Sælger i Region Øst

Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring til dig, hvor du får en spændende dagligdag, gode kolleger og et job, hvor du kan gøre en afgørende forskel. Og for nogle af vores centre, kan du ligefrem være den afgørende faktor i bestræbelserne på at få succes.

Dit job bliver at servicere og sælge vores palette af løsninger til vores kundesegmenter (Last, Agro og Light-segmentet). Titlen bliver sælger, hvor du refererer til salgschefen for Region Øst.

Du bliver nøglepersonen i vores bestræbelser på at få endnu flere kunder, større omsætning og udvikle endnu flere løsninger til vores segmenter. Du kommer samtidig til at sikre, at vores udvikling fortsætter.


Dine primære arbejdsopgaver

? Planlægge og gennemføre kundebesøg over hele Region Øst i samarbejde med salgschefen og regionschefen.

? Tilbyde løsninger til kunder som er tilknyttet vores 13 centre i Region Øst.

? Medvirke til at tilpasse og udvikle strategierne inden for vores segmenter.

? Deltage i udarbejdelsen af handlingsplaner i samarbejde med salgschefen, regionschefen og centerlederne.

Som sælger i Euromaster Danmark kommer du til at arbejde med de bedste dæk mærker inden for branchen. Du er med til at definere kundepotentialet og -behov, og på den baggrund implementerer du i samarbejde med dine kolleger de relevante tiltag på området, som kan medvirke til, at vi når vores målsætninger.

Lidt om dig

? Du har en stærk salgsprofil, og du lægger stor vægt på at opbygge relationer med kunden i centrum.

? Du har kendskab til branchen og interesse i forbindelse hermed.

? Du kan se dig selv i en stilling, hvor hovedvægten af jobbet er opsøgende salg og udvikling af forretningsområder.

? Du er målrettet og trives med at blive målt på dine præstationer og de opstillede KPI’ere.

? Erfaring med dæk er en klar fordel, men ikke et ultimativt krav.

Personlige kvalifikationer:

? Du er positiv med et smittende humør, og du har gode samarbejdsevner og en udadvendt personlighed.

? Du er engageret, dynamisk, målrettet og samarbejdsorienteret i din tilgang til jobbet.

? Du er fleksibel mht. arbejdstider og –steder og er fortrolig med, at opfølgning er en vigtig del af dagligdagen.

? Du er god i din brug af telefonen, og du har IT-kompetencer på et fornuftigt brugerniveau.


Lidt om os

Hos Euromaster fokuserer vi hele tiden på din faglige udvikling og videreuddannelse, og vi kan tilbyde dig individuel lønpakke med mulighed for bonuspakke, firmabil, sundhedsforsikring, pensionsordning.

Du bliver del af en spændende virksomhed/ spændende stilling, hvor du har mulighed for at forme din hverdag og hvor du får indflydelse på udviklingen. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling, Euromaster er inde i. Euromaster er en del af Michelin koncernen, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Med udgangspunkt i dit hjemmekontor dækker du hele regionen.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regionschef Jens Kofoed,

Tlf. 61 61 05 47


Vi glæder os meget til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048094Phoenix-2eb43a9012019-06-24T00:00:00Sælger i Region Øst

Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring til dig, hvor du får en spændende dagligdag, gode kolleger og et job, hvor du kan gøre en afgørende forskel. Og for nogle af vores centre, kan du ligefrem være den afgørende faktor i bestræbelserne på at få succes.

Dit job bliver at servicere og sælge vores palette af løsninger til vores kundesegmenter (Last, Agro og Light-segmentet). Titlen bliver sælger, hvor du refererer til salgschefen for Region Øst.

Du bliver nøglepersonen i vores bestræbelser på at få endnu flere kunder, større omsætning og udvikle endnu flere løsninger til vores segmenter. Du kommer samtidig til at sikre, at vores udvikling fortsætter.


Dine primære arbejdsopgaver

? Planlægge og gennemføre kundebesøg over hele Region Øst i samarbejde med salgschefen og regionschefen.

? Tilbyde løsninger til kunder som er tilknyttet vores 13 centre i Region Øst.

? Medvirke til at tilpasse og udvikle strategierne inden for vores segmenter.

? Deltage i udarbejdelsen af handlingsplaner i samarbejde med salgschefen, regionschefen og centerlederne.

Som sælger i Euromaster Danmark kommer du til at arbejde med de bedste dæk mærker inden for branchen. Du er med til at definere kundepotentialet og -behov, og på den baggrund implementerer du i samarbejde med dine kolleger de relevante tiltag på området, som kan medvirke til, at vi når vores målsætninger.

Lidt om dig

? Du har en stærk salgsprofil, og du lægger stor vægt på at opbygge relationer med kunden i centrum.

? Du har kendskab til branchen og interesse i forbindelse hermed.

