Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger

Til vores svenske marked, søger vi en ambitiøs sælger til en spændende stilling hos Fausol A/S

For fortsat at styrke og udvikle vores markedsposition, søger vi en ny salgskollega, der foruden Nordsjælland, primært vil skulle have den fulde fokus på det svenske marked.

Vi søger en ihærdig ildsjæl, der med sin profils naturlige spændvidde, kan navigere rundt i en alsidig stilling med masser af faglige og personlige udfordringer.

Fra starten vil du, i tæt samarbejde med vore dygtige sælgere, deltage i servicering af Fausols kernekunder og nøglebutikker, og du vil ligeledes få ansvaret for din egen kundekreds. Efterhånden som du får udviklet dit kendskab til vores butik og vores produkter, får du ansvaret for at opsøge nye kunder og således gradvist udvikle dit distrikt. Vi forventer at du er frisk på at yde en målrettet indsats, både op mod det offentlige og private (B2C) kundesegment og har du erfaring fra disse områder, er dette et stort plus.

Vi forventer, at dine personlige styrker og interesse for salg, kundeservice og faglig sparring på tværs af virksomheden, skal skinne tydeligt igennem i vores travle hverdag.

Lidt om dig:

Du har minimum 4-5 års relevant erfaring. Din baggrund kan være fra butik eller måske som juniorsælger/merchandiser, fra detail- eller grossistleddet. 

At kunne sælge sand i Sahara er ikke et must, men du skal definitivt brænde for salg og motiveres af egne og Fausols succeser, samt bidrage positivt til, at holdet når sine mål.

Du skal være indstillet på at yde en ekstraordinær indsats og du besidder en klar og ambitiøs vision omkring din egen udvikling om at være/blive blandt branchens bedste sælgere. Vi sørger naturligvis for den nødvendige oplæring og information omkring vores forretning og produkter, samt forestår løbende salgstræning af vores dygtige salgsteam.

Uden at gå på kompromis med seriøsiteten er du humoristisk, udadvendt og kan altid imødekomme vores kunder og forstå deres behov.

Din fremtræden er præsentabel og professionel. Du har en god situationsfornemmelse og kan udtrykke dig klart og velformuleret i skrift og tale.

Du er ordensmenneske og er en god teamplayer, men formår og trives med, selvstændige arbejdsopgaver og ansvarsområder.

  • Du taler/forstår svensk og har et godt kendskab til engelsk
  • Du er fortrolig med MS-Office pakken og har generelt flair for IT
  • Du er idérig, vedholdende, finder løsninger, ser muligheder og gør nogle gange brug af dine kreative evner for at finde andre veje, når en forhindring, stor som lille, måtte dukke op
  • Du har kørekort
  • Du er indstillet på en del rejsedage, som nogle gange vil inkludere overnatninger

Ansøgning:

Send dit CV og din motiverede ansøgning til Carsten Westendahl info@westendgruppen.dk

Nærmere information om stillingen, kan indhentes på telefon 2398 3823.

 

Virksomheden:

Fausol A/S er en velfunderet virksomhed i fremdrift med mange år på bagen. Du får 20 dedikerede kolleger, som glæder sig til at byde endnu en ildsjæl velkommen.

FAUSOL A/S er en førende leverandør indenfor salg og produktion af hus- og haveartikler. Sortimentet består bl.a. af frø, muld, gødning, bekæmpelsesmidler og relaterede haveartikler og sælges under de velkendte varemærker HORNUM, PRIMA, BONUS, GARDMAN, BRIERS m.fl.

Kunderne er havecentre, byggemarkeder og supermarkeder. Eksport er igangsat til de omkringliggende lande.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043373Phoenix-2b0be3b812019-06-15T00:00:00Sælger

Til vores svenske marked, søger vi en ambitiøs sælger til en spændende stilling hos Fausol A/S

For fortsat at styrke og udvikle vores markedsposition, søger vi en ny salgskollega, der foruden Nordsjælland, primært vil skulle have den fulde fokus på det svenske marked.

Vi søger en ihærdig ildsjæl, der med sin profils naturlige spændvidde, kan navigere rundt i en alsidig stilling med masser af faglige og personlige udfordringer.

