Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Retsassistent og barselsvikarer - Retten i Aarhus


Retten i Aarhus søger en uddannet kontorfunktionær til en fast stilling og to barselsvikariater.
 
Den faste stilling ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. april 2018.
 
Barselsvikariaterne forventes at vare mindst 7 måneder og ønskes besat fra 1. juni 2018 eller efter nærmere aftale.
 
Vi lægger stor vægt på trivsel og samarbejde. Vi lægger endvidere afgørende vægt på, at du kan yde en god service overfor borgerne, samt høj kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen. 
 
Arbejdsområde:  
 
Som kontorfunktionær vil du komme til at arbejde med mange forskellige og spændende opgaver. Dit arbejde vil blive ansvarsfuldt og med kontakt til domstolens brugere. Vi forventer, at du varetager stillingen med stor selvstændighed.
 
Den faste stilling er placeret i Retsafdelingen. Din primære opgaver vil være at behandle straffesager, og det vil derfor være en stor fordel, hvis du har erfaring med dette fra Danmarks Domstole.
 
Barselsvikariaterne er placeret i Specialretsafdelingen. Dine opgaver vil bestå i behandling af skiftesager og/eller fogedsager, og det vil derfor være en stor fordel, hvis du har erfaring med dette fra Danmarks Domstole. Hvis du er uddannet notar, vil du eventuelt også kunne komme til at afholde notarforretninger.
 
Vi forventer, at ansætte en medarbejder, der:
 
• er kontoruddannet og god til dansk retsskrivning  
• er udadvendt og serviceminded  
• har lyst og evne til at lære nyt  
• kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst  
• har et godt humør og samarbejdsevner  
• er positiv, engageret initiativrig og fleksibel 
• kan trives med et vist arbejdspres 
 
Vi er, sammen med de øvrige retter ved Danmarks Domstole, i gang med en omfattende digitalisering, og det vil derfor være en fordel, at du har flair for IT – især nyt IT og har lyst til at give dit aktive bidrag til denne digitalisering.    
 
Vi tilbyder:  
 
Spændende og ansvarsfulde arbejdsopgaver med sagsbehandling.  
 
Vi kan desuden tilbyde en travl og afvekslende hverdag, hvor den enkelte har mulighed for at arbejde meget selvstændigt. Vi har et godt kollegialt samarbejde på tværs af faggrænser og med en god og humørfyldt omgangstone.
 
Vi arbejder hver dag på at leve op til Danmarks Domstoles mål om at være en attraktiv arbejdsplads blandt andet ved at arbejde målrettet med videndeling.   
 
Retten i Aarhus har i alt ca. 90 medarbejdere, heraf ca. 25 jurister, som er delt på to adresser. Retsafdelingen har kontorer på 2. sal i det nyrenoverede Tinghus på Vester Allé 10, hvor alle retssagerne også afvikles, og Specialretsafdelingen har lokaler i Kannikegade 16.
 
Vi har frugtordning, kaffeordning, massageordning og en fælles personaleforening.
 
Løn og ansættelsesforhold:  
 
Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO-S samt organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere i staten.   
 
Du indplaceres som retsassistent i løngruppe 2, sats II, hvor lønnen udgør 23.850,00 kr. pr. måned ekskl. evt. pension. Eventuelt kvalifikationstillæg forhandles individuelt under hensyntagen til dine kvalifikationer.   

 
Spørgsmål: 
 
Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte administrationschef Mette Barslund på telefon 99 68 79 20. 
 
Du kan læse mere om Retten i Aarhus på rettens hjemmeside: www.domstol.dk/aarhus 

Hvordan skal du sende din ansøgning?
 
 
Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning elektronisk. Det sker via vores rekrutteringssystem på www.domstol.dk/aarhus under ”Job i Retten”. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på vores hjemmeside. 
 
Du skal vedhæfte CV, indscannet eksamensbevis, relevante udtalelser og et vellignende digitalt foto.  
 
Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 22. februar 2018. 
 
Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329757992Phoenix-c257404112018-02-08T23:00:35.203Retsassistent og barselsvikarer - Retten i Aarhus
Retten i Aarhus søger en uddannet kontorfunktionær til en fast stilling og to barselsvikariater.
 
Den faste stilling ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. april 2018.
 
Barselsvikariaterne forventes at vare mindst 7 måneder og ønskes besat fra 1. juni 2018 eller efter nærmere aftale.
 
Vi lægger stor vægt på trivsel og samarbejde. Vi lægger endvidere afgørende vægt på, at du kan yde en god service overfor borgerne, samt høj kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen. 
 
Arbejdsområde:  
 
Som kontorfunktionær vil du komme til at arbejde med mange forskellige og spændende opgaver. Dit arbejde vil blive ansvarsfuldt og med kontakt til domstolens brugere. Vi forventer, at du varetager stillingen med stor selvstændighed.
 
Den faste stilling er placeret i Retsafdelingen. Din primære opgaver vil være at behandle straffesager, og det vil derfor være en stor fordel, hvis du har erfaring med dette fra Danmarks Domstole.
 
Barselsvikariaterne er placeret i Specialretsafdelingen. Dine opgaver vil bestå i behandling af skiftesager og/eller fogedsager, og det vil derfor være en stor fordel, hvis du har erfaring med dette fra Danmarks Domstole. Hvis du er uddannet notar, vil du eventuelt også kunne komme til at afholde notarforretninger.
 
Vi forventer, at ansætte en medarbejder, der:
 
• er kontoruddannet og god til dansk retsskrivning  
• er udadvendt og serviceminded  
• har lyst og evne til at lære nyt  
• kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst  
• har et godt humør og samarbejdsevner  
• er positiv, engageret initiativrig og fleksibel 
• kan trives med et vist arbejdspres 
 
Vi er, sammen med de øvrige retter ved Danmarks Domstole, i gang med en omfattende digitalisering, og det vil derfor være en fordel, at du har flair for IT – især nyt IT og har lyst til at give dit aktive bidrag til denne digitalisering.    
 
Vi tilbyder:  
 
Spændende og ansvarsfulde arbejdsopgaver med sagsbehandling.  
 
Vi kan desuden tilbyde en travl og afvekslende hverdag, hvor den enkelte har mulighed for at arbejde meget selvstændigt. Vi har et godt kollegialt samarbejde på tværs af faggrænser og med en god og humørfyldt omgangstone.
 
Vi arbejder hver dag på at leve op til Danmarks Domstoles mål om at være en attraktiv arbejdsplads blandt andet ved at arbejde målrettet med videndeling.   
 
Retten i Aarhus har i alt ca. 90 medarbejdere, heraf ca. 25 jurister, som er delt på to adresser. Retsafdelingen har kontorer på 2. sal i det nyrenoverede Tinghus på Vester Allé 10, hvor alle retssagerne også afvikles, og Specialretsafdelingen har lokaler i Kannikegade 16.
 
Vi har frugtordning, kaffeordning, massageordning og en fælles personaleforening.
 
