Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Revisormedarbejder

Det går stærkt hos PKF! Vi er derfor på jagt efter en ny revisormedarbejder, som har evnerne og viljen til at skille sig ud.

Du har 4-6 års erfaring som revisormedarbejder hos et statsautoriseret revisionsfirma, og er i gang med HD(R) eller cand.merc.aud.

Vi er et team af dygtige medarbejdere, der altid prioriterer kunderne højest og sætter en ære i altid at levere den højeste, faglige kvalitet og service. Da vi samtidig har en utroligt spændende kundeportefølje (i Storkøbenhavn), føles det helt naturligt at give kunderne den betjening, de fortjener.

Vi er på udkig efter en medarbejder med store ambitioner, som er klar til at stige ombord på en spændende læringskurve. En medarbejder som vi meget gerne ser ende som statsautoriseret revisor - og hvem ved, måske også partner. Vi er klar til at dele den drøm med den rette medarbejder, og vi har de optimale rammer klar, hvor du får et stort (og stigende) ansvar i takt med din udvikling. Selvom du p.t. ikke er afklaret med, om du skal på revisorakademiet, er du også meget velkommen.

Du vil referere direkte til en statsautoriseret revisor.

Du vil komme til at arbejde på et hold med mange ligesindede og ambitiøse unge mennesker. Stemningen er uhøjtidelig og virksomhedskulturen inspirerer til, at man som medarbejder udfordres og holder sig på en god udviklingskurve.

Vi kan tilbyde et alsidigt og grundigt udviklingsforløb, hvor vi hele tiden sørger for at tilrettelægge dine opgaver og udfordringer, så du ikke kan undgå at udvikle dine kompetencer i højt tempo, men samtidig med så stærk backup af erfarne medarbejdere, at du opnår den nødvendige robusthed.

Naturligvis tilbyder vi dig også en attraktiv lønpakke - og en helt up-to-speed arbejdsplads i dejlige, lyse lokaler samt branchens stærkeste IT-platform.

Hvis du ikke kender så meget til Glostrup, hvor vi jo bor i vores eget moderne kontorhus (med gode tilkørsels- og parkeringsforhold), så kan vi nævne, at det ligger super centralt (10 km fra Rådhuspladsen og 15 min. fra lufthavnen), og er Danmarks største erhvervsområde.

Selve kommunen er i en yderst interessant udvikling.
http://www.glostrup.dk/service/nyheder/2017/08/Exceptionelt-projekt-i-Glostrup-Bymidte-sat-i-bevaegelse

Vores kunder er spredt over hele Storkøbenhavn, og lidt på Sjælland og resten af Danmark. Kundeporteføljen er meget varieret med hovedfokus på SME-markedet. Vi har mange kunder med et internationalt snit.

Hvis du har masser af energi og gå-på-mod samt evnerne til at gøre en forskel og skille dig ud fra mængden, samt være en rollemodel for husets mange unge medarbejdere, er der stor sandsynlighed for, at dette er jobbet for dig. Har du spørgsmål til stillingen, kan du enten via telefon eller mail kontakte:

Statsautoriseret revisor Kasper Vindelev, k.vindelev@pkf.dk (mobil 40 81 16 69) eller
Statsautoriseret revisor Peter Eriksen, p.eriksen@pkf.dk (mobil 40 97 69 64)


(enhver henvendelse behandles hurtigt, seriøst og med fuld diskretion og fortrolighed).

 

_________________________________________________________________________

PKF Munkebo Vindelev er et mellemstort revisionsfirma, der sætter kunden i centrum. Vi er ca. 30 medarbejdere, heraf 3 statsautoriserede revisorer. Vi er medejere af ReviTax, specialfirma i skatterådgivning, samt medlem af RevisorGruppen Danmark, nationalt revisions- og regnskabsmæssigt samarbejde.


PKF Munkebo Vindelev er internationalt repræsenteret som medlem af PKF International, som er en verdensomspændende organisation, der er blandt de 10 største internationale revisions- og konsulentfirmaer. Organisationen består af over 440 kontorer repræsenteret i over 150 lande.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329766241Phoenix-c8fceb9012018-02-23T15:04:12.627Revisormedarbejder

Det går stærkt hos PKF! Vi er derfor på jagt efter en ny revisormedarbejder, som har evnerne og viljen til at skille sig ud.

Du har 4-6 års erfaring som revisormedarbejder hos et statsautoriseret revisionsfirma, og er i gang med HD(R) eller cand.merc.aud.

Vi er et team af dygtige medarbejdere, der altid prioriterer kunderne højest og sætter en ære i altid at levere den højeste, faglige kvalitet og service. Da vi samtidig har en utroligt spændende kundeportefølje (i Storkøbenhavn), føles det helt naturligt at give kunderne den betjening, de fortjener.

