Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Revisor, bogholder eller regnskabskyndig - Talnørd med digitaliseringsbriller til ung virksomhed

Retio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en medarbejder, der har styr på det der med tal og regnskaber.

Hvorfor skal du læse videre?
Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalisering hos vores kunder. Vi ønsker at gøre op med den stereotype tankegang om, at en revisor som minimum skal have gråt hår, og ønsker dermed at modernisere revisorbranchen med et digitalt touch. Og til det ønsker vi at få dig med på vores team!

Og nu du alligevel læser videre, så kunne du da lige høre lidt om, hvad du kunne få hos Retio:

  • Fleksibel arbejdsplads - vi har kontorer i Aarhus og Vejle, men sidder også ofte hjemme og arbejder. Derudover er vi fan af at flekse (og her taler vi ikke om muskler - men arbejdstider)
  • Varierende arbejdsopgaver - vi arbejder med en palette af forskellige opgaver - økonomisk forretningsudvikling, regnskab, revision, bogføring og hjælp til digitale løsninger for små og mellemstore virksomheder.
  • Mulighed for egne kunder - vi vækster i øjeblikket, så der vil blive rig mulighed for, at du kan få ansvar for dine egne kunder. Selvfølgelig med al den sparring, du har brug for.
  • Mulighed for tid til andet end at arbejde - vi vægter vores fritid højt, så hos os er der også mulighed for at arbejde deltid, hvis du skulle have lyst til det.
  • Mega nice kollegaer - vi er et lille team af medarbejdere, der har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt.
Men nok om os. Lad os snakke om dig.
Vi søger den perfekte medarbejder, men vi ved også, at vi nok ikke kan få alt, vi søger, så derfor:

Need to have:
  • At du er vild med tal, regnskab og din computer
  • At du har regnskabserfaring
  • At du har lyst til at blive en del af et ungt og ambitiøst team
  • At du trives i en varierende hverdag, hvor der altid er højt til loftet
Nice to have:
  • At du har en naturlig interesse for at være lidt tech-nørdet.
  • At du elsker at snakke med mennesker, både kollegaer og kunder.
  • At du, din partner eller mor er god til at bage kage - Vi elsker kage!
  • At du skal være i stand til at fake en begejstring, når Vejle Boldklub vinder.
Vi kan ikke vente på, at snakke med dig, så vi holder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Så skynd dig at sende dit CV og ansøgning til os via siden her!

Skulle du have spørgsmål til Retio, jobbet eller vores kagepræferencer, så tøv ikke med at ringe til Lennart Svenstrup på +45 51861653 eller Jonas Martinsen på +45 60535492.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bogholder Revisor Regnskabsmedarbejder Regnskabsassistent


Se mere på vores ansøgersite: https://retio.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330085282Phoenix-6c1959cf12019-09-06T02:00:38.050Revisor, bogholder eller regnskabskyndig - Talnørd med digitaliseringsbriller til ung virksomhedRetio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en medarbejder, der har styr på det der med tal og regnskaber.

Hvorfor skal du læse videre?
Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalisering hos vores kunder. Vi ønsker at gøre op med den stereotype tankegang om, at en revisor som minimum skal have gråt hår, og ønsker dermed at modernisere revisorbranchen med et digitalt touch. Og til det ønsker vi at få dig med på vores team!

Og nu du alligevel læser videre, så kunne du da lige høre lidt om, hvad du kunne få hos Retio:

  • Fleksibel arbejdsplads - vi har kontorer i Aarhus og Vejle, men sidder også ofte hjemme og arbejder. Derudover er vi fan af at flekse (og her taler vi ikke om muskler - men arbejdstider)
  • Varierende arbejdsopgaver - vi arbejder med en palette af forskellige opgaver - økonomisk forretningsudvikling, regnskab, revision, bogføring og hjælp til digitale løsninger for små og mellemstore virksomheder.
  • Mulighed for egne kunder - vi vækster i øjeblikket, så der vil blive rig mulighed for, at du kan få ansvar for dine egne kunder. Selvfølgelig med al den sparring, du har brug for.
  • Mulighed for tid til andet end at arbejde - vi vægter vores fritid højt, så hos os er der også mulighed for at arbejde deltid, hvis du skulle have lyst til det.
  • Mega nice kollegaer - vi er et lille team af medarbejdere, der har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt.
Men nok om os. Lad os snakke om dig.
Vi søger den perfekte medarbejder, men vi ved også, at vi nok ikke kan få alt, vi søger, så derfor:

