Revisorassistent søges.

 

Er du uddannet revisorassistent med mere end 4 års erfaring, du er færdig med HD. Og leder du efter et revisionshus, som sætter pris på din selvstændighed og erfaring, hvor du får dine egne kunder? Så skal du læse hele denne spændende stilling fuld af udviklings- og karrieremuligheder for dig.

Du skal blive vores nye revisor, hvis du:

  • har lyst til et job, hvor du selv planlægger dine dage, og hvor en hjemmearbejdsdag er en mulighed.
  • vil have gode udviklingsmuligheder og mulighed for at gå hele vejen og blive statsautoriseret, hvis det er det du drømmer om.

Velkommen til Dansk Revision Hjørring.

Hos Dansk Revision Hjørring hjælper vi primært små og mellemstore virksomheder. Vi lægger stor vægt på, at arbejdet, både fagligt og socialt, er levende og inspirerende. Alle er med til at sikre god kvalitet og faglighed over for vores kunder. Vi er 10 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen indenfor, til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der selvfølgelig også er plads til at udfolde sit potentiale i trygge og støttende rammer. I dagligdagen sætter vi stor pris på et godt arbejdsklima, som bidrager både fagligt og socialt.

Fra iværksætter til de mellemstore virksomheder

Som revisor hos os får du din egen kundeportefølje, du fungerer i hverdagen som kundernes personlige rådgiver og kommer til at følge dem tæt. Det betyder, at du kommer hele vejen rundt, når du:

  • laver revisionsopgaver for både nye og eksisterende kunder.
  • opstiller regnskaber og laver regnskabsassistance.
  • deltager i kundemøder og laver afrapporteringer.
  •  rådgiver om alt lige fra skat, generationsskifter, budgetter, finansiering, værdiansættelse, køb og salg af virksomhed samt rådgivning inden for iværksætteri.

"Det er spændende at lave opgaver for mindre virksomheder, hvor dit arbejde virkelig kommer til udtryk og gør en synlig forskel", udtaler Henriette som er partner i Hjørring.

Du er færdigudlært revisorassistent

  • du har som minimum 4 års erfaring og er færdigudlært revisorassistent.
  • du har minimum HD i regnskab og økonomistyring eller lignende uddannelse.
  • Det er et krav, at du har erfaring med virksomhedsordningen.
  • du har lyst til at være med i vores udvikling og sætte dit præg på vores revisionshus.
  • du er udadvendt og trives i rollen som rådgiver.

Er du vores nye kollega?

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye revisor? Så kontakt Henriette Sangelberg Nielsen på telefon 98 92 81 11.

Hvis ovenstående har vagt din interesse, så send os ansøgning og CV snarest muligt gerne på mail: hsni@danskrevision.dk. Tiltrædelse efter aftale.

Dansk Revision Hjørring

Vandværksvej 10, 9800 Hjørring

Telefon 98928111

www.danskrevision.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330021019Phoenix-30b4bc9b12019-05-09T00:00:00Revisorassistent søges.

 

Er du uddannet revisorassistent med mere end 4 års erfaring, du er færdig med HD. Og leder du efter et revisionshus, som sætter pris på din selvstændighed og erfaring, hvor du får dine egne kunder? Så skal du læse hele denne spændende stilling fuld af udviklings- og karrieremuligheder for dig.

Du skal blive vores nye revisor, hvis du:

  • har lyst til et job, hvor du selv planlægger dine dage, og hvor en hjemmearbejdsdag er en mulighed.
  • vil have gode udviklingsmuligheder og mulighed for at gå hele vejen og blive statsautoriseret, hvis det er det du drømmer om.

Velkommen til Dansk Revision Hjørring.

Hos Dansk Revision Hjørring hjælper vi primært små og mellemstore virksomheder. Vi lægger stor vægt på, at arbejdet, både fagligt og socialt, er levende og inspirerende. Alle er med til at sikre god kvalitet og faglighed over for vores kunder. Vi er 10 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen indenfor, til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der selvfølgelig også er plads til at udfolde sit potentiale i trygge og støttende rammer. I dagligdagen sætter vi stor pris på et godt arbejdsklima, som bidrager både fagligt og socialt.

