Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Revisorassistent/økonomiassistent, deltid

KGH er en international virksomhed i fortsat udvikling og vækst og vi har nu brug for en dygtig og engageret revisorassistent eller økonomiassistent på deltid, der har lyst til at være en del af et moderne team, hvor samarbejde og en professionel tilgang til opgaverne præger arbejdet.

 

Vores økonomiafdeling i Frederikshavn servicerer både vore egne kontorer i Danmark, eksterne kunder og udenlandske virksomheder.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
  • Momshåndtering
  • Afstemninger
  • Diverse indrapporteringer
  • Medvirken ved måneds- og årsrapportering
  • Kontakt til kunder

Vi forventer at du:

  • Er uddannet revisorassistent eller økonomiassistent
  • Leverer en høj kvalitet og service i dit arbejde
  • Er ansvarsbevidst og struktureret
  • Har et godt kendskab til Navision og Excel
  • Behersker engelsk i skrift og tale samt forstår norsk og svensk
  • Har et godt humør og en positiv indstilling

 

Tiltrædelse:     1. september/1. oktober

Løn :               I henhold til kvalifikationer

Arbejdstid:      20 timer/uge (målet er 30 timer/uge på sigt) 

                       Flextid

Ansøgning sendes senest d. 21. juli til Finance Manager Denmark Charlotte Jensen via mail: charlotte.jensen@kghcustoms.com

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ovennævnte på:tlf 22887777


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047788Phoenix-4c73bce312019-06-24T00:00:00Revisorassistent/økonomiassistent, deltid

KGH er en international virksomhed i fortsat udvikling og vækst og vi har nu brug for en dygtig og engageret revisorassistent eller økonomiassistent på deltid, der har lyst til at være en del af et moderne team, hvor samarbejde og en professionel tilgang til opgaverne præger arbejdet.

 

Vores økonomiafdeling i Frederikshavn servicerer både vore egne kontorer i Danmark, eksterne kunder og udenlandske virksomheder.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
  • Momshåndtering
  • Afstemninger
  • Diverse indrapporteringer
  • Medvirken ved måneds- og årsrapportering
  • Kontakt til kunder

Vi forventer at du:

  • Er uddannet revisorassistent eller økonomiassistent
  • Leverer en høj kvalitet og service i dit arbejde
  • Er ansvarsbevidst og struktureret
  • Har et godt kendskab til Navision og Excel
  • Behersker engelsk i skrift og tale samt forstår norsk og svensk
  • Har et godt humør og en positiv indstilling

 

Tiltrædelse:     1. september/1. oktober

Løn :               I henhold til kvalifikationer

Arbejdstid:      20 timer/uge (målet er 30 timer/uge på sigt) 

                       Flextid

Ansøgning sendes senest d. 21. juli til Finance Manager Denmark Charlotte Jensen via mail: charlotte.jensen@kghcustoms.com

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ovennævnte på:tlf 22887777

2019-07-16T10:51:02.147 KGH er en international virksomhed i fortsat udvikling og vækst og vi har nu brug for en dygtig og engageret revisorassistent eller økonomiassistent på deltid, der har lyst til at være en del af et moderne team, hvor samarbejde og en professionel tilgang til opgaverne præger arbejdet. Vores økonomiafdeling i Frederikshavn servicerer både vore egne kontorer i Danmark, eksterne kunder og udenlandske virksomheder. Dine arbejdsopgaver vil primært være: Debitor-, kreditor- og finansbogholderi Momshåndtering Afstemninger Diverse indrapporteringer Medvirken ved måneds- og årsrapportering Kontakt til kunder Vi forventer at du: Er uddannet revisorassistent eller økonomiassistent Leverer en høj kvalitet og service i dit arbejde Er ansvarsbevidst og struktureret Har et godt kendskab til Navision og Excel Behersker engelsk i skrift og tale samt forstår norsk og svensk Har et godt humør og en positiv indstilling Tiltrædelse: 1. september 1. oktober Løn : I henhold til kvalifikationer Arbejdstid: 20 timer uge (målet er 30 timer uge på sigt) Flextid Ansøgning sendes senest d. 21. juli til Finance Manager Denmark Charlotte Jensen via mail: charlotte.jensen@kghcustoms.com Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ovennævnte på:tlf 2288777711jobnet4c73bce3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørringEuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavn3551153KG H SPEDITION APS11Færgehavnsvej 31, 1 mf9900FrederikshavnDKDanmark0charlotte.jensen@kghcustoms.comDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent782243JobNet5008405500840510021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c73bce3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c73bce3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c73bce3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c73bce3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgRevisorassistent/økonomiassistent, deltid12008001Dansk3Læse/ tale343306Revisorassistent3Økonomi362116852charlotte.jensen@kghcustoms.comcharlotte.jensen@kghcustoms.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK