Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger med ambitioner? Så er det lige dig D.H.I.M står og mangler!

Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). 

D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren/elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. 

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du: 

  • Motiveres af at sparke døre ind og få løn der tilsvarer din indsats
  • Har lyst og motivation til at sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt
  • Være en del af en nystartet og spirende virksomhed – og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden
  • Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring
  • Har kørekort og egen bil til rådighed  

Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. 

Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.

Der er 4 ledige stillinger: 2 på Sjælland, 1 på Fyn og 1 i Sønderjylland.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003604Phoenix-e93a976512019-06-04T00:00:00Sælger med ambitioner? Så er det lige dig D.H.I.M står og mangler!

Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). 

D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren/elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. 

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du: 

  • Motiveres af at sparke døre ind og få løn der tilsvarer din indsats
  • Har lyst og motivation til at sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt
  • Være en del af en nystartet og spirende virksomhed – og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden
  • Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring
  • Har kørekort og egen bil til rådighed  

Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. 

Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.

Der er 4 ledige stillinger: 2 på Sjælland, 1 på Fyn og 1 i Sønderjylland.

2019-06-09T00:50:21.250 Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. Vi vil gerne høre fra dig, hvis du: Motiveres af at sparke døre ind og få løn der tilsvarer din indsats Har lyst og motivation til at sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt Være en del af en nystartet og spirende virksomhed og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring Har kørekort og egen bil til rådighed Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk Vi indkalder løbende til samtaler. Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.Der er 4 ledige stillinger: 2 på Sjælland, 1 på Fyn og 1 i Sønderjylland.11jobnete93a9765100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-08T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3504967DHIM IVS11Spettrupvej 7B8722HedenstedDKDanmark0jesper@dhim.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent742350JobNet4972624497262410009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e93a9765https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e93a9765https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e93a9765&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e93a9765&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361401909Jesper Larsenjesper@dhim.dkDKDanmarkDKDanmark330025322Lastas - Kel-Berg søger salgssupporter til HedenstedRobot En individuel karriere hos Lastas, der sikrer din fremtidige udvikling Vi søger engagerede medarbejdere som vil gøre en forskel. Mennesker som trives i et dynamisk handelsmiljø og som en del af Lastas team, der er kendt som leverandør af Kel-Berg transportmateriel til vognmænd i Skandinavien. www.lastas.dk Salgssupporter til Lastas Hedensted Jobbet Du får arbejdssted på Lastas kontor i Hedensted, hvor opgaven er at drive komplekse tilbudsprocessor i samarbejde med sælgere og sikre effektivitet i salg og kundeservice og koordinere salgs- og markedsføringsaktiviteter i samarbejde med vore danske sælgere. Det er en stilling med ansvar for koordinering af tilbud samt supporte sælgere og vedligeholde salgssystemer og markedsføringskanaler. Du får ansvar for udlevering af materiel til kunder og koordinerer logistik i forbindelse med leverancer fra Lastas plads i Hedensted. Du refererer direkte til salgsledelsen i Danmark og får selvstændigt ansvar for opdateringer og tilbudsgivning i SuperOffice og samt udarbejdelse af rapporter til og statistik til ledelsen i Danmark. Personen - kvalifikationer Du har erfaring med at drive tilbudsprocesser, herunder koordinering af processerne i forbindelse med udarbejdelse, sammensætning og godkendelse af tilbud, samt erfaring med håndtering af kunder. Du har erfaring fra salgs- eller tilbudsfunktion. Det vil være en fordel med branchekendskab, det er dog ikke nogen betingelse, hvis du har teknisk forståelse får du uddannelse i produkter. Du har flair for sprog samtale, erfaring med SuperOffice og gerne kendskab til Navision eller lignende systemer vil være en fordel. Du trives i feltet mellem kunder og forretning, hvor du formår at supporte sælgerne, skabe fokus på at imødekomme kundernes behov og forventninger og etablere et solidt tilbudsgrundlag. Sådan ansøger du Ansøgning job@lastas.dk mrk. Salgssupporter transportmateriel Hedensted.

