Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rutineret Konstruktionsingeniør med stærke tekniske evner

Rutineret Konstruktionsingeniør med stærke tekniske evner

Peeq søger for Damgaard Rådgivende Ingeniører i Roskilde

For Damgaard Rådgivende Ingeniører i Roskilde søger vi nu en rutineret og kompetent Konstruktionsingeniør, der har lyst til at blive en del af en dynamisk og moderne virksomhed med en kompetent medarbejdergruppe og en professionel og seriøs tilgang til opgaverne.

Hovedopgaver:

Hovedopgaverne vil være konstruktionsberegninger i virksomhedens byggeafdeling, indenfor alle fagområder ved traditionelle bygge- og anlægsopgaver. Men for den rette vil der også kunne indgå andre opgaver f.eks. projektledelse, fagtilsyn ol.

Du kommer til at indgå i et dynamisk og kvalitetsbevidst team. Damgaardtilbyder et godt arbejdsmiljø, med gode arbejdsforhold og kompetente og positive kolleger, hvor du får selvstændigt ansvar for dine opgaver og mulighed for god personlig og faglig udvikling.

Personlige kompetencer:

Vi lægger vægt på, at du er uddannet bygningsingeniør og har en god praktisk forståelse.

Du trives med at arbejde i et dynamisk, uformelt miljø og i et team, hvor stemningen er uhøjtidelig og en god virksomhedskultur vægtes højt. 

Du har minimum 3 års erfaring med tilsvarende opgaver, og du tænder på at levere kvalitet.

Du har en positiv indstilling og du bidrager til, og værdsætter sparring med dine kolleger.

Du er detaljeorienteret og har en god faglig troværdighed

IT-kompetencer:

Rutineret IT-bruger.

Sprog:

Dansk i skrift og tale.

Om Damgaard Rådgivende Ingeniører:

Vi er en ingeniørteknisk rådgivningsvirksomhed med fokus på energi og byggeri. Siden firmaets start i 1997 er der opbygget en betydelig kompetence inden for vores fokusområder.

Vi er en moderne virksomhed med en flad organisation og fokus på projektledelse, kreativitet og kvalitetssikring i alle ydelser. Det sikrer vi med veluddannede og engagerende medarbejdere der får projekterne godt fra start og løbende overvåger gennemførelsen af dem med styring og fokus på fremdrift.

Se mere om Damgaard på: www.damgaard-ri.dk

Ansøgning og kontakt:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "konstruktionsingeniør - Damgaard".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på mail til helle@peeq.dk

Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringforløbet.

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940900Phoenix-8fab42f912019-01-19T00:00:00Rutineret Konstruktionsingeniør med stærke tekniske evner

Rutineret Konstruktionsingeniør med stærke tekniske evner

Peeq søger for Damgaard Rådgivende Ingeniører i Roskilde

For Damgaard Rådgivende Ingeniører i Roskilde søger vi nu en rutineret og kompetent Konstruktionsingeniør, der har lyst til at blive en del af en dynamisk og moderne virksomhed med en kompetent medarbejdergruppe og en professionel og seriøs tilgang til opgaverne.

Hovedopgaver:

Hovedopgaverne vil være konstruktionsberegninger i virksomhedens byggeafdeling, indenfor alle fagområder ved traditionelle bygge- og anlægsopgaver. Men for den rette vil der også kunne indgå andre opgaver f.eks. projektledelse, fagtilsyn ol.

Du kommer til at indgå i et dynamisk og kvalitetsbevidst team. Damgaardtilbyder et godt arbejdsmiljø, med gode arbejdsforhold og kompetente og positive kolleger, hvor du får selvstændigt ansvar for dine opgaver og mulighed for god personlig og faglig udvikling.

Personlige kompetencer:

Vi lægger vægt på, at du er uddannet bygningsingeniør og har en god praktisk forståelse.

Du trives med at arbejde i et dynamisk, uformelt miljø og i et team, hvor stemningen er uhøjtidelig og en god virksomhedskultur vægtes højt. 

Du har minimum 3 års erfaring med tilsvarende opgaver, og du tænder på at levere kvalitet.

Du har en positiv indstilling og du bidrager til, og værdsætter sparring med dine kolleger.

