Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger

 
Kørende sælger på Fyn og Østjylland
 
Er du vores nye kørende sælger ?
 
Granit Parts Danmark er et hurtigt voksende firma, som består af tekniske
rådgivere og sælgere, der arbejder med salg af reservedele og tilbehør til

landbrug, skov, have og park samt Industrien.
Vores kunder er Smede og Maskinforretninger, Have & Park forretninger, Industrivirksomheder, værksteder i transportbranchen mm.
 
For at styrke vores service og udbygge vores position på Fyn og Østjylland, søger vi en selvstændig, serviceminded sælger til området.
 
Med udgangspunkt fra eget hjem, skal du stå for vores salgsaktiviteter i det ovennævnte område til eksisterende og nye kunder.
 
Vi forventer at du:

  • har teknisk forståelse og indsigt
  • kan arbejde selvstændig
  • har erfaring med opsøgende salg
  • har IT kendskab på brugerniveau
  • bor i området 
Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende arbejde med gode kollegaer og arbejdsforhold.
 
Ansøgning og CV sendes som PDF til: johnny.gram@granit-parts.com senest mandag den 23. april 2018.
 
For flere oplysninger kan du se mere på www.granit-parts.dk eller kontakte Johnny Gram påtlf. 7473 4000 eller mail: johnny.gram@granit-parts.com

 
Granit Parts Danmark er et datterselskab i Fricke Gruppen, der beskæftiger over 2.500 medarbejder i 21 lande. Granit Parts er en af Europas største leverandør af reservedele og tilbehør til landbrugsbranchen.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787978Phoenix-41186e3912018-04-05T15:00:10.980Sælger 
Kørende sælger på Fyn og Østjylland
 
Er du vores nye kørende sælger ?
 
Granit Parts Danmark er et hurtigt voksende firma, som består af tekniske
rådgivere og sælgere, der arbejder med salg af reservedele og tilbehør til

landbrug, skov, have og park samt Industrien.
Vores kunder er Smede og Maskinforretninger, Have & Park forretninger, Industrivirksomheder, værksteder i transportbranchen mm.
 
For at styrke vores service og udbygge vores position på Fyn og Østjylland, søger vi en selvstændig, serviceminded sælger til området.
 
Med udgangspunkt fra eget hjem, skal du stå for vores salgsaktiviteter i det ovennævnte område til eksisterende og nye kunder.
 
Vi forventer at du:
  • har teknisk forståelse og indsigt
  • kan arbejde selvstændig
  • har erfaring med opsøgende salg
  • har IT kendskab på brugerniveau
  • bor i området 
Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende arbejde med gode kollegaer og arbejdsforhold.
 
Ansøgning og CV sendes som PDF til: johnny.gram@granit-parts.com senest mandag den 23. april 2018.
 
For flere oplysninger kan du se mere på www.granit-parts.dk eller kontakte Johnny Gram påtlf. 7473 4000 eller mail: johnny.gram@granit-parts.com

 
Granit Parts Danmark er et datterselskab i Fricke Gruppen, der beskæftiger over 2.500 medarbejder i 21 lande. Granit Parts er en af Europas største leverandør af reservedele og tilbehør til landbrugsbranchen.
 
