Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Room Service søger nye koordinatorer

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329831490Phoenix-a3fd9c1012018-06-13T00:00:00Room Service søger nye koordinatorer

Vi søger en m/k til at indgå i vores team af koordinatorer med opstart hurtigst muligt.

Jobbet

Stillingen er på 2-3 vagter ugentligt. Vagterne ligger mandag –fredag fra 16-22:30 og lørdag – søndag fra 11-22:30. Arbejdsopgaverne består af:

  • Koordinering af chauffører.
  • Bestilling af ordrer på restauranter
  • Telefonisk kundeservice

Lønnen er 110 kr. i timen.

Dig

Vi forestiller os at du er meget serviceminded. Du skal kunne holde fokus, selvom der er flere opgaver på samme tid, og stadig holde en positiv tone overfor vores kunder. Du skal kunne arbejde effektivt under perioder med højt tempo. Da vi anser stillingen som værende et studiejob, forestiller vi os, at du er på en videregående uddannelse, dette er dog ikke et krav.

Dertil er det vigtigt, at du som person er ansvarlig og har overskud, da du i perioder vil sidde med det fulde ansvar for at aftenens leveringer, går så godt som muligt. 

Os

Room Service har siden 2009 leveret mad fra gode restauranter i København. Vi har til huse i København K. Vi en forholdsvis lille organisation med 15 ansatte, hvor vi alle er i alderen 20-30 år. Vi har et godt sammenhold, og holder løbende sociale arrangementer.

Hvis du har lyst til at blive en del af vores team, kan din ansøgning sendes til job@roomservice.dk

2018-07-14T00:50:35.383 Vi søger en m k til at indgå i vores team af koordinatorer med opstart hurtigst muligt. Jobbet Stillingen er på 2-3 vagter ugentligt. Vagterne ligger mandag fredag fra 16-22:30 og lørdag søndag fra 11-22:30. Arbejdsopgaverne består af: Koordinering af chauffører. Bestilling af ordrer på restauranter Telefonisk kundeservice Lønnen er 110 kr. i timen. Dig Vi forestiller os at du er meget serviceminded. Du skal kunne holde fokus, selvom der er flere opgaver på samme tid, og stadig holde en positiv tone overfor vores kunder. Du skal kunne arbejde effektivt under perioder med højt tempo. Da vi anser stillingen som værende et studiejob, forestiller vi os, at du er på en videregående uddannelse, dette er dog ikke et krav. Dertil er det vigtigt, at du som person er ansvarlig og har overskud, da du i perioder vil sidde med det fulde ansvar for at aftenens leveringer, går så godt som muligt. Os Room Service har siden 2009 leveret mad fra gode restauranter i København. Vi har til huse i København K. Vi en forholdsvis lille organisation med 15 ansatte, hvor vi alle er i alderen 20-30 år. Vi har et godt sammenhold, og holder løbende sociale arrangementer. Hvis du har lyst til at blive en del af vores team, kan din ansøgning sendes til job@roomservice.dk11Jobneta3fd9c10100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-13T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3285627Room Service Aps11Sct. Nikolajgade 20, kl tv1068København KDKDanmark0
job@roomservice.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent589839JobNet48399041000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3fd9c10https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3fd9c10https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3fd9c10&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3fd9c10&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgØnsker du et spændende job som Koordinator? Hos Room Service Aps tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration355609153Allan Styhn Petersenjob@roomservice.dkDKDanmarkDKDanmark330009454Er du flydende i tysk og behersker italiensk i skrift og tale - så er det måske dig vi søgerRobot I Sellmer Klinik har vi både patienter fra ind og udland. Vi søger derfor en sproglig kompetent medarbejder til vores fertilitetsklinik, hvor brancheerfaring ikke er et krav. Opgaverne består bl.a. i at afholde samtaler, besvare mails og telefonopkald, samt at servicere vores patienter når de kommer i klinikken. Vi sørger for en grundig oplæring. Vi har vores daglig gang, i nogle skønne lokaler i Ørestaden, hvor vi hjælper barnløse, enlige par med at opfylde deres ønske om et barn. På baggrund af det udenlandske patientklientel, taler vi dagligt andre sprog end dansk. Derfor skal du være god til sprog, flair for IT og have et højt serviceniveau. Du bliver en del af et mindre, men meget engageret team, med forskellig sundhedsfaglig baggrund. Din indgangsvinkel til jobbet kan være en anden som fx hotel- rejsebranchen, sekretær eller noget helt tredje. For at kunne komme i betragtning til jobbet, skal du kunne flydende i tysk og beherske italiensk i skrift og tale. Vi leder efter en person som er fleksibel, imødekommende og servicemindet og du skal kunne arbejde med Word og Excel samt Outlook. Vi tilbyder en stilling med 21 timer ugentligt. Arbejdstiden indbefatter hverdage og weekender fra 09:00-16:00. Der vil være vagter hvor man er alene i klinikken, hvorfor det er vigtigt at man kan arbejde selvstændigt. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, gode og arrangerede kollegaer samt et udfordrende og afvekslende job. Det er vigtigt for os, at vores nye kollega kan bidrage positivt til det fælles arbejdsmiljø. Ansøgningsfristen er 05 05-2019, men gerne hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler. Ansøgning med CV sendes til rikke@sellmerklinik.dk Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Rikke Elkjær, Daglig Leder på tlf.: 30 30 70 79. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

