Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Revisor-bogholder søges

Til et af TimeGruppens forretningsområder - TimeOffice søger vi en dygtig og dedikeret revisor-bogholder, der holder af en varieret hverdag, hvor der arbejdes tæt sammen med kunden, teamet i bogholderiet og revisorerne. Vi løser alle former for bogholderiarbejde for vores kunder, som ofte er mindre og mellem store virksomheder, der har valgt at outsource deres bogholderi hos os.

Du får selvstændigt kundeansvar, arbejdsopgaverne er alsidige, og omfatter all round bogholderi, for flere kunder, herunder blandtandet.

  • Finansbogholderi samt lønadministration/lønbehandling
  • Debitor- og kreditorstyring, herunder betalinger, fakturering og afstemninger
  • Momsafstemninger og –indberetninger
  • Perioderegnskaber, klargøring til årsregnskab, herunder udarbejdelse af afslutningsopgørelser m.v.

Du vil hovedsageligt komme til at arbejde med danske kunder, dog vokser mængden af vores internationale kunder løbende. Nogle dage er travle og lange, og andre dage mere rolige – en fleksibel arbejdsuge skal påregnes.

Hos TimeOffice er vores primære forretningsområde, økonomisk rådgivning til især ejerlede virksomheder. Vi gør en dyd ud af, at levere skræddersyede løsninger, tilpasset den enkelte kundes behov. I alle vores relationer stiller vi mennesker først – vi møder hinanden og vores kunder i øjenhøjde – og vi er drevet af det personlige engagement.


Vi tilbyder

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og frisk. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse. Vi er pt 3 medarbejdere.


Dine kvalifikationer

Du har minimum 3-5 års praktisk erfaring og gerne erfaring som revisor-bogholder. Systemer som E-conomic, Dinero, IT revisor og C5 har du god erfaring i. Du er god til at skabe struktur, og kan overskue at være bogholder for flere forskellige kundetyper.


Vi forventer, at du er

  • ansvarsfuld, målrettet på både dine egne, kollegers, vores kunders og firmaets vegne
  • social og nærværende i forholdet til både kolleger og kunder
  • fleksible og har et åbent og lyst mindset
  • i besiddelse af en sund skepsis og kan sige fra og til
  • udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere på Dansk og Engelsk


Vi tilbyder dig

  • ansættelse i et spændende forretningsområde i vækst
  • at indgå i et uformelt, sjovt og inspirerende samarbejde med gode kollegaer
  • attraktive forhold, herunder en god lønpakke, samt talrige faglige og sociale aktiviteter


Startdato: Hurtigst muligt

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send den så hurtigt som muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027206Phoenix-7ca86c5312019-05-20T00:00:00Revisor-bogholder søges

Til et af TimeGruppens forretningsområder - TimeOffice søger vi en dygtig og dedikeret revisor-bogholder, der holder af en varieret hverdag, hvor der arbejdes tæt sammen med kunden, teamet i bogholderiet og revisorerne. Vi løser alle former for bogholderiarbejde for vores kunder, som ofte er mindre og mellem store virksomheder, der har valgt at outsource deres bogholderi hos os.

Du får selvstændigt kundeansvar, arbejdsopgaverne er alsidige, og omfatter all round bogholderi, for flere kunder, herunder blandtandet.

  • Finansbogholderi samt lønadministration/lønbehandling
  • Debitor- og kreditorstyring, herunder betalinger, fakturering og afstemninger
  • Momsafstemninger og –indberetninger
  • Perioderegnskaber, klargøring til årsregnskab, herunder udarbejdelse af afslutningsopgørelser m.v.

Du vil hovedsageligt komme til at arbejde med danske kunder, dog vokser mængden af vores internationale kunder løbende. Nogle dage er travle og lange, og andre dage mere rolige – en fleksibel arbejdsuge skal påregnes.

Hos TimeOffice er vores primære forretningsområde, økonomisk rådgivning til især ejerlede virksomheder. Vi gør en dyd ud af, at levere skræddersyede løsninger, tilpasset den enkelte kundes behov. I alle vores relationer stiller vi mennesker først – vi møder hinanden og vores kunder i øjenhøjde – og vi er drevet af det personlige engagement.


