Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger

Svane Randers søger sælger til butikken - er du vores nye kollega?

Er du udadvendt, konkurrence menneske og har du sans for boligindretning og design? Så er det måske dig vi står og mangler. Vi har travlt, derfor har vi brug for dig. Du er en erfaren og engageret indretnings­konsulent, eller sælger i anden relevant branche, som har lyst til at være en del af vores team.

JobbetFørst og fremmest er du en dygtig sælger, som brænder for at give kunderne en oplevelse ud over det sædvanlige. Du får ansvaret for indretningsløsninger til hjemmet på et højt niveau, fra tilbudsgivning til ordre og entreprisestyring i samarbejde med vores projektkoordinatere. For at få succes i dette job skal du have en udpræget evne til at sætte dig ind i kundernes ønsker og kombinere dette med kreativitet, teknisk flair og godt købmandsskab. Kort sagt skal du kunne omsætte kundernes køkkendrømme til lækre og funktionelle løsninger.

Krav til digDu er i eller har været i branchen og har bred salgsmæssig erfaring. Du er resultatorienteret, udadvendt og gennemslagskraftig. Du har erfaring med tegne­systemet Winner eller lignende. Du er af natur positiv, fleksibel og har et stort personligt drive. Du kan lide at have travlt og evner at arbejde selvstændigt. Du ved hvad der skal til for at få succes med salg. Du kan lide at blive målt på dine præstationer og resultater. Du arbejder med en struktureret tilgang til opgaven. Du har et høj energi niveau. Du har nemt ved at tilegne dig ny viden.

Vi tilbyder

Hos Svane Køkkenet indgår du i et team af dygtige og erfarne kolleger, som er drevet af lysten til at gøre et køkkenkøb til en ekstraordinær god oplevelse for vores kunder. Du kommer til at arbejde med et meget attraktivt og bredt sortiment af spændende produkter indenfor køkken, bad og garderobe. Vi prioriterer samarbejde højt og tilbyder gode personlige udviklingsmuligheder. Gennem intern oplæring og deltagelse i kædens kursusprogram sikrer vi udbygning af din branchemæssige kompetence og videre uddannelse.

Ansøgning og CV sendes til:  jobformidling@randers.dk

OBS!  Dato for ansøgningsfrist er foreløbig - stillingen kan være besat inden - så søg NU!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329769904Phoenix-08c4e9fd12018-03-01T19:00:28.667Sælger

Svane Randers søger sælger til butikken - er du vores nye kollega?

Er du udadvendt, konkurrence menneske og har du sans for boligindretning og design? Så er det måske dig vi står og mangler. Vi har travlt, derfor har vi brug for dig. Du er en erfaren og engageret indretnings­konsulent, eller sælger i anden relevant branche, som har lyst til at være en del af vores team.

JobbetFørst og fremmest er du en dygtig sælger, som brænder for at give kunderne en oplevelse ud over det sædvanlige. Du får ansvaret for indretningsløsninger til hjemmet på et højt niveau, fra tilbudsgivning til ordre og entreprisestyring i samarbejde med vores projektkoordinatere. For at få succes i dette job skal du have en udpræget evne til at sætte dig ind i kundernes ønsker og kombinere dette med kreativitet, teknisk flair og godt købmandsskab. Kort sagt skal du kunne omsætte kundernes køkkendrømme til lækre og funktionelle løsninger.

Krav til digDu er i eller har været i branchen og har bred salgsmæssig erfaring. Du er resultatorienteret, udadvendt og gennemslagskraftig. Du har erfaring med tegne­systemet Winner eller lignende. Du er af natur positiv, fleksibel og har et stort personligt drive. Du kan lide at have travlt og evner at arbejde selvstændigt. Du ved hvad der skal til for at få succes med salg. Du kan lide at blive målt på dine præstationer og resultater. Du arbejder med en struktureret tilgang til opgaven. Du har et høj energi niveau. Du har nemt ved at tilegne dig ny viden.

