Sælger med stort S

Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). 

D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren/elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. 

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du: 

  • Motiveres af at sparke døre ind og få løn der tilsvarer din indsats
  • Har lyst og motivation til at sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt
  • Være en del af en nystartet og spirende virksomhed – og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden
  • Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring
  • Har kørekort og egen bil til rådighed  

Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. 

Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.

Der er 4 ledige stillinger: 2 på Sjælland, 1 på Fyn og 1 i Sønderjylland.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003604Phoenix-e93a976512019-04-09T00:00:00Sælger med stort S

Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). 

D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren/elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. 

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du: 

  • Motiveres af at sparke døre ind og få løn der tilsvarer din indsats
  • Har lyst og motivation til at sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt
  • Være en del af en nystartet og spirende virksomhed – og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden
  • Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring
  • Har kørekort og egen bil til rådighed  

Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. 

Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.

Der er 4 ledige stillinger: 2 på Sjælland, 1 på Fyn og 1 i Sønderjylland.

Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. Vi vil gerne høre fra dig, hvis du: Motiveres af at sparke døre ind og få løn der tilsvarer din indsats Har lyst og motivation til at sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt Være en del af en nystartet og spirende virksomhed og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring Har kørekort og egen bil til rådighed Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk Vi indkalder løbende til samtaler. Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.Der er 4 ledige stillinger: 2 på Sjælland, 1 på Fyn og 1 i Sønderjylland.11jobnete93a9765100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3504967DHIM IVS11Ægirsvej 48370HadstenDKDanmark0jesper@dhim.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent742350JobNet4972624497262410009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e93a9765https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e93a9765https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e93a9765&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e93a9765&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361401909Jesper Larsenjesper@dhim.dkDKDanmarkDKDanmark330007608Intern sælgere med teknisk baggrundRobot Virksomheden: Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder. Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1. Arbejdsopgaver: · Backup for vores KAM er, herunder mødebooking · Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland · Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher · Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder · Support og servicering af kunder på telefon og mail. Vi forventer: Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området branchen igennem anden erfaring. Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling. Vi forventer, at du kan skrive læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og eller svensk. Personen: Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur. Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem. Vi tilbyder: God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring. Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor. Ansøgningen: Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks på mail jbr@skyhost.dk. Har du spørgsmål kan du ringe på tlf. 9112 0000. Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet. Tiltrædelse snarest muligt. Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale.

 

Virksomheden:

Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger.

 

Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder.

 

Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1.

 

 

Arbejdsopgaver:

·         Backup for vores KAM’er, herunder mødebooking

·         Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland

·         Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher

·         Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder

·         Support og servicering af kunder på telefon og mail.

 

 

Vi forventer:

Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området/branchen igennem anden erfaring.

 

Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling.

 

Vi forventer, at du kan skrive/læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og/eller svensk.

 

 

Personen:

Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur.

 

Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem.

 

 

Vi tilbyder:

God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring.

 

Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor.

 

 

Ansøgningen:

Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks på mail jbr@skyhost.dk. Har du spørgsmål kan du ringe på tlf. 9112 0000.

 

Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet.

 

Tiltrædelse snarest muligt.

 

 

 

Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale.

 