Vi tilbyder

Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og frisk. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse. Vi er pt 3 medarbejdere.


Dine kvalifikationer

Du har minimum 3-5 års praktisk erfaring og gerne erfaring som revisor-bogholder. Systemer som E-conomic, Dinero, IT revisor og C5 har du god erfaring i. Du er god til at skabe struktur, og kan overskue at være bogholder for flere forskellige kundetyper.


Vi forventer, at du er

  • ansvarsfuld, målrettet på både dine egne, kollegers, vores kunders og firmaets vegne
  • social og nærværende i forholdet til både kolleger og kunder
  • fleksible og har et åbent og lyst mindset
  • i besiddelse af en sund skepsis og kan sige fra og til
  • udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere på Dansk og Engelsk


Vi tilbyder dig

  • ansættelse i et spændende forretningsområde i vækst
  • at indgå i et uformelt, sjovt og inspirerende samarbejde med gode kollegaer
  • attraktive forhold, herunder en god lønpakke, samt talrige faglige og sociale aktiviteter


Startdato: Hurtigst muligt

Vi behandler ansøgningerne løbende, så send den så hurtigt som muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.



2019-07-04T17:51:52.147 Til et af TimeGruppens forretningsområder - TimeOffice søger vi en dygtig og dedikeret revisor-bogholder, der holder af en varieret hverdag, hvor der arbejdes tæt sammen med kunden, teamet i bogholderiet og revisorerne. Vi løser alle former for bogholderiarbejde for vores kunder, som ofte er mindre og mellem store virksomheder, der har valgt at outsource deres bogholderi hos os. Du får selvstændigt kundeansvar, arbejdsopgaverne er alsidige, og omfatter all round bogholderi, for flere kunder, herunder blandtandet. Finansbogholderi samt lønadministration lønbehandling Debitor- og kreditorstyring, herunder betalinger, fakturering og afstemninger Momsafstemninger og indberetninger Perioderegnskaber, klargøring til årsregnskab, herunder udarbejdelse af afslutningsopgørelser m.v. Du vil hovedsageligt komme til at arbejde med danske kunder, dog vokser mængden af vores internationale kunder løbende. Nogle dage er travle og lange, og andre dage mere rolige en fleksibel arbejdsuge skal påregnes. Hos TimeOffice er vores primære forretningsområde, økonomisk rådgivning til især ejerlede virksomheder. Vi gør en dyd ud af, at levere skræddersyede løsninger, tilpasset den enkelte kundes behov. I alle vores relationer stiller vi mennesker først vi møder hinanden og vores kunder i øjenhøjde og vi er drevet af det personlige engagement. Vi tilbyder Et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og frisk. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder engagerede medarbejdere og glade kunder - det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som vi alle kan være stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse. Vi er pt 3 medarbejdere. Dine kvalifikationer Du har minimum 3-5 års praktisk erfaring og gerne erfaring som revisor-bogholder. Systemer som E-conomic, Dinero, IT revisor og C5 har du god erfaring i. Du er god til at skabe struktur, og kan overskue at være bogholder for flere forskellige kundetyper. Vi forventer, at du er ansvarsfuld, målrettet på både dine egne, kollegers, vores kunders og firmaets vegne social og nærværende i forholdet til både kolleger og kunder fleksible og har et åbent og lyst mindset i besiddelse af en sund skepsis og kan sige fra og til udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere på Dansk og Engelsk Vi tilbyder dig ansættelse i et spændende forretningsområde i vækst at indgå i et uformelt, sjovt og inspirerende samarbejde med gode kollegaer attraktive forhold, herunder en god lønpakke, samt talrige faglige og sociale aktiviteter Startdato: Hurtigst muligt Vi behandler ansøgningerne løbende, så send den så hurtigt som muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnet7ca86c53100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000000http://timegruppen.dk/om-timegruppen/ledige-stillinger#hr=show-job/440670EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3530292TimeGruppen A/S11Park Alle 295, 2. sal2605BrøndbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent763623JobNet4992052499205210020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ca86c53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ca86c53https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ca86c53&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7ca86c53&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRevisor-bogholder søges1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361843379Dortedal@time.dkDKDanmarkDKDanmark330096564Bogholder som er rutineret i C5Robot Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try Hire forløb. 25 timer ugentligt, mulighed for flere timer. Virksomheden ligger i Gentofte og er en stor lægeklinik med psykologer og psykiatere. De vigtigste opgaver er: · Debitor kreditor bogholderi · Lønninger · Balance Du skal være uddannet bogholder Personlige kvalifikationer: Vi forventer, at du Min 5 års erfaring Er rutineret i bogføringsprogrammet C5 Vant til at arbejde både digitalt og manuelt med bilag Eventuelt lyst til at trække statistikker ud har et åbent og udadvendt væsen er mødestabil og pligtopfyldende har gode samarbejdsevner omhyggelig i dit arbejde Loyal og kundeminded

Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try & Hire forløb.

25 timer ugentligt, mulighed for flere timer.

Virksomheden ligger i Gentofte og er en stor lægeklinik med psykologer og psykiatere.

De vigtigste opgaver er:

·         Debitor/kreditor bogholderi

·         Lønninger

·         Balance

Du skal være uddannet bogholder

Personlige kvalifikationer:

Vi forventer, at du

  • Min 5 års erfaring
  • Er rutineret i bogføringsprogrammet C5
  • Vant til at arbejde både digitalt og manuelt med bilag
  • Eventuelt lyst til at trække statistikker ud
  • har et åbent og udadvendt væsen
  • er mødestabil og pligtopfyldende
  • har gode samarbejdsevner
  • omhyggelig i dit arbejde
  • Loyal og kundeminded
Jobgården I/SAlbertslund2019-09-27T00:00:002019-11-20T00:00:00
330115736Vi søger en erfaren bogholder/sekretær til SputnikBasic Sputnik søger en ny bogholder sekretær pr. 1. januar 2020 eller snarest herefter. Du bliver en del af vores administration med ca. 20 rare og engagerede kolleger i København NV. Stillingen er på 30-34 timer om ugen. Om os Vi er en organisation med 200 medarbejdere, der laver dagbehandling, ungdomsuddannelse og kollegier for børn og unge med autisme, ADHD og lignende udfordringer. Vi har også et støt voksende kursuscenter, der udbreder de pædagogiske metoder, som vi har udviklet gennem de sidste 20 år. Vi tilbyder:en god, fleksibel arbejdsplads med rare kollegergode løn- og ansættelsesvilkåren spændende hverdag med varierende arbejdsopgaver.Om jobbet Stillingen byder på udfordringer, ansvar og selvstændighed samt en bred kontaktflade. De konkrete arbejdsopgaver indbefatter: Fakturering fra C5Bilagshåndtering samt bogføring i C5Afstemning af konti samt periodiseringer i C5MomsregnskabKlargøring af årsregnskab til revisorUdarbejdelse af barselsplaner samt ansøgning af syge- og barselsdagpengerefusionerPersonaleadministration opdatering af personalestamdataDiverse ad hoc opgaver så som betaling af regninger, arkivering, brevskrivning, kopiering, mødereferater, ajourføring af kartotek database. Om dig Vi forestiller os, at du: er kontoruddannet og er rutineret i Office-pakkenhar regnskabs- bogholderierfaring og har kendskab til fakturering og bogføring i C5 samt flair for talhar erfaring med syge- og barselsrefusion samt erfaring med udarbejdelse af barselsplanerhar erfaring med personaleadministrationer udadvendt, glad, humoristisk, rolig, serviceminded, fleksibel, forandringsparat og imødekommendeer vant til ansvar og selvstændighed og kan holde ordenkan indgå i et team med andre kollegaer og er god til at samarbejde.Ansøgningsfrist og praktisk information Ansøgningsfrist: 18.11.2019 kl. 12.00 Ansættelse: 1.1.2020 Vi forbeholder os ret til løbende at indkalde kandidater til samtale. ?Send ansøgning og CV til kontorassistent Olivia Gjelfort via knappen Send ansøgning . Læs mere om Sputnik på www.skolensputnik.dk ?For yderligere information om stillingen, kontakt skolesekretær Hanne Krüger 41 78 31 10 Se mere på vores ansøgersite: https: skolensputnik.ofir.com
Sputnik søger en ny bogholder/sekretær pr. 1. januar 2020 eller snarest herefter. Du bliver en del af vores administration med ca. 20 rare og engagerede kolleger i København NV. Stillingen er på 30-34 timer om ugen.

