Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Roskilde Kommune søger en skoleleder til specialskolen Nordgårdsskolen

Om Nordgårdsskolen 
 
Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker.  
 
Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog.  
 
Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. 
 
Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer.  
 
Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter/videreuddannelse og supervision. 
 
Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. 
 
Jobprofil 
 
Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for.  
 
Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. 
 
Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer.  
 
Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er ”et must”. Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. 
 
Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. 
 
Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: 
  • Ledelseserfaring – gerne fra specialområdet 
  • Relevantuddannelsesmæssig baggrund  
  • Erfaring og uddannelse inden for specialområdet 
  • Lederuddannelse – eller i gang med en 
  • Kendskab til – og gerne erfaring med – den neuroaffektive udviklingspsykologi  
  • Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet 
  • Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere 
  • Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere 
  • Indsigt i og respekt for god økonomistyring  
Personlige kompetencer: 
  • Ordentlighed i ord og handling 
  • Gode kommunikative og relationelle kompetencer 
  • Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum 
  • Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer 
  • Empati, rummelig og robusthed 
  • Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati 
  • Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært 
  • Har humor og selvironi
Løn- og ansættelsesforhold 
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. 
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. 
 
Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. 
 
Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 1371 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026015Phoenix-d385acdf12019-05-16T16:01:44.900Roskilde Kommune søger en skoleleder til specialskolen Nordgårdsskolen
Om Nordgårdsskolen 
 
Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker.  
 
Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog.  
 
Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. 
 
Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer.  
 
Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter/videreuddannelse og supervision. 
 
Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. 
 
Jobprofil 
 
Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for.  
 
Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. 
 
Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer.  
 
Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er ”et must”. Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. 
 
Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. 
 
Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: 
  • Ledelseserfaring – gerne fra specialområdet 
  • Relevantuddannelsesmæssig baggrund  
  • Erfaring og uddannelse inden for specialområdet 
  • Lederuddannelse – eller i gang med en 
  • Kendskab til – og gerne erfaring med – den neuroaffektive udviklingspsykologi  
  • Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet 
  • Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere 
  • Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere 
  • Indsigt i og respekt for god økonomistyring  
Personlige kompetencer: 
  • Ordentlighed i ord og handling 
  • Gode kommunikative og relationelle kompetencer 
  • Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum 
  • Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer 
  • Empati, rummelig og robusthed 
  • Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati 
  • Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært 
  • Har humor og selvironi
Løn- og ansættelsesforhold 
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. 
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. 
 
Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. 
 
Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 1371 
 
2019-06-10T12:50:07.577 Om Nordgårdsskolen Nordgårdsskolen er en specialskole for normaltbegavede elever med store sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Eleverne kan også have forskellige diagnoser, angst- og skolevægringsproblematikker. Skolen har ca. 30 elever fordelt på tre aldersopdelte afdelinger. Personalet består af en skoleleder, en viceskoleleder, 22 lærere og pædagoger samt en socialrådgiver, en serviceleder og en sekretær. Desuden er der en tilknyttet en psykolog. Nordgårdsskolen er kendetegnet ved dygtige, dedikerede og erfarne medarbejdere, der arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper, i de selvstyrende teams. Der arbejdes ud fra en ressource- og relationsorienteret pædagogik, hvor læring, miljøterapi og familiearbejde går hånd i hånd gennem en integreret og helhedsorienteret indsats. Skolen har siden starten af 2018, arbejdet med neuroaffektiv udviklingspsykologi som et fælles forståelsesramme for elevgruppen og deres udfordringer. Faglighed og udvikling er vægtet højt - bl.a. i form af efter videreuddannelse og supervision. Nordgårdsskolen ligger i en gammel folkeskole, i et naturskønt område i Svogerslev og byder på gode, velindrettede og indbydende rammer både ude og inde. Jobprofil Roskilde Kommune er udfordret på et stigende antal børn med følelsesmæssige og sociale problemer og deraf følgende øgede antal visiteringer til skole- og dagbehandlingstilbud. Roskilde kommune ønsker i højere grad selv, at kunne rumme børn med sådanne udfordringer i egne skoler. Det er derfor tanken, at Nordgårdsskolens faglige profil skærpes ift. målgruppens behov, at kapaciteten på skolen øges, og at der ansættes relevant personale til denne opgave herunder endnu en psykolog, med ansvar for de behandlingsmæssige arbejde. Denne omstillingsproces skal den nye skoleleder stå i spidsen for. Som et element i denne proces, skal der arbejdes videre med det fundament skolen allerede står på herunder arbejdet med den fælles udviklingspsykologiske forståelsesramme. Det skal ligeledes arbejdes med samarbejdet med almenområdet, om styrkelse af skolernes inkluderende læringsmiljøer og Nordgårdsskolens elevers tilbagevenden til almenundervisningen. Dette skal ske i tæt samarbejde med skolens souschef, psykolog, socialrådgiver og det pædagogiske personale. Som leder skal man have et balanceret blik for ledelsesopgavens mange elementer. Lederen af Nordgårdsskolen har ansvaret for den daglige drift og udvikling af det skolefaglige og pædagogiske arbejde, hvor fokus på struktur, tydelighed, forudsigelighed og vedholdenhed, er et must . Den kommende leder skal kunne se sig selv inden for de ovenstående skitserede pædagogisk-psykologiske rammer. Skolelederen på Nordgårdsskolen, er en del af skolevæsenets samlede ledergruppe og referer til skolechefen. Det forventes, at Nordgårdsskolens leder spiller en aktiv rolle i skolevæsenets arbejde med styrkelse af inklusionsopgaven. Der vil i udvælgelsen af kandidater blive lagt vægt på følgende faglige kompetencer: Ledelseserfaring gerne fra specialområdet Relevantuddannelsesmæssig baggrund Erfaring og uddannelse inden for specialområdet Lederuddannelse eller i gang med en Kendskab til og gerne erfaring med den neuroaffektive udviklingspsykologi Evnen til at sætte retning for skolen og skabe følgeskab i personalet Evnen til at se det værdifulde i både medspil, og konstruktivt modspil fra dinemedarbejdere Evnen til at strukturere, fastholde og uddelegere Indsigt i og respekt for god økonomistyring Personlige kompetencer: Ordentlighed i ord og handling Gode kommunikative og relationelle kompetencer Stiller sig spidsen uden at bringe sig selv i centrum Gode samarbejdsevner og kan læne dig op ad andres faglige kompetencer Empati, rummelig og robusthed Evne til at lytte, god situationsfornemmelse og empati Brænderfor at gøre noget for børn, der har det svært Har humor og selvironi Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem KL og LC og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: 10. juni 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler 13. juni og 20 juni. Du er velkommen til at kontakte skolechef Holger Bloch Olsen, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderlige information på 4631 5201 eller 3084 137110Phoenixd385acdf101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=359&ProjectId=197122&DepartmentId=18353&MediaId=5545&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3529390Roskilde Kommune - Skole og Klub11Kildegården 6a4000RoskildeDKDanmarkORS/d385acdf_logo.pngORS/Small/d385acdf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent762544RoskildeMinimum19712200016-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d385acdf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/22.jpgEr du en fagligt stærk Skoleleder?12008001Dansk3Læse/ tale122914Skoleleder6Ledelse9Undervisning og pædagogik361840766noreply@ofir.comDanmarkDanmark330073981Tjørnegårdskolen søger viceskolelederBasic Tjørnegårdskolen søger ny viceskoleleder til multikulturel skole med høj faglighed og trivsel Tjørnegårdskolens grundholdning er, at læring og udvikling bedst sker i fællesskaber, i gode trygge relationer og i en positiv stemning. Vores viceskoleleder har fået job som skoleleder, derfor søger vi pr. 1. november 2019 en ny viceskoleleder. Tjørnegårdskolen ligger i Roskilde Vest. Skoledistriktet er kendetegnet ved et stort almennyttigt boligbyggeri, store villakvarterer og en dejlig natur. Vi bryster os af en stor, dejlig og meget varieret elevsammensætning, hvor ca. 1 3 del af eleverne har anden etnisk baggrund. Vi har 393 elever i almenklasser samt 73 elever i specialklasser. Vi er en udviklingsorienteret skole og på forkant med tidens strømninger inden for pædagogisk forskning og har en stærk tradition for at arbejde i teams både i forhold til undervisningens planlægning og udførelse. Vi har på skolen en kultur, som er kendetegnet af høj grad af elev- og medarbejderinddragelse og har fokus på, at trivslen hos alle er høj. Vi arbejder med inkluderende fællesskaber, hvorfor vi prioriterer læringsmiljøer af høj kvalitet, således at den enkelte elev får de mest optimale muligheder for læring og trivsel. Vi søger en viceskoleleder, der sammen med det øvrige ledelsesteam bestående af skoleleder, afdelingsleder, pædagogisk leder samt leder af specialklasserne har lyst til at arbejde med en mangfoldig elevgruppe, og som har lyst til at udvikle sig sammen med ledelsesteamet. Vores nye viceskoleleder skal kunne trives i en kultur med fokus på inddragelse, sparring og dialog med personalet. Læs den uddybende stillingsprofil På skolens hjemmeside https: tjornegaardskolen.aula.dk kan du læse meget mere om skolen. Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019 eller snarest muligt. Ansøgningsfrist er d. 11. september 2019. Uddybende oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til skoleleder Annette Rasmussen på mobil 2164 8684