Need to have:
  • At du er vild med tal, regnskab og din computer
  • At du har regnskabserfaring
  • At du har lyst til at blive en del af et ungt og ambitiøst team
  • At du trives i en varierende hverdag, hvor der altid er højt til loftet
Nice to have:
  • At du har en naturlig interesse for at være lidt tech-nørdet.
  • At du elsker at snakke med mennesker, både kollegaer og kunder.
  • At du, din partner eller mor er god til at bage kage - Vi elsker kage!
  • At du skal være i stand til at fake en begejstring, når Vejle Boldklub vinder.
Vi kan ikke vente på, at snakke med dig, så vi holder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Så skynd dig at sende dit CV og ansøgning til os via siden her!

Skulle du have spørgsmål til Retio, jobbet eller vores kagepræferencer, så tøv ikke med at ringe til Lennart Svenstrup på +45 51861653 eller Jonas Martinsen på +45 60535492.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bogholder Revisor Regnskabsmedarbejder Regnskabsassistent


Se mere på vores ansøgersite: https://retio.brandero.com

2019-10-21T00:56:21.057 Retio er en ung revisorvirksomhed i vækst, som netop nu søger endnu en medarbejder, der har styr på det der med tal og regnskaber. Hvorfor skal du læse videre? Det skal du, fordi vi er en ambitiøs revisorvirksomhed, der fokuserer på forretningsudvikling og digitalisering hos vores kunder. Vi ønsker at gøre op med den stereotype tankegang om, at en revisor som minimum skal have gråt hår, og ønsker dermed at modernisere revisorbranchen med et digitalt touch. Og til det ønsker vi at få dig med på vores team! Og nu du alligevel læser videre, så kunne du da lige høre lidt om, hvad du kunne få hos Retio: Fleksibel arbejdsplads - vi har kontorer i Aarhus og Vejle, men sidder også ofte hjemme og arbejder. Derudover er vi fan af at flekse (og her taler vi ikke om muskler - men arbejdstider) Varierende arbejdsopgaver - vi arbejder med en palette af forskellige opgaver - økonomisk forretningsudvikling, regnskab, revision, bogføring og hjælp til digitale løsninger for små og mellemstore virksomheder. Mulighed for egne kunder - vi vækster i øjeblikket, så der vil blive rig mulighed for, at du kan få ansvar for dine egne kunder. Selvfølgelig med al den sparring, du har brug for. Mulighed for tid til andet end at arbejde - vi vægter vores fritid højt, så hos os er der også mulighed for at arbejde deltid, hvis du skulle have lyst til det.Mega nice kollegaer - vi er et lille team af medarbejdere, der har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode kollegaskab højt.Men nok om os. Lad os snakke om dig. Vi søger den perfekte medarbejder, men vi ved også, at vi nok ikke kan få alt, vi søger, så derfor: Need to have: At du er vild med tal, regnskab og din computer At du har regnskabserfaring At du har lyst til at blive en del af et ungt og ambitiøst team At du trives i en varierende hverdag, hvor der altid er højt til loftet Nice to have: At du har en naturlig interesse for at være lidt tech-nørdet. At du elsker at snakke med mennesker, både kollegaer og kunder. At du, din partner eller mor er god til at bage kage - Vi elsker kage! At du skal være i stand til at fake en begejstring, når Vejle Boldklub vinder. Vi kan ikke vente på, at snakke med dig, så vi holder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Så skynd dig at sende dit CV og ansøgning til os via siden her! Skulle du have spørgsmål til Retio, jobbet eller vores kagepræferencer, så tøv ikke med at ringe til Lennart Svenstrup på 45 51861653 eller Jonas Martinsen på 45 60535492. Vi glæder os til at høre fra dig! Bogholder Revisor Regnskabsmedarbejder Regnskabsassistent Se mere på vores ansøgersite: https: retio.brandero.comretio.brandero.com10Phoenix6c1959cf101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-20T00:00:000000https://retio.brandero.com/job/talnoerd-med-digitaliseringsbriller-til-ung-virksomhed-2146943596#mail0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3602526Retio ApS11Karl Bjarnhofs Vej 137120Vejle ØstDKDanmarkORS/6c1959cf_logo.pngORS/Small/6c1959cf_logo.png0jm@retio.dkDKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent818657MwCareerSitePremium5bcefd98-31c7-435d-9bf5-cff07c584548001106-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c1959cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c1959cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c1959cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6c1959cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgRevisor, bogholder eller regnskabskyndig - Talnørd med digitaliseringsbriller til ung virksomhed12008001Dansk3Læse/ tale241104Revisor343301Bogholder419014Kontorassistent3Økonomi362605284Jonas Martinsenjm@retio.dkDanmarkDanmark330104864Bogholder med erfaring i AX2012Basic Erfaren og skarp bogholdere med erfaring i AX2012 søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder som har erfaring med AX2012, som kan hjælpe i et tidsbegrænset vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, AX2012 Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.Erfaren og skarp bogholdere med erfaring i AX2012 søges til vikariat hos virksomhed i Viborg.
Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder som har erfaring med AX2012, som kan hjælpe i et tidsbegrænset vikariat.
Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Opstart er hurtigst muligt.
Lyder det som dig - så søg med det samme.
 
Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, AX2012

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
    ORS/Small/143c18f4_logo.pngJKS A/SViborg2019-10-10T17:00:27.7832019-10-25T00:00:00
    330106401Erfaren bogholder, som er selvstændig og effektivBasic Erfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og som trives med alle opgaver, man kan finde i en bogholderistilling. Der er tale om et længerevarende vikariat. Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og kunne løse alle opgaver. Opstart er hurtigst muligt. Lyder det som dig - så søg med det samme. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.: Fakturering Betaling rykke for betaling Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura Finansopgaver Momsopgaver Faglige kompetencer: Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring inden for regnskab, bogholderi eller økonomi Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse Du har erfaring med IT og skal være bekendt med følgende programmer: MS Office, Navision, Lessor - løn, EDI håndtering, Shopflow og Doc. Capture. Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger? Så opret dit cv på www.jks.dk cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.Erfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver.
    Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og som trives med alle opgaver, man kan finde i en bogholderistilling. Der er tale om et længerevarende vikariat.
    Vi søger en erfaren bogholder, som spænder bredt og sætter en ære i faglighed. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og kunne løse alle opgaver. Opstart er hurtigst muligt.
    Lyder det som dig - så søg med det samme.
     
    Arbejdsopgaver:
    Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
  • Fakturering
  • Betaling/rykke for betaling
  • Afstemme diff. og rekvirere manglende faktura
  • Finansopgaver
  • Momsopgaver

  • Faglige kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring inden for regnskab, bogholderi eller økonomi
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du har erfaring med IT og skal være bekendt med følgende programmer: MS Office, Navision, Lessor - løn, EDI håndtering, Shopflow og Doc. Capture.

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
  • Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Så opret dit cv på www.jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.
    ORS/Small/431096ab_logo.pngJKS A/SViborg2019-10-14T11:01:10.9402019-10-28T00:00:00
    330087928Bogholder søges til KoldingRobot Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her! Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav. Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu. Det forventer vi af dig: Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab) Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver Du har drive i din arbejdsdag Det kan du forvente af os: God løn efter dine kvalifikationer Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m. At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår En lækker frokostordning hver dag Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966 Vi glæder os til at høre fra dig!

    Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her!

    Vores virksomhed er bygget på et grundlag om, at gode ambitioner uden gode folk er irrelevant. Derfor hjælper vi hver dag erhvervsdrivende med at finde de rette folk til deres ledige stillinger. Vi er en forholdsvist ung virksomhed, men vi arbejder hårdt, og derfor har vi formået hurtigt at vokse os større. 