2018-04-24T00:50:53.030 Kørende sælger på Fyn og Østjylland Er du vores nye kørende sælger ? Granit Parts Danmark er et hurtigt voksende firma, som består af tekniskerådgivere og sælgere, der arbejder med salg af reservedele og tilbehør til landbrug, skov, have og park samt Industrien. Vores kunder er Smede og Maskinforretninger, Have Park forretninger, Industrivirksomheder, værksteder i transportbranchen mm. For at styrke vores service og udbygge vores position på Fyn og Østjylland, søger vi en selvstændig, serviceminded sælger til området. Med udgangspunkt fra eget hjem, skal du stå for vores salgsaktiviteter i det ovennævnte område til eksisterende og nye kunder. Vi forventer at du:har teknisk forståelse og indsigtkan arbejde selvstændighar erfaring med opsøgende salghar IT kendskab på brugerniveaubor i området Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende arbejde med gode kollegaer og arbejdsforhold. Ansøgning og CV sendes som PDF til: johnny.gram@granit-parts.com senest mandag den 23. april 2018. For flere oplysninger kan du se mere på www.granit-parts.dk eller kontakte Johnny Gram påtlf. 7473 4000 eller mail: johnny.gram@granit-parts.com Granit Parts Danmark er et datterselskab i Fricke Gruppen, der beskæftiger over 2.500 medarbejder i 21 lande. Granit Parts er en af Europas største leverandør af reservedele og tilbehør til landbrugsbranchen.10Phoenix41186e39101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3206401Granit Parts Danmark11Kørende sælger med udgangspunkt fra hjemmeadresse6200AabenraaDKDanmarkORS/41186e39_logo.pngORS/Small/41186e39_logo.png0
johnny.gram@granit-parts.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549825PhoenixPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41186e39https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=41186e39https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41186e39&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41186e39&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Granit Parts Danmark er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale341525Sælger2Salg354170991johnny.gram@granit-parts.comjohnny.gram@granit-parts.comDKDanmarkDKDanmark329955319Salgskonsulent til hotel, restaurant og catering til Aarhus og MidtjyllandBasic Brænder du for at finde de rigtige løsninger til kunderne, og har du lyst til at være en del af et dygtigt salgsteam, der servicerer vores HoReCa kunder i Aarhus og Midtjylland ? Med reference til salgschefen søger vi en selvstændig og dynamisk salgskonsulent. Kunder og distrikt Hoteller, restauranter og cateringvirksomheder i Aarhus og Midtjylland. Produktområde Hele Abenas produktprogram inden for borddækning, engangs- og cateringartikler samt rengøringsprodukter. Personprofil · Du har en handelsmæssig uddannelse. · Praktisk erfaring som konsulent er et ubetinget krav og branchekendskab vil være en fordel. · I dit tidligere job har du opnået gode resultater ved en ekstra og målrettet indsats. · Du er resultatsøgende, har gåpåmod og let ved at skabe relationer. · Du er troværdig, har et positivt og åbent sind og ikke mindst humoristisk sans. · Du er villig til at arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt i en travl hverdag. · Du forventes at have bopæl i distriktet. Vi tilbyder En stilling med et stort ansvar og mange udfordringer. Du vil få en spændende og travl hverdag i en dynamisk international virksomhed i fortsat vækst og med et godt arbejdsklima. Jobbet ønskes besat snarest muligt og honoreres efter kvalifikationer. Ønsker du yderligere informationer om jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Peter Jensen på tlf. 51581856. Ansøgning Ansøgningerne behandles løbende, og stillingen besættes, når rette kandidat er fundet, så send din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig. Stillingsopslaget lukkes senest 28. februar 2019. Abena er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid Retfærdighed Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Koncernen beskæftiger ca. 1800 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande. Kunderne er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder samt hotel-, restaurant- og cateringbranchen. Koncernen producerer og sælger kvalitetsprodukter, der henholdsvis produceres på egne fabrikker og sources fra producenter med specialviden. Koncernen har udarbejdet en ambitiøs strategiplan, der skal sikre stor vækst og international udvikling. Se mere på www.abena.dk

Brænder du for at finde de rigtige løsninger til kunderne, og har du lyst til at være en del af et dygtigt salgsteam, der servicerer vores HoReCa kunder i Aarhus og Midtjylland ?  

 
Med reference til salgschefen søger vi en selvstændig og dynamisk salgskonsulent.
 
Kunder og distrikt 
Hoteller, restauranter og cateringvirksomheder i Aarhus og Midtjylland. 

Produktområde 

Hele Abenas produktprogram inden for borddækning, engangs- og cateringartikler samt rengøringsprodukter.
 
Personprofil

·        Du har en handelsmæssig uddannelse.

·        Praktisk erfaring som konsulent er et ubetinget krav og branchekendskab vil være en fordel.

·        I dit tidligere job har du opnået gode resultater ved en ekstra og målrettet indsats.

·        Du er resultatsøgende, har gåpåmod og let ved at skabe relationer.

·        Du er troværdig, har et positivt og åbent sind og ikke mindst humoristisk sans.

·        Du er villig til at arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt i en travl hverdag.

·        Du forventes at have bopæl i distriktet.

 

Vi tilbyder 

En stilling med et stort ansvar og mange udfordringer. Du vil få en spændende og travl hverdag i en dynamisk international virksomhed i fortsat vækst og med et godt arbejdsklima. 
  
