virksomhed med start i 2008, men bygger på mange års brancheerfaring. Vi leverer et bredt sortiment inden for blandt andet kontorartikler, it-supplies og kontormøbler, og med en god forretningsforståelse bidrager vi til løsninger, som gør dagen væsentligt lettere, billigere og mere fleksibel for vores kunder. Vi sælger også beklædning samt produkter med logo - derudover er vi strategiske samarbejdspartnere med Xerox Danmark.



Se mere på vores ansøgersite: https://onlinesupplies.brandero.com

2019-09-03T00:51:14.410 Er du skarp i sociale medier, og træt kold kanvas opkald? Brænder du for opsøgende salg, og ønsker du et spændende job med en bred kontaktflade? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye Key Account Manager. Online Supplies er en mindre men ambitiøs virksomhed i vækst, hvor vi arbejder målrettet og hvor der sættes høje ambitioner om kvaliteten af det produkt, vi leverer til vores kunder. Vi er et dynamisk team, som varetager en række udfordrende opgaver for både store og små kunder, og hvor du som en del af teamet vil få ansvaret for en række af disse kunder. Vi tilbyderEn spændende stilling i en mindre virksomhed i vækst, hvor du sammen med dine energiske kolleger skal være med til at opbygge og fastholde vores kundegruppe. Fra vores kontor i Herfølge skal du specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje på ca. 300 kunder. Foruden salg vil du få ansvaret for at vedligeholde vores profiler på sociale medier som fx Facebook og LinkedIn, samt skulle være med til at udarbejde e-mail marketing. Dine primære ansvarsområder bliver:Fastholdelse af eksisterende kunderOpsøgende salg til, og forhandling med nye kunderStor grad af frihed under ansvarMulighed for udvikling af både dine faglige og personlige kompetencerEnergiske kolleger med vindermentalitetGod fast løn med provisionsordningDu bliver en del af vores interne team på kontoretEn salgsdag hvor de sociale medier spiller en rolle Om dig Som person besidder du et højt drive og du brænder for at skabe salg og opbygge langvarige relationer. Du er selvkørende og energisk. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Samtidig har du lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø. Jobbet er for dig, hvis:Du er energisk og positiv med et godt overblik og et godt humørDu naturligt danner stærke relationer med både eksterne og nye kunderDu er dynamisk og fokuserer på hurtig og effektiv opgaveløsningDu har erfaring med salg og kan fremvise resultaterDu har teknisk flair og gerne kendskab til webshopsDu er hjemmevant på sociale medier og har erfaring med vedligeholdelse af disseDu har kompetencerne og lysten til at påvirke vores e-mail marketingDu forstår god service og er i stand til at yde vores kunder den bedste supportEn moderne virksomhed Online Supplies er en veldrevet og sund virksomhed, som gennem mange år har oparbejdet en stor kundekreds af tilfredse og glade kunder. Vi har et stærkt varesortiment af kontorartikler på over 25.000 varenumre, som gør Online Supplies totalforsynende til det danske erhvervsliv og har således valgt at føre et bredt udvalg af kvalitets- og mærkevarer for at højne oplevelsen at handle med os. Hos Online Supplies sætter vi kvalitet, punktlighed og tillid i højsædet. Vi udfører arbejdet med en høj grad af kvalitet og effektivitet, og vi går således ikke på kompromis med vores ydelser. Foruden kvalitet og effektivitet lægger vi vægt på personlig service, så vores kunder altid får den bedste oplevelse. Interesseret?Send din ansøgning sammen med dit CV via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning snarest muligt, men vi venter gerne på den rette. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Bo Aabech på telefon 22 71 73 17.En ung virksomhed med mange års erfaring Kan du finde ud af, hvad vores kunder har brug for, og ikke bare hvad de vil have? Så har du en lys fremtid hos Online Supplies. Vi sørger for, at du altid er fagligt opdateret. Og du får lov at bringe dine stærkeste sider i spil på et hold, hvor godt humør og teamwork er nøglen til et godt arbejdsliv. Online Supplies er en ung virksomhed med start i 2008, men bygger på mange års brancheerfaring. Vi leverer et bredt sortiment inden for blandt andet kontorartikler, it-supplies og kontormøbler, og med en god forretningsforståelse bidrager vi til løsninger, som gør dagen væsentligt lettere, billigere og mere fleksibel for vores kunder. Vi sælger også beklædning samt produkter med logo - derudover er vi strategiske samarbejdspartnere med Xerox Danmark. Se mere på vores ansøgersite: https: onlinesupplies.brandero.comonlinesupplies.brandero.com10Phoenix8342f7ee101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-02T00:00:000000https://onlinesupplies.brandero.com/job/resultatorienteret-key-account-manager-2646567126#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøge3567585ONLINE SUPPLIES ApS11Grønlandsvej 154681HerfølgeDKDanmarkORS/8342f7ee_logo.pngORS/Small/8342f7ee_logo.png0ba@onlinesupplies.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent798689MwCareerSiteMedium7824d610-238d-4ab0-bcf9-87910677492520190823001130-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8342f7eehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8342f7eehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8342f7ee&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8342f7ee&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgResultatorienteret Key Account Manager12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager341523Salgskonsulent341525Sælger2Salg362241633Bo Aabechba@onlinesupplies.dkDanmarkDanmark330083627MP Biler ApS KøgeRobot Vores forretning er i vækst og søger derfor 2 nye kollegaer. Forventninger til dig: Salgserfaring gerne fra bilbranchen Viljen og evnen til at sælge Et godt humør, stort gå-på-mod og stærkt engagement i en travl og varieret hverdag Løn provision aftales i forhold til kompetencer og erfaring. Ønsker du at søge jobbet sendes skriftlig ansøgning med billede, evt referencer. Ansættelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette. Ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed.