Du er detaljeorienteret og har en god faglig troværdighed

IT-kompetencer:

Rutineret IT-bruger.

Sprog:

Dansk i skrift og tale.

Om Damgaard Rådgivende Ingeniører:

Vi er en ingeniørteknisk rådgivningsvirksomhed med fokus på energi og byggeri. Siden firmaets start i 1997 er der opbygget en betydelig kompetence inden for vores fokusområder.

Vi er en moderne virksomhed med en flad organisation og fokus på projektledelse, kreativitet og kvalitetssikring i alle ydelser. Det sikrer vi med veluddannede og engagerende medarbejdere der får projekterne godt fra start og løbende overvåger gennemførelsen af dem med styring og fokus på fremdrift.

Se mere om Damgaard på: www.damgaard-ri.dk

Ansøgning og kontakt:

Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse.

Din e-mail skal være mærket "konstruktionsingeniør - Damgaard".

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på mail til helle@peeq.dk

Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringforløbet.

Om Peeq:

Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search & selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.

 

 

 

2019-02-21T12:52:50.653 Rutineret Konstruktionsingeniør med stærke tekniske evner Peeq søger for Damgaard Rådgivende Ingeniører i Roskilde For Damgaard Rådgivende Ingeniører i Roskilde søger vi nu en rutineret og kompetent Konstruktionsingeniør, der har lyst til at blive en del af en dynamisk og moderne virksomhed med en kompetent medarbejdergruppe og en professionel og seriøs tilgang til opgaverne. Hovedopgaver: Hovedopgaverne vil være konstruktionsberegninger i virksomhedens byggeafdeling, indenfor alle fagområder ved traditionelle bygge- og anlægsopgaver. Men for den rette vil der også kunne indgå andre opgaver f.eks. projektledelse, fagtilsyn ol. Du kommer til at indgå i et dynamisk og kvalitetsbevidst team. Damgaardtilbyder et godt arbejdsmiljø, med gode arbejdsforhold og kompetente og positive kolleger, hvor du får selvstændigt ansvar for dine opgaver og mulighed for god personlig og faglig udvikling. Personlige kompetencer: Vi lægger vægt på, at du er uddannet bygningsingeniør og har en god praktisk forståelse. Du trives med at arbejde i et dynamisk, uformelt miljø og i et team, hvor stemningen er uhøjtidelig og en god virksomhedskultur vægtes højt. Du har minimum 3 års erfaring med tilsvarende opgaver, og du tænder på at levere kvalitet. Du har en positiv indstilling og du bidrager til, og værdsætter sparring med dine kolleger. Du er detaljeorienteret og har en god faglig troværdighed IT-kompetencer: Rutineret IT-bruger. Sprog: Dansk i skrift og tale. Om Damgaard Rådgivende Ingeniører:Vi er en ingeniørteknisk rådgivningsvirksomhed med fokus på energi og byggeri. Siden firmaets start i 1997 er der opbygget en betydelig kompetence inden for vores fokusområder. Vi er en moderne virksomhed med en flad organisation og fokus på projektledelse, kreativitet og kvalitetssikring i alle ydelser. Det sikrer vi med veluddannede og engagerende medarbejdere der får projekterne godt fra start og løbende overvåger gennemførelsen af dem med styring og fokus på fremdrift.Se mere om Damgaard på: www.damgaard-ri.dk Ansøgning og kontakt: Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto til nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket konstruktionsingeniør - Damgaard . Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på mail til helle@peeq.dk Vi gør opmærksom på, at der vil blive anvendt både logik og personlighedstest i rekrutteringforløbet. Om Peeq: Peeq er et rekrutteringsbureau med særligt fokus på rekruttering, search selection samt vikarløsninger. I Peeq arbejder vi ud fra en seriøs og helhjertet platform der sikrer et unikt match 360 grader rundt. Hos Peeq får du altid dedikeret og professionel sparring, uanset om du er kandidat eller kunde.11Jobnet8fab42f9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-12T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3433439PEEQ ApS11Toldbodgade 144000RoskildeDKDanmark0helle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent692502JobNet492938049293801000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fab42f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fab42f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fab42f9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8fab42f9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/6.jpgBrænder