Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ROOMSTORE SØGER EN SERVICEMINDED SALES SUPPORTER TIL VORES AFDELING I KØBENHAVN

Brænder du for design og handel, og har du lyst til at arbejde hos en designvirksomhed med mange internationale brands i porteføljen? Så er det garanteret dig vi mangler til vores team.

Om Roomstore

Vi er en skandinavisk distributionsvirksomhed, der repræsenterer internationale designbrands som bl.a. Tom Dixon, Magis og Anglepoise i Skandinavien. Som medarbejder hos os, får du en spændende hverdag i et kreativt miljø. Vi har højt til loftet, og omgangstonen er afslappet og uformel. Du vil blive introduceret til designbranchen fra en af landets førende distributionsvirksomheder.

Om dig

Du har forretningsforståelse og sætter en ære i god service, formår at arbejde selvstændigt, er struktureret og udadvendt som person. Du bliver en del af et voksende team med alsidige arbejdsopgaver. I samarbejde med leverandører samt kolleger i logistik og salg gennemfører du en effektiv og kundeorienteret service. Du kommer til at være i telefonisk kontakt med danske og udenlandske kunder, samt fungere som backup for vores salgsteam. Herudover kommer du til at udføre ordrebehandling inden for salg og indkøb i Navision. Ingen dage er ens, og du kommer til en arbejdsplads, hvor vi er afhængige af hinanden, og hvor samspil betyder alt. Du kommer til at deltage aktivt i løsning af øvrige opgaver; som fx effektivisering af interne processer og arbejdsopgaver.

 Dine arbejdsområder

  • Daglig kundekontakt pr. telefon og mail med vores skandinaviske kunder
  • Ordreregistrering
  • Arbejde med reklamationer og servicering af vores kunder i forbindelse hermed
  • Øvrige opgaver som falder naturligt inden for kundeservice

 Dine kompetencer

  • Du er overbevisende og smilende i telefonen og på mail
  • Du er kundeorienteret, service minded og sætter kunden i centrum
  • Du taler og skriver meget gerne svensk og norsk
  • Du trives med at optimere arbejdsgange og processer
  • Du arbejder selvstændigt og sætter en ære i egne ansvarsområder
  • Du er struktureret og har ordenssans

     ....og så er du en god holdspiller

Hvad tilbyder vi dig

Hos os får du et udfordrende og alsidigt job. Vi forventer meget af dig men giver dig samtidig stor frihed til at løse dine opgaver. Arbejdsmiljøet kendetegnes af en uformel omgangstone i en flad organisation. Du bliver en del af vores sales support team på to medarbejdere. Vores arbejdssted er Ewaldsgade 7, 2200 Kbh N, men vi flytter inden længe i vores nye showroom i Sydhavnen.

Krav til dig som ansøger

Vi forventer, at du har erfaring med MS Office-pakken og gerne med Navision. Vi hører også gerne fra dig, der har den rigtige personprofil, mindset og værdisæt og måske kortere erhvervsmæssige erfaring, eller indenfor andre dele af servicefaget

Ansøgningsfrist

15. februar 2020

Tiltrædelsesdato

Hurtigst muligt

Arbejdssted

København

Ansøgning og CV

Send din ansøgning til Gitte Stampe, gitte@roomstore.dk, 22 67 95 26

Samtaler afholdes løbende.

Mere information

Se vores hjemmeside, roomstore.dk, for mere information om os.

linkedin.com/company/roomstore-aps

instagram.com/roomstore_nordic


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330156614Phoenix-071e93dd12020-01-14T00:00:00ROOMSTORE SØGER EN SERVICEMINDED SALES SUPPORTER TIL VORES AFDELING I KØBENHAVN

Brænder du for design og handel, og har du lyst til at arbejde hos en designvirksomhed med mange internationale brands i porteføljen? Så er det garanteret dig vi mangler til vores team.

Om Roomstore

Vi er en skandinavisk distributionsvirksomhed, der repræsenterer internationale designbrands som bl.a. Tom Dixon, Magis og Anglepoise i Skandinavien. Som medarbejder hos os, får du en spændende hverdag i et kreativt miljø. Vi har højt til loftet, og omgangstonen er afslappet og uformel. Du vil blive introduceret til designbranchen fra en af landets førende distributionsvirksomheder.