Vi tilbyder

Hos Svane Køkkenet indgår du i et team af dygtige og erfarne kolleger, som er drevet af lysten til at gøre et køkkenkøb til en ekstraordinær god oplevelse for vores kunder. Du kommer til at arbejde med et meget attraktivt og bredt sortiment af spændende produkter indenfor køkken, bad og garderobe. Vi prioriterer samarbejde højt og tilbyder gode personlige udviklingsmuligheder. Gennem intern oplæring og deltagelse i kædens kursusprogram sikrer vi udbygning af din branchemæssige kompetence og videre uddannelse.

Ansøgning og CV sendes til:  jobformidling@randers.dk

OBS!  Dato for ansøgningsfrist er foreløbig - stillingen kan være besat inden - så søg NU!

2018-04-20T15:15:35.230 Svane Randers søger sælger til butikken - er du vores nye kollega? Er du udadvendt, konkurrence menneske og har du sans for boligindretning og design? Så er det måske dig vi står og mangler. Vi har travlt, derfor har vi brug for dig. Du er en erfaren og engageret indretnings konsulent, eller sælger i anden relevant branche, som har lyst til at være en del af vores team. JobbetFørst og fremmest er du en dygtig sælger, som brænder for at give kunderne en oplevelse ud over det sædvanlige. Du får ansvaret for indretningsløsninger til hjemmet på et højt niveau, fra tilbudsgivning til ordre og entreprisestyring i samarbejde med vores projektkoordinatere. For at få succes i dette job skal du have en udpræget evne til at sætte dig ind i kundernes ønsker og kombinere dette med kreativitet, teknisk flair og godt købmandsskab. Kort sagt skal du kunne omsætte kundernes køkkendrømme til lækre og funktionelle løsninger. Krav til digDu er i eller har været i branchen og har bred salgsmæssig erfaring. Du er resultatorienteret, udadvendt og gennemslagskraftig. Du har erfaring med tegne systemet Winner eller lignende. Du er af natur positiv, fleksibel og har et stort personligt drive. Du kan lide at have travlt og evner at arbejde selvstændigt. Du ved hvad der skal til for at få succes med salg. Du kan lide at blive målt på dine præstationer og resultater. Du arbejder med en struktureret tilgang til opgaven. Du har et høj energi niveau. Du har nemt ved at tilegne dig ny viden. Vi tilbyder Hos Svane Køkkenet indgår du i et team af dygtige og erfarne kolleger, som er drevet af lysten til at gøre et køkkenkøb til en ekstraordinær god oplevelse for vores kunder. Du kommer til at arbejde med et meget attraktivt og bredt sortiment af spændende produkter indenfor køkken, bad og garderobe. Vi prioriterer samarbejde højt og tilbyder gode personlige udviklingsmuligheder. Gennem intern oplæring og deltagelse i kædens kursusprogram sikrer vi udbygning af din branchemæssige kompetence og videre uddannelse. Ansøgning og CV sendes til: jobformidling@randers.dk OBS! Dato for ansøgningsfrist er foreløbig - stillingen kan være besat inden - så søg NU!11Jobnet08c4e9fd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavnEuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3125243Svane Køkkenet Randers ApS11Nikkelvej 58940Randers SVDKDanmark156.4289445010.05400740
jobformidling@randers.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent533664JobNet47889331000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08c4e9fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=08c4e9fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08c4e9fd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08c4e9fd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg353379074Helle Vangsgaardjobformidling@randers.dkDKDanmarkDKDanmark329975529Intern sælgerRobot Har du stor teknisk forståelse kombineret med et veludviklet servicegen, og kan du lide at give kunden en rigtig god oplevelse? Er du en god kollega, der hjælper, når det brænder på og stadig holder humøret højt? Så kan det være lige præcis dig, vi mangler. Dine primære arbejdsopgaver: Daglig ordremodtagelse og -behandling fra vores B2B-kunder i udlandet samt B2C-kunder i Danmark. Support og teknisk rådgivning af kunder undervejs i ordreprocessen. Tæt samarbejde med vores servicemontører omkring planlægning af service og tilkald. Håndtering af forsendelser m.v. til danske og udenlandske kunder. Ordreopfølgning samt fakturering. Ad-hoc opgaver på kontoret. Dine faglige kvalifikationer: Du har en god teknisk forståelse, gerne en teknisk uddannelse og erfaring fra en teknisk produktionsvirksomhed. Du har erfaring med salg og eller ordrebehandling gerne af tekniske artikler. Du har flair for IT og er godt hjemme i Microsoft Office samt kendskab til NAV. Du er skriftligt velformuleret og behersker engelsk i skrift og tale. Kendskab til tysk vil være en fordel, men ikke et krav. Som person er du: Selvstændig, struktureret og ansvarsbevidst. God til at kommunikere. Udadvendt og imødekommende og med et udpræget servicegen. Fleksibel ift. arbejdsopgaver og d t at være del af en mindre, dynamisk organisation. En rigtig god teamplayer, der er god til at samarbejde og som bidrager til at skabe et rigtig godt arbejdsmiljø. God til at holde fast i opgaverne og få dem afsluttet. Vi tilbyder: En spændende fuldtidsstilling, hvor du bliver det stærke bindeled mellem vores kunder, vores montører samt afdelingen for reservedele. En bred og varieret, essentiel arbejdsfunktion, hvor du hurtigt får en central plads i virksomheden. Et arbejdsmiljø præget af nordjysk humor, hjælpsomhed, gensidig respekt og godt humør. En god løn med pensions- og sundhedsordning. Ansøgning og tiltrædelse: Kan du se dig selv i ovenstående, så vil vi glæde os til at høre fra dig. Ansøgning sendes til oje@cama.dk hurtigst muligt og senest den 25. marts. Vi behandler ansøgningerne løbende og ønsker stillingen besat snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Ole Jensen på tlf. 40 31 33 05. Cama Lift ApS, som er placeret i Frederikshavn, består af 30 motiverede medarbejdere. Vi betjener kunder både lokalt og globalt. Som dine kommende kolleger sætter du service og faglig sparring i højsæde. Du kan læse mere om virksomheden på vores hjemmeside www.cama.dk

