Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

sælger søges

KIB søger sælgere der vil arbejde hjemmefra 

Vi forstår, at telemarketing er et hårdt og ensformigt arbejde. Derfor gør KIB alt, hvad vi kan for at skabe en en god arbejdesplads  Visionen er, at du skal glæde dig til at komme på arbejde.

Har du stærke overtalelsesevner og tager aldrig et nej for et nej samtidig med, at du formår at yde en sublim kundeservice? Så er det dig, vi søger til vores salgsteam i hele landet

Vi gør meget ud af at adskille os fra andre callcentre, men det der gør KIB helt speciel er blandt andet, at:

VI tilbyder Danmarks højeste provision 25% af alt salg du laver 

De gode sælger tjener nemt over 25.000 kr om ugen!! 

du arbejder hjemmefra!! 

Når du arbejder hjemmefra har du mulighed for en fleksibel hverdag, hvor du er chefen. Hos KIB  giver vi dig chancen for at tjene penge hjemmefra på en måde der både er let og nem da vores produkt er højt efterspurgt 

KIB er et markedsførings frima der sælger ydelser til erhversdrivende bla opgaver de kan udføre.

Du bliver del af et team, som har et stærkt fællesskab og støtter hinanden. Der er en rigtig god stemning hos os og en stolthed i at gøre det godt i sit arbejde.

Så hvis du er super sælger og vil tjene mange penge og har det der skal til, hører vi meget gerne fra dig 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329817705Phoenix-9447819e12018-05-23T00:00:00sælger søges

KIB søger sælgere der vil arbejde hjemmefra 

Vi forstår, at telemarketing er et hårdt og ensformigt arbejde. Derfor gør KIB alt, hvad vi kan for at skabe en en god arbejdesplads  Visionen er, at du skal glæde dig til at komme på arbejde.

Har du stærke overtalelsesevner og tager aldrig et nej for et nej samtidig med, at du formår at yde en sublim kundeservice? Så er det dig, vi søger til vores salgsteam i hele landet

Vi gør meget ud af at adskille os fra andre callcentre, men det der gør KIB helt speciel er blandt andet, at:

VI tilbyder Danmarks højeste provision 25% af alt salg du laver 

De gode sælger tjener nemt over 25.000 kr om ugen!! 

du arbejder hjemmefra!! 

Når du arbejder hjemmefra har du mulighed for en fleksibel hverdag, hvor du er chefen. Hos KIB  giver vi dig chancen for at tjene penge hjemmefra på en måde der både er let og nem da vores produkt er højt efterspurgt 

KIB er et markedsførings frima der sælger ydelser til erhversdrivende bla opgaver de kan udføre.

Du bliver del af et team, som har et stærkt fællesskab og støtter hinanden. Der er en rigtig god stemning hos os og en stolthed i at gøre det godt i sit arbejde.

Så hvis du er super sælger og vil tjene mange penge og har det der skal til, hører vi meget gerne fra dig 

 

 