Jobbet ønskes besat snarest muligt og honoreres efter kvalifikationer. Ønsker du yderligere informationer om jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Peter Jensen på tlf. 51581856. 
  
Ansøgning
Ansøgningerne behandles løbende, og stillingen besættes, når rette kandidat er fundet, så send din ansøgning allerede i dag.
Vi glæder os til at høre fra dig. Stillingsopslaget lukkes senest 28. februar 2019.  

 

Abena er en dynamisk, dansk, familieejet koncern med hovedsæde i Aabenraa. Vi efterlever vores værdier: Tillid – Retfærdighed – Samarbejde. Samtidig mener vi, at det skal være sjovt at gå på arbejde.  Koncernen beskæftiger ca. 1800 medarbejdere og arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, der sælges i 90 lande. Kunderne er hovedsageligt sygehuse, plejehjem, kommunal hjemmepleje, skoler, daginstitutioner og private erhvervsvirksomheder samt hotel-, restaurant- og cateringbranchen.   

Koncernen producerer og sælger kvalitetsprodukter, der henholdsvis produceres på egne fabrikker og sources fra producenter med specialviden. Koncernen har udarbejdet en ambitiøs strategiplan, der skal sikre stor vækst og international udvikling. Se mere på www.abena.dk   

 

 

 
ORS/Small/737eaf00_logo.pngAbenaAabenraa2019-02-06T12:00:16.3832019-02-28T00:00:00
329952638Telemarketing sælger for Telia ErhvervBasic Vil du kickstarte din karriere hos Telegroup Sales Consulting og Telia? Telegroup Sales Consulting og Telia Erhverv søger vi lige nu erfarne sælgere og salgstalenter til opsøgende salg af Telias produkter. Dit arbejde hos Telegroup: Dit arbejde hos Telegroup og Telia vil bestå i at sælge telefoni- og bredbåndsløsninger gennem telefonen. Du bliver ansat af TeleGroup ApS, men vil være Telia s ansigt udadtil. Det er derfor vigtigt at du fremstår professionel, sympatisk og ansvarsbevidst. Vi forventer at: Du er selvmotiverende, da du på denne opgave driver din egen butik ud fra en attraktiv provisionsordning og fast grundløn. Du har erfaring med salg og gerne med telemarketing branchen ( ikke et krav ) Du er ambitiøs og sætter barren højt Du har stærke kommunikationsevner Som ansat får du: Fast arbejdstid mandag til fredag fra kl. 8.30-15.30 Fast grundløn og telebranchens mest attraktive bonusordning Grundig produktoplæring og certificering i salg og kommunikation Teoretisk- og praktisk baseret viden og løbende coaching og udvikling Gratis frugt og varm kaffe the Gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø med højt til loftet I samarbejde med Telia arbejder vi professionelt og målrettet. Derfor bliver din oplæring grundig. Vores uddannelse og coaching giver dig de bedste forudsætninger for at opnå succes med salget. Et job hosTeleGroup kan kickstarte din karriere. Mange ledere er startet som sælgere, og vi vil i samarbejde med Telia give dig de bedste redskaber og forudsætninger i dit videre karriereforløb. Processen: I denne proces skal du ikke skrive en tidskrævende ansøgning, men blot besvare de kvalificerende spørgsmål samt uploade dit CV. Lettere kan det ikke være. Tryk på go og du er kun 10 min. fra at komme i betragtning til jobbet. Spørgsmål vedr. jobbet kan rettes direkte til HR chef Neveser Burlakof på telefon 22 40 32 81 eller på mail til job@telegroup.dk. Om Telegroup Sales Consulting: Vi er et call-center som beskæftiger sig med outbound salg, kundeservice og konsulentarbejde. Vi bestræber os på at udvikle medarbejdere som statuerer gode eksempler på telefonsalg i markedet. Vores telefonsamtaler bygger på ordentlighed, god opførsel og autencitet. Gennem grundig oplæring og professionel træning skaber vi positive dialoger og gode kundeoplevelser. Vi er et seriøst call-center.

Vil du kickstarte din karriere hos Telegroup Sales & Consulting og Telia?