Vores forretning er i vækst og søger derfor 2 nye kollegaer.

Forventninger til dig:

 

  • Salgserfaring  – gerne fra bilbranchen
  • Viljen og evnen til at sælge
  • Et godt humør, stort gå-på-mod og stærkt engagement i en travl og varieret hverdag

Løn/provision aftales i forhold til kompetencer og erfaring.

 

Ønsker du at søge jobbet sendes skriftlig ansøgning med billede, evt  referencer.

Ansættelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Ansøgninger vil blive behandlet i fortrolighed.

M.P BILER ApSKøge2019-09-04T00:00:002019-10-26T00:00:00
330082840Salgsrådgiver byggebranchenRobot Kan du sælge drømme? Har du sans for design og funktionalitet kombineret med en byggetekniske baggrund, så du kan rådgive kunder til, at deres drøm bliver virkelighed? Så har vi en fantastisk mulighed for dig i en funktion som salgsrådgiver indenfor højkvalitets uderum, som skaber livskvalitet og stjernestunder. Om stillingen Som salgsrådgiver skal du kunne inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen. Det bliver din opgave at sælge skræddersyede løsninger af uderum fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge Greve området. Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere. Din hverdag vil foregå på kontoret, som ligger i forbindelse med showroom, og du bliver en del af et team med 4 andre dygtige salgsrådgivere. Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er: Kunderådgivning og inspiration Design af skitser i 3D Udarbejdelse af tilbud Ordreopfølgning Afrapportering Om dig Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten. Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet og byggeteknisk indsigt. Du omsætter kort sagt kundernes id er og drømme til virkelighed. Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private. Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag. Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende. Du arbejder struktureret og effektivt. Vi forestiller os, at du har en baggrund fra en byggeteknisk funktion med rådgivende ansvar, gerne til privatmarkedet. Du kan evt. være ejendomsmægler eller have en anden salgsbaggrund fra bygge anlægsbranchen. Du har viden om- og erfaring med byggeprojekter, små eller store og du evner at få virksomhedens høje kvalitet til at skinne igennem i dit salgs- og rådgivningsarbejde. Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en succes af bedste kvalitet. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte headhunter Charlotte Schimmelmann på telefon 4090 3700. Udvælgelseskriterier I udvælgelsen vægter vi erfaring fra byggebranchen og dermed kendskab til opførelse af byggeri. Ikke nødvendigvis som udførende, men som en salgs- koordinerende- eller planlægningsfunktion. Vi vægter også, at du har æstetisk sans og næse for kvalitet. Det er en betingelse for ansættelse, at man er villig til at indgå i en turnusordning med bemanding af showroom om lørdagen. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Headhunterne: Specialister i at finde ildsjæle.