2018-07-19T00:50:28.227 KIB søger sælgere der vil arbejde hjemmefra Vi forstår, at telemarketing er et hårdt og ensformigt arbejde. Derfor gør KIB alt, hvad vi kan for at skabe en en god arbejdesplads Visionen er, at du skal glæde dig til at komme på arbejde. Har du stærke overtalelsesevner og tager aldrig et nej for et nej samtidig med, at du formår at yde en sublim kundeservice? Så er det dig, vi søger til vores salgsteam i hele landet Vi gør meget ud af at adskille os fra andre callcentre, men det der gør KIB helt speciel er blandt andet, at: VI tilbyder Danmarks højeste provision 25 af alt salg du laver De gode sælger tjener nemt over 25.000 kr om ugen!! du arbejder hjemmefra!! Når du arbejder hjemmefra har du mulighed for en fleksibel hverdag, hvor du er chefen. Hos KIB giver vi dig chancen for at tjene penge hjemmefra på en måde der både er let og nem da vores produkt er højt efterspurgt KIB er et markedsførings frima der sælger ydelser til erhversdrivende bla opgaver de kan udføre. Du bliver del af et team, som har et stærkt fællesskab og støtter hinanden. Der er en rigtig god stemning hos os og en stolthed i at gøre det godt i sit arbejde. Så hvis du er super sælger og vil tjene mange penge og har det der skal til, hører vi meget gerne fra dig11Jobnet9447819e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3266350KIB WORLD IVS11Industriholmen 822650HvidovreDKDanmark0
jr@kib.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent576690JobNet48282711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9447819ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9447819ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9447819e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9447819e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg355183777jens rønningjr@kib.dkDKDanmarkDKDanmark330003478Account Manager - Denmark & NorwayRobot As Account Manager for Meat, Poultry and Seafood at Intralox you will be responsible for managing and developing the existing and new customers in Denmark and Norway. Your primary role will be to sell Intralox s offerings in the markets with an emphasis on solution selling and long-term relationships with the customers. With direct report to the Team Leader, MPS EMEA you will be a part of a team of 12 Account Managers. You will be responsible for customers within the industries Meat, Poultry and Seafood. With the resposnibility for all sales activity in Denmark and Norway, you will be a key player for end-users and OEM customers. Your main tasks are: Responsibility for own sales budget and profitability in Denmark and Norway Managing and further developing existing and new customers Defining the overall market potential, annual business plan and forecast Implementing proactive territory management to best maximize time and resources to grow business Maintaining frequent contact with the target accounts (End-users OEMS) Developing sales strategy and targets within MPS Your are experienced within sales and have knowledge and or experience within the food industry. You are independent, self-motivated and proactive in daily work activities. With a commercial mindset and a committed and results-driven personality, you are used to tight deadlines. You have great communication skills and the ability to think ahead in relation to forecasts and future sales possibilities. You also possess good negotiating skills, understanding of economics and risks, and a structured mindset in regards to contract negotiation. You are likely to be an Engineer within the line of Production, Machine, Marine, Technology Processes or similar, supplemented with thorough commercial experience as well as commercial courses and or education. You are a person with great interpersonal skills, both internally across the organization as well as externally. You are used to close collaboration between departments. You are active in making new contacts and are used to structured working methods and you study details to obtain an overview. Intralox offers great challenges and opportunities for both personal and professional growth and a career in a growing and international organization with independent people. You will be a part of a great team with ambitions and great results. Travelling: 60-70 throughout the market territories. Domicile: Denmark home office setup For more details about the job or the company, please contact Jeanne Dederding, Unique Human Capital on M 45 28 74 58 71. All applications must be in English and are treated confidentially.

As Account Manager for Meat, Poultry and Seafood at Intralox you will be responsible for managing and developing the existing and new customers in Denmark and Norway. Your primary role will be to sell Intralox’s offerings in the markets with an emphasis on solution selling and long-term relationships with the customers.

With direct report to the Team Leader, MPS EMEA you will be a part of a team of 12 Account Managers. You will be responsible for customers within the industries Meat, Poultry and Seafood. With the resposnibility for all sales activity in Denmark and Norway, you will be a key player for end-users and OEM customers.

Your main tasks are:

  • Responsibility for own sales budget and profitability in Denmark and Norway
  • Managing and further developing existing and new customers
  • Defining the overall market potential, annual business plan and forecast
  • Implementing proactive territory management to best maximize time and resources to grow business
  • Maintaining frequent contact with the target accounts (End-users & OEMS)
  • Developing sales strategy and targets within MPS 

Your are experienced within sales and have knowledge and/or experience within the food industry. You are independent, self-motivated and proactive in daily work activities. With a commercial mindset and a committed and results-driven personality, you are used to tight deadlines. You have great communication skills and the ability to think ahead in relation to forecasts and future sales possibilities. You also possess good negotiating skills, understanding of economics and risks, and a structured mindset in regards to contract negotiation. 

