Rubberduck søger kundeservicemedarbejder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Fuldtidsstilling, Hvidovre.

Rubberduck er i fuld gang med at skabe fremtidens dækservice, som gør det nemt for kunden at få skiftet dæk. Trives du med med at hjælpe kunder på skrift og over telefon, har vi et godt job til dig.

Fremtidens dækservice er ude hos kunden

Rubberduck tilbyder dækskift, opbevaring og lapninger – løst ude hos kunden. Vi er en ung virksomhed, som efter blot fem år i branchen servicerer hele Danmark. I foråret klarede vi sæsonskift for cirka 5.000 kunder. Vi er 12 fastansatte, hvoraf 4 er på kontoret. Vi er i vækst og er ambitiøse, men har samtidigt et godt sammenhold og hjælper hinanden. Målene er høje, og der er derfor rig mulighed for at vokse med virksomheden og tage ansvar.

 

Dine opgaver

Stillingen består primært af kundeservice gennem telefon, mail og chat. Derudover gennem opfølgning, booking og administration. Der er mulighed for at påtage sig andre opgaver også, herunder: Udarbejdelse af mails til kampagner, tekster til “ofte stillede spørgsmål” eller andre dele af website.

 

Kompetencer

Du kan have en baggrund fra kundeservice, salg, planlægning eller administration. Uddannelse er ikke afgørende, men vi forventer du er skarp, samt at du er:

 

Udadvendt, hjælpsom og serviceminded.

Velformuleret i din skriftlige og mundtlige kommunikation.

God til computer. Vi bruger flere forskellige systemer.

Kan regne tal rigtigt, hvis du skal lave tilbud, rabatter og priser til kunder.

 

Vi sørger for en god indføring i jobbet, så du behøver ikke have kendskab til mekanik eller dæk. Det vigtigste er, at du er lærenem og klar til at servicere kunder.

 

Vi tilbyder

Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer, samt pension med sundhedsforsikring. Fedt ungt miljø og en arbejdsplads i vækst. Frokostordning og god kaffe.

 

Der er sæsonudsving i vores årshjul og derfor vil du opleve perioder med gang i den og mange henvendelser, samt perioder med mere ro og tid til fordybelse samt planlægning. Det er en fordel, hvis du trives med dette, og er frisk på at bruge lidt ekstra timer, når der er rigtig travlt, mod at tage kortere dage off season.

 

Vi vil behandle ansøgninger løbende, og ønsker at ansætte senest med start 1. oktober, dog gerne før. Send din ansøgning og CV med det samme til ogj@rubberduck.dk. Ved spørgsmål skal du ringe til Oliver på 5134 5759, kl. 8-16. Du kan også sende spørgsmål til os på mail.

 

Rubberduck er placeret på Jernholmen 54, 2650 Hvidovre i Avedøre Holme. 

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Rubberduck søger kundeservicemedarbejder

Fuldtidsstilling, Hvidovre.

Rubberduck er i fuld gang med at skabe fremtidens dækservice, som gør det nemt for kunden at få skiftet dæk. Trives du med med at hjælpe kunder på skrift og over telefon, har vi et godt job til dig.

Fremtidens dækservice er ude hos kunden

Rubberduck tilbyder dækskift, opbevaring og lapninger – løst ude hos kunden. Vi er en ung virksomhed, som efter blot fem år i branchen servicerer hele Danmark. I foråret klarede vi sæsonskift for cirka 5.000 kunder. Vi er 12 fastansatte, hvoraf 4 er på kontoret. Vi er i vækst og er ambitiøse, men har samtidigt et godt sammenhold og hjælper hinanden. Målene er høje, og der er derfor rig mulighed for at vokse med virksomheden og tage ansvar.

 

Dine opgaver

Stillingen består primært af kundeservice gennem telefon, mail og chat. Derudover gennem opfølgning, booking og administration. Der er mulighed for at påtage sig andre opgaver også, herunder: Udarbejdelse af mails til kampagner, tekster til “ofte stillede spørgsmål” eller andre dele af website.

 

Kompetencer

Du kan have en baggrund fra kundeservice, salg, planlægning eller administration. Uddannelse er ikke afgørende, men vi forventer du er skarp, samt at du er:

 

Udadvendt, hjælpsom og serviceminded.

Velformuleret i din skriftlige og mundtlige kommunikation.

God til computer. Vi bruger flere forskellige systemer.

Kan regne tal rigtigt, hvis du skal lave tilbud, rabatter og priser til kunder.

 

Vi sørger for en god indføring i jobbet, så du behøver ikke have kendskab til mekanik eller dæk. Det vigtigste er, at du er lærenem og klar til at servicere kunder.

 

Vi tilbyder

Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer, samt pension med sundhedsforsikring. Fedt ungt miljø og en arbejdsplads i vækst. Frokostordning og god kaffe.

 

Der er sæsonudsving i vores årshjul og derfor vil du opleve perioder med gang i den og mange henvendelser, samt perioder med mere ro og tid til fordybelse samt planlægning. Det er en fordel, hvis du trives med dette, og er frisk på at bruge lidt ekstra timer, når der er rigtig travlt, mod at tage kortere dage off season.

 

Vi vil behandle ansøgninger løbende, og ønsker at ansætte senest med start 1. oktober, dog gerne før. Send din ansøgning og CV med det samme til ogj@rubberduck.dk. Ved spørgsmål skal du ringe til Oliver på 5134 5759, kl. 8-16. Du kan også sende spørgsmål til os på mail.

 

Rubberduck er placeret på Jernholmen 54, 2650 Hvidovre i Avedøre Holme. 

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.