du for at blive Bygningsingeniør?12008001Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg360059144Helle Dybdahl-Eriksenhelle@peeq.dkDKDanmarkDKDanmark329984618GIS & dataspecialistRobot Har du lyst til at arbejde med data, analyser, have fingrene i maskinrummet, er du nysgerrig på IoT og vil du være med til at præge udviklingen af GIS-anvendelsen i Herlev Kommune, er det dig vi leder efter. Efterspørgslen på dataunderstøttet beslutninger og arbejdsgange er stigende, derfor skal vi hele tiden udvikle os og være i front for at kunne løse de nuværende og kommende efterspørgsler. GIS og Geodata drifter og udvikler den eksisterende anvendelse af GIS og indgår i tværfaglige projekter om udnyttelse af data til afdækning af ny viden og nye indsatser. Du vil arbejde med Drift, opsætning og udvikling af kommunens af GIS og geodata-løsninger.Udføre dataanalyser og sikre et stabilt og effektivt data-flow internt og eksternt.Support og undervisning af sagsbehandlerne i de forskellige fagområder. Medvirke til at systematisere og dokumentere systemer og data.Vedligeholde kommunale og fællesoffentlige grunddata.Deltage i interne og fælleskommunale udviklingsopgaver.Spatial Suite, FME, Q-GIS, PostGIS og Microsoft SQL Server. Hvem er duDu har erfaring med GIS, data og offentlige registre. Du har teknisk flair og godt kendskab til WebGIS teknologier.Du har erfaring med SQL, XML, JavaScript eller lign.Du kan arbejde selvstændigt og følger opgaverne til dørs.Du er serviceminded og kan sætte dig ind i brugerens behov.Du har godt humør og trives i et miljø, hvor hverdagen ind imellem er uforudsigelig.Du er åben og nysgerrig, har gode sociale kompetencer og har lyst til at kaste dig ud i noget nyt. Vi tilbyder Et spændende og udviklende job mange forskelligartede GIS- og geodata opgaver. En hverdag der kan byde på plads til fordybelse men som også er uforudsigelig. Et job med god kollegial sparring og plads til et godt grin. Vi har et tæt samarbejde på tværs af faggrupper og der er gode muligheder for fortsat udvikling og deltagelse i faglige netværk. GIS og Geodata er en del af Center for Teknik- og Miljø, hvor vi er ca. 55 engagerede medarbejdere med mange forskelige kompetencer og kerneopgaver. Omgangstonen er uformel og der lægges stor vægt på hjælpsomhed. GIS og geodata arbejder meget på tværs af centre og stabe på Rådhuset. Centeret har en trivselsgruppe, der arrangerer arbejdsrelaterede ture ud af huset og sociale arrangementer. Løn - og ansættelsesforhold Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, med flextidsordning. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne Ny Løn. Afhængig af dine kvalifikationer er vi indstillet på at yde et kvalifikationstillæg. Vi regner med at du kan starte den 1. august 2019 men vi siger ikke nej hvis du kan starte før. Vil du vide mere kan du kontakte teamkoordinator Jette Hinrichs på telefon 4452 6463 eller mail Jette.Hinrichs@herlev.dk. Send din ansøgning og relevante bilag gennem vores online ansøgningssystem Ansøgningsfrist er mandag den 6. maj 2019 kl. 08.00. Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 13. maj og evt. 2. samtale torsdag den 16. maj 2019.Har du lyst til at arbejde med data, analyser, have fingrene i maskinrummet, er du nysgerrig på IoT og vil du være med til at præge udviklingen af GIS-anvendelsen i Herlev Kommune, er det dig vi leder efter.

Efterspørgslen på dataunderstøttet beslutninger og arbejdsgange er stigende, derfor skal vi hele tiden udvikle os og være i front for at kunne løse de nuværende og kommende efterspørgsler.
GIS og Geodata drifter og udvikler den eksisterende anvendelse af GIS og indgår i tværfaglige projekter om udnyttelse af data til afdækning af ny viden og nye indsatser.
 
Du vil arbejde med  
  • Drift, opsætning og udvikling af kommunens af GIS og geodata-løsninger.
  • Udføre dataanalyser og sikre et stabilt og effektivt data-flow internt og eksternt.
  • Support og undervisning af sagsbehandlerne i de forskellige fagområder.  
  • Medvirke til at systematisere og dokumentere systemer og data.
  • Vedligeholde kommunale og fællesoffentlige grunddata.
  • Deltage i interne og fælleskommunale udviklingsopgaver.
  • Spatial Suite, FME, Q-GIS, PostGIS og Microsoft SQL Server.
 