Telegroup Sales & Consulting og Telia Erhverv søger vi lige nu erfarne sælgere og salgstalenter til opsøgende salg af Telias produkter.

Dit arbejde hos Telegroup:

Dit arbejde hos Telegroup og Telia vil bestå i at sælge telefoni- og bredbåndsløsninger gennem telefonen. Du bliver ansat af TeleGroup ApS, men vil være Telia’s ansigt udadtil. Det er derfor vigtigt at du fremstår professionel, sympatisk og ansvarsbevidst.

 Vi forventer at:

  • Du er selvmotiverende, da du på denne opgave driver din”egen butik” ud fra en attraktiv provisionsordning og fast grundløn.
  • Du har erfaring med salg og gerne med telemarketing branchen ( ikke et krav )
  • Du er ambitiøs og sætter barren højt
  • Du har stærke kommunikationsevner

 Som ansat får du:

  • Fast arbejdstid mandag til fredag fra kl. 8.30-15.30
  • Fast grundløn og telebranchens mest attraktive bonusordning
  • Grundig produktoplæring og certificering i salg og kommunikation
  • Teoretisk- og praktisk baseret viden og løbende coaching og udvikling
  • Gratis frugt og varm kaffe/the
  • Gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø med højt til loftet

I samarbejde med Telia arbejder vi professionelt og målrettet. Derfor bliver din oplæring grundig. Vores uddannelse og coaching giver dig de bedste forudsætninger for at opnå succes med salget.

Et job hosTeleGroup kan kickstarte din karriere. Mange ledere er startet som sælgere, og vi vil i samarbejde med Telia give dig de bedste redskaber og forudsætninger i dit videre karriereforløb.


Processen:

I denne proces skal du ikke skrive en tidskrævende ansøgning, men blot besvare de kvalificerende spørgsmål samt uploade dit CV.

Lettere kan det ikke være. Tryk på go og du er kun 10 min. fra at komme i betragtning til jobbet.

Spørgsmål vedr. jobbet kan rettes direkte til HR chef Neveser Burlakof på telefon 22 40 32 81 eller på mail til job@telegroup.dk.

 

Om Telegroup Sales & Consulting:

Vi er et call-center som beskæftiger sig med outbound salg, kundeservice og konsulentarbejde. Vi bestræber os på at udvikle medarbejdere som statuerer gode eksempler på telefonsalg i markedet. Vores telefonsamtaler bygger på ordentlighed, god opførsel og autencitet. Gennem grundig oplæring og professionel træning skaber vi positive dialoger og gode kundeoplevelser. Vi er et seriøst call-center.

ORS/Small/e95563b4_logo.pngTelegroup Sales & ConsultingKolding2019-02-01T14:00:46.3532019-02-20T00:00:00
329961301Sales support SpecialistRobot Maersk Container Industry AS (MCI) is looking for a colleague, who is passionate about sales support and developing and maintaining CRM and sales processes to join the Sales and Marketing Department. We offer MCI wishes to continue our investment in a more focused handling of our CRM data and to unify our processes to match our expanding global sales. We offer an exciting and international job with challenges and input from all over the world. Our working environment is informal and you will be able to influence and structure your own working day. Key responsibilities As sales support specialist, you will: • Support the key account manager on selected accounts • Coordinate with a global account base as well as colleagues in Denmark and China • Collect CRM data from the individual sales people and update the system • Continue the implementation and optimization of our sales processes • Develop reports in CRM and PowerBI • Assist in coordinating exhibitions and seminars We are looking for • A candidate with strong written and verbal communication skills in English • As a person you are a structured self-starter with an eye for the detail • Work analytically with data and have a solid understanding of systems and processes • You have a strong team spirit but also won t hesitate to chal-lenge your colleagues in order to ensure you deliver high quality results • You are super user in MS Office, PowerBI and CRM-systems (MS Dynamics 365) and knowledge of ERP (AX) is an advantage • You have a good sense of humor, and a social and accommodat-ing nature Applications will be reviewed continually, until a suited candidate has been identified. Maersk Container Industry (MCI) develops and manufactures refrigerated containers, dry containers and the Star Cool refrigeration machine for the intermodal industry, including shipping lines, fruit multinationals and leasing companies. Widely recognised as the most energy-efficient reefer, the Star Cool Integrated reefer features innovative technologies such as Controlled Atmosphere (CA). The company employs around 4,000 employees. It has R D and engineering test facilities in Denmark, two production facilities in China, as well as a global network of 400 service providers. Building on a heritage of more than 100 years in shipping and strong core values, MCI is part of A.P. Moller - Maersk. Visit http: www.mcicontainers.com

Maersk Container Industry AS (MCI) is looking for a colleague, who is passionate about sales support and developing and maintaining CRM and sales processes to join the Sales and Marketing Department.