Kan du sælge drømme?

Har du sans for design og funktionalitet kombineret med en byggetekniske baggrund, så du kan rådgive kunder til, at deres drøm bliver virkelighed?

Så har vi en fantastisk mulighed for dig i en funktion som salgsrådgiver indenfor højkvalitets uderum, som skaber livskvalitet og stjernestunder.

Om stillingen

Som salgsrådgiver skal du kunne inspirere og vejlede privatkunder gennem processen med planlægning, design, valg af materialer og udarbejdelse af tilbud frem til aflevering i montageafdelingen.

Det bliver din opgave at sælge skræddersyede løsninger af uderum fra virksomhedens flotte og inspirerende showroom i Køge/Greve området.

Virksomheden producerer og leverer værdiskabende uderum og alle produkter udføres i kvalitetsmaterialer fra virksomhedens eget brand. Selve opførelsen styres af interne byggeledere og udføres af egne håndværkere.

Din hverdag vil foregå på kontoret, som ligger i forbindelse med showroom, og du bliver en del af et team med 4 andre dygtige salgsrådgivere.

Du får ansvar for eget budgetmål og opgaverne er:

  • Kunderådgivning og inspiration
  • Design af skitser i 3D
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Ordreopfølgning
  • Afrapportering

Om dig

Du skal kunne sælge drømme i form af kvalitetsrum, som øger livskvaliteten.

Du har evnen til at kombinere æstetik og elegance med funktionalitet og byggeteknisk indsigt.

Du omsætter kort sagt kundernes idéer og drømme til virkelighed.

Du trives med et højt tempo og mange aktiviteter i et travlt showroom med salg til private.

Du er parat til at indgå i weekendbemanding hver anden lørdag.

Du er præsentabel, velformuleret og imødekommende.

Du arbejder struktureret og effektivt.

Vi forestiller os, at du har en baggrund fra en byggeteknisk funktion med rådgivende ansvar, gerne til privatmarkedet. Du kan evt. være ejendomsmægler eller have en anden salgsbaggrund fra bygge & anlægsbranchen.

Du har viden om- og erfaring med byggeprojekter, små eller store og du evner at få virksomhedens høje kvalitet til at skinne igennem i dit salgs- og rådgivningsarbejde.

Du er drevet af at kunne indfri kundens ønsker og behov, i kombination med din faglige kunnen, så det færdige produkt, bliver en succes af bedste kvalitet.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. CHS-0819A i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte headhunter Charlotte Schimmelmann på telefon 4090 3700.

Udvælgelseskriterier

I udvælgelsen vægter vi erfaring fra byggebranchen og dermed kendskab til opførelse af byggeri. Ikke nødvendigvis som udførende, men som en salgs- / koordinerende- eller planlægningsfunktion. Vi vægter også, at du har æstetisk sans og næse for kvalitet. Det er en betingelse for ansættelse, at man er villig til at indgå i en turnusordning med bemanding af showroom om lørdagen.

 

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Headhunterne: Specialister i at finde ildsjæle.

HeadhunterneKøge2019-09-03T00:00:002019-10-25T00:00:00
330071800Kundekonsulent autobranchenRobot Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk) Med henblik på udvidelse af vores veletableret forretning og behov for fornyet indgreb i autobranchen, søger vi en person der kan få nye aftaler på plads, samt vedligeholde de nuværende. Lyder det som noget for dig så send et kort resume om dig selv og din erhvervserfaring på job@blhas.dk

Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk)

Med henblik på udvidelse af vores veletableret forretning og behov for fornyet indgreb i autobranchen, søger vi en person der kan få nye aftaler på plads, samt vedligeholde de nuværende.

