Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger

Til vores svenske marked, søger vi en ambitiøs sælger til en spændende stilling hos Fausol A/S

For fortsat at styrke og udvikle vores markedsposition, søger vi en ny salgskollega, der foruden Nordsjælland, primært vil skulle have den fulde fokus på det svenske marked.

Vi søger en ihærdig ildsjæl, der med sin profils naturlige spændvidde, kan navigere rundt i en alsidig stilling med masser af faglige og personlige udfordringer.

Fra starten vil du, i tæt samarbejde med vore dygtige sælgere, deltage i servicering af Fausols kernekunder og nøglebutikker, og du vil ligeledes få ansvaret for din egen kundekreds. Efterhånden som du får udviklet dit kendskab til vores butik og vores produkter, får du ansvaret for at opsøge nye kunder og således gradvist udvikle dit distrikt. Vi forventer at du er frisk på at yde en målrettet indsats, både op mod det offentlige og private (B2C) kundesegment og har du erfaring fra disse områder, er dette et stort plus.

Vi forventer, at dine personlige styrker og interesse for salg, kundeservice og faglig sparring på tværs af virksomheden, skal skinne tydeligt igennem i vores travle hverdag.

Lidt om dig:

Du har minimum 4-5 års relevant erfaring. Din baggrund kan være fra butik eller måske som juniorsælger/merchandiser, fra detail- eller grossistleddet. 

At kunne sælge sand i Sahara er ikke et must, men du skal definitivt brænde for salg og motiveres af egne og Fausols succeser, samt bidrage positivt til, at holdet når sine mål.

Du skal være indstillet på at yde en ekstraordinær indsats og du besidder en klar og ambitiøs vision omkring din egen udvikling om at være/blive blandt branchens bedste sælgere. Vi sørger naturligvis for den nødvendige oplæring og information omkring vores forretning og produkter, samt forestår løbende salgstræning af vores dygtige salgsteam.

Uden at gå på kompromis med seriøsiteten er du humoristisk, udadvendt og kan altid imødekomme vores kunder og forstå deres behov.

Din fremtræden er præsentabel og professionel. Du har en god situationsfornemmelse og kan udtrykke dig klart og velformuleret i skrift og tale.

Du er ordensmenneske og er en god teamplayer, men formår og trives med, selvstændige arbejdsopgaver og ansvarsområder.

  • Du taler/forstår svensk og har et godt kendskab til engelsk
  • Du er fortrolig med MS-Office pakken og har generelt flair for IT
  • Du er idérig, vedholdende, finder løsninger, ser muligheder og gør nogle gange brug af dine kreative evner for at finde andre veje, når en forhindring, stor som lille, måtte dukke op
  • Du har kørekort
  • Du er indstillet på en del rejsedage, som nogle gange vil inkludere overnatninger

Ansøgning:

Send dit CV og din motiverede ansøgning til Carsten Westendahl info@westendgruppen.dk

Nærmere information om stillingen, kan indhentes på telefon 2398 3823.

 

Virksomheden:

Fausol A/S er en velfunderet virksomhed i fremdrift med mange år på bagen. Du får 20 dedikerede kolleger, som glæder sig til at byde endnu en ildsjæl velkommen.

FAUSOL A/S er en førende leverandør indenfor salg og produktion af hus- og haveartikler. Sortimentet består bl.a. af frø, muld, gødning, bekæmpelsesmidler og relaterede haveartikler og sælges under de velkendte varemærker HORNUM, PRIMA, BONUS, GARDMAN, BRIERS m.fl.

Kunderne er havecentre, byggemarkeder og supermarkeder. Eksport er igangsat til de omkringliggende lande.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043373Phoenix-2b0be3b812019-06-15T00:00:00Sælger

Til vores svenske marked, søger vi en ambitiøs sælger til en spændende stilling hos Fausol A/S

For fortsat at styrke og udvikle vores markedsposition, søger vi en ny salgskollega, der foruden Nordsjælland, primært vil skulle have den fulde fokus på det svenske marked.

Vi søger en ihærdig ildsjæl, der med sin profils naturlige spændvidde, kan navigere rundt i en alsidig stilling med masser af faglige og personlige udfordringer.