 

Har du stor teknisk forståelse kombineret med et veludviklet servicegen, og kan du lide at give kunden en rigtig god oplevelse?

Er du en god kollega, der hjælper, når det brænder på og stadig holder humøret højt? Så kan det være lige præcis dig, vi mangler.

 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Daglig ordremodtagelse og -behandling fra vores B2B-kunder i udlandet samt B2C-kunder i Danmark.
  • Support og teknisk rådgivning af kunder undervejs i ordreprocessen.
  • Tæt samarbejde med vores servicemontører omkring planlægning af service og tilkald.
  • Håndtering af forsendelser m.v. til danske og udenlandske kunder.
  • Ordreopfølgning samt fakturering.
  • Ad-hoc opgaver på kontoret.

 

Dine faglige kvalifikationer:

  • Du har en god teknisk forståelse, gerne en teknisk uddannelse og erfaring fra en teknisk produktionsvirksomhed.
  • Du har erfaring med salg og/eller ordrebehandling – gerne af tekniske artikler.
  • Du har flair for IT og er godt hjemme i Microsoft Office samt kendskab til NAV.
  • Du er skriftligt velformuleret og behersker engelsk i skrift og tale. Kendskab til tysk vil være en fordel, men ikke et krav.

 

Som person er du:

  • Selvstændig, struktureret og ansvarsbevidst.
  • God til at kommunikere.
  • Udadvendt og imødekommende og med et udpræget servicegen.
  • Fleksibel ift. arbejdsopgaver og dét at være del af en mindre, dynamisk organisation.
  • En rigtig god teamplayer, der er god til at samarbejde og som bidrager til at skabe et rigtig godt arbejdsmiljø.
  • God til at holde fast i opgaverne og få dem afsluttet.

 

 

Vi tilbyder:

  • En spændende fuldtidsstilling, hvor du bliver det stærke bindeled mellem vores kunder, vores montører samt afdelingen for reservedele.
  • En bred og varieret, essentiel arbejdsfunktion, hvor du hurtigt får en central plads i virksomheden.
  • Et arbejdsmiljø præget af nordjysk humor, hjælpsomhed, gensidig respekt og godt humør.
  • En god løn med pensions- og sundhedsordning.