En individuel karriere hos Lastas, der sikrer din fremtidige udvikling Vi søger engagerede medarbejdere som vil gøre en forskel. Mennesker som trives i et dynamisk handelsmiljø og som en del af Lastas team, der er kendt som leverandør af Kel-Berg transportmateriel til vognmænd i Skandinavien. www.lastas.dk

Salgssupporter til Lastas Hedensted

Jobbet
Du får arbejdssted på Lastas kontor i Hedensted, hvor opgaven er at drive komplekse tilbudsprocessor i samarbejde med sælgere og sikre effektivitet i salg og kundeservice og koordinere salgs- og markedsføringsaktiviteter i samarbejde med vore danske sælgere.

Det er en stilling med ansvar for koordinering af tilbud samt supporte sælgere og vedligeholde salgssystemer og markedsføringskanaler. Du får ansvar for udlevering af materiel til kunder og koordinerer logistik i forbindelse med leverancer fra Lastas plads i Hedensted.

Du refererer direkte til salgsledelsen i Danmark og får selvstændigt ansvar for opdateringer og tilbudsgivning i SuperOffice og samt udarbejdelse af rapporter til og statistik til ledelsen i Danmark.

Personen - kvalifikationer
Du har erfaring med at drive tilbudsprocesser, herunder koordinering af processerne i forbindelse med udarbejdelse, sammensætning og godkendelse af tilbud, samt erfaring med håndtering af kunder.

Du har erfaring fra salgs- eller tilbudsfunktion. Det vil være en fordel med branchekendskab, det er dog ikke nogen betingelse, hvis du har teknisk forståelse får du uddannelse i produkter.

Du har flair for sprog samtale, erfaring med SuperOffice og gerne kendskab til Navision eller lignende systemer vil være en fordel.

Du trives i feltet mellem kunder og forretning, hvor du formår at supporte sælgerne, skabe fokus på at imødekomme kundernes behov og forventninger og etablere et solidt tilbudsgrundlag.

Sådan ansøger du

Ansøgning job@lastas.dk mrk. Salgssupporter – transportmateriel – Hedensted.

Kel-Berg A/SHedensted2019-05-15T00:00:002019-06-30T00:00:00
330030301ProduktkonsulentRobot Produktkonsulent til salg og rådgivning af kvægbrug Hornsyld Købmandsgaard A S, Hornsyld Har du erfaring med at sælge i marken til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder? Så er det måske dig, vi mangler på holdet. Vi oplever stadig stigende salg samt øget efterspørgsel på rådgivning til kvægsektoren i Danmark. For at imødekomme dette og udvide vores service og gode relationer til kvægbruget, søger vi en produktkonsulent med speciale i kvæg til salg og rådgivning i Jylland. Du får stor frihed til at planlægge din arbejdsdag, uanset om det er fra et hjemmekontor eller en af vores afdelinger. Der er gode muligheder for at sætte dit præg på jobbet og udvikling af egne id er er en selvfølgelighed. Du bliver en del af en dynamisk og alsidig virksomhed med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort fra tanke til handling. Vi har en uformel og god tone og vægter humor samt hjælpsomhed højt i dagligdagen. Du bliver bl.a. ansvarlig for: Sammen med salgschefen at opsætte budget- og indsatsmål At definere potentialet, selektere kunder og prioritere indsatserne At besøge landmænd, rådgive dem og motivere til samhandel med dig og Købmandsgaarden At bidrage til optimering af salget og til et godt kollegialt samarbejde og sammenhold Din adgangsbillet til jobbet: Du har erfaring med salg til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder. Du er målrettet, resultatorienteret samt udadvendt og tillidsvækkende af natur. Du kan yde service og rådgivning ud over det sædvanlige. Dine forhandlingsevner er gode, og du arbejder energisk med en god portion gå-på-mod. Som person er du humoristisk og ukompliceret. Du har flair for IT og er fortrolig med Office-pakken. Har du kendskab til Microsoft Dynamics NAV, er det en fordel, men ikke et krav. Tiltrædelse snarest muligt. Ansøg nu vi mangler dig på holdet: Din ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter uddannelsesbeviser sendes til Salgsdirektør Henrik Hedegaard hh@hk-hornsyld.dk og mærk din ansøgning med Produktkonsulent kvæg . Bemærk, at dit ansøgningsmateriale ikke må indeholde dit cpr.nr., helbredsoplysninger eller andre personfølsomme oplysninger. Ansøgninger vurderes løbende, og stillingsannoncen fjernes, når jobbet er besat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Hedegaard på tlf. 25 27 73 05. Vi glæder os til at høre fra dig. Om virksomheden: Hornsyld Købmandsgaard er en familieejet virksomhed med en professionel og uafhængig bestyrelse. Vi opererer indenfor forretningsområderne: grovvarer agro, energi, byggemarkeder og trælast, fremstilling af proteinkoncentrater, skadedyrsservice, projektudvikling og investering. Hvert forretningsområde er organiseret i særskilte selskaber, og den samlede koncernomsætning udgør knap 2 mia. kr. Vi er ca. 175 engagerede medarbejdere i Købmandsgaarden. Du kan læse mere om os på hk-hornsyld.dk.

