Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ruths Hotel søger PA til direktøren

Ruths Hotel i Skagen søger personlig assistent (PA) til administrerende direktør Tom Boye. Arbejdsopgaverne spænder vidt fra administration til personlig kontakt med hotellets mange gæster.

Ruths Hotel i Skagen søger en udadvendt, ansvarlig, professionel og serviceminded person, som er god til mennesker og har let til smil – også når der er pres på. Du har formodentlig arbejdet i hotel- og restaurationsbranchen eller på rejsebureau og lignende, hvor du har beskæftiget dig med alsidige opgaver indenfor administration, reception, HR/personale, kommunikation, manualer, tilbud, salg og opfølgning, logistik, netværk, afvikling af konferencer og møder samt meget andet.

I jobbet skal du fungere som personlig assistent og sekretær for vores administrerende direktør, Tom Boye, herunder være Duty Manager i hans fravær. Opgaverne er vidt forskellige og ikke to dage er ens. Fokus vil være på salg, opfølgning og koordinering af services og produkter som konferencer, møder og fester, lave tilbud og bekræftelser, udarbejde manualer, håndbøger og andre personalerelaterede opgaver, servicere gæster bl.a. via vores reception, dyrke netværk og forbindelser samt i det hel taget være en god ambassadør vores fine nordjyske badehotel og herlige arbejdsplads, hvor det ligger i vores natur at skabe de bedste oplevelser for vores mange gæster.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330039580Phoenix-61e8123812019-06-07T00:00:00Ruths Hotel søger PA til direktøren

Ruths Hotel i Skagen søger personlig assistent (PA) til administrerende direktør Tom Boye. Arbejdsopgaverne spænder vidt fra administration til personlig kontakt med hotellets mange gæster.

Ruths Hotel i Skagen søger en udadvendt, ansvarlig, professionel og serviceminded person, som er god til mennesker og har let til smil – også når der er pres på. Du har formodentlig arbejdet i hotel- og restaurationsbranchen eller på rejsebureau og lignende, hvor du har beskæftiget dig med alsidige opgaver indenfor administration, reception, HR/personale, kommunikation, manualer, tilbud, salg og opfølgning, logistik, netværk, afvikling af konferencer og møder samt meget andet.

I jobbet skal du fungere som personlig assistent og sekretær for vores administrerende direktør, Tom Boye, herunder være Duty Manager i hans fravær. Opgaverne er vidt forskellige og ikke to dage er ens. Fokus vil være på salg, opfølgning og koordinering af services og produkter som konferencer, møder og fester, lave tilbud og bekræftelser, udarbejde manualer, håndbøger og andre personalerelaterede opgaver, servicere gæster bl.a. via vores reception, dyrke netværk og forbindelser samt i det hel taget være en god ambassadør vores fine nordjyske badehotel og herlige arbejdsplads, hvor det ligger i vores natur at skabe de bedste oplevelser for vores mange gæster.

2019-08-03T00:50:56.760 Ruths Hotel i Skagen søger personlig assistent (PA) til administrerende direktør Tom Boye. Arbejdsopgaverne spænder vidt fra administration til personlig kontakt med hotellets mange gæster. Ruths Hotel i Skagen søger en udadvendt, ansvarlig, professionel og serviceminded person, som er god til mennesker og har let til smil også når der er pres på. Du har formodentlig arbejdet i hotel- og restaurationsbranchen eller på rejsebureau og lignende, hvor du har beskæftiget dig med alsidige opgaver indenfor administration, reception, HR personale, kommunikation, manualer, tilbud, salg og opfølgning, logistik, netværk, afvikling af konferencer og møder samt meget andet. I jobbet skal du fungere som personlig assistent og sekretær for vores administrerende direktør, Tom Boye, herunder være Duty Manager i hans fravær. Opgaverne er vidt forskellige og ikke to dage er ens. Fokus vil være på salg, opfølgning og koordinering af services og produkter som konferencer, møder og fester, lave tilbud og bekræftelser, udarbejde manualer, håndbøger og andre personalerelaterede opgaver, servicere gæster bl.a. via vores reception, dyrke netværk og forbindelser samt i det hel taget være en god ambassadør vores fine nordjyske badehotel og herlige arbejdsplads, hvor det ligger i vores natur at skabe de bedste oplevelser for vores mange gæster.11jobnet61e81238100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-02T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavn3543426Ruths Hotel11Hans Ruths Vej 19990SkagenDKDanmark0tom.boye@ruths-hotel.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent774932JobNet5001873500187310007-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61e81238https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=61e81238https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61e81238&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61e81238&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRuths Hotel søger PA til direktøren1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing362037147tom.boye@ruths-hotel.dktom.boye@ruths-hotel.dkDKDanmarkDKDanmark330101531Digital KonceptudviklerRobot Er du Myextensions digitale konceptudvikler? Myextensions leder efter en nytænkende og kreativ digital konceptudvikler til at udvikle vores brand strategisk og visuelt. Vi er i stor vækst og ønsker at stå skarpt i vores koncept, da vi snart udvider til internationale markeder. Jobbet En digital konceptudvikler hos Myextensions har følgende roller: at være den kreative og idégenererende drivkraft. at udvikle vores markedsførings- og brandingstrategi, på internationalt niveau. at lede udviklingsprocessen fra idé til færdigt koncept, ved hjælp af egen arbejdsindsats. at have overblik over og ansvar for at alle koncepter er on board i samme retning. Som digital konceptudvikler er du i stor grad med til at styrke Myextensions position som Nordens no. 1 go to indenfor hårforlængelse. Dine arbejdsopgaver vil være varierede, men med fokus på udvikling. Et eksempel på en aktuel opgave kunne være Undersøg Amazon.de som en mulig salgskanal . Personprofil Du forstår at generere kreative ideer med udspring i et gennemtænkt koncept. Du forstår at tænke koncepter ind i de platforme, som vores målgruppe befinder sig på. Du elsker i det hele taget at forretningsudvikle med fokus på vækst. Du har måske erfaring fra lignende stillinger fra fx social media-, online marketing- eller reklamebureau, hvor du har udviklet koncepter til webshops eller brands. Du har et grafisk godt øje og ved hvad der fungerer visuelt. Evt. erfaring med grafisk arbejde eller billedredigering og fotografering. Du befinder dig godt med det overordnede ansvar. Du har et godt overblik og en god arbejdsstruktur. Du trives i et arbejdsmiljø med passionerede mennesker, der alle forventer samme engagement fra din side. Erfaring med international markedsføring er en fordel. Vi tilbyder Myextensions er i stor udvikling, hvilket du vil blive en aktiv del af. Vi ønsker at positionere os stærkt indenfor hårforlængelser på det danske, men også internationale marked. Sammen med dine kollegaer skal du være med til at løfte vores brand, og synliggøre os overfor potentielle kunder. Du bliver en del af et lille men passioneret hold, der er ansvarlig for Myextensions udvikling, drift og markedsføring. Vi er på nuværende tidspunkt 10 medarbejdere fordelt på forskellige erhverv (Marketing manager grafiker, CEO, salgsassistenter, frisører, praktikanter og elever). Yderligere information Send din ansøgning i dag, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet. Arbejdsstedet er beliggende i Aalborg. Tiltrædelse: snarest muligt. Ansøgningsfrist: 1. november 2019 Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Cate Klyvø CEO mail@myextensions.dk Tlf.: 26147093