Lyder det som noget for dig så send et kort resume om dig selv og din erhvervserfaring på job@blhas.dk

Bøgeskov Lagerhotel A/STaastrup2019-08-13T00:00:002019-10-04T00:00:00
330064460Senior Account Executive (DK)Robot As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories and achieve and consistently exceed quarterly sales goals. You will get leads through our marketing channels and will supplement these with leads through our outbound sales channel, where you will work closely together with the team designing outreach approaches to get key stakeholders attention. You will be handling the full enterprise sales cycle from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.You will be part of an experienced, dynamic and highly international team, based in our office at The Camp in Ballerup near Copenhagen, Denmark.To be successful in this role, you should be a trustworthy, proactive and listening individual who goes the extra mile to understand and answer all questions and concerns that your customers may have. If you thrive in a multicultural, fast-paced environment and hold a natural new business hunter attitude with a proven experience of accomplishment within sales, we want to hear from you. Your role and how to become a success at Queue-it: • You can handle a full enterprise sales cycle from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.• You can work closely with the outbound team to come up with the best in class strategy tactics to approach new companies and convert them into your next lead.• You can develop, maintain, nurture, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories.• You can achieve and consistently exceed quarterly sales goals.• You can host and facilitate online presentations with potential customers on all levels of the enterprise organization.• You can work closely with our technical teams to advise potential customers on the best usage of Queue-it within their given use-cases.• You have a global mindset we support customers globally, so changing working hours should be expected. What we are looking for from you: • You have 5 years of documented new business sales experience in the software SaaS industry, with a minimum of 3 years within the enterprise segment.• You perform in the top 10 and have a proven experience of accomplishment being a sales champion.• You have broad experience selling to global enterprise companies and you are accustomed to working with multiple decision-makers and influencers within both the technical and commercial parts of• You fully grasp the buyer journey of your customers and the persona profiles you do business with.• You have sound knowledge of web technology, specifically within performance, cloud, and online retail.• You have a competitive mindset, but are also a collaborative team player.• You have excellent verbal and written communication skills in English About Queue-it: Queue-it is a fast-growing technology company with an eye on changing how high-demand online events are handled. We take great pride in always being on top of the situation with our customers, and we love that we deliver online fairness to billions of end-users globally. Our culture is open, multicultural, flexible, and dynamic, with opportunities for great individual development, responsibility, and initiative. This role will be ideal for someone interested in joining a growth-stage tech company, as you will be able to truly make a difference by applying your skill set. Queue-it is located in The Camp by Rainmaking, which is a great co-working space for tech companies, in Ballerup, near Copenhagen, Denmark. The position is full time and starts as soon as possible. To learn more about the position, contact our VP of Sales, Henrik Bjergegaard, at hebj@queue-it.com 45 31574410. We want to hear how you will contribute to Queue-it s growth. To apply, send your CV and application hr@queue-it.com. Queue-it is committed to employing a diverse staff. Qualified applicants will receive consideration without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, veteran status, or disability.

As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories – and achieve and consistently exceed quarterly sales goals.

You will get leads through our marketing channels and will supplement these with leads through our outbound sales channel, where you will work closely together with the team designing outreach approaches to get key stakeholders’ attention.

You will be handling the full enterprise sales cycle – from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.You will be part of an experienced, dynamic and highly international team, based in our office at The Camp in Ballerup near Copenhagen, Denmark.To be successful in this role, you should be a trustworthy, proactive and listening individual who goes the extra mile to understand and answer all questions and concerns that your customers may have.

If you thrive in a multicultural, fast-paced environment and hold a natural new business hunter attitude with a proven experience of accomplishment within sales, we want to hear from you.

Your role and how to become a success at Queue-it:

• You can handle a full enterprise sales cycle – from nurturing and developing your enterprise leads to demonstrating the product, value, pricing, negotiation, and closing.• You can work closely with the outbound team to come up with the best in class strategy/tactics to approach new companies and convert them into your next lead.• You can develop, maintain, nurture, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories.• You can achieve and consistently exceed quarterly sales goals.• You can host and facilitate online presentations with potential customers on all levels of the enterprise organization.• You can work closely with our technical teams to advise potential customers on the best usage of Queue-it within their given use-cases.• You have a global mindset – we support customers globally, so changing working hours should be expected.