Om dig

Du har forretningsforståelse og sætter en ære i god service, formår at arbejde selvstændigt, er struktureret og udadvendt som person. Du bliver en del af et voksende team med alsidige arbejdsopgaver. I samarbejde med leverandører samt kolleger i logistik og salg gennemfører du en effektiv og kundeorienteret service. Du kommer til at være i telefonisk kontakt med danske og udenlandske kunder, samt fungere som backup for vores salgsteam. Herudover kommer du til at udføre ordrebehandling inden for salg og indkøb i Navision. Ingen dage er ens, og du kommer til en arbejdsplads, hvor vi er afhængige af hinanden, og hvor samspil betyder alt. Du kommer til at deltage aktivt i løsning af øvrige opgaver; som fx effektivisering af interne processer og arbejdsopgaver.

 Dine arbejdsområder

  • Daglig kundekontakt pr. telefon og mail med vores skandinaviske kunder
  • Ordreregistrering
  • Arbejde med reklamationer og servicering af vores kunder i forbindelse hermed
  • Øvrige opgaver som falder naturligt inden for kundeservice

 Dine kompetencer

  • Du er overbevisende og smilende i telefonen og på mail
  • Du er kundeorienteret, service minded og sætter kunden i centrum
  • Du taler og skriver meget gerne svensk og norsk
  • Du trives med at optimere arbejdsgange og processer
  • Du arbejder selvstændigt og sætter en ære i egne ansvarsområder
  • Du er struktureret og har ordenssans

     ....og så er du en god holdspiller

Hvad tilbyder vi dig

Hos os får du et udfordrende og alsidigt job. Vi forventer meget af dig men giver dig samtidig stor frihed til at løse dine opgaver. Arbejdsmiljøet kendetegnes af en uformel omgangstone i en flad organisation. Du bliver en del af vores sales support team på to medarbejdere. Vores arbejdssted er Ewaldsgade 7, 2200 Kbh N, men vi flytter inden længe i vores nye showroom i Sydhavnen.

Krav til dig som ansøger

Vi forventer, at du har erfaring med MS Office-pakken og gerne med Navision. Vi hører også gerne fra dig, der har den rigtige personprofil, mindset og værdisæt og måske kortere erhvervsmæssige erfaring, eller indenfor andre dele af servicefaget

Ansøgningsfrist

15. februar 2020

Tiltrædelsesdato

Hurtigst muligt

Arbejdssted

København

Ansøgning og CV

Send din ansøgning til Gitte Stampe, gitte@roomstore.dk, 22 67 95 26

Samtaler afholdes løbende.

Mere information

Se vores hjemmeside, roomstore.dk, for mere information om os.