We offer

MCI wishes to continue our investment in a more focused handling of our CRM data and to unify our processes to match our expanding global sales.

We offer an exciting and international job with challenges and input from all over the world. Our working environment is informal and you will be able to influence and structure your own working day.

Key responsibilities

As sales support specialist, you will:

• Support the key account manager on selected accounts
• Coordinate with a global account base as well as colleagues in Denmark and China
• Collect CRM data from the individual sales people and update the system
• Continue the implementation and optimization of our sales processes
• Develop reports in CRM and PowerBI
• Assist in coordinating exhibitions and seminars

We are looking for

• A candidate with strong written and verbal communication skills in English
• As a person you are a structured self-starter with an eye for the detail
• Work analytically with data and have a solid understanding of systems and processes
• You have a strong team spirit but also won’t hesitate to chal-lenge your colleagues in order to ensure you deliver high quality results
• You are super user in MS Office, PowerBI and CRM-systems (MS Dynamics 365) and knowledge of ERP (AX) is an advantage
• You have a good sense of humor, and a social and accommodat-ing nature

Applications will be reviewed continually, until a suited candidate has been identified.

Maersk Container Industry (MCI) develops and manufactures refrigerated containers, dry containers and the Star Cool refrigeration machine for the intermodal industry, including shipping lines, fruit multinationals and leasing companies. Widely recognised as the most energy-efficient reefer, the Star Cool Integrated reefer features innovative technologies such as Controlled Atmosphere (CA). The company employs around 4,000 employees. It has R&D and engineering test facilities in Denmark, two production facilities in China, as well as a global network of 400 service providers. Building on a heritage of more than 100 years in shipping and strong core values, MCI is part of A.P. Moller - Maersk.

Visit http://www.mcicontainers.com

MAERSK CONTAINER INDUSTRY A/STinglev2019-02-15T00:00:002019-04-12T00:00:00
329957426HMF Group A/S søger Salgskonsulent til SydjyllandRobot Er du glad for at sælge, ambitiøs og klar til nye udfordringer? Så er du måske vores nye salgskonsulent, der skal være med til at styrke vores salgsteam. Du vil blive en del af et stærkt salgsteam hos én af verdens førende kranproducenter. Sammen med dine dygtige kolleger i HMF Salg DK vil du via dine daglige opgaver og resultater bidrage til, at HMF har kunden i fokus. Du får arbejdsplads i vores afdeling i Rødekro, på længere sigt Kolding, med arbejdsområde i Syd- og Sønderjylland. Ikke alle dage er forudsigelige, og du skal forvente, at overarbejde kan forekomme. Du skal forvente et job, hvor arrangementer og udstillinger kan foregå i weekenden, og der vil være overnatninger eksternt i løbet af året. Følgende hovedopgaver knytter sig til jobbet: • Opfølgning hos eksisterende kunder • Opsøgning af nye og potentielle kunder • Afsætning af HMF-produkter i et aftalt område og til udvalgte kunder • Udarbejdelse af tilbud og ordrebekræftelser • Opfølgning på opbygning af ordren til kunden i egne og eksterne værksteder • Deltagelse i interne arbejdsgrupper og udvalg • Deltagelse i kundearrangementer og udstillinger • Kontakt til samarbejdspartnere i salgsdistriktet Din profil: For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du brænder for salg og har lyst til at blive en del af en professionel virksomhed med innovative kvalitetsprodukter, hvor du som sælger er vigtig for succesen. • Du har kendskab til transportbranchen, herunder lastbiler evt. kraner og gerne med teknisk baggrund. • Du er en udpræget teamplayer, som går all-in med teamet for at opnå det mest optimale resultat for HMF. • Du har erfaring med salg, eller med stor lyst til at lære at sælge. • Du har lyst til at opsøge og besøge nye og ukendte kundeemner. • Du er vedholdende og med lyst til at få opgaven løst. • Du er udadvendt og fleksibel, samt en udpræget teamplayer. • Du kender til IT på brugerniveau. HMF Group A S tilbyder: • Du får et selvstændigt og varieret job med en bred kontaktflade. • Du kommer til at arbejde i en uformel atmosfære, hvor vi sammen skaber et godt arbejdsmiljø. • Du bliver en del af en virksomhed med spændende markedsledende produkter i en international virksomhed. • Du kan få uddannelse internt og eksternt efter behov • Du får ansvar for et salgsdistrikt med en høj markedsandel og loyale kunder • Du får fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsplads • Du får løn efter kvalifikationer • Du kan blive en del af en firmabilordningEr du glad for at sælge, ambitiøs og klar til nye udfordringer? Så er du måske vores nye salgskonsulent, der skal være med til at styrke vores salgsteam.
Du vil blive en del af et stærkt salgsteam hos én af verdens førende kranproducenter. Sammen med dine dygtige kolleger i HMF Salg DK vil du via dine daglige opgaver og resultater bidrage til, at HMF har kunden i fokus.
Du får arbejdsplads i vores afdeling i Rødekro, på længere sigt Kolding, med arbejdsområde i Syd- og Sønderjylland. Ikke alle dage er forudsigelige, og du skal forvente, at overarbejde kan forekomme. Du skal forvente et job, hvor arrangementer og udstillinger kan foregå i weekenden, og der vil være overnatninger eksternt i løbet af året.  
 