 

Ansøgning og tiltrædelse:

Kan du se dig selv i ovenstående, så vil vi glæde os til at høre fra dig. Ansøgning sendes til oje@cama.dk hurtigst muligt og senest den 25. marts. Vi behandler ansøgningerne løbende og ønsker stillingen besat snarest muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Ole Jensen på tlf. 40 31 33 05.

Cama Lift ApS, som er placeret i Frederikshavn, består af 30 motiverede medarbejdere. Vi betjener kunder både lokalt og globalt. Som dine kommende kolleger sætter du service og faglig sparring i højsæde.

Du kan læse mere om virksomheden på vores hjemmeside www.cama.dk

 

CAMA LIFT APSFrederikshavn2019-03-11T00:00:002019-03-25T00:00:00
329982325BilsælgerRobot ER DU VORES NYE BILS LGER ? HK Automobiler A S - www.hk-auto.dk - Randers HK Automobiler A S er autoriseret Citro n og SsangYong servicecenter. Vi har eksisteret siden 1962. Vi søger en dygtig sælger, som kan bidrage til opfyldelse vores ambitioner. Der er store muligheder for at medvirke til nytænkning og forandringer i vores forretning hvor du kan påvirke tingenes gang . Vi forventer at du har flere års erfaring med salg og køb af nye og brugte biler Gerne erfaring med import opkøb af udenlandske biler er udadvendt, kontaktskabende og fuld af gåpåmod besidder gode samarbejdsevner kan arbejde selvstændigt og er en god selvstarter Tiltrædelse snarest og senest 1. maj 2019. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Peter Kjærsgaard på 297 295 89. Alle henvendelser vil blive behandlet med fortrolighed. Vi glæder os til at høre fra dig. Skriftlige ansøgninger bedes sendt til HK Automobiler A S, Kristrupvej 170, 8960 Randers, Att:. Peter Kjærsgaard eller pr. mail smiley@hk-auto.dk. Ansøgningsfrist 25. marts 2019.

ER DU VORES NYE BILSÆLGER…?

 

HK Automobiler A/S - www.hk-auto.dk - Randers

 

HK Automobiler A/S er autoriseret Citroën og SsangYong servicecenter. Vi har eksisteret siden 1962.

 

Vi søger en dygtig sælger, som kan bidrage til opfyldelse vores ambitioner. Der er store muligheder for at medvirke til nytænkning og forandringer i vores forretning – hvor du kan påvirke ”tingenes gang”.

 

Vi forventer at du

 

  • har flere års erfaring med salg og køb af nye og brugte biler
  • Gerne erfaring med import/opkøb af udenlandske biler
  • er udadvendt, kontaktskabende og fuld af gåpåmod
  • besidder gode samarbejdsevner
  • kan arbejde selvstændigt og er en god selvstarter

 

Tiltrædelse snarest – og senest 1. maj 2019.

 

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Peter Kjærsgaard på 297 295 89.

Alle henvendelser vil blive behandlet med fortrolighed. Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriftlige ansøgninger bedes sendt til HK Automobiler A/S, Kristrupvej 170, 8960 Randers, Att:. Peter Kjærsgaard eller pr. mail smiley@hk-auto.dk.

 

Ansøgningsfrist 25. marts 2019.

 

 