I Sellmer Klinik har vi både patienter fra ind og udland. Vi søger derfor en sproglig kompetent medarbejder til vores fertilitetsklinik, hvor brancheerfaring ikke er et krav. 

Opgaverne består bl.a. i at afholde samtaler, besvare mails og telefonopkald, samt at servicere vores patienter når de kommer i klinikken. Vi sørger for en grundig oplæring. 

Vi har vores daglig gang, i nogle skønne lokaler i Ørestaden, hvor vi hjælper barnløse, enlige par med at opfylde deres ønske om et barn. 
På baggrund af det udenlandske patientklientel, taler vi dagligt andre sprog end dansk. Derfor skal du være god til sprog, flair for IT og have et højt serviceniveau. 

Du bliver en del af et mindre, men meget engageret team, med forskellig sundhedsfaglig baggrund. Din indgangsvinkel til jobbet kan være en anden som fx hotel- rejsebranchen, sekretær eller noget helt tredje. For at kunne komme i betragtning til jobbet, skal du kunne flydende i tysk og beherske italiensk i skrift og tale. 

Vi leder efter en person som er fleksibel, imødekommende og servicemindet og du skal kunne arbejde med Word og Excel samt Outlook. 

Vi tilbyder en stilling med 21 timer ugentligt. Arbejdstiden indbefatter hverdage og weekender fra 09:00-16:00.
Der vil være vagter hvor man er alene i klinikken, hvorfor det er vigtigt at man kan arbejde selvstændigt. 

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, gode og arrangerede kollegaer samt et udfordrende og afvekslende job. Det er vigtigt for os, at vores nye kollega kan bidrage positivt til det fælles arbejdsmiljø. 

Ansøgningsfristen er 05/05-2019, men gerne hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler.  

Ansøgning med CV sendes til  rikke@sellmerklinik.dk 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Rikke Elkjær, Daglig Leder
på tlf.: 30 30 70 79.

Vi glæder os til at høre fra dig.