Tjørnegårdskolen søger ny viceskoleleder til multikulturel skole med høj faglighed og trivsel

Tjørnegårdskolens grundholdning er, at læring og udvikling bedst sker i fællesskaber, i gode trygge relationer og i en positiv stemning.

Vores viceskoleleder har fået job som skoleleder, derfor søger vi pr. 1. november 2019 en ny viceskoleleder.

Tjørnegårdskolen ligger i Roskilde Vest. Skoledistriktet er kendetegnet ved et stort almennyttigt boligbyggeri, store villakvarterer og en dejlig natur. Vi bryster os af en stor, dejlig og meget varieret elevsammensætning, hvor ca. 1/3 del af eleverne har anden etnisk baggrund.

Vi har 393 elever i almenklasser samt 73 elever i specialklasser. Vi er en udviklingsorienteret skole og på forkant med tidens strømninger inden for pædagogisk forskning og har en stærk tradition for at arbejde i teams både i forhold til undervisningens planlægning og udførelse. Vi har på skolen en kultur, som er kendetegnet af høj grad af elev- og medarbejderinddragelse og har fokus på, at trivslen hos alle er høj. Vi arbejder med inkluderende fællesskaber, hvorfor vi prioriterer læringsmiljøer af høj kvalitet, således at den enkelte elev får de mest optimale muligheder for læring og trivsel.

Vi søger en viceskoleleder, der sammen med det øvrige ledelsesteam bestående af skoleleder, afdelingsleder, pædagogisk leder samt leder af specialklasserne har lyst til at arbejde med en mangfoldig elevgruppe, og som har lyst til at udvikle sig sammen med ledelsesteamet. Vores nye viceskoleleder skal kunne trives i en kultur med fokus på inddragelse, sparring og dialog med personalet.

Læs den uddybende stillingsprofil

På skolens hjemmeside https://tjornegaardskolen.aula.dk/ kan du læse meget mere om skolen.

Stillingen ønskes besat pr. 1. november 2019 eller snarest muligt.

Ansøgningsfrist er d. 11. september 2019.

