Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SÆLGER MODETØJ

Bahne søger en dygtig og erfaren sælger til vores modetøjsafdeling i Nørregade 20 i Aalborg. Stillingen er berammet til 30-37 timer om ugen efter aftale – og gerne med ansættelse snarest muligt.

 

Du brænder for SALG generelt og kender vigtigheden af GOD SERVICE - og du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Du har det helt rigtige drive til en moderne og eksklusiv modetøjsbutik – du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er en god og positiv kollega, humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima. Du er en god team-player og higer efter at skabe din egen gruppe af faste kunder.

 

Du kender det tøj, vi forhandler, og følger modens udvikling som en naturlig del af din hverdag.

 

Bahnes tøjkoncept består af mærkevarer til modebevidste piger. Vi forhandler mærker som By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Custommade, Calvin Klein, Samsøe, Mos Mosh, Mads Nørgaard, Second Female, AJ117, Lee, Vila m.fl.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens nye spændende modeunivers i en ny Bahne2 modetøjsbutik i Aalborg City. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning (Word/PDF – og gerne med foto) sendes til aalborg@bahne.dk   

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

 

Bahne2 Aalborg, Nørregade 20, 9000 Aalborg C.

 

Bahne er en kapitalkæde med 19 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Teamwork, Ærlighed, Faglig Dygtighed, Præstation og Glæde.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755269Phoenix-0b99a7d512018-02-06T12:42:45.990SÆLGER MODETØJ

Bahne søger en dygtig og erfaren sælger til vores modetøjsafdeling i Nørregade 20 i Aalborg. Stillingen er berammet til 30-37 timer om ugen efter aftale – og gerne med ansættelse snarest muligt.

 

Du brænder for SALG generelt og kender vigtigheden af GOD SERVICE - og du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Du har det helt rigtige drive til en moderne og eksklusiv modetøjsbutik – du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er en god og positiv kollega, humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima. Du er en god team-player og higer efter at skabe din egen gruppe af faste kunder.

 

Du kender det tøj, vi forhandler, og følger modens udvikling som en naturlig del af din hverdag.

 

Bahnes tøjkoncept består af mærkevarer til modebevidste piger. Vi forhandler mærker som By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Custommade, Calvin Klein, Samsøe, Mos Mosh, Mads Nørgaard, Second Female, AJ117, Lee, Vila m.fl.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens nye spændende modeunivers i en ny Bahne2 modetøjsbutik i Aalborg City. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning (Word/PDF – og gerne med foto) sendes til aalborg@bahne.dk   

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

 

Bahne2 Aalborg, Nørregade 20, 9000 Aalborg C.

 

Bahne er en kapitalkæde med 19 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Teamwork, Ærlighed, Faglig Dygtighed, Præstation og Glæde.

 

 