SELLMER KLINIK ApSKøbenhavn S2019-04-23T00:00:002019-05-05T00:00:00
330007411Tolkdanmark søger en ambitiøs driftskoordinator med stort gåpåmodRobot Ønsker du at bringe dine stærke koordinerings og kommunikationsevner i spil, og vil du være en del af Tolkdanmarks driftsafdeling, hvor energiniveauet er højt og to dage ikke er ens? Så læs videre her. Bliv en del af en ambitiøs virksomhed Tolkdanmark er en af landets største sprog og kommunikationsvirksomheder, der leverer tolkeydelser til regioner, kommuner og det private. Hos Tolkdanmark sætter vi en stor ære i at give vores kunder og 2.500 tilknyttede tolke den bedst mulige tolkeservice. I 2017 blev Tolkdanmark en del af Danmarks førende vækstvirksomheder, hvilket blandt andet indebærer en spændende kundeportefølje i en arbejdsplads med fuld fart på. Vores forventninger til dig Som driftskoordinator har du ansvar for at følge tolkeopgaver til dørs og yde den bedste service. Vi lægger særligt vægt på, at du er serviceminded, resultatorienteret og brænder for at være brobyggeren imellem parter, der kun i begrænset omfang kan kommunikere med hinanden. Da vi på daglig basis har stor kontakt med vores tolke og kunder, forventer vi, at du er relationsskabende. Det vil sige, at du er god til at afdække kundens behov, skabe den bedste kundeoplevelse og tilbyde kunderne en hurtig og effektiv løsning. Dine primære arbejdsopgaver indebærer: At bistå den daglige drift i et tæt og koordineret tværfagligt samarbejde. At du selvstændigt arbejder med daglige målsætninger, og udviser en stærk vilje til at komme i mål. At du med din detaljeorienteret tilgang kan få afdækket kundens behov ved at matche den rette tolk til opgaven. At kommunikere skriftligt såvel som mundtligt med en bred kundekreds bestående af læger, psykologer, socialrådgivere, lærere samt tolke og samarbejdspartnere. At bevare overblikket og se delelementerne i en større sammenhæng samtidig med at holde hovedet koldt. Da Tolkdanmark yder døgnservice, forventer vi, at du er fleksibel mht. arbejdstider. Aften natarbejde vil derfor være en integreret del af din ansættelse som driftskoordinator. Din profil Du er den rette kandidat til jobbet, hvis du har erfaring fra en tilsvarende stilling eller som minimum har 2 års erfaring indenfor service- og salgsbranchen. Du evner at holde mange bolde i luften samtidig med, at du udviser selvstændighed i dit arbejde. Du har stærke kommunikative egenskaber, såvel skriftligt som mundtligt. Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder, og er fleksibel ift. arbejdstider. Du er problemknuseren i selv de mest udfordrende situationer. Du har blik for din egen personlig og faglig udvikling i en innovativ og konstant udviklende virksomhed. Det tilbyder Tolkdanmark dig Du tilbydes et spændende og udfordrende job, i et uformelt arbejdsmiljø. Da virksomheden er i konstant udvikling, vil vi kunne tilbyde gode karrieremuligheder undervejs. Andet: Din arbejdsplads vil være i Rødovre, centralt placeret i forhold til offentlig transport. Der er tale om en stilling på 37 timer ugentligt. Lønpakken udgør 22000 kr. Matcher ovenstående din profil, er du velkommen til at sende en motiveret ansøgning samt CV senest d.30.04.2019 til: job@tolkdanmark.dk og mærk venligst driftskoordinator i emnefelt. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende, og ønsker at stillingen tiltrædes hurtigst muligt. Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR-afdelingen på hr@tolkdanmark.dk.

Ønsker du at bringe dine stærke koordinerings – og kommunikationsevner i spil, og vil du være en del af Tolkdanmarks driftsafdeling, hvor energiniveauet er højt og to dage ikke er ens? Så læs videre her.

Bliv en del af en ambitiøs virksomhed

Tolkdanmark er en af landets største sprog – og kommunikationsvirksomheder, der leverer tolkeydelser til regioner, kommuner og det private. Hos Tolkdanmark sætter vi en stor ære i at give vores kunder og 2.500 tilknyttede tolke den bedst mulige tolkeservice. I 2017 blev Tolkdanmark en del af Danmarks førende vækstvirksomheder, hvilket blandt andet indebærer en spændende kundeportefølje i en arbejdsplads med fuld fart på.