Fra iværksætter til de mellemstore virksomheder

Som revisor hos os får du din egen kundeportefølje, du fungerer i hverdagen som kundernes personlige rådgiver og kommer til at følge dem tæt. Det betyder, at du kommer hele vejen rundt, når du:

  • laver revisionsopgaver for både nye og eksisterende kunder.
  • opstiller regnskaber og laver regnskabsassistance.
  • deltager i kundemøder og laver afrapporteringer.
  •  rådgiver om alt lige fra skat, generationsskifter, budgetter, finansiering, værdiansættelse, køb og salg af virksomhed samt rådgivning inden for iværksætteri.

"Det er spændende at lave opgaver for mindre virksomheder, hvor dit arbejde virkelig kommer til udtryk og gør en synlig forskel", udtaler Henriette som er partner i Hjørring.

Du er færdigudlært revisorassistent

  • du har som minimum 4 års erfaring og er færdigudlært revisorassistent.
  • du har minimum HD i regnskab og økonomistyring eller lignende uddannelse.
  • Det er et krav, at du har erfaring med virksomhedsordningen.
  • du har lyst til at være med i vores udvikling og sætte dit præg på vores revisionshus.
  • du er udadvendt og trives i rollen som rådgiver.

Er du vores nye kollega?

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye revisor? Så kontakt Henriette Sangelberg Nielsen på telefon 98 92 81 11.

Hvis ovenstående har vagt din interesse, så send os ansøgning og CV snarest muligt gerne på mail: hsni@danskrevision.dk. Tiltrædelse efter aftale.

Dansk Revision Hjørring

Vandværksvej 10, 9800 Hjørring

Telefon 98928111

www.danskrevision.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Er du uddannet revisorassistent med mere end 4 års erfaring, du er færdig med HD. Og leder du efter et revisionshus, som sætter pris på din selvstændighed og erfaring, hvor du får dine egne kunder? Så skal du læse hele denne spændende stilling fuld af udviklings- og karrieremuligheder for dig. Du skal blive vores nye revisor, hvis du: har lyst til et job, hvor du selv planlægger dine dage, og hvor en hjemmearbejdsdag er en mulighed. vil have gode udviklingsmuligheder og mulighed for at gå hele vejen og blive statsautoriseret, hvis det er det du drømmer om. Velkommen til Dansk Revision Hjørring. Hos Dansk Revision Hjørring hjælper vi primært små og mellemstore virksomheder. Vi lægger stor vægt på, at arbejdet, både fagligt og socialt, er levende og inspirerende. Alle er med til at sikre god kvalitet og faglighed over for vores kunder. Vi er 10 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen indenfor, til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der selvfølgelig også er plads til at udfolde sit potentiale i trygge og støttende rammer. I dagligdagen sætter vi stor pris på et godt arbejdsklima, som bidrager både fagligt og socialt. Fra iværksætter til de mellemstore virksomheder Som revisor hos os får du din egen kundeportefølje, du fungerer i hverdagen som kundernes personlige rådgiver og kommer til at følge dem tæt. Det betyder, at du kommer hele vejen rundt, når du: laver revisionsopgaver for både nye og eksisterende kunder. opstiller regnskaber og laver regnskabsassistance. deltager i kundemøder og laver afrapporteringer. rådgiver om alt lige fra skat, generationsskifter, budgetter, finansiering, værdiansættelse, køb og salg af virksomhed samt rådgivning inden for iværksætteri. Det er spændende at lave opgaver for mindre virksomheder, hvor dit arbejde virkelig kommer til udtryk og gør en synlig forskel , udtaler Henriette som er partner i Hjørring. Du er færdigudlært revisorassistent du har som minimum 4 års erfaring og er færdigudlært revisorassistent. du har minimum HD i regnskab og økonomistyring eller lignende uddannelse. Det er et krav, at du har erfaring med virksomhedsordningen. du har lyst til at være med i vores udvikling og sætte dit præg på vores revisionshus. du er udadvendt og trives i rollen som rådgiver. Er du vores nye kollega? Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye revisor? Så kontakt Henriette Sangelberg Nielsen på telefon 98 92 81 11. Hvis ovenstående har vagt din interesse, så send os ansøgning og CV snarest muligt gerne på mail: hsni@danskrevision.dk. Tiltrædelse efter aftale. Dansk Revision Hjørring Vandværksvej 10, 9800 Hjørring Telefon 98928111 www.danskrevision.dk Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnet30b4bc9b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-04T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3524063Dansk Revision Hjørring Godkendt Revisionsanpartsselskab11Vandværksvej 109800HjørringDKDanmark0hsni@danskrevision.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent757917JobNet4986766498676610009-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=30b4bc9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=30b4bc9bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=30b4bc9b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=30b4bc9b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343306Revisorassistent3Økonomi361746545hsni@danskrevision.dkhsni@danskrevision.dkDKDanmarkDKDanmark330047788Revisorassistent/økonomiassistent, deltidRobot KGH er en international virksomhed i fortsat udvikling og vækst og vi har nu brug for en dygtig og engageret revisorassistent eller økonomiassistent på deltid, der har lyst til at være en del af et moderne team, hvor samarbejde og en professionel tilgang til opgaverne præger arbejdet. Vores økonomiafdeling i Frederikshavn servicerer både vore egne kontorer i Danmark, eksterne kunder og udenlandske virksomheder. Dine arbejdsopgaver vil primært være: Debitor-, kreditor- og finansbogholderi Momshåndtering Afstemninger Diverse indrapporteringer Medvirken ved måneds- og årsrapportering Kontakt til kunder Vi forventer at du: Er uddannet revisorassistent eller økonomiassistent Leverer en høj kvalitet og service i dit arbejde Er ansvarsbevidst og struktureret Har et godt kendskab til Navision og Excel Behersker engelsk i skrift og tale samt forstår norsk og svensk Har et godt humør og en positiv indstilling Tiltrædelse: 1. september 1. oktober Løn : I henhold til kvalifikationer Arbejdstid: 20 timer uge (målet er 30 timer uge på sigt) Flextid Ansøgning sendes senest d. 21. juli til Finance Manager Denmark Charlotte Jensen via mail: charlotte.jensen@kghcustoms.com Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ovennævnte på:tlf 22887777