Løn og ansættelsesforhold:  
 
Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO-S samt organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere i staten.   
 
Du indplaceres som retsassistent i løngruppe 2, sats II, hvor lønnen udgør 23.850,00 kr. pr. måned ekskl. evt. pension. Eventuelt kvalifikationstillæg forhandles individuelt under hensyntagen til dine kvalifikationer.   

 
Spørgsmål: 
 
Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte administrationschef Mette Barslund på telefon 99 68 79 20. 
 
Du kan læse mere om Retten i Aarhus på rettens hjemmeside: www.domstol.dk/aarhus 

Hvordan skal du sende din ansøgning?
 
 
Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning elektronisk. Det sker via vores rekrutteringssystem på www.domstol.dk/aarhus under ”Job i Retten”. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” i stillingsopslaget på vores hjemmeside. 
 
Du skal vedhæfte CV, indscannet eksamensbevis, relevante udtalelser og et vellignende digitalt foto.  
 
Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 22. februar 2018. 
 
Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne. 
 
2018-02-23T02:00:36.940 Retten i Aarhus søger en uddannet kontorfunktionær til en fast stilling og to barselsvikariater. Den faste stilling ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. april 2018. Barselsvikariaterne forventes at vare mindst 7 måneder og ønskes besat fra 1. juni 2018 eller efter nærmere aftale. Vi lægger stor vægt på trivsel og samarbejde. Vi lægger endvidere afgørende vægt på, at du kan yde en god service overfor borgerne, samt høj kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen. Arbejdsområde: Som kontorfunktionær vil du komme til at arbejde med mange forskellige og spændende opgaver. Dit arbejde vil blive ansvarsfuldt og med kontakt til domstolens brugere. Vi forventer, at du varetager stillingen med stor selvstændighed. Den faste stilling er placeret i Retsafdelingen. Din primære opgaver vil være at behandle straffesager, og det vil derfor være en stor fordel, hvis du har erfaring med dette fra Danmarks Domstole. Barselsvikariaterne er placeret i Specialretsafdelingen. Dine opgaver vil bestå i behandling af skiftesager og eller fogedsager, og det vil derfor være en stor fordel, hvis du har erfaring med dette fra Danmarks Domstole. Hvis du er uddannet notar, vil du eventuelt også kunne komme til at afholde notarforretninger. Vi forventer, at ansætte en medarbejder, der: • er kontoruddannet og god til dansk retsskrivning • er udadvendt og serviceminded • har lyst og evne til at lære nyt • kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst • har et godt humør og samarbejdsevner • er positiv, engageret initiativrig og fleksibel • kan trives med et vist arbejdspres Vi er, sammen med de øvrige retter ved Danmarks Domstole, i gang med en omfattende digitalisering, og det vil derfor være en fordel, at du har flair for IT især nyt IT og har lyst til at give dit aktive bidrag til denne digitalisering. Vi tilbyder: Spændende og ansvarsfulde arbejdsopgaver med sagsbehandling. Vi kan desuden tilbyde en travl og afvekslende hverdag, hvor den enkelte har mulighed for at arbejde meget selvstændigt. Vi har et godt kollegialt samarbejde på tværs af faggrænser og med en god og humørfyldt omgangstone. Vi arbejder hver dag på at leve op til Danmarks Domstoles mål om at være en attraktiv arbejdsplads blandt andet ved at arbejde målrettet med videndeling. Retten i Aarhus har i alt ca. 90 medarbejdere, heraf ca. 25 jurister, som er delt på to adresser. Retsafdelingen har kontorer på 2. sal i det nyrenoverede Tinghus på Vester Allé 10, hvor alle retssagerne også afvikles, og Specialretsafdelingen har lokaler i Kannikegade 16. Vi har frugtordning, kaffeordning, massageordning og en fælles personaleforening. Løn og ansættelsesforhold: Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO-S samt organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere i staten. Du indplaceres som retsassistent i løngruppe 2, sats II, hvor lønnen udgør 23.850,00 kr. pr. måned ekskl. evt. pension. Eventuelt kvalifikationstillæg forhandles individuelt under hensyntagen til dine kvalifikationer. Spørgsmål: Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, kan du kontakte administrationschef Mette Barslund på telefon 99 68 79 20. Du kan læse mere om Retten i Aarhus på rettens hjemmeside: www.domstol.dk aarhus Hvordan skal du sende din ansøgning? Ønsker du at søge stillingen, skal du sende din ansøgning elektronisk. Det sker via vores rekrutteringssystem på www.domstol.dk aarhus under Job i Retten . Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen i stillingsopslaget på vores hjemmeside. Du skal vedhæfte CV, indscannet eksamensbevis, relevante udtalelser og et vellignende digitalt foto. Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 22. februar 2018. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne.11Jobnetc2574041100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-22T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110735&DepartmentId=7054&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3105775Retten i Aarhus11Vester Allé 108000Aarhus CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523446JobNet47678321000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2574041https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2574041https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2574041&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c2574041&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12007991Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration352894630importimport_c2574041DKDanmarkDKDanmark329922184AC-fuldmægtig - vikariat- søges til Økonomi og Plan, Aarhus UniversitetshospitalBasic AC-fuldmægtig søges til 1-årigt vikariat i Økonomi og Plan, Aarhus UniversitetshospitalBrænder du for at arbejde med planlægnings opgaver og sagsbehandling i en kompleks organisation? Kan du lide at opgaverne varierer fra dag til dag og at tingene nogle gange går stærkt? Så er du måske vores nye kollega.JobbetAarhus Universitetshospital søger en analytisk og energisk AC-fuldmægtig til en fuldtidsstilling i Planlægningsenheden med tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter. Der er tale om et 1-årigt vikariat.Planlægning er en enhed i Økonomi og Plan, som udgør en del af den samlede Hospitalsstab på Aarhus Universitetshospital. Planlægningsenheden består af en chefkonsulent og 8 medarbejdere med særlig ekspertise indenfor tværgående planlægning og sagsbehandling.OpgaverPlanlægnings kerneopgave er at understøtte hospitalsledelsen i beslutningsprocesser samt sikre fremdrift og retning i en hverdag præget af forandring og korte deadlines. Planlægning har ansvaret for en meget bred vifte af tværgående opgaver som bl.a. omfatter Udredningsret, behandlingsgaranti og kræftpakker Lokalesager og anlægsopgaver Tværsektorielt samarbejde Nye behandlinger og dyr medicin Sekretariatsbetjening af faste mødefora og ad hoc arbejdsgrupper Ad hoc sagsbehandling inden for Økonomi og Planlægnings fagområder Der er et tæt fagligt samarbejde mellem Planlægning og kollegaerne i Hospitalsstabens andre enheder, herunder Afdelingssupportenhed, Økonomienhed, Dataenhed samt Kvalitet og HR. Endvidere er Planlægning involveret i en række sager af tværgående administrativ eller politisk art, hvor opgaveløsningen fordrer kontakt med kolleger i bl.a. Sundhedsplanlægning og Koncernøkonomi samt på de andre hospitaler i Region Midtjylland.Planlægning har ansvar for løbende at levere ledelsesinformation og udarbejde beslutningsoplæg til hospitalsledelsen. Samtidig varetager man som AC-fuldmægtig sekretariatsbetjening for en række af hospitalsledelsens mødeforaDin ProfilVi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig baggrund på kandidatniveau og gerne erfaring fra sundhedsområdet. Du skal være god til at gennemskue store informationsmængder og sammenhænge, som har betydning for tilrettelæggelsen af driften. Samtidig er det vigtigt, at du har en veludviklet organisationsforståelse, er god til processtyring, samt kan prioritere information og lave en præcis og struktureret sagsfremstilling.Processtyring vil være en vigtig del af dit daglige arbejde. Det er derfor afgørende, at du kan holde mange bolde i luften og koordinere og samtidig indtage en proaktiv rolle i alle sagens eller projektets forskellige faser. Du vil som AC-fuldmægtig komme tæt på klinikerne på hospitalet, og vil samtidig få mulighed for at indgå i mere langsigtede og strategiske opgaver på tværs af hospitalet.Vi forventer, at du kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt herunder præsentere komplekse sager på en let forståelig måde selvstændigt kan varetage ansvaret for både drifts- og udviklingsopgaver samt sekretariatsbetjening kan forstå, analysere og formidle mange forskellige typer af data evner at samarbejde under pres og i en hverdag præget af forandring og mange deadlines er ansvarsbevidst og vedholdende i forhold til at få dine opgaver løst er omgængelig og samarbejdsorienteret er proaktiv og innovativt tænkende Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, hvor fagligheden er høj, tonen uformel, og hvor der er ordentlighed i det, vi siger og gør. Vi prioriterer løbende kompetenceudvikling af den enkelte medarbejder og giver plads til forskellighed.Lønforhold, ansøgningsfrist, afholdelse af samtaler samt yderligere information om stillingenLøn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.Ansøgningsfristen er søndag den 16. december 2018.Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 19. december 2018.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Thomas Evermann på mail thoeve@rm.dk eller telefon 2395 4897.Ansøgning, inkl. relevante bilag, sendes elektronisk via nedenstående link.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.AC-fuldmægtig søges til 1-årigt vikariat i Økonomi og Plan, Aarhus Universitetshospital