Vores forventninger til dig

Som driftskoordinator har du ansvar for at følge tolkeopgaver til dørs og yde den bedste service. Vi lægger særligt vægt på, at du er serviceminded, resultatorienteret og brænder for at være brobyggeren imellem parter, der kun i begrænset omfang kan kommunikere med hinanden. Da vi på daglig basis har stor kontakt med vores tolke og kunder, forventer vi, at du er relationsskabende. Det vil sige, at du er god til at afdække kundens behov, skabe den bedste kundeoplevelse og tilbyde kunderne en hurtig og effektiv løsning.

Dine primære arbejdsopgaver indebærer:

  • At bistå den daglige drift i et tæt og koordineret tværfagligt samarbejde.
  • At du selvstændigt arbejder med daglige målsætninger, og udviser en stærk vilje til at komme i mål.
  • At du med din detaljeorienteret tilgang kan få afdækket kundens behov ved at matche den rette tolk til opgaven.
  • At kommunikere skriftligt såvel som mundtligt med en bred kundekreds bestående af læger, psykologer, socialrådgivere, lærere samt tolke og samarbejdspartnere.
  • At bevare overblikket og se delelementerne i en større sammenhæng samtidig med at holde hovedet koldt.
  • Da Tolkdanmark yder døgnservice, forventer vi, at du er fleksibel mht. arbejdstider. Aften/natarbejde vil derfor være en integreret del af din ansættelse som driftskoordinator.

 

Din profil

Du er den rette kandidat til jobbet, hvis du har erfaring fra en tilsvarende stilling eller som minimum har 2 års erfaring indenfor service- og salgsbranchen.

  • Du evner at holde mange bolde i luften samtidig med, at du udviser selvstændighed i dit arbejde.
  • Du har stærke kommunikative egenskaber, såvel skriftligt som mundtligt.
  • Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder, og er fleksibel ift. arbejdstider.
  • Du er problemknuseren i selv de mest udfordrende situationer.
  • Du har blik for din egen personlig og faglig udvikling i en innovativ og konstant udviklende virksomhed.

 

Det tilbyder Tolkdanmark dig

Du tilbydes et spændende og udfordrende job, i et uformelt arbejdsmiljø. Da virksomheden er i konstant udvikling, vil vi kunne tilbyde gode karrieremuligheder undervejs. 

 

Andet:
Din arbejdsplads vil være i Rødovre, centralt placeret i forhold til offentlig transport. Der er tale om en stilling på 37 timer ugentligt. Lønpakken udgør 22000 kr.

Matcher ovenstående din profil, er du velkommen til at sende en motiveret ansøgning samt CV senest d.30.04.2019 til: job@tolkdanmark.dk og mærk venligst ”driftskoordinator” i emnefelt. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende, og ønsker at stillingen tiltrædes hurtigst muligt. Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR-afdelingen på hr@tolkdanmark.dk.

 