You are likely to be an Engineer within the line of Production, Machine, Marine, Technology Processes or similar, supplemented with thorough commercial experience as well as commercial courses and/or education.

You are a person with great interpersonal skills, both internally across the organization as well as externally. You are used to close collaboration between departments. You are active in making new contacts and are used to structured working methods and you study details to obtain an overview.

Intralox offers great challenges and opportunities for both personal and professional growth and a career in a growing and international organization with independent people. You will be a part of a great team with ambitions and great results.

Travelling: 60-70% throughout the market territories.

Domicile: Denmark – home office setup

For more details about the job or the company, please contact Jeanne Dederding, Unique Human Capital on M +45 28 74 58 71. All applications must be in English and are treated confidentially.

 

Unique Consult Danmark A/SHvidovre2019-04-09T00:00:002019-06-04T00:00:00
330006003Resultatorienteret Account Manager til digitalt markedProfile Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner. Du tilbydes Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver: Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling Præsentation af konceptet over for kunder Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale Sikre opnåelse af salgsbudget Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering Om dig Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel. FK er eksperter Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og evner du at skabe og udvikle nye kunderelationer på BtB markedet? Så er du måske vores nye Account Manager. 
 
Vi har store ambitioner om at vækste vores nye digitale forretningsområde i FK Distribution, og vi søger derfor en Account Manager med et stærkt huntergen, som evner at kombinere en struktureret salgsrettet arbejdsindsats med vores ambitiøse vækstplaner.  
 
Du tilbydes 
Spændende udfordringer i en nyoprettet stilling, hvor du sammen med 10 entusiastiske kolleger skal være med til opbygningen af et nyt digitalt forretningsområde. Du skal specielt fokusere på opsøgende salg, og du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje og budget. Dine primære ansvarsområder bliver:
  • Opsøgende salg, mødeafholdelse og forhandling  
  • Præsentation af konceptet over for kunder  
  • Udarbejdelse af tilbud og salgsmateriale  
  • Sikre opnåelse af salgsbudget 
  • Ordrehåndtering, vedligeholdelses af CRM-system samt KPI-rapportering 
Om dig 
Du er en igangsætter med et højt drive, der brænder for at skabe salg og opbygge stærke relationer på et nyt marked. Du er selvkørende, energisk og har et højt drive, og arbejder samtidigt struktureret og systematisk med din pipeline i CRM-systemet og i relation til rapportering. Du har en naturlig vindermentalitet, og ved hvad der kræves, for at komme i mål med din salgsindsats. Du har samtidig lyst til at arbejde i et miljø hvor læring og coaching er et centralt element af hverdagen. Du forstår værdien af at efterleve salgsstrategien og sætter en ære i det. Jobbet er for dig der: 
  • Er proaktiv, og trives med et højt aktivitetsniveau med fokus på nysalg  
  • Er en arbejdsom teamplayer, der med dine proaktive initiativer har fokus på teamets succes 
  • Naturligt danner stærke relationer med både eksterne og interne samarbejdspartnere  
  • Foretrækker en varieret hverdag, hvor det går stærkt  
  • Ser dit job og arbejdsplads som stedet, hvor du vil stimuleres både fagligt og personligt  
Erfaring med digitalt mediesalg, eller performancebaseret markedsføring vil være en styrke i jobbet, ligesom erfaring med BtB salg er en fordel.  
 
FK er eksperter 
Og vi brænder for det vi arbejder med. Vi skal skabe værdi for både forbrugeren og kunden og arbejder med udvikling af nye forretningsmodeller og indtægtskilder der skal sikre fremtiden. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.  
 
Interesseret? 
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV med dokumentation for tidligere opnåede salgsresultater i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte salgschef Martin Schradieck på tlf. 29680840. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.  
 