2018-02-12T20:11:51.357 Bahne søger en dygtig og erfaren sælger til vores modetøjsafdeling i Nørregade 20 i Aalborg. Stillingen er berammet til 30-37 timer om ugen efter aftale og gerne med ansættelse snarest muligt. Du brænder for SALG generelt og kender vigtigheden af GOD SERVICE - og du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. Du har det helt rigtige drive til en moderne og eksklusiv modetøjsbutik du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er en god og positiv kollega, humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima. Du er en god team-player og higer efter at skabe din egen gruppe af faste kunder. Du kender det tøj, vi forhandler, og følger modens udvikling som en naturlig del af din hverdag. Bahnes tøjkoncept består af mærkevarer til modebevidste piger. Vi forhandler mærker som By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Custommade, Calvin Klein, Samsøe, Mos Mosh, Mads Nørgaard, Second Female, AJ117, Lee, Vila m.fl. Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens nye spændende modeunivers i en ny Bahne2 modetøjsbutik i Aalborg City. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed. Skriftlig ansøgning (Word PDF og gerne med foto) sendes til aalborg@bahne.dk Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side. Bahne2 Aalborg, Nørregade 20, 9000 Aalborg C. Bahne er en kapitalkæde med 19 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Teamwork, rlighed, Faglig Dygtighed, Præstation og Glæde.11Jobnet0b99a7d5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-26T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3102377BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center11Kalvebod Brygge 591560København VDKDanmark0
aalborg@bahne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520860JobNet47628181000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b99a7d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b99a7d5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b99a7d5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0b99a7d5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/4.jpgBrænder du for at blive Butiksassistent?12008001Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel352859017Gitta Søndergaardaalborg@bahne.dkDKDanmarkDKDanmark329933451Studiemedarbejder søges som Sales Assistant til showroom i København for møbelbrandet alton&heimRobot Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton heim. Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i henholdsvis Aarhus og Oslo. Det tredje showroom kommer til at åbne i København. Produkterne er designede af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer. Frontfigur i nyt showroomI rollen som Sales Assistant skal du være med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrage til at skabe gode resultater. Du bliver en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, hvorfor din opgave er at agere ambassadør for brandet og yde kompetent vejledning, så kunden får den bedste oplevelse og løsning. Omdrejningspunktet for dit arbejde er at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Som Sales Assistant er det tilmed din opgave sammen med resten af teamet at sørge for, at showroomet og I som team altid fremstår skarpt og professionelt. Udadvendt og samarbejdende personDu brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs i butik, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom at du har gode samarbejdsevner. Har du erfaring fra branchen, er det naturligvis en fordel, men ikke et krav. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar. Studiejob i en spændende virksomhedDer er tale om et studiejob i rollen som Sales Assistant på cirka 4-16 timer om ugen udgjort af både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie eller lignende. Du bliver som Sales Assistant ansat i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner. Der er tale om en koncern med en solid ejerkreds bag sig. Der er lagt op til en spændende rejse, hvor bæredygtighed, kvalitet og skandinavisk stil og design er i fokus, så hvis du har lyst til at tage del i rejsen, er stillingen måske noget for dig. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så send gerne afsted med det samme. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples Team Lead, Gitte Højlund på 45 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton&heim.

Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i henholdsvis Aarhus og Oslo. Det tredje showroom kommer til at åbne i København. Produkterne er designede af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer.

Frontfigur i nyt showroom
I rollen som Sales Assistant skal du være med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrage til at skabe gode resultater. Du bliver en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, hvorfor din opgave er at agere ambassadør for brandet og yde kompetent vejledning, så kunden får den bedste oplevelse og løsning. Omdrejningspunktet for dit arbejde er at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Som Sales Assistant er det tilmed din opgave sammen med resten af teamet at sørge for, at showroomet og I som team altid fremstår skarpt og professionelt.

Udadvendt og samarbejdende person
Du brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs i butik, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom at du har gode samarbejdsevner. Har du erfaring fra branchen, er det naturligvis en fordel, men ikke et krav. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar.

Studiejob i en spændende virksomhed
Der er tale om et studiejob i rollen som Sales Assistant på cirka 4-16 timer om ugen udgjort af både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie eller lignende. Du bliver som Sales Assistant ansat i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner. Der er tale om en koncern med en solid ejerkreds bag sig. Der er lagt op til en spændende rejse, hvor bæredygtighed, kvalitet og skandinavisk stil og design er i fokus, så hvis du har lyst til at tage del i rejsen, er stillingen måske noget for dig.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så send gerne afsted med det samme. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples Team Lead, Gitte Højlund på +45 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SKøbenhavn K2018-12-21T00:00:002019-01-18T00:00:00
329938216Blue City København søger ny butiksassistentRobot Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge! Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept. Intelligent købmandskab er en livsstil Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. Store-Trader Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til: Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken. Regelmæssig betjening af kunder i den butik. Test af elektronik. Pakning af onlineordrer. Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver. Om dig Til gengæld forventer vi også følgende af dig: Du er moden og ansvarsbevidst. Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik. Du kan arbejde selvstændigt. Du kan arbejde hurtigt og under tidspres. Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer. Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum. Du kan arbejde 1-2 lørdage om måneden. Tiltrædelse Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Yderligere information Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik Blue City A S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab. Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se. Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår. Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale. Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan. Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv Butiksassistent- Blue City København i emnefeltet.

Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre!

 

Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning, hvor gammel du er, om du er høj eller lav, MEN det er en forudsætning at du kan trade - købe og sælge!

