Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Roskilde Kommune søger en skoleleder til specialskolen Nordgårdsskolen

Om Nordgårdsskolen 
 
Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker.  
 
Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog.  
 
Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. 
 
Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer.  
 
Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter/videreuddannelse og supervision. 
 
Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. 
 
Jobprofil 
 
Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for.  
 
Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. 
 
Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer.  
 
Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er ”et must”. Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. 
 
Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. 
 
Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: 
  • Ledelseserfaring – gerne fra specialområdet 
  • Relevantuddannelsesmæssig baggrund  
  • Erfaring og uddannelse inden for specialområdet 
  • Lederuddannelse – eller i gang med en 
  • Kendskab til – og gerne erfaring med – den neuroaffektive udviklingspsykologi  
  • Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet 
  • Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere 
  • Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere 
  • Indsigt i og respekt for god økonomistyring  
Personlige kompetencer: 
  • Ordentlighed i ord og handling 
  • Gode kommunikative og relationelle kompetencer 
  • Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum 
  • Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer 
  • Empati, rummelig og robusthed 
  • Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati 
  • Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært 
  • Har humor og selvironi
Løn- og ansættelsesforhold 
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. 
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. 
 
Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. 
 
Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 1371 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026015Phoenix-d385acdf12019-05-16T16:01:44.900Roskilde Kommune søger en skoleleder til specialskolen Nordgårdsskolen
Om Nordgårdsskolen 
 
Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker.  
 
Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog.  
 
Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. 
 
Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer.  
 
Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter/videreuddannelse og supervision. 
 
Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. 
 
Jobprofil 
 
Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for.  
 
Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. 
 
Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer.  
 
Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er ”et must”. Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. 
 
Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. 
 
Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: 
  • Ledelseserfaring – gerne fra specialområdet 
  • Relevantuddannelsesmæssig baggrund  
  • Erfaring og uddannelse inden for specialområdet 
  • Lederuddannelse – eller i gang med en 
  • Kendskab til – og gerne erfaring med – den neuroaffektive udviklingspsykologi  
  • Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet 
  • Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere 
  • Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere 
  • Indsigt i og respekt for god økonomistyring  
Personlige kompetencer: 
  • Ordentlighed i ord og handling 
  • Gode kommunikative og relationelle kompetencer 
  • Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum 
  • Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer 
  • Empati, rummelig og robusthed 
  • Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati 
  • Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært 
  • Har humor og selvironi
Løn- og ansættelsesforhold 
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. 
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. 
 
Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. 
 
Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 1371 
 
2019-06-10T12:50:07.577 Om Nordgårdsskolen Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker. Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog. Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer. Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter videreuddannelse og supervision. Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. Jobprofil Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for. Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer. Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er et must . Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: Ledelseserfaring gerne fra specialområdet Relevantuddannelsesmæssig baggrund Erfaring og uddannelse inden for specialområdet Lederuddannelse eller i gang med en Kendskab til og gerne erfaring med den neuroaffektive udviklingspsykologi Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere Indsigt i og respekt for god økonomistyring Personlige kompetencer: Ordentlighed i ord og handling Gode kommunikative og relationelle kompetencer Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer Empati, rummelig og robusthed Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært Har humor og selvironi Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 137110Phoenixd385acdf101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=359&ProjectId=197122&DepartmentId=18353&MediaId=5545&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3529390Roskilde Kommune - Skole og Klub11Kildegården 6a4000RoskildeDKDanmarkORS/d385acdf_logo.pngORS/Small/d385acdf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent762544RoskildeMinimum19712200016-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/22.jpgEr du en fagligt stærk Skoleleder?12008001Dansk3Læse/ tale122914Skoleleder6Ledelse9Undervisning og pædagogik361840766noreply@ofir.comDanmarkDanmark330046205Hola! Vil du undervise i spansk?Robot Spansk er det næstmest anvendte modersmål i verden. Det er et af de seks officielle sprog i FN og er et af de officielle sprog i EU. Vi skal som noget nyt udbyde faget spansk som undervisningsfag på forsøgsbasis. Vi har derfor en helt særlig stilling til dig, som er en haj til spansk. Vi søger en timelærer, der kan udvikle og undervise i faget. I første omgang har vi mulighed for at oprette et hold modul og stillingen er tidsbegrænset til den 30. juni 2020. På Absalon er vi meget optagede af, at vi har en levende og engagerende undervisning. Når det, som med faget spansk, tilmed er et helt nyt område for os, er vi ekstra opmærksomme på, hvordan vi kan udvikle det bedste udgangspunkt for at undervise. Din profil Vi søger en underviser, der både har lyst til og mod på at arbejde med at udvikle et helt nyt område på læreruddannelsen. Kan du nikke genkendende til disse udsagn, så kan det være dig vi søger: En engageret underviser. Du har erfaring med undervisning af voksne og forstår at gøre din undervisning engagerende og vedkommende. Undervisningen vil i første omgang foregå på vores e-læringsplatform og derfor er det også en fordel, at du har erfaring med netbaserede undervisningsformer. Stærke spanskfaglige kompetencer. Du har indgående erfaring med at anvende og videreformidle dine spanskkundskaber. Kan arbejde selvstændigt. Da du er vores eneste spanskunderviser, er det dig, der driver faget. Det er derfor vigtigt, at du trives i dit eget selskab, selvom du selvfølgelig kan sparre med dine kollegaer. Derudover forventer vi os, at du: har en uddannelse på kandidat- eller masterniveau inden for et spanskfagligt område. Dine arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt være: Undervisning af fremtidens lærere i spansk. Din primære opgave vil være at udvikle, planlægge og gennemføre undervisningsaktiviteter på grunduddannelsen som e-læring Fagligt samarbejde og sparring er en del af hverdagen. Du vil som timelærer blive en del af et fagligt fællesskab. Du vil ofte skulle samarbejde med andre faggrupper fx deltage i møder i fremmedsprogsgruppen når undervisningsforløb skal sammensættes eller når læringsformater skal udvikles, testes og evalueres. Dine kollegaer I Center for Skole og Læring har vi som udgangspunkt en stærk kultur for samarbejde. Vi har en opdeling inden for forskellige fagområder, og du vil være placeret inden for fremmedsprogsområdet, hvor du vil have mulighed for kollegial sparring med kolleger der underviser i fagene tysk og engelsk. Vores omgangstone er både uformel og konstruktiv. Sådan ansøger du Ansættelse sker i henhold til Cirkulære af 17. januar 2001 om Timelønnet undervisning Stillingen er på deltid og vi vil gerne have, at du begynder senest den 15. august 2019 Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Morten Birk Hansen på telefon 7248 2886 Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side, senest den 5. juli 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 32. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.Spansk er det næstmest anvendte modersmål i verden. Det er et af de seks officielle sprog i FN og er et af de officielle sprog i EU.

Vi skal som noget nyt udbyde faget spansk som undervisningsfag på forsøgsbasis. Vi har derfor en helt særlig stilling til dig, som er en haj til spansk. Vi søger en timelærer, der kan udvikle og undervise i faget. I første omgang har vi mulighed for at oprette et hold/modul og stillingen er tidsbegrænset til den 30. juni 2020.

På Absalon er vi meget optagede af, at vi har en levende og engagerende undervisning. Når det, som med faget spansk, tilmed er et helt nyt område for os, er vi ekstra opmærksomme på, hvordan vi kan udvikle det bedste udgangspunkt for at undervise. Din profil

Vi søger en underviser, der både har lyst til og mod på at arbejde med at udvikle et helt nyt område på læreruddannelsen. Kan du nikke genkendende til disse udsagn, så kan det være dig vi søger:

En engageret underviser. Du har erfaring med undervisning af voksne og forstår at gøre din undervisning engagerende og vedkommende. Undervisningen vil i første omgang foregå på vores e-læringsplatform og derfor er det også en fordel, at du har erfaring med netbaserede undervisningsformer.

Stærke spanskfaglige kompetencer. Du har indgående erfaring med at anvende og videreformidle dine spanskkundskaber.

Kan arbejde selvstændigt. Da du er vores eneste spanskunderviser, er det dig, der driver faget. Det er derfor vigtigt, at du trives i dit eget selskab, selvom du selvfølgelig kan sparre med dine kollegaer.

Derudover forventer vi os, at du:
  • har en uddannelse på kandidat- eller masterniveau inden for et spanskfagligt område.