KGH er en international virksomhed i fortsat udvikling og vækst og vi har nu brug for en dygtig og engageret revisorassistent eller økonomiassistent på deltid, der har lyst til at være en del af et moderne team, hvor samarbejde og en professionel tilgang til opgaverne præger arbejdet.

 

Vores økonomiafdeling i Frederikshavn servicerer både vore egne kontorer i Danmark, eksterne kunder og udenlandske virksomheder.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
  • Momshåndtering
  • Afstemninger
  • Diverse indrapporteringer
  • Medvirken ved måneds- og årsrapportering
  • Kontakt til kunder

Vi forventer at du:

  • Er uddannet revisorassistent eller økonomiassistent
  • Leverer en høj kvalitet og service i dit arbejde
  • Er ansvarsbevidst og struktureret
  • Har et godt kendskab til Navision og Excel
  • Behersker engelsk i skrift og tale samt forstår norsk og svensk
  • Har et godt humør og en positiv indstilling

 

Tiltrædelse:     1. september/1. oktober

Løn :               I henhold til kvalifikationer

Arbejdstid:      20 timer/uge (målet er 30 timer/uge på sigt) 

                       Flextid

Ansøgning sendes senest d. 21. juli til Finance Manager Denmark Charlotte Jensen via mail: charlotte.jensen@kghcustoms.com