TOLKDANMARK ApSRødovre2019-04-15T00:00:002019-04-30T00:00:00
330005501Construction Site Security OfficerRobot Har du lyst til at arbejde med et stort og spændende program? Kan du holde hovedet koldt, være bestemt og alligevel serviceminded? Så er du måske Forsvarets Efterretningstjenestes Construction Site Security Officer. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Som Construction Site Security Officer (CSSO) har du ansvar for den militære sikkerhed på byggepladsen på Svanemøllens Kaserne, hvor domicil til FE opføres. Særligt i den indledende fase skal du udarbejde procesbeskrivelser, analyser, planer, instrukser, mm., og være med til at etablere organisationen til den militære sikkerhed på byggepladsen. Når byggeriet går i gang skal du tilsikre, at den militære sikkerhed på byggepladsen er i top døgnet rundt. Byggepladsen vil være et sikret område og skal overholde sikkerhedsbestemmelser. Dette stiller store krav til ledelsesevner, god metodisk og analytisk sans, omhyggelighed, personlig integritet og myndighed. Der vil være et meget stort antal håndværkere og leverandører på byggepladsen, som konstant skal overholde sikkerhedsbestemmelserne, hvorfor stillingen kræver stort overblik og evnen til at bevare roen under pres. Som CSSO skal du være klar til at træde i karakter, såfremt personer ikke efterlever sikkerhedsbestemmelserne, samtidigt med du skaber og opretholder gode relationer. Organisationen til den militære sikkerhed på byggepladsen vil ud over dig bestå af to assisterende CSSO er og et antal sikkerhedsvagter, som du har det daglige ledelsesansvar for. Du vil derfor også have en række administrative og uddannelsesmæssige opgaver. Under byggefasen vil der kunne forekomme arbejde på forskudt tid, idet det forudses, at byggepladsen vil have periode med døgnåben. Stillingen som CSSO forventes nedlagt, når domicil er opført og byggepladsen nedlagt. Du vil have gode muligheder opbygge kompetencer inden for sikkerhedsområdet. Du og din baggrund er vigtig Vi søger en person med kendskab til og interesse for Militær Sikkerhed. Du forstår vigtigheden af, at sikkerhedsbestemmelserne overholdes. Du er enten civil eller militær, og det er ønskeligt, at du har en baggrund fra forsvaret, politiet, beredskabet eller som vagt- eller indsatsleder. Du har gennemført Videreuddannelseskurser eller en tilsvarende ledelsesuddannelse og har dokumenteret ledelseserfaring. Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har erfaringer med kapacitetsplanlægning. Du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen denne under hele dit ansættelsesforhold. Du trives med en uforudsigelig og travl hverdag, som involverer et meget stort antal personer, som ikke er ansat i Forsvaret, og derfor skal støttes i overholdelse af den militære sikkerhed. Du er klar til at tage ansvar og hurtige beslutninger, kan disponere knivskarpt og stå på mål for disponeringer og trives med opgaver, der kræver stor selvstændighed. Du er i stand til dynamisk at skifte mellem opgaveniveauer (taktisk operativt). Du formulerer dig klart i tale og skrift. Din nye arbejdsplads Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed. FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Forsvarsministeriet har besluttet at gennemføre en samling af FE s aktiviteter i et nybygget domicil på Svanemøllens Kaserne. Arbejdet med det nye domicil er samlet i et program, og i rammen af programmet etableres en organisation til den militære sikkerhed på byggepladsen. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer´ Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer, og der vil som en del af ansøgnings- ansættelses-processen indgå en forhandling. Militære ansøgere: Stilling besættes efter henhold til protokollat af 27. oktober 2015 til overenskomst for akademikere i staten om officerer under Forsvarsministeriet. Stillingsindholdet vil blive tilpasset efter ansøgerens kvalifikationer. Stillingen kan derfor søges af kaptajner kaptajnløjtnanter som premierløjtnanter, og indplacering vil ske i ansøgerens nuværende løngruppe. Er du allerede ansat i Forsvarsministeriets Koncern, vil du fortsat være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hovedorganisationen af Officerer i Danmark om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte eller overenskomstansatte officerer i Forsvaret. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for relevant uddannelse via stillingsopslaget senest den 1. maj 2019. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 21 2019 med ansættelse fra den 1. august 2019, eller snarest herefter. Du skal være opmærksom på, at hvis du kommer i betragtning som potential kandidat til stillingen, vil du skulle gennemgå personlighedstests. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen, eller ønsker flere oplysninger. Du kan læse mere på www.fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores Beretning , og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Forsvaret, herunder Forsvarets Efterretningstjeneste, er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Har du lyst til at arbejde med et stort og spændende program? Kan du holde hovedet koldt, være bestemt og alligevel serviceminded? Så er du måske Forsvarets Efterretningstjenestes Construction Site Security Officer.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Som Construction Site Security Officer (CSSO) har du ansvar for den militære sikkerhed på byggepladsen på Svanemøllens Kaserne, hvor domicil til FE opføres.