    Vi er et firma i vækst, og derfor har vi nu brug for en bogholder til at varetage opgaver inden for fakturering og udbetaling af løn. Vi ser gerne, at du har relevant uddannelse med i baggagen, så vi kan være sikre på at alt foregår efter bogen. Det vil være en fordel, hvis du før har lavet lignende arbejdet i en anden vikar- og rekrutteringsvirksomhed, men det er ikke et krav.

    Yderligere skal du have styr på reglerne inden for de forskellige overenskomster og retningslinjerne, når man udbetaler løn fra et vikarbureau. Hvis du ikke i forvejen har denne viden, skal du være indstillet på og have lyst til at sætte dig godt ind i det. 

    Der er til start tale om en deltidsstilling på 20 timer ugentligt, men efterhånden kan der blive mere arbejde. Lønnen matcher dine kvalifikationer og bliver fastsat efter erfaring, uddannelse m.m. Vi forestiller os, at du måske er pensioneret revisor, men stadig har lyst til at befinde dig på arbejdsmarkedet. Eller måske du er under relevant uddannelse til stillingen og har lyst til at vinde erhvervserfaring allerede nu.

    Det forventer vi af dig:

    • Du har relevant uddannelse med dig (f.eks. indenfor regnskab)
    • Du har styr på overenskomsterne eller er indstillet på at sætte dig ind i disse
    • Du formår at arbejde selvstændigt med dine opgaver
    • Du har drive i din arbejdsdag


    Det kan du forvente af os:

    • God løn efter dine kvalifikationer
    • Arbejdsopgaver inden for fakturering og udbetaling af løn m.m.
    • At blive del af en arbejdsplads med gode vilkår
    • En lækker frokostordning hver dag 


    Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores økonomiansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæft reference nr. 125966

    Vi glæder os til at høre fra dig! 

    Kandidaterne ApSKolding2019-09-11T00:00:002019-11-04T00:00:00
    330084971BogholderRobot BogholderVi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen. Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor kreditor team. Vi arbejder i en global organisation og der vil være mange kontaktflader til både leverandører, kunder og datterselskaber rundt i verden.Debitor kreditor teamet har ansvaret for at behandle over 110.000 indgående fakturaer om året behandler rejseafregninger forestår rejsebestillinger betaler leverandører følger op på betalinger fra kunder indberetter statistikker håndterer diverse afstemninger Vi er fleksible i forhold til hvordan vi fordeler opgaverne, så hvis du kun har erfaring indenfor nogle af opgaverne, er det også relevant for os. Du har en stor interesse for økonomistyring har god forståelse for debet kredit og de bogholderimæssige sammenhænge har et godt kendskab til ERP, gerne AX2012, men erfaring i dette er ikke afgørende har en positiv og serviceminded indstilling kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Beltman på tlf. 73151337 LINAK A S Smedevænget 8, Guderup 6430 Nordborgwww.linak.com

    Bogholder

    Vi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen.

    Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor/kreditor team. Vi arbejder i en global organisation og der vil være mange kontaktflader til både leverandører, kunder og datterselskaber rundt i verden.

    Debitor/kreditor teamet

    • har ansvaret for at behandle over 110.000 indgående fakturaer om året
    • behandler rejseafregninger
    • forestår rejsebestillinger
    • betaler leverandører
    • følger op på betalinger fra kunder
    • indberetter statistikker
    • håndterer diverse afstemninger

    Vi er fleksible i forhold til hvordan vi fordeler opgaverne, så hvis du kun har erfaring indenfor nogle af opgaverne, er det også relevant for os.

    Du

    • har en stor interesse for økonomistyring
    • har god forståelse for debet/kredit og de bogholderimæssige sammenhænge
    • har et godt kendskab til ERP, gerne AX2012, men erfaring i dette er ikke afgørende
    • har en positiv og serviceminded indstilling 
    • kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Beltman på tlf. 73151337