? Du kan se dig selv i en stilling, hvor hovedvægten af jobbet er opsøgende salg og udvikling af forretningsområder.

? Du er målrettet og trives med at blive målt på dine præstationer og de opstillede KPI’ere.

? Erfaring med dæk er en klar fordel, men ikke et ultimativt krav.

Personlige kvalifikationer:

? Du er positiv med et smittende humør, og du har gode samarbejdsevner og en udadvendt personlighed.

? Du er engageret, dynamisk, målrettet og samarbejdsorienteret i din tilgang til jobbet.

? Du er fleksibel mht. arbejdstider og –steder og er fortrolig med, at opfølgning er en vigtig del af dagligdagen.

? Du er god i din brug af telefonen, og du har IT-kompetencer på et fornuftigt brugerniveau.


Lidt om os

Hos Euromaster fokuserer vi hele tiden på din faglige udvikling og videreuddannelse, og vi kan tilbyde dig individuel lønpakke med mulighed for bonuspakke, firmabil, sundhedsforsikring, pensionsordning.

Du bliver del af en spændende virksomhed/ spændende stilling, hvor du har mulighed for at forme din hverdag og hvor du får indflydelse på udviklingen. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling, Euromaster er inde i. Euromaster er en del af Michelin koncernen, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Med udgangspunkt i dit hjemmekontor dækker du hele regionen.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regionschef Jens Kofoed,

Tlf. 61 61 05 47


Vi glæder os meget til at høre fra dig!