FK Distribution formidler både digitale tilbud og traditionelle tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret postal virksomhed. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med digital formidling af aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S. 
ORS/Small/2588b586_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-04-11T18:06:27.3972019-05-26T00:00:00
330003038Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skolerRobot Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne. Medarbejdervideo Wizkids Konference 2018 Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler. I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer. Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer. Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Salg af nye og eksisterende løsninger Kunderelationer og kundepleje Opsøgende salg og mødebooking Rådgivning om vores produkter Afvikling af messer Din profil Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer. Vi forestiller os, at du er: God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk) Struktureret En teamplayer Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg) Det er desuden en fordel, hvis du: Har erfaring med G Suite for Education Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer Vi tilbyder: Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning) Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt Grundig oplæring og opfølgning Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via Ansøg nu -knappen. Ansøgningsfrist: 1. maj 2019. Stillingstype: Salgskonsulent. Lokation: Jylland Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Wizkids A S Wizkids A S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding.

 

Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne.

 

Medarbejdervideo

Wizkids Konference 2018

 

Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland/Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler.

 

I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer.

 

Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer.

Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion.  

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Salg af nye og eksisterende løsninger
  • Kunderelationer og kundepleje
  • Opsøgende salg og mødebooking
  • Rådgivning om vores produkter
  • Afvikling af messer

 

Din profil

Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer.

 

Vi forestiller os, at du er:

  • God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber
  • Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig
  • Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk)
  • Struktureret
  • En teamplayer
  • Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg)

 

Det er desuden en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med G Suite for Education
  • Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer

 

Vi tilbyder:

  • Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning)
  • Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • Grundig oplæring og opfølgning
  • Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere

 

Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via "Ansøg nu"-knappen.

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019.

Stillingstype: Salgskonsulent.

Lokation: Jylland – Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om Wizkids A/S  

Wizkids A/S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

 

WIZKIDS A/SKolding2019-04-08T00:00:002019-05-01T00:00:00
330005750Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skolerRobot Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne. www.youtube.com watch?v dmhHabQA4Bk www.youtube.com watch?v TBKke-H0D_I Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler. I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer. Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer. Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Salg af nye og eksisterende løsninger Kunderelationer og kundepleje Opsøgende salg og mødebooking Rådgivning om vores produkter Afvikling af messer Din profil Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer. Vi forestiller os, at du er: God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk) Struktureret En teamplayer Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg) Det er desuden en fordel, hvis du: Har erfaring med G Suite for Education Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer Vi tilbyder: Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning) Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt Grundig oplæring og opfølgning Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via Ansøg nu -knappen. Ansøgningsfrist: 1. maj 2019. Stillingstype: Salgskonsulent. Lokation: Jylland Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig. Om Wizkids A S Wizkids A S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding.

 

Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ordblinde. Hvis du vil få et bedre indblik i Wizkids og de mennesker, som i dag gør en forskel for de danske folkeskoler, så klik på videoerne.

 

www.youtube.com/watch?v=dmhHabQA4Bk

 

www.youtube.com/watch?v=TBKke-H0D_I

 

 

Vi søger en ny kollega, som vil være med til at markedsføre vores produkter til de danske skoler primært i Jylland/Fyn og dermed gøre en positiv forskel for de danske skoler.

I Wizkids bliver det at løfte i flok værdsat! Vi søger derfor en, der elsker at arbejde med mennesker og skabe nye og vedvarende relationer.

Vi er opsøgende og proaktive, og du vil derfor deltage på konferencer, booke samt afholde dine egne kundemøder. Derved får du samtidig mulighed for at opbygge din egen portefølje og etablere stærke kunderelationer.

Der vil være en oplæringsperiode, hvor du vil få en grundig introduktion.  