Fra starten vil du, i tæt samarbejde med vore dygtige sælgere, deltage i servicering af Fausols kernekunder og nøglebutikker, og du vil ligeledes få ansvaret for din egen kundekreds. Efterhånden som du får udviklet dit kendskab til vores butik og vores produkter, får du ansvaret for at opsøge nye kunder og således gradvist udvikle dit distrikt. Vi forventer at du er frisk på at yde en målrettet indsats, både op mod det offentlige og private (B2C) kundesegment og har du erfaring fra disse områder, er dette et stort plus.

Vi forventer, at dine personlige styrker og interesse for salg, kundeservice og faglig sparring på tværs af virksomheden, skal skinne tydeligt igennem i vores travle hverdag.

Lidt om dig:

Du har minimum 4-5 års relevant erfaring. Din baggrund kan være fra butik eller måske som juniorsælger/merchandiser, fra detail- eller grossistleddet. 

At kunne sælge sand i Sahara er ikke et must, men du skal definitivt brænde for salg og motiveres af egne og Fausols succeser, samt bidrage positivt til, at holdet når sine mål.

Du skal være indstillet på at yde en ekstraordinær indsats og du besidder en klar og ambitiøs vision omkring din egen udvikling om at være/blive blandt branchens bedste sælgere. Vi sørger naturligvis for den nødvendige oplæring og information omkring vores forretning og produkter, samt forestår løbende salgstræning af vores dygtige salgsteam.

Uden at gå på kompromis med seriøsiteten er du humoristisk, udadvendt og kan altid imødekomme vores kunder og forstå deres behov.

Din fremtræden er præsentabel og professionel. Du har en god situationsfornemmelse og kan udtrykke dig klart og velformuleret i skrift og tale.

Du er ordensmenneske og er en god teamplayer, men formår og trives med, selvstændige arbejdsopgaver og ansvarsområder.

  • Du taler/forstår svensk og har et godt kendskab til engelsk
  • Du er fortrolig med MS-Office pakken og har generelt flair for IT
  • Du er idérig, vedholdende, finder løsninger, ser muligheder og gør nogle gange brug af dine kreative evner for at finde andre veje, når en forhindring, stor som lille, måtte dukke op
  • Du har kørekort
  • Du er indstillet på en del rejsedage, som nogle gange vil inkludere overnatninger

Ansøgning:

Send dit CV og din motiverede ansøgning til Carsten Westendahl info@westendgruppen.dk

Nærmere information om stillingen, kan indhentes på telefon 2398 3823.

 

Virksomheden:

Fausol A/S er en velfunderet virksomhed i fremdrift med mange år på bagen. Du får 20 dedikerede kolleger, som glæder sig til at byde endnu en ildsjæl velkommen.

FAUSOL A/S er en førende leverandør indenfor salg og produktion af hus- og haveartikler. Sortimentet består bl.a. af frø, muld, gødning, bekæmpelsesmidler og relaterede haveartikler og sælges under de velkendte varemærker HORNUM, PRIMA, BONUS, GARDMAN, BRIERS m.fl.

Kunderne er havecentre, byggemarkeder og supermarkeder. Eksport er igangsat til de omkringliggende lande.