Brænder du for salg til virksomheder i mange brancher? Ved du noget om dæk? Er du en af branchens tunge drenge ? Er du struktureret, flittig, målrettet og en vindertype? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har vi en super spændende udfordring til dig, hvor du får en spændende dagligdag, gode kolleger og et job, hvor du kan gøre en afgørende forskel. Og for nogle af vores centre, kan du ligefrem være den afgørende faktor i bestræbelserne på at få succes. Dit job bliver at servicere og sælge vores palette af løsninger til vores kundesegmenter (Last, Agro og Light-segmentet). Titlen bliver sælger, hvor du refererer til salgschefen for Region Øst. Du bliver nøglepersonen i vores bestræbelser på at få endnu flere kunder, større omsætning og udvikle endnu flere løsninger til vores segmenter. Du kommer samtidig til at sikre, at vores udvikling fortsætter. Dine primære arbejdsopgaver ? Planlægge og gennemføre kundebesøg over hele Region Øst i samarbejde med salgschefen og regionschefen. ? Tilbyde løsninger til kunder som er tilknyttet vores 13 centre i Region Øst. ? Medvirke til at tilpasse og udvikle strategierne inden for vores segmenter. ? Deltage i udarbejdelsen af handlingsplaner i samarbejde med salgschefen, regionschefen og centerlederne. Som sælger i Euromaster Danmark kommer du til at arbejde med de bedste dæk mærker inden for branchen. Du er med til at definere kundepotentialet og -behov, og på den baggrund implementerer du i samarbejde med dine kolleger de relevante tiltag på området, som kan medvirke til, at vi når vores målsætninger. Lidt om dig ? Du har en stærk salgsprofil, og du lægger stor vægt på at opbygge relationer med kunden i centrum. ? Du har kendskab til branchen og interesse i forbindelse hermed. ? Du kan se dig selv i en stilling, hvor hovedvægten af jobbet er opsøgende salg og udvikling af forretningsområder. ? Du er målrettet og trives med at blive målt på dine præstationer og de opstillede KPI ere. ? Erfaring med dæk er en klar fordel, men ikke et ultimativt krav. Personlige kvalifikationer: ? Du er positiv med et smittende humør, og du har gode samarbejdsevner og en udadvendt personlighed. ? Du er engageret, dynamisk, målrettet og samarbejdsorienteret i din tilgang til jobbet. ? Du er fleksibel mht. arbejdstider og steder og er fortrolig med, at opfølgning er en vigtig del af dagligdagen. ? Du er god i din brug af telefonen, og du har IT-kompetencer på et fornuftigt brugerniveau. Lidt om os Hos Euromaster fokuserer vi hele tiden på din faglige udvikling og videreuddannelse, og vi kan tilbyde dig individuel lønpakke med mulighed for bonuspakke, firmabil, sundhedsforsikring, pensionsordning. Du bliver del af en spændende virksomhed spændende stilling, hvor du har mulighed for at forme din hverdag og hvor du får indflydelse på udviklingen. Du bliver en nøgleperson i vore bestræbelser på at fortsætte den positive udvikling, Euromaster er inde i. Euromaster er en del af Michelin koncernen, der har fokus på et godt arbejdsmiljø med motiverede medarbejdere og gode personaleforhold. Med udgangspunkt i dit hjemmekontor dækker du hele regionen. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regionschef Jens Kofoed, Tlf. 61 61 05 47 Vi glæder os meget til at høre fra dig!11jobnet2eb43a90100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:000000https://euromasterdanmarkas.hr-skyen.dk/show-job/454720EuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3551542Euromaster Danmark A/S11Krøyer Kielbergs Vej 3, 1.th8660SkanderborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent782537JobNet5008856500885610024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2eb43a90https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2eb43a90https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2eb43a90&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2eb43a90&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008221Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg362122160noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330057589Topteam søger Customer Account ManagerRobot Vi søger vi en ny kollega med stærke salgskompetencer til at styrke vores position på markedet for ingeniør- specialistydelser. Er du personen som har brancheerfaring og netværk indenfor et eller flere af følgende områder: fødevarer processudstyr olie gas medicinalindustrien Marine Offshore pumper termostater ventiler o.l. Brænder du for at matche kundernes behov med dine løsninger, så er dette job det rette for dig. Vi har travlt med at servicere vore kunder og har derfor brug for nye kræfter til at udvide forretningen. Hos Topteam tilbyder vi mekanisk konstruktion og projektledelse. Vores team består af højt specialiserede medarbejdere som blandt andet er uddannede maskiningeniører, produktionsteknologer, maskinmestre og industriteknikere. Topteam har siden opstarten i 1999 leveret mekanisk konstruktion og projektledelse. Vi er omkring 40 dedikerede og højt specialiserede medarbejdere, som brænder for at udvikle holdbare løsninger, til og i samarbejde med vores kunder. Vores medarbejdere indgår i kreative, udfordrende og innovative forløb hos kunden. Topteam har erfaring med konstruktion af produktionsudstyr til fødevarer, elektronik, metal, træ og medicinalindustrien. Dertil har vi også ekspertise indenfor svær industri, vind og transportudstyr. Dine opgaver Styrke vores position i markedet Opdyrke nye kundegrupper og -områder i samarbejde med den øvrige salgsgruppe Opdele og målrette indsatsen på specifikke kundesegmenter Afholde kundemøder og forhandle nye aftaler Matche kunders ønsker i samarbejde med COO KAM-rolle Sparre med COO omkring ressourcer og bemanding Mersalg og aftersales service til eksisterende kunder Segmentere og inddele kundegrupper sammen med den øvrige salgsafdeling Reference til salgsafdelingen som ledes af vores CEO Om dig Teknisk forståelse - måske ingeniør, maskinmester eller maskintekniker Dokumenteret salgserfaring med salg fra lignende stilling i jern- metalindustrien (konsulentbranchen?) Viden om brancher som bruger tekniske konsulentydelser Du skal være en holdspiller men også kunne arbejde selvstændigt og målrettet Du er struktureret og systematisk Du forstår at lytte til kunden og analysere dennes behov og kan omsætte denne viden til at finde den rette ressource Du har muligvis erfaring med projektsalg af tekniske løsninger på fast pris og leveringsdato God energi og godt humør Vi tilbyder Dig en karriere i en solid virksomhed med over 20 års erfaring i at hjælpe virksomheder, med ingeniørydelser på højeste niveau. Højt kvalificerede kollegaer og sparringspartnere, inden for konstruktion af maskiner og komponenter. Karriereudvikling og sparring med kollegaer som - ligesom dig - vil være med til at løfte i flok og sammen kæmpe for at vi stadig er en af de førende spillere på markedet indenfor ingeniørydelser til industrien. Her udover tilbyder vi: Faglig udvikling Fleksibilitet Socialt samvær Madordning Work-life-balance Fastansættelse med konkurrencedygtig løn, pensionsordning og sundhedsforsikring. Hvem er Topteam Topteam er et rådgivende ingeniørfirma og geografisk placeret, med hovedkontor i Skive og arbejdskontor i Hinnerup. En af vores styrker er vores evne til at samarbejde, og vi tror på, at de bedste resultater skabes herigennem. Vi er 100 procent dedikeret til vores projekter, og vi ser hvert projekt som en udfordring i, at levere kvalitet til tiden. Kan du se dig selv i jobbet, så send os din ansøgning og CV. Vi indkalder løbende til samtale, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag. Start: Efter aftale Spørgsmål til stillingen skal ske til CEO Martin Lausen på tlf.: 23 98 68 77 eller via mail mla@topteam.dk

Vi søger vi en ny kollega med stærke salgskompetencer til at styrke vores position på markedet for ingeniør- & specialistydelser.

Er du personen som har brancheerfaring og netværk indenfor et eller flere af følgende områder:

  • fødevarer
  • processudstyr
  • olie/gas
  • medicinalindustrien
  • Marine/Offshore
  • pumper/termostater/ventiler o.l.

Brænder du for at matche kundernes behov med dine løsninger, så er dette job det rette for dig.