Besidder du et stærkt købmandskab og mærker iværksættertrangen, så har du muligheden til at komme med fra starten og udvikle dig i en fuldtidsstilling som butiksassistent i Danmarks mest spændende e-retailing koncept.

 

Intelligent købmandskab er en livsstil 

Vi mener det seriøst når vi siger at Blue Citys succes skabes af vores medarbejderes livsstil – deres evne til at handle, at købe ind og sælge videre. Blue City er sat i verden for at tilbyde alle danskere den rette teknologi til den rette pris og det kan vi kun hvis vi har de helt rigtige Store-traders. 

 

Store-Trader

Som butiksassistent hos Blue City får du en vigtig rolle som Store-Trader. Det betyder, at du får 200.000 kroner til at handle med, udover din løn. Herefter er det op til dig at bevise, at du brænder for at handle og har evnerne til det. Jo bedre du gør det, desto højere budget får du. 

 

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil indeholde, men ikke være begrænset til:

 

  • Køb og salg af telefoner, tablets og anden elektronik i butikken.
  • Regelmæssig betjening af kunder i den butik.
  • Test af elektronik.
  • Pakning af onlineordrer.
  • Oprydning, rengøring, og andre ad-hoc opgaver.

 

Om dig

Til gengæld forventer vi også følgende af dig:

 

  • Du er moden og ansvarsbevidst.
  • Du er over 18 år og har salgserfaring fra anden butik.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du kan arbejde hurtigt og under tidspres.
  • Du kan formulere dig på skrift og holde hovedet koldt i stressede situationer.
  • Du har en vis basis viden omkring mobiltelefoner og tablets som minimum.
  • Du kan arbejde 1-2 lørdage om måneden.

 

Tiltrædelse

Tiltrædelse forventes at være snarest muligt, hvor der vil være oplæring i et par uger, hvorefter det forventes, at du kan stå selvstændigt i butikken.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Yderligere information

  • Den førende kæde indenfor handel med brugt forbrugerelektronik
  • Blue City A/S er ejet Blue Company Holding, som er et dansk privatejet investeringsselskab.
  • Blue City har en række fysiske butikker i Danmark og en E-commerce platform i Danmark og Sverige, www.bluecity.dk og www.bluecity.se.
  • Selskabet blev profitabelt i dets 2. regnskabsår.
  • Vi har skabt en forretning indenfor cirkulær økonomi, som er kommercielt attraktiv og med et stort vækstpotentiale.
  • Blue City vil tiltrække de bedste medarbejdere med et princip, hvor vi hylder det gode købmandskab og hvor råderet, frihedsgrader og udviklingsmuligheder stiger desto mere man performer og viser man vil og kan.

 

Send en mail til job@bluecity.dk med din ansøgning og CV og skriv 'Butiksassistent- Blue City København' i emnefeltet.

 

Vesterbrogade 84, 1620 København VKøbenhavn V2019-01-08T00:00:002019-02-10T00:00:00
329941971Skal du være vores nye kollega?Robot Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger. Kiosk Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre. Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow. Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort. Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker. Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00. Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet. Ansøgning kun via mail job@kioskogspil.com

Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør.

Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m.m., så er det måske dig, vi søger.

Kiosk & Spil består af to butikker, hvoraf den ene er placeret ved Sundbyvester plads i Sundby - den anden i Dragør. Den ene butik er stor - den anden en del mindre.

Begge butikker har et udvalg af legetøj, kontorartikler, værktøj, køkkenting og meget andet – og fungerer samtidig som pakkeshops for flere udbydere. Vi har derfor et stort kundeflow.

Vi har selvfølgelig også traditionelle kioskvarer som tobak, slik, sodavand mv. og er forhandlere af Danske Spil og Rejsekort.

Teamet består af fuldtidsmedarbejdere samt studerende på videregående uddannelser - og de fleste har vagter i begge butikker.

Butikkerne har åbent i tidsrummet 07.00-19.00 på hverdage, lørdage kl. 7.30-17.00 samt søn- og helligdage kl. 10.00-16.00.

Lyder jobbet som noget for dig, så send os en ansøgning snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, og ansætter når den rette er fundet.