Brænder du for at arbejde med planlægnings opgaver og sagsbehandling i en kompleks organisation? Kan du lide at opgaverne varierer fra dag til dag og at tingene nogle gange går stærkt? Så er du måske vores nye kollega.

Jobbet
Aarhus Universitetshospital søger en analytisk og energisk AC-fuldmægtig til en fuldtidsstilling i Planlægningsenheden med tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter.  Der er tale om et 1-årigt vikariat.

Planlægning er en enhed i Økonomi og Plan, som udgør en del af den samlede Hospitalsstab på Aarhus Universitetshospital. Planlægningsenheden består af en chefkonsulent og 8 medarbejdere med særlig ekspertise indenfor tværgående planlægning og sagsbehandling.

Opgaver
Planlægnings kerneopgave er at understøtte hospitalsledelsen i beslutningsprocesser samt sikre fremdrift og retning i en hverdag præget af forandring og korte deadlines. Planlægning har ansvaret for en meget bred vifte af tværgående opgaver som bl.a. omfatter
 
  • Udredningsret, behandlingsgaranti og kræftpakker
  • Lokalesager og anlægsopgaver
  • Tværsektorielt samarbejde
  • Nye behandlinger og dyr medicin
  • Sekretariatsbetjening af faste mødefora og ad hoc arbejdsgrupper
  • Ad hoc sagsbehandling inden for Økonomi og Planlægnings fagområder


Der er et tæt fagligt samarbejde mellem Planlægning og kollegaerne i Hospitalsstabens andre enheder, herunder Afdelingssupportenhed, Økonomienhed, Dataenhed samt Kvalitet og HR. Endvidere er Planlægning involveret i en række sager af tværgående administrativ eller politisk art, hvor opgaveløsningen fordrer kontakt med kolleger i bl.a. Sundhedsplanlægning og Koncernøkonomi samt på de andre hospitaler i Region Midtjylland.

Planlægning har ansvar for løbende at levere ledelsesinformation og udarbejde beslutningsoplæg til hospitalsledelsen. Samtidig varetager man som AC-fuldmægtig sekretariatsbetjening for en række af hospitalsledelsens mødefora

Din Profil
Vi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig baggrund på kandidatniveau og gerne erfaring fra sundhedsområdet. Du skal være god til at gennemskue store informationsmængder og sammenhænge, som har betydning for tilrettelæggelsen af driften. Samtidig er det vigtigt, at du har en veludviklet organisationsforståelse, er god til processtyring, samt kan prioritere information og lave en præcis og struktureret sagsfremstilling.

Processtyring vil være en vigtig del af dit daglige arbejde. Det er derfor afgørende, at du kan holde mange bolde i luften og koordinere og samtidig indtage en proaktiv rolle i alle sagens eller projektets forskellige faser. Du vil som AC-fuldmægtig komme tæt på klinikerne på hospitalet, og vil samtidig få mulighed for at indgå i mere langsigtede og strategiske opgaver på tværs af hospitalet.

Vi forventer, at du
 
  • kan kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt – herunder præsentere komplekse sager på en let forståelig måde
  • selvstændigt kan varetage ansvaret for både drifts- og udviklingsopgaver samt sekretariatsbetjening
  • kan forstå, analysere og formidle mange forskellige typer af data
  • evner at samarbejde under pres og i en hverdag præget af forandring og mange deadlines
  • er ansvarsbevidst og vedholdende i forhold til at få dine opgaver løst
  • er omgængelig og samarbejdsorienteret
  • er proaktiv og innovativt tænkende


Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, hvor fagligheden er høj, tonen uformel, og hvor der er ordentlighed i det, vi siger og gør. Vi prioriterer løbende kompetenceudvikling af den enkelte medarbejder og giver plads til forskellighed.

Lønforhold, ansøgningsfrist, afholdelse af samtaler samt yderligere information om stillingen
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er søndag den 16. december 2018.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 19. december 2018.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Thomas Evermann på mail thoeve@rm.dk eller telefon 2395 4897.