SKYHOST ApSSabro2019-04-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
330016734Intern sælger & kunderådgiver til Innovativ IT og servicevirksomhed i vækstRobot Brænder du for salg og har værktøjskassen i orden, så kom og vær en del af Danmarks stærkeste Salgs- og serviceteam! Vi tilbyder dig en salgsstilling, i en virksomhed, hvor vi gør tingene lidt anderledes. Hos Duka er hele vores forretning bygget op med kunden i centrum, og vi lever af langsigtede kunderelationer. Vi tror så meget på vores produkter og services, at vi sælger dem uden binding for kunden. Det betyder at kvaliteten i vores salgsproces er helt afgørende, for at få kunden godt i gang hos Duka, samt at opbygge og fastholde en langsigtet relation til kunden. Vi tilbyder dig at arbejde med kvalitetsprodukter, som alle leveres med Danmarks bedste kundeservice. Du vil komme til at arbejde i vores nystartede Velkomstteam. Teamet har ansvaret for nysalg på vores indgående kanaler, samt at hjælpe nye kunder godt i gang. Du får succes som intern sælger kunderådgiver hvis: Du er typen, der starter dagen med at tænke i dag bliver en fed dag! Du har drive, er udadvendt og er dygtig til at kommunikere et troværdigt budskabDu motiveres af, at skabe resultater, og at blive målt på din personlige indsatsDu elsker at tale i telefon, og sætter en ære at sælge dine produkter, gennem en ærlig og værdiskabende rådgivning af kundenDin tilgang til salget er relationsbaseret, med fokus på at skabe og fastholde et langsigtet forhold til kundenDu søger en fuldtidsstilling, med arbejdstid der spænder fra formiddag til aften, primært på hverdageDu er resultatorienteret og leverer et solidt stykke arbejde - hver dag Vi regner også med at du Har relevant erfaring fra en tilsvarende salgsstilling i servicesektoren, og at du derved har opbygget en værktøjskasse med de rette salgsredskaberKan formulere dig tydeligt i tale og på skriftHar naturlig interesse for IT og teknologi, da du skal rådgive ud fra en bred portefølje af produkter og serviceEr smilende, glad og imødekommende over for vores kunder og kolleger Er du den rigtige person og kan bidrage på vores vækst rejse, står vi klar med et fremragende arbejdsmiljø, et meget kompetent team, en stærk kundekultur samt en tillidsbaseret ledelsesmodel, hvis fokus vil være at supportere din succes i jobbet. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god rådgivning og service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner. - Kundeservicechef Mikkel Degn Hvad kan Duka gøre for dig? Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel. Vores top fokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder salgsrådgivning og kundeservice i verdensklasseDu bliver en del af et åbent arbejdsmiljø, med fladt hierarki og motiverede medarbejdere der spiller hinanden godeMentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i teametAttraktiv lønmodelAttraktive personalegoder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning, gratis mobiltelefoni og mobilt bredbånd, fede sociale arrangementer og meget andet Det praktiske! Du bliver fuldtidsansat på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 3-4 aftenvagter pr. måned. Interesseret?Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men besvarer gerne spørgsmål den vej). Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater.Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk Få et glimt af Duka som arbejdsplads her https: www.youtube.com watch?v QFHr9QCbNi0 & lær mere om Duka som virksomhed her https: www.duka.dk Vi glæder os til at høre fra dig! Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

Brænder du for salg og har værktøjskassen i orden, så kom og vær en del af Danmarks stærkeste Salgs- og serviceteam!

Vi tilbyder dig en salgsstilling, i en virksomhed, hvor vi gør tingene lidt anderledes. Hos Duka er hele vores forretning bygget op med kunden i centrum, og vi lever af langsigtede kunderelationer. Vi tror så meget på vores produkter og services, at vi sælger dem uden binding for kunden. Det betyder at kvaliteten i vores salgsproces er helt afgørende, for at få kunden godt i gang hos Duka, samt at opbygge og fastholde en langsigtet relation til kunden. Vi tilbyder dig at arbejde med kvalitetsprodukter, som alle leveres med Danmarks bedste kundeservice. Du vil komme til at arbejde i vores nystartede Velkomstteam. Teamet har ansvaret for nysalg på vores indgående kanaler, samt at hjælpe nye kunder godt i gang.

 

Du får succes som intern sælger/kunderådgiver hvis:

  • Du er typen, der starter dagen med at tænke "i dag bliver en fed dag!"
  • Du har drive, er udadvendt og er dygtig til at kommunikere et troværdigt budskab
  • Du motiveres af, at skabe resultater, og at blive målt på din personlige indsats
  • Du elsker at tale i telefon, og sætter en ære at sælge dine produkter, gennem en ærlig og værdiskabende rådgivning af kunden
  • Din tilgang til salget er relationsbaseret, med fokus på at skabe og fastholde et langsigtet forhold til kunden
  • Du søger en fuldtidsstilling, med arbejdstid der spænder fra formiddag til aften, primært på hverdage
  • Du er resultatorienteret og leverer et solidt stykke arbejde - hver dag