Ansøgning kun via mail – job@kioskogspil.com

KIOSK & SPILKøbenhavn S2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329943512Natteravn søges til travl Shell 7-11Robot Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge. Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter. Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs. Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse. Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med: -salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm. -rengøring -klargøring og opbagning af mad og bake off -opfyldning og trimning af butikken. Straffeattest skal fremvises.

Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. 

Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sene nattetimer. Vi leder efter en ny kollega, der er en ansvarsbevidst og stabil teamplayer, der ønsker at gøre en forskel. Smil og udadvendthed er derfor en selvfølge.

Du vil sammen med det øvrige team få ansvaret for at vores station altid fremstår salgsklar og lever op til vores høje standarter.

Vi søger en moden person, der kan give vores kunder en oplevelse ud over det forventede, men også en person, der kan løse evt. problemstillinger undervejs.

Om natten vil der være mange praktiske opgaver der skal varetages og det er vigtigt, at du er skarp til at prioritere din tid og få noget fra hånden, uden at dette påvirker kundernes oplevelse.

 

Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:

 

-salg af brændstof, tips og lotto, konfekture, bake off, fast food mm.

-rengøring

-klargøring og opbagning af mad og bake off

-opfyldning og trimning af butikken.

 

Straffeattest skal fremvises.

7-Eleven Butik 449København S2019-01-16T00:00:002019-03-13T00:00:00
329931854Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres nye butik i indre byRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: http: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialisten åbner ny butik i indre by og søger en salgskonsulent sengespecialist, der kan videreføre og udvikle den succes, der allerede er i koncernens andre butikker i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTRÆDELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via SØG STILLINGEN her på siden. Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Steffen Sørensen sts@personaleborsen.dk Tlf.: 70 27 76 61 Tlf.: 26 47 19 14 Sengespecialisten har i dag 24 butikker i hele landet, med hovedkontoret liggende i Lystrup ved Aarhus. Sengespecialisten ejes af JYSK Group som har et skandinavisk udgangspunkt med 20.000 medarbejdere i 41 lande. JYSK GROUP er en del af LARS LARSEN GROUP, med en samlet omsætning på 22 milliarder.

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: http://www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialisten åbner ny butik i indre by og søger en salgskonsulent/sengespecialist, der kan videreføre og udvikle den succes, der allerede er i koncernens andre butikker i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte

Steffen Sørensen
sts@personaleborsen.dk
Tlf.: 70 27 76 61
Tlf.: 26 47 19 14

Sengespecialisten har i dag 24 butikker i hele landet, med hovedkontoret liggende i Lystrup ved Aarhus. Sengespecialisten ejes af JYSK Group som har et skandinavisk udgangspunkt med 20.000 medarbejdere i 41 lande. JYSK GROUP er en del af LARS LARSEN GROUP, med en samlet omsætning på 22 milliarder.

PersonaleBørsenKøbenhavn K2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiemedarbejder søges som Sales Assistant til showroom i København for møbelbrandet alton&heim

betterpeople A/S

København K
Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton heim. Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

Blue City København søger ny butiksassistent

Vesterbrogade 84, 1620 København V

København V
Får du hjertebanken når du spotter muligheden for at lave en god handel? Drømmer du om at vise dine evner i en virksomhed der giver dig fuld opbakning til at lave dine egne aftaler? Så læs videre! Vi går ikke op i om du kan løse en femtegradsligning...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:10. februar 2019

Skal du være vores nye kollega?

KIOSK & SPIL

København S
Vi søger en ny fuldtidskollega der er mødestabil, frisk, ærlig og ønsker at indgå i et team af kollegaer af begge køn og alle aldre, som næsten altid er i godt humør. Har du erfaring med butik, lyst til at komme med nye ideer til varer, opsætning m....
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Natteravn søges til travl Shell 7-11

7-Eleven Butik 449

København S
Så er du måske vores nye nattevagt til vores Shell 7-11 station på Englandsvej. Vi står og mangler en frisk nattevagt, der kan være vores ansigt udadtil i nattetimerne og sørge for at vores kunder får en service ud over det forventede, også i de sen...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:13. marts 2019

Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres nye butik i indre by

PersonaleBørsen

København K
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkrin...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019