Vi er på udkig efter en medarbejder med store ambitioner, som er klar til at stige ombord på en spændende læringskurve. En medarbejder som vi meget gerne ser ende som statsautoriseret revisor - og hvem ved, måske også partner. Vi er klar til at dele den drøm med den rette medarbejder, og vi har de optimale rammer klar, hvor du får et stort (og stigende) ansvar i takt med din udvikling. Selvom du p.t. ikke er afklaret med, om du skal på revisorakademiet, er du også meget velkommen.

Du vil referere direkte til en statsautoriseret revisor.

Du vil komme til at arbejde på et hold med mange ligesindede og ambitiøse unge mennesker. Stemningen er uhøjtidelig og virksomhedskulturen inspirerer til, at man som medarbejder udfordres og holder sig på en god udviklingskurve.

Vi kan tilbyde et alsidigt og grundigt udviklingsforløb, hvor vi hele tiden sørger for at tilrettelægge dine opgaver og udfordringer, så du ikke kan undgå at udvikle dine kompetencer i højt tempo, men samtidig med så stærk backup af erfarne medarbejdere, at du opnår den nødvendige robusthed.

Naturligvis tilbyder vi dig også en attraktiv lønpakke - og en helt up-to-speed arbejdsplads i dejlige, lyse lokaler samt branchens stærkeste IT-platform.

Hvis du ikke kender så meget til Glostrup, hvor vi jo bor i vores eget moderne kontorhus (med gode tilkørsels- og parkeringsforhold), så kan vi nævne, at det ligger super centralt (10 km fra Rådhuspladsen og 15 min. fra lufthavnen), og er Danmarks største erhvervsområde.

Selve kommunen er i en yderst interessant udvikling.
http://www.glostrup.dk/service/nyheder/2017/08/Exceptionelt-projekt-i-Glostrup-Bymidte-sat-i-bevaegelse

Vores kunder er spredt over hele Storkøbenhavn, og lidt på Sjælland og resten af Danmark. Kundeporteføljen er meget varieret med hovedfokus på SME-markedet. Vi har mange kunder med et internationalt snit.

Hvis du har masser af energi og gå-på-mod samt evnerne til at gøre en forskel og skille dig ud fra mængden, samt være en rollemodel for husets mange unge medarbejdere, er der stor sandsynlighed for, at dette er jobbet for dig. Har du spørgsmål til stillingen, kan du enten via telefon eller mail kontakte:

Statsautoriseret revisor Kasper Vindelev, k.vindelev@pkf.dk (mobil 40 81 16 69) eller
Statsautoriseret revisor Peter Eriksen, p.eriksen@pkf.dk (mobil 40 97 69 64)


(enhver henvendelse behandles hurtigt, seriøst og med fuld diskretion og fortrolighed).

 

_________________________________________________________________________

PKF Munkebo Vindelev er et mellemstort revisionsfirma, der sætter kunden i centrum. Vi er ca. 30 medarbejdere, heraf 3 statsautoriserede revisorer. Vi er medejere af ReviTax, specialfirma i skatterådgivning, samt medlem af RevisorGruppen Danmark, nationalt revisions- og regnskabsmæssigt samarbejde.


PKF Munkebo Vindelev er internationalt repræsenteret som medlem af PKF International, som er en verdensomspændende organisation, der er blandt de 10 største internationale revisions- og konsulentfirmaer. Organisationen består af over 440 kontorer repræsenteret i over 150 lande.