Om os
Vi er en organisation med 200+ medarbejdere, der laver dagbehandling, ungdomsuddannelse og kollegier for børn og unge med autisme, ADHD og lignende udfordringer. Vi har også et støt voksende kursuscenter, der udbreder de pædagogiske metoder, som vi har udviklet gennem de sidste 20 år.

Vi tilbyder:
  • en god, fleksibel arbejdsplads med rare kolleger
  • gode løn- og ansættelsesvilkår
  • en spændende hverdag med varierende arbejdsopgaver.
Om jobbet
Stillingen byder på udfordringer, ansvar og selvstændighed samt en bred kontaktflade. De konkrete arbejdsopgaver indbefatter:
  • Fakturering fra C5
  • Bilagshåndtering samt bogføring i C5
  • Afstemning af konti samt periodiseringer i C5
  • Momsregnskab
  • Klargøring af årsregnskab til revisor
  • Udarbejdelse af barselsplaner samt ansøgning af syge- og barselsdagpengerefusioner
  • Personaleadministration/opdatering af personalestamdata
  • Diverse ad hoc opgaver så som betaling af regninger, arkivering, brevskrivning, kopiering, mødereferater, ajourføring af kartotek/database.
Om dig
Vi forestiller os, at du:
  • er kontoruddannet og er rutineret i Office-pakken
  • har regnskabs-/bogholderierfaring og har kendskab til fakturering og bogføring i C5 samt flair for tal
  • har erfaring med syge- og barselsrefusion samt erfaring med udarbejdelse af barselsplaner
  • har erfaring med personaleadministration
  • er udadvendt, glad, humoristisk, rolig, serviceminded, fleksibel, forandringsparat og imødekommende
  • er vant til ansvar og selvstændighed og kan holde orden
  • kan indgå i et team med andre kollegaer og er god til at samarbejde.
Ansøgningsfrist og praktisk information
Ansøgningsfrist: 18.11.2019 kl. 12.00
Ansættelse: 1.1.2020

Vi forbeholder os ret til løbende at indkalde kandidater til samtale.
?
Send ansøgning og CV til kontorassistent Olivia Gjelfort via knappen "Send ansøgning".

Læs mere om Sputnik på www.skolensputnik.dk

?For yderligere information om stillingen, kontakt skolesekretær Hanne Krüger 41 78 31 10


Se mere på vores ansøgersite: https://skolensputnik.ofir.com

ORS/Small/c6af2a98_logo.pngSkolen SputnikKøbenhavn NV2019-10-31T16:03:26.9302019-11-18T00:00:00
330104474Rutineret debitorbogholder søgesProfile GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark. Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde. Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet. Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m. Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør. Du har erfaring med en nyere version af NAV. Dine arbejdsopgaver bliver:Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.Indbetalinger og afstemning herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.Krediteringer med og uden varetilgang.Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: gagroup.ofir.com
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer.

Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark.

Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde.

Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet.

Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m.

Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør.

Du har erfaring med en nyere version af NAV.

Dine arbejdsopgaver bliver:
  • Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.
  • Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.
  • Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.
  • Indbetalinger og afstemning – herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.
  • Krediteringer med og uden varetilgang.
  • Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.
En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.





