Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rutineret kontaktcentermedarbejder til Borgerservice

Center for Politik Udvikling og Borgerservice i Hørsholm kommune søger en medarbejder til at varetage Kontaktcenteropgaver i Borgerservice.
Borgerservice er borgernes indgang til det offentlige. Vores opgave består i, at betjene borgernes personlige, telefoniske og skriftlige henvendelser indenfor de fleste borger-relaterede områder.
I 2017 etablerede Hørsholm Kommune et ny kontaktcenter. Kontaktcentret består pt af 3 faste medarbejdere, der er specialister i at skabe sammenhæng og overblik for borgerne. I takt med at opgaveporteføljen i kontaktcentret vokser, tilpasses antallet af medarbejdere.

Dine arbejdsopgaver
Som medarbejder i kontaktcentret får du gode muligheder for at præge opbygningen og udviklingen af i det nye center. Du skal primært beskæftige dig med følgende opgaver:

  • Straksafklare så mange henvendelser til Rådhuset som muligt (både fysiske henvendelser, telefoner, mails, fysisk post mv.)
  • Yde hjælp til selvbetjening på det offentliges digitale selvbetjeningsløsninger
  • Bidrage til optimering af borgernes henvendelser på hjemmesiden og på selvbetjeningsløsninger
  • Fungere som ambassadør for udbredelsen af kommunens koncept for god service – både internt og eksternt
  • Være i dialog med kommunens øvrige centre om løbende forbedringer af arbejdsgange, brevtekster, snitflader m.v.

Hvad forventer vi?
Som kontaktcentermedarbejder forventer vi, at du har følgende faglige og personlige kompetencer:
  • FORANDRINGSAGENT – Initiativrig. Du har lyst og mod til at gå foran og er god til at skabe sammenhængskraft i teamet
  • Indgående kendskab til det offentliges digitale selvbetjeningsløsninger
  • Kendskab til fag- og støttesystemer som f.eks. KMD Opera, ESDH-systemet Acadre og videnstøttesystemet Selvbetjening.nu
  • Generelt flair for IT og nysgerrig på teknologisk udvikling
  • Hurtigt kan afkode hvad henvendelser handler om
  • ”Sælge” og motivere til brug af digitale selvbetjeningsløsninger
  • Orientere dig i kompleks lovgivning og hurtigt sætte dig ind i ny viden
  • Dygtig kommunikator
  • Bred viden og fagligt overblik ift. en kommunes opgaver
  • Går op i at dyrke snitflader til bagland/centre
  • Serviceminded, kan lide at ”være på” og samarbejdsorienteret
Derudover forventer vi, at du som person er effektiv, positiv og har humor.

Vi tilbyder
Som vores nye kollega i Borgerservice bliver du en del af et engageret og professionelt team, hvor omgangstonen er uformel og humørfyldt. Vi arbejder alle ud fra et tværfagligt perspektiv, så vi understøtter hinanden bedst muligt og får mest ud af hinandens fagligheder.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen med mulighed for at holde fri hver anden fredag. Vi har fleksibel arbejdstid, hvilket indebærer, at du i det daglige har gode muligheder for at tilpasse arbejdet, så familie- og fritidsliv hænger sammen. Omvendt forventes du også i perioder at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt.

Hørsholm Rådhus ligger tæt på Helsingørmotorvejen og 5-10 minutters gang fra Kokkedal Station, som er trafikknudepunkt for både busser og tog (23 min. fra Nørreport St.)

Vi forhandler din løn og andre vilkår i henhold til den relevante overenskomst med baggrund i din uddannelse og erfaring.

Mere viden
Du er velkommen til at kontakte Chef for Borgerservice og Digitalisering i Center for Politik, Udvikling og Borgerservice Sune Johansson på telefon 4849 3060, hvis du vil vide mere om stillingen.

Søg sådan
Brug link ’Søg jobbet’ for at søge stillingen eller søg via www.horsholm.dk/job, så vi har den senest d. 20. april 2018. Du vil blive bedt om kontaktoplysninger og om at uploade CV og ansøgning.
Samtaler finder sted den 23. og evt. den 24. april 2018. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest pr. 1. juni 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her