Ansøgning, inkl. relevante bilag, sendes elektronisk via nedenstående link.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/096dda11_logo.gifHospitalsstabenAarhus2018-12-04T10:00:21.3502018-12-16T00:00:00
329921640Innovationsfonden søger programrådgiver til InnoExplorer til nyt hovedkontor i AarhusRobot Synes du også, at det er spændende og vigtigt at bringe forskningen ud af universitetet? Har du lyst til arbejde med InnoExplorer, som er Innovationsfondens nye ordning til at modne og teste forskning med henblik på kommercialisering? Har du evner og kompetencer til at kunne forvalte ordningen? Så er du måske vores nye kollega i Innovationsfonden. Vi skaber vækst og arbejdspladser gennem viden I Innovationsfonden arbejder vi hver dag med at skabe de bedst mulige rammer for landets iværksættere, forskere og virksomheder, så de kan bringe Danmark fremad. Vi tilbyder et inspirerende miljø med engagerede og dygtige kollegaer, der brænder for at gøre gode idéer til virkelighed. Programrådgiver der brænder for at kommercialisere forskning Som vores nye programrådgiver bliver du en del af det team, der udmønter erhvervsforskerordningerne, herunder InnoExplorer. Du bliver tilknyttet InnoExplorer, som lanceres i 2019, og som er udviklet i samarbejde med universiteterne. I InnoExplorer investerer vi i lovende forskningsresultater med henblik på kommercialisering. I arbejdet får du mulighed for at arbejde med mange forskellige opgaver, der hører med til området, som forvaltning, administration og kommunikation, forskning, innovation og faglig udvikling. Dit arbejde vil foregå i tæt koordination med Innovationsfondens øvrige medarbejdere. Dine opgaver vil som udgangspunkt være at: vejlede potentielle ansøgere og bevillingshavere både telefonisk og skriftligt håndtere ansøgningsbehandling i fondens it-system sagsbehandle konkrete bevillingssager i samarbejde med administrationen medvirke til at vedligeholde datagrundlag og levere og opdatere statistik om området bidrage til områdets kommunikationsindsats over for både universiteter og virksomheder planlægge panelmøder hvor ansøgningerne evalueres udarbejde materiale til ledelse, bestyrelse, ministerier og interessenter efter behov holde oplæg ude i landet om ordningerne. Er du vores nye kollega? Du har en relevant akademisk uddannelse og gerne et par års erfaring fra en stilling, hvor du har opbygget indsigt i offentlig forvaltning, forskning og kommercialisering. Det er også en fordel, hvis du interesserer dig for, hvad der på overordnet niveau sker inden for vidensbaseret innovation. Du evner at drifte effektivt, og du er interesseret i at kommunikere med forskere og forskningsinstitutioner. Mere konkret forestiller vi os, at du: interesserer dig for offentlig forvaltning og administration er god til skriftlig og mundtlig kommunikation på dansk og engelsk evner at samarbejde med mange forskellige typer af interessenter kan håndtere opgaver med selvstændighed og drive er ansvarsfuld, struktureret og effektiv har interesse for forskning og kommercialisering. Din nye hverdag Samlet er vi ca. 55 engagerede medarbejdere i Innovationsfonden med forskellig faglig baggrund. Omgangstonen er uformel og to the point . Du vil blive en del af det team, der arbejder med erhvervsforskerordningerne, og hvor vi samarbejder og er i tæt dialog om vores opgaver og projekter. En del af vores arbejde er struktureret omkring ansøgningsrunder og derfor varierer arbejdsmængden og karakteren af arbejdet henover året. Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt. Du kommer til at arbejde i Innovationsfondens nye kontor centralt beliggende i Aarhus. Den øvrige del af teamet arbejder frem til medio 2019 fra Innovationsfondens nuværende hovedkontor i København, hvorfor du i den første periode forventes at være i København omkring en dag om ugen (Innovationsfonden afholder omkostningerne). Reference er til vicedirektør Hanne Harmsen. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes i Innovationsfonden efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Indplacering sker på baggrund af kvalifikationer og enten som fuldmægtig eller specialkonsulent. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Hanne Harmsen på 6190 5009 eller på mail hanne.harmsen@innofond.dk. Søg stillingen Klik på knappen søg stillingen eller søg via vores hjemmeside www.innovationsfonden.dk. Din ansøgning, cv og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag den 21. december 2018, kl. 12:00. Vi forventer at holde to samtalerunder i løbet af januar. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest. Processen bistås af et eksternt rekrutteringsbureau. Innovationsfonden ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.Synes du også, at det er spændende og vigtigt at bringe forskningen ud af universitetet? Har du lyst til arbejde med InnoExplorer, som er Innovationsfondens nye ordning til at modne og teste forskning med henblik på kommercialisering? Har du evner og kompetencer til at kunne forvalte ordningen? Så er du måske vores nye kollega i Innovationsfonden.

Vi skaber vækst og arbejdspladser gennem viden
I Innovationsfonden arbejder vi hver dag med at skabe de bedst mulige rammer for landets iværksættere, forskere og virksomheder, så de kan bringe Danmark fremad. Vi tilbyder et inspirerende miljø med engagerede og dygtige kollegaer, der brænder for at gøre gode idéer til virkelighed.

Programrådgiver der brænder for at kommercialisere forskning
Som vores nye programrådgiver bliver du en del af det team, der udmønter erhvervsforskerordningerne, herunder InnoExplorer. Du bliver tilknyttet InnoExplorer, som lanceres i 2019, og som er udviklet i samarbejde med universiteterne. I InnoExplorer investerer vi i lovende forskningsresultater med henblik på kommercialisering. I arbejdet får du mulighed for at arbejde med mange forskellige opgaver, der hører med til området, som forvaltning, administration og kommunikation, forskning, innovation og faglig udvikling. Dit arbejde vil foregå i tæt koordination med Innovationsfondens øvrige medarbejdere.

Dine opgaver vil som udgangspunkt være at:
  • vejlede potentielle ansøgere og bevillingshavere både telefonisk og skriftligt
  • håndtere ansøgningsbehandling i fondens it-system
  • sagsbehandle konkrete bevillingssager i samarbejde med administrationen
  • medvirke til at vedligeholde datagrundlag og levere og opdatere statistik om området
  • bidrage til områdets kommunikationsindsats over for både universiteter og virksomheder
  • planlægge panelmøder hvor ansøgningerne evalueres
  • udarbejde materiale til ledelse, bestyrelse, ministerier og interessenter efter behov
  • holde oplæg ude i landet om ordningerne.
Er du vores nye kollega?

Du har en relevant akademisk uddannelse og gerne et par års erfaring fra en stilling, hvor du har opbygget indsigt i offentlig forvaltning, forskning og kommercialisering. Det er også en fordel, hvis du interesserer dig for, hvad der på overordnet niveau sker inden for vidensbaseret innovation. Du evner at drifte effektivt, og du er interesseret i at kommunikere med forskere og forskningsinstitutioner.


Mere konkret forestiller vi os, at du:
  • interesserer dig for offentlig forvaltning og administration
  • er god til skriftlig og mundtlig kommunikation på dansk og engelsk
  • evner at samarbejde med mange forskellige typer af interessenter
  • kan håndtere opgaver med selvstændighed og drive
  • er ansvarsfuld, struktureret og effektiv
  • har interesse for forskning og kommercialisering.