Vi har travlt med at servicere vore kunder og har derfor brug for nye kræfter til at udvide forretningen.

Hos Topteam tilbyder vi mekanisk konstruktion og projektledelse. Vores team består af højt specialiserede medarbejdere som blandt andet er uddannede maskiningeniører, produktionsteknologer, maskinmestre og industriteknikere.

Topteam har siden opstarten i 1999 leveret mekanisk konstruktion og projektledelse.
Vi er omkring 40 dedikerede og højt specialiserede medarbejdere, som brænder for at udvikle holdbare løsninger, til og i samarbejde med vores kunder. Vores medarbejdere indgår i kreative, udfordrende og innovative forløb hos kunden. Topteam har erfaring med konstruktion af produktionsudstyr til fødevarer, elektronik, metal, træ og medicinalindustrien. Dertil har vi også ekspertise indenfor svær industri, vind og transportudstyr.

Dine opgaver

  • Styrke vores position i markedet
  • Opdyrke nye kundegrupper og -områder i samarbejde med den øvrige salgsgruppe
  • Opdele og målrette indsatsen på specifikke kundesegmenter
  • Afholde kundemøder og forhandle nye aftaler
  • Matche kunders ønsker i samarbejde med COO
  • KAM-rolle
  • Sparre med COO omkring ressourcer og bemanding
  • Mersalg og aftersales service til eksisterende kunder
  • Segmentere og inddele kundegrupper sammen med den øvrige salgsafdeling
  • Reference til salgsafdelingen som ledes af vores CEO

Om dig

  • Teknisk forståelse - måske ingeniør, maskinmester eller maskintekniker
  • Dokumenteret salgserfaring med salg fra lignende stilling i jern- & metalindustrien (konsulentbranchen?)
  • Viden om brancher som bruger tekniske konsulentydelser
  • Du skal være en holdspiller men også kunne arbejde selvstændigt og målrettet
  • Du er struktureret og systematisk
  • Du forstår at lytte til kunden og analysere dennes behov og kan omsætte denne viden til at finde den rette ressource
  • Du har muligvis erfaring med projektsalg af tekniske løsninger på fast pris og leveringsdato
  • God energi og godt humør

Vi tilbyder

Dig en karriere i en solid virksomhed med over 20 års erfaring i at hjælpe virksomheder, med ingeniørydelser på højeste niveau.

Højt kvalificerede kollegaer og sparringspartnere, inden for konstruktion af maskiner og komponenter. Karriereudvikling og sparring med kollegaer som - ligesom dig - vil være med til at løfte i flok og sammen kæmpe for at vi stadig er en af de førende spillere på markedet indenfor ingeniørydelser til industrien.

Her udover tilbyder vi:

  • Faglig udvikling
  • Fleksibilitet
  • Socialt samvær
  • Madordning
  • Work-life-balance

Fastansættelse med konkurrencedygtig løn, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Hvem er Topteam

Topteam er et rådgivende ingeniørfirma og geografisk placeret, med hovedkontor i Skive og arbejdskontor i Hinnerup. En af vores styrker er vores evne til at samarbejde, og vi tror på, at de bedste resultater skabes herigennem. Vi er 100 procent dedikeret til vores projekter, og vi ser hvert projekt som en udfordring i, at levere kvalitet til tiden.

Kan du se dig selv i jobbet, så send os din ansøgning og CV. Vi indkalder løbende til samtale, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag.

Start: Efter aftale

Spørgsmål til stillingen skal ske til CEO Martin Lausen på tlf.: 23 98 68 77 eller via mail mla@topteam.dk