Produktkonsulent til salg og rådgivning af kvægbrug

Hornsyld Købmandsgaard A/S, Hornsyld

Har du erfaring med at sælge i marken til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder? Så er det måske dig, vi mangler på holdet.

Vi oplever stadig stigende salg samt øget efterspørgsel på rådgivning til kvægsektoren i Danmark. For at imødekomme dette og udvide vores service og gode relationer til kvægbruget, søger vi en produktkonsulent med speciale i kvæg til salg og rådgivning i Jylland.

Du får stor frihed til at planlægge din arbejdsdag, uanset om det er fra et hjemmekontor eller en af vores afdelinger. Der er gode muligheder for at sætte dit præg på jobbet og udvikling af egne idéer er en selvfølgelighed. Du bliver en del af en dynamisk og alsidig virksomhed med en flad organisationsstruktur, hvor der er kort fra tanke til handling. Vi har en uformel og god tone og vægter humor samt hjælpsomhed højt i dagligdagen.

Du bliver bl.a. ansvarlig for:

  • Sammen med salgschefen at opsætte budget- og indsatsmål
  • At definere potentialet, selektere kunder og prioritere indsatserne
  • At besøge landmænd, rådgive dem og motivere til samhandel med dig og Købmandsgaarden
  • At bidrage til optimering af salget og til et godt kollegialt samarbejde og sammenhold

 

Din adgangsbillet til jobbet:

Du har erfaring med salg til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder. Du er målrettet, resultatorienteret samt udadvendt og tillidsvækkende af natur. Du kan yde service og rådgivning ud over det sædvanlige. Dine forhandlingsevner er gode, og du arbejder energisk med en god portion gå-på-mod. Som person er du humoristisk og ukompliceret.

Du har flair for IT og er fortrolig med Office-pakken. Har du kendskab til Microsoft Dynamics NAV, er det en fordel, men ikke et krav.

Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøg nu – vi mangler dig på holdet:

Din ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter/uddannelsesbeviser sendes til Salgsdirektør Henrik Hedegaard hh@hk-hornsyld.dk og mærk din ansøgning med ”Produktkonsulent kvæg”. Bemærk, at dit ansøgningsmateriale ikke må indeholde dit cpr.nr., helbredsoplysninger eller andre personfølsomme oplysninger. Ansøgninger vurderes løbende, og stillingsannoncen fjernes, når jobbet er besat.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Henrik Hedegaard på tlf. 25 27 73 05.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om virksomheden:

Hornsyld Købmandsgaard er en familieejet virksomhed med en professionel og uafhængig bestyrelse. Vi opererer indenfor forretningsområderne: grovvarer/agro, energi, byggemarkeder og trælast, fremstilling af proteinkoncentrater, skadedyrsservice, projektudvikling og investering. Hvert forretningsområde er organiseret i særskilte selskaber, og den samlede koncernomsætning udgør knap 2 mia. kr. Vi er ca. 175 engagerede medarbejdere i Købmandsgaarden. Du kan læse mere om os på hk-hornsyld.dk.