Vi regner også med at du

  • Har relevant erfaring fra en tilsvarende salgsstilling i servicesektoren, og at du derved har opbygget en værktøjskasse med de rette salgsredskaber
  • Kan formulere dig tydeligt i tale og på skrift
  • Har naturlig interesse for IT og teknologi, da du skal rådgive ud fra en bred portefølje af produkter og service
  • Er smilende, glad og imødekommende over for vores kunder og kolleger

Er du den rigtige person og kan bidrage på vores vækst rejse, står vi klar med et fremragende arbejdsmiljø, et meget kompetent team, en stærk kundekultur samt en tillidsbaseret ledelsesmodel, hvis fokus vil være at supportere din succes i jobbet.

" Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god rådgivning og service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner."

- Kundeservicechef Mikkel Degn

 

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel. Vores top fokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder salgsrådgivning og kundeservice i verdensklasse
  • Du bliver en del af et åbent arbejdsmiljø, med fladt hierarki og motiverede medarbejdere der spiller hinanden gode
  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i teamet
  • Attraktiv lønmodel
  • Attraktive personalegoder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning, gratis mobiltelefoni og mobilt bredbånd, fede sociale arrangementer og meget andet 

 

Det praktiske!

Du bliver fuldtidsansat på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 3-4 aftenvagter pr. måned. 

Interesseret?Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men besvarer gerne spørgsmål den vej). Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater.Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

Få et glimt af Duka som arbejdsplads her https://www.youtube.com/watch?v=QFHr9QCbNi0

& lær mere om Duka som virksomhed her https://www.duka.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

Duka A/SHinnerup2019-05-06T00:00:002019-05-31T00:00:00
330006931Salgskonsulent i KøbenhavnRobot Konsulent - bliv ekspert i arbejdsmiljø Har du lyst til at blive rådgiver og salgskonsulent, hvor du både bliver lært op i vores produkter og salgsteknikker? På samme tid er du med til at skabe sundere arbejdspladser. Bliv vores nye konsulent, hvis du: vil have en grundig uddannelse i arbejdsmiljø samt vores produkter og metoder af psykologer, ergoterapeuter og andre fagfolkhar lyst til at skabe sundere arbejdspladser, hvor medarbejdere trives Vi kigger ikke på din uddannelse. Men dig som person og dine kompetencer. Det er langt vigtigere, at du har en god energi, et højt humør og nyder at tale med mennesker, fortæller personalechef Michael Sønderskov Andersen. Xsystems - større arbejdsglæde Hos Xsystems har vi mange års erfaring i at rådgive og hjælpe virksomheder og organisationer til at få et bedre arbejdsmiljø. Når en af vores specialiserede konsulenter kommer ud til en kunde, så kigger de på alle faktorer - både det fysiske, det organisatoriske og det sociale. For med vores team af psykologer, ergoterapeuter, coaches og konsulenter kan vi give en kvalificeret 360° service. Først uddanner vi dig Før du kører ud og rådgiver dine kunder, klæder vi dig godt på. Du bliver undervist af vores psykologer, fysioterapeuter og andre fagfolk. Vi lærer dig også salgsteknikkerne, og du bliver fulgt af en coach i begyndelsen, indtil du føler dig parat til at køre helt selvstændigt. Kør ud hjemmefra, og rådgiv dine kunder Som konsulent er det dit overordnede ansvar at rådgive kunder i hovedstadsområdet om vores produkter. Du kører ud hjemmefra, og du er derfor selv med til at planlægge din dag. Når du er ude hos dine kunder, tager du de analytiske briller på og skræddersyr den helt rigtige pakke af vores løsninger. Du får en spændende hverdag, hvor du: vedligeholder de gode relationer til eksisterende kundertager kontakt til nye kunder, hvor du showcaser vores ydelser og lægger dit visitkort. Du tilbyder dine kunder en meget populær service, som er med til at skabe sundere arbejdspladser, gladere medarbejdere og færre sygedage - det er noget, virksomhederne kan mærke på bundlinjen, fortæller din kommende kollega Marina Det er din personlighed, der er vigtigst Det er naturligvis en fordel, hvis du allerede har erfaring med salg og rådgivning, men det er ikke afgørende. Det er langt vigtigere, at du: er udadvendt, god til at kommunikere og kan stille dig op foran en større forsamling og give et oplæghar viljen til at lære en masse nye tinghar en god selvdisciplin og kan selvstændigt strukturere din hverdag. Er du vores nye kollega? Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye konsulent? Så kan du kontakte personalechef Michael Sønderskov Andersen på 2524 3803. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig!