Særligt i den indledende fase skal du udarbejde procesbeskrivelser, analyser, planer, instrukser, mm., og være med til at etablere organisationen til den militære sikkerhed på byggepladsen.

Når byggeriet går i gang skal du tilsikre, at den militære sikkerhed på byggepladsen er i top døgnet rundt. Byggepladsen vil være et sikret område og skal overholde sikkerhedsbestemmelser. Dette stiller store krav til ledelsesevner, god metodisk og analytisk sans, omhyggelighed, personlig integritet og myndighed.

Der vil være et meget stort antal håndværkere og leverandører på byggepladsen, som konstant skal overholde sikkerhedsbestemmelserne, hvorfor stillingen kræver stort overblik og evnen til at bevare roen under pres. Som CSSO skal du være klar til at træde i karakter, såfremt personer ikke efterlever sikkerhedsbestemmelserne, samtidigt med du skaber og opretholder gode relationer.

Organisationen til den militære sikkerhed på byggepladsen vil ud over dig bestå af to assisterende CSSO'er og et antal sikkerhedsvagter, som du har det daglige ledelsesansvar for. Du vil derfor også have en række administrative og uddannelsesmæssige opgaver.

Under byggefasen vil der kunne forekomme arbejde på forskudt tid, idet det forudses, at byggepladsen vil have periode med døgnåben.

Stillingen som CSSO forventes nedlagt, når domicil er opført og byggepladsen nedlagt. Du vil have gode muligheder opbygge kompetencer inden for sikkerhedsområdet.

Du og din baggrund er vigtig
Vi søger en person med kendskab til og interesse for Militær Sikkerhed. Du forstår vigtigheden af, at sikkerhedsbestemmelserne overholdes.

Du er enten civil eller militær, og det er ønskeligt, at du har en baggrund fra forsvaret, politiet, beredskabet eller som vagt- eller indsatsleder. Du har gennemført Videreuddannelseskurser eller en tilsvarende ledelsesuddannelse og har dokumenteret ledelseserfaring. Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har erfaringer med kapacitetsplanlægning.

Du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen denne under hele dit ansættelsesforhold.

Du trives med en uforudsigelig og travl hverdag, som involverer et meget stort antal personer, som ikke er ansat i Forsvaret, og derfor skal støttes i overholdelse af den militære sikkerhed. Du er klar til at tage ansvar og hurtige beslutninger, kan disponere knivskarpt og stå på mål for disponeringer og trives med opgaver, der kræver stor selvstændighed. Du er i stand til dynamisk at skifte mellem opgaveniveauer (taktisk/operativt).

Du formulerer dig klart i tale og skrift.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed.

FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.

Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.

Forsvarsministeriet har besluttet at gennemføre en samling af FE's aktiviteter i et nybygget domicil på Svanemøllens Kaserne. Arbejdet med det nye domicil er samlet i et program, og i rammen af programmet etableres en organisation til den militære sikkerhed på byggepladsen.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer´
Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer, og der vil som en del af ansøgnings- / ansættelses-processen indgå en forhandling.

Militære ansøgere:
Stilling besættes efter henhold til protokollat af 27. oktober 2015 til overenskomst for akademikere i staten om officerer under Forsvarsministeriet.

Stillingsindholdet vil blive tilpasset efter ansøgerens kvalifikationer. Stillingen kan derfor søges af kaptajner/kaptajnløjtnanter som premierløjtnanter, og indplacering vil ske i ansøgerens nuværende løngruppe.
Er du allerede ansat i Forsvarsministeriets Koncern, vil du fortsat være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hovedorganisationen af Officerer i Danmark om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte eller overenskomstansatte officerer i Forsvaret.

Sådan søger du stillingen

Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for relevant uddannelse via stillingsopslaget senest den 1. maj 2019.
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 21/2019 med ansættelse fra den 1. august 2019, eller snarest herefter.
Du skal være opmærksom på, at hvis du kommer i betragtning som potential kandidat til stillingen, vil du skulle gennemgå personlighedstests.
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen, eller ønsker flere oplysninger.