linkedin.com/company/roomstore-aps

instagram.com/roomstore_nordic

2020-02-16T00:51:19.587 Brænder du for design og handel, og har du lyst til at arbejde hos en designvirksomhed med mange internationale brands i porteføljen? Så er det garanteret dig vi mangler til vores team. Om Roomstore Vi er en skandinavisk distributionsvirksomhed, der repræsenterer internationale designbrands som bl.a. Tom Dixon, Magis og Anglepoise i Skandinavien. Som medarbejder hos os, får du en spændende hverdag i et kreativt miljø. Vi har højt til loftet, og omgangstonen er afslappet og uformel. Du vil blive introduceret til designbranchen fra en af landets førende distributionsvirksomheder. Om dig Du har forretningsforståelse og sætter en ære i god service, formår at arbejde selvstændigt, er struktureret og udadvendt som person. Du bliver en del af et voksende team med alsidige arbejdsopgaver. I samarbejde med leverandører samt kolleger i logistik og salg gennemfører du en effektiv og kundeorienteret service. Du kommer til at være i telefonisk kontakt med danske og udenlandske kunder, samt fungere som backup for vores salgsteam. Herudover kommer du til at udføre ordrebehandling inden for salg og indkøb i Navision. Ingen dage er ens, og du kommer til en arbejdsplads, hvor vi er afhængige af hinanden, og hvor samspil betyder alt. Du kommer til at deltage aktivt i løsning af øvrige opgaver som fx effektivisering af interne processer og arbejdsopgaver. Dine arbejdsområder Daglig kundekontakt pr. telefon og mail med vores skandinaviske kunder Ordreregistrering Arbejde med reklamationer og servicering af vores kunder i forbindelse hermed Øvrige opgaver som falder naturligt inden for kundeservice Dine kompetencer Du er overbevisende og smilende i telefonen og på mail Du er kundeorienteret, service minded og sætter kunden i centrum Du taler og skriver meget gerne svensk og norsk Du trives med at optimere arbejdsgange og processer Du arbejder selvstændigt og sætter en ære i egne ansvarsområder Du er struktureret og har ordenssans ....og så er du en god holdspiller Hvad tilbyder vi dig Hos os får du et udfordrende og alsidigt job. Vi forventer meget af dig men giver dig samtidig stor frihed til at løse dine opgaver. Arbejdsmiljøet kendetegnes af en uformel omgangstone i en flad organisation. Du bliver en del af vores sales support team på to medarbejdere. Vores arbejdssted er Ewaldsgade 7, 2200 Kbh N, men vi flytter inden længe i vores nye showroom i Sydhavnen. Krav til dig som ansøger Vi forventer, at du har erfaring med MS Office-pakken og gerne med Navision. Vi hører også gerne fra dig, der har den rigtige personprofil, mindset og værdisæt og måske kortere erhvervsmæssige erfaring, eller indenfor andre dele af servicefaget Ansøgningsfrist 15. februar 2020 Tiltrædelsesdato Hurtigst muligt Arbejdssted København Ansøgning og CV Send din ansøgning til Gitte Stampe, gitte@roomstore.dk, 22 67 95 26 Samtaler afholdes løbende. Mere information Se vores hjemmeside, roomstore.dk, for mere information om os. linkedin.com company roomstore-aps instagram.com roomstore_nordic11Jobnet071e93dd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3691389ROOMSTORE ApS11Ved Vesterport 61612København VDKDanmark0
gitte@roomstore.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000883419JobNet5098098509809810010-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=071e93ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=071e93ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=071e93dd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=071e93dd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgROOMSTORE SØGER EN SERVICEMINDED SALES SUPPORTER TIL VORES AFDELING I KØBENHAVN12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg363924296Gitte Stampegitte@roomstore.dkDKDanmarkDKDanmark330163403Kundeservicekonsulent på telefonen - til erhvervskunder i en større koncern i KøbenhavnBasic En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt. Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at passe kunderne og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når de ringer ind til virksomheden? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt, så erhvervskunderne oplever god service? Så er denne jobmulighed interessant for dig Vi søger en kundeservicemedarbejder til Service Management-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København. Der er tale om et længere vikariat. Det er et job på fuldtid inden for arbejdstiden kl. 8-17. Du får blot ca. 1 arbejdsdag om ugen til kl.17. Ansættelsesstart er snarest muligt. Virksomheden tilbyder fine forhold i form af bl.a. kantine- og fitnessordning og god bonus- og pensionsordning. Faste kunder og løsninger til deres fordel: Du bliver en del af et team på 15 kundeservicemedarbejdere, som sammen modtager opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres spørgsmål og efterspørgsler. Du besvarer også i mindre grad mails og håndterer enkelte administrative opgaver. Teamet arbejder aktivt med at give kunderne en rigtig god serviceoplevelse. Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt rustet til at rådgive kunderne. Du kommunikerer med mange af de samme virksomheder og dermed også kontaktpersoner, og det giver en særlig dialog og mulighed for at finde de rette løsninger til kunderne. Dine kvalifikationer: Du har erfaring med kundeservice på telefonen og kan give kunderne oplevelsen af god serviceDu har et godt, basis-kendskab til it Du er hurtig og præcis til indtastning og kan navigere rundt i flere systemer Du kan fremvise straffeattest Dine personlige egenskaber: Du har gode kommunikative evner og kan tale med erhvervskunder Du er professionel, seriøs og hjælpsom på telefonen Du kan omstille dig til dagens opkald og tager dig tid til at finde den rette løsning til kunderneDu kan lide at arbejde proaktivt, som en del af et team, med aktivitet omkring digDu er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt og byder ind på teamets opgaver Hvis du vil videre: Er du interesseret i at søge jobbet, sender du din ansøgning og dit CV via dette link: https: centrum-personale.dk ledige-stillinger kundeserviceordrebehandling ledig-stilling ?refid 3850-9399 Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80. Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet. Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder – evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt.  

Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at ”passe kunderne” og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når de ringer ind til virksomheden? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt, så erhvervskunderne oplever god service?  

Så er denne jobmulighed interessant for dig; Vi søger en kundeservicemedarbejder til Service Management-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København.

Der er tale om et længere vikariat. Det er et job på fuldtid inden for arbejdstiden kl. 8-17. Du får blot ca. 1 arbejdsdag om ugen til kl.17. Ansættelsesstart er snarest muligt. Virksomheden tilbyder fine forhold i form af bl.a. kantine- og fitnessordning og god bonus- og pensionsordning.

Faste kunder og løsninger til deres fordel: 
Du bliver en del af et team på 15 kundeservicemedarbejdere, som sammen modtager opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres spørgsmål og efterspørgsler. Du besvarer også i mindre grad mails og håndterer enkelte administrative opgaver.   

Teamet arbejder aktivt med at give kunderne en rigtig god serviceoplevelse. Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt rustet til at rådgive kunderne.  

Du kommunikerer med mange af de samme virksomheder og dermed også kontaktpersoner, og det giver en særlig dialog og mulighed for at finde de rette løsninger til kunderne.   

Dine kvalifikationer:   

  • Du har erfaring med kundeservice på telefonen og kan give kunderne oplevelsen af god service
  • Du har et godt, basis-kendskab til it 
  • Du er hurtig og præcis til indtastning og kan navigere rundt i flere systemer 
  • Du kan fremvise straffeattest 

Dine personlige egenskaber:   

  • Du har gode kommunikative evner og kan tale med erhvervskunder 
  • Du er professionel, seriøs og hjælpsom på telefonen 
  • Du kan omstille dig til dagens opkald og tager dig tid til at finde den rette løsning til kunderne
  • Du kan lide at arbejde proaktivt, som en del af et team, med aktivitet omkring dig
  • Du er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt og byder ind på teamets opgaver  

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i at søge jobbet, sender du din ansøgning og dit CV via dette link:

https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/kundeserviceordrebehandling/ledig-stilling/?refid=3850-9399 
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.  

Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.  

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

ORS/Small/e756a742_logo.pngCentrum Personale A/SKøbenhavn K2020-01-23T15:16:32.2832020-03-22T00:00:00
330177427Handelselev med interesse for kundeserviceProfile Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering? Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A S - som leverer de bedste jobannonceringsprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang. Om din rolleDu starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet. Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Hvordan din dag ser ud Din hverdag hos Ofir.dk går ud på at supportere vores voksende salgsafdeling, tage imod henvendelser via telefon, mail og chat, både fra arbejdsgivere og jobsøgere. I kundecenteret opretter og publicerer vi også annoncer for vores kunder, og vi sørger for at de altid går herfra med en god oplevelse. I din hverdag er du også i tæt dialog med både vores marketing- og udviklingsafdeling, hvilket gør, at der altid er noget nyt at lære. Så drives du af dialog med mange forskellige mennesker og god kundeservice, plus en arbejdsplads hvor det er sjovt at møde ind, så er vi virksomheden for dig. Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk :-) Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim serviceTrives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kollegerHar lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevnerEr fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærktKommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelskOm os hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere. Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture ( klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater. Hvad nu?Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Hvis du er rigtig frisk fortæller du lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse! Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgning sendes via funktionen Send ansøgning .Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Tiltrædelse snarest muligt. Se mere på vores awesome ansøgersites: https: elev.ofir.com og https: karriere.ofir.com Ofir.dk er Great Place To Work certificeret i 2019- og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering?

Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A/S - som leverer de bedste jobannonceringsprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet.

Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang.

Om din rolle
Du starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners & Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet.

Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Hvordan din dag ser ud
Din hverdag hos Ofir.dk går ud på at supportere vores voksende salgsafdeling, tage imod henvendelser via telefon, mail og chat, både fra arbejdsgivere og jobsøgere. I kundecenteret opretter og publicerer vi også annoncer for vores kunder, og vi sørger for at de altid går herfra med en god oplevelse. I din hverdag er du også i tæt dialog med både vores marketing- og udviklingsafdeling, hvilket gør, at der altid er noget nyt at lære. Så drives du af dialog med mange forskellige mennesker og god kundeservice, plus en arbejdsplads hvor det er sjovt at møde ind, så er vi virksomheden for dig. Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk :-)

Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)
Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim service
  • Trives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kolleger
  • Har lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærkt
  • Kommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelsk
Om os – hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?
Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere.

Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture ( klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater.

Hvad nu?
Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk

Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Hvis du er rigtig frisk fortæller du lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse! Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgning sendes via funktionen ”Send ansøgning”.
Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Tiltrædelse snarest muligt.

Se mere på vores awesome ansøgersites: https://elev.ofir.com og https://karriere.ofir.com

Ofir.dk er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/82860cdf_logo.pngOfir A/SSøborg2020-02-13T15:14:25.5072020-02-27T00:00:00
330169736Kundeservice- og salgsmedarbejdere til SALESCORPRobot Er du vores nye kollega? Vi har brug for ekstra hænder, da vi vækster og derfor har flere henvendelser i vores kundeservice, og det er vigtigt for os at vi får serviceret vores kunder, når de tager kontakt. Der er nu mulighed for at blive en del af vores kundeservice afdeling. SALESCORP sælger mobilabonementer, el-aftaler, testamenter fuldmagter og det er disse kunder du skal hjælpe med at servicere. Er du fleksibel og klar til at blive en del af en dynamisk hverdag, hvor mulighederne er mange og opgaverne favner bredt, og kan du sikre en høj standard for måden vi kommunikere med vores kunder på? Så er det dig vi søger! Hvad vil din jobbeskrivelse lyde på? Fast grundløn med meget fordelagtig provision. Vores mål er at levere Danmarks bedste kundeservice indenfor, telefon, mail og sociale medier Hvad forventer vi af dig? Du er fleksibel, serviceminded og klar til at være lige præcis hvor der er brug for dig Du har gode kommunikative evner både på skrift og tale Du motiveres af den gode kundeoplevelse og er villig til at gå langt for dette Du har gå-på mod og motiveres af mål og præstationer Arbejdstid er i tidsrummet 8-20 samt weekender Vi sikre selvfølgelig den nødvendige oplæring, så du er klar til opgaven. Lyder dette som noget for dig så lad os høre fra dig. Opstart: Snarest Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, da vi ansætter løbende. Send os gerne din jobansøgning samt CV

Er du vores nye kollega?

Vi har brug for ekstra hænder, da vi vækster og derfor har flere henvendelser i vores kundeservice, og det er vigtigt for os at vi får serviceret vores kunder, når de tager kontakt. Der er nu mulighed for at blive en del af vores kundeservice afdeling.

SALESCORP sælger mobilabonementer, el-aftaler, testamenter & fuldmagter og det er disse kunder du skal hjælpe med at servicere.

Er du fleksibel og klar til at blive en del af en dynamisk hverdag, hvor mulighederne er mange og opgaverne favner bredt, og kan du sikre en høj standard for måden vi kommunikere med vores kunder på? Så er det dig vi søger! Hvad vil din jobbeskrivelse lyde på?

Fast grundløn med meget fordelagtig provision.

  • Vores mål er at levere Danmarks bedste kundeservice indenfor, telefon, mail og sociale medier

Hvad forventer vi af dig?