Konsulent  - bliv ekspert i arbejdsmiljø 

Har du lyst til at blive rådgiver og salgskonsulent, hvor du både bliver lært op i vores produkter og salgsteknikker? På samme tid er du med til at skabe sundere arbejdspladser.

Bliv vores nye konsulent, hvis du:

  • vil have en grundig uddannelse i arbejdsmiljø samt vores produkter og metoder af psykologer, ergoterapeuter og andre fagfolk
  • har lyst til at skabe sundere arbejdspladser, hvor medarbejdere trives

"Vi kigger ikke på din uddannelse. Men dig som person og dine kompetencer. Det er langt vigtigere, at du har en god energi, et højt humør og nyder at tale med mennesker," fortæller personalechef Michael Sønderskov Andersen.

 

Xsystems - større arbejdsglæde

Hos Xsystems har vi mange års erfaring i at rådgive og hjælpe virksomheder og organisationer til at få et bedre arbejdsmiljø. Når en af vores specialiserede konsulenter kommer ud til en kunde, så kigger de på alle faktorer - både det fysiske, det organisatoriske og det sociale. For med vores team af psykologer, ergoterapeuter, coaches og konsulenter kan vi give en kvalificeret 360° service.

 

Først uddanner vi dig

Før du kører ud og rådgiver dine kunder, klæder vi dig godt på. Du bliver undervist af vores psykologer, fysioterapeuter og andre fagfolk. Vi lærer dig også salgsteknikkerne, og du bliver fulgt af en coach i begyndelsen, indtil du føler dig parat til at køre helt selvstændigt.

 

Kør ud hjemmefra, og rådgiv dine kunder

Som konsulent er det dit overordnede ansvar at rådgive kunder i hovedstadsområdet om vores produkter. Du kører ud hjemmefra, og du er derfor selv med til at planlægge din dag. Når du er ude hos dine kunder, tager du de analytiske briller på og skræddersyr den helt rigtige pakke af vores løsninger.

Du får en spændende hverdag, hvor du:

  • vedligeholder de gode relationer til eksisterende kunder
  • tager kontakt til nye kunder, hvor du showcaser vores ydelser og lægger dit visitkort.

"Du tilbyder dine kunder en meget populær service, som er med til at skabe sundere arbejdspladser, gladere medarbejdere og færre sygedage - det er noget, virksomhederne kan mærke på bundlinjen," fortæller din kommende kollega Marina

 

Det er din personlighed, der er vigtigst

Det er naturligvis en fordel, hvis du allerede har erfaring med salg og rådgivning, men det er ikke afgørende. Det er langt vigtigere, at du:

  • er udadvendt, god til at kommunikere og kan stille dig op foran en større forsamling og give et oplæg
  • har viljen til at lære en masse nye ting
  • har en god selvdisciplin og kan selvstændigt strukturere din hverdag.

Er du vores nye kollega?

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye konsulent? Så kan du kontakte personalechef Michael Sønderskov Andersen på 2524 3803.

Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

XsystemsSilkeborg2019-04-12T00:00:002019-05-31T00:00:00
330005319Sælger (Intern) til VVS & IndustriRobot Vil du med ombord i en vækstorienteret virksomhed med en stærk målsætning? For vores kunde Gottfred Petersen A S søger vi en stærk salgsprofil, som brænder for at udvide kompetencerne i relationssalget, men som også motiveres af, at arbejde internt på kontoret i Middelfart. Jobbet: Som Gottfred Petersens nye Sælger vil du referere til salgschefen for VVS Industri. Du får i samarbejde med kompetente kolleger ansvar for salg af VVS og konstruktionsprodukter til produktionen i danske industrivirksomheder. Stillingen her tager afsæt i virksomhedens salgsafdeling for VVS Industri. Du kommer til at levere VVS og konstruktions produkter til en lang række brancher og industrier fortrinsvis til jern- og maskinindustrien, rehab, overflade behandlere, møbelindustrien, elektronikindustrien, vindmølleindustrien samt levnedsmiddelindustrien. Den rette profil: Vi forventer, at du er erfaren, branchekendt og produktteknisk dygtig sælger (intern- eller ekstern sælger), som har det fornødne drive, og den nødvendige selvdisciplin til at varetage salget til eget kundesegment. Der er et stort merpotentiale hos eksisterende kunder, og der er også listet flere helt nye potentielle kunder. Det vigtigt, at du har et godt kendskab og netværk blandt danske industrivirksomheder. Opgaven består i salg af en lang række mindre tekniske komponenter til industrivirksomheder gennem følgende 4 hoved-indsatsområder: Salg og mersalg til eksisterende kunder i såvel bredde som dybde af virksomhedens sortiment Salg til nye kunder i distriktet inden for kundesegmenterne Aktiv deltagelse i nye markedstiltag inden for forretningsområdet samt messer Højt niveau af rådgivning til kunderne Som den rette kandidat til jobbet, forestiller vi os, at du som det primære er i besiddelse af følgende faglige egenskaber: Erfaring eller kenskab med salg Teknisk forståelse Erfaring fra og netværk i - industrien Du er muligvis teknisk uddannet, og har nogle år på bagen med teknisk salg (intern- eller ekstern salg). Det kan også være, at du kommer med en mere kommerciel uddannelsesbaggrund, men med interesse og erfaring fra tekniske orienterede virksomheder. Herudover er du vant til at opbygge, vedligeholde relationer og kundeportefølje i eget ansvarsområde og kan dokumentere dine resultater. Du er en erfaren, selvkørende og branchekendt sælger som besidder både det drive, og den selvdisciplin, som er fundamentet for resultatskabelse i dit salg. Personlige kompetencer: Som person forestiller vi os, at du er stærkt resultatorienteret. Du motiveres af det relations skabende salg, er yderst flittig og selvmotiverende af natur. Endelig er du den åbne og forandringsparate type, som ser muligheder frem for begrænsninger, og går ind i salgsarbejdet med et positivt sind og gerne en god sans for humor. Du er et robust menneske, der skaber dine resultater ved en udadvendt og uformel tilgang til kunderne. Du er selvkørende, handlekraftig og ikke mindst vedholdende i dine salgsprocesser. Du tilbydes: Gottfred Pedersen er en sund og velfungerende virksomhed, hvor alle 49 medarbejdere arbejder engageret og kvalitetsbevidst med deres opgaver. Du får mulighed for faglige og personlige udfordringer i samspil med erfarne og dygtige kollegaer i en uformel organisation med korte beslutningsprocesser. Der er en god omgangstone, et stærkt fællesskab og højt til loftet. Virksomheden har hovedkontor i Middelfart. Løn- og ansættelsesvilkår aftales individuelt. Tiltrædelse: Snarest muligt Ansøgning: For yderligere information om stillingen kontakt venligst Headhunter Michael Folmann, Effektiv Rekruttering via e-mail: mf@erhr.dk eller på tlf. 2121 6464. Indsend venligst din ansøgning og CV via vores online ansøgningsskema i højre kolonne. Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt. Om Virksomheden Gottfred Petersen A S i Middelfart er en større og meget anerkendt løsningsorienteret handels- og grossistvirksomhed med en veldefineret vision og mission. Virksomheden handler med et bredt sortiment af produkter rettet mod byggeriet og industrien. Se mere om virksomheden på www.gottfred.dk

Vil du med ombord i en vækstorienteret virksomhed med en stærk målsætning?