Er du Myextensions digitale konceptudvikler?

Myextensions leder efter en nytænkende og kreativ digital konceptudvikler til at udvikle vores brand strategisk og visuelt. Vi er i stor vækst og ønsker at stå skarpt i vores koncept, da vi snart udvider til internationale markeder.

Jobbet

En digital konceptudvikler hos Myextensions har følgende roller:

  • at være den kreative og idégenererende drivkraft.
  • at udvikle vores markedsførings- og brandingstrategi, på internationalt niveau.
  • at lede udviklingsprocessen fra idé til færdigt koncept, ved hjælp af egen arbejdsindsats.
  • at have overblik over og ansvar for at alle koncepter er "on board" i samme retning.

Som digital konceptudvikler er du i stor grad med til at styrke Myextensions position som Nordens no. 1 "go to" indenfor hårforlængelse.

Dine arbejdsopgaver vil være varierede, men med fokus på udvikling. Et eksempel på en aktuel opgave kunne være "Undersøg Amazon.de som en mulig salgskanal".

Personprofil

  • Du forstår at generere kreative ideer med udspring i et gennemtænkt koncept.
  • Du forstår at tænke koncepter ind i de platforme, som vores målgruppe befinder sig på.
  • Du elsker i det hele taget at forretningsudvikle med fokus på vækst.
  • Du har måske erfaring fra lignende stillinger fra fx social media-, online marketing- eller reklamebureau, hvor du har udviklet koncepter til webshops eller brands.
  • Du har et grafisk godt øje og ved hvad der fungerer visuelt. Evt. erfaring med grafisk arbejde eller billedredigering og fotografering.
  • Du befinder dig godt med det overordnede ansvar.
  • Du har et godt overblik og en god arbejdsstruktur.
  • Du trives i et arbejdsmiljø med passionerede mennesker, der alle forventer samme engagement fra din side.
  • Erfaring med international markedsføring er en fordel.


Vi tilbyder

Myextensions er i stor udvikling, hvilket du vil blive en aktiv del af. Vi ønsker at positionere os stærkt indenfor hårforlængelser på det danske, men også internationale marked.

Sammen med dine kollegaer skal du være med til at løfte vores brand, og synliggøre os overfor potentielle kunder.

Du bliver en del af et lille men passioneret hold, der er ansvarlig for Myextensions udvikling, drift og markedsføring. Vi er på nuværende tidspunkt 10 medarbejdere fordelt på forskellige erhverv (Marketing manager/grafiker, CEO, salgsassistenter, frisører, praktikanter og elever).


Yderligere information

Send din ansøgning i dag, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

Arbejdsstedet er beliggende i Aalborg.

Tiltrædelse: snarest muligt.

 

Ansøgningsfrist:

1. november 2019

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Cate Klyvø
CEO
mail@myextensions.dk
Tlf.: 26147093

My Extensions v/Cate Dina SørensenAalborg2019-10-07T00:00:002019-11-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Digital Konceptudvikler

My Extensions v/Cate Dina Sørensen

Aalborg
Er du Myextensions digitale konceptudvikler? Myextensions leder efter en nytænkende og kreativ digital konceptudvikler til at udvikle vores brand strategisk og visuelt. Vi er i stor vækst og ønsker at stå skarpt i vores koncept, da vi snart udvider ...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019