Din nye hverdag
Samlet er vi ca. 55 engagerede medarbejdere i Innovationsfonden med forskellig faglig baggrund. Omgangstonen er uformel og ”to the point”.

Du vil blive en del af det team, der arbejder med erhvervsforskerordningerne, og hvor vi samarbejder og er i tæt dialog om vores opgaver og projekter. En del af vores arbejde er struktureret omkring ansøgningsrunder og derfor varierer arbejdsmængden og karakteren af arbejdet henover året. Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt.

Du kommer til at arbejde i Innovationsfondens nye kontor centralt beliggende i Aarhus. Den øvrige del af teamet arbejder frem til medio 2019 fra Innovationsfondens nuværende hovedkontor i København, hvorfor du i den første periode forventes at være i København omkring en dag om ugen (Innovationsfonden afholder omkostningerne). Reference er til vicedirektør Hanne Harmsen.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes i Innovationsfonden efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Indplacering sker på baggrund af kvalifikationer og enten som fuldmægtig eller specialkonsulent. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Hanne Harmsen på 6190 5009 eller på mail hanne.harmsen@innofond.dk.

Søg stillingen
Klik på knappen ”søg stillingen” eller søg via vores hjemmeside www.innovationsfonden.dk. Din ansøgning, cv og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag den 21. december 2018, kl. 12:00.

Vi forventer at holde to samtalerunder i løbet af januar. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest. Processen bistås af et eksternt rekrutteringsbureau.

Innovationsfonden ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.
Aarhus Danmarks InnovationsfondAarhus2018-12-03T00:00:002018-12-21T00:00:00
329921038Innovationsfonden søger programrådgiver til dagligt ansvar for InnoExplorer til nyt hovedkontor i AarhusRobot Synes du, at det er spændende og vigtigt at bringe forskningen ud af universitetet? Har du lyst til arbejde med InnoExplorer, som er fondens nye ordning til at modne og teste forskning med henblik på kommercialisering? Har du mod på tæt interaktion med forskningsmiljøer og dagligt ansvar for den konkrete forvaltning af ordningen? Så er du måske vores nye kollega i Innovationsfonden. Vi skaber vækst og arbejdspladser gennem viden I Innovationsfonden arbejder vi hver dag med at skabe de bedst mulige rammer for landets iværksættere, forskere og virksomheder, så de kan bringe Danmark fremad. Vi tilbyder et inspirerende miljø med engagerede og dygtige kollegaer, der brænder for at gøre gode idéer til virkelighed. Programrådgiver der brænder for at kommercialisere forskning Som vores nye programrådgiver bliver du en del af det team, der udmønter erhvervsforskerordningerne. Efter en grundig oplæring får du det daglige ansvar for InnoExplorer, som lanceres i 2019, og som er udviklet i samarbejde med universiteterne. Ordningen har til formål at investere i lovende forskningsresultater med henblik en detaljeret undersøgelse af mulighederne for, at disse kan kommercialiseres. I arbejdet får du mulighed for at arbejde med mange forskellige opgaver, der hører med til området, som forskning, innovation, faglig udvikling, forvaltning, administration og kommunikation. Du vil komme til at arbejde i et team, som styrer ordninger, der primært udmøntes til universiteterne, og du skal indgå i tæt samarbejde med fondens øvrige medarbejdere. Dine opgaver vil som udgangspunkt være at: sikre implementeringen og løbende tilpasning af ordningen i indkøringsfasen bidrage til områdets kommunikationsindsats og dialog med forskningsinstitutioner udvikle ordningerne videre i dialog med fondens ledelse og eksterne interessenter og ansøgere deltage i ansøgningsbehandlingen deltage i panelmøder hvor ansøgningerne prioriteres sagsbehandle konkrete bevillingssager i samarbejde med administrationen medvirke til vedligeholde datagrundlag og levere og opdatere statistik om området udarbejde materiale til ledelse, bestyrelse, ministerier og interessenter efter behov holde oplæg på universiteter, hospitaler og professionshøjskolerne ude i landet om ordningerne og diskutere muligheder med potentielle ansøgere og vejledere vejlede potentielle ansøgere og bevillingshavere telefonisk og skriftligt. Er du vores nye kollega? Du har en relevant akademisk uddannelse, betydelig erfaring med iværksætteri og indsigt i forskning og kommercialisering. Du interesserer dig for, hvad der på overordnet niveau sker inden for vidensbaseret innovation. Via din erfaring og dit netværk evner du at kommunikere i øjenhøjde med forskere og forskningsinstitutioner, og du har lyst til at indgå i områdets drift og kommunikationsindsats. Mere konkret forestiller vi os, at du: har erfaring med iværksætteri, forskning og kommercialisering evner at samarbejde med mange forskellige typer af interessenter har interesse for offentlig forvaltning og administration har et højt niveau af skriftlig og mundtlig kommunikation på dansk og engelsk er ansvarsfuld, struktureret og effektiv. Din nye hverdag Samlet er vi ca. 55 engagerede medarbejdere i Innovationsfonden med forskellig faglig baggrund. Omgangstonen er uformel og to the point . Du bliver en del af det team, der arbejder med erhvervsforskerordningerne. Vi samarbejder og er i tæt dialog om vores opgaver og projekter, og vi koordinerer vores arbejde med fondens øvrige medarbejdere. En del af vores arbejde er struktureret omkring ansøgningsrunder og derfor varierer arbejdsmængden og karakteren af arbejdet henover året. Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt. Du kommer til at arbejde i Innovationsfondens nye kontor centralt beliggende i Århus. Den øvrige del af teamet arbejder frem til medio 2019 fra Innovationsfondens nuværende hovedkontor i København, hvorfor du i den første periode forventes at være i København omkring en dag om ugen (Innovationsfonden afholder omkostningerne). Du vil i denne periode blive grundigt oplært til gradvis at overtage det daglige ansvar for ordningen. Reference er til vicedirektør Hanne Harmsen. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes i Innovationsfonden efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Hanne Harmsen på 6190 5009 eller på mail hanne.harmsen@innofond.dk. Søg stillingen Klik på knappen søg stillingen eller søg via vores hjemmeside www.innovationsfonden.dk. Din ansøgning, cv og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag den 21. december 2018, kl. 12:00. Vi forventer at holde to samtalerunder i løbet af januar. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest. Processen bistås af et eksternt rekrutteringsbureau. Innovationsfonden ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.Synes du, at det er spændende og vigtigt at bringe forskningen ud af universitetet? Har du lyst til arbejde med InnoExplorer, som er fondens nye ordning til at modne og teste forskning med henblik på kommercialisering? Har du mod på tæt interaktion med forskningsmiljøer og dagligt ansvar for den konkrete forvaltning af ordningen? Så er du måske vores nye kollega i Innovationsfonden.

Vi skaber vækst og arbejdspladser gennem viden
I Innovationsfonden arbejder vi hver dag med at skabe de bedst mulige rammer for landets iværksættere, forskere og virksomheder, så de kan bringe Danmark fremad. Vi tilbyder et inspirerende miljø med engagerede og dygtige kollegaer, der brænder for at gøre gode idéer til virkelighed.