    LINAK A/S
    Smedevænget 8, Guderup
    6430 Nordborg
    www.linak.com

    LINAK A/SNordborg2019-09-05T00:00:002019-10-31T00:00:00
    330096571PAYROLL SPECIALIST/LØNBOGHOLDER TIL INTERNATIONAL VIRKSOMHED I VÆKSTRobot Core Competence søger for kunde på Fyn, som er en førende leverandør af mærkevarer og opererer i Norden, Europa samt APAC. Vi søger en erfaren lønbogholder payroll-specialist, der vil være med til at etablere en ny enhed, der servicerer forskellige selskaber i Danmark. Det er et set-up, hvor målet er at skabe et harmoniseret systemlandskab, der består af specifikke løn tidstyringssystemer. Man forventer at gå live i løbet af 1. kvartal 2020. Er du teamplayer og brænder du for at lave løn? Vil du være med til at etablere en helt ny enhed, der i første omgang skal drive lønadministration og lønbehandling for virksomhedens selskaber og som med tiden vil blive beriget med HR administrationsopgaver? Brænder du samtidig for modernisering af processer og rutiner, og motiveres du af kerneopgaven lønadministration samt en variation over løn- og HR-relaterede opgaver? Er du struktureret, serviceminded og kan håndtere flere opgaver ad gangen? Kan du svare ja til ovenstående, så er det dig vi leder efter! Du tilbydes en spændende stilling i en international virksomhed, hvor du vil indgå i et team p.t bestående af 3 kollegaer. Sammen med dem vil du bl.a. få ansvaret for at lave løn for mere end 1000 medarbejdere fordelt over hele landet, og ansat i forskellige virksomheder og overenskomster. Du vil referere til enhedens teamleder. Din arbejdsdag vil være udfordrende og varieret, og du har mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Virksomheden er konkurrencedygtig på løn, pension og sundhedsordning m.m.. OPGAVERNE I STILLINGEN OMFATTER BLANDT ANDET: Sikre korrekt løn til tiden for medarbejderne i de tilknyttede selskaber. Håndtering af medarbejderdata. Håndtering af diverse kontrakter. Lønbehandling og tidsregistrering. Bogføring af løn og rejse. Tids- og fraværsadministration. Telefon-, email- og face to face support. Systemsupport. Sikre professionalisme og en høj grad af service. Skabe grundlaget for gensidigt samarbejde og back-up i teamet, herunder videndeling. Sikre korrekt og rettidig rapportering til eksterne interessenter. ER DU DEN RETTE KANDIDAT VIL DU KUNNE BESKRIVES MED FØLGENDE: Du har en relevant teoretisk baggrund. Du har minimum 5 års relevant erhvervserfaring fra en større virksomhed. Du har gode kommunikative evner. Du har erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde. Du arbejder struktureret med en høj kvalitet og har sans for detaljer. Du holder af at arbejde såvel selvstændigt som i teams. Du er serviceminded. Du har erfaring med SAP Payroll og gerne kendskab til cloud-løsning Du har erfaring med tidsregistrering. Du har erfaring med at arbejde med overenskomster. Du mestrer følgende sprog flydende og på forhandlingsniveau: dansk. Core Competence er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål til stillingen rettes de til Helle Halken, partner Core Competence, 45 20 626 148.

    Core Competence søger for kunde på Fyn, som er en førende leverandør af mærkevarer og opererer i Norden, Europa samt APAC.

    Vi søger en erfaren lønbogholder/payroll-specialist, der vil være med til at etablere en ny enhed, der servicerer forskellige selskaber i Danmark. Det er et set-up, hvor målet er at skabe et harmoniseret systemlandskab, der består af specifikke løn/tidstyringssystemer. Man forventer at gå ”live” i løbet af 1. kvartal 2020.

    Er du teamplayer og brænder du for at lave løn? Vil du være med til at etablere en helt ny enhed, der i første omgang skal drive lønadministration og lønbehandling for virksomhedens selskaber og som med tiden vil blive beriget med HR administrationsopgaver? Brænder du samtidig for modernisering af processer og rutiner, og motiveres du af kerneopgaven lønadministration samt en variation over løn- og HR-relaterede opgaver? Er du struktureret, serviceminded og kan håndtere flere opgaver ad gangen?

    Kan du svare ja til ovenstående, så er det dig vi leder efter!