TOPTEAMHinnerup2019-07-10T00:00:002019-08-21T00:00:00
330056923Sælger med teknisk flairRobot Muligheder hos virksomhed i vækst! Virksomheden Vi søger for Bila A S sælgere til SMV markedet i Danmark. Bila er for deres kunder ikke kun en leverandør, men en samarbejdspartner, der kan rådgive og støtte deres kunder i strategien om at optimere deres virksomhed. Arbejdsopgaverne Som sælger får du ansvaret over et nærmere afgrænset marked, hvor din produktportefølje afspejler kunderne i SMV-markedet. Du er ikke låst af porteføljen, men har også baglandet af kollegaer med Bila& 39 s øvrige portefølge af produkter og rådgivningsydelser i tasken. Du bliver i forbindelse med din 100 dages OnBoarding-plan, undervist i de mest aktuelle produkter til dit segment, samt bliver sat ind i de øvrige produkter og ydelser Bila tilbyder. Du får selvstændige muligheder til selv at præge hverdagen og styre mod målene. Du er vant til at arbejde med opsøgende kundekontakt, og at bruge hovedparten af din arbejdstid med værdifokuseret salg til kunderne på kundernes adresse. Du formår at sælge til såvel ejer ledede virksomheder som øvrige, og kan sætte dig ind i engagementet og stoltheden virksomheden er bygget op om. Kort sagt får du: En hverdag med entusiastiske og fagligt kompetente kollegaer, der løber efter fælles mål Personlig og faglig udvikling med løbende uddannelse efter behov Et uformelt arbejdsklima med højt til loftet Et interessant job i en professionel og forretningsorienteret organisation Frihed under ansvar, hvor du har mulighed for at tilrettelægge din egen hverdag Og om dig: Du har erfaring med opsøgende salg Du har et højt aktivitetsniveau med en konkurrencementalitet, der gør at du realiserer dine mål Du er god til at etablere en stærk relation til kunderne og erfaring med at skabe langvarige kunderelationer Du kan begå dig på alle niveauer i en organisation Du har forståelse for LEAN og procesoptimering Du kan rådgive i øjenhøjde Du kan skrive tilbud og lave research (in- eksternt) Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau Yderligere oplysninger Spørgsmål til stillingen kan rettes til Tommy Thy Wadsbach eller Ulrik Krogh Nielsen. Tommy Thy Wadsbach Headhunter og partner e: ttw@nogw.dk t: 45 50 84 82 60 Ulrik Krogh Nielsen Headhunter og Partner e: ukn@nogw.dk t: 45 22 70 22 94

Muligheder hos virksomhed i vækst!

Virksomheden

Vi søger for Bila A/S sælgere til SMV markedet i Danmark. Bila er for deres kunder ikke kun en leverandør, men en samarbejdspartner, der kan rådgive og støtte deres kunder i strategien om at optimere deres virksomhed.

Arbejdsopgaverne

Som sælger får du ansvaret over et nærmere afgrænset marked, hvor din produktportefølje afspejler kunderne i SMV-markedet. Du er ikke låst af porteføljen, men har også baglandet af kollegaer med Bila's øvrige portefølge af produkter og rådgivningsydelser i tasken.

Du bliver i forbindelse med din 100 dages OnBoarding-plan, undervist i de mest aktuelle produkter til dit segment, samt bliver sat ind i de øvrige produkter og ydelser Bila tilbyder.

Du får selvstændige muligheder til selv at præge hverdagen og styre mod målene. Du er vant til at arbejde med opsøgende kundekontakt, og at bruge hovedparten af din arbejdstid med værdifokuseret salg til kunderne på kundernes adresse. Du formår at sælge til såvel ejer ledede virksomheder som øvrige, og kan sætte dig ind i engagementet og stoltheden virksomheden er bygget op om.

Kort sagt får du:

  • En hverdag med entusiastiske og fagligt kompetente kollegaer, der løber efter fælles mål
  • Personlig og faglig udvikling med løbende uddannelse efter behov
  • Et uformelt arbejdsklima med højt til loftet
  • Et interessant job i en professionel og forretningsorienteret organisation
  • Frihed under ansvar, hvor du har mulighed for at tilrettelægge din egen hverdag

Og om dig:

  • Du har erfaring med opsøgende salg
  • Du har et højt aktivitetsniveau med en konkurrencementalitet, der gør at du realiserer dine mål
  • Du er god til at etablere en stærk relation til kunderne og erfaring med at skabe langvarige kunderelationer
  • Du kan begå dig på alle niveauer i en organisation
  • Du har forståelse for LEAN og procesoptimering
  • Du kan rådgive i øjenhøjde
  • Du kan skrive tilbud og lave research (in-/eksternt)
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau

Yderligere oplysninger
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Tommy Thy Wadsbach eller Ulrik Krogh Nielsen.