What we are looking for from you:

• You have 5+ years of documented new business sales experience in the software/SaaS industry, with a minimum of 3 years within the enterprise segment.• You perform in the top 10% and have a proven experience of accomplishment being a sales champion.• You have broad experience selling to global enterprise companies and you are accustomed to working with multiple decision-makers and influencers within both the technical and commercial parts of• You fully grasp the buyer journey of your customers and the persona profiles you do business with.• You have sound knowledge of web technology, specifically within performance, cloud, and online retail.• You have a competitive mindset, but are also a collaborative team player.• You have excellent verbal and written communication skills in English

About Queue-it:

Queue-it is a fast-growing technology company with an eye on changing how high-demand online events are handled. We take great pride in always being on top of the situation with our customers, and we love that we deliver online fairness to billions of end-users globally. Our culture is open, multicultural, flexible, and dynamic, with opportunities for great individual development, responsibility, and initiative. This role will be ideal for someone interested in joining a growth-stage tech company, as you will be able to truly make a difference by applying your skill set. Queue-it is located in The Camp by Rainmaking, which is a great co-working space for tech companies, in Ballerup, near Copenhagen, Denmark.

The position is full time and starts as soon as possible.

To learn more about the position, contact our VP of Sales, Henrik Bjergegaard, at hebj@queue-it.com / +45 31574410.

We want to hear how you will contribute to Queue-it’s growth. To apply, send your CV and application hr@queue-it.com.

Queue-it is committed to employing a diverse staff. Qualified applicants will receive consideration without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, veteran status, or disability.  

QUEUE-IT ApSBallerup2019-08-19T00:00:002019-09-22T00:00:00
330082726Account Manager til opsøgende salg på SjællandRobot Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer. TestLab-System A S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole, tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet. Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus. Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane. Da du vil få masser af direkte kontakt til såvel nuværende som kommende kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse. Du kan læse mere om TestLab-System A S på www.testlab-system.com Stillingen: TestLab-System A S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje til eksisterende kunder og ikke mindst opsøgende salg til nye B2B kunder. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge verdener . Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer til eksisterende kunder. Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i. Overordnet ansvarsområder: Vedligeholdelse og aktiv opfølgning på eksisterende kunder samt opdyrkning af nye kunder, herunder canvas Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse. Rådgivning og service med fokus på aftersales marked Din profil: Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer. Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette. Du besidder et godt købmandskab og tænder på salg. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem. Du har gode samarbejdsevner du ved at resultater skabes ved fælles indsats. Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs. Du er udadvendt og positiv med et godt humør. Du er struktureret og detaljeorienteret. Du drives af udfordringer og er forandringsvillig. Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster. TestLab-System A S tilbyder dig: En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC. Et selvstændigt job i en organisation, hvor vi videns deler og bruger hinanden En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring. Mulighed for personlig og faglig udvikling. Interesseret?: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Account Manager Testlab . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

Peeq søger for Testlab-System A/S

For TestLab-System A/S, søger vi nu  en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager til at der opbygges gode og langvarige relationer.

TestLab-System A/S er en danskejet virksomhed i rivende vækst, indenfor ergonomiske kontormøbler, lamper, stole,  tastaturer, mus etc. Virksomheden fejrer i år 25-års jubilæum og søger nu en engageret og kompetent kollega, der med base på kontoret i Roskilde, har lyst og evner til at blive en del af salgsteamet.

Det er væsentligt at du kan dokumentere din salgserfaring og kender salgsprocessen fra A til Z, da du selv skal drive dit salg og køre hele processen fra første kontakt, til ordren er i hus.

Du kender betydningen af at skabe værdi for dine kunder på såvel den korte som den lange bane.

Da du vil få masser af direkte kontakt til såvel nuværende som kommende kunder, forventer vi at du har gode kommunikations- og samarbejdsevner, og i høj grad også en god forretningsforståelse.