2019-07-16T00:51:33.163 Til vores svenske marked, søger vi en ambitiøs sælger til en spændende stilling hos Fausol A S For fortsat at styrke og udvikle vores markedsposition, søger vi en ny salgskollega, der foruden Nordsjælland, primært vil skulle have den fulde fokus på det svenske marked. Vi søger en ihærdig ildsjæl, der med sin profils naturlige spændvidde, kan navigere rundt i en alsidig stilling med masser af faglige og personlige udfordringer. Fra starten vil du, i tæt samarbejde med vore dygtige sælgere, deltage i servicering af Fausols kernekunder og nøglebutikker, og du vil ligeledes få ansvaret for din egen kundekreds. Efterhånden som du får udviklet dit kendskab til vores butik og vores produkter, får du ansvaret for at opsøge nye kunder og således gradvist udvikle dit distrikt. Vi forventer at du er frisk på at yde en målrettet indsats, både op mod det offentlige og private (B2C) kundesegment og har du erfaring fra disse områder, er dette et stort plus. Vi forventer, at dine personlige styrker og interesse for salg, kundeservice og faglig sparring på tværs af virksomheden, skal skinne tydeligt igennem i vores travle hverdag. Lidt om dig: Du har minimum 4-5 års relevant erfaring. Din baggrund kan være fra butik eller måske som juniorsælger merchandiser, fra detail- eller grossistleddet. At kunne sælge sand i Sahara er ikke et must, men du skal definitivt brænde for salg og motiveres af egne og Fausols succeser, samt bidrage positivt til, at holdet når sine mål. Du skal være indstillet på at yde en ekstraordinær indsats og du besidder en klar og ambitiøs vision omkring din egen udvikling om at være blive blandt branchens bedste sælgere. Vi sørger naturligvis for den nødvendige oplæring og information omkring vores forretning og produkter, samt forestår løbende salgstræning af vores dygtige salgsteam. Uden at gå på kompromis med seriøsiteten er du humoristisk, udadvendt og kan altid imødekomme vores kunder og forstå deres behov. Din fremtræden er præsentabel og professionel. Du har en god situationsfornemmelse og kan udtrykke dig klart og velformuleret i skrift og tale. Du er ordensmenneske og er en god teamplayer, men formår og trives med, selvstændige arbejdsopgaver og ansvarsområder. Du taler forstår svensk og har et godt kendskab til engelsk Du er fortrolig med MS-Office pakken og har generelt flair for IT Du er id rig, vedholdende, finder løsninger, ser muligheder og gør nogle gange brug af dine kreative evner for at finde andre veje, når en forhindring, stor som lille, måtte dukke op Du har kørekort Du er indstillet på en del rejsedage, som nogle gange vil inkludere overnatninger Ansøgning: Send dit CV og din motiverede ansøgning til Carsten Westendahl info@westendgruppen.dk Nærmere information om stillingen, kan indhentes på telefon 2398 3823. Virksomheden: Fausol A S er en velfunderet virksomhed i fremdrift med mange år på bagen. Du får 20 dedikerede kolleger, som glæder sig til at byde endnu en ildsjæl velkommen. FAUSOL A S er en førende leverandør indenfor salg og produktion af hus- og haveartikler. Sortimentet består bl.a. af frø, muld, gødning, bekæmpelsesmidler og relaterede haveartikler og sælges under de velkendte varemærker HORNUM, PRIMA, BONUS, GARDMAN, BRIERS m.fl. Kunderne er havecentre, byggemarkeder og supermarkeder. Eksport er igangsat til de omkringliggende lande.11jobnet2b0be3b8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3547235WestendGruppen Rekruttering11Roskildevej 164030TuneDKDanmark0info@westendgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent778392JobNet5004951500495110014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b0be3b8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b0be3b8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b0be3b8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b0be3b8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos WestendGruppen Rekruttering er dette netop hvad du bliver mødt af.12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362096446info@westendgruppen.dkinfo@westendgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330048541SALGSKONSULENTRobot EKSPORTSALGSKONSULENT Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade- toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade- toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed . Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt. ________________________________________________________________________ Du tilbydes: Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde Frihed under ansvar ________________________________________________________________________ Dine arbejdsopgaver: Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder -emner. Kunderne er professionelle importører distributører af hjælpemidler rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret. Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder Identificering af nye eksportkunder Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder -emner Udarbejdelse af salgsbreve kampagner til eksport Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf Bearbejde kundeemner Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov). Du refererer til salgsdirektøren. _________________________________________________________________________ Dine kvalifikationer: Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs- eksportevner vægtes højere i dette job. Du har en handels- salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment. Professionel og resultatorienteret Troværdig og tillidsvækkende Meget udadvendt og serviceminded Uhøjtidelig og har humoristisk sans Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig skriftlig tysk eller andre sprog er et plus Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler. Send venligst: En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske. Vedhæft C.V. Mærk ansøgningen Eksportkonsulent og mail den til: info2@hmn.dk. Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til: Salgsdirektør Morten Ritz Hovednummer: 43962400 Email: mr@hmn.dk Der er 1 ledig fuldtidsstilling. Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale. HMN a s Midtager 22, 2605 Brøndby www.hmn.dk

EKSPORTSALGSKONSULENT

"Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade-/toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade-/toiletstole og badebænke. Vore produkter er alle udviklet med fokus på brugervenlighed, kvalitet og rengøringsvenlighed".

