revisor/Erfaren Bogholder/Revisor ass.

Du får en meget alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med alle de regbskabsmæssige og bogholderimæssige opgaver for vores kunder. Det kan  bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring udarbejdelse af årsregnskaber. 

Du kommer til at sidde med ansvaret for selskabets kunder, sammen med selskabets kundeansvarlig.

 Egenskaber: 
Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og har flair for tal. Du er initiativtagende, selvmotiverende og arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid.

Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Samtidig er du en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på én gang. 

Du tilbydes: 
En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde.

Sprogkundskaber / IT: 

Du behersker engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT. Det forventes at du kender Excel og andre økonomiprogrammer. 

Løn: 
Du får der modsvarer dine kvalifikationer,  incl. frokostordning.

Erhvervserfaring: 
Du har erfaring fra lignende stilling. Feks. en Erfaren bogholder eller revisor eller revisor assistent.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330001145Phoenix-a823fa1012019-04-04T00:00:00revisor/Erfaren Bogholder/Revisor ass.

Du får en meget alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med alle de regbskabsmæssige og bogholderimæssige opgaver for vores kunder. Det kan  bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring udarbejdelse af årsregnskaber. 

Du kommer til at sidde med ansvaret for selskabets kunder, sammen med selskabets kundeansvarlig.

 Egenskaber: 
Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og har flair for tal. Du er initiativtagende, selvmotiverende og arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid.

Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Samtidig er du en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på én gang. 

Du tilbydes: 
En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde.

Sprogkundskaber / IT: 

Du behersker engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT. Det forventes at du kender Excel og andre økonomiprogrammer. 

Løn: 
Du får der modsvarer dine kvalifikationer,  incl. frokostordning.

Erhvervserfaring: 
Du har erfaring fra lignende stilling. Feks. en Erfaren bogholder eller revisor eller revisor assistent.