Dine arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt være:
Undervisning af fremtidens lærere i spansk. Din primære opgave vil være at udvikle, planlægge og gennemføre undervisningsaktiviteter på grunduddannelsen som e-læring

Fagligt samarbejde og sparring er en del af hverdagen. Du vil som timelærer blive en del af et fagligt fællesskab. Du vil ofte skulle samarbejde med andre faggrupper fx deltage i møder i fremmedsprogsgruppen når undervisningsforløb skal sammensættes eller når læringsformater skal udvikles, testes og evalueres.

Dine kollegaer
I Center for Skole og Læring har vi som udgangspunkt en stærk kultur for samarbejde. Vi har en opdeling inden for forskellige fagområder, og du vil være placeret inden for fremmedsprogsområdet, hvor du vil have mulighed for kollegial sparring med kolleger der underviser i fagene tysk og engelsk. Vores omgangstone er både uformel og konstruktiv.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker i henhold til Cirkulære af 17. januar 2001 om Timelønnet undervisning Stillingen er på deltid og vi vil gerne have, at du begynder senest den 15. august 2019
  • Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte uddannelsesleder Morten Birk Hansen på telefon 7248 2886
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side, senest den 5. juli 2019
  • Vi forventer at holde samtaler i uge 32.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management oRoskilde2019-06-19T00:00:002019-07-05T00:00:00
330034442Skoleleder til Høje Taastrup PrivatskoleRobot Vi søger en engageret, vedholdende og didaktisk stærk skoleleder med gode relationskompetencer til Høje Taastrup Privatskole. Vi er en skole i Høje Taastrup, der søger en ny skoleleder, som har lyst til at stå i spidsen for en stærk skole i et engageret lokalmiljø. Skolen er kendt for at have et voksende elevoptag blandt områdets børn og afspejler derfor en bredt sammensat elevgruppe. Høje Taastrup Privatskole har været en et sporet skole fra 1.-9. klasse, der i år er udvidet til to spor. Vi er på nuværende tidspunkt ca. 250 elever og 30 medarbejdere. Vi søger en skoleleder, der vil stå i spidsen for den fortsat positive udvikling af elevoptag og fastholdelse af elever gennem det samlede skoleforløb. Vi ønsker en synlig og pædagogisk skoleleder, som er engageret og nærværende i alle aspekter af skolens liv også i samarbejdet med lokale aktører. Skolens værdier skal være tydelige i hverdagen, og derfor er det afgørende, at skolelederen påtager sig ansvaret for at gå forrest i det arbejde. Vi søger en skoleleder, som har stærke strategiske kompetencer i forhold til at kunne planlægge en langsigtet udvikling med henblik på at øge høj faglighed, trivsel og fastholdelse af skolens elever i hele skoleforløbet. Forventninger til dig Erfaring fra skoleledelse og en relevant ledelsesuddannelse. Relationelle og empatiske kommunikative kompetencer både i forhold til forældre, personale og elever. Lyst og evne til at involvere lokale samarbejdspartnere samt gode kommunikationsevner. Evne til at udøve demokratisk og taktfuld personaleledelse gennem tilrettelæggelse af strukturerede processer og gennemsigtighed i beslutninger. Har blik for det psykiske arbejdsmiljø for alle ansatte, såvel det forebyggende som det opfølgende arbejde. Desuden forventer vi, at du kan udvise forståelse for skolens økonomiske drift og anlægge et strategisk perspektiv. holde et fast fokus på elevernes samlede faglige resultater og progression. lede en skole med en sammensat elevgruppe med forskellige behov og forudsætninger en skole, hvor eleverne er ressourcer for hinanden. fungere som leder, sparringspartner og fortsat udvikler af skolens ledelsesteam. stå i spidsen for at fortsætte udviklingen af skolens røde tråd i samarbejde med medarbejdere og skolebestyrelse gerne med fokus på gode fællesskabende traditioner. Vi tilbyder 250 dejlige og engagerede elever. et samarbejde med en velmotiveret og engageret skolebestyrelse. en skole med ambitiøse lærere, børnehaveklasseledere og pædagoger, der er særdeles optaget af elevernes læring og trivsel. en skole med et godt samarbejdsklima. Om Høje Taastrup Privatskole Høje Taastrup Privatskole er en skole, der ligger i Høje Taastrup Kommune. En skole i rivende udvikling med masser af udfordringer og muligheder. Høje Taastrup Privatskole med fokus på høj faglighed. Skolen er etableret af en gruppe forældre fra Taastrup, der ønskede et alternativ til folkeskolen, hvor fokus var den enkelte elevs dannelse. Høje Taastrup Privatskole er en privatskole med mange traditioner på trods af skolens forholdsvise korte eksistens, og nye traditioner kommer til hvert år. I Høje Taastrup Privatskole lægger vi stor vægt på faglig ledelse, der fremmer elevernes progression, og vi har en skoleledelsesprofil og indsatser, der understøtter dette. AnsættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Forventet tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest derefter. Yderligere oplysninger Du er velkommen til at kontakte bestyrelsesformand Fatih Ari på 2618 1423 for nærmere information. Vi opfordrer endvidere til at aftale et besøg på skolen. Se også skolens hjemmeside https: www.htps.dk. Søg stillingen via nedenstående link senest den 15. juni 2019. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Vi søger en engageret, vedholdende og didaktisk stærk skoleleder med gode relationskompetencer til Høje Taastrup Privatskole.