Følgende hovedopgaver knytter sig til jobbet:

   • Opfølgning hos eksisterende kunder
   • Opsøgning af nye og potentielle kunder
   • Afsætning af HMF-produkter i et aftalt område og til udvalgte kunder
   • Udarbejdelse af tilbud og ordrebekræftelser
   • Opfølgning på opbygning af ordren til kunden i egne og eksterne værksteder
   • Deltagelse i interne arbejdsgrupper og udvalg
   • Deltagelse i kundearrangementer og udstillinger
   • Kontakt til samarbejdspartnere i salgsdistriktet
 

Din profil:
For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du brænder for salg og har lyst til at blive en del af en professionel virksomhed med innovative kvalitetsprodukter, hvor du som sælger er vigtig for succesen.
 

   • Du har kendskab til transportbranchen, herunder lastbiler evt. kraner og gerne med teknisk baggrund.
   • Du er en udpræget teamplayer, som går all-in med teamet for at opnå det mest optimale resultat for HMF. 
   • Du har erfaring med salg, eller med stor lyst til at lære at sælge.
   • Du har lyst til at opsøge og besøge nye og ukendte kundeemner.
   • Du er vedholdende og med lyst til at få opgaven løst.
   • Du er udadvendt og fleksibel, samt en udpræget teamplayer.
   • Du kender til IT på brugerniveau. 
 

HMF Group A/S tilbyder:

   • Du får et selvstændigt og varieret job med en bred kontaktflade.
   • Du kommer til at arbejde i en uformel atmosfære, hvor vi sammen skaber et godt arbejdsmiljø.
   • Du bliver en del af en virksomhed med spændende markedsledende produkter i en international virksomhed.
   • Du kan få uddannelse internt og eksternt efter behov
   • Du får ansvar for et salgsdistrikt med en høj markedsandel og loyale kunder
   • Du får fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsplads
   • Du får løn efter kvalifikationer
   • Du kan blive en del af en firmabilordning