Vi sælger vores produkter til en lang række lande rækkende fra New Zealand til Norge. Vi søger en eksportkonsulent, som ønsker at arbejde internationalt med en produktrække, der er anerkendt som værende blandt de bedste i verden, kvalitetsmæssigt og innovativt.

________________________________________________________________________

Du tilbydes:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder og med en stor grad af selvstændigt arbejde
  • En plads i en ambitiøs og kompetent medarbejderstab i en virksomhed i vækst, hvor hver medarbejder gør en forskel
  • At blive en del af et uhøjtideligt miljø, med humor og med korte beslutningsveje
  • En lang række salgsrelaterede opgaver, herunder opsøgende salgsarbejde
  • Frihed under ansvar

________________________________________________________________________

Dine arbejdsopgaver:

Du får ansvar for den daglige kontakt til eksportkunder/-emner. Kunderne er professionelle importører/distributører af hjælpemidler/rehab produkter. Din kundekontakt er derfor B2B orienteret.

  • Servicering og udvikling af eksisterende eksportkunder
  • Identificering af nye eksportkunder
  • Daglig besvarelse af forespørgsler o. lign. fra eksportkunder/-emner
  • Udarbejdelse af salgsbreve/kampagner til eksport
  • Planlægge og arrangere messer samt deltage på blandt andet Rehacare i Düsseldorf
  • Bearbejde kundeemner
  • Foretage kundebesøg i udlandet herunder fremvisning og træning af vore produkter   
  • Varetage produktfremvisninger og møder med udenlandske kunder i firmaet i Brøndby

Der er anslået 30 rejsedage pr. år (varierer efter behov).  
Du refererer til salgsdirektøren.

_________________________________________________________________________

Dine kvalifikationer:

Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske salgs-/eksportevner vægtes højere i dette job.
Du har en handels-/ salgsbaseret baggrund, og du har generelt en god teknisk indsigt og sætter dig derfor hurtigt ind i vort produktsortiment.

  • Professionel og resultatorienteret
  • Troværdig og tillidsvækkende
  • Meget udadvendt og serviceminded
  • Uhøjtidelig og har humoristisk sans
  • Du kan kommunikere de fordele, vore produkter giver vores kunder på en klar og entydig måde 
  • Arbejder struktureret og målrettet, både administrativt og salgsmæssigt
  • Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt
  • Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger
  • Engelsk på højt niveau i skrift og tale er et krav. Mundtlig/skriftlig tysk eller andre sprog er et plus  

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Send venligst:

  • En motiveret ansøgning inkl. et ca. lønønske.
  • Vedhæft C.V.
  • Mærk ansøgningen ”Eksportkonsulent” og mail den til: info2@hmn.dk.

 

Ved spørgsmål kan du rette henvendelse til:

Salgsdirektør Morten Ritz
Hovednummer: 43962400
Email: mr@hmn.dk

 

Der er 1 ledig fuldtidsstilling.
Ansøgningsfrist d. 21. juli, men vi har løbende kandidater til samtale.

 