2018-04-24T00:50:41.580 Det går stærkt hos PKF! Vi er derfor på jagt efter en ny revisormedarbejder, som har evnerne og viljen til at skille sig ud.Du har 4-6 års erfaring som revisormedarbejder hos et statsautoriseret revisionsfirma, og er i gang med HD(R) eller cand.merc.aud.Vi er et team af dygtige medarbejdere, der altid prioriterer kunderne højest og sætter en ære i altid at levere den højeste, faglige kvalitet og service. Da vi samtidig har en utroligt spændende kundeportefølje (i Storkøbenhavn), føles det helt naturligt at give kunderne den betjening, de fortjener.Vi er på udkig efter en medarbejder med store ambitioner, som er klar til at stige ombord på en spændende læringskurve. En medarbejder som vi meget gerne ser ende som statsautoriseret revisor - og hvem ved, måske også partner. Vi er klar til at dele den drøm med den rette medarbejder, og vi har de optimale rammer klar, hvor du får et stort (og stigende) ansvar i takt med din udvikling. Selvom du p.t. ikke er afklaret med, om du skal på revisorakademiet, er du også meget velkommen.Du vil referere direkte til en statsautoriseret revisor.Du vil komme til at arbejde på et hold med mange ligesindede og ambitiøse unge mennesker. Stemningen er uhøjtidelig og virksomhedskulturen inspirerer til, at man som medarbejder udfordres og holder sig på en god udviklingskurve.Vi kan tilbyde et alsidigt og grundigt udviklingsforløb, hvor vi hele tiden sørger for at tilrettelægge dine opgaver og udfordringer, så du ikke kan undgå at udvikle dine kompetencer i højt tempo, men samtidig med så stærk backup af erfarne medarbejdere, at du opnår den nødvendige robusthed.Naturligvis tilbyder vi dig også en attraktiv lønpakke - og en helt up-to-speed arbejdsplads i dejlige, lyse lokaler samt branchens stærkeste IT-platform.Hvis du ikke kender så meget til Glostrup, hvor vi jo bor i vores eget moderne kontorhus (med gode tilkørsels- og parkeringsforhold), så kan vi nævne, at det ligger super centralt (10 km fra Rådhuspladsen og 15 min. fra lufthavnen), og er Danmarks største erhvervsområde.Selve kommunen er i en yderst interessant udvikling.http: www.glostrup.dk service nyheder 2017 08 Exceptionelt-projekt-i-Glostrup-Bymidte-sat-i-bevaegelse Vores kunder er spredt over hele Storkøbenhavn, og lidt på Sjælland og resten af Danmark. Kundeporteføljen er meget varieret med hovedfokus på SME-markedet. Vi har mange kunder med et internationalt snit.Hvis du har masser af energi og gå-på-mod samt evnerne til at gøre en forskel og skille dig ud fra mængden, samt være en rollemodel for husets mange unge medarbejdere, er der stor sandsynlighed for, at dette er jobbet for dig. Har du spørgsmål til stillingen, kan du enten via telefon eller mail kontakte:Statsautoriseret revisor Kasper Vindelev, k.vindelev@pkf.dk (mobil 40 81 16 69) ellerStatsautoriseret revisor Peter Eriksen, p.eriksen@pkf.dk (mobil 40 97 69 64) (enhver henvendelse behandles hurtigt, seriøst og med fuld diskretion og fortrolighed). _________________________________________________________________________ PKF Munkebo Vindelev er et mellemstort revisionsfirma, der sætter kunden i centrum. Vi er ca. 30 medarbejdere, heraf 3 statsautoriserede revisorer. Vi er medejere af ReviTax, specialfirma i skatterådgivning, samt medlem af RevisorGruppen Danmark, nationalt revisions- og regnskabsmæssigt samarbejde. PKF Munkebo Vindelev er internationalt repræsenteret som medlem af PKF International, som er en verdensomspændende organisation, der er blandt de 10 største internationale revisions- og konsulentfirmaer. Organisationen består af over 440 kontorer repræsenteret i over 150 lande.1205670Phoenixc8fceb90101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3119215PKF Munkebo Vindelev, Statsautoriseret Revisionsaktieselskab11Hovedvejen 562600GlostrupDKDanmarkORS/c8fceb90_logo.pngORS/Small/c8fceb90_logo.png155.6669709012.40877360
revisor@pkf.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent530590PhoenixPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8fceb90https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8fceb90https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8fceb90&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8fceb90&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgEr du en fagligt stærk Revisor?12008001Dansk3Læse/ tale241104Revisor3Økonomi353233031revisor@pkf.dkrevisor@pkf.dkDKDanmarkDKDanmark329926809Principal Quality Auditor for our Affiliates and PartnersRobot LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. Do you have a strong understanding of compliance work? Do you find it exiting to work with colleagues worldwide? Do you enjoy auditing and consulting to facilitate compliance improvements? Then you may be the person we are looking for to audit the GXP compliance at our Affiliate and PV RA Partners. In Global Quality Audits you will get the opportunity to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world. The job You will be Lead Auditor and will plan, perform, report and follow-up on audits. Are you a structured and systematic team player, who dream of a job with major responsibility and the license to impact decisions, you might be just the person we are looking for. As our new Principal Quality Auditor, you will perform audits of LEO Affiliates, Regions and at our GXP regulated third parties. Audits is performed within GDP GMP, PV and RA areas. LEO Pharma has more than 30 Affiliates in Europe, North America, South America, Middle East Mahgreb, Asia and Australia. Each Affiliate Region has GXP responsibilities towards QMS, distribution, pharmacovigilance, medical information and regulatory. It is LEO Pharmas responsibility from a corporate level to oversee the GXP compliance level through audits. You will have to be able to travel minimum 40 days per year worldwide. Your qualifications MSc. degree within Pharmacy, Biology or equivalent Trained Lead Auditor with 7 years of auditor You have experience from a compliance role at a pharmaceutical affiliate company or working with affiliate companies from at corporate level You have a good understanding of QMS and knowledge of one or more areas: GDP GMP, PV and RA You are a bright communicator and can without difficulty explain complicated matters in an understandable way You are proficient in both written and spoken English You are able to travel a minimum of 40 days per year worldwide In addition, you are curious about understanding people, enjoy working with people from different cultures and you keep an open mind and see the positive side. Your new team You will join a team of 14 skilled and dedicated auditors. The audit department is responsible for all internal and external audits within GXP and RA regulated areas in LEO Pharma. We are based at the LEO Pharma headquarters in Ballerup, Greater Copenhagen. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world and at the same time create profitable growth. Contact and application If you have questions, please do not hesitate to contact Birthe Ross, Senior Manager, at 45 5365 4753. Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is Jan. 1st 2019.

LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world’s preferred dermatology care partner – and that is why we need you. Do you have a strong understanding of compliance work? Do you find it exiting to work with colleagues worldwide? Do you enjoy auditing and consulting to facilitate compliance improvements? Then you may be the person we are looking for to audit the GXP compliance at our Affiliate and PV/RA Partners.

In Global Quality Audits you will get the opportunity to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world.

The job

You will be Lead Auditor and will plan, perform, report and follow-up on audits. Are you a structured and systematic team player, who dream of a job with major responsibility and the license to impact decisions, you might be just the person we are looking for.

As our new Principal Quality Auditor, you will perform audits of LEO Affiliates, Regions and at our GXP regulated third parties. Audits is performed within GDP/GMP, PV and RA areas. LEO Pharma has more than 30 Affiliates in Europe, North America, South America, Middle East/Mahgreb, Asia and Australia. Each Affiliate/Region has GXP responsibilities towards QMS, distribution, pharmacovigilance, medical information and regulatory. It is LEO Pharmas responsibility from a corporate level to oversee the GXP compliance level through audits.

You will have to be able to travel minimum 40 days per year worldwide.

Your qualifications

  • MSc. degree within Pharmacy, Biology or equivalent
  • Trained Lead Auditor with +7 years of auditor
  • You have experience from a compliance role at a pharmaceutical affiliate company or working with affiliate companies from at corporate level
  • You have a good understanding of QMS and knowledge of one or more areas: GDP/GMP, PV and RA
  • You are a bright communicator and can without difficulty explain complicated matters in an understandable way
  • You are proficient in both written and spoken English
  • You are able to travel a minimum of 40 days per year worldwide

In addition, you are curious about understanding people, enjoy working with people from different cultures and you keep an open mind and see the positive side.

Your new team

You will join a team of 14 skilled and dedicated auditors. The audit department is responsible for all internal and external audits within GXP and RA regulated areas in LEO Pharma. We are based at the LEO Pharma headquarters in Ballerup, Greater Copenhagen.

Join our mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world and at the same time create profitable growth.

Contact and application

If you have questions, please do not hesitate to contact Birthe Ross, Senior Manager, at + 45 5365 4753.

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is Jan. 1st 2019.

LEO PHARMA A/SAlbertslund2018-12-12T00:00:002019-01-01T00:00:00
329926841Internal Audit ManagerRobot Change The Way We Think About Internal Audit LEO Pharma is rapidly changing, from a Danish pharma company with a history in dermatology to a global force pioneering medical dermatology to help patients. To achieve our ambitious goals, we need to focus on the right things, collaborate, and work efficiently while preserving the unique parts of our company culture. The Internal Audit team is also changing, and will play an integral part in this transformation. That s why LEO Pharma has created a new position for an Internal Audit Manager, which will give you the opportunity to be part of the journey and contribute to making a significant difference for people with serious skin diseases all over the world. Your role The Internal Audit Manager has a global remit for the internal audit activity, including planning audits, executing the fieldwork, and reporting to senior management and the Audit Committee on the findings, supporting the compliance functions with corporate governance requirements in relation to risk management, internal control and associated reporting: Lead and perform Internal Audit reviews through: - Mapping business processes - Developing work programmes - Conducting fieldwork and testing - Benchmarking and evaluating processes for improvements - Recommending solutions - Presenting reports to Management Perform follow-up reviews to monitor and track the implementation of recommendations Assist in planning, and development of the annual Internal Audit Plan Maintain client relationships on both operational and management level Research, analyse and share relevant best practices and benchmarking to support audit recommendations Assist in the continuous improvement and development of Group Internal Audit standards, manuals and audit techniques to enhance the quality and effectiveness of the reviews You will report to the Global Head of Internal Audit and be based at LEO Pharma headquarters in Ballerup, Denmark, near Copenhagen. Your qualifications To be successful in this job, you have comleted a university degree with business emphasis in a related field (e.g. Accounting, Finance, computing etc.) and in addition bring: 5 years in an external or internal audit role Accountancy or Internal Audit qualification is preferred Experience working in an international environment, liaising across multiple locations Excellent verbal and written communication skills (English) Experience of the Life Sciences industry would be an advantage This role will suit an innovative and well rounded Internal Audit professional, who possesses a strong mix of technical and stakeholder management skills. You will be encouraged to work with a high level of autonomy and independence, and be tasked with driving the Internal Audit function forward. In this global role, business travel around 30-60 days per year should be expected. There are bonus points for knowing your stuff. And being genuinely passionate and excited about what you do. Your new team You will join a small, decicated international team of Internal Audit professionals, committed to establishing the function as a recognised value-adding, capable and effective assurance partner. We re all about building the most innovative, creative and unique Internal Audit team, and constantly challenge both the business and ourselves to be better at what we do. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world and at the same time create profitable growth. Contact and application If you have questions, please do not hesitate to contact Adrian Tupper, Head of Internal Audit, on 45 3133 7153 Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 1 January 2019.

Change The Way We Think About Internal Audit

LEO Pharma is rapidly changing, from a Danish pharma company with a history in dermatology to a global force pioneering medical dermatology to help patients. To achieve our ambitious goals, we need to focus on the right things, collaborate, and work efficiently while preserving the unique parts of our company culture.