HK AUTOMOBILER A/SRanders SØ2019-03-21T00:00:002019-03-25T00:00:00
329983298Area Sales Manager til Stena Line DanmarkRobot Er du erfaren inden for krydsfeltet mellem fragt, salgsarbejde og tæt dialog med kunder så er der her en spændende jobmulighed hos Stena Line Denmark. Om stillingen Som Area Sales Manager bliver du ansvarlig for din egen portefølje af kunder, som benytter sig af hele Stena Lines rutenet. Dithovedfokus bliver Ro Ro af fragtenheder til fra færgerne for Stena Lines ruter til fra Danmark dette dækker både ledsaget uledsaget gods. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kollegaer i Danmark for at sikre en effektiv og god service over for Stena Lines kunder. Du bliver selv involveret i flere af de strategiske nøglekunder og kommer til at fungere som deres sparringspartner. Derudover kommer du til at arbejde tæt sammen med fragtafdelingerne på Stena Lines andre destinationer for således at sikre en glat og sikker drift. Selvom Stena Line i dag har en etableret og effektiv forretning inden for fragt, så er der mange muligheder i de daglige afgange til fra Danmark. Du kommer til at spille en stor rolle i forbindelse med opstart og udvikling af vores nye rute mellem Grenaa og Halmstad. Du får dermed mulighed for både at udtænke og gennemføre initiativer, der sikrer en sund vækst, og som udvikler dit ansvarsområde. Der vil blive lagt vægt på, at du selv formår at arbejde resultatorienteret og målrettet, og det forventes, at du fastholder fokus på din egen kundeportefølje. Således vil der løbende være opfølgning på både økonomiske resultater og kundetilfredshed. De største af kunderne findes inden for fragt- og transportsegmentet, dog har industrikunder en voksende andel af den samlede mængde gods. Nogle af nøgleansvarsområderne i stillingen indbefatter bl.a.: Udvikle samarbejdet med eksisterende kunder samt afdække nye potentielle kunder Deltage i udvikling af fartplan i samarbejde med afdelingen Opbygning af relevant netværk inden for branchen KAM ansvarlig for strategisk vigtige kunder Deltage i salgsaktiviteter for vores kunder Om dig For at kunne løfte stillingens ansvarsområder og for at kunne bidrage til udvikling af forretningsområdet forventes du at have en solid erfaring fra transportindustrien. Det er et krav, at du tidligere har arbejdet med fragt ind ud af landet, ligesom erfaring med færgesektoren vil være et plus. Det forventes, at du er en stærk kommunikator i både skift og tale, og det er et krav, at du er flydende på både dansk og engelsk. Størstedelen af vores danske kunder befinder sig i og omkring trekantsområdet. Derfor vil det være en fordel, men ikke et krav, at du er bosiddende i nærheden af dette område. Du skal nyde tæt interaktion med kunderne og forventes både at kunne udbygge de nuværende relationer, samtidig med at du skaber kontakt til nye kunder. Du sætter mål og bidrager til en målrettet og resultatorienteret indsats i det daglige arbejde. Ligeledes er du vant til at følge løbende op på opgaver, indsatser og projekter, så vi i fællesskab hele tiden arbejder os fremad. Samtidig skaber du fokus på de mere langsigtede mål og er med til at bidrage til den overordnede strategi. Herudover forventes det, at du har: en relevant videregående uddannelse et stærkt etableret netværk inden for fragt- og transportbranchen et højt drive, samt at du trives med en travl hverdag en god sans for detaljer evnerne til at udtænke og gennemføre nye initiativer erfaring med at begå dig i en branche med skarp konkurrence godt købmandskab lysten til at arbejde i en virksomhed, der værdsætter integritet, loyalitet og dedikation. Der må forventes en vis grad af rejseaktivitet i jobbet. Ansøgning Ønsker du yderligere oplysninger i forbindelse med stillingen, er du velkommen til at kontakte Freight Manager Søren Knudsen på telefon 45 28 88 32 21 Ansøgning med relevante bilag sendes senest 15. april 2019 til: ansoegning@stenaline.com Ansættelsessamtaler foretages løbende. Om Stena Line Stena Line er et af verdens førende færgeselskaber med en moderne flåde bestående af 38 fartøjer og Europas største rutenetværk, som består af 20 færgeforbindelser i Skandinavien, Storbritannien og de baltiske lande. Den samlede flåde består af 38 moderne færger. Hvert år transporterer Stena Line 7,6 millioner passagerer, 1,7 millioner biler og 2,1 millioner fragtenheder. Stena Line har ca. 5.600 medarbejdere, hvoraf godt hundrede er ansat i Danmark. Ved hele tiden at udvikle produkter og services har Stena Line opnået en stærk position med betydelige markedsandele inden for alle sine forretningsområder.

Er du erfaren inden for krydsfeltet mellem fragt, salgsarbejde og tæt dialog med kunder – så er der her en spændende jobmulighed hos Stena Line Denmark.

Om stillingen

Som Area Sales Manager bliver du ansvarlig for din egen portefølje af kunder, som benytter sig af hele Stena Lines rutenet. Dithovedfokus bliver Ro/Ro af fragtenheder til/fra færgerne for Stena Lines ruter til/fra Danmark – dette dækker både ledsaget/uledsaget gods.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kollegaer i Danmark for at sikre en effektiv og god service over for Stena Lines kunder.