HORNSYLD KØBMANDSGAARD A/SHornsyld2019-06-04T00:00:002019-06-23T00:00:00
330033845Salgsmedarbejder til rejsebranchenRobot Medarbejderne ApS søger for vores kunde - et rejsebureau med lokation i navlen af Jylland - en salgsmedarbejder der vil være med til at skabe resultater i form af gode oplevelser og tilfredse kunder. Vi søger en udadvendt og handlekraftig person med lyst og evne til at medvirke til fortsat, at udbygge forretningen og den fremgang som præger huset. Du sætter en ære i at være teamplayer og være med til at løfte i flok og derved komme fælles i mål. Dine arbejdsopgaver: Din opgave bliver i samarbejde med det øvrige personale at beskæftige dig med salg af rejser både for individuelle rejsende og de der rejser i grupper. Du vil skulle booke værelser, transporter og lægge program på destinationen m.m. dette indebærer en god koordineringsevne og lidt af en Excel nørd, der er mange ting, der skal gå op. Det er en stilling, hvor du har indflydelse og ansvar og hvor du har stor mulighed for at sætte dit eget fingeraftryk, med andre ord, hos virksomheden er der højt til loftet! Du skal selvstændigt og kvalificeret varetage kontakten til eksisterende kunder. Din opgave bliver her at styrke salget, ved at opretholde kontakten til disse kunder og have aftersales for øje. Sammen med din leder opstiller du kriterierne for din succes. Om dig: Som profil er du tillidsskabende, du sætter en ære i at være en energisk og løsningsorienteret person. Du er nysgerrig og går gerne i dybden, endvidere er du grundig i din tilgang til kunden i forhold til at afdække alle behov denne ønsker for sin rejse. Du besidder en god portion pionerånd, alle opgaver er vigtige store som små fælles er - de skal løses! Du har gerne erfaring fra et rejsebureau og har siddet med opgaver som ovenstående. Eller eventuelt erfaring fra hotelbranchen eller lignende. Du er serviceminded helt ud over fingerspidserne Er resultatorienteret Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne Generel flair på IT-området Du behersker engelsk i skrift og tale men også gerne flere sprog Virksomheden tilbyder: Et godt og udfordrende job i en levende og dynamisk virksomhed med korte beslutningsveje. Stor mulighed for at præge egen jobsituation En uformel tone og gode og engagerede kolleger Løn efter aftale, pensionsordning og andre personalegoder Ansøgning: Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive rejsebureauets nye kollega, så skynd dig til tasterne. Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen. Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke! Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Chefkonsulent Kirsten Henriksen på telefon 20 90 28 37 Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi.

Medarbejderne ApS søger for vores kunde - et rejsebureau med lokation i navlen af Jylland - en salgsmedarbejder der vil være med til at skabe resultater i form af gode oplevelser og tilfredse kunder.

Vi søger en udadvendt og handlekraftig person med lyst og evne til at medvirke til fortsat, at udbygge forretningen og den fremgang som præger huset. Du sætter en ære i at være teamplayer og være med til at løfte i flok og derved komme fælles i mål.

Dine arbejdsopgaver:

Din opgave bliver i samarbejde med det øvrige personale at beskæftige dig med salg af rejser både for individuelle rejsende og de der rejser i grupper.

Du vil skulle booke værelser, transporter og lægge program på destinationen m.m. dette indebærer en god koordineringsevne og lidt af en Excel nørd, der er mange ting, der skal gå op.

Det er en stilling, hvor du har indflydelse og ansvar og hvor du har stor mulighed for at sætte dit eget fingeraftryk, med andre ord, hos virksomheden er der højt til loftet!

Du skal selvstændigt og kvalificeret varetage kontakten til eksisterende kunder. Din opgave bliver her at styrke salget, ved at opretholde kontakten til disse kunder og have aftersales for øje.

Sammen med din leder opstiller du kriterierne for din succes.

Om dig:

Som profil er du tillidsskabende, du sætter en ære i at være en energisk og løsningsorienteret person.