Du kan læse mere om TestLab-System A/S på www.testlab-system.com

Stillingen:

TestLab-System A/S vækster, hvorfor der søges en stærk salgsprofil til en spændende og selvstændig stilling. Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje til eksisterende kunder og ikke mindst opsøgende salg til nye B2B kunder. Kundesegmentet er både private og offentlige kunder, det vil derfor være en fordel at du har erfaring fra begge ’’verdener’’.

Det er vigtigt at du forstår og formår at arbejde målrettet og bruge din egen drivkraft og kreativitet i forhold til at opsøge nye kundesegmenter, samt at varetage de langvarige og nære relationer til eksisterende kunder.

Du må påregne at der i perioder med ekstraordinær travlhed, ferie o.l. vil være andre ad-hoc opgaver, såsom ordrebehandling og div. administrative opgaver som du også skal deltage i.

Overordnet ansvarsområder:

  • Vedligeholdelse og aktiv opfølgning på eksisterende kunder samt opdyrkning af nye kunder, herunder canvas
  • Mødebooking på telefon og gennemførelse af disse.
  • Rådgivning og service med fokus på aftersales marked

Din profil:

  • Du har min. 3 års erfaring med opsøgende salg, gerne fra f.eks. it-tilbehør, møbel- og/eller kontorbranchen, og du kan dokumentere gode salgsresultater og referencer.
  • Du trives med at booke møder på telefonen, og du har solid erfaring med dette.
  • Du besidder et godt købmandskab og ”tænder” på salg.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.
  • Du har gode samarbejdsevner – du ved at resultater skabes ved fælles indsats.
  • Du er struktureret og du følger dine opgaver til dørs.
  • Du er udadvendt og positiv med et godt humør.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du drives af udfordringer og er forandringsvillig.
  • Du har kørekort og bil og du er villig til at benytte egen bil i jobbet. Kørsel afregnes efter statens takster.

TestLab-System A/S tilbyder dig:

  • En spændende og udadvendt stilling, hvor du i høj grad selv har mulighed for at præge din arbejdsdag
  • Fast løn efter kvalifikationer, bonusordning, telefon og PC.
  • Et selvstændigt job i en organisation, ”hvor vi videns deler og bruger hinanden”
  • En grundig oplæring i produkter og god mulighed for sparring.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling.

Interesseret?:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "Account Manager – Testlab ".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

PEEQ ApSRoskilde2019-09-05T00:00:002019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

MP Biler ApS Køge

M.P BILER ApS

Køge
Vores forretning er i vækst og søger derfor 2 nye kollegaer. Forventninger til dig: Salgserfaring gerne fra bilbranchen Viljen og evnen til at sælge Et godt humør, stort gå-på-mod og stærkt engagement i en travl og varieret hverdag Løn provision aft...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:26. oktober 2019

Salgsrådgiver byggebranchen

Headhunterne

Køge
Kan du sælge drømme? Har du sans for design og funktionalitet kombineret med en byggetekniske baggrund, så du kan rådgive kunder til, at deres drøm bliver virkelighed? Så har vi en fantastisk mulighed for dig i en funktion som salgsrådgiver indenfor...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

Kundekonsulent autobranchen

Bøgeskov Lagerhotel A/S

Taastrup
Til en stilling på 10-15 timer om ugen, søger vi en erfaren sælger, der gerne har tidligere erfaring fra autobranchen, til at sælge sæsonopbevaring af personvognshjul samt ordinær palleopbevaring. (se mere på www.blhas.dk) Med henblik på udvidelse a...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Senior Account Executive (DK)

QUEUE-IT ApS

Ballerup
As a Queue-it Senior Account Executive your role is to develop, maintain, and grow your own enterprise sales pipeline across global territories and achieve and consistently exceed quarterly sales goals. You will get leads through our marketing chann...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Account Manager til opsøgende salg på Sjælland

PEEQ ApS

Roskilde
Account Manager til opsøgende salg på Sjælland Peeq søger for Testlab-System A S For TestLab-System A S, søger vi nu en dygtig og rutineret Account Manager. Du skal i dit salg yde en god service til kunderne på en tillidsskabende måde, som bidrager ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019