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Salg af nye og eksisterende løsninger
  • Kunderelationer og kundepleje
  • Opsøgende salg og mødebooking
  • Rådgivning om vores produkter
  • Afvikling af messer

 

Din profil

Vi forestiller os, at du har erfaring med salg og har lidt teknisk flair. Det vil være et plus, hvis du har en baggrund som eksempelvis lærer eller har arbejdet på en uddannelsesinstitution. Derudover er du en energisk person med et højt drive og er naturligvis samvittighedsfuld over for dine kunder og kollegaer.

 

Vi forestiller os, at du er:

  • God til at tilegne dig ny viden og har basale IT-kundskaber
  • Tydelig i din kommunikation - både mundtlig og skriftlig
  • Flydende i dansk (Det er en fordel, hvis du også kan kommunikere på engelsk)
  • Struktureret
  • En teamplayer
  • Indehaver af kørekort B (Du vil have rejseaktiviteter i forbindelse med kurser og salg)

 

Det er desuden en fordel, hvis du:

  • Har erfaring med G Suite for Education
  • Har erfaring med læse- og skrivestøtteværktøjer

 

Vi tilbyder:

  • Attraktiv lønpakke (Hertil kommer pensions- og frokostordning)
  • Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed i stærk vækst
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt
  • Grundig oplæring og opfølgning
  • Fuldtidsstilling og mulighed for opbygning af karriere

 

Send din ansøgning, dit CV og et billede af dig selv via "Ansøg nu"-knappen.

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019.

Stillingstype: Salgskonsulent.

Lokation: Jylland – Base: Klostergade 9 A, st., 6000 Kolding.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Yasemin Erdem på 31680205. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om Wizkids A/S  

Wizkids A/S er en hurtigt voksende virksomhed bestående af 40 dedikerede medarbejdere, som udvikler og sælger platforme og læringsværktøjer til uddannelsesinstitutioner. Vores produkter AppWriter, TxtAnalyser og EduLife bruges af mere end 750.000 elever og lærere i Danmark, Sverige, Norge og England.