Se mere på vores ansøgersite: https://gagroup.ofir.com

ORS/Small/c7b11c1b_logo.pngGA Group A/SKastrup2019-10-10T10:00:31.4502019-12-08T00:00:00
330124660Solid bogholder søges til vækstende konsulentvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men samtidig er det en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Det betyder også, at du vil få en høj grad af medindflydelse, da der lyttes til alle medarbejdere, når den fremadrettede strategi skal planlægges. Det er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men der kan være mulighed for lidt nedsat tid. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitor- og kreditorhåndtering Bogføring Fakturering Moms Lønkørsel Administration af timeregistreringssystem Årsregnskab Deltagelse i udviklingsprojekter Ad. hoc Om virksomheden Her er tale om en vækstende konsulentvirksomhed beliggende centralt i København. Virksomheden beskæftiger ca. 15 dedikerede medarbejdere og er en international virksomhed med medarbejdere i flere andre lande. Der vil derfor være daglig kontakt med medarbejdere i både ind- og udland. I virksomheden er der gode personaleforhold bl.a. i form af frokostordning, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har erfaring fra en lignende stilling og er vant til at arbejde selvstændigt med allround bogholderi. Du er detaljeorienteret og arbejder struktureret med dine opgaver, men samtidig formår du at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil tager du ansvar for dine opgaver og er faglig beslutningsdygtig. Sidst men ikke mindst er du serviceminded, samarbejdsvillig og hjælper til, hvor der er behov. IT-kompetencer Du har flair for IT og erfaring med et eller flere regnskabssystemer Erfaring & uddannelse Erfaring vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men samtidig er det en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Det betyder også, at du vil få en høj grad af medindflydelse, da der lyttes til alle medarbejdere, når den fremadrettede strategi skal planlægges. Det er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men der kan være mulighed for lidt nedsat tid. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor- og kreditorhåndtering
  • Bogføring
  • Fakturering
  • Moms
  • Lønkørsel
  • Administration af timeregistreringssystem
  • Årsregnskab
  • Deltagelse i udviklingsprojekter
  • Ad. hoc

Om virksomheden

Her er tale om en vækstende konsulentvirksomhed beliggende centralt i København. Virksomheden beskæftiger ca. 15 dedikerede medarbejdere og er en international virksomhed med medarbejdere i flere andre lande. Der vil derfor være daglig kontakt med medarbejdere i både ind- og udland. I virksomheden er der gode personaleforhold bl.a. i form af frokostordning, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har erfaring fra en lignende stilling og er vant til at arbejde selvstændigt med allround bogholderi. Du er detaljeorienteret og arbejder struktureret med dine opgaver, men samtidig formår du at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil tager du ansvar for dine opgaver og er faglig beslutningsdygtig. Sidst men ikke mindst er du serviceminded, samarbejdsvillig og hjælper til, hvor der er behov.

IT-kompetencer

Du har flair for IT og erfaring med et eller flere regnskabssystemer

Erfaring & uddannelse

Erfaring vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/04893cf0_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-14T15:03:01.6702019-12-28T00:00:00
330113360Bogholder til mindre e-commerce virksomhed søges asapRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754 Jeg har behov for at få foretaget løbende bogføring af en mindre ecommerce forretning, der primært handler i uden for EU, hvorfor der skal være kendskab til one-stop-moms. Webshoppen er integreret til Billy s og jeg forventer ikke meget mere end en mindre løbende afslutning ifht med månedsafslutning, moms afregning og årsafslutning. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10754

 

Jeg har behov for at få foretaget løbende bogføring af en mindre ecommerce forretning, der primært handler i uden for EU, hvorfor der skal være kendskab til one-stop-moms. Webshoppen er integreret til Billy's og jeg forventer ikke meget mere end en mindre løbende afslutning ifht med månedsafslutning, moms afregning og årsafslutning.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10754

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-10-28T00:00:002019-12-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder som er rutineret i C5

Jobgården I/S

Albertslund
Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try Hire forløb. 25 timer ugentligt, mulighed for flere timer. Virksomheden ligger i Gentofte og er en stor lægeklinik med psykologer og psykiatere. De vigtigste opgaver er: · Debitor kreditor bogholderi ·...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Vi søger en erfaren bogholder/sekretær til Sputnik

Skolen Sputnik

København NV
Sputnik søger en ny bogholder sekretær pr. 1. januar 2020 eller snarest herefter. Du bliver en del af vores administration med ca. 20 rare og engagerede kolleger i København NV. Stillingen er på 30-34 timer om ugen. Om os Vi er en organisation med 2...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Rutineret debitorbogholder søges

GA Group A/S

Kastrup
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Dan...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Solid bogholder søges til vækstende konsulentvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som bogholder vi du sammen med økonomidirektøren udgøre virksomhedens finansafdeling. Du vil få en central rolle i virksomheden samt en afvekslende hverdag med mange varierende opgaver. Du vil arbejde selvstændigt med dine opgaver, men s...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Bogholder til mindre e-commerce virksomhed søges asap

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10754 Jeg har behov for at få foretaget...
Indrykket:28. oktober 2019
Udløbsdato:1. december 2019