The Internal Audit team is also changing, and will play an integral part in this transformation.  That’s why LEO Pharma has created a new position for an Internal Audit Manager, which will give you the opportunity to be part of the journey and contribute to making a significant difference for people with serious skin diseases all over the world.


Your role

The Internal Audit Manager has a global remit for the internal audit activity, including planning audits, executing the fieldwork, and reporting to senior management and the Audit Committee on the findings, supporting the compliance functions with corporate governance requirements in relation to risk management, internal control and associated reporting:

  • Lead and perform Internal Audit reviews through:

          -   Mapping business processes

          -   Developing work programmes

          -   Conducting fieldwork and testing

          -   Benchmarking and evaluating processes for improvements

          -   Recommending solutions

          -   Presenting reports to Management

  • Perform follow-up reviews to monitor and track the implementation of recommendations
  • Assist in planning, and development of the annual Internal Audit Plan
  • Maintain client relationships on both operational and management level
  • Research, analyse and share relevant best practices and benchmarking to support audit recommendations
  • Assist in the continuous improvement and development of Group Internal Audit standards, manuals and audit techniques to enhance the quality and effectiveness of the reviews

You will report to the Global Head of Internal Audit and be based at LEO Pharma headquarters in Ballerup, Denmark, near Copenhagen.


Your qualifications

  • To be successful in this job, you have comleted a university degree with business emphasis in a related field (e.g. Accounting, Finance, computing etc.) and in addition bring: 5+ years in an external or internal audit role
  • Accountancy or Internal Audit qualification is preferred
  • Experience working in an international environment, liaising across multiple locations
  • Excellent verbal and written communication skills (English)
  • Experience of the Life Sciences industry would be an advantage

This role will suit an innovative and well rounded Internal Audit professional, who possesses a strong mix of technical and stakeholder management skills. You will be encouraged to work with a high level of autonomy and independence, and be tasked with driving the Internal Audit function forward.  In this global role, business travel around 30-60 days per year should be expected.

There are bonus points for knowing your stuff. And being genuinely passionate and excited about what you do.


Your new team

You will join a small, decicated international team of Internal Audit professionals, committed to establishing the function as a recognised value-adding, capable and effective assurance partner. We're all about building the most innovative, creative and unique Internal Audit team, and constantly challenge both the business and ourselves to be better at what we do.


Join o
ur mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world and at the same time create profitable growth.


Contact and application

If you have questions, please do not hesitate to contact Adrian Tupper, Head of Internal Audit, on + 45 3133 7153

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 1 January 2019.

LEO PHARMA A/SAlbertslund2018-12-12T00:00:002019-01-01T00:00:00
329907120Servicemindet og kundeorienteret revisor søges til veletableret revisionshus beliggende i RoskildeBasic Beskrivelse Som revisor får du ansvaret for din egen kundeportefølje, der vil bestå af små og mellemstore virksomheder. Du vil indgå i en afdeling bestående af godt 10 revisorer. Du får opgaver, som passer til dit niveau, og du får en høj grad af ansvar for selvstændig opgaveløsning. Samtidigt indgår dine kolleger og din partner i et fantastisk samarbejde, hvor alle hjælper hinanden. Endvidere vil du få gode muligheder for at præge stillingen og processerne for, hvordan dine opgaver udføres. Arbejdsopgaver Ansvar for egen portefølje af kunder Revision af regnskaber Udarbejde og opstilling af års- og perioderegnskaber Skattemæssige opgørelser for selskaber og personlige virksomheder Rådgivning Lettere bogføring Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret revisionsvirksomhed, som har eksisteret i godt 20 år. I virksomheden er der en meget uformel og humoristisk stemning med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der er fokus på høj faglighed og godt samarbejde. Virksomheden, der beskæftiger 25 ansatte holder til i nyistandsatte lokaler i en historisk bygning med højt til loftet. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, stabil og loyal. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange kunder, som du også formår at rådgive og sparre med. Endvidere er du servicemindet og relationsskabende. Herudover er du kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. IT-kompetencer God til Excel og derudover er det er en fordel, men ikke et krav, at du har arbejdet i Caseware Uddannelse Cand.merc.aud. Sprog Dansk i skrift og tale samt lettere engelsk Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som revisor får du ansvaret for din egen kundeportefølje, der vil bestå af små og mellemstore virksomheder. Du vil indgå i en afdeling bestående af godt 10 revisorer. Du får opgaver, som passer til dit niveau, og du får en høj grad af ansvar for selvstændig opgaveløsning. Samtidigt indgår dine kolleger og din partner i et fantastisk samarbejde, hvor alle hjælper hinanden. Endvidere vil du få gode muligheder for at præge stillingen og processerne for, hvordan dine opgaver udføres.