Du bliver selv involveret i flere af de strategiske nøglekunder og kommer til at fungere som deres sparringspartner. Derudover kommer du til at arbejde tæt sammen med fragtafdelingerne på Stena Lines andre destinationer for således at sikre en glat og sikker drift.

Selvom Stena Line i dag har en etableret og effektiv forretning inden for fragt, så er der mange muligheder i de daglige afgange til/fra Danmark. Du kommer til at spille en stor rolle i forbindelse med opstart og udvikling af vores nye rute mellem Grenaa og Halmstad.

Du får dermed mulighed for både at udtænke og gennemføre initiativer, der sikrer en sund vækst, og som udvikler dit ansvarsområde.

Der vil blive lagt vægt på, at du selv formår at arbejde resultatorienteret og målrettet, og det forventes, at du fastholder fokus på din egen kundeportefølje. Således vil der løbende være opfølgning på både økonomiske resultater og kundetilfredshed.

De største af kunderne findes inden for fragt- og transportsegmentet, dog har industrikunder en voksende andel af den samlede mængde gods.

Nogle af nøgleansvarsområderne i stillingen indbefatter bl.a.:

• Udvikle samarbejdet med eksisterende kunder samt afdække nye potentielle kunder

• Deltage i udvikling af fartplan i samarbejde med afdelingen

• Opbygning af relevant netværk inden for branchen

• KAM ansvarlig for strategisk vigtige kunder

• Deltage i salgsaktiviteter for vores kunder

Om dig

For at kunne løfte stillingens ansvarsområder og for at kunne bidrage til udvikling af forretningsområdet forventes du at have en solid erfaring fra transportindustrien. Det er et krav, at du tidligere har arbejdet med fragt ind/ud af landet, ligesom erfaring med færgesektoren vil være et plus.

Det forventes, at du er en stærk kommunikator i både skift og tale, og det er et krav, at du er flydende på både dansk og engelsk.

Størstedelen af vores danske kunder befinder sig i og omkring trekantsområdet. Derfor vil det være en fordel, men ikke et krav, at du er bosiddende i nærheden af dette område.

Du skal nyde tæt interaktion med kunderne og forventes både at kunne udbygge de nuværende relationer, samtidig med at du skaber kontakt til nye kunder.

Du sætter mål og bidrager til en målrettet og resultatorienteret indsats i det daglige arbejde. Ligeledes er du vant til at følge løbende op på opgaver, indsatser og projekter, så vi i fællesskab hele tiden arbejder os fremad. Samtidig skaber du fokus på de mere langsigtede mål og er med til at bidrage til den overordnede strategi.

Herudover forventes det, at du har:

• en relevant videregående uddannelse

• et stærkt etableret netværk inden for fragt- og transportbranchen

• et højt drive, samt at du trives med en travl hverdag

• en god sans for detaljer

• evnerne til at udtænke og gennemføre nye initiativer

• erfaring med at begå dig i en branche med skarp konkurrence

• godt købmandskab

• lysten til at arbejde i en virksomhed, der værdsætter integritet, loyalitet og dedikation.

Der må forventes en vis grad af rejseaktivitet i jobbet.

Ansøgning

Ønsker du yderligere oplysninger i forbindelse med stillingen, er du velkommen til at kontakte Freight Manager Søren Knudsen på

telefon + 45 28 88 32 21

Ansøgning med relevante bilag sendes senest 15. april 2019 til: ansoegning@stenaline.com

Ansættelsessamtaler foretages løbende.

Om Stena Line

Stena Line er et af verdens førende færgeselskaber med en moderne flåde bestående af 38 fartøjer og Europas største

rutenetværk, som består af 20 færgeforbindelser i Skandinavien, Storbritannien og de baltiske lande.

Den samlede flåde består af 38 moderne færger. Hvert år transporterer Stena Line 7,6 millioner passagerer, 1,7 millioner

biler og 2,1 millioner fragtenheder.