Uddybende oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til skoleleder Annette Rasmussen på mobil 2164 8684

ORS/Small/88b2246f_logo.pngRoskilde Kommune - TjørnegårdskolenRoskilde2019-08-16T12:01:48.1372019-09-11T00:00:00
330062440Er du vores nye studieleder?Robot Studieleder til videreudvikling af uddannelsesmiljøet i Zealand Vi søger en engageret og struktureret studieleder til it-uddannelserne i Roskilde. Som studieleder i Roskilde indgår du i en ledergruppe bl.a. bestående af akademichefen og tre studieledere. Du får mulighed for at præge udviklingen lokalt og sikre, at Zealands undervisere også fremover har et stærkt udviklings- og erhvervsfokus. I samarbejde med akademichef, studieadministration, undervisere og studerende skal du sikre en stabil daglig planlægning og drift samt kvalitetsbaseret udvikling af vores it-uddannelser i Roskilde. Se vores video https: www.youtube.com watch?v ydWKv6HFRHo Du kommer til at arbejde i vores nye studiemiljø. Et helt nyt og moderne bygningskompleks, beliggende centralt i Roskilde i naturskønne omgivelser. Du kommer til at indgå i samarbejder på tværs af afdelinger og faglige miljøer omkring kvalitetsudvikling, ressourcestyring og uddannelsesudvikling i region Sjælland. Du vil som udgangspunkt have personaleansvar for ca. 20 personer. Dine arbejdsopgaver ansvarlig for delbudgetter og økonomistyringansvarlig for undervisernes kompetenceudviklingsplaner - herunder bl.a. MUS og adjunktforløbprioritering, fordeling og løbende opfølgning på underviserressourcersikring af erhvervslivsinddragelse og internationalisering i uddannelsesindholdkvalitetssikring af uddannelsernes faglige og pædagogiske niveau og de studerendes læringdeltage i tværgående Zealand-udvalg og netværkfacilitere udvikling af uddannelsernes videngrundlagsupportere aktiviteter i relation til efter- og videreuddannelse. Din profil Du er kandidat eller har en masteruddannelse, har erfaring med uddannelsesledelse samt faglig og pædagogisk udvikling. Vi ser gerne, at du har kendskab til efter- og videreuddannelsessystemet, og det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til uddannelsessektoren. Du må også gerne have en baggrund i it-verdenen, men dette er ikke et krav. Som person ønsker vi, at du er: udadvendt i en professionel sammenhæng, og evner at skabe en motiverende og professionel dialogi besiddelse af gode strategiske og analytiske evnereffektiv og systematisk i din opgaveløsning samt i din opfølgningi stand til at arbejde selvstændigt og samarbejde om fælles løsningerkvalitetsbevidst arbejder systematisk med kvalitet og kvalitetsopfølgningindstillet på en foranderlig hverdagerfaring i at styre projekter. Praktiske oplysninger Ansættelsen er på fuld tid efter gældende overenskomst og der ydes løn efter kvalifikationer. Arbejdsstedet er Zealand Sjællands Erhvervsakademi, Maglegårdsvej 2, 4000 Roskilde. Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelsesbevis samt anden relevant dokumentation via linket nedenfor. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019. Vi inviterer til samtale løbende, så søg allerede i dag og senest mandag den 26. august 2019 kl. 12.00. Spørgsmål til stillingen kan rettes til akademichef Peter Schwalbe på tlf. 5076 2668 eller mail pesc@zealand.dk (dog ferie i uge 30, 31 og 32). Bliv en del af Zealand På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder. Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet. Zealand har afdelinger i fem byer i region Sjælland. Læs mere på Zealand.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Studieleder til videreudvikling af uddannelsesmiljøet i Zealand

Vi søger en engageret og struktureret studieleder til it-uddannelserne i Roskilde.

Som studieleder i Roskilde indgår du i en ledergruppe bl.a. bestående af akademichefen og tre studieledere. Du får mulighed for at præge udviklingen lokalt og sikre, at Zealands undervisere også fremover har et stærkt udviklings- og erhvervsfokus.