  • Du er fleksibel, serviceminded og klar til at være lige præcis hvor der er brug for dig
  • Du har gode kommunikative evner – både på skrift og tale
  • Du motiveres af den gode kundeoplevelse og er villig til at gå langt for dette
  • Du har gå-på mod og motiveres af mål og præstationer

Arbejdstid er i tidsrummet 8-20 samt weekender

Vi sikre selvfølgelig den nødvendige oplæring, så du er klar til opgaven. Lyder dette som noget for dig – så lad os høre fra dig. Opstart: Snarest Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, da vi ansætter løbende.

Send os gerne din jobansøgning samt CV

 

Salescorp Denmark ApSKøbenhavn S2020-02-03T00:00:002020-03-12T00:00:00
330169735Service- og salgskonsulenter til Aller Media i København [SØG I DAG)Robot Kan du lide at yde sublim kundeservice over telefon, og trives du med at fortælle kunderne om deres muligheder? Så læs her. Jobbet Vi søger lige nu en superstjerne til Aller Medias kundeservice og vi er på udkig efter dig, som elsker at yde en sublim kundeservice og samtidig fortælle kunden om de mange spændende muligheder, Aller Media kan tilbyde. Aller Media er et stort mediehus, som huser magasiner som IN, ELLE, SPIS BEDRE og DOSSIER. Du vil som kundeservicemedarbejder supportere på tværs af magasinerne, svare på spørgsmål omhandlende levering og fakturering, samt sælge og gensælge alle de spændende ugeblade og magasiner. Da mulighederne er mange i Aller Media, så ved kunderne oftest ikke, hvilke muligheder de har. Derfor har de brug for din hjælp til at ´vise dem rundt i butikken´ over telefonen. Er det dig? Vi søger dig, som har erfaring fra kundeservice og salg og derudover at du: Elsker at tale i telefon Brænder for at yde en suveræn service Trives med at tage ansvar og tilbyde kunderne de mange produkter Du skal kunne se dig selv i jobbet i minimum 1 år - Så hvis du skal ind og studere til sommer, er det ikke relevant at sende din ansøgning. Din kommende arbejdsplads Aller Media er et moderne og innovativt mediehus, der hver måned leverer indhold og underholdning til læsere og brugere i hele Norden. Faktisk er de den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden, mens de i Danmark alene har en markedsandel på ugeblade på 70 og ca. 1 million magasinlæsere. I alt læser 2,3 millioner danskere med hver måned i en af deres titler og 2 millioner bruger et af deres digitale universer. Du bliver en del af et team på cirka 15, hvor værdier som respekt og samarbejdsglæde er i højsædet. Praktisk Opstart er hurtigst muligt - så send os din ansøgning allerede nu. Arbejdstiden er mandag-fredag fra 08:00-16:00. Der tilbydes en timeløn på 143 kr. i timen. Der er tale om en try and hire, hvor du ansættes på en 3 mdrs. ansættelse gennem Moment med henblik på fastansættelse i Aller efterfølgende. Processen er 1. samtale hos Moment og 2. samtale hos Aller Media. Vi ser frem til at høre fra dig!

Kan du lide at yde sublim kundeservice over telefon, og trives du med at fortælle kunderne om deres muligheder? Så læs her.

 

Jobbet

Vi søger lige nu en superstjerne til Aller Medias kundeservice og vi er på udkig efter dig, som elsker at yde en sublim kundeservice og samtidig fortælle kunden om de mange spændende muligheder, Aller Media kan tilbyde.

Aller Media er et stort mediehus, som huser magasiner som IN, ELLE, SPIS BEDRE og DOSSIER. Du vil som kundeservicemedarbejder supportere på tværs af magasinerne, svare på spørgsmål omhandlende levering og fakturering, samt sælge og gensælge alle de spændende ugeblade og magasiner.

Da mulighederne er mange i Aller Media, så ved kunderne oftest ikke, hvilke muligheder de har. Derfor har de brug for din hjælp til at ´vise dem rundt i butikken´ over telefonen.

Er det dig?