WIZKIDS A/SKolding2019-04-11T00:00:002019-05-01T00:00:00
330008602Account manager med sans for digitale værktøjer og stærke kunderelationerRobot Molio søger en ny medarbejder, der er dygtig til at opdyrke og vedligeholde gode kunderelationer og som samtidig kan udfylde rollen som rådgiver i forbindelse med implementering af Molios digitale værktøjer. Du bliver en del af en spændende organisation, der er resultatet af en nylig fusion mellem det tidligere Byggecentrum og det tidligere bips Molio Byggeriets Videnscenter. Molio leverer en række produkter (digitale værktøjer, fagbøger og kurser), der alle bidrager til at løfte branchens vidensniveau og til at skubbe på den digitale omstilling i branchen. Om stillingen Dit salgsarbejde er meget mere end bare salg. Du kommer til at arbejde grundigt og målrettet med nogle af de stærke virksomheder i byggebranchen og med deres implementering af Molios værktøjer - primært Molio Beskrivelser (tidl. bips-beskrivelser). Dit primære fokus vil være mellemstore og store virksomheder. I praksis er du med i front sammen med en forretningskonsulent den markedsansvarlige. Du er med til at kontakte, opbygge og udbygge gode relationer til vigtige kunder. Du vil sørge for, at de får det bedst mulige udbytte af Molios værktøjer primært Molio Beskrivelser, som er en standard for byggebranchens fælles arbejdsbeskrivelser. Næsten 400 virksomheder bruger værktøjet, der hele tiden bliver ajourført og videreudviklet af eksterne, faglige redaktører Primære arbejdsopgaver Du spiller en aktiv rolle, når leads fra salgsorganisationen skal konverteres til kunder Du spiller en aktiv rolle i udviklingen af langtidsholdbare relationer til vores kunder Du håndterer kundekontakten og -samarbejdet, når kunden skal have værktøjerne sat op, tilpasset og implementeret i deres virksomhed Vi forventer, at du efter en kortere periode, selvstændigt kan gå i front og præsentere Molios værktøjsløsninger over for potentielle kunder. Du vil være understøttet af faglig ekspertise har altid et team, du kan støtte dig til. Dine kvalifikationer Du er først og fremmest god til at bruge dit salgsgen, penetrere markedet og skabe relationer. Du har gerne kendskab til byggebranchen og har eventuelt tidligere solgt softwareløsninger Du kan begå dig på alle niveauer, formår at skabe kontakt og kan både åbne og lukke salget Du har erfaring og trives med opsøgende salg og relations salg Du optræder med respekt og troværdighed i din rådgivende salgsrolle Du er højst sandsynligt bosiddende på Sjælland. Dit geografiske salgsdistrikt er hele Danmark. Molio tilbyder Et job i en spændende virksomhed, hvor miljøet er uformelt og humoristisk - og omgangstonen ligefrem Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i kontakt med nogle af de stærkeste virksomheder i byggebranchen Medindflydelse på den videre udvikling af stillingen Attraktiv løn efter kvalifikationer, pensionsordning og god frokostordning CRM og kundesystem (Microsoft Dynamics). Molios marketingafdeling har stort fokus på datadreven markedsføring Tiltrædelse Hurtigst muligt, men vi venter på den rette kandidat. Vi indkalder løbende til samtale, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgningsfrist Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du spørgsmål til stillingen kan Liselotte Schwanenflügel Jensen eller Rasmus Madsen fra ScanPeople kontaktes på 43 31 00 71. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10811 Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Bonusinfo om Molio Molio - Byggeriets Videnscenter er en selvejende, non-profit organisation og er uafhængig af særinteresser. Formålet for Molio er at bidrage til at styrke virksomhedernes konkurrenceevne inden for byggeri, anlæg og drift til gavn for både erhverv og samfund ved at levere produkter og værktøjer, der fremmer udvikling, digitalisering og effektivisering. Molios produkter og services udvikles og leveres på markedsmæssige vilkår, mens driftsoverskud anvendes til videreudvikling. Om Scanpeople ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på http: www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

Molio søger en ny medarbejder, der er dygtig til at opdyrke og vedligeholde gode kunderelationer og som samtidig kan udfylde rollen som rådgiver i forbindelse med implementering af Molios digitale værktøjer.

Du bliver en del af en spændende organisation, der er resultatet af en nylig fusion mellem det tidligere Byggecentrum og det tidligere bips; Molio – Byggeriets Videnscenter.

Molio leverer en række produkter (digitale værktøjer, fagbøger og kurser), der alle bidrager til at løfte branchens vidensniveau og til at skubbe på den digitale omstilling i branchen. Om stillingen Dit salgsarbejde er meget mere end ”bare” salg. Du kommer til at arbejde grundigt og målrettet med nogle af de stærke virksomheder i byggebranchen og med deres implementering af Molios værktøjer - primært Molio Beskrivelser (tidl. bips-beskrivelser). Dit primære fokus vil være mellemstore og store virksomheder.

I praksis er du med i front sammen med en forretningskonsulent/den markedsansvarlige. Du er med til at kontakte, opbygge og udbygge gode relationer til vigtige kunder. Du vil sørge for, at de får det bedst mulige udbytte af Molios værktøjer – primært Molio Beskrivelser, som er en standard for byggebranchens fælles arbejdsbeskrivelser. Næsten 400 virksomheder bruger værktøjet, der hele tiden bliver ajourført og videreudviklet af eksterne, faglige redaktører

Primære arbejdsopgaver

  • Du spiller en aktiv rolle, når leads fra salgsorganisationen skal konverteres til kunder
  • Du spiller en aktiv rolle i udviklingen af langtidsholdbare relationer til vores kunder
  • Du håndterer kundekontakten og -samarbejdet, når kunden skal have værktøjerne sat op, tilpasset og implementeret i deres virksomhed

Vi forventer, at du efter en kortere periode, selvstændigt kan gå i front og præsentere Molios værktøjsløsninger over for potentielle kunder. Du vil være understøttet af faglig ekspertise har altid et team, du kan støtte dig til.