Tommy Thy Wadsbach Headhunter og partner e: ttw@nogw.dk t: +45 50 84 82 60

Ulrik Krogh Nielsen Headhunter og Partner e: ukn@nogw.dk t: +45 22 70 22 94
Nielsen og WadsbachSilkeborg2019-07-09T00:00:002019-08-30T00:00:00
330054811Account Manager søges til e-commerce startup i høj vækst!Robot Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor den helt rigtige stilling til dig med opstart snarest. Salecto er en e-commerce platform i hjertet af Åbyhøj, der fokuserer på at levere webshops baseret på vores egen Salecto-motor. Vores produkt er nytænkende, og vores salgsmetode er rådgivende vi ønsker at se vores kunder få succes, da kundernes succes avler vores succes. Som Account Manager vil dine arbejdsopgaver ligge i samspillet mellem rådgivning af og opsalg til vores kundeportefølje inden for design og webudvikling af funktioner. Det er centralt, at du formår at arbejde struktureret omkring hele processen og yde proaktiv støtte og support til kunden. Du overtager kunder fra vores Onboarding team, som har bygget deres webshop, og skal nu sørge for, at kunden trives, supporteres og vækster deres online forretning. Du vil blive en del af vores Customer Succes team, som er ansvarlig for kundetilfredshed og økonomisk vækst for vores online kunder. Det er forretningskritisk, at du er positiv, effektiv og med stort overskud hjælper vores kunder. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: Supportering af kunder angående drift, udvikling af webshops og besvarelse af forfaldende spørgsmål til platformen. Struktureret opsalg af nye funktioner og udbyggende løsninger overfor kundeporteføljen. Opnå månedlige teambudgetter. Varetagelse af egen kundeportefølje. Sikre samarbejde med kundeportefølje, som omfatter: udvikling, fastholdelse og tilfredshed. Samarbejde med vores Udviklingsteam om optimering af kundernes nuværende løsninger med baggrund i best-practice og user experience. Id generering til udvikling af Salecto-platformen. Research og test af nye moduler, som kan integreres på Salecto-platformen. Udarbejdelse af videoguides og FAQ. Vi leder efter dig, hvis du: Har 1 2 års erfaring med kundeservice og salg over telefonen til erhverv. Har en grundlæggende forståelse for HTML og CSS. Lærer hurtigt og interesserer dig for e-handel. Har en grundlæggende forståelse for digital marketing. Har et højt energiniveau og evnen til at smile gennem telefonen . Er imødekommende, hjælpsom og går den ekstra mil for at sikre tilfredse kunder. Har en evne til at arbejde selvstændigt og bevare overblikket med mange bolde i luften. Trives i et resultatorienteret miljø. Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig. Har ambitioner på egne og Salectos vegne. Sætter en ære i at yde et højt serviceniveau og levere effektivt. Til den rette kandidat tilbyder vi: Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i en hastigt voksende virksomhed. En konkurrencedygtig løn. En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed. En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser. Et spændende job med masser af udfordringer. Frokost- og frugtordning. Salecto er placeret i samme hus som søsterselskabet Conversio, og vi arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere. Vil du vide mere om Salecto som arbejdsplads, så besøg vores søsterselskab, Conversios karriereside. Interesseret? Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@salecto.com med emnet Account Manager . Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du også kontakte os på tlf. 45 70 666 509.

Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor den helt rigtige stilling til dig med opstart snarest.

Salecto er en e-commerce platform i hjertet af Åbyhøj, der fokuserer på at levere webshops baseret på vores egen Salecto-motor. Vores produkt er nytænkende, og vores salgsmetode er rådgivende – vi ønsker at se vores kunder få succes, da kundernes succes avler vores succes.

Som Account Manager vil dine arbejdsopgaver ligge i samspillet mellem rådgivning af og opsalg til vores kundeportefølje inden for design og webudvikling af funktioner. Det er centralt, at du formår at arbejde struktureret omkring hele processen og yde proaktiv støtte og support til kunden. Du overtager kunder fra vores Onboarding team, som har bygget deres webshop, og skal nu sørge for, at kunden trives, supporteres og vækster deres online forretning. Du vil blive en del af vores Customer Succes team, som er ansvarlig for kundetilfredshed og økonomisk vækst for vores online kunder. Det er forretningskritisk, at du er positiv, effektiv og med stort overskud hjælper vores kunder.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Supportering af kunder angående drift, udvikling af webshops og besvarelse af forfaldende spørgsmål til platformen.
  • Struktureret opsalg af nye funktioner og udbyggende løsninger overfor kundeporteføljen.
  • Opnå månedlige teambudgetter.
  • Varetagelse af egen kundeportefølje.
  • Sikre samarbejde med kundeportefølje, som omfatter: udvikling, fastholdelse og tilfredshed.
  • Samarbejde med vores Udviklingsteam om optimering af kundernes nuværende løsninger med baggrund i best-practice og user experience.
  • Idégenerering til udvikling af Salecto-platformen.
  • Research og test af nye moduler, som kan integreres på Salecto-platformen.
  • Udarbejdelse af videoguides og FAQ.

Vi leder efter dig, hvis du:

  • Har 1 – 2 års erfaring med kundeservice og salg over telefonen til erhverv.
  • Har en grundlæggende forståelse for HTML og CSS.
  • Lærer hurtigt og interesserer dig for e-handel.
  • Har en grundlæggende forståelse for digital marketing.
  • Har et højt energiniveau og evnen til at smile “gennem telefonen”.
  • Er imødekommende, hjælpsom og går den ekstra mil for at sikre tilfredse kunder.
  • Har en evne til at arbejde selvstændigt og bevare overblikket med mange bolde i luften.
  • Trives i et resultatorienteret miljø.
  • Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig.
  • Har ambitioner på egne og Salectos vegne.
  • Sætter en ære i at yde et højt serviceniveau og levere effektivt.