Vi er en skole i Høje Taastrup, der søger en ny skoleleder, som har lyst til at stå i spidsen for en stærk skole i et engageret lokalmiljø. Skolen er kendt for at have et voksende elevoptag blandt områdets børn og afspejler derfor en bredt sammensat elevgruppe. Høje Taastrup Privatskole har været en et sporet skole fra 1.-9. klasse, der i år er udvidet til to spor. Vi er på nuværende tidspunkt ca. 250 elever og 30 medarbejdere.


Vi søger en skoleleder, der vil stå i spidsen for den fortsat positive udvikling af elevoptag og fastholdelse af elever gennem det samlede skoleforløb. Vi ønsker en synlig og pædagogisk skoleleder, som er engageret og nærværende i alle aspekter af skolens liv også i samarbejdet med lokale aktører. Skolens værdier skal være tydelige i hverdagen, og derfor er det afgørende, at skolelederen påtager sig ansvaret for at gå forrest i det arbejde.

 

Vi søger en skoleleder, som har stærke strategiske kompetencer i forhold til at kunne planlægge en langsigtet udvikling med henblik på at øge høj faglighed, trivsel og fastholdelse af skolens elever i hele skoleforløbet.


Forventninger til dig

  • Erfaring fra skoleledelse og en relevant ledelsesuddannelse.
  • Relationelle og empatiske kommunikative kompetencer både i forhold til forældre, personale og elever.
  • Lyst og evne til at involvere lokale samarbejdspartnere samt gode kommunikationsevner.
  • Evne til at udøve demokratisk og taktfuld personaleledelse gennem tilrettelæggelse af strukturerede processer og gennemsigtighed i beslutninger.
  • Har blik for det psykiske arbejdsmiljø for alle ansatte, såvel det forebyggende som det opfølgende arbejde.

 

Desuden forventer vi, at du kan

  • udvise forståelse for skolens økonomiske drift og anlægge et strategisk perspektiv.
  • holde et fast fokus på elevernes samlede faglige resultater og progression.
  • lede en skole med en sammensat elevgruppe med forskellige behov og forudsætninger – en skole, hvor eleverne er ressourcer for hinanden.
  • fungere som leder, sparringspartner og fortsat udvikler af skolens ledelsesteam.
  • stå i spidsen for at fortsætte udviklingen af skolens røde tråd i samarbejde med medarbejdere og skolebestyrelse gerne med fokus på gode fællesskabende traditioner.

 

Vi tilbyder

  • 250 dejlige og engagerede elever.
  • et samarbejde med en velmotiveret og engageret skolebestyrelse.
  • en skole med ambitiøse lærere, børnehaveklasseledere og pædagoger, der er særdeles optaget af elevernes læring og trivsel.
  • en skole med et godt samarbejdsklima.

 

Om Høje Taastrup Privatskole

Høje Taastrup Privatskole er en skole, der ligger i Høje Taastrup Kommune. En skole i rivende udvikling med masser af udfordringer og muligheder. Høje Taastrup Privatskole med fokus på høj faglighed. Skolen er etableret af en gruppe forældre fra Taastrup, der ønskede et alternativ til folkeskolen, hvor fokus var den enkelte elevs dannelse. 