HMN a/s

Midtager 22, 2605 Brøndby

www.hmn.dk

HMN A/SBrøndby2019-06-24T00:00:002019-07-24T00:00:00
330062211Kørende fritids eller fuldtidssælger med egen bil.Robot Træt af din løn eller chefen? Du ved, at lige meget, hvor hårdt du knokler eller hvor mange kunder du servicere, får du det samme i løn. Vil du sælge markedets fedeste produkt? Vores kunder bliver blæst omkuld , når de ser hvad markedets fedeste Home Care System kan gøre for dem. Vil du have den bedst indtjeningsmulighed? Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aftener om ugen kan give dig en udmærket merindtjening på 15.000 kr. til 20.000 kr. per måned, de bedste tjener det dobbelte. Som fuldtidssælger Får du både tårnhøj provision uden loft med garantiløn. Jo mere du arbejder, jo bedre tjener du. Da mange af vores kunder først er hjemme hen af eftermiddag og aften, er der plads til både fritids og fuldtidssælger. Sociale liv med spændende arrangementer. At være sælger hos os bidrager også til dit sociale liv med spændende arrangementer, sjove oplevelser og mulighed for at rejse rundt i verden. Simpelthen masser af teamwork, energi, fællesskab og glæde. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe en god dialog mellem dig og dine kommende kunder. Fordele traditionelle virksomheder ikke kan matche. Vores forretningskoncept er unik og giver mange fordele, som traditionelle virksomheder ikke kan matche. Som sælger kan du vælge, hvor og hvornår du vil arbejde. I stedet for at arbejde hårdt til gavn for andres succes, kommer alt dit arbejde dig selv til gode. Din viljen, er bedre end et langt CV Salgserfaring er ikke nødvendig, vi vægter din vilje, passion, ihærdighed højere end din erfaring. Med gåpåmod vil du med vores produkt, fremgangsmåde og salgsværktøjer få ting til at lykkes, uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken. Stedet hvor almindelig mennekser kan tjene ualmindelige mange penge. For de fleste er døren lukket for at blive læge, advokat, finansguru eller sportsstjerne, men der er en alternativ vej, uden loft på din indtjeningsmulighed. Vi er en utraditionel virksomhed, hvor du får muligheden for at udvikle dig. Du får naturligvis fuld oplæring og løbende salgstræning fra markedets bedste sælgere. Kvalificerede kundebesøg giver bedre indtjening. Vi sikre dig, at dine kundebesøg er givende, både for dig og for kunden, vores kundeprogram kvalificere og finde frem til de kunder der passer godt til vores produkt, dermed flere salg til dig. Mødebookere Vores mødebookere hjælper med af fylde din kalender op. Vores fremgangsmåde tiltrækker de rette kunder og hvis du har lyst, kan du have 3 til 4 kundebesøg om dagen. Er du den rette profil? Du bliver en del af en spændende dynamisk fremadstormende virksomhed, med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe og udvikle dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt. Vi ønsker. Du er god til at lytte Er entusiastisk og ambitiøs Har et stort drive Besidder viljen der skal til for at få succes. Ydmygheden til at ville trænes af de skarpeste salgsmanager der selv har topresultater bag sig Er du en stærk personlighed og har du et vindergen, så er det helt sikkert dig, vi leder efter!

"Træt af din løn eller chefen?"
Du ved, at lige meget, hvor hårdt du knokler eller hvor mange kunder du servicere,
får du det samme i løn.

 

Vil du sælge markedets “fedeste” produkt?
Vores kunder bliver “blæst omkuld”, når de ser hvad markedets “fedeste” Home Care System kan gøre for dem.

Vil du have den bedst indtjeningsmulighed?
Der er flere indgange til jobbet. Salg i fritiden er en af dem, et par aftener om ugen kan give dig en udmærket merindtjening på 15.000 kr. til 20.000 kr. per måned, de bedste tjener det dobbelte.

Som fuldtidssælger
Får du både tårnhøj provision uden loft med garantiløn. Jo mere du arbejder, jo bedre tjener du. Da mange af vores kunder først er hjemme hen af eftermiddag og aften, er der plads til både fritids og fuldtidssælger.

Sociale liv med spændende arrangementer.
At være sælger hos os bidrager også til dit sociale liv med spændende arrangementer, sjove oplevelser og mulighed for at rejse rundt i verden. Simpelthen masser af teamwork, energi, fællesskab og glæde. Du skal have kørekort, bil og være top-motiveret for at skabe en god dialog mellem dig og dine kommende kunder.

Fordele traditionelle virksomheder ikke kan matche.
Vores forretningskoncept er unik og giver mange fordele, som traditionelle virksomheder ikke kan matche.
Som sælger kan du vælge, hvor og hvornår du vil arbejde. I stedet for at arbejde hårdt til gavn for andres succes, kommer alt dit arbejde dig selv til gode.

Din viljen, er bedre end et langt CV
Salgserfaring er ikke nødvendig, vi vægter din vilje, passion, ihærdighed højere end din erfaring.
Med gåpåmod vil du med vores produkt, fremgangsmåde og salgsværktøjer få ting til at lykkes, uanset din baggrund, også selv om du måske ikke har scoret topkarakterer på skolebænken.