Du får en meget alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med alle de regbskabsmæssige og bogholderimæssige opgaver for vores kunder. Det kan bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring udarbejdelse af årsregnskaber. Du kommer til at sidde med ansvaret for selskabets kunder, sammen med selskabets kundeansvarlig. Egenskaber: Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og har flair for tal. Du er initiativtagende, selvmotiverende og arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid. Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Samtidig er du en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på n gang. Du tilbydes: En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde. Sprogkundskaber IT: Du behersker engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT. Det forventes at du kender Excel og andre økonomiprogrammer. Løn: Du får der modsvarer dine kvalifikationer, incl. frokostordning. Erhvervserfaring: Du har erfaring fra lignende stilling. Feks. en Erfaren bogholder eller revisor eller revisor assistent.11jobneta823fa10100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3501924Revisionsfirmaet ANAS S.M.B.A11Gladsaxe Møllevej 21, 12860SøborgDKDanmark0
loen@anas.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent740016JobNet4970612497061210004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a823fa10https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a823fa10https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a823fa10&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a823fa10&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgBrænder du for at blive Revisorassistent?12008001Dansk3Læse/ tale343306Revisorassistent3Økonomi361312335Kamran Ahmedloen@anas.dkDKDanmarkDKDanmark330024305Teamkoordinator søges til økonomi- og aktivitetsstyring i UdlændingestyrelsenRobot Har du flair for tal og store regneark? Og kunne du tænke dig at arbejde med økonomi- og aktivitetsstyring i en statslig styrelse, der er udsat for stor offentlig bevågenhed? Så er det måske dig, vi søger som vores nye teamkoordinator til driftsteamet i Kontoret for Økonomi og Indkvartering. Om stillingen Som teamkoordinator vil du have den daglige faglige koordination af driftsteamet, som er en del af Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen. Teamet varetager Udlændingestyrelsens økonomistyring, finanslovsarbejdet, den løbende opfølgning på styrelsens aktiviteter og faglige mål samt den interne ressourcestyring. Teamet har en bred og varieret portefølje af både løbende driftsopgaver og udviklingsopgaver og arbejder tæt sammen med både resten af kontoret, fagkontorerne (sagsbehandlende kontorer) samt de øvrige stabsfunktioner i Udlændingestyrelsen bl.a. statistikområdet og økonomiområdet i departementet. Teamets primære arbejdsopgaver er blandt andet: • finanslov og arbejde med Udlændingestyrelsens bevillinger • opfølgning på styrelsens mål- og resultatplan • aktivitetsopfølgning og opdatering af aktivitetsprognoser • analyseopgaver i samarbejde med fagkontorerne om prognoser • intern ressourcestyring og administration af tidsregistreringssystemet • beregning og administration af gebyrindtægter • budgetlægning og løbende opfølgning på styrelsens interne drifts- og lønbudgetter • udarbejdelse af økonomisk ledelsesinformation Om dig Du har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund, f.eks. cand.oecon., cand.polit., cand.merc., cand.scient.pol. el.lign., og du har relevant erfaring med visse af de nævnte opgaver ovenfor. Du trives med mange bolde i luften og vægter samarbejde i teamet såvel som generelt i styrelsen høj, og du er interessereret i at arbejde på tværs af faglige og hierarkiske niveauer. Du bliver en del af et politisk miljø i et team, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du: • er god til at planlægge, strukturere og koordinere opgaver • er faglig dygtig, grundig og kvalitetsbevidst • er effektiv, engageret og resultatorienteret • er serviceminded, proaktiv og interesseret i en tæt kontakt med fagområderne • kan formidle komplicerede problemstillinger kort og præcist i skrift og tale • kan overholde korte deadlines Udlændingestyrelsen benytter sig af de statslige it-systemer, som stilles til rådighed af Statens It og Moderniseringsstyrelsen. Det er således en fordel, hvis du har erfaring med bl.a. Navision, LDV og SKS. Din nye hverdag Du skal arbejde i Kontoret for Økonomi og Indkvartering, der er ansvarlig for Udlændingestyrelsens økonomi og regnskab. Kontoret varetager derudover opgaver i relation til indkvarteringsområdet, herunder etablering og afvikling af asylcentre samt de kontraktmæssige forhold med indkvarteringsoperatørerne, som driver asylcentre på vegne af Udlændingestyrelsen. I kontoret er vi engagerede i arbejdet, men vi lægger også stor vægt på et godt socialt miljø med en munter omgangstone samt en fornuftig balance mellem arbejdsliv og fritid. Som ansat i Udlændingestyrelsen tilbydes du fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid. Afhængig af dine arbejdsopgaver kan det eksempelvis omfatte en ugentlig hjemmearbejdsdag samt en fire-dages-arbejdsuge. De konkrete vilkår aftales med din chef. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte souschef Lisa Torup på telefonnummer 35 30 82 83 eller på e-mail lit@us.dk. Det er en forudsætning for stillingen, at du kan opnå sikkerhedsgodkendelse til HEMMELIGT , og at du kan opretholde godkendelsen under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload CV, ansøgning, eksamensbevis mv. senest mandag den 3. juni 2019, kl. 12:00. Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. august 2019 eller eventuelt 1. september 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 24 25. Der vil være en skriftlig test i forbindelse med samtalen, hvor vi tester dine skriftlige danskkundskaber. Testen tager cirka et kvarter og skal løses uden hjælpemidler Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. april 2020. I Center for Asyl, der er placeret i Birkerød, er det alene Teamet for tidsbegrænset forlængelse af asyltilladelse, der flyttes til Næstved. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdfHar du flair for tal og store regneark? Og kunne du tænke dig at arbejde med økonomi- og aktivitetsstyring i en statslig styrelse, der er udsat for stor offentlig bevågenhed? Så er det måske dig, vi søger som vores nye teamkoordinator til driftsteamet i Kontoret for Økonomi og Indkvartering.

Om stillingen
Som teamkoordinator vil du have den daglige faglige koordination af driftsteamet, som er en del af Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen.

Teamet varetager Udlændingestyrelsens økonomistyring, finanslovsarbejdet, den løbende opfølgning på styrelsens aktiviteter og faglige mål samt den interne ressourcestyring. Teamet har en bred og varieret portefølje af både løbende driftsopgaver og udviklingsopgaver og arbejder tæt sammen med både resten af kontoret, fagkontorerne (sagsbehandlende kontorer) samt de øvrige stabsfunktioner i Udlændingestyrelsen – bl.a. statistikområdet – og økonomiområdet i departementet.