Fra starten vil du, i tæt samarbejde med vore dygtige sælgere, deltage i servicering af Fausols kernekunder og nøglebutikker, og du vil ligeledes få ansvaret for din egen kundekreds. Efterhånden som du får udviklet dit kendskab til vores butik og vores produkter, får du ansvaret for at opsøge nye kunder og således gradvist udvikle dit distrikt. Vi forventer at du er frisk på at yde en målrettet indsats, både op mod det offentlige og private (B2C) kundesegment og har du erfaring fra disse områder, er dette et stort plus.

Vi forventer, at dine personlige styrker og interesse for salg, kundeservice og faglig sparring på tværs af virksomheden, skal skinne tydeligt igennem i vores travle hverdag.

Lidt om dig:

Du har minimum 4-5 års relevant erfaring. Din baggrund kan være fra butik eller måske som juniorsælger/merchandiser, fra detail- eller grossistleddet. 

At kunne sælge sand i Sahara er ikke et must, men du skal definitivt brænde for salg og motiveres af egne og Fausols succeser, samt bidrage positivt til, at holdet når sine mål.

Du skal være indstillet på at yde en ekstraordinær indsats og du besidder en klar og ambitiøs vision omkring din egen udvikling om at være/blive blandt branchens bedste sælgere. Vi sørger naturligvis for den nødvendige oplæring og information omkring vores forretning og produkter, samt forestår løbende salgstræning af vores dygtige salgsteam.

Uden at gå på kompromis med seriøsiteten er du humoristisk, udadvendt og kan altid imødekomme vores kunder og forstå deres behov.

Din fremtræden er præsentabel og professionel. Du har en god situationsfornemmelse og kan udtrykke dig klart og velformuleret i skrift og tale.

Du er ordensmenneske og er en god teamplayer, men formår og trives med, selvstændige arbejdsopgaver og ansvarsområder.

  • Du taler/forstår svensk og har et godt kendskab til engelsk
  • Du er fortrolig med MS-Office pakken og har generelt flair for IT
  • Du er idérig, vedholdende, finder løsninger, ser muligheder og gør nogle gange brug af dine kreative evner for at finde andre veje, når en forhindring, stor som lille, måtte dukke op
  • Du har kørekort
  • Du er indstillet på en del rejsedage, som nogle gange vil inkludere overnatninger

Ansøgning:

Send dit CV og din motiverede ansøgning til Carsten Westendahl info@westendgruppen.dk

Nærmere information om stillingen, kan indhentes på telefon 2398 3823.

 

Virksomheden:

Fausol A/S er en velfunderet virksomhed i fremdrift med mange år på bagen. Du får 20 dedikerede kolleger, som glæder sig til at byde endnu en ildsjæl velkommen.

FAUSOL A/S er en førende leverandør indenfor salg og produktion af hus- og haveartikler. Sortimentet består bl.a. af frø, muld, gødning, bekæmpelsesmidler og relaterede haveartikler og sælges under de velkendte varemærker HORNUM, PRIMA, BONUS, GARDMAN, BRIERS m.fl.

Kunderne er havecentre, byggemarkeder og supermarkeder. Eksport er igangsat til de omkringliggende lande.

2019-07-16T00:51:33.163 Til vores svenske marked, søger vi en ambitiøs sælger til en spændende stilling hos Fausol A S For fortsat at styrke og udvikle vores markedsposition, søger vi en ny salgskollega, der foruden Nordsjælland, primært vil skulle have den fulde fokus på det svenske marked. Vi søger en ihærdig ildsjæl, der med sin profils naturlige spændvidde, kan navigere rundt i en alsidig stilling med masser af faglige og personlige udfordringer. Fra starten vil du, i tæt samarbejde med vore dygtige sælgere, deltage i servicering af Fausols kernekunder og nøglebutikker, og du vil ligeledes få ansvaret for din egen kundekreds. Efterhånden som du får udviklet dit kendskab til vores butik og vores produkter, får du ansvaret for at opsøge nye kunder og således gradvist udvikle dit distrikt. Vi forventer at du er frisk på at yde en målrettet indsats, både op mod det offentlige og private (B2C) kundesegment og har du erfaring fra disse områder, er dette et stort plus. Vi forventer, at dine personlige styrker og interesse for salg, kundeservice og faglig sparring på tværs af virksomheden, skal skinne tydeligt igennem i vores travle hverdag. Lidt om dig: Du har minimum 4-5 års relevant erfaring. Din baggrund kan være fra butik eller måske som juniorsælger merchandiser, fra detail- eller grossistleddet. At kunne sælge sand i Sahara er ikke et must, men du skal definitivt brænde for salg og motiveres af egne og Fausols succeser, samt bidrage positivt til, at holdet når sine mål. Du skal være indstillet på at yde en ekstraordinær indsats og du besidder en klar og ambitiøs vision omkring din egen udvikling om at være blive blandt branchens bedste sælgere. Vi sørger naturligvis for den nødvendige oplæring og information omkring vores forretning og produkter, samt forestår løbende salgstræning af vores dygtige salgsteam. Uden at gå på kompromis med seriøsiteten er du humoristisk, udadvendt og kan altid imødekomme vores kunder og forstå deres behov. Din fremtræden er præsentabel og professionel. Du har en god situationsfornemmelse og kan udtrykke dig klart og velformuleret i skrift og tale. Du er ordensmenneske og er en god teamplayer, men formår og trives med, selvstændige arbejdsopgaver og ansvarsområder. Du taler forstår svensk og har et godt kendskab til engelsk Du er fortrolig med MS-Office pakken og har generelt flair for IT Du er id rig, vedholdende, finder løsninger, ser muligheder og gør nogle gange brug af dine kreative evner for at finde andre veje, når en forhindring, stor som lille, måtte dukke op Du har kørekort Du er indstillet på en del rejsedage, som nogle gange vil inkludere overnatninger Ansøgning: Send dit CV og din motiverede ansøgning til Carsten Westendahl info@westendgruppen.dk Nærmere information om stillingen, kan indhentes på telefon 2398 3823. Virksomheden: Fausol A S er en velfunderet virksomhed i fremdrift med mange år på bagen. Du får 20 dedikerede kolleger, som glæder sig til at byde endnu en ildsjæl velkommen. FAUSOL A S er en førende leverandør indenfor salg og produktion af hus- og haveartikler. Sortimentet består bl.a. af frø, muld, gødning, bekæmpelsesmidler og relaterede haveartikler og sælges under de velkendte varemærker HORNUM, PRIMA, BONUS, GARDMAN, BRIERS m.fl. Kunderne er havecentre, byggemarkeder og supermarkeder. Eksport er igangsat til de omkringliggende lande.11jobnet2b0be3b8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3547235WestendGruppen Rekruttering11Roskildevej 164030TuneDKDanmark0info@westendgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent778392JobNet5004951500495110014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b0be3b8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b0be3b8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b0be3b8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b0be3b8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgSælger12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362096446info@westendgruppen.dkinfo@westendgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330105099sælger med god kunde kontakt søgesRobot Med en professionel salgsbackup, der klæder dig på til jobbet, mangler vi en sælger med erfaring i vikarbranchen, til at få kunder til provikaren. Primære arbejdsopgaver: Du får dit eget salgsdistrikt, der egner sig til din baggrund. I samarbejde med provikaren planlægger du dine kundebesøg i distriktet. Den primære opgave vil være at opnå en kundeporteføljen med nye kunder. Derfor er det vigtigste, at du brænder for at etablere kontakt til nye kunder og finde deres næste medarbejder. Du er kundernes samarbejdspartner, hvilket vil sige, at du følger op på forespørgsler og ordrer med henblik på at tilføre merværdi til kundens forretning. Din hverdag som partner foregår ude ved kunderne og indebærer dermed, at du primært er på landevejen eller hos kunden. Din evne til at planlægge og din sans for struktur er afgørende for at få succes i jobbet. Hvis du er den rette person, vil du få en rigtig god indtjening der vil til også være mulighed for at arbejde hjemmefra

Med en professionel salgsbackup, der klæder dig på til jobbet, mangler vi en sælger med erfaring i  vikarbranchen, til at få kunder til provikaren.

Primære arbejdsopgaver:

Du får dit eget salgsdistrikt, der egner sig til din baggrund.

I samarbejde med provikaren planlægger du dine kundebesøg i distriktet. Den primære opgave vil være at opnå en kundeporteføljen med nye kunder. Derfor er det vigtigste, at du brænder for at etablere kontakt til nye kunder og finde deres næste medarbejder.

Du er kundernes samarbejdspartner, hvilket vil sige, at du følger op på forespørgsler og ordrer med henblik på at tilføre merværdi til kundens forretning. Din hverdag som partner foregår ude ved kunderne og indebærer dermed, at du primært er på landevejen eller hos kunden. Din evne til at planlægge og din sans for struktur er afgørende for at få succes i jobbet.