Stena Line har ca. 5.600 medarbejdere, hvoraf godt hundrede er ansat i Danmark. Ved hele tiden at udvikle produkter og

services har Stena Line opnået en stærk position med betydelige markedsandele inden for alle sine forretningsområder.

 

STENA LINE DENMARK A/SFrederikshavn2019-03-23T00:00:002019-04-15T00:00:00
329957554Pro-Air A/S søger salgskonsulent med teknisk forståelseRobot Pro-Air A S udvikler og sælger befugtningssystemer primært til trykkerierne, træ og emballage og plastindustrien. Vi søger en engageret medarbejder, der kan trives med at arbejde i en lille virksomhed, hvor alle hjælper hinanden. Opgaverne vil primært bestå i: Opsøgende salg Eksportsalg Udarbejdelse af tilbud Support af virksomhedens nuværende kunder Div. Ad hoc-opgaver Personen vi søger: Er Salgsorienteret Har gode kommunikationsevner Min. engelsk i skrift og tale Har gerne en teknisk baggrund Gerne erfaring fra samme branche Omgående tiltrædelse, men vi venter gerne på den rigtige person. Løn efter kvalifikationer. Skriftlig ansøgning fremsendes til: Direktør Nils Jørgen Knudsen, nilsj@pro-air.dk

Pro-Air A/S udvikler og sælger befugtningssystemer primært til trykkerierne, træ og emballage og plastindustrien.

Vi søger en engageret medarbejder, der kan trives med at arbejde i en lille virksomhed, hvor alle hjælper hinanden.

Opgaverne vil primært bestå i:

Opsøgende salg / Eksportsalg / Udarbejdelse af tilbud / Support af virksomhedens nuværende kunder / Div. Ad hoc-opgaver

Personen vi søger:

Er Salgsorienteret / Har gode kommunikationsevner / Min. engelsk i skrift og tale / Har gerne en teknisk baggrund / Gerne erfaring fra samme branche / Omgående tiltrædelse, men vi venter gerne på den rigtige person.

Løn efter kvalifikationer. Skriftlig ansøgning fremsendes til: Direktør Nils Jørgen Knudsen, nilsj@pro-air.dk

PRO-AIR A/SSkive2019-02-08T00:00:002019-04-05T00:00:00
329955928Leder du efter et job, hvor du kan kickstarte din karriere? Bliv erhvervssælger hos os!Robot Da vi har indgået et samarbejde med Telia Erhverv, leder vi efter flere udadvendte og salgslystne salgskonsulenter. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af Telia Erhvervs produkter til det danske B2B-marked. Om os OnLine Telemarketing er et af landets mest erfarne callcenter. Med den rette oplæring, salgstræning og en attraktiv lønpakke, danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som sælger hos OnLine Telemarketing får du en fast grundløn samt en attraktiv bonusordning. Du bestemmer dermed selv volumen af din indkomst, da du bliver lønnet ud fra dine egne resultater. Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en stor ære i at levere god kvalitet i vores arbejde. For dig som medarbejder betyder dét, at du skal levere et godt stykke arbejde af høj kvalitet, hvilket stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Derfor forventer vi at du er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst. Som vores nye erhvervssælger får du: Fast arbejdstid mandag til torsdag fra kl. 8.15-16.15 og fredag fra kl. 8.15-15.45 En af landets allerbedste løn-modeller med fast grundløn og bonusordning uden loft Grundig produktoplæring samt løbende salgstræning ved vores dygtige teamchef Et tæt samarbejde med Telia Gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø med højt til loftet Personalearrangementer Lækker frokostordning med mad udefra For at få en plads på vores professionelle Telia Erhverv-team forventer vi at du: Er ansvars- og kvalitetsbevidst Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk Formår at skabe gode kunderelationer Er udadvendt og energisk og trives i et dynamisk team Er mødestabil og vægter aftaler både med os og kunderne højt Brænder for at sælge ønsker at blive den bedste sælger Er ansvarlig, selvkørende og moden Vil du kickstarte din karriere med os og Telia? Så send os din ansøgning i dag! Vi ansætter løbende og der er derfor mulighed for opstart allerede om få dage. Du kan også søge en stilling på vores Telia Erhverv-hold telefonisk ved at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på hendes direkte nummer (30270869). Dette skal dog ske i tidsrummet mandag-fredag kl. 8.30-15.30. Vi glæder os til at høre fra dig!