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ovennævnte på:tlf 22887777

KG H SPEDITION APSFrederikshavn2019-06-24T00:00:002019-07-21T00:00:00
330049082EUC Nordvest søger kvalitetsmedarbejderRobot Stillingen som kvalitetsmedarbejder på EUC Nordvest bliver ledig i sommeren 2019, og ønskes genbesat snarest. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, men deltid kan drøftes. EUC Nordvest udbyder en bred vifte af erhvervsuddannelser, arbejdsmarkedsuddannelser og gymnasiale uddannelser. Uddannelsesbekendtgørelserne, en række lovbekendtgørelser, politiske forlig og aftaler, institutionens certificeringer og strategier sætter rammerne for kvalitetsarbejdet på EUC Nordvest. Arbejdsopgaverne spænder fra gennemførelse af trivselsmålinger, tilfredshedsmålinger, dataanalyse, intern rapportering til ledelsen, statistikudarbejdelse, indsamling af data til vedligeholdelse af ekstern rettet kvalitetsinformation på institutionens hjemmesider, gennemførelse af interne audits og deltagelse ved eksterne audits. Vi forventer, at vores nye kollega evner at videreføre kvalitetsarbejdet med integritet, ordentlighed og gode kommunikative evner. Personlige egenskaber som omhyggelighed, struktur og nytænkning er værdifulde i jobbet. Desuden forventer vi, at vores nye kollega er absolut fortrolig med en række digitale værktøjer, heriblandt Excel og har forståelse for webbaserede dataanalyseværktøjer og website-opdatering. Vi forestiller os, at du måske har gennemført en Finansøkonomuddannelse, en revisoruddannelse eller en anden kort, videregående uddannelse. Ansøgere med erhvervserfaring fra lignende stillinger foretrækkes. Løn og ansættelsesvilkår Aflønning sker i henhold til gældende bestemmelser og aftaler med Finansministeriet. Lønnen afhænger af din uddannelse og hvilken overenskomst du vil blive omfattet af. Vi opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at der indhentes børneattest. AnsøgningAnsøgningsfrist 3. juli 2019. Din ansøgning skal sendes digitalt til os. Vær opmærksom på, at linket åbner i et nyt vindue, hvor du kan vedhæfte dokumenter. Send ansøgning her Yderligere informationVil du vide mere om stillingen kan du kontakte direktør Hans Chr. Jeppesen på hj@eucnordvest.dk. Angiv venligst kvalitetsmedarbejder i emnefeltet.

Stillingen som kvalitetsmedarbejder på EUC Nordvest bliver ledig i sommeren 2019, og ønskes genbesat snarest. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, men deltid kan drøftes.

EUC Nordvest udbyder en bred vifte af erhvervsuddannelser, arbejdsmarkedsuddannelser og gymnasiale uddannelser. Uddannelsesbekendtgørelserne, en række lovbekendtgørelser, politiske forlig og aftaler, institutionens certificeringer og strategier sætter rammerne for kvalitetsarbejdet på EUC Nordvest. Arbejdsopgaverne spænder fra gennemførelse af trivselsmålinger, tilfredshedsmålinger, dataanalyse, intern rapportering til ledelsen, statistikudarbejdelse, indsamling af data til vedligeholdelse af ekstern rettet kvalitetsinformation på institutionens hjemmesider, gennemførelse af interne audits og deltagelse ved eksterne audits.

Vi forventer, at vores nye kollega evner at videreføre kvalitetsarbejdet med integritet, ordentlighed og gode kommunikative evner. Personlige egenskaber som omhyggelighed, struktur og nytænkning er værdifulde i jobbet. Desuden forventer vi, at vores nye kollega er absolut fortrolig med en række digitale værktøjer, heriblandt Excel og har forståelse for webbaserede dataanalyseværktøjer og website-opdatering.

Vi forestiller os, at du måske har gennemført en Finansøkonomuddannelse, en revisoruddannelse eller en anden kort, videregående uddannelse.

Ansøgere med erhvervserfaring fra lignende stillinger foretrækkes.

Løn og ansættelsesvilkår
Aflønning sker i henhold til gældende bestemmelser og aftaler med Finansministeriet. Lønnen afhænger af din uddannelse og hvilken overenskomst du vil blive omfattet af.

Vi opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at der indhentes børneattest.

Ansøgning
Ansøgningsfrist 3. juli 2019.
Din ansøgning skal sendes digitalt til os. Vær opmærksom på, at linket åbner i et nyt vindue, hvor du kan vedhæfte dokumenter. Send ansøgning her

Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte direktør Hans Chr. Jeppesen på hj@eucnordvest.dk. Angiv venligst kvalitetsmedarbejder i emnefeltet.

EUC Nordvest, KronborgvejThisted2019-06-25T00:00:002019-07-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Revisorassistent/økonomiassistent, deltid

KG H SPEDITION APS

Frederikshavn
KGH er en international virksomhed i fortsat udvikling og vækst og vi har nu brug for en dygtig og engageret revisorassistent eller økonomiassistent på deltid, der har lyst til at være en del af et moderne team, hvor samarbejde og en professionel ti...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

EUC Nordvest søger kvalitetsmedarbejder

EUC Nordvest, Kronborgvej

Thisted
Stillingen som kvalitetsmedarbejder på EUC Nordvest bliver ledig i sommeren 2019, og ønskes genbesat snarest. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, men deltid kan drøftes. EUC Nordvest udbyder en bred vifte af erhvervsuddannelser, arbejdsmarke...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019