Arbejdsopgaver

  • Ansvar for egen portefølje af kunder
  • Revision af regnskaber
  • Udarbejde og opstilling af års- og perioderegnskaber
  • Skattemæssige opgørelser for selskaber og personlige virksomheder
  • Rådgivning
  • Lettere bogføring
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret revisionsvirksomhed, som har eksisteret i godt 20 år. I virksomheden er der en meget uformel og humoristisk stemning med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der er fokus på høj faglighed og godt samarbejde. Virksomheden, der beskæftiger 25 ansatte holder til i nyistandsatte lokaler i en historisk bygning med højt til loftet. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, stabil og loyal. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange kunder, som du også formår at rådgive og sparre med. Endvidere er du servicemindet og relationsskabende. Herudover er du kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet.

IT-kompetencer

God til Excel og derudover er det er en fordel, men ikke et krav, at du har arbejdet i Caseware

Uddannelse

Cand.merc.aud.

Sprog

Dansk i skrift og tale samt lettere engelsk

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/dcd5853a_logo.jpegProselectionKøbenhavn2018-11-06T11:06:11.9072019-01-05T00:00:00
329898042Serviceminded og ansvarsfuld revisor til hastigt voksende revisionsvirksomhed i KøbenhavnBasic Er du interesseret i de nyeste udviklingstendenser indenfor branchen og kan du lide mange forskelligartede opgaver? Vil du arbejde i det centrale København? Så læs videre her: Til vores hastigt voksende revisionsafdeling i Dansk Revision København, beliggende i hjertet af København søger vi at forstærke medarbejderstaben med nye kolleger. Vi er i kraftig vækst og søger en humørfyldt og robust kollega, der kan bidrage til virksomhedens fortsatte positive udvikling. Vi forventer: Du har gerne minimum 3 års erfaring fra en revisionsvirksomhed At du har en HD(R) eller tilsvarende Du har arbejdet selvstændigt med eget kundeansvar for mindre kunder. Kunderne tilhører primært SMV-segmentet og du vil få hurtigt få ansvar for såvel udarbejdelse af regnskaber, skatteopgørelser og selvangivelser, udførelse af revisioner samt løbende økonomirapportering. Vi udfordrer gerne den gængse måde at gøre tingene på og vil gerne have kolleger med om bord, der udover at have styr på de basale færdigheder også gerne vil være med til at gennemtænke og implementere smarte og fremtidssikrede løsninger til vores kunder. Du går til opgaverne med højt humør og kan lide at være med til at udvikle arbejdspladsen, dine kunder og dine yngre kolleger Vi tilbyder: Ledelsesmæssigt er der højt til loftet og det er vigtigt for os Uformelt arbejdsmiljø Høj grad af medbestemmelse og frihed under ansvar Gode udviklingsperspektiver og mulighed for videreuddannelse Løn efter kvalifikation Processen: Vi har udarbejdet et virtuelt interview, som fortæller os, om du kunne være den kandidat vi ønsker os. Du tager dette interview ved at trykke på GO og så er du i gang. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os for nærmere information. Vi glæder os til at se din digitale ansøgning. Når du arbejder for Dansk Revision København bliver du en del af Danmarks største revisorkæde samt en del af Danmarks 6. største revisionshus. Læs mere på www.danskrevision.dk. På kontoret i København er vi 25 medarbejdere, der sætter en ære i at tænke proaktivt og være involveret i vores kunders forretning. Kontoret ejes af tre partnere der tilsammen har mere end 50 års erfaring fra nogle af verdens største revisionshuse, og omfattende praktisk kendskab til forretningsudvikling, opkøbsprocesser, due diligence mv.
  • Er du interesseret i de nyeste udviklingstendenser indenfor branchen og kan du lide mange forskelligartede opgaver?
  • Vil du arbejde i det centrale København?

Så læs videre her:

Til vores hastigt voksende revisionsafdeling i Dansk Revision København, beliggende i hjertet af København søger vi at forstærke medarbejderstaben med nye kolleger. Vi er i kraftig vækst og søger en humørfyldt og robust kollega, der kan bidrage til virksomhedens fortsatte positive udvikling.

Vi forventer:

  • Du har gerne minimum 3 års erfaring fra en revisionsvirksomhed
  • At du har en HD(R) eller tilsvarende
  • Du har arbejdet selvstændigt med eget kundeansvar for mindre kunder. Kunderne tilhører primært SMV-segmentet og du vil få hurtigt få ansvar for såvel udarbejdelse af regnskaber, skatteopgørelser og selvangivelser, udførelse af revisioner samt løbende økonomirapportering. 
  • Vi udfordrer gerne den gængse måde at gøre tingene på og vil gerne have kolleger med om bord, der udover at have styr på de basale færdigheder også gerne vil være med til at gennemtænke og implementere smarte og fremtidssikrede løsninger til vores kunder.
  • Du går til opgaverne med højt humør og kan lide at være med til at udvikle arbejdspladsen, dine kunder og dine yngre kolleger

Vi tilbyder:

  • Ledelsesmæssigt er der højt til loftet og det er vigtigt for os
  • Uformelt arbejdsmiljø 
  • Høj grad af medbestemmelse og frihed under ansvar
  • Gode udviklingsperspektiver og mulighed for videreuddannelse
  • Løn efter kvalifikation

Processen:

Vi har udarbejdet et virtuelt interview, som fortæller os, om du kunne være den kandidat vi ønsker os. Du tager dette interview ved at trykke på ”GO” og så er du i gang. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os for nærmere information. Vi glæder os til at se din digitale ansøgning.