Programrådgiver der brænder for at kommercialisere forskning
Som vores nye programrådgiver bliver du en del af det team, der udmønter erhvervsforskerordningerne. Efter en grundig oplæring får du det daglige ansvar for InnoExplorer, som lanceres i 2019, og som er udviklet i samarbejde med universiteterne. Ordningen har til formål at investere i lovende forskningsresultater med henblik en detaljeret undersøgelse af mulighederne for, at disse kan kommercialiseres. I arbejdet får du mulighed for at arbejde med mange forskellige opgaver, der hører med til området, som forskning, innovation, faglig udvikling, forvaltning, administration og kommunikation. Du vil komme til at arbejde i et team, som styrer ordninger, der primært udmøntes til universiteterne, og du skal indgå i tæt samarbejde med fondens øvrige medarbejdere.

Dine opgaver vil som udgangspunkt være at:
  • sikre implementeringen og løbende tilpasning af ordningen i indkøringsfasen
  • bidrage til områdets kommunikationsindsats og dialog med forskningsinstitutioner
  • udvikle ordningerne videre i dialog med fondens ledelse og eksterne interessenter og ansøgere
  • deltage i ansøgningsbehandlingen
  • deltage i panelmøder hvor ansøgningerne prioriteres
  • sagsbehandle konkrete bevillingssager i samarbejde med administrationen
  • medvirke til vedligeholde datagrundlag og levere og opdatere statistik om området
  • udarbejde materiale til ledelse, bestyrelse, ministerier og interessenter efter behov
  • holde oplæg på universiteter, hospitaler og professionshøjskolerne ude i landet om ordningerne og diskutere muligheder med potentielle ansøgere og vejledere
  • vejlede potentielle ansøgere og bevillingshavere telefonisk og skriftligt.

Er du vores nye kollega?
Du har en relevant akademisk uddannelse, betydelig erfaring med iværksætteri og indsigt i forskning og kommercialisering. Du interesserer dig for, hvad der på overordnet niveau sker inden for vidensbaseret innovation. Via din erfaring og dit netværk evner du at kommunikere i øjenhøjde med forskere og forskningsinstitutioner, og du har lyst til at indgå i områdets drift og kommunikationsindsats.

Mere konkret forestiller vi os, at du:
  • har erfaring med iværksætteri, forskning og kommercialisering
  • evner at samarbejde med mange forskellige typer af interessenter
  • har interesse for offentlig forvaltning og administration
  • har et højt niveau af skriftlig og mundtlig kommunikation på dansk og engelsk
  • er ansvarsfuld, struktureret og effektiv.

Din nye hverdag
Samlet er vi ca. 55 engagerede medarbejdere i Innovationsfonden med forskellig faglig baggrund. Omgangstonen er uformel og ”to the point”.

Du bliver en del af det team, der arbejder med erhvervsforskerordningerne. Vi samarbejder og er i tæt dialog om vores opgaver og projekter, og vi koordinerer vores arbejde med fondens øvrige medarbejdere. En del af vores arbejde er struktureret omkring ansøgningsrunder og derfor varierer arbejdsmængden og karakteren af arbejdet henover året. Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt.

Du kommer til at arbejde i Innovationsfondens nye kontor centralt beliggende i Århus. Den øvrige del af teamet arbejder frem til medio 2019 fra Innovationsfondens nuværende hovedkontor i København, hvorfor du i den første periode forventes at være i København omkring en dag om ugen (Innovationsfonden afholder omkostningerne). Du vil i denne periode blive grundigt oplært til gradvis at overtage det daglige ansvar for ordningen. Reference er til vicedirektør Hanne Harmsen.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes i Innovationsfonden efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Hanne Harmsen på 6190 5009 eller på mail hanne.harmsen@innofond.dk.

Søg stillingen
Klik på knappen ”søg stillingen” eller søg via vores hjemmeside www.innovationsfonden.dk. Din ansøgning, cv og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag den 21. december 2018, kl. 12:00.

Vi forventer at holde to samtalerunder i løbet af januar. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest. Processen bistås af et eksternt rekrutteringsbureau.

Innovationsfonden ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.
Aarhus Danmarks Innovationsfond2018-12-04T00:00:002018-12-21T00:00:00
329920970Innovationsfonden søger programrådgivere til iværksætterområdet til nyt hovedkontor i AarhusRobot Har du lyst til være med til at styrke Innovationsfondens indsats indenfor iværksætteri? Synes du også, at det at fremme iværksætteri med offentlig soft funding er spændende og vigtigt for økosystemet? Har du erfaring fra økosystemet? Så er du måske vores nye kollega i Innovationsfonden. Vi skaber vækst og arbejdspladser gennem viden I Innovationsfonden arbejder vi hver dag med at skabe de bedst mulige rammer for landets iværksættere, forskere og virksomheder, så de kan bringe Danmark fremad. Vi tilbyder et inspirerende miljø med engagerede og dygtige kollegaer, der brænder for at gøre gode idéer til virkelighed. Programrådgiver der brænder for at styrke iværksætteriet i Danmark Innovationsfonden er den primære nationale indgang for soft funding til vidensbaseret iværksætteri. På baggrund af en helt ny iværksætterstrategi og nye ordninger, der lanceres i 2019, har vi brug for nye programrådgivere, som bliver en del af vores iværksætterteam. Vores hidtidige ordninger på iværksætterområdet suppleres i 2019 med Innofounder Experienced og InnoExplorer ordninger, der skal hjælpe iværksættere i gang og sikre de første år i deres nye firmaer. Disse nye initiativer skal foregå i tæt koordinering med det øvrige økosystem, både det offentlige og det private, for at understøtte en sammenhængende finansieringskæde for iværksættere. Du kan læse mere om prioriteterne i iværksætterstrategien her www.innovationsfonden.dk. Dine opgaver vil som udgangspunkt være at: bidrage til implementeringen af værksætterstrategien koordinere med interessenter i både det offentlige og private økosystem udvikle ordningerne videre i dialog med fondens ledelse og eksterne interessenter deltage i ansøgningsbehandlingen deltage i panelmøder hvor ansøgningerne prioriteres sagsbehandle konkrete bevillingssager i samarbejde med fondens administration udarbejde materiale til ledelse, bestyrelse, ministerier og interessenter efter behov vejlede potentielle ansøgere og bevillingshavere telefonisk og skriftligt løbende at afholde informations-og dialogmøder med interessenter i hele landet. Er du vores nye kollega? Du har en relevant akademisk uddannelse, har ideelt set været iværksætter og eller har nogle års erfaring fra en stilling, hvor du har opbygget indsigt i iværksætteri og de udfordringer, som finansiering af nystartede virksomheder møder. På et overordnet niveau interesserer du dig for, hvad der sker inden for vidensbaseret innovation. Du evner at kommunikere i øjenhøjde med mange typer af interessenter og har også lyst til at indgå i områdets drift. Mere konkret forestiller vi os, at du: har erfaring med iværksætteri og finansiering af iværksætteri har et netværk inden for finansiering og iværksættermiløerne evner at samarbejde med mange forskellige typer af interessenter har interesse for offentlig forvaltning og administration har et højt niveau af skriftlig og mundtlig kommunikation på både dansk og engelsk er ansvarsfuld, struktureret og effektiv. Din nye hverdag Du kommer til at arbejde i Innovationsfondens nye kontor centralt beliggende i Århus. Den øvrige del af teamet arbejder fra Innovationsfondens nuværende hovedkontor i København, hvorfor du i den første periode forventes at være i København omkring en dag om ugen (Innovationsfonden afholder omkostningerne). Reference er til vicedirektør Hanne Harmsen. Samlet er vi pt. ca. 55 engagerede medarbejdere i Innovationsfonden med forskellig faglig baggrund. Omgangstonen er uformel og to the point . Du vil blive en del af det team, der arbejder med iværksætteri, hvor vi samarbejder og er i tæt dialog om vores opgaver og projekter. Men derudover skal du koordinere dit arbejde med de kollegaer, som arbejder på Innovationsfondens andre ordninger, så vi konstant sikre, at vores indsats er sammenhængende, logisk og brugervenlig. En del af vores arbejde er struktureret omkring ansøgningsrunder og derfor varierer arbejdsmængden og karakteren af arbejdet henover året. Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt og aldrig kommer til at kede dig. Løn og ansættelsesvilkår Du ansættes i Innovationsfonden efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Hanne Harmsen på 6190 5009 eller på mail hanne.harmsen@innofond.dk. Søg stillingen Klik på knappen søg stillingen eller søg via vores hjemmeside www.innovationsfonden.dk. Din ansøgning, cv og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag den 21. december 2018, kl. 12:00. Vi forventer at holde to samtalerunder i løbet af januar. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest. Processen bistås af et eksternt rekrutteringsbureau. Innovationsfonden ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.
Har du lyst til være med til at styrke Innovationsfondens indsats indenfor iværksætteri? Synes du også, at det at fremme iværksætteri med offentlig soft funding er spændende og vigtigt for økosystemet? Har du erfaring fra økosystemet? Så er du måske vores nye kollega i Innovationsfonden.

