Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Retten i Kolding søger kontorfunktionærer


Retten i Kolding søger en kontorfunktionærer
 
Retten i Kolding søger en kontorfunktionær til fastansættelse og to kontorfunktionærer til barselsvikariater. Stillingerne ønskes besat 1. marts 2018 eller snarest muligt derefter. 
 
Retten i Kolding beskæftiger ca. 75 ansatte og arbejdet er fordelt i 4 forskellige afdelinger, henholdsvis skifteret, fogedret, retsafdeling og administration.  Du kan læse mere om rettens arbejde og om os på www.domstol.dk og på vores hjemmeside www.domstol.dk/kolding.   
 
Du skal udføre selvstændig sagsbehandling, sagsstyring, kvalitetssikring, vejledning og kundebetjening i enten skifteretten, fogedretten eller retsafdelingen. Der bliver lagt vægt på relevant erhvervserfaring og  til det faste job vil det være en fordel, hvis du i forvejen har erfaring og indgående kendskab til arbejdsopgaverne i en skifteret.   
 
Du må forvente at skulle løse opgaver i flere af rettens afdelinger. Den endelige placering og det præcise arbejdsindhold afhænger i øvrigt af dine kvalifikationer og af rettens behov på ansættelsestidspunktet.   
 
Vi forventer, at du 
 

  • er kontor- eller advokatsekretæruddannet og har erfaring med selvstændigt arbejde 
  • er fortrolig med IT – gerne domstolsspecifik IT 
  • er dygtig til at kommunikere og kan skrive fejlfrit dansk 
  • er ansvarsbevidst, mødestabil og fleksibel 
  • har lyst til at udvikle dig 
  • er positiv, har et godt humør og bidrager til en god trivsel  
  • kan indgå i et team med travle kolleger og et varierende arbejdspres  
 

Vi tilbyder 
 
  • en attraktiv arbejdsplads med et højt fagligt niveau og et godt arbejdsmiljø  
  • et selvstændigt og afvekslende arbejde med høj grad af uddelegering 
  • mulighed for at sætte præg på vores organisation, som vi fortsat udvikler 
  • kurser indenfor de sagsområder, du skal beskæftige dig med 
  • flexordning 
  • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK-STAT  
  • Stillingerne har en ugentlig arbejdstid på 37 timer 
 
Vil du vide mere? 
 
Du er meget velkommen til at ringe til Administrationschef Birgitte Andersen på tlf.nr. 99 68 68 00, hvis du har spørgsmål. 
 
Ansøgningen 
 
Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem www.domstol.dk/kolding.  Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden.  
 
Ud over din ansøgning bedes du vedhæfte cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer m.v.  
 
Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest 16. februar 2018 kl. 12.00. 
 
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 9. 
 
Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne. 
 
 
 
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her