Du er nysgerrig og går gerne i dybden, endvidere er du grundig i din tilgang til kunden i forhold til at afdække alle behov denne ønsker for sin rejse.

Du besidder en god portion pionerånd, alle opgaver er vigtige store som små – fælles er - de skal løses!

  • Du har gerne erfaring fra et rejsebureau og har siddet med opgaver som ovenstående. Eller eventuelt erfaring fra hotelbranchen eller lignende.
  • Du er serviceminded helt ud over fingerspidserne
  • Er resultatorienteret
  • Er udadvendt og formår at vedligeholde og udvikle vedvarende professionelle relationer
  • Er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne
  • Generel flair på IT-området
  • Du behersker engelsk i skrift og tale men også gerne flere sprog

Virksomheden tilbyder:

  • Et godt og udfordrende job i en levende og dynamisk virksomhed med korte beslutningsveje.
  • Stor mulighed for at præge egen jobsituation
  • En uformel tone og gode og engagerede kolleger
  • Løn efter aftale, pensionsordning og andre personalegoder

Ansøgning:

Hvis du synes dette job lyder interessant og motiverer dig til at blive rejsebureauets nye kollega, så skynd dig til tasterne.

Jobbet søges via ansøgningsknappen nederst i annoncen.

Der bliver løbende indkaldt til samtaler, så tøv ikke!

Ønsker du at vide mere om stillingen, kan du kontakte Chefkonsulent Kirsten Henriksen på telefon 20 90 28 37

Klik ind på vores hjemmeside, www.medarbejderne.dk og få mere at vide om os og vores forretningsfilosofi.

Medarbejderne ApSHerning2019-06-04T00:00:002019-06-28T00:00:00
330039246Sundhedsrepræsentant til salgsteamRobot Sundheds faglig uddannelse som fysioterapeut, sygeplejerske eller anden faglig kompetence givende uddannelse - søges til Care4Life Technology til kunde segmentet kommuner og regioner i DK Er du passioneret, engageret, nysgerrig og autentisk? En ildsjæl? Care4life Technology søger en sundhedsrepræsentant, med sundhedsfaglig baggrund, til at udbrede og udvikle samt introducerer PEMF behandlingen til kommuner og regioner samt interesserede organisationer. Care4life Technology Denmark er en førende konceptvirksomhed inden for behandlings teknikken PEMF. Vores værdier er: troværdihed, top kvalitet, frihed under ansvar, kreativitet, humor og rummelighed. Vores mål er, at udbrede kendskabet til behandlings metoden og ikke mindst brugen af cafe4lifes produkter, således at alle personer får mulighed for, at optimerer sin sundhed og energi. Med ambitiøs ledelse, udvikles løbende behandlings programmerne. Medarbejderne er præget af stor faglig dygtighed, passion og målrettethed, med personlig gennemslagskraft. Jobprofil:Care4Life Technology søger: Det er dine opgaver: - Tage aktiv del i, at vedligeholde og udvikle vores arbejdskultur, hvor alle tager ansvar, formidler og autentisk og ikke mindst har fokus på, hvad der efterspørges på de forskellige niveauer. Kunderne er kommuner og regioner samt private og offentlige organisationer inden for velfærdsteknologier. I tæt samarbejde med ledelsen, har du hele tiden fokus på, hvordan din tilgangen til kunderne kan optimeres. Du bliver medarbejder i et salgsteam bestående af 6 kollegaer, samt 4 ambassadører. Person profil som medarbejder: Du er en dygtig formidler, og via din troværdighed og åbne personlighed formår du, sammen med dine kollegaer, at nå dine samt virksomhedens del og hel mål. Du er kendt som en ildsjæl, der skaber resultater. Du arbejder resultat orienteret, og du forstår at omsætte ideer og tanker til handling. Du har - Sundhedsfaglig uddannelse. Du har erfaring med formidling og brænder for produktet. Muligvis har du indgående kendskab til, hvordan markedsføringen kan understøtte salget. Det er et krav, at arbejder fra hjertet og har et dybfølt ønske om at hjælpe andre mennesker, til et bedre liv. Du elsker at møde nye mennesker, og du skal forvente et job som du udvikler dig i. Vi formoder at du er en ENER - behersker sprog (engelsk andet sprog) Er bosiddende i nærheden af Vejle inden for en radius af 100 km. Vores domicil er i Vejle. Der arbejdes projektorienteret i salgsgruppen 2 x pr uge samt fra egen bopæl. Løn: aftales separat afhængig af omfang og dine ønsker, startløn ide 450.000,- kr. fuldtid, deltid eller andet! Læs mere på www.care4lifemedico.com Nærmere oplysning om stillingen: kan fås ved henvendelse til CEO Klaus Abel pr mail: info@care4lifemedico.com Ansøgningsfrist: Vi venter på de rigtige personer, med tiltrædelse senest ultimo 3. kvartal 2019.