Stedet hvor almindelig mennekser kan tjene ualmindelige mange penge.
For de fleste er døren lukket for at blive læge, advokat, finansguru eller sportsstjerne, men der er en alternativ vej, uden loft på din indtjeningsmulighed.
Vi er en utraditionel virksomhed, hvor du får muligheden for at udvikle dig. Du får naturligvis fuld oplæring og løbende salgstræning fra markedets bedste sælgere.

Kvalificerede kundebesøg giver bedre indtjening.
Vi sikre dig, at dine kundebesøg er givende, både for dig og for kunden, vores kundeprogram kvalificere og finde frem til de kunder der passer godt til vores produkt, dermed flere salg til dig.

Mødebookere
Vores mødebookere hjælper med af fylde din kalender op. Vores fremgangsmåde tiltrækker de rette kunder og hvis du har lyst, kan du have 3 til 4 kundebesøg om dagen.

Er du den rette profil?
Du bliver en del af en spændende dynamisk fremadstormende virksomhed, med et team og bagland, der altid står klar til at hjælpe og udvikle dig. Du vil nå mål, du aldrig havde troet muligt.

Vi ønsker.

  • Du er god til at lytte
  • Er entusiastisk og ambitiøs
  • Har et stort drive
  • Besidder viljen der skal til for at få succes.
  • Ydmygheden til at ville trænes af de skarpeste
    salgsmanager der selv har topresultater bag sig

Er du en stærk personlighed og har du et vindergen, så er det helt sikkert dig, vi leder efter!

 

K-system danmark ApSGlostrup2019-07-19T00:00:002019-08-26T00:00:00
330059341Salgstalent til international virksomhed i StorkøbenhavnRobot Har du lyst til at kickstarte din karriere i en international leasingvirksomhed, hvor samtlige medarbejdere er en del af firmaets succes? Så har vi jobbet til dig. Jobbet Arval A S er på europæisk plan en af de største udbyder af operationel leasing af firma- og varebiler. Arval A S blev i 2011 etableret i Danmark og har siden oplevet markant vækst. Virksomheden ønsker derfor nu at udvide salgsteamet på Sjælland. Som salgstalent bliver du en del af Acquisition-teamet med reference til Commercial Director, og kommer til at arbejde sammen med erfarne Business Managers (eksterne sælgere). Den indledende oplæring får du blandt andet under et ophold på det regionale hovedkontor i Holland samt intern on-the-job-training. Lever du op til de fastsatte målsætninger og Arvals forventninger, vil du hurtigt få mulighed for f.eks. at blive Account Manager og samtidig få en omfattende uddannelse via Arvals Sales Academy. Virksomheden har nemlig fokus på, at alle medarbejdere er med til at definere, drive og udvikle virksomheden, ligesom Arval selv ønsker at være med til at udvikle deres medarbejdere. Dine kommende opgaver bliver bl.a. at: Opbygge og udbygge relationerne med emner, herunder løbende kvalificering af emnedatabasen, prioritering af ringelister samt booking af møder for Business Managers Supporterer Business Managers med tilbudsgivning samt opfølgning på afgivne tilbud, besvarelse af udbud, udarbejdelse af udkast til kontrakter, anmodning om kreditgodkendelse m.v. Du får et udfordrende job i en ung virksomhed med højt tempo samt gode karriere- og udviklingsmuligheder evt. også internationalt. Din profil Som Arvals mantra Hire for attitude - train for skills indikerer, er den rette personlighed afgørende for succes i jobbet. Vi søger en person, der er: Ambitiøs og har et stort drive Udadvendt og salgsorienteret med sans for forretningsmuligheder Committed til den rolle du har, samt det ansvar du får og ikke mindst tager En god medspiller for dine kolleger Gode dansk og engelskkundskaber, både mundtligt og skriftligt Som Acquisition Executive må du gerne have interesse for biler, men det vigtigste er, at du har fokus på salg, kan yde god kundeservice. Interesseret? Moment samarbejder med Arval i den indledende rekrutteringsproces, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. I ansøgningsprocessen bedes du vedhæfte din ansøgning og CV. Vi behandler løbende ansøgninger, og derfor vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt! Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du lyst til at kickstarte din karriere i en international leasingvirksomhed, hvor samtlige medarbejdere er en del af firmaets succes? Så har vi jobbet til dig.