Hvis du er den rette person, vil du få en rigtig god indtjening 

der vil til også være mulighed for at arbejde hjemmefra

KIB WORLD IVSHvidovre2019-10-11T00:00:002019-12-04T00:00:00
330109865Sales Coordinator, GamingRobot Build your success with us You will be a key player in helping us building up our global sales team. Your goal is to help our sales teams worldwide to grow business and reach our commercial objectives. You will: Assist in development and implementation of sales projects from numerical tasks to legal agreements Manage email and phone communication with sales representatives providing administrative support and guidance for operational issues, like international policies, trading terms, and distribution systems Review local contracts, as well as collaborate with translation agencies when needed Schedule regular updates and ensure training materials for gaming sales projects are always updated and available for sales representatives Support in product allocation and demand planning Partner with various teams across Sales, Marketing and Product Management Help with ad hoc sales related tasks What we are looking for A structured person, who is motivated to work in an agile environment to help local retail sales teams meet our global goals. Preferably you have previous experience in a similar role or industry. Furthermore, ideal candidates possesses: Experience in sales tools, such as sales excellence CRM and other Experience from a global company working across cultures with international teams worldwide Intermediate to advanced Excel and PowerPoint skills Organized and structured thinking with attention to details Excellent written and verbal communication skills in English Join Sennheiser s Sales Team for Gaming products This position offers you a large degree of autonomy and project responsibility. You will become an important part of the Global Sales team and will report to the Global Business Manager, Gaming. Application Contact We will start interviewing as soon as we have qualified candidates and the start date is preferably January 2020. Please remember to attach your motivated application and a current CV in English only. If you have any questions about the job please contact Global Business Manager, Anna Dama at 45 5618 0094. The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. Established in 2003, Sennheiser Communications A S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

Build your success with us

You will be a key player in helping us building up our global sales team. Your goal is to help our sales teams worldwide to grow business and reach our commercial objectives.

You will:

  • Assist in development and implementation of sales projects – from numerical tasks to legal agreements
  • Manage email and phone communication with sales representatives – providing administrative support and guidance for operational issues, like international policies, trading terms, and distribution systems
  • Review local contracts, as well as collaborate with translation agencies when needed
  • Schedule regular updates and ensure training materials for gaming sales projects are always updated and available for sales representatives
  • Support in product allocation and demand planning
  • Partner with various teams across Sales, Marketing and Product Management
  • Help with ad hoc sales related tasks
     

What we are looking for

A structured person, who is motivated to work in an agile environment to help local retail sales teams meet our global goals. Preferably you have previous experience in a similar role or industry.

Furthermore, ideal candidates possesses:

  • Experience in sales tools, such as sales excellence/CRM and other
  • Experience from a global company working across cultures with international teams worldwide
  • Intermediate to advanced Excel and PowerPoint skills
  • Organized and structured thinking with attention to details
  • Excellent written and verbal communication skills in English


Join Sennheiser’s Sales Team for Gaming products

This position offers you a large degree of autonomy and project responsibility. You will become an important part of the Global Sales team and will report to the Global Business Manager, Gaming.
 

Application & Contact

We will start interviewing as soon as we have qualified candidates and the start date is preferably January 2020.

Please remember to attach your motivated application and a current CV in English only.

If you have any questions about the job please contact Global Business Manager, Anna Dama at +45 5618 0094.

The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH & Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields.

 

Established in 2003, Sennheiser Communications A/S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals.

 

Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices.

 