Du kan læse mere på www.fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning”, og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.
Forsvaret, herunder Forsvarets Efterretningstjeneste, er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.





Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn Ø2019-04-11T00:00:002019-05-01T00:00:00
330000585Vi søger en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i JyllandRobot Grundet vores stærke position i markedet søger vi en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i Jylland Om Sagsbehandlingen Outsourcing for ejendomsmæglere, advokater, revisorer og finansielle institutioner i hele Danmark, og behandlet mere end 100.000 bolighandler og 150.000 berigtigelser. I Sagsbehandlingen er vi stolte af at vi kan tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Og vi er bevidste om, at verden omkring os forandrer sig dramatisk i disse år, hvorfor der er et massivt behov for vores kunder at have en fleksibel økonomi. Alt det stiller krav til os. Vi skal have et team af talentfulde sagskoordinatorer som reagerer hurtigt, kan gennemskue en bolighandel, og som kan sparre med hinanden. I denne foranderlige er det vigtigt vi er fleksible, og vi skal tilbyde det bedste og mest unikke produkt til vores kunder og samarbejdspartnere. Vi er derfor et team af talentfulde mennesker med mange års erfaring med sagsbehandling og berigtigelse af ejendomshandler fra både ejendomsmægler- og advokatbranchen. Vi håndterer dagligt bolighandler, projektsalg, erhvervshandler samt landbrug. Endvidere er vi specialister i Digital Tinglysning, og håndterer derfor alle typer af tinglysningsmæssige ekspeditioner. Vi er en uafhængig virksomhed som arbejder med alle boligsystemer, C B, Mindworking, Domidont, Flexya samt AdvoSys. Vi består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sagsgangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser. Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Jylland, Fyn, Bornholm, eller Sjælland. Om stillingen Grundet vores stærkt tiltagende position i markedet søger vi en fleksibel Sagskoordinatorer med salgsgen som kan indgå i vores proaktive team, da vi har meget travlt. For at imødekomme Work Life Balance arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som man skal tage sig af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe Vi arbejder alle hjemmefra, derfor skal du være bosiddende i Jylland Kvalifikationer Baggrund fra ejendomsmæglerbranchen Kommer fra en lignende stilling med hovedvægt på sagsbehandling af Fast Ejendom Du skal være fleksibel i dagtimerne, da vore klienter for det meste vil ringe eller henvende sig til dig i dette tidsrum Det er en fordel såfremt du er uddannet ejendomsmægler Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter Du skal kunne arbejde på freelance niveau Ansøgningsfrist Vi ansætter kun de rigtige profiler og er derfor villige til at vente på de rette. Ønsket er dog at ansætte hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har behov for de rette hurtigst muligt. Kontakt Har du spørgsmål og interesseret i, at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Indehaver, Julie Rosschou, på telefon 2614 0677. Du kan også skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk. Vi ser frem til at høre fra dig!

Grundet vores stærke position i markedet søger vi en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i Jylland

Om Sagsbehandlingen

Outsourcing for ejendomsmæglere, advokater, revisorer og finansielle institutioner i hele Danmark, og behandlet mere end 100.000 bolighandler og 150.000 berigtigelser.

I Sagsbehandlingen er vi stolte af at vi kan tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Og vi er bevidste om, at verden omkring os forandrer sig dramatisk i disse år, hvorfor der er et massivt behov for vores kunder at have en fleksibel økonomi.

Alt det stiller krav til os. Vi skal have et team af talentfulde sagskoordinatorer som reagerer hurtigt, kan gennemskue en bolighandel, og som kan sparre med hinanden. I denne foranderlige er det vigtigt vi er fleksible, og vi skal tilbyde det bedste og mest unikke produkt til vores kunder og samarbejdspartnere.