Høje Taastrup Privatskole er en privatskole med mange traditioner på trods af skolens forholdsvise korte eksistens, og nye traditioner kommer til hvert år.

 

I Høje Taastrup Privatskole lægger vi stor vægt på faglig ledelse, der fremmer elevernes progression, og vi har en skoleledelsesprofil og indsatser, der understøtter dette.

 

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Forventet tiltrædelse den 1. august 2019 eller snarest derefter.


Yderligere oplysninger

Du er velkommen til at kontakte bestyrelsesformand Fatih Ari på 2618 1423 for nærmere information.

 

Vi opfordrer endvidere til at aftale et besøg på skolen. Se også skolens hjemmeside https://www.htps.dk.


Søg stillingen via nedenstående link senest den 15. juni 2019. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Høje Taastrup PrivatskoleTaastrup2019-05-29T00:00:002019-07-24T00:00:00
330034645Learning Experience DesignerRobot Creating best in class learning experiences in LEO Pharma LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO Pharma in succeeding with our strategy, therefore LEO Pharma Academy is currently being built and we are looking for new passionate learning professionals to join our team. The Learning Experience Designer will be responsible for analyzing learning needs and transforming them into impactful learning designs by creating best in class learning experiences that ensure impactful learning in the flow of work that support the overall LEO Pharma strategy. LEO Pharma Academy is a part of LEO Pharma s Strategy Execution and Change unit with a big agenda. Becoming part of our team will give you the opportunity to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world. The job The Learning Experience designer will: Uncover learning needs and objectives by designing and facilitating workshops with content SME s within LEO Pharma Create impactful and engaging learning journeys that make learners come back for more Produce learning journeys including digital learning deliveries and create learning flows in our Learning experience portal (LXP) Work with data analytics to show correlation between learning, engagement and business outcome Develop best in class learning assets that meet global standards Other Tasks: The Learning Experience Designer will have an active role in setting up, implementing and rolling out the new Learning Experience Portal to all of LEO Pharma globally. You will participate in a network of learning professionals in LEO Pharma, share best practice and collaborate across our organization. As you will be part of a newly established team you will also play an active part in creating a great L D team where we build on each other s strengths, work agile, deliver high quality learning to the business and have a lot of fun. Your qualifications You have deep knowledge in learning and keep your knowledge sharp by following the newest research and trends. You are experienced in digital learning (videographer, storyteller etc.) and in creating engaging digital learning designs. You also know how to balance digital with other learning activities to ensure the highest impact. You work well together with subject matters experts and engage your stakeholders when co-creating learning journeys. You have experience with building impactful learning experiences in a global company and you are motivated by being part of a newly established function in LEO Pharma. Professional competencies: Degree in learning, HR, Digital solutions, Business Psychology etc. 5 years of experience in learning Strong track record in agile ways of working Subject matter expert on future digital learning: systems, MOOCs, VR, AI, machine learning and proven record on creating seamless just-in-time and data driven learning in the flow of work Mastery in English, written and spoken Skills such as agility, creativity, collaboration and communicating effectively are critical. In addition, you are structured, good at planning and you know that impact data is key. You are analytical strategic and driven by turning it into deliveries, tangible results and business impact. Your new team You will be part of a newly established team of dedicated learning professionals. We will work closely together with the team in Strategy Execution Change who are driving LEO Pharma s transformational journey. In addition to yourself, 3-5 two learning professionals are expected to join our team in 2019. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma, you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world and at the same time create profitable growth. Contact and application If you have questions, please do not hesitate to contact Birgitte Riis, Global Head of Learning Development at 45 20210702. Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 20 June, but we will invite candidates for interviews at an ongoing basis. About LEO Pharma LEO Pharma helps people achieve healthy skin. By offering care solutions to patients in more than 100 countries globally, LEO Pharma supports people in managing their skin conditions. Founded in 1908 and owned by the LEO Foundation, the healthcare company has devoted decades of research and development to delivering products and solutions to people with skin conditions. LEO Pharma is headquartered in Denmark and employs around 5,400 people worldwide. For more information, visit www.leo-pharma.com.