Vi skaber vækst og arbejdspladser gennem viden
I Innovationsfonden arbejder vi hver dag med at skabe de bedst mulige rammer for landets iværksættere, forskere og virksomheder, så de kan bringe Danmark fremad. Vi tilbyder et inspirerende miljø med engagerede og dygtige kollegaer, der brænder for at gøre gode idéer til virkelighed.

Programrådgiver der brænder for at styrke iværksætteriet i Danmark
Innovationsfonden er den primære nationale indgang for soft funding til vidensbaseret iværksætteri. På baggrund af en helt ny iværksætterstrategi og nye ordninger, der lanceres i 2019, har vi brug for nye programrådgivere, som bliver en del af vores iværksætterteam. Vores hidtidige ordninger på iværksætterområdet suppleres i 2019 med Innofounder Experienced og InnoExplorer ordninger, der skal hjælpe iværksættere i gang og sikre de første år i deres nye firmaer. Disse nye initiativer skal foregå i tæt koordinering med det øvrige økosystem, både det offentlige og det private, for at understøtte en sammenhængende finansieringskæde for iværksættere.

Du kan læse mere om prioriteterne i iværksætterstrategien her www.innovationsfonden.dk.

Dine opgaver vil som udgangspunkt være at:

  • bidrage til implementeringen af værksætterstrategien
  • koordinere med interessenter i både det offentlige og private økosystem
  • udvikle ordningerne videre i dialog med fondens ledelse og eksterne interessenter
  • deltage i ansøgningsbehandlingen
  • deltage i panelmøder hvor ansøgningerne prioriteres
  • sagsbehandle konkrete bevillingssager i samarbejde med fondens administration
  • udarbejde materiale til ledelse, bestyrelse, ministerier og interessenter efter behov
  • vejlede potentielle ansøgere og bevillingshavere telefonisk og skriftligt
  • løbende at afholde informations-og dialogmøder med interessenter i hele landet.
Er du vores nye kollega?
Du har en relevant akademisk uddannelse, har ideelt set været iværksætter og/eller har nogle års erfaring fra en stilling, hvor du har opbygget indsigt i iværksætteri og de udfordringer, som finansiering af nystartede virksomheder møder. På et overordnet niveau interesserer du dig for, hvad der sker inden for vidensbaseret innovation. Du evner at kommunikere i øjenhøjde med mange typer af interessenter og har også lyst til at indgå i områdets drift.

Mere konkret forestiller vi os, at du:
  • har erfaring med iværksætteri og finansiering af iværksætteri har et netværk inden for finansiering og iværksættermiløerne
  • evner at samarbejde med mange forskellige typer af interessenter
  • har interesse for offentlig forvaltning og administration
  • har et højt niveau af skriftlig og mundtlig kommunikation på både dansk og engelsk
  • er ansvarsfuld, struktureret og effektiv.

Din nye hverdag
Du kommer til at arbejde i Innovationsfondens nye kontor centralt beliggende i Århus. Den øvrige del af teamet arbejder fra Innovationsfondens nuværende hovedkontor i København, hvorfor du i den første periode forventes at være i København omkring en dag om ugen (Innovationsfonden afholder omkostningerne). Reference er til vicedirektør Hanne Harmsen.

Samlet er vi pt. ca. 55 engagerede medarbejdere i Innovationsfonden med forskellig faglig baggrund. Omgangstonen er uformel og ”to the point”.

Du vil blive en del af det team, der arbejder med iværksætteri, hvor vi samarbejder og er i tæt dialog om vores opgaver og projekter. Men derudover skal du koordinere dit arbejde med de kollegaer, som arbejder på Innovationsfondens andre ordninger, så vi konstant sikre, at vores indsats er sammenhængende, logisk og brugervenlig.

En del af vores arbejde er struktureret omkring ansøgningsrunder og derfor varierer arbejdsmængden og karakteren af arbejdet henover året. Du bliver en del af et dynamisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt og aldrig kommer til at kede dig.

Løn og ansættelsesvilkår
Du ansættes i Innovationsfonden efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Hanne Harmsen på 6190 5009 eller på mail hanne.harmsen@innofond.dk.

Søg stillingen
Klik på knappen ”søg stillingen” eller søg via vores hjemmeside www.innovationsfonden.dk. Din ansøgning, cv og eksamenspapirer skal være uploadet senest fredag den 21. december 2018, kl. 12:00.

Vi forventer at holde to samtalerunder i løbet af januar. Mellem første og anden samtalerunde gennemføres personlighedstest. Processen bistås af et eksternt rekrutteringsbureau.