For vores kunde Gottfred Petersen A/S søger vi en stærk salgsprofil, som brænder for at udvide kompetencerne i relationssalget, men som også motiveres af, at arbejde internt på kontoret i Middelfart.

Jobbet:

Som Gottfred Petersens nye Sælger vil du referere til salgschefen for VVS & Industri. Du får i samarbejde med kompetente kolleger ansvar for salg af VVS og konstruktionsprodukter til produktionen i danske industrivirksomheder. Stillingen her tager afsæt i virksomhedens salgsafdeling for VVS/Industri.

Du kommer til at levere VVS og konstruktions produkter til en lang række brancher og industrier – fortrinsvis til jern- og maskinindustrien, rehab, overflade behandlere, møbelindustrien, elektronikindustrien, vindmølleindustrien samt levnedsmiddelindustrien.

Den rette profil:

Vi forventer, at du er erfaren, branchekendt og produktteknisk dygtig sælger (intern- eller ekstern sælger), som har det fornødne drive, og den nødvendige selvdisciplin til at varetage salget til eget kundesegment. Der er et stort merpotentiale hos eksisterende kunder, og der er også listet flere helt nye potentielle kunder. Det vigtigt, at du har et godt kendskab og netværk blandt danske industrivirksomheder.

Opgaven består i salg af en lang række mindre tekniske komponenter til industrivirksomheder gennem følgende 4 hoved-indsatsområder:

  • Salg og mersalg til eksisterende kunder i såvel bredde som dybde af virksomhedens sortiment
  • Salg til nye kunder i distriktet inden for kundesegmenterne
  • Aktiv deltagelse i nye markedstiltag inden for forretningsområdet samt messer
  • Højt niveau af rådgivning til kunderne

Som den rette kandidat til jobbet, forestiller vi os, at du som det primære er i besiddelse af følgende faglige egenskaber:

  • Erfaring eller kenskab med salg
  • Teknisk forståelse
  • Erfaring fra – og netværk i - industrien

Du er muligvis teknisk uddannet, og har nogle år på bagen med teknisk salg (intern- eller ekstern salg). Det kan også være, at du kommer med en mere kommerciel uddannelsesbaggrund, men med interesse og erfaring fra tekniske orienterede virksomheder.

Herudover er du vant til at opbygge, vedligeholde relationer og kundeportefølje i eget ansvarsområde og kan dokumentere dine resultater. Du er en erfaren, selvkørende og branchekendt sælger som besidder både det drive, og den selvdisciplin, som er fundamentet for resultatskabelse i dit salg.

Personlige kompetencer:

Som person forestiller vi os, at du er stærkt resultatorienteret. Du motiveres af det relations skabende salg, er yderst flittig og selvmotiverende af natur. Endelig er du den åbne og forandringsparate type, som ser muligheder frem for begrænsninger, og går ind i salgsarbejdet med et positivt sind og gerne en god sans for humor. Du er et robust menneske, der skaber dine resultater ved en udadvendt og uformel tilgang til kunderne. Du er selvkørende, handlekraftig og ikke mindst vedholdende i dine salgsprocesser.

Du tilbydes:

Gottfred Pedersen er en sund og velfungerende virksomhed, hvor alle 49 medarbejdere arbejder engageret og kvalitetsbevidst med deres opgaver. Du får mulighed for faglige og personlige udfordringer i samspil med erfarne og dygtige kollegaer i en uformel organisation med korte beslutningsprocesser. Der er en god omgangstone, et stærkt fællesskab og højt til loftet. Virksomheden har hovedkontor i Middelfart.

Løn- og ansættelsesvilkår aftales individuelt.

Tiltrædelse:

Snarest muligt

Ansøgning:

For yderligere information om stillingen kontakt venligst Headhunter Michael Folmann, Effektiv Rekruttering via e-mail: mf@erhr.dk eller på tlf. 2121 6464.

Indsend venligst din ansøgning og CV via vores online ansøgningsskema i højre kolonne.

Ansøgningsfrist er så hurtigt som muligt.