Teamets primære arbejdsopgaver er blandt andet:
• finanslov og arbejde med Udlændingestyrelsens bevillinger
• opfølgning på styrelsens mål- og resultatplan
• aktivitetsopfølgning og opdatering af aktivitetsprognoser
• analyseopgaver i samarbejde med fagkontorerne om prognoser
• intern ressourcestyring og administration af tidsregistreringssystemet
• beregning og administration af gebyrindtægter
• budgetlægning og løbende opfølgning på styrelsens interne drifts- og lønbudgetter
• udarbejdelse af økonomisk ledelsesinformation

Om dig
Du har en relevant akademisk uddannelsesbaggrund, f.eks. cand.oecon., cand.polit., cand.merc., cand.scient.pol. el.lign., og du har relevant erfaring med visse af de nævnte opgaver ovenfor.

Du trives med mange bolde i luften og vægter samarbejde i teamet såvel som generelt i styrelsen høj, og du er interessereret i at arbejde på tværs af faglige og hierarkiske niveauer.

Du bliver en del af et politisk miljø i et team, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du:
• er god til at planlægge, strukturere og koordinere opgaver
• er faglig dygtig, grundig og kvalitetsbevidst
• er effektiv, engageret og resultatorienteret
• er serviceminded, proaktiv og interesseret i en tæt kontakt med fagområderne
• kan formidle komplicerede problemstillinger kort og præcist i skrift og tale
• kan overholde korte deadlines

Udlændingestyrelsen benytter sig af de statslige it-systemer, som stilles til rådighed af Statens It og Moderniseringsstyrelsen. Det er således en fordel, hvis du har erfaring med bl.a. Navision, LDV og SKS.

Din nye hverdag
Du skal arbejde i Kontoret for Økonomi og Indkvartering, der er ansvarlig for Udlændingestyrelsens økonomi og regnskab. Kontoret varetager derudover opgaver i relation til indkvarteringsområdet, herunder etablering og afvikling af asylcentre samt de kontraktmæssige forhold med indkvarteringsoperatørerne, som driver asylcentre på vegne af Udlændingestyrelsen.

I kontoret er vi engagerede i arbejdet, men vi lægger også stor vægt på et godt socialt miljø med en munter omgangstone samt en fornuftig balance mellem arbejdsliv og fritid.

Som ansat i Udlændingestyrelsen tilbydes du fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid. Afhængig af dine arbejdsopgaver kan det eksempelvis omfatte en ugentlig hjemmearbejdsdag samt en fire-dages-arbejdsuge. De konkrete vilkår aftales med din chef.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte souschef Lisa Torup på telefonnummer 35 30 82 83 eller på e-mail lit@us.dk.

Det er en forudsætning for stillingen, at du kan opnå sikkerhedsgodkendelse til ”HEMMELIGT”, og at du kan opretholde godkendelsen under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload CV, ansøgning, eksamensbevis mv. senest mandag den 3. juni 2019, kl. 12:00.

Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. august 2019 eller eventuelt 1. september 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 24/25. Der vil være en skriftlig test i forbindelse med samtalen, hvor vi tester dine skriftlige danskkundskaber. Testen tager cirka et kvarter og skal løses uden hjælpemidler

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 1. april 2020. I Center for Asyl, der er placeret i Birkerød, er det alene Teamet for tidsbegrænset forlængelse af asyltilladelse, der flyttes til Næstved. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf
Udlændinge- og IntegrationsministerietKøbenhavn Ø2019-05-14T00:00:002019-06-03T00:00:00
330015321Revisorassistent/bogholder til hurtig tiltrædelseRobot Personlig profil: En væsentlig del af arbejdet hos Eye-Revision er med direkte klientkontakt. Vi forventer derfor vores medarbejdere har en åben og tillidsvækkende personlighed, med gode samarbejdsevner, udpræget serviceattitude og god situationsfornemmelse. Det er altafgørende at vores medarbejdere forstår, at vores klienter betaler vores løn Erfaring: Vi forventer du har praktisk erfaring med ovenstående. Endvidere har du gerne erfaring med Word, Excel, Dataløn, bogføringsprogrammer eksempelvis C5, E-conomic og Deniro samt generelt har god IT-forståelse. Vores hverdag er: Spændende, i et travlt miljø, hvor opgaverne er mange og forskelligartet. Vi servicerer en række forskellige virksomheder og brancher. Vores arbejdstid tilrettelægges altid individuelt efter både vores og dine behov. Vi har effektive IT- og andre hjælpeværktøjer til rådighed, og vi tilbyder vores medarbejdere en gage, der modsvarer de stillede krav. Arbejdsopgaver: Skal beherske alle grundlæggende bogføringsdiscipliner Skal beherske fakturering Skal have kendskab til løn lønregnskab Skal være åben og fleksibel overfor varierende ad hoc opgaver Skal have kendskab til udarbejdelse af skatteregnskaber Skal have kendskab til udarbejdelse af selvangivelser Skal kunne gennemgå bogføring udført af klient og egne bogholdere Skal have kendskab til revision Skal kunne tage vare på egen klientportefølje Skal være åben og fleksibel overfor varierende ad hoc opgaver Måske du ikke kan opfylde alle ønsker, men beskriv i din ansøgning hvad du kan bidrage med. Ansøgere bedes som minimum i ansøgningen besvare følgende: 1. Ønsket ugentlig arbejdstid 2. Lønniveau 3. Beskrive dit kendskab til bogføringsprogrammer. Om det er fuldtid eller deltid er op til dig. Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt og der vil blive indkaldt til samtaler løbende. Såfremt man ikke høre fra os, så er man ikke kommet i betragtning til stillingen. Alle ansøgninger bedes blive sendt til mail@eye-revision.dk