Vi er derfor et team af talentfulde mennesker med mange års erfaring med sagsbehandling og berigtigelse af ejendomshandler fra både ejendomsmægler- og advokatbranchen. Vi håndterer dagligt bolighandler, projektsalg, erhvervshandler samt landbrug.

Endvidere er vi specialister i Digital Tinglysning, og håndterer derfor alle typer af tinglysningsmæssige ekspeditioner.

Vi er en uafhængig virksomhed som arbejder med alle boligsystemer, C&B, Mindworking, Domidont, Flexya samt AdvoSys.

Vi består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sagsgangen og ejendomsmarkedet til bunds, hvilket afspejler sig i konkurrencedygtige priser.

Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Jylland, Fyn, Bornholm, eller Sjælland.

Om stillingen

Grundet vores stærkt tiltagende position i markedet søger vi en fleksibel Sagskoordinatorer med salgsgen som kan indgå i vores proaktive team, da vi har meget travlt.

  • For at imødekomme ”Work Life Balance” arbejder vi alle hjemmefra således, at der er mulighed for at være så fleksibel som muligt såfremt man har familie, børn m.v. som man skal tage sig af. Vi er dog hyppigt i telefonisk dialog, da vi selvfølgelig arbejder sammen som et team og har behov for at være en del af den samlede gruppe
  • Vi arbejder alle hjemmefra, derfor skal du være bosiddende i Jylland

Kvalifikationer

  • Baggrund fra ejendomsmæglerbranchen
  • Kommer fra en lignende stilling med hovedvægt på sagsbehandling af Fast Ejendom
  • Du skal være fleksibel i dagtimerne, da vore klienter for det meste vil ringe eller henvende sig til dig i dette tidsrum
  • Det er en fordel såfremt du er uddannet ejendomsmægler
  • Du må endvidere gerne have erfaring med Erhvervs-delen, da vi også løser den slags opgaver for nogle af vore klienter
  • Du skal kunne arbejde på freelance niveau

Ansøgningsfrist

Vi ansætter kun de rigtige profiler og er derfor villige til at vente på de rette. Ønsket er dog at ansætte hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har behov for de rette hurtigst muligt.

Kontakt

Har du spørgsmål og interesseret i, at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Indehaver, Julie Rosschou, på telefon 2614 0677. Du kan også skrive til Julie på JR@sagsbehandlingen.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Sagsbehandlingen IVSCharlottenlund2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du flydende i tysk og behersker italiensk i skrift og tale - så er det måske dig vi søger

SELLMER KLINIK ApS

København S
I Sellmer Klinik har vi både patienter fra ind og udland. Vi søger derfor en sproglig kompetent medarbejder til vores fertilitetsklinik, hvor brancheerfaring ikke er et krav. Opgaverne består bl.a. i at afholde samtaler, besvare mails og telefonopka...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

Tolkdanmark søger en ambitiøs driftskoordinator med stort gåpåmod

TOLKDANMARK ApS

Rødovre
Ønsker du at bringe dine stærke koordinerings og kommunikationsevner i spil, og vil du være en del af Tolkdanmarks driftsafdeling, hvor energiniveauet er højt og to dage ikke er ens? Så læs videre her. Bliv en del af en ambitiøs virksomhed Tolkdanma...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Construction Site Security Officer

Forsvarets Efterretningstjeneste

København Ø
Har du lyst til at arbejde med et stort og spændende program? Kan du holde hovedet koldt, være bestemt og alligevel serviceminded? Så er du måske Forsvarets Efterretningstjenestes Construction Site Security Officer. Du får udfordringer og plads til ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Vi søger en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i Jylland

Sagsbehandlingen IVS

Charlottenlund
Grundet vores stærke position i markedet søger vi en Sagskoordinator med salgsgen til Fast Ejendom bosiddende i Jylland Om Sagsbehandlingen Outsourcing for ejendomsmæglere, advokater, revisorer og finansielle institutioner i hele Danmark, og behandl...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019