    Du tilbydes en spændende stilling i en international virksomhed, hvor du vil indgå i et team p.t bestående af 3 kollegaer. Sammen med dem vil du bl.a. få ansvaret for at lave løn for mere end 1000 medarbejdere fordelt over hele landet, og ansat i forskellige virksomheder og overenskomster. Du vil referere til enhedens teamleder. Din arbejdsdag vil være udfordrende og varieret, og du har mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Virksomheden er konkurrencedygtig på løn, pension og sundhedsordning m.m..

    OPGAVERNE I STILLINGEN OMFATTER BLANDT ANDET:

    • Sikre korrekt løn til tiden for medarbejderne i de tilknyttede selskaber.
    • Håndtering af medarbejderdata.
    • Håndtering af diverse kontrakter.
    • Lønbehandling og tidsregistrering.
    • Bogføring af løn og rejse.
    • Tids- og fraværsadministration.
    • Telefon-, email- og face to face support.
    • Systemsupport.
    • Sikre professionalisme og en høj grad af service.
    • Skabe grundlaget for gensidigt samarbejde og back-up i teamet, herunder videndeling.
    • Sikre korrekt og rettidig rapportering til eksterne interessenter.

    ER DU DEN RETTE KANDIDAT VIL DU KUNNE BESKRIVES MED FØLGENDE:

    • Du har en relevant teoretisk baggrund.
    • Du har minimum 5 års relevant erhvervserfaring fra en større virksomhed.
    • Du har gode kommunikative evner.
    • Du har erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde.
    • Du arbejder struktureret med en høj kvalitet og har sans for detaljer.
    • Du holder af at arbejde såvel selvstændigt som i teams.
    • Du er serviceminded.
    • Du har erfaring med SAP Payroll og gerne kendskab til cloud-løsning
    • Du har erfaring med tidsregistrering.
    • Du har erfaring med at arbejde med overenskomster.
    • Du mestrer følgende sprog flydende og på forhandlingsniveau: dansk.

    Core Competence er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål til stillingen rettes de til Helle Halken, partner Core Competence, +45 20 626 148.

    CoreCompetence ApSKolding2019-09-27T00:00:002019-10-31T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Bogholder med erfaring i AX2012

    JKS A/S

    Viborg
    Erfaren og skarp bogholdere med erfaring i AX2012 søges til vikariat hos virksomhed i Viborg. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder som har erfaring med AX2012, som kan hjælpe i et tidsbegrænset vikariat. Vi søger ...
    Indrykket:10. oktober 2019
    Udløbsdato:25. oktober 2019

    Erfaren bogholder, som er selvstændig og effektiv

    JKS A/S

    Viborg
    Erfaren og skarp bogholder med erfaring søges til et længerevarende vikariat. Du skal gerne have styr på, og trives med, alle aspekter af bogholderiopgaver. Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en bogholder med erfaring, og so...
    Indrykket:14. oktober 2019
    Udløbsdato:28. oktober 2019

    Bogholder søges til Kolding

    Kandidaterne ApS

    Kolding
    Er du skarp til regnskab og har styr på overenskomsterne? Leder du efter beskæftigelse i trekantsområdet? Så læs mere om muligheden for at blive bogholder hos et professionelt vikar- og rekrutteringsbureau, lige her! Vores virksomhed er bygget på et...
    Indrykket:11. september 2019
    Udløbsdato:4. november 2019

    Bogholder

    LINAK A/S

    Nordborg
    BogholderVi søger en dygtig bogholder, der sammen med teamet, kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomiafdelingen. Økonomifunktionen består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i et rutineret debitor kredito...
    Indrykket:5. september 2019
    Udløbsdato:31. oktober 2019

    PAYROLL SPECIALIST/LØNBOGHOLDER TIL INTERNATIONAL VIRKSOMHED I VÆKST

    CoreCompetence ApS

    Kolding
    Core Competence søger for kunde på Fyn, som er en førende leverandør af mærkevarer og opererer i Norden, Europa samt APAC. Vi søger en erfaren lønbogholder payroll-specialist, der vil være med til at etablere en ny enhed, der servicerer forskellige ...
    Indrykket:27. september 2019
    Udløbsdato:31. oktober 2019