Innovationsfonden ønsker at fremme ligestilling i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.

Aarhus Danmarks InnovationsfondAarhus2018-11-30T00:00:002018-12-21T00:00:00
329920630Tidsbegrænset akademisk medarbejder i Nanomedicine 1017415Robot Ved iNANO, Institut for Molekylærbiologi og Genetik, Aarhus Universitet, søges en engageret og ambitiøs akademisk medarbejder (AC-TAP) til ansættelse fra 1. januar 2019 i en 5-årig fuldtidsstilling. Der vil være mulighed for forlængelse, hvis yderligere finansiering opnås. Stillingen er tilknyttet professor Jørgen Kjems s forskningsgruppe og Center Cellular Signal Patterns (CellPat). Forskningsgruppen beskæftiger sig med udviklingen af nanostrukturer, som kan påvirke celler i kultur og på pre-klinisk niveau. Laboratoriet, der har til huse i iNanohuset, Gustav Wieds Vej 23, 8000 Aarhus C, er meget internationalt orienteret og består p.t. af én fast videnskabelig medarbejder, 2 laboranter, 5 post docs, 8 ph.d.-studerende samt et variabelt antal bachelor- og specialestuderende.JobbetJobet indebærer understøttelse af gruppens forskningsaktiviteter med særlig fokus påNye sekvenseringsteknikker (NGS) og profiling teknikker (Nanostring)Præparation af biblioteker til sekvenseringKloningsopgaver og opformering af nukleinsyreFlowcytometri og cellekultiveringKvalifikationerDu skal være akademisk uddannet med kandidatgrad i molekylærbiologi, nanoteknologi, kemi eller lignende. Kendskab til ovenstående metoder og praktisk erfaring med nye sekvenserings- og profiling teknikker (NGS) og oparbejdelse af biblioteker til disse formål samt erfaring med cellekultur og FACS-analyse vil være en fordel. Derudover forventes du at have erfaring med vareindkøb, laboratoriesikkerhed og mindre projektledelse. Gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på engelsk er ligeledes en nødvendighed, og du skal desuden trives i et internationalt miljø, hvor megen daglig kommunikation foregår på engelsk.Arbejdssted og ansættelsesområde Arbejdsstedet er Gustav Wieds Vej 14, 8000 Aarhus C, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.Yderligere information fås ved henvendelse til professor Jørgen Kjems tlf. 2899 2086 eller e-mail jk@mb.au.dk.FormaliaLøn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomsten for akademikere i staten.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 12.12.2018Ved iNANO, Institut for Molekylærbiologi og Genetik, Aarhus Universitet, søges en engageret og ambitiøs akademisk medarbejder (AC-TAP) til ansættelse fra 1. januar 2019 i en 5-årig fuldtidsstilling. Der vil være mulighed for forlængelse, hvis yderligere finansiering opnås. Stillingen er tilknyttet professor Jørgen Kjems’s forskningsgruppe og Center Cellular Signal Patterns (CellPat). Forskningsgruppen beskæftiger sig med udviklingen af nanostrukturer, som kan påvirke celler i kultur og på pre-klinisk niveau.

Laboratoriet, der har til huse i iNanohuset, Gustav Wieds Vej 23, 8000 Aarhus C, er meget internationalt orienteret og består p.t. af én fast videnskabelig medarbejder, 2 laboranter, 5 post docs, 8 ph.d.-studerende samt et variabelt antal bachelor- og specialestuderende.

Jobbet
Jobet indebærer understøttelse af gruppens forskningsaktiviteter med særlig fokus på
  • Nye sekvenseringsteknikker (NGS) og profiling teknikker (Nanostring)
  • Præparation af biblioteker til sekvensering
  • Kloningsopgaver og opformering af nukleinsyre
  • Flowcytometri og cellekultivering

Kvalifikationer
Du skal være akademisk uddannet med kandidatgrad i molekylærbiologi, nanoteknologi, kemi eller lignende. Kendskab til ovenstående metoder og praktisk erfaring med nye sekvenserings- og profiling teknikker (NGS) og oparbejdelse af biblioteker til disse formål samt erfaring med cellekultur og FACS-analyse vil være en fordel. Derudover forventes du at have erfaring med vareindkøb, laboratoriesikkerhed og mindre projektledelse. Gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner på engelsk er ligeledes en nødvendighed, og du skal desuden trives i et internationalt miljø, hvor megen daglig kommunikation foregår på engelsk.

Arbejdssted og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Gustav Wieds Vej 14, 8000 Aarhus C, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Yderligere information fås ved henvendelse til professor Jørgen Kjems tlf. 2899 2086 eller e-mail jk@mb.au.dk.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomsten for akademikere i staten.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 12.12.2018

 

Aarhus UniversitetAarhus2018-11-30T00:00:002018-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

AC-fuldmægtig - vikariat- søges til Økonomi og Plan, Aarhus Universitetshospital

Hospitalsstaben

Aarhus
AC-fuldmægtig søges til 1-årigt vikariat i Økonomi og Plan, Aarhus UniversitetshospitalBrænder du for at arbejde med planlægnings opgaver og sagsbehandling i en kompleks organisation? Kan du lide at opgaverne varierer fra dag til dag og at tingene n...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Innovationsfonden søger programrådgiver til InnoExplorer til nyt hovedkontor i Aarhus

Aarhus Danmarks Innovationsfond

Aarhus
Synes du også, at det er spændende og vigtigt at bringe forskningen ud af universitetet? Har du lyst til arbejde med InnoExplorer, som er Innovationsfondens nye ordning til at modne og teste forskning med henblik på kommercialisering? Har du evner o...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:21. december 2018

Innovationsfonden søger programrådgiver til dagligt ansvar for InnoExplorer til nyt hovedkontor i Aarhus

Aarhus Danmarks Innovationsfond

Synes du, at det er spændende og vigtigt at bringe forskningen ud af universitetet? Har du lyst til arbejde med InnoExplorer, som er fondens nye ordning til at modne og teste forskning med henblik på kommercialisering? Har du mod på tæt interaktion ...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:21. december 2018

Innovationsfonden søger programrådgivere til iværksætterområdet til nyt hovedkontor i Aarhus

Aarhus Danmarks Innovationsfond

Aarhus
Har du lyst til være med til at styrke Innovationsfondens indsats indenfor iværksætteri? Synes du også, at det at fremme iværksætteri med offentlig soft funding er spændende og vigtigt for økosystemet? Har du erfaring fra økosystemet? Så er du måske...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:21. december 2018

Tidsbegrænset akademisk medarbejder i Nanomedicine 1017415

Aarhus Universitet

Aarhus
Ved iNANO, Institut for Molekylærbiologi og Genetik, Aarhus Universitet, søges en engageret og ambitiøs akademisk medarbejder (AC-TAP) til ansættelse fra 1. januar 2019 i en 5-årig fuldtidsstilling. Der vil være mulighed for forlængelse, hvis yderli...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:12. december 2018