Hvem er du
  • Du har erfaring med GIS, data og offentlige registre.  
  • Du har teknisk flair og godt kendskab til WebGIS teknologier.
  • Du har erfaring med SQL, XML, JavaScript eller lign.
  • Du kan arbejde selvstændigt og følger opgaverne til dørs.
  • Du er serviceminded og kan sætte dig ind i brugerens behov.
  • Du har godt humør og trives i et miljø, hvor hverdagen ind imellem er uforudsigelig.
  • Du er åben og nysgerrig, har gode sociale kompetencer og har lyst til at kaste dig ud i noget nyt.
 
Vi tilbyder
Et spændende og udviklende job mange forskelligartede GIS- og geodata opgaver. En hverdag der kan byde på plads til fordybelse men som også er uforudsigelig.
Et job med god kollegial sparring og plads til et godt grin. Vi har et tæt samarbejde på tværs af faggrupper og der er gode muligheder for fortsat udvikling og deltagelse i faglige netværk.
 
GIS og Geodata er en del af Center for Teknik- og Miljø, hvor vi er ca. 55 engagerede medarbejdere med mange forskelige kompetencer og kerneopgaver. Omgangstonen er uformel og der lægges stor vægt på hjælpsomhed. GIS og geodata arbejder meget på tværs af centre og stabe på Rådhuset.  
Centeret har en trivselsgruppe, der arrangerer arbejdsrelaterede ture ud af huset og sociale arrangementer.
 
Løn - og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, med flextidsordning.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne Ny Løn. Afhængig af dine kvalifikationer er vi indstillet på at yde et kvalifikationstillæg.
 
Vi regner med at du kan starte den 1. august 2019 – men vi siger ikke nej hvis du kan starte før.
 
Vil du vide mere kan du kontakte teamkoordinator Jette Hinrichs på telefon 4452 6463 eller mail Jette.Hinrichs@herlev.dk.
 
Send din ansøgning og relevante bilag gennem vores online ansøgningssystem
Ansøgningsfrist er mandag den 6. maj 2019 kl. 08.00.
Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 13. maj og evt. 2. samtale torsdag den 16. maj 2019.
 

Center for Teknik og MiljøHerlev2019-03-26T00:00:002019-05-06T00:00:00
329981165ERFAREN ANLÆGSINGENIØR SØGESRobot - til udfordrende projekter indenfor bla. byggemodning, vejanlæg og kloakering Vores afdeling i Sorø er i fuld gang med en række spændende og udfordrende anlægsprojekter. Da mange nye opgaver samtidig er på vej, søger vi snarest en erfaren og engageret anlægsingeniør, der kan bidrage til at styrke den positive udvikling i teamet. Har du 3-10 års erfaring med at projektere anlægsarbejder og føre tilsyn? Brænder du for det faglige og samtidig har en sikker forståelse for processen i klassiske anlægsopgaver, herunder økonomi og deadlines, kan vi tilbyde dig et job med mange spændende arbejdsopgaver og konstant fokus på din faglige og personlige udvikling. Vi tilbyder: Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med flad struktur. Vi lægger vægt på balancen mellem arbejde og privatliv - og har praktiseret social ansvarlighed længe før det blev moderne. Vores medarbejdere bliver ofte hos os i mange år, og spørger man dem hvorfor, er svaret som regel, at der hersker en særlig ånd og et godt kollegialt samvær. Du får en ugentlig arbejdstid på 36 timer - fredag til kl. 13 - til en attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være... projektering af byggemodninger, vej- og kloakanlæg samt kloakrenoveringer udarbejdelse af udbudsmateriale koordinering af tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne fagtilsyn og byggeledelse Vi forventer, at du er uddannet anlægsingeniør og gerne har baggrund i rådgiverbranchen har interesse for og gerne erfaring med projektering og tilsyn ifm. anlægsprojekter har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale har kendskab til MS Office pakken Vi forventer, at du personligt har gennemslagskraft overfor kunder og kollegaer har forretningsforsta else, diplomatisk sans og et godt humør er logisk tænkende og fleksibel er ansvarsbevidst og pligtopfyldende er struktureret og selvstændig er klar i din kommunikation og behersker dansk i skrift og tale er nysgerrig og besidder lysten til at lære Ansøgning: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Henrik Steenfeldt Andersen på mobil: 24 94 95 48 Send din ansøgning vedlagt relevante bilag på mail hsa@dj-co.dk Dines Jørgensen Co. A S har i 70 år været leverandør af rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen. Vi yder vores kunder en specialiseret og professionel rådgivning, som sikrer overholdelse af økonomiske rammer og deadlines. Vores styrke er fleksibilitet, samarbejde og ansvarlighed med fokus på gennemarbejdede og holdbare løsninger. Læs mere om os på www.dj-co.dk

