Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Roskilde Kommune søger en skoleleder til specialskolen Nordgårdsskolen

Om Nordgårdsskolen 
 
Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker.  
 
Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog.  
 
Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. 
 
Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer.  
 
Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter/videreuddannelse og supervision. 
 
Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. 
 
Jobprofil 
 
Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for.  
 
Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. 
 
Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer.  
 
Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er ”et must”. Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. 
 
Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. 
 
Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: 
  • Ledelseserfaring – gerne fra specialområdet 
  • Relevantuddannelsesmæssig baggrund  
  • Erfaring og uddannelse inden for specialområdet 
  • Lederuddannelse – eller i gang med en 
  • Kendskab til – og gerne erfaring med – den neuroaffektive udviklingspsykologi  
  • Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet 
  • Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere 
  • Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere 
  • Indsigt i og respekt for god økonomistyring  
Personlige kompetencer: 
  • Ordentlighed i ord og handling 
  • Gode kommunikative og relationelle kompetencer 
  • Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum 
  • Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer 
  • Empati, rummelig og robusthed 
  • Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati 
  • Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært 
  • Har humor og selvironi
Løn- og ansættelsesforhold 
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. 
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. 
 
Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. 
 
Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 1371 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026015Phoenix-d385acdf12019-05-16T16:01:44.900Roskilde Kommune søger en skoleleder til specialskolen Nordgårdsskolen
Om Nordgårdsskolen 
 
Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker.  
 
Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog.  
 
Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. 
 
Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer.  
 
Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter/videreuddannelse og supervision. 
 
Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. 
 
Jobprofil 
 
Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for.  
 
Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. 
 
Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer.  
 
Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er ”et must”. Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. 
 
Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. 
 
Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: 
  • Ledelseserfaring – gerne fra specialområdet 
  • Relevantuddannelsesmæssig baggrund  
  • Erfaring og uddannelse inden for specialområdet 
  • Lederuddannelse – eller i gang med en 
  • Kendskab til – og gerne erfaring med – den neuroaffektive udviklingspsykologi  
  • Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet 
  • Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere 
  • Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere 
  • Indsigt i og respekt for god økonomistyring  
Personlige kompetencer: 
  • Ordentlighed i ord og handling 
  • Gode kommunikative og relationelle kompetencer 
  • Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum 
  • Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer 
  • Empati, rummelig og robusthed 
  • Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati 
  • Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært 
  • Har humor og selvironi
Løn- og ansættelsesforhold 
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. 
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. 
 
Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. 
 
Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 1371 
 
2019-06-10T12:50:07.577 Om Nordgårdsskolen Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker. Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog. Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer. Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter videreuddannelse og supervision. Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. Jobprofil Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for. Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer. Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er et must . Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: Ledelseserfaring gerne fra specialområdet Relevantuddannelsesmæssig baggrund Erfaring og uddannelse inden for specialområdet Lederuddannelse eller i gang med en Kendskab til og gerne erfaring med den neuroaffektive udviklingspsykologi Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere Indsigt i og respekt for god økonomistyring Personlige kompetencer: Ordentlighed i ord og handling Gode kommunikative og relationelle kompetencer Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer Empati, rummelig og robusthed Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært Har humor og selvironi Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 137110Phoenixd385acdf101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=359&ProjectId=197122&DepartmentId=18353&MediaId=5545&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3529390Roskilde Kommune - Skole og Klub11Kildegården 6a4000RoskildeDKDanmarkORS/d385acdf_logo.pngORS/Small/d385acdf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent762544RoskildeMinimum19712200016-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/22.jpgRoskilde Kommune søger en skoleleder til specialskolen Nordgårdsskolen12008001Dansk3Læse/ tale122914Skoleleder6Ledelse9Undervisning og pædagogik361840766noreply@ofir.comDanmarkDanmark330136180Ambitiøs, åben og vedholdende skoleleder til Fløng SkoleRobot Som skoleleder motiveres du af at skabe resultater sammen med dit personale og brænder for at skabe verdens bedste skole ud fra tankerne i fremtidens skole som er udgangspunktet for vores måde at arbejde med skoleudvikling i Høje-Taastrup. Du har stærke relationelle kompetencer og et naturligt beslutningstalent - og så har du styr på økonomien. Vi har brug for dig, der er en synlig leder og er klar til at møde elever, personale, forældre og eksterne samarbejdspartnere med åbent sind og blik for muligheder. Du ved af erfaring, at en god skole udvikles i fællesskab ved at lede og sikre følgeskab. I samarbejdet bidrager du dels med en god portion empati og dels med mod og handlekraft, når beslutninger skal træffes. Du bliver leder for et stærkt lederteam, hvor du, SFO-leder pæd. leder og souschef sammen bruger jeres kompetencer på tværs og også udfører praktiske driftsopgaver i hverdagen. Du bliver desuden en del af skoleledergruppen, hvor vi har en stærk kultur for at hjælpe hinanden. Hvad har du med? Vi forestiller os, at du har erfaring med skoleledelse. Til en eventuel samtale vil vi bede dig fortælle om de succeser, du har opnået som leder, og hvad du selv vurderer som betydningsfuldt i den forbindelse. Det er et krav, at du er læreruddannet og har en lederuddannelse på minimum diplomniveau. Du skal være stærk på relationer for dem er der mange af i et skolelederjob hos os. Det skal falde dig naturligt at lytte og medinddrage, uanset om det er til en elev, en medarbejder, en lederkollega eller en forælder. Vi lægger vægt på, at du gennem tidligere lederjobs er kendt for værdier som åbenhed, tillid, delegering, ligeværdighed og troværdighed. Plads til alle men ikke til alt Du bliver en del af en skole og en arbejdsplads, som har et pædagogisk grundsyn, der er systemisk og anerkendende i forhold til undervisning, læring og opgaver. Vi ønsker at skabe fællesskab og medinddragelse på mange planer i hverdagen og arbejder aktivt på at opretholde vores gode arbejdsmiljø. Vi har en klar pædagogisk retning og en vilje til at sætte fokus på både dannelse og faglighed. Fløng Skole er en 2-3 sporet skole med 520 elever fra 0.-9. klasse. Vi har indført røgfri arbejdstid for personalet og eleverne har røgfri skoletid. Skolen ligger i den vestlige del af Høje-Taastrup Kommune tæt på Roskilde. Vi er en skole med gode undervisningsfaciliteter og store grønne udeområder. På Fløng Skole sætter vi pris på mangfoldighed, og vi gør en dyd ud af vores samarbejde, så vores elever hele vejen rundt oplever tryghed, udvikling og et fagligt stærkt læringsmiljø. Vi ønsker at få en leder til skolen, som vil fortsætte vores arbejde med at forbedre elevernes både faglige og sociale trivsel. Samtidig skal dit blik for medarbejdernes trivsel også være stærkt. Samarbejde ud over skolen For at lykkes i jobbet er det vigtigt, at du er indstillet på at se ud over skolen. Det betyder blandt andet, at du skal indgå i et forpligtende og konstruktivt samarbejde med lokalsamfundet, de andre skoler og Institutions- og Skolecentret på rådhuset. Vi ser også gerne, at vores nye skoleleder ser muligheder og er synlig i samarbejdet med vores lokalområde. Yderligere information Jobbet ønskes besat pr. 1. marts 2020. Vi ser gerne, at du kommer ud og besøger skolen og møder os. Ansættelsen sker på kontraktvilkår i henhold til gældende overenskomst med den behandlingsberettigede organisation efter forhandling, og der er ingen øvre arbejdstid. Ansøgningsfrist den 5. januar 2020 Første ansættelsessamtale afholdes den 15. januar 2020 og anden samtale den 20. januar 2020. Der vil skulle besvares et spørgeskema til en personlighedsprofil af udvalgte kandidater inden anden samtale. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder, og du bedes derfor have min. 2 referencer med til samtalen. Der indhentes desuden ved ansættelse straffeattest og børneattest. Ansættelsen vil være betinget af at disse er tilfredsstillende. Ansøgning, CV, og anden relevant dokumentation skal sendes elektronisk. Hvis du vil høre mere eller vil aftale tid til et besøg på skolen, er du velkommen til at kontakte Anne-Marie Andreasen på 43352250. Du kan læse mere om vores skole her.Som skoleleder motiveres du af at skabe resultater sammen med dit personale og brænder for at skabe verdens bedste skole ud fra tankerne i fremtidens skole – som er udgangspunktet for vores måde at arbejde med skoleudvikling i Høje-Taastrup. Du har stærke relationelle kompetencer og et naturligt beslutningstalent - og så har du styr på økonomien.