Når du arbejder for Dansk Revision København bliver du en del af Danmarks største revisorkæde samt en del af Danmarks 6. største revisionshus. Læs mere på www.danskrevision.dk. På kontoret i København er vi 25 medarbejdere, der sætter en ære i  at tænke proaktivt og være involveret i vores kunders forretning. Kontoret ejes af tre partnere der tilsammen har mere end 50 års erfaring fra nogle af verdens største revisionshuse, og omfattende praktisk kendskab til forretningsudvikling, opkøbsprocesser, due diligence mv. 

ORS/Small/7c04090c_logo.pngDansk Revision København A/S2018-10-18T13:00:15.3602018-12-15T00:00:00
329923799Samfundsvidenskabelig medarbejder søgesRobot Har du lyst til at undersøge, om forvaltningen af skattekronerne er effektiv, produktiv og sparsommelig? Er samarbejde, faglig fordybelse og et godt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Så læs her om vores ledige stillinger. Hvem er vi? En af hjørnestenene i Rigsrevisionens arbejde er årsrevision, som består af finansiel revision, juridisk-kritisk revision og forvaltningsrevision. I praksis betyder det, at vi reviderer virksomhedernes regnskaber, forretningsgange og årlige rapportering af mål og resultater. Som en del af revisionen efterprøver vi desuden, om dispositionerne, der er omfattet af regnskabsaflæggelsen, er i overensstemmelse med bevillinger, love mv. Derudover undersøger vi, om der er taget skyldige økonomiske hensyn ved forvaltningen af de midler og driften af de virksomheder, der er omfattet af regnskabet. 6. kontor I Rigsrevisionens 6. kontor er vi 21 medarbejdere med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde. Vi reviderer Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Derudover reviderer vi selvstændige offentlige virksomheder (SOV er) som fx DSB, Energinet, By & Havn og Metroselskabet I S, der aflægger regnskaber efter årsregnskabsloven. I kontoret er vi organiseret i teams af 2-4 medarbejdere. Vi har et tæt samarbejde og daglig sparring, så vi er afhængige af, at alle byder til med deres erfaringer og viden. Derfor prioriterer vi et fællesskab, hvor alle tager medansvar og sikrer et fælles resultat i en høj kvalitet. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte kontorchef Malene Leung på tlf. 33 92 83 41 eller souschef Jannek Jørgensen på tlf. 33 92 85 30. Hvem er du? Vi søger dig, som har en samfundsvidenskabelig uddannelse og brænder for at gøre en forskel i den offentlige sektor. Du er velkommen til at søge, uanset om du har erfaring eller er nyuddannet. Har du erfaring, er det en fordel (men ikke et krav), hvis du har arbejdet i centraladministrationen. Måske har du kendskab til statens regler og it-systemer inden for løn, regnskab eller budget, fx fra en controller-funktion. Vi lægger vægt på, at du: har en veludviklet analytisk sans har godt styr på din metodemæssige værktøjskasse er god til at samarbejde og søger løsninger i samarbejde med andre tager hånd om en opgave selvstændigt formidler komplicerede problemstillinger i et klart sprog både mundtligt og skriftligt er kompetent og troværdig i samspillet med kolleger og eksterne samarbejdspartnere er indstillet på at deltage aktivt i både kontorets og Rigsrevisionens udvikling bidrager til det sociale liv og har et godt humør. Rigsrevisionen Gennemsnitligt har vi en 37-timers arbejdsuge (inkl. frokost), men der vil være perioder med ekstra travlhed. Vi har flekstid, så du har gode muligheder for at skabe balance mellem karriere og fritid. Vi prioriterer kompetenceudvikling højt og tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder. Du kommer bl.a. til at indgå i vores kompetenceudviklingsforløb, som strækker sig over de første 4 år af din ansættelse. Det giver dig et solidt kendskab til Rigsrevisionen og udbygger løbende dine kompetencer. Dine løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og kvalifikationer. Ved ansættelse skal du fremvise en straffeattest. Du kan læse mere om Rigsrevisionen på www.rigsrevisionen.dk. Ansøgning Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag den 19. december 2018. Samtalerne afholdes i januar. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din ansøgning, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33 92 85 25. Rigsrevisionen opfordrer alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge.Har du lyst til at undersøge, om forvaltningen af skattekronerne er effektiv, produktiv og sparsommelig? Er samarbejde, faglig fordybelse og et godt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Så læs her om vores ledige stillinger.