Creating best in class learning experiences in LEO Pharma

LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world’s preferred dermatology care partner – and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO Pharma in succeeding with our strategy, therefore LEO Pharma Academy is currently being built and we are looking for new passionate learning professionals to join our team. The Learning Experience Designer will be responsible for analyzing learning needs and transforming them into impactful learning designs by creating best in class learning experiences that ensure impactful learning in the flow of work that support the overall LEO Pharma strategy.

LEO Pharma Academy is a part of LEO Pharma’s Strategy Execution and Change unit with a big agenda. Becoming part of our team will give you the opportunity to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world.

The job

The Learning Experience designer will:

  • Uncover learning needs and objectives by designing and facilitating workshops with content SME’s within LEO Pharma
  • Create impactful and engaging learning journeys that make learners come back for more
  • Produce learning journeys including digital learning deliveries and create learning flows in our Learning experience portal (LXP)
  • Work with data analytics to show correlation between learning, engagement and business outcome
  • Develop best in class learning assets that meet global standards

Other Tasks:

The Learning Experience Designer will have an active role in setting up, implementing and rolling out the new Learning Experience Portal to all of LEO Pharma globally. You will participate in a network of learning professionals in LEO Pharma, share best practice and collaborate across our organization. As you will be part of a newly established team you will also play an active part in creating a great L&D team where we build on each other’s strengths, work agile, deliver high quality learning to the business and have a lot of fun.

Your qualifications

You have deep knowledge in learning and keep your knowledge sharp by following the newest research and trends. You are experienced in digital learning (videographer, storyteller etc.) and in creating engaging digital learning designs. You also know how to balance digital with other learning activities to ensure the highest impact. You work well together with subject matters experts and engage your stakeholders when co-creating learning journeys. You have experience with building impactful learning experiences in a global company and you are motivated by being part of a newly established function in LEO Pharma.

Professional competencies:

  • Degree in learning, HR, Digital solutions, Business Psychology etc.
  • 5+ years of experience in learning
  • Strong track record in agile ways of working
  • Subject matter expert on future digital learning: systems, MOOCs, VR, AI, machine learning and proven record on creating seamless just-in-time and data driven learning in the flow of work
  • Mastery in English, written and spoken

Skills such as agility, creativity, collaboration and communicating effectively are critical. In addition, you are structured, good at planning and you know that impact data is key. You are analytical & strategic and driven by turning it into deliveries, tangible results and business impact.

Your new team

You will be part of a newly established team of dedicated learning professionals. We will work closely together with the team in Strategy Execution & Change who are driving LEO Pharma’s transformational journey. In addition to yourself, 3-5 two learning professionals are expected to join our team in 2019.

Join our mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma, you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world and at the same time create profitable growth.

Contact and application

If you have questions, please do not hesitate to contact Birgitte Riis, Global Head of Learning & Development at + 45 20210702.

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 20 June, but we will invite candidates for interviews at an ongoing basis.

About LEO Pharma

LEO Pharma helps people achieve healthy skin. By offering care solutions to patients in more than 100 countries globally, LEO Pharma supports people in managing their skin conditions. Founded in 1908 and owned by the LEO Foundation, the healthcare company has devoted decades of research and development to delivering products and solutions to people with skin conditions. LEO Pharma is headquartered in Denmark and employs around 5,400 people worldwide. For more information, visit www.leo-pharma.com.

LEO PHARMA A/SBallerup2019-06-03T00:00:002019-06-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Hola! Vil du undervise i spansk?

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o

Roskilde
Spansk er det næstmest anvendte modersmål i verden. Det er et af de seks officielle sprog i FN og er et af de officielle sprog i EU. Vi skal som noget nyt udbyde faget spansk som undervisningsfag på forsøgsbasis. Vi har derfor en helt særlig stillin...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Skoleleder til Høje Taastrup Privatskole

Høje Taastrup Privatskole

Taastrup
Vi søger en engageret, vedholdende og didaktisk stærk skoleleder med gode relationskompetencer til Høje Taastrup Privatskole. Vi er en skole i Høje Taastrup, der søger en ny skoleleder, som har lyst til at stå i spidsen for en stærk skole i et engag...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Learning Experience Designer

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Creating best in class learning experiences in LEO Pharma LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. Developing new competencies is a key enabler for LEO ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019