Vi har brug for dig, der er en synlig leder og er klar til at møde elever, personale, forældre og eksterne samarbejdspartnere med åbent sind og blik for muligheder. Du ved af erfaring, at en god skole udvikles i fællesskab – ved at lede og sikre følgeskab. I samarbejdet bidrager du dels med en god portion empati og dels med mod og handlekraft, når beslutninger skal træffes. Du bliver leder for et stærkt lederteam, hvor du, SFO-leder/pæd. leder og souschef sammen bruger jeres kompetencer på tværs og også udfører praktiske driftsopgaver i hverdagen. Du bliver desuden en del af skoleledergruppen, hvor vi har en stærk kultur for at hjælpe hinanden.

Hvad har du med?
Vi forestiller os, at du har erfaring med skoleledelse. Til en eventuel samtale vil vi bede dig fortælle om de succeser, du har opnået som leder, og hvad du selv vurderer som betydningsfuldt i den forbindelse. Det er et krav, at du er læreruddannet og har en lederuddannelse på minimum diplomniveau.

Du skal være stærk på relationer for dem er der mange af i et skolelederjob hos os. Det skal falde dig naturligt at lytte og medinddrage, uanset om det er til en elev, en medarbejder, en lederkollega eller en forælder. Vi lægger vægt på, at du gennem tidligere lederjobs er kendt for værdier som åbenhed, tillid, delegering, ligeværdighed og troværdighed.

Plads til alle – men ikke til alt
Du bliver en del af en skole og en arbejdsplads, som har et pædagogisk grundsyn, der er systemisk og anerkendende i forhold til undervisning, læring og opgaver. Vi ønsker at skabe fællesskab og medinddragelse på mange planer i hverdagen og arbejder aktivt på at opretholde vores gode arbejdsmiljø. Vi har en klar pædagogisk retning og en vilje til at sætte fokus på både dannelse og faglighed.

Fløng Skole er en 2-3 sporet skole med 520 elever fra 0.-9. klasse. Vi har indført røgfri arbejdstid for personalet og eleverne har røgfri skoletid. Skolen ligger i den vestlige del af Høje-Taastrup Kommune – tæt på Roskilde. Vi er en skole med gode undervisningsfaciliteter og store grønne udeområder.  På Fløng Skole sætter vi pris på mangfoldighed, og vi gør en dyd ud af vores samarbejde, så vores elever hele vejen rundt oplever tryghed, udvikling og et fagligt stærkt læringsmiljø. Vi ønsker at få en leder til skolen, som vil fortsætte vores arbejde med at forbedre elevernes både faglige og sociale trivsel. Samtidig skal dit blik for medarbejdernes trivsel også være stærkt.

Samarbejde ud over skolen
For at lykkes i jobbet er det vigtigt, at du er indstillet på at se ud over skolen. Det betyder blandt andet, at du skal indgå i et forpligtende og konstruktivt samarbejde med lokalsamfundet, de andre skoler og Institutions- og Skolecentret på rådhuset. Vi ser også gerne, at vores nye skoleleder ser muligheder og er synlig i samarbejdet med vores lokalområde.

Yderligere information 
Jobbet ønskes besat pr. 1. marts 2020. Vi ser gerne, at du kommer ud og besøger skolen og møder os. Ansættelsen sker på kontraktvilkår i henhold til gældende overenskomst med den behandlingsberettigede organisation efter forhandling, og der er ingen øvre arbejdstid.

Ansøgningsfrist den 5. januar 2020
Første ansættelsessamtale afholdes den 15. januar 2020 og anden samtale den 20. januar 2020. Der vil skulle besvares et spørgeskema til en personlighedsprofil af udvalgte kandidater inden anden samtale.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder, og du bedes derfor have min. 2 referencer med til samtalen. Der indhentes desuden ved ansættelse straffeattest og børneattest. Ansættelsen vil være betinget af at disse er tilfredsstillende.

Ansøgning, CV, og anden relevant dokumentation skal sendes elektronisk.

Hvis du vil høre mere eller vil aftale tid til et besøg på skolen, er du velkommen til at kontakte Anne-Marie Andreasen på 43352250. Du kan læse mere om vores skole her.


 

Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-12-05T00:00:002020-01-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs, åben og vedholdende skoleleder til Fløng Skole

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Som skoleleder motiveres du af at skabe resultater sammen med dit personale og brænder for at skabe verdens bedste skole ud fra tankerne i fremtidens skole som er udgangspunktet for vores måde at arbejde med skoleudvikling i Høje-Taastrup. Du har st...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:5. januar 2020