Personlig profil:

En væsentlig del af arbejdet hos Eye-Revision er med direkte klientkontakt. Vi forventer derfor vores medarbejdere har en åben og tillidsvækkende personlighed, med gode samarbejdsevner, udpræget serviceattitude og god situationsfornemmelse. Det er altafgørende at vores medarbejdere forstår, at vores klienter betaler vores løn……

Erfaring:

Vi forventer du har praktisk erfaring med ovenstående. Endvidere har du gerne erfaring med Word, Excel, Dataløn, bogføringsprogrammer eksempelvis C5, E-conomic og Deniro samt generelt har god IT-forståelse.

Vores hverdag er:

Spændende, i et travlt miljø, hvor opgaverne er mange og forskelligartet.
Vi servicerer en række forskellige virksomheder og brancher. Vores arbejdstid tilrettelægges altid individuelt efter både vores og dine behov. Vi har effektive IT- og andre hjælpeværktøjer til rådighed, og vi tilbyder vores medarbejdere en gage, der modsvarer de stillede krav.

Arbejdsopgaver:

  • Skal beherske alle grundlæggende bogføringsdiscipliner
  • Skal beherske fakturering
  • Skal have kendskab til løn & lønregnskab
  • Skal være åben og fleksibel overfor varierende ad hoc opgaver
  • Skal have kendskab til udarbejdelse af skatteregnskaber
  • Skal have kendskab til udarbejdelse af selvangivelser
  • Skal kunne gennemgå bogføring udført af klient og egne bogholdere
  • Skal have kendskab til revision
  • Skal kunne tage vare på egen klientportefølje
  • Skal være åben og fleksibel overfor varierende ad hoc opgaver

Måske du ikke kan opfylde alle ønsker, men beskriv i din ansøgning hvad du kan bidrage med.

Ansøgere bedes som minimum i ansøgningen besvare følgende:

 

1. Ønsket ugentlig arbejdstid

2. Lønniveau

3. Beskrive dit kendskab til bogføringsprogrammer.

Om det er fuldtid eller deltid er op til dig.  

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt og der vil blive indkaldt til samtaler løbende. Såfremt man ikke høre fra os, så er man ikke kommet i betragtning til stillingen.

 

Alle ansøgninger bedes blive sendt til mail@eye-revision.dk 

Eye-revision v/Revisor HD(R) Jacob LarsenTaastrup2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamkoordinator søges til økonomi- og aktivitetsstyring i Udlændingestyrelsen

Udlændinge- og Integrationsministeriet

København Ø
Har du flair for tal og store regneark? Og kunne du tænke dig at arbejde med økonomi- og aktivitetsstyring i en statslig styrelse, der er udsat for stor offentlig bevågenhed? Så er det måske dig, vi søger som vores nye teamkoordinator til driftsteam...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Revisorassistent/bogholder til hurtig tiltrædelse

Eye-revision v/Revisor HD(R) Jacob Larsen

Taastrup
Personlig profil: En væsentlig del af arbejdet hos Eye-Revision er med direkte klientkontakt. Vi forventer derfor vores medarbejdere har en åben og tillidsvækkende personlighed, med gode samarbejdsevner, udpræget serviceattitude og god situationsfor...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019