 

Jobbet

Arval A/S er på europæisk plan en af de største udbyder af operationel leasing af firma- og varebiler. Arval A/S blev i 2011 etableret i Danmark og har siden oplevet markant vækst. Virksomheden ønsker derfor nu at udvide salgsteamet på Sjælland.

Som salgstalent bliver du en del af Acquisition-teamet med reference til Commercial Director, og kommer til at arbejde sammen med erfarne Business Managers (eksterne sælgere).

Den indledende oplæring får du blandt andet under et ophold på det regionale hovedkontor i Holland samt intern on-the-job-training. Lever du op til de fastsatte målsætninger og Arvals forventninger, vil du hurtigt få mulighed for f.eks. at blive Account Manager og samtidig få en omfattende uddannelse via Arvals Sales Academy. Virksomheden har nemlig fokus på, at alle medarbejdere er med til at definere, drive og udvikle virksomheden, ligesom Arval selv ønsker at være med til at udvikle deres medarbejdere.

Dine kommende opgaver bliver bl.a. at:

  • Opbygge og udbygge relationerne med emner, herunder løbende kvalificering af emnedatabasen, prioritering af ringelister samt booking af møder for Business Managers
  • Supporterer Business Managers med tilbudsgivning samt opfølgning på afgivne tilbud, besvarelse af udbud, udarbejdelse af udkast til kontrakter, anmodning om kreditgodkendelse m.v.

Du får et udfordrende job i en ung virksomhed med højt tempo samt gode karriere- og udviklingsmuligheder – evt. også internationalt.

Din profil

Som Arvals mantra ”Hire for attitude - train for skills” indikerer, er den rette personlighed afgørende for succes i jobbet. Vi søger en person, der er:

  • Ambitiøs og har et stort drive
  • Udadvendt og salgsorienteret med sans for forretningsmuligheder
  • Committed til den rolle du har, samt det ansvar du får og ikke mindst tager
  • En god medspiller for dine kolleger
  • Gode dansk og engelskkundskaber, både mundtligt og skriftligt

Som Acquisition Executive må du gerne have interesse for biler, men det vigtigste er, at du har fokus på salg, kan yde god kundeservice.

Interesseret?

Moment samarbejder med Arval i den indledende rekrutteringsproces, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. I ansøgningsprocessen bedes du vedhæfte din ansøgning og CV.

Vi behandler løbende ansøgninger, og derfor vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt!

Vi glæder os til at høre fra dig!

  

 

MOMENT A/SHerlev2019-07-12T00:00:002019-08-30T00:00:00
330045865Inhouse Erhvervsrådgiver - Online markerting & Web specialistRobot Som inhouse erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at hjælpe vores bestående kunder med at få mere ud af deres online marketing. Vi forventer at du har 1 - 2 års erfaring med online markedsføring eller web. Det vigste er at du brænder for at sælge og gerne vil kunne se dine kunder i øjnene bagefter. Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr. Dine opgaver Opfølgning på igangværende aktiviteter Planlægning af nye marketing tiltag Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden Projektledelse og rapportering til dine kunder Din profil Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder Du har et højt aktivitetsniveau og ryger ikke Du er målrettet og struktureret Det tilbyder vi Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje, en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft. Vores løsninger skaber succes for dine kunder og dermed også for dit gensalg som vil øge år efter år. Tiltrædelse 1. august 2019 eller senere.

Som inhouse erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at hjælpe vores bestående kunder med at få mere ud af deres  online marketing.

Vi forventer at du har 1 - 2 års erfaring med online markedsføring eller web.
Det vigste er at du brænder for at sælge og gerne vil kunne se dine kunder i øjnene bagefter. 

Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr.