- til udfordrende projekter indenfor bla. byggemodning, vejanlæg og kloakering

Vores afdeling i Sorø er i fuld gang med en række spændende og udfordrende anlægsprojekter.

Da mange nye opgaver samtidig er på vej, søger vi snarest en erfaren og engageret anlægsingeniør, der kan bidrage til at styrke den positive udvikling i teamet.

Har du 3-10 års erfaring med at projektere anlægsarbejder og føre
tilsyn?

Brænder du for det faglige og samtidig har en sikker forståelse
for processen i klassiske anlægsopgaver, herunder økonomi og
deadlines, kan vi tilbyde dig et job med mange spændende arbejdsopgaver og konstant fokus på din faglige og personlige udvikling.

Vi tilbyder:

Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med flad struktur.

Vi lægger vægt på balancen mellem arbejde og privatliv - og har
praktiseret social ansvarlighed længe før det blev moderne.

Vores medarbejdere bliver ofte hos os i mange år, og spørger man dem hvorfor, er svaret som regel, at der hersker en særlig ånd og et
godt kollegialt samvær.

Du får en ugentlig arbejdstid på 36 timer - fredag til
kl. 13 - til en attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være...

• projektering af byggemodninger, vej- og kloakanlæg samt     kloakrenoveringer
• udarbejdelse af udbudsmateriale
• koordinering af tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne
• fagtilsyn og byggeledelse

Vi forventer, at du

• er uddannet anlægsingeniør og gerne har baggrund i rådgiverbranchen
• har interesse for og gerne erfaring med projektering og tilsyn ifm. anlægsprojekter
• har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale
• har kendskab til MS Office pakken

Vi forventer, at du personligt

• har gennemslagskraft overfor kunder og kollegaer
• har forretningsforsta°else, diplomatisk sans
  og et godt humør
• er logisk tænkende og fleksibel
• er ansvarsbevidst og pligtopfyldende
• er struktureret og selvstændig
• er klar i din kommunikation og behersker dansk
   i skrift og tale
• er nysgerrig og besidder lysten til at lære

Ansøgning:

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at ringe
til afdelingsleder Henrik Steenfeldt Andersen på mobil: 24 94 95 48

Send din ansøgning vedlagt relevante bilag på mail
hsa@dj-co.dk

Dines Jørgensen & Co. A/S har i 70 år været leverandør af rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen.

Vi yder vores kunder en specialiseret og professionel rådgivning,
som sikrer overholdelse af økonomiske rammer og deadlines.

Vores styrke er fleksibilitet, samarbejde og ansvarlighed med fokus på gennemarbejdede og holdbare løsninger.

Læs mere om os på www.dj-co.dk

 

DINES JØRGENSEN & CO A/SSorø2019-03-25T00:00:002019-04-26T00:00:00
330005206HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)Robot Din praktikplads Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør. Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig. Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie. Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn. Dine arbejdsopgaver Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver vil være: • Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje) • Medvirke i bygge- og driftsmøder • Beregne tilbud • Udarbejde tidsplaner • Udføre kvalitetssikring på større projekter • Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende • Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser Vi tilbyder dig - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen - Lønnet praktikplads (vilkår forhandles) - En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst - Frokostordning - Evt. Firmabil Ønsker du at vide mere, eller har spørgsmål, så kontakt procesvejleder Esben Ravn på tlf. 5090 4006 eller på mail: er@hardergruppen.dk Ansøgning Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til er@hardergruppen.dk. Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale. Yderligere information Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk

Din praktikplads 

Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør. Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig.
 
Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie.
 
Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.
 
Dine arbejdsopgaver

Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
 
• Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje)

• Medvirke i bygge- og driftsmøder

• Beregne tilbud

• Udarbejde tidsplaner

• Udføre kvalitetssikring på større projekter

• Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende

• Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser
 
Vi tilbyder dig 

 - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen

- Lønnet praktikplads (vilkår forhandles)

- En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst

- Frokostordning

- Evt. Firmabil
 
Ønsker du at vide mere, eller har spørgsmål, så kontakt procesvejleder; Esben Ravn på tlf. 5090 4006 eller på mail: er@hardergruppen.dk 
 
Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til er@hardergruppen.dk.  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.
 
Yderligere information

Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk

HARDER ELEMENTS A/SRødovre2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330006585Genopslag - Trafikingeniør eller trafikplanlægger til team TrafikRobot Vil du være med på holdet til at fortsætte udviklingen af de trafikale løsninger i Herlev og være en del af en veldrevet kommune i vækst? Der er fokus på borgere, erhvervsliv og trafikken i Herlev. Herlev er midt i en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af kommunens erhvervskvarter. I de kommende år bliver der gennemført en række store bygge- og anlægsprojekter, som alle vil få væsentlig indflydelse på trafikforholdene:Letbane-projektet på Ring 3Færdiggørelse af udbygning på Herlev HospitalEtablering af ny stitunnel under S-banenOmbygning af Gammel Klausdalsbrovej.Nye store byggerier i bymidten af Herlev. Herudover har teamet mange drifts- og planlægningsopgaver, som løses i tæt samarbejde med andre enheder i kommunen som Serviceafdeling, team Plan og Center for Ejendom og Intern service. Om team Trafik Team Trafik består af 7 engagerede og kompetente holdspillere altså ingeniører, både erfarne og nyuddannede. I team Trafik har vi mange bolde i luften, hver dag. Teamet er en enhed, som bruger sine mange evner og gode kompetencer til at løse alle små og store udfordringer omkring trafikken i Herlev på en positiv, god og konstruktiv måde. I en travl hverdag har vi en uhøjtidelig og behagelig omgangstone. Vi har stor åbenhed, og er gode til at sparre og dele viden med hinanden både i teamet, centeret og på tværs af organisationen. Vi bruger meget tid sammen, derfor prioriterer vi også at tale om andet end trafik f.eks. stillingen i Superligaen, rejsemål eller børn. Vores arbejdssted er på rådhuset, som er centralt placeret i bymidten tæt på supercykelstier, gode busforbindelser, stationen og de større veje i kommunen. Der er kantine og flere personaleforeninger bl.a. kunst og feriehuse og frie omklædningsfaciliteter i kælderen, hvis du cykler eller løber på arbejde. Om dig Du trives på et hold, hvor tempoet er højt. Du har stort kendskab til trafikområdet, forståelse for kompleksiteten i trafikbilledet og skal være med til at skabe gode resultater i team Trafik. Du vil bidrage med løsninger til de mange myndighedsopgaver i teamet, og vil få egne ansvarsområdet som kan være administration, planlægning og udvikling af parkering og cykeltrafik. Du skal gennemføre større eller mindre anlægsprojekter fra start til slut, med hjælp fra os dine nye kolleager og i dialog med bl.a. entreprenører, borgere og politikere. Du må gerne have følgende kvalifikationer:Du har en relevant videregående uddannelse.Du er fagligt stærk indenfor trafikområdet, og har en god rutine og erfaring med sagsbehandling og trafikløsninger.Du har gode kommunikative evner i både skrift og tale.Du er resultatorienteret, systematisk, gode evner til at skabe fremdrift og kan afslutte dine sager og projekter.Du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation og god sans for økonomi styring.Du kan bidrage til den positive stemning i vores team Trafik med god energi, glæde og humor. Om Center for Teknik og Miljø Team Trafik er en del af Center for Teknik og Miljø, som er et af otte centre stabe i Herlev Kommune, og som varetager myndigheds- og driftsopgaver samt projekter indenfor miljø, jord, affald, vand, byggeri, GIS og geodata, trafik, parker, natur og vandløb samt renholdelse og serviceopgaver. Centeret har et stærkt socialt sammenhold, hvor en trivselsgruppe sætter anerkendelse på dagsordenen, og planlægger forskellige sociale arrangementer hen over året. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Lønnen aftales efter principperne om Ny løn. Stillingen er til besættelse pr. 1. juli 2019. Ansøgningsfrist Ansøgningsfrist er fredag den 10. maj 2019 kl. 08.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 13. maj eller tirsdag den 14. maj 2019. Evt. 2. samtale forventes afholdt tirsdag den 21. maj 2019. Få mere at vide Du kan læse mere om kommunen på www.herlev.dk . Du er meget velkommen til at kontakte teamleder Helle Lagersted Jørgensen på 4452 6346 helle.lagersted.jorgensen@herlev.dkVil du være med på holdet til at fortsætte udviklingen af de trafikale løsninger i Herlev og være en del af en veldrevet kommune i vækst?
 