More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/SBallerup2019-10-21T00:00:002019-11-16T00:00:00
330111384Juniorsælgere til opsøgende salgRobot Brænder du for at sælge it-løsninger? TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder. Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting ydelser, ERP-systemer og GDPR-løsninger. Hvad er dine opgaver Som juniorsælger vil dine opgaver omfatte både forberedende marketing aktiviteter, egentlig markedsføring og direkte salg. I arbejdet indgår alle faser fra udvælgelse af kundeemner til kontraktunderskrivning herunder: Mødebooking Behovsafdækning Udarbejdelse af tilbud Opsøgende salg Fastholdelse af samarbejdet med kunderne Budgetlægning Prisberegning Salgsdokumentation Vedligeholdelse af kontaktdatabase I samarbejde med et stærkt team får du mulighed for selvstændigt at tilrettelægge og gennemføre dine opgaver. Vi søger Din baggrund kan f.eks. være en uddannelse inden for it eller salg- og marketing, suppleret med en vis salgserfaring, men vi er åbne over for andre praktiske og uddannelsesmæssige baggrunde. Som person forventer vi, at du er løsningsorienteret, målrettet, forhandlingsvant, kontaktskabende, samarbejdsvenlig og tålmodig. Derudover skal du være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt samt allerhelst være rutineret bruger af Microsoft Office. På grund af den brede kundekontakt, hvor der er meget kørsel forbundet, skal du være i besiddelse af et kørekort. Du tilbydes For den rette profil venter der et ansvarsfuldt og selvstændigt job i et uformelt miljø, hvor du tilmed får stor indflydelse på tilrettelæggelse af din egen hverdag. Derudover vil du få en fast grundløn med god bonus- og pensionsordning inkl. sundhedsforsikring. Kørsel sker i din egen bil og vi honorerer med kilometerpenge efter statens takster. Om os TimeComputer har eget topmoderne Hostingcenter, hvor over 100 kunder i SMB markedet hoster alle eller dele af deres driftsopgaver. TimeComputer leverer og servicerer ERP løsninger fra Keybalance, Uniconta og Microsoft. Læs mere om TimeComputer her.

Brænder du for at sælge it-løsninger?

TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder.

Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting ydelser, ERP-systemer og GDPR-løsninger.

Hvad er dine opgaver

Som juniorsælger vil dine opgaver omfatte både forberedende marketing aktiviteter, egentlig markedsføring og direkte salg. I arbejdet indgår alle faser fra udvælgelse af kundeemner til kontraktunderskrivning – herunder:

  • Mødebooking
  • Behovsafdækning
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Opsøgende salg
  • Fastholdelse af samarbejdet med kunderne
  • Budgetlægning
  • Prisberegning
  • Salgsdokumentation
  • Vedligeholdelse af kontaktdatabase

I samarbejde med et stærkt team får du mulighed for selvstændigt at tilrettelægge og gennemføre dine opgaver.

Vi søger

Din baggrund kan f.eks. være en uddannelse inden for it eller salg- og marketing, suppleret med en vis salgserfaring, men vi er åbne over for andre praktiske og uddannelsesmæssige baggrunde.

Som person forventer vi, at du er løsningsorienteret, målrettet, forhandlingsvant, kontaktskabende, samarbejdsvenlig og tålmodig. Derudover skal du være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt samt allerhelst være rutineret bruger af Microsoft Office. På grund af den brede kundekontakt, hvor der er meget kørsel forbundet, skal du være i besiddelse af et kørekort.

Du tilbydes

For den rette profil venter der et ansvarsfuldt og selvstændigt job i et uformelt miljø, hvor du tilmed får stor indflydelse på tilrettelæggelse af din egen hverdag.

Derudover vil du få en fast grundløn med god bonus- og pensionsordning inkl. sundhedsforsikring.

Kørsel sker i din egen bil og vi honorerer med kilometerpenge efter statens takster.

Om os

TimeComputer har eget topmoderne Hostingcenter, hvor over 100 kunder i SMB markedet hoster alle eller dele af deres driftsopgaver.

TimeComputer leverer og servicerer ERP løsninger fra Keybalance, Uniconta og Microsoft.

Læs mere om TimeComputer her.

TimeGruppen A/SHvidovre2019-10-24T00:00:002019-12-17T00:00:00
330120827Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søgesRobot Salgskonsulent Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder. Ansvarsområde: Kundepleje af eksisterende kunder. Skabe mersalg til eksisterende kunder Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder. Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler Kompetencekrav Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel ). Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG. Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats. Du har stor interesse for mad og råvarer Du er serviceminded. Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer -programmer. Vi tilbyder En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling. En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde. Telefon pc ordning og gule plader bil til rådighed i arbejders tid. Løn efter kvalifikationer. Er du interesseret? Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. november 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Fullhouse på e-mail: hr@fullhouse.dk Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion. Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Salgskonsulent

Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder.

Ansvarsområde:

  • Kundepleje af eksisterende kunder.
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder.
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler

Kompetencekrav

  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel ).
  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er serviceminded.
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer.

Vi tilbyder

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling.
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde.
  • Telefon/pc ordning og gule plader bil til rådighed i arbejders tid.
  • Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. november 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Fullhouse på e-mail: hr@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.

Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

FULL HOUSE A/SHvidovre2019-11-08T00:00:002019-12-15T00:00:00
330122708Rekrutterings- og salgskonsulent søges til GlostrupRobot Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført stilling i Glostrup her. Hos Kandidaterne forsøger vi altid at udvikle os og vækste. Seneste tiltag i denne forbindelse er at starte en afdeling i Glostrup, og hertil mangler vi nu en skarp rekrutterings- og salgskonsulent med egenskaber inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger samt med flair for kundekontakt. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Som rekrutteringskonsulent hos os vil du hver dag have kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder. Der er tale om en nyopført stilling, hvor du står for at skabe forbindelser mellem Kandidaterne og potentielle kunder, og derfor skal du være udadvendt og skinne igennem over telefonen. Næste skridt er at sælge vores serviceydelser til nye klienter, og her er det en stor fordel, hvis du førhen har været beskæftiget med salg i netop dette fag. Jobbet kræver et stærkt sælgergen, og at man er veltilpas i en resultatorienteret hverdag. Du vil have høj selvbestemmelse og ansvar for egne opgaver i din arbejdsdag, og det er derfor vigtigt, at du har et drive, som bringer dig fremad. Dine arbejdsopgaver vil bestå i at: Oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler Sende de rette folk ud i felten Vedligeholde kunderelationer Sikre at samarbejdet mellem vikar og virksomhed kører optimalt Derfor forventer vi, at du har: Erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Gode kommunikative egenskaber og en udadvendt person Gå-på-mod med dine arbejdsopgaver og lyst til at sælge Hos os får du: Løn efter dine kvalifikationer Stor fleksibilitet i hverdagen hvor du selv styrer din arbejdsgang Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 12600. Vi glæder os til at høre fra dig!

Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført stilling i Glostrup her. 

Hos Kandidaterne forsøger vi altid at udvikle os og vækste. Seneste tiltag i denne forbindelse er at starte en afdeling i Glostrup, og hertil mangler vi nu en skarp rekrutterings- og salgskonsulent med egenskaber inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger samt med flair for kundekontakt.

Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Som rekrutteringskonsulent hos os vil du hver dag have kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder.

Der er tale om en nyopført stilling, hvor du står for at skabe forbindelser mellem Kandidaterne og potentielle kunder, og derfor skal du være udadvendt og skinne igennem over telefonen. Næste skridt er at sælge vores serviceydelser til nye klienter, og her er det en stor fordel, hvis du førhen har været beskæftiget med salg i netop dette fag.

Jobbet kræver et stærkt sælgergen, og at man er veltilpas i en resultatorienteret hverdag. Du vil have høj selvbestemmelse og ansvar for egne opgaver i din arbejdsdag, og det er derfor vigtigt, at du har et drive, som bringer dig fremad.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i at:

  • Oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler 
  • Sende de rette folk ud i felten
  • Vedligeholde kunderelationer
  • Sikre at samarbejdet mellem vikar og virksomhed kører optimalt


Derfor forventer vi, at du har:

  • Erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Gode kommunikative egenskaber og en udadvendt person
  • Gå-på-mod med dine arbejdsopgaver og lyst til at sælge


Hos os får du:

  • Løn efter dine kvalifikationer
  • Stor fleksibilitet i hverdagen hvor du selv styrer din arbejdsgang
  • Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering


Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 12600.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kandidaterne ApSGlostrup2019-11-12T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

sælger med god kunde kontakt søges

KIB WORLD IVS

Hvidovre
Med en professionel salgsbackup, der klæder dig på til jobbet, mangler vi en sælger med erfaring i vikarbranchen, til at få kunder til provikaren. Primære arbejdsopgaver: Du får dit eget salgsdistrikt, der egner sig til din baggrund. I samarbejde me...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Sales Coordinator, Gaming

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/S

Ballerup
Build your success with us You will be a key player in helping us building up our global sales team. Your goal is to help our sales teams worldwide to grow business and reach our commercial objectives. You will: Assist in development and implementat...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:16. november 2019

Juniorsælgere til opsøgende salg

TimeGruppen A/S

Hvidovre
Brænder du for at sælge it-løsninger? TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder. Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting y...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

FULL HOUSE A/S

Hvidovre
Salgskonsulent Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et t...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Rekrutterings- og salgskonsulent søges til Glostrup

Kandidaterne ApS

Glostrup
Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført sti...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019