Dine kvalifikationer

  • Du er først og fremmest god til at bruge dit salgsgen, penetrere markedet og skabe relationer. Du har gerne kendskab til byggebranchen og har eventuelt tidligere solgt softwareløsninger
  • Du kan begå dig på alle niveauer, formår at skabe kontakt og kan både ”åbne” og ”lukke” salget
  • Du har erfaring og trives med opsøgende salg og relations salg
  • Du optræder med respekt og troværdighed i din rådgivende salgsrolle

 

Du er højst sandsynligt bosiddende på Sjælland. Dit geografiske salgsdistrikt er hele Danmark.

Molio tilbyder

  • Et job i en spændende virksomhed, hvor miljøet er uformelt og humoristisk - og omgangstonen ligefrem
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i kontakt med nogle af de stærkeste virksomheder i byggebranchen
  • Medindflydelse på den videre udvikling af stillingen
  • Attraktiv løn efter kvalifikationer, pensionsordning og god frokostordning
  • CRM og kundesystem (Microsoft Dynamics). Molios marketingafdeling har stort fokus på datadreven markedsføring

Tiltrædelse

Hurtigst muligt, men vi venter på den rette kandidat. Vi indkalder løbende til samtale, så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgningsfrist

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning

Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du spørgsmål til stillingen kan Liselotte Schwanenflügel Jensen eller Rasmus Madsen fra ScanPeople kontaktes på 43 31 00 71.

Søg jobbet her: http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10811

Vi ser frem til at modtage din ansøgning! 

Bonusinfo om Molio

Molio - Byggeriets Videnscenter er en selvejende, non-profit organisation og er uafhængig af særinteresser. Formålet for Molio er at bidrage til at styrke virksomhedernes konkurrenceevne inden for byggeri, anlæg og drift til gavn for både erhverv og samfund ved at levere produkter og værktøjer, der fremmer udvikling, digitalisering og effektivisering. Molios produkter og services udvikles og leveres på markedsmæssige vilkår, mens driftsoverskud anvendes til videreudvikling.

Om Scanpeople

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på http://www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSHerlev2019-04-16T00:00:002019-04-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager - Denmark & Norway

Unique Consult Danmark A/S

Hvidovre
As Account Manager for Meat, Poultry and Seafood at Intralox you will be responsible for managing and developing the existing and new customers in Denmark and Norway. Your primary role will be to sell Intralox s offerings in the markets with an emph...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Resultatorienteret Account Manager til digitalt marked

FK Distribution A/S

Taastrup
Brænder du for opsøgende salg, og vil du være med til at opbygge et nyt digitalt forretningsområde og gøre det til en succes? Er du udpræget kundedevet og forretningsorienteret? Har du ydermere en solid forståelse for salg på digitale platforme, og ...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skoler

WIZKIDS A/S

Kolding
Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i et team, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til ...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Wizkids efterlyser en ny salgskonsulent, der gerne vil gøre en forskel for de danske skoler

WIZKIDS A/S

Kolding
Elsker du at arbejde med mennesker og kan både tænke selvstændigt og arbejde i teams, så er du måske den rette til en stilling på vores kontor i Kolding. Wizkids udvikler programmer til elever og lærere heriblandt læse- og skrivestøtteværktøj til or...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Account manager med sans for digitale værktøjer og stærke kunderelationer

SCANPEOPLE ApS

Herlev
Molio søger en ny medarbejder, der er dygtig til at opdyrke og vedligeholde gode kunderelationer og som samtidig kan udfylde rollen som rådgiver i forbindelse med implementering af Molios digitale værktøjer. Du bliver en del af en spændende organisa...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:24. april 2019