Vi søger dig, som har erfaring fra kundeservice og salg og derudover at du:

  • Elsker at tale i telefon
  • Brænder for at yde en suveræn service
  • Trives med at tage ansvar og tilbyde kunderne de mange produkter

Du skal kunne se dig selv i jobbet i minimum 1 år - Så hvis du skal ind og studere til sommer, er det ikke relevant at sende din ansøgning.

Din kommende arbejdsplads

Aller Media er et moderne og innovativt mediehus, der hver måned leverer indhold og underholdning til læsere og brugere i hele Norden.

Faktisk er de den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden, mens de i Danmark alene har en markedsandel på ugeblade på 70 % og ca. 1 million magasinlæsere. I alt læser 2,3 millioner danskere med hver måned i en af deres titler og 2 millioner bruger et af deres digitale universer.

Du bliver en del af et team på cirka 15, hvor værdier som respekt og samarbejdsglæde er i højsædet.

Praktisk

Opstart er hurtigst muligt - så send os din ansøgning allerede nu.

Arbejdstiden er mandag-fredag fra 08:00-16:00.

Der tilbydes en timeløn på 143 kr. i timen. Der er tale om en try and hire, hvor du ansættes på en 3 mdrs. ansættelse gennem Moment med henblik på fastansættelse i Aller efterfølgende.

Processen er 1. samtale hos Moment og 2. samtale hos Aller Media.

Vi ser frem til at høre fra dig!

  

 

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-02-03T00:00:002020-03-12T00:00:00
330167303We are looking for Customer Service Specialists in CyprusRobot Do you like sun, and are you open for a new lifestyle? If you have a flair for customer service and if you want to get an insight in a new and fast growing industry, then this is the job for you!We are currently looking for Danish, Swedish, Finnish, Spanish, Portuguese and German Customer Service Specialists in Cyprus.Life on a Greek Island can be very relaxed and like a long holiday. Cyprus offers a brilliant mix between the small island life and the bigger city life, as the cities of Limassol and Ayia Napa offers a rich nightlife and a wealth of shopping and restaurant options. Cyprus is known for white beaches and colorful boats, but it also have a ski slope and beautiful mountains and forrest. Living prices in Cyprus is same as in countryside Greece, and they have a great tax setup, to make it easy to relocate. The company is an interactive online marketing agency, delivering online services in consumer advertising, customer support, customer retention and data analysis. It works with various iGaming customers, and are providing top quality customer service. The company is located in the heart of Limassol. What you will be doing in the job: Answering incoming call, and email, and chat request from players within the market. Verifying clients Creating and updating customer information in CRM(customer relationship management) system. Troubleshooting problem to help out the customers in the best way possible. Provides help and clear direction to consumers on follow-up actions to be taken for resolution Working on personal as well as team-oriented goals We are looking for a candidate with: Great customer support skills Good communication both written and spoken A fixed mindset who sees solutions rather than challenges Native almost native in Swedish, Finnish or German A B2 level in English A true team player A clean police record is a must Working conditions: 22 days holiday per year up to 19,500.00 annual salary is taxed free all positions VIP, Outbound, Customer support contain incentive bonus depending on performance realistically starting after the 3rd month of employment a four weeks paid in house training is provided to all candidates and additional one month on the job training Relocation Package: One month paid shared accommodation Two return flights per year back home up to maximum 250 euros each Transportation from airport to accommodation Monthly Incentive Bonus (realistically after a three months period) Medical insurance covered by the company Rental allowance 300 euros net per month Life on a Greek Island can be very relaxed and like a long holiday. Cyprus offers a brilliant mix between the small island life and the bigger city life, as the cities of Limassol and Ayia Napa offers a rich nightlife and a wealth of shopping and restaurant options.Hours: 40 per week Contact one of our recruiters:- Danish recruiter: Frederik Blangsted - FJB@jobsqd.com- Swedish recruiter: Rosalie Roobol - rr@jobsqd.com - Finnish recruiter: Liisa Mannerkoski - lm@jobsqd.com - German recruiter: Lasse - LB@jobsqd.com

Do you like sun, and are you open for a new lifestyle?