HMF DanmarkRødekro2019-02-11T00:00:002019-03-10T00:00:00
329947238Sælger søgesRobot Har du lyst til nye udfordringer? Har du talegaverne i orden og er udadvendt? Vil du styre din egen løn? Har du lyst til at arbejde under formidable arbejdsforhold? Så skal du måske overveje at søge ind som en af vores sælgere!Som sælger har vi mange forskellige salgsopgaver som hele tiden udvikler dig. Blandt andet telefonsalg, fieldmarketing og meget mere! Med erfaring som trainee kan du udvikle dig til salgskonsulent, som giver mange flere muligheder og et større ansvar. Fordele ved at arbejde ved os: -Attraktive lønordninger uden loft! -Salgstræning -Faglig og personlig udvikling -Fælles arrangementer for ansatte -Gratis kurser inden for vores produkt, så du bliver klædt godt på. -Bliv en del af et dynamisk team -Bonusordninger -Konkurrencer -Arbejdstider som passer til dig Har du lyst til at vide mere om stillingen, kan du kontakte Ricardo Vandborg på tlf.: 61466260. Send din ansøgning og dit cv til mail: ricardo@loenforsikring.dk Lønforsikring.nu er en konsulentvirksomhed, som arbejder inden for fagforening, a-kasse og private forsikringer. Vi har undersøgt markedet for de bedste samlede løsninger, og vores målsætning er at tilbyde den bedste samlede pakke til en fornuftig pris. Vi samarbejder med Det Faglige Hus, da vi ser dem som den organisation , der bedst leverer de produkter, som vi kan stå inde for.

Har du lyst til nye udfordringer? Har du talegaverne i orden og er udadvendt? Vil du styre din egen løn? Har du lyst til at arbejde under formidable arbejdsforhold?

Så skal du måske overveje at søge ind som en af vores sælgere!Som sælger har vi mange forskellige salgsopgaver som hele tiden udvikler dig. Blandt andet telefonsalg, fieldmarketing og meget mere!

Med erfaring som trainee kan du udvikle dig til salgskonsulent, som giver mange flere muligheder og et større ansvar.

Fordele ved at arbejde ved os:

-Attraktive lønordninger uden loft!
-Salgstræning
-Faglig og personlig udvikling
-Fælles arrangementer for ansatte
-Gratis kurser inden for vores produkt, så du bliver klædt godt på.
-Bliv en del af et dynamisk team
-Bonusordninger
-Konkurrencer
-Arbejdstider som passer til dig

Har du lyst til at vide mere om stillingen, kan du kontakte Ricardo Vandborg på tlf.: 61466260.

Send din ansøgning og dit cv til mail: ricardo@loenforsikring.dk

Lønforsikring.nu er en konsulentvirksomhed, som arbejder inden for fagforening, a-kasse og private forsikringer. Vi har undersøgt markedet for de bedste samlede løsninger, og vores målsætning er at tilbyde den bedste samlede pakke til en fornuftig pris. Vi samarbejder med Det Faglige Hus, da vi ser dem som den organisation , der bedst leverer de produkter, som vi kan stå inde for.

Lønforsikring.nu IVSEsbjerg2019-01-23T00:00:002019-03-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent til hotel, restaurant og catering til Aarhus og Midtjylland

Abena

Aabenraa
Brænder du for at finde de rigtige løsninger til kunderne, og har du lyst til at være en del af et dygtigt salgsteam, der servicerer vores HoReCa kunder i Aarhus og Midtjylland ? Med reference til salgschefen søger vi en selvstændig og dynamisk salg...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Telemarketing sælger for Telia Erhverv

Telegroup Sales & Consulting

Kolding
Vil du kickstarte din karriere hos Telegroup Sales Consulting og Telia? Telegroup Sales Consulting og Telia Erhverv søger vi lige nu erfarne sælgere og salgstalenter til opsøgende salg af Telias produkter. Dit arbejde hos Telegroup: Dit arbejde hos ...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Sales support Specialist

MAERSK CONTAINER INDUSTRY A/S

Tinglev
Maersk Container Industry AS (MCI) is looking for a colleague, who is passionate about sales support and developing and maintaining CRM and sales processes to join the Sales and Marketing Department. We offer MCI wishes to continue our investment in...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:12. april 2019

HMF Group A/S søger Salgskonsulent til Sydjylland

HMF Danmark

Rødekro
Er du glad for at sælge, ambitiøs og klar til nye udfordringer? Så er du måske vores nye salgskonsulent, der skal være med til at styrke vores salgsteam. Du vil blive en del af et stærkt salgsteam hos én af verdens førende kranproducenter. Sammen me...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:10. marts 2019

Sælger søges

Lønforsikring.nu IVS

Esbjerg
Har du lyst til nye udfordringer? Har du talegaverne i orden og er udadvendt? Vil du styre din egen løn? Har du lyst til at arbejde under formidable arbejdsforhold? Så skal du måske overveje at søge ind som en af vores sælgere!Som sælger har vi mang...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:19. marts 2019