I samarbejde med akademichef, studieadministration, undervisere og studerende skal du sikre en stabil daglig planlægning og drift samt kvalitetsbaseret udvikling af vores it-uddannelser i Roskilde. Se vores video https://www.youtube.com/watch?v=ydWKv6HFRHo

Du kommer til at arbejde i vores nye studiemiljø. Et helt nyt og moderne bygningskompleks, beliggende centralt i Roskilde i naturskønne omgivelser.

Du kommer til at indgå i samarbejder på tværs af afdelinger og faglige miljøer omkring kvalitetsudvikling, ressourcestyring og uddannelsesudvikling i region Sjælland. Du vil som udgangspunkt have personaleansvar for ca. 20 personer.

Dine arbejdsopgaver

  • ansvarlig for delbudgetter og økonomistyring
  • ansvarlig for undervisernes kompetenceudviklingsplaner - herunder bl.a. MUS og adjunktforløb
  • prioritering, fordeling og løbende opfølgning på underviserressourcer
  • sikring af erhvervslivsinddragelse og internationalisering i uddannelsesindhold
  • kvalitetssikring af uddannelsernes faglige og pædagogiske niveau og de studerendes læring
  • deltage i tværgående Zealand-udvalg og netværk
  • facilitere udvikling af uddannelsernes videngrundlag
  • supportere aktiviteter i relation til efter- og videreuddannelse.

Din profil

Du er kandidat eller har en masteruddannelse, har erfaring med uddannelsesledelse samt faglig og pædagogisk udvikling. Vi ser gerne, at du har kendskab til efter- og videreuddannelsessystemet, og det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til uddannelsessektoren.

Du må også gerne have en baggrund i it-verdenen, men dette er ikke et krav.

Som person ønsker vi, at du er:

  • udadvendt i en professionel sammenhæng, og evner at skabe en motiverende og professionel dialog
  • i besiddelse af gode strategiske og analytiske evner
  • effektiv og systematisk i din opgaveløsning samt i din opfølgning
  • i stand til at arbejde selvstændigt og samarbejde om fælles løsninger
  • kvalitetsbevidst – arbejder systematisk med kvalitet og kvalitetsopfølgning
  • indstillet på en foranderlig hverdag
  • erfaring i at styre projekter.

Praktiske oplysninger

Ansættelsen er på fuld tid efter gældende overenskomst og der ydes løn efter kvalifikationer.

Arbejdsstedet er Zealand – Sjællands Erhvervsakademi, Maglegårdsvej 2, 4000 Roskilde.


Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelsesbevis samt anden relevant dokumentation via linket nedenfor. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og senest 1. oktober 2019. Vi inviterer til samtale løbende, så søg allerede i dag og senest mandag den 26. august 2019 kl. 12.00.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til akademichef Peter Schwalbe på tlf. 5076 2668 eller mail pesc@zealand.dk (dog ferie i uge 30, 31 og 32).

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.

Zealand har afdelinger i fem byer i region Sjælland. Læs mere på Zealand.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Zealand - Sjællands ErhvervsakademiRoskilde2019-07-22T00:00:002019-08-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tjørnegårdskolen søger viceskoleleder

Roskilde Kommune - Tjørnegårdskolen

Roskilde
Tjørnegårdskolen søger ny viceskoleleder til multikulturel skole med høj faglighed og trivsel Tjørnegårdskolens grundholdning er, at læring og udvikling bedst sker i fællesskaber, i gode trygge relationer og i en positiv stemning. Vores viceskoleled...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:11. september 2019

Er du vores nye studieleder?

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Roskilde
Studieleder til videreudvikling af uddannelsesmiljøet i Zealand Vi søger en engageret og struktureret studieleder til it-uddannelserne i Roskilde. Som studieleder i Roskilde indgår du i en ledergruppe bl.a. bestående af akademichefen og tre studiele...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019