Sundheds faglig uddannelse som fysioterapeut, sygeplejerske eller anden faglig kompetence givende uddannelse - søges til Care4Life Technology til kunde segmentet kommuner og regioner i DK 

Er du passioneret, engageret, nysgerrig og autentisk? En ildsjæl?

Care4life Technology søger en sundhedsrepræsentant, med sundhedsfaglig baggrund, til at udbrede og udvikle samt introducerer PEMF behandlingen til kommuner og regioner samt interesserede organisationer.

Care4life Technology Denmark er en førende konceptvirksomhed inden for behandlings teknikken PEMF.

Vores værdier er: troværdihed, top kvalitet, frihed under ansvar, kreativitet, humor og rummelighed.

Vores mål er, at udbrede kendskabet til behandlings metoden og ikke mindst brugen af cafe4lifes produkter, således at alle personer får mulighed for, at optimerer sin sundhed og energi.

Med ambitiøs ledelse, udvikles løbende behandlings programmerne. Medarbejderne er præget af stor faglig dygtighed, passion og målrettethed, med personlig gennemslagskraft.

Jobprofil:
Care4Life Technology søger:

Det er dine opgaver:
- Tage aktiv del i, at vedligeholde og udvikle vores arbejdskultur, hvor alle tager ansvar, formidler og autentisk og ikke mindst har fokus på, hvad der efterspørges på de forskellige niveauer. Kunderne er kommuner og regioner samt private og offentlige organisationer inden for velfærdsteknologier.

I tæt samarbejde med ledelsen, har du hele tiden fokus på, hvordan din tilgangen til kunderne kan optimeres. Du bliver medarbejder i et salgsteam bestående af 6 kollegaer, samt 4 ambassadører.

Person profil som medarbejder:
Du er en dygtig formidler, og via din troværdighed og åbne personlighed formår du, sammen med dine kollegaer, at nå dine samt virksomhedens del og hel mål. Du er kendt som en ildsjæl, der skaber resultater. Du arbejder resultat orienteret, og du forstår at omsætte ideer og tanker til handling.

Du har - Sundhedsfaglig uddannelse. Du har erfaring med formidling og ”brænder” for produktet. Muligvis har du indgående kendskab til, hvordan markedsføringen kan understøtte salget. Det er et krav, at arbejder fra hjertet og har et dybfølt ønske om at hjælpe andre mennesker, til et bedre liv. Du elsker at møde nye mennesker, og du skal forvente et job som du udvikler dig i. Vi formoder at du er en ENER - behersker sprog (engelsk + andet sprog) Er bosiddende i nærheden af Vejle inden for en radius af 100 km. Vores domicil er i Vejle. Der arbejdes projektorienteret i salgsgruppen 2 x pr uge samt fra egen bopæl. Løn: aftales separat afhængig af omfang og dine ønsker, startløn ide 450.000,- kr. fuldtid, deltid eller andet! Læs mere på www.care4lifemedico.com

Nærmere oplysning om stillingen:
kan fås ved henvendelse til CEO Klaus Abel pr mail: info@care4lifemedico.com

Ansøgningsfrist: Vi venter på de rigtige personer, med tiltrædelse senest ultimo 3. kvartal 2019.

