Rutinerede rekrutteringspartnere til den kommende Administrations- og Servicestyrelse

Skatteforvaltningen står over for en stor rekrutteringsopgave de kommende år, hvorfor rekruttering kommer til at spille en afgørende rolle for udviklingen og etableringen af de 7 kommende styrelser. Derfor er vi lige nu på jagt efter flere dygtige rekrutteringspartnere, der i samarbejde med den rekrutterende leder får til ansvar at rekruttere de bedst egnede kandidater.

Rekruttering i tæt dialog
Du bliver fysisk placeret i kontoret for Rekruttering i Center for Rekruttering og Personalejura i Administrations- og Servicestyrelsen. Du vil være i daglig dialog med direktørerne og lederne på tværs af skatteforvaltningen, hvor du sparrer med dem og hjælper med at kvalificere deres rekrutteringsbehov og sikre, at det er de rette kompetencer, der søges og ansættes. Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • planlægge rekrutteringsforløbet og udarbejde stillingsopslag i tæt samarbejde med rekrutterende leder
  • guide om annoncering og optimal eksponering
  • anvende personanalyser og give kandidaten feedback på analysen
  • fungere som tovholder på rekrutteringsforløbet
  • deltage i samtaler efter aftale med rekrutterende leder
  • planlægge, koordinere og afvikle større rekrutteringsrunder

Vi har supportere tilknyttet rekrutteringsteamet, der i det daglige hjælper med nogle af de administrative processer, ligesom kontrakter og ansættelsesbeviser bliver håndteret af en særlig personaleenhed.

Du kan udfordre og har fingeren på pulsen
Du har en relevant uddannelse og erfaring med rekruttering fra a-z, gerne fra en større organisation. Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med at rekruttere i offentlig regi. Din faglighed er i top, og du er i stand til at rådgive og til tider udfordre vores direktører og ledere, så vi sikrer, at det er de rette kompetencer, der ansættes.

Du har fingeren på pulsen og er opdateret med den nyeste viden inden for rekruttering og rekrutteringskanaler. Du er certificeret i en eller flere personanalyser og har en solid erfaring med at give feedback til kandidater. I SKAT anvender vi testværktøjet fra testudbyderen People Test Systems, hvorfor det vil være en fordel, hvis du er certificeret heri.

For at lykkes i jobbet er din fleksibilitet og selvstændighed altafgørende. Du besidder en stærk forretningsforståelse og har en veludviklet situationsfornemmelse, så du hurtigt evner at forstå og agere i de forskellige forretningsområder.

Du kan samarbejde på alle niveauer. Du er omstillingsparat, vant til højt tempo og lader dig ikke slå ud af uforudsete forhindringer eller ændringer i din planlægning.

Rekruttering – dit kontor
Du bliver en del af kontoret for Rekruttering, der udvider og snart består af 30 dygtige og engagerede kolleger fordelt på kontorer i Aarhus og København. Vi har høje ambitioner, og vores kunder har store forventninger til vores ydelser. Omgangstonen er uhøjtidelig og humoristisk, og du kan se frem til at blive en del af et stærkt fagligt såvel som socialt fællesskab.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og CV senest den 24. april 2018 via linket ’Søg jobbet’. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte nuværende kontorchef Anders R. Andersen på tlf. 72370343 eller rekrutteringspartner Louise Bergmann på telefon 72372314.

Forud for ansættelsen vil der desuden blive indhentet en straffeattest, ligesom der i rekrutteringsforløbet vil indgå en personprofilanalyse samt en logisk test.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du vil blive ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Din fysiske arbejdsplads bliver indtil videre Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg. Arbejdsstedet forventes at blive flyttet til Herning i slutningen af 2020.

Om Administrations- og Servicestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Rekruttering er placeret i Administrations og Servicestyrelsen, som kommer til at bestå af ca. 350 medarbejdere, og får til huse i Herning og Høje Taastrup. Læs mere om skatteforvaltningens organisering på http://www.fra1til7.dk.

Den nye Administrations- og Servicestyrelse får ansvaret for at varetage fællesfunktioner som blandt andet omfatter HR, bygninger, service, indkøb og regnskabsservice for Skatteministeriets koncern. Styrelsens kerneopgave bliver at sikre, at driften til enhver tid er så velfungerende og kosteffektiv som muligt, og at der løbende foretages relevante forbedringer på området.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Analytiker til Særlig Efterforskning Vest, Østjyllands Politi

Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet

Aarhus
Aarhus, Østjyllands Politi Skarp analytiker til større og komplicerede efterforskninger og andre politimæssige opgaverDu tjekker nyhederne på din mobil torsdag morgen politiet har anholdt flere personer med forbindelse til organiseret kriminalitet. ...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:23. april 2018

AC medarbejder (personlig rådgiver for dekanen) til fakultetssekretariatet ved Science and Technology, Aarhus Universitet 971926

Aarhus Universitet

Aarhus
Vi søger en akademisk uddannet medarbejder (rådgiver for dekanen) til fakultetssekretariatet ved Science and Technology, Aarhus Universitet til ansættelse pr. 1. juni eller snarest muligt.Fakultetssekretariatet har til opgave at understøtte dekanen ...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

AC-fuldmægtig til Forskningsstøtteenheden 971868

Aarhus Universitet

Aarhus
Forskningsstøtteenheden på Aarhus Universitet søger en AC-fuldmægtig pr. 1. juni 2018 eller snarest derefter.Forskningsstøtteenheden hjælper forskere på Aarhus Universitet med at skaffe finansiering til og forvalte større, strategisk vigtige forskni...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Business Innovation Specialist-1800018J

Vestas Wind System A/S

Aarhus
Are you experienced within the sustainable energy sector with business modelling and building justification for innovative projects concepts? If you have a high drive, a commercial mind-set and excellent communication skills, then you may be the can...
Indrykket:11. april 2018
Udløbsdato:25. april 2018

Regional Mobility Specialist-18000141

Vestas Wind System A/S

Aarhus
Do you have solid experience working with Global Mobility? We are looking for a skilled Specialist to join our team, where we ensure implementation of global mobility processes, policies and strategies. People & Culture P&C Competency Center Global ...
Indrykket:11. april 2018
Udløbsdato:25. april 2018