Hvem er vi?
En af hjørnestenene i Rigsrevisionens arbejde er årsrevision, som består af finansiel revision, juridisk-kritisk revision og forvaltningsrevision. I praksis betyder det, at vi reviderer virksomhedernes regnskaber, forretningsgange og årlige rapportering af mål og resultater. Som en del af revisionen efterprøver vi desuden, om dispositionerne, der er omfattet af regnskabsaflæggelsen, er i overensstemmelse med bevillinger, love mv. Derudover undersøger vi, om der er taget skyldige økonomiske hensyn ved forvaltningen af de midler og driften af de virksomheder, der er omfattet af regnskabet.

6. kontor
I Rigsrevisionens 6. kontor er vi 21 medarbejdere med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde. Vi reviderer Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Derudover reviderer vi selvstændige offentlige virksomheder (SOV’er) som fx DSB, Energinet, By & Havn og Metroselskabet I/S, der aflægger regnskaber efter årsregnskabsloven.

I kontoret er vi organiseret i teams af 2-4 medarbejdere. Vi har et tæt samarbejde og daglig sparring, så vi er afhængige af, at alle byder til med deres erfaringer og viden. Derfor prioriterer vi et fællesskab, hvor alle tager medansvar og sikrer et fælles resultat i en høj kvalitet.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte kontorchef Malene Leung på tlf. 33 92 83 41 eller souschef Jannek Jørgensen på tlf. 33 92 85 30.

Hvem er du?
Vi søger dig, som har en samfundsvidenskabelig uddannelse og brænder for at gøre en forskel i den offentlige sektor. Du er velkommen til at søge, uanset om du har erfaring eller er nyuddannet. Har du erfaring, er det en fordel (men ikke et krav), hvis du har arbejdet i centraladministrationen. Måske har du kendskab til statens regler og it-systemer inden for løn, regnskab eller budget, fx fra en controller-funktion.

Vi lægger vægt på, at du:
  • har en veludviklet analytisk sans
  • har godt styr på din metodemæssige værktøjskasse
  • er god til at samarbejde og søger løsninger i samarbejde med andre
  • tager hånd om en opgave selvstændigt
  • formidler komplicerede problemstillinger i et klart sprog både mundtligt og skriftligt
  • er kompetent og troværdig i samspillet med kolleger og eksterne samarbejdspartnere
  • er indstillet på at deltage aktivt i både kontorets og Rigsrevisionens udvikling
  • bidrager til det sociale liv og har et godt humør.
Rigsrevisionen
Gennemsnitligt har vi en 37-timers arbejdsuge (inkl. frokost), men der vil være perioder med ekstra travlhed. Vi har flekstid, så du har gode muligheder for at skabe balance mellem karriere og fritid.

Vi prioriterer kompetenceudvikling højt og tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder. Du kommer bl.a. til at indgå i vores kompetenceudviklingsforløb, som strækker sig over de første 4 år af din ansættelse. Det giver dig et solidt kendskab til Rigsrevisionen og udbygger løbende dine kompetencer.

Dine løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og kvalifikationer. Ved ansættelse skal du fremvise en straffeattest.

Du kan læse mere om Rigsrevisionen på www.rigsrevisionen.dk.

Ansøgning
Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag den 19. december 2018. Samtalerne afholdes i januar. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din ansøgning, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33 92 85 25.

Rigsrevisionen opfordrer alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge.


RigsrevisionenKøbenhavn2018-12-06T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Principal Quality Auditor for our Affiliates and Partners

LEO PHARMA A/S

Albertslund
LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. Do you have a strong understanding of compliance work? Do you find it exiting to work with colleagues worldwide...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:1. januar 2019

Internal Audit Manager

LEO PHARMA A/S

Albertslund
Change The Way We Think About Internal Audit LEO Pharma is rapidly changing, from a Danish pharma company with a history in dermatology to a global force pioneering medical dermatology to help patients. To achieve our ambitious goals, we need to foc...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:1. januar 2019

Servicemindet og kundeorienteret revisor søges til veletableret revisionshus beliggende i Roskilde

Proselection

København
Beskrivelse Som revisor får du ansvaret for din egen kundeportefølje, der vil bestå af små og mellemstore virksomheder. Du vil indgå i en afdeling bestående af godt 10 revisorer. Du får opgaver, som passer til dit niveau, og du får en høj grad af an...
Indrykket:6. november 2018
Udløbsdato:5. januar 2019

Serviceminded og ansvarsfuld revisor til hastigt voksende revisionsvirksomhed i København

Dansk Revision København A/S

Er du interesseret i de nyeste udviklingstendenser indenfor branchen og kan du lide mange forskelligartede opgaver? Vil du arbejde i det centrale København? Så læs videre her: Til vores hastigt voksende revisionsafdeling i Dansk Revision København, ...
Indrykket:18. oktober 2018
Udløbsdato:15. december 2018

Samfundsvidenskabelig medarbejder søges

Rigsrevisionen

København
Har du lyst til at undersøge, om forvaltningen af skattekronerne er effektiv, produktiv og sparsommelig? Er samarbejde, faglig fordybelse og et godt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Så læs her om vores ledige stillinger. Hvem er vi? En af hjørnestenene...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:19. december 2018