Om Virksomheden

Gottfred Petersen A/S i Middelfart er en større og meget anerkendt løsningsorienteret handels- og grossistvirksomhed med en veldefineret vision og mission. Virksomheden handler med et bredt sortiment af produkter rettet mod byggeriet og industrien.

Se mere om virksomheden på www.gottfred.dk

Effektiv RekrutteringMiddelfart2019-04-11T00:00:002019-06-06T00:00:00
330004753Vil du til tops? Bliv erhvervskonsulent ved os!Robot Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Dine arbejdsopgaver Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv. Dine ansvarsområder bliver: Salg af enten telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at Telia s brand altid bliver opfattet positivt Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv s succes på både kort og lang sigt. Hvad tilbyder vi? Som vores nye medarbejder gennemgår du et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning. Du får også: en meget attraktiv løn-pakke med fast grundløn og bonusordning uden loft dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at hjælpe sjove personale-arrangementer og interne konkurrencer uformel omgangstone med højt til loftet og fokus på det gode arbejdsmiljø gode karrieremuligheder arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge faste arbejdstider lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? For at få en plads på holdet forventer vi, at du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk. Derudover skal du også være dygtige til at skabe gode kunderelationer, mødestabil, udadvendt og ansvars- og kvalitetsbevidst. Erfaring fra branchen er dermed ikke et krav. Interesseret? Er det lige DIG vi mangler på vores professionelle B2B-hold? Så send din ansøgning til srdr@keksales.dk eller via vores hjemmeside http: keksales.dk job ! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage! Hvis du har spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. Vi glæder os til at høre fra dig!

Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked.

Dine arbejdsopgaver

Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv. Dine ansvarsområder bliver:

  • Salg af enten telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Telia's brand altid bliver opfattet positivt

Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv's succes på både kort og lang sigt. 

Hvad tilbyder vi?

Som vores nye medarbejder gennemgår du et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning. Du får også: 

  • en meget attraktiv løn-pakke med fast grundløn og bonusordning uden loft 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at hjælpe 
  • sjove personale-arrangementer og interne konkurrencer 
  • uformel omgangstone med højt til loftet og fokus på det gode arbejdsmiljø 
  • gode karrieremuligheder 
  • arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider
  • lækker frokostordning med mad udefra 

Hvem er du?

For at få en plads på holdet forventer vi, at du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk. Derudover skal du også være dygtige til at skabe gode kunderelationer, mødestabil, udadvendt og ansvars- og kvalitetsbevidst. Erfaring fra branchen er dermed ikke et krav. 

Interesseret? 

Er det lige DIG vi mangler på vores professionelle B2B-hold? Så send din ansøgning til srdr@keksales.dk eller via vores hjemmeside http://keksales.dk/job/! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage! 

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-04-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern sælgere med teknisk baggrund

SKYHOST ApS

Sabro
Virksomheden: Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægni...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Intern sælger & kunderådgiver til Innovativ IT og servicevirksomhed i vækst

Duka A/S

Hinnerup
Brænder du for salg og har værktøjskassen i orden, så kom og vær en del af Danmarks stærkeste Salgs- og serviceteam! Vi tilbyder dig en salgsstilling, i en virksomhed, hvor vi gør tingene lidt anderledes. Hos Duka er hele vores forretning bygget op ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Salgskonsulent i København

Xsystems

Silkeborg
Konsulent - bliv ekspert i arbejdsmiljø Har du lyst til at blive rådgiver og salgskonsulent, hvor du både bliver lært op i vores produkter og salgsteknikker? På samme tid er du med til at skabe sundere arbejdspladser. Bliv vores nye konsulent, hvis ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Sælger (Intern) til VVS & Industri

Effektiv Rekruttering

Middelfart
Vil du med ombord i en vækstorienteret virksomhed med en stærk målsætning? For vores kunde Gottfred Petersen A S søger vi en stærk salgsprofil, som brænder for at udvide kompetencerne i relationssalget, men som også motiveres af, at arbejde internt ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Vil du til tops? Bliv erhvervskonsulent ved os!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Dine arbejdsopgaver Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk sal...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019