Dine opgaver

  • Opfølgning på igangværende aktiviteter
  • Planlægning af nye marketing tiltag
  • Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden
  • Projektledelse og rapportering til dine kunder

Din profil

  • Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder
  • Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder
  • Du har et højt aktivitetsniveau og ryger ikke
  • Du er målrettet og struktureret

Det tilbyder vi

Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje, en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft.
Vores løsninger skaber succes for dine kunder og dermed også for dit gensalg som vil øge år efter år.

Tiltrædelse 1. august 2019 eller senere.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-06-20T00:00:002019-08-13T00:00:00
330045860Erhvervsrådgiver - Online markerting & WebRobot Som erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet og samtidigt hjælpe vores kunder med at spare penge. Du behøver ikke være ekspert i online markedsføring eller web. Det vigste er at du brænder for at sælge og gerne vil kunne se dine kunder i øjnene bagefter. Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr., da du selv opbygger din egen portefølje. Dine opgaver Opsøge og møde potentielle kunder Skabe gode relationer til dine kunder Opbygning af egen portefølje Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden Booke egne møder hver Mandag og Tirsdag sammen med salgsteamet. Din profil Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder Du har et højt aktivitetsniveau - også i perioder, hvor salget svigter Du er målrettet og struktureret Du trives som kørende konsulent Det tilbyder vi Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje ud fra din bopæl og nærområde, en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft. Vores løsninger skaber succes for dine kunder og dermed også for dit gensalg som vil øge år efter år. Du får feriefridage og kørselsgodtgørelse efter statens takster og stiller selv bil til rådighed. Tiltrædelse 1. august 2019 eller senere.

Som erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet og samtidigt hjælpe vores kunder med at spare penge.

Du behøver ikke være ekspert i online markedsføring eller web.
Det vigste er at du brænder for at sælge og gerne vil kunne se dine kunder i øjnene bagefter. 

Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr., da du selv opbygger din egen portefølje.

Dine opgaver

  • Opsøge og møde potentielle kunder
  • Skabe gode relationer til dine kunder
  • Opbygning af egen portefølje
  • Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden
  • Booke egne møder hver Mandag og Tirsdag sammen med salgsteamet.

Din profil

  • Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder
  • Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder
  • Du har et højt aktivitetsniveau - også i perioder, hvor salget svigter
  • Du er målrettet og struktureret
  • Du trives som kørende konsulent

Det tilbyder vi

Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje ud fra din bopæl og nærområde, en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft.
Vores løsninger skaber succes for dine kunder og dermed også for dit gensalg som vil øge år efter år.

Du får feriefridage og kørselsgodtgørelse efter statens takster og stiller selv bil til rådighed.

Tiltrædelse 1. august 2019 eller senere.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-06-20T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SALGSKONSULENT

HMN A/S

Brøndby
EKSPORTSALGSKONSULENT Vores hovedområde er udvikling og produktion af hjælpemidler til ældre og handicappede. Vi er specialister indenfor bade- toiletprodukter og har i dag et af verdens bredeste programmer indenfor bade- toiletstole og badebænke. V...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Kørende fritids eller fuldtidssælger med egen bil.

K-system danmark ApS

Glostrup
Træt af din løn eller chefen? Du ved, at lige meget, hvor hårdt du knokler eller hvor mange kunder du servicere, får du det samme i løn. Vil du sælge markedets fedeste produkt? Vores kunder bliver blæst omkuld , når de ser hvad markedets fedeste Hom...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Salgstalent til international virksomhed i Storkøbenhavn

MOMENT A/S

Herlev
Har du lyst til at kickstarte din karriere i en international leasingvirksomhed, hvor samtlige medarbejdere er en del af firmaets succes? Så har vi jobbet til dig. Jobbet Arval A S er på europæisk plan en af de største udbyder af operationel leasing...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Inhouse Erhvervsrådgiver - Online markerting & Web specialist

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Som inhouse erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at hjælpe vores bestående kunder med at få mere ud af deres online marketing. Vi forventer at du har 1 - 2 års erfaring med online markedsføring eller web. Det vigste er at d...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Erhvervsrådgiver - Online markerting & Web

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Som erhvervsrådgiver hos Standoutmedia vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet og samtidigt hjælpe vores kunder med at spare penge. Du behøver ikke være ekspert i online markedsføring eller web. Det vigste er at du brænder for at sæ...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019