Til den rette kandidat tilbyder vi:

  • Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i en hastigt voksende virksomhed.
  • En konkurrencedygtig løn.
  • En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed.
  • En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser.
  • Et spændende job med masser af udfordringer.
  • Frokost- og frugtordning.

Salecto er placeret i samme hus som søsterselskabet Conversio, og vi arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere. Vil du vide mere om Salecto som arbejdsplads, så besøg vores søsterselskab, Conversios karriereside.

Interesseret?

Hvis du synes, at det lyder som en stilling for dig, så send en motiveret ansøgning samt dit CV til HR Operations Manager Christina Lolck på mail clo@salecto.com med emnet ”Account Manager”. Skulle du have et par spørgsmål, inden du er klar til at skrive din ansøgning, kan du også kontakte os på tlf. +45 70 666 509.

 

Conversio ApSÅbyhøj2019-07-05T00:00:002019-07-26T00:00:00
330048524Account Manager, Sports Nutrition Europe - AarhusRobot Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients. AFI produces and markets specialized protein ingredients for the global Infant nutrition, medical nutrition, sports nutrition and functional food industry. We are an independent company within the Arla Foods Group, with an ambition to become the true global leader of the value-added whey business. Take AFI s dairy business to the next level As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of ingredients to sports nutrition customers in southern European markets . The customer portfolio will reach from smaller individual customers to big international customers where Key Account Management experience will come in handy. You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled team within sports nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. You will encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization. You will use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. You will be part of the European sales team in SBU Health and Performance and report to the Head of Sales, and you will also be a key part of the global sales team. You can look forward to a position, where you will play a significant part in the implementation of the business unit strategy and be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met. Furthermore, we will rely on you as a key player to contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole. Expect about 50-70 travel days a year mainly to destinations in southern Europe either as customer visits or participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark. Excellent sales skills and language competences combined with ambition and drive You have a strong commercial drive and have a proven BTB sales experience preferably within the ingredients industry. Furthermore, it will be a great asset if you speak Spanish and or French as these will be important markets for you to handle. You have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to the sports and medical nutrition industry and use this actively to grow your business area. You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. Furthermore, you are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations. You have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels. Application and contact Please apply as soon as possible and no later than 5 August. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients.

AFI produces and markets specialized protein ingredients for the global Infant nutrition, medical nutrition, sports nutrition and functional food industry. We are an independent company within the Arla Foods Group, with an ambition to become the true global leader of the value-added whey business. 

Take AFI’s dairy business to the next level

As part of Arla Foods Ingredients office in Viby Denmark, you will be responsible for value-added sales of ingredients to sports nutrition customers in southern European markets . The customer portfolio will reach from smaller individual customers to big international customers where Key Account Management experience will come in handy.

You will handle your own customer portfolio with a high degree of support from our very skilled team within sports nutrition. It is therefore important that you have a high degree of goal-oriented drive towards the customer, but also as team player with the rest of the organization. You will encourage and develop strategic partnerships with key customers as well as internal stakeholders within the commercial organization.

You will use your business sense and analytical mind-set when you identify and pursue new opportunities to develop our business even further. You will be part of the European sales team in SBU Health and Performance and report to the Head of Sales, and you will also be a key part of the global sales team. You can look forward to a position, where you will play a significant part in the implementation of the business unit strategy and be responsible for making and executing customer plans as well as making sure that targets are met. Furthermore, we will rely on you as a key player to contribute actively to developing the business unit, as well as developing AFI as a whole.

Expect about 50-70 travel days a year mainly to destinations in southern Europe either as customer visits or participation in trade shows. You will be based in Viby Denmark.

Excellent sales skills and language competences combined with ambition and drive

You have a strong commercial drive and have a proven BTB sales experience preferably within the ingredients industry. Furthermore, it will be a great asset if you speak Spanish and or French as these will be important markets for you to handle. You have a technical product understanding either from your educational background or your work experience, which will enable you to understand our offering to the sports and medical nutrition industry and use this actively to grow your business area.

You have a proven record of working systematically with both small and big customers in a long term strategic business and you must be able to handle varying workloads, keep calm when things are hectic and stand your ground when the going gets tough. Furthermore, you are driven by results and are capable of obtaining the best possible deals through professional and authoritative negotiations.

You have a flair for numbers and work in a structured way with your assignments. As you will be operating in a truly international environment, you will need extraordinarily good communication skills to appreciate different cultures, as well as the ability to cooperate with people at all levels.

Application and contact

Please apply as soon as possible and no later than 5 August. We will continuously invite candidates for further process and will get back to you, once we have reviewed your application thoroughly.