Da vi har indgået et samarbejde med Telia Erhverv, leder vi efter flere udadvendte og salgslystne salgskonsulenter. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af Telia Erhvervs produkter til det danske B2B-marked.

Om os

OnLine Telemarketing er et af landets mest erfarne callcenter. Med den rette oplæring, salgstræning og en attraktiv lønpakke, danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som sælger hos OnLine Telemarketing får du en fast grundløn samt en attraktiv bonusordning. Du bestemmer dermed selv volumen af din indkomst, da du bliver lønnet ud fra dine egne resultater. Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en stor ære i at levere god kvalitet i vores arbejde. For dig som medarbejder betyder dét, at du skal levere et godt stykke arbejde af høj kvalitet, hvilket stiller store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Derfor forventer vi at du er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst.

Som vores nye erhvervssælger får du:

  • Fast arbejdstid mandag til torsdag fra kl. 8.15-16.15 og fredag fra kl. 8.15-15.45
  • En af landets allerbedste løn-modeller med fast grundløn og bonusordning uden loft
  • Grundig produktoplæring samt løbende salgstræning ved vores dygtige teamchef
  • Et tæt samarbejde med Telia
  • Gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø med højt til loftet
  • Personalearrangementer
  • Lækker frokostordning med mad udefra

 

For at få en plads på vores professionelle Telia Erhverv-team forventer vi at du:

  • Er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • Formår at skabe gode kunderelationer
  • Er udadvendt og energisk og trives i et dynamisk team
  • Er mødestabil og vægter aftaler – både med os og kunderne – højt
  • Brænder for at sælge/ønsker at blive den bedste sælger
  • Er ansvarlig, selvkørende og moden 

Vil du kickstarte din karriere med os og Telia? Så send os din ansøgning i dag!

Vi ansætter løbende og der er derfor mulighed for opstart allerede om få dage. Du kan også søge en stilling på vores Telia Erhverv-hold telefonisk ved at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på hendes direkte nummer (30270869). Dette skal dog ske i tidsrummet mandag-fredag kl. 8.30-15.30.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-02-06T00:00:002019-04-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern sælger

CAMA LIFT APS

Frederikshavn
Har du stor teknisk forståelse kombineret med et veludviklet servicegen, og kan du lide at give kunden en rigtig god oplevelse? Er du en god kollega, der hjælper, når det brænder på og stadig holder humøret højt? Så kan det være lige præcis dig, vi ...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Bilsælger

HK AUTOMOBILER A/S

Randers SØ
ER DU VORES NYE BILS LGER ? HK Automobiler A S - www.hk-auto.dk - Randers HK Automobiler A S er autoriseret Citro n og SsangYong servicecenter. Vi har eksisteret siden 1962. Vi søger en dygtig sælger, som kan bidrage til opfyldelse vores ambitioner....
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Area Sales Manager til Stena Line Danmark

STENA LINE DENMARK A/S

Frederikshavn
Er du erfaren inden for krydsfeltet mellem fragt, salgsarbejde og tæt dialog med kunder så er der her en spændende jobmulighed hos Stena Line Denmark. Om stillingen Som Area Sales Manager bliver du ansvarlig for din egen portefølje af kunder, som be...
Indrykket:23. marts 2019
Udløbsdato:15. april 2019

Pro-Air A/S søger salgskonsulent med teknisk forståelse

PRO-AIR A/S

Skive
Pro-Air A S udvikler og sælger befugtningssystemer primært til trykkerierne, træ og emballage og plastindustrien. Vi søger en engageret medarbejder, der kan trives med at arbejde i en lille virksomhed, hvor alle hjælper hinanden. Opgaverne vil primæ...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:5. april 2019

Leder du efter et job, hvor du kan kickstarte din karriere? Bliv erhvervssælger hos os!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Da vi har indgået et samarbejde med Telia Erhverv, leder vi efter flere udadvendte og salgslystne salgskonsulenter. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af Telia Erhvervs produkter til det danske B2B-marked. Om os OnLine Telemarketing er et af lan...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:3. april 2019