Der er fokus på borgere, erhvervsliv og trafikken i Herlev. Herlev er midt i en markant forandring med bl.a. byudvikling omkring letbanen og udvikling af kommunens erhvervskvarter.
 
I de kommende år bliver der gennemført en række store bygge- og anlægsprojekter, som alle vil få væsentlig indflydelse på trafikforholdene:
  • Letbane-projektet på Ring 3
  • Færdiggørelse af udbygning på Herlev Hospital
  • Etablering af ny stitunnel under S-banen
  • Ombygning af Gammel Klausdalsbrovej.
  • Nye store byggerier i bymidten af Herlev.
 
Herudover har teamet mange drifts- og planlægningsopgaver, som løses i tæt samarbejde med andre enheder i kommunen – som Serviceafdeling, team Plan og Center for Ejendom og Intern service.
 
Om team Trafik
Team Trafik består af 7 engagerede og kompetente ”holdspillere” altså ingeniører, både erfarne og nyuddannede. I team Trafik har vi mange bolde i luften, hver dag. Teamet er en enhed, som bruger sine mange evner og gode kompetencer til at løse alle små og store udfordringer omkring trafikken i Herlev på en positiv, god og konstruktiv måde.
 
I en travl hverdag har vi en uhøjtidelig og behagelig omgangstone. Vi har stor åbenhed, og er gode til at sparre og dele viden med hinanden – både i teamet, centeret og på tværs af organisationen. Vi bruger meget tid sammen, derfor prioriterer vi også at tale om andet end trafik f.eks. stillingen i Superligaen, rejsemål eller børn.
 
Vores arbejdssted er på rådhuset, som er centralt placeret i bymidten tæt på supercykelstier, gode busforbindelser, stationen og de større veje i kommunen. Der er kantine og flere personaleforeninger bl.a. kunst og feriehuse og frie omklædningsfaciliteter i kælderen, hvis du cykler eller løber på arbejde.
 
Om dig
Du trives på et hold, hvor tempoet er højt. Du har stort kendskab til trafikområdet, forståelse for kompleksiteten i trafikbilledet og skal være med til at skabe gode resultater i team Trafik.
Du vil bidrage med løsninger til de mange myndighedsopgaver i teamet, og vil få egne ansvarsområdet som kan være administration, planlægning og udvikling af parkering og cykeltrafik.
Du skal gennemføre større eller mindre anlægsprojekter fra start til slut, med hjælp fra os dine nye kolleager og i dialog med bl.a. entreprenører, borgere og politikere.
 
Du må gerne have følgende kvalifikationer:
  • Du har en relevant videregående uddannelse.
  • Du er fagligt stærk indenfor trafikområdet, og har en god rutine og erfaring med sagsbehandling og trafikløsninger.
  • Du har gode kommunikative evner i både skrift og tale.
  • Du er resultatorienteret, systematisk, gode evner til at skabe fremdrift og kan afslutte dine sager og projekter.
  • Du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation og god sans for økonomi styring.
  • Du kan bidrage til den positive stemning i vores team Trafik med god energi, glæde og humor.
 
Om Center for Teknik og Miljø
Team Trafik er en del af Center for Teknik og Miljø, som er et af otte centre/stabe i Herlev Kommune, og som varetager myndigheds- og driftsopgaver samt projekter indenfor miljø, jord, affald, vand, byggeri, GIS og geodata, trafik, parker, natur og vandløb samt renholdelse og serviceopgaver.
Centeret har et stærkt socialt sammenhold, hvor en trivselsgruppe sætter anerkendelse på dagsordenen, og planlægger forskellige sociale arrangementer hen over året.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.
Lønnen aftales efter principperne om Ny løn.
Stillingen er til besættelse pr. 1. juli 2019.
 