ARLA FOODS AMBAViby J2019-06-24T00:00:002019-08-05T00:00:00
330044073Er du vores nye erhvervsrådgiver?Robot Som erhvervsrådgiver hos Søgemedier vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet samt at hjælpe vores kunder med at overskue hvilke markedsføringsaktiviteter, de bør investere tid og penge i. Du behøver ikke være ekspert i online markedsføring, så længe du brænder for at sælge de produkter, vi tilbyder. Det gør vi nemlig! Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr., da du selv opbygger din egen portefølje. En erhvervsrådgivers opgaver Opsøge og møde potentielle kunder Skabe gode relationer til dine kunder Opbygning af egen portefølje Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden Booke møder hver mandag sammen med dit team Sådan ser din profil ud Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder Du har et højt aktivitetsniveau - også i perioder, hvor salget svigter Du er målrettet og struktureret Du trives som kørende konsulent Det tilbyder vi Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje ud fra din bopæl og nærområde, pension, sundhedsforsikring og en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft. Derudover har vi markedets mest attraktive portefølje gensalgsmodel. På trods af din hjemmearbejdsplads er du ikke alene! Vi afholder flere gange årligt kurser, ugentlige webinarer samt sociale aktiviteter, der er med til at sikre, at du er en del af en samlet enhed med rigtig gode kolleger. Du får feriefridage og kørselsgodtgørelse efter statens takster og stiller selv bil til rådighed. Tiltrædelse vil være 5. august.

Som erhvervsrådgiver hos Søgemedier vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet samt at hjælpe vores kunder med at overskue hvilke markedsføringsaktiviteter, de bør investere tid og penge i.

Du behøver ikke være ekspert i online markedsføring, så længe du brænder for at sælge de produkter, vi tilbyder. Det gør vi nemlig!

Vi sikrer en god garantiløn og favorabel provisionsaftale. Forventningen efter et år er en årlig løn mellem 400.000 kr. til 600.000 kr., da du selv opbygger din egen portefølje.

En erhvervsrådgivers opgaver

  • Opsøge og møde potentielle kunder
  • Skabe gode relationer til dine kunder
  • Opbygning af egen portefølje
  • Udarbejde markedsføringsplaner, opsætte budgetter og forhandle priser i samråd med kunden
  • Booke møder hver mandag sammen med dit team

Sådan ser din profil ud

  • Du er den udadvendte type, der forstår at snakke med kunder
  • Du er en dygtig sælger, som står inde for de produkter, du tilbyder
  • Du har et højt aktivitetsniveau - også i perioder, hvor salget svigter
  • Du er målrettet og struktureret
  • Du trives som kørende konsulent

Det tilbyder vi

Vi tilbyder dig et job med frihed under ansvar, egen kundeportefølje ud fra din bopæl og nærområde, pension, sundhedsforsikring og en fast grundløn med en attraktiv provisionsmodel uden loft. Derudover har vi markedets mest attraktive portefølje/gensalgsmodel.

På trods af din hjemmearbejdsplads er du ikke alene! Vi afholder flere gange årligt kurser, ugentlige webinarer samt sociale aktiviteter, der er med til at sikre, at du er en del af en samlet enhed med rigtig gode kolleger.

Du får feriefridage og kørselsgodtgørelse efter statens takster og stiller selv bil til rådighed.

Tiltrædelse vil være 5. august.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-06-15T00:00:002019-08-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Topteam søger Customer Account Manager

TOPTEAM

Hinnerup
Vi søger vi en ny kollega med stærke salgskompetencer til at styrke vores position på markedet for ingeniør- specialistydelser. Er du personen som har brancheerfaring og netværk indenfor et eller flere af følgende områder: fødevarer processudstyr ol...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Sælger med teknisk flair

Nielsen og Wadsbach

Silkeborg
Muligheder hos virksomhed i vækst! Virksomheden Vi søger for Bila A S sælgere til SMV markedet i Danmark. Bila er for deres kunder ikke kun en leverandør, men en samarbejdspartner, der kan rådgive og støtte deres kunder i strategien om at optimere d...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Account Manager søges til e-commerce startup i høj vækst!

Conversio ApS

Åbyhøj
Har du teknisk snilde og sans for detaljer? Brænder du for at yde en god kundesupport, at rådgive og sælge nye løsninger ind til eksisterende kunder, og har du mod på at varetage egen kundeportefølje? Hos Salecto har vi vokseværk, og vi har derfor d...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Account Manager, Sports Nutrition Europe - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you ready to take on responsibility for a number of dedicated and highly demanding customers within the sports nutrition and medical industry in Europe and help reaching our ambitious sales targets as Account Manager for Arla Foods Ingredients. ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Er du vores nye erhvervsrådgiver?

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Som erhvervsrådgiver hos Søgemedier vil din primære opgave være at få nye kunder til firmaet samt at hjælpe vores kunder med at overskue hvilke markedsføringsaktiviteter, de bør investere tid og penge i. Du behøver ikke være ekspert i online markeds...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:4. august 2019