Care4Life Technology IVSVejle Øst2019-06-08T00:00:002019-06-15T00:00:00
330042851Salgskonsulent til Midt- og SydsjællandRobot Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent. Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept. Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder. Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel. Kvalifikationer: Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad Vi forventer: at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen at du selvstændigt kan prioritere din hverdag at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider Vi tilbyder: et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale

Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af dine kunder. I distriktet ligger der allerede nu mange serviceaftaler, som skal håndteres af vores nye salgskonsulent.

Som salgskonsulent skal du selvstændigt pleje og servicere eksisterende kunder samt etablere nye kunderelationer via en energisk, opsøgende indsats og en troværdig præsentation af VTK´s totalkoncept.

Vi forventer, at du er serviceminded, kan arbejde selvstændigt, er kontaktskabende og kan generere salg til nye kunder.

Er du bosiddende i distriktet vil det være en stor fordel.

Kvalifikationer:

  • Du kan fremvise gode resultater i forbindelse med salg
  • Du har erfaring med B2B salg og har et stort drive der gør, at du når dine mål
  • Du er naturligt nysgerrig og engageret i de produkter du arbejder med
  • Du er fortrolig med at arbejde på PC og Ipad

Vi forventer:

  • at du er god til dialog og kan afdække kundernes behov, herunder pleje af kunder og opfølgning på aftaler
  • at du har en vindende personlighed og er præsentabel og udadvendt
  • at du er initiativrig og kan håndtere mange kontakter i hverdagen
  • at du selvstændigt kan prioritere din hverdag
  • at du er fleksibel i forhold til dine arbejdstider

Vi tilbyder:

  • et spændende job i en dynamisk virksomhed, hvor ikke to dage er ens
  • et job i en virksomhed som har gode konkurrencedygtige produkter
  • et job i en virksomhed som yder god støtte og samarbejde i hverdagen
  • et job i en organisation med korte og hurtige beslutningsprocesser
  • en attraktiv gagepakke med god fast løn, pensionsordning, bil samt en attraktiv provisionspakke

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning med det samme til: job@vtk.dk

Spørgsmål til stillingen kan rettes til dk@vtk.dk. Tiltrædelse efter aftale

 

VTK A/SHaslev2019-06-13T00:00:002019-08-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lastas - Kel-Berg søger salgssupporter til Hedensted

Kel-Berg A/S

Hedensted
En individuel karriere hos Lastas, der sikrer din fremtidige udvikling Vi søger engagerede medarbejdere som vil gøre en forskel. Mennesker som trives i et dynamisk handelsmiljø og som en del af Lastas team, der er kendt som leverandør af Kel-Berg tr...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Produktkonsulent

HORNSYLD KØBMANDSGAARD A/S

Hornsyld
Produktkonsulent til salg og rådgivning af kvægbrug Hornsyld Købmandsgaard A S, Hornsyld Har du erfaring med at sælge i marken til landbruget eller landbrugsrelaterede virksomheder? Så er det måske dig, vi mangler på holdet. Vi oplever stadig stigen...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Salgsmedarbejder til rejsebranchen

Medarbejderne ApS

Herning
Medarbejderne ApS søger for vores kunde - et rejsebureau med lokation i navlen af Jylland - en salgsmedarbejder der vil være med til at skabe resultater i form af gode oplevelser og tilfredse kunder. Vi søger en udadvendt og handlekraftig person med...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Sundhedsrepræsentant til salgsteam

Care4Life Technology IVS

Vejle Øst
Sundheds faglig uddannelse som fysioterapeut, sygeplejerske eller anden faglig kompetence givende uddannelse - søges til Care4Life Technology til kunde segmentet kommuner og regioner i DK Er du passioneret, engageret, nysgerrig og autentisk? En ilds...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:15. juni 2019

Salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland

VTK A/S

Haslev
Vi tilbyder en spændende stilling som salgskonsulent til Midt- og Sydsjælland. Der er tale om et alsidigt og selvstændigt job, hvor dit arbejde vil spænde over alt fra opsøgende salg, tilbudsgivning, mødeaftaler samt efterfølgende supportering af di...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:8. august 2019