If you have a flair for customer service and if you want to get an insight in a new and fast growing industry, then this is the job for you!We are currently looking for Danish, Swedish, Finnish, Spanish, Portuguese and German Customer Service Specialists in Cyprus.Life on a Greek Island can be very relaxed and like a long holiday. Cyprus offers a brilliant mix between the small island life and the bigger city life, as the cities of Limassol and Ayia Napa offers a rich nightlife and a wealth of shopping and restaurant options.

Cyprus is known for white beaches and colorful boats, but it also have a ski slope and beautiful mountains and forrest.

Living prices in Cyprus is same as in countryside Greece, and they have a great tax setup, to make it easy to relocate. The company is an interactive online marketing agency, delivering online services in consumer advertising, customer support, customer retention and data analysis. It works with various iGaming customers, and are providing top quality customer service.

The company is located in the heart of Limassol.

What you will be doing in the job:

  • Answering incoming call, and email, and chat request from players within the market.
  • Verifying clients
  • Creating and updating customer information in CRM(customer relationship management) system.
  • Troubleshooting problem to help out the customers in the best way possible.
  • Provides help and clear direction to consumers on follow-up actions to be taken for resolution
  • Working on personal as well as team-oriented goals

We are looking for a candidate with:

  • Great customer support skills
  • Good communication both written and spoken
  • A fixed mindset who sees solutions rather than challenges
  • Native/almost native in Swedish, Finnish or German
  • A B2 level in English
  • A true team player
  • A clean police record is a must

Working conditions:

  • 22 days holiday per year
  • up to 19,500.00 annual salary is taxed free
  • all positions VIP, Outbound, Customer support contain incentive bonus depending on performance realistically starting after the 3rd month of employment
  • a four weeks paid in house training is provided to all candidates and additional one month on the job training

Relocation Package:

  • One month paid shared accommodation
  • Two return flights per year back home up to maximum 250 euros each
  • Transportation from airport to accommodation
  • Monthly Incentive Bonus (realistically after a three months period)
  • Medical insurance covered by the company
  • Rental allowance 300 euros net per month

Life on a Greek Island can be very relaxed and like a long holiday. Cyprus offers a brilliant mix between the small island life and the bigger city life, as the cities of Limassol and Ayia Napa offers a rich nightlife and a wealth of shopping and restaurant options.Hours: 40 per week

Contact one of our recruiters:- Danish recruiter: Frederik Blangsted - FJB@jobsqd.com- Swedish recruiter: Rosalie Roobol - rr@jobsqd.com

- Finnish recruiter: Liisa Mannerkoski - lm@jobsqd.com

- German recruiter: Lasse - LB@jobsqd.com

 

 

JobSquad IVSKøbenhavn K2020-01-29T00:00:002020-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicekonsulent på telefonen - til erhvervskunder i en større koncern i København

Centrum Personale A/S

København K
En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt. Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at passe kunderne og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når d...
Indrykket:23. januar 2020

Handelselev med interesse for kundeservice

Ofir A/S

Søborg
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor a...
Indrykket:13. februar 2020

Kundeservice- og salgsmedarbejdere til SALESCORP

Salescorp Denmark ApS

København S
Er du vores nye kollega? Vi har brug for ekstra hænder, da vi vækster og derfor har flere henvendelser i vores kundeservice, og det er vigtigt for os at vi får serviceret vores kunder, når de tager kontakt. Der er nu mulighed for at blive en del af ...
Indrykket:3. februar 2020

Service- og salgskonsulenter til Aller Media i København [SØG I DAG)

MOMENT A/S

København V
Kan du lide at yde sublim kundeservice over telefon, og trives du med at fortælle kunderne om deres muligheder? Så læs her. Jobbet Vi søger lige nu en superstjerne til Aller Medias kundeservice og vi er på udkig efter dig, som elsker at yde en subli...
Indrykket:3. februar 2020

We are looking for Customer Service Specialists in Cyprus

JobSquad IVS

København K
Do you like sun, and are you open for a new lifestyle? If you have a flair for customer service and if you want to get an insight in a new and fast growing industry, then this is the job for you!We are currently looking for Danish, Swedish, Finnish,...
Indrykket:29. januar 2020