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er fredag den 10. maj 2019 kl. 08.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 13. maj eller tirsdag den 14. maj 2019.
Evt. 2. samtale forventes afholdt tirsdag den 21. maj 2019.
 
Få mere at vide
Du kan læse mere om kommunen på www.herlev.dk . Du er meget velkommen til at kontakte teamleder Helle Lagersted Jørgensen på 4452 6346 / helle.lagersted.jorgensen@herlev.dk
 

Center for Teknik og MiljøHerlev2019-04-12T00:00:002019-05-10T00:00:00
330006326Medarbejdere søges til entreprenørvirksomhedBasic Er du fleksibel og ansvarsbevidst og trives du i et job, hvor du skal hjælpe med forskellige ad hoc-opgaver? Vi søger stabile medarbejdere der kan arbejde selvstændigt med diverse forefaldende opgaver hos vores kunder. Arbejdsopgaver: Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder: Gå til hånde sammen med virksomhedens øvrige ansatte Oprydningsopgaver Diverse forefaldende arbejde Personlige egenskaber: Du er stabil og møder til tiden Du er struktureret i forhold til opgaverne Du er i god fysisk form Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.Er du fleksibel og ansvarsbevidst og trives du i et job, hvor du skal hjælpe med forskellige ad hoc-opgaver?
Vi søger stabile medarbejdere der kan arbejde selvstændigt med diverse forefaldende opgaver hos vores kunder.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
 
  • Gå til hånde sammen med virksomhedens øvrige ansatte
  • Oprydningsopgaver
  • Diverse forefaldende arbejde


    Personlige egenskaber:
  • Du er stabil og møder til tiden
  • Du er struktureret i forhold til opgaverne
  • Du er i god fysisk form


  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    ORS/Small/b1026bc3_logo.pngJKS A/SRoskilde2019-04-12T13:00:42.0972019-05-17T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    GIS & dataspecialist

    Center for Teknik og Miljø

    Herlev
    Har du lyst til at arbejde med data, analyser, have fingrene i maskinrummet, er du nysgerrig på IoT og vil du være med til at præge udviklingen af GIS-anvendelsen i Herlev Kommune, er det dig vi leder efter. Efterspørgslen på dataunderstøttet beslut...
    Indrykket:26. marts 2019
    Udløbsdato:6. maj 2019

    ERFAREN ANLÆGSINGENIØR SØGES

    DINES JØRGENSEN & CO A/S

    Sorø
    - til udfordrende projekter indenfor bla. byggemodning, vejanlæg og kloakering Vores afdeling i Sorø er i fuld gang med en række spændende og udfordrende anlægsprojekter. Da mange nye opgaver samtidig er på vej, søger vi snarest en erfaren og engage...
    Indrykket:25. marts 2019
    Udløbsdato:26. april 2019

    HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)

    HARDER ELEMENTS A/S

    Rødovre
    Din praktikplads Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellig...
    Indrykket:11. april 2019
    Udløbsdato:5. juni 2019

    Genopslag - Trafikingeniør eller trafikplanlægger til team Trafik

    Center for Teknik og Miljø

    Herlev
    Vil du være med på holdet til at fortsætte udviklingen af de trafikale løsninger i Herlev og være en del af en veldrevet kommune i vækst? Der er fokus på borgere, erhvervsliv og trafikken i Herlev. Herlev er midt i en markant forandring med bl.a. by...
    Indrykket:12. april 2019
    Udløbsdato:10. maj 2019

    Medarbejdere søges til entreprenørvirksomhed

    JKS A/S

    Roskilde
    Er du fleksibel og ansvarsbevidst og trives du i et job, hvor du skal hjælpe med forskellige ad hoc-opgaver? Vi søger stabile medarbejdere der kan arbejde selvstændigt med diverse forefaldende opgaver hos vores kunder. Arbejdsopgaver: Arbejdsopgaver...
    Indrykket:12. april 2019
    Udløbsdato:17. maj 2019