sælger søges - Garantiløn på 22.000 kr.

Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen!

Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet af friske unge og glade mennesker med høje ambitioner?

Og sætter du pris på stort socialt liv, fredagsbar, personalegoder, firmafester og arrangementer, stor frokostbuffet, frugtordning mv.?

Står du og mangler et job med frihed og ansvar?

Et job hvor du styrker din selvtillid og dine kommunikationsevner?

Et job som tilbyder karrieremuligheder, lederstillinger og branchens bedste salgstræning?

Et job som tilbyder en garantiløn som kan stige hver 3. måned, samt branchens bedste provisions –og bonusordning uden loft?

I store lækre lyse lokaler på Østerbro, får du nu muligheden for at blive en del af et hold, hvor i sammen skal tage kontakt til dansk erhvervsliv og sælge dem ideen om at skifte til Danmarks nye teleselskab Relatel A/S som er en del af TDC Group.

Igennem de sidste 13 år har vi med stor succes solgt produkter som mobiltelefoni, Mobilt bredbånd, ADSL, omstillingsløsninger etc. til danske virksomheder.  

Er du den fødte sælger eller måske bare har talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at videreføre succesen?

Så tøv ikke med at sende Din ansøgning til Kasper Jørgensen på kj@teleworks.dk – Vi kickstarter din salgskarriere!

Salgserfaring kan være en fordel, men bestemt ikke et krav, da fuld oplæring i salg og produkter finder sted.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168464Phoenix-51cdb5b112020-01-31T00:00:00sælger søges - Garantiløn på 22.000 kr.

Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen!

Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet af friske unge og glade mennesker med høje ambitioner?

Og sætter du pris på stort socialt liv, fredagsbar, personalegoder, firmafester og arrangementer, stor frokostbuffet, frugtordning mv.?

Står du og mangler et job med frihed og ansvar?

Et job hvor du styrker din selvtillid og dine kommunikationsevner?

Et job som tilbyder karrieremuligheder, lederstillinger og branchens bedste salgstræning?

Et job som tilbyder en garantiløn som kan stige hver 3. måned, samt branchens bedste provisions –og bonusordning uden loft?

I store lækre lyse lokaler på Østerbro, får du nu muligheden for at blive en del af et hold, hvor i sammen skal tage kontakt til dansk erhvervsliv og sælge dem ideen om at skifte til Danmarks nye teleselskab Relatel A/S som er en del af TDC Group.

Igennem de sidste 13 år har vi med stor succes solgt produkter som mobiltelefoni, Mobilt bredbånd, ADSL, omstillingsløsninger etc. til danske virksomheder.  

Er du den fødte sælger eller måske bare har talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at videreføre succesen?

Så tøv ikke med at sende Din ansøgning til Kasper Jørgensen på kj@teleworks.dk – Vi kickstarter din salgskarriere!

Salgserfaring kan være en fordel, men bestemt ikke et krav, da fuld oplæring i salg og produkter finder sted.

Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen! Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet af friske unge og glade mennesker med høje ambitioner? Og sætter du pris på stort socialt liv, fredagsbar, personalegoder, firmafester og arrangementer, stor frokostbuffet, frugtordning mv.? Står du og mangler et job med frihed og ansvar? Et job hvor du styrker din selvtillid og dine kommunikationsevner? Et job som tilbyder karrieremuligheder, lederstillinger og branchens bedste salgstræning? Et job som tilbyder en garantiløn som kan stige hver 3. måned, samt branchens bedste provisions og bonusordning uden loft? I store lækre lyse lokaler på Østerbro, får du nu muligheden for at blive en del af et hold, hvor i sammen skal tage kontakt til dansk erhvervsliv og sælge dem ideen om at skifte til Danmarks nye teleselskab Relatel A S som er en del af TDC Group. Igennem de sidste 13 år har vi med stor succes solgt produkter som mobiltelefoni, Mobilt bredbånd, ADSL, omstillingsløsninger etc. til danske virksomheder. Er du den fødte sælger eller måske bare har talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at videreføre succesen? Så tøv ikke med at sende Din ansøgning til Kasper Jørgensen på kj@teleworks.dk Vi kickstarter din salgskarriere! Salgserfaring kan være en fordel, men bestemt ikke et krav, da fuld oplæring i salg og produkter finder sted.11Jobnet51cdb5b1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-11T00:00:000000http://www.teleworks.dk/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3693394TELEWORKS A/S11Jagtvej 169B2100København ØDKDanmark0
kj@teleworks.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000886044JobNet5100736510073610015-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51cdb5b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=51cdb5b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51cdb5b1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=51cdb5b1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/911307-129-1.jpgsælger søges - Garantiløn på 22.000 kr.12007481Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing363946999Kasper Jørgensenkj@teleworks.dkDKDanmarkDKDanmark330181566TelesælgerRobot JMK Kommunikation er et reklamebureau med stor erfaring i medieproduktion, selskabet udgiver over 100 forskellige blade, aviser og magasiner, Ejendomsmagasiner, turist og specialudgivelser. Hvad går jobbet ud på? Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit vigtigste redskab til at lave opsøgende opkald og sælge annoncer til erhvervslivet. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, samt en løbende salgsuddannelse og træning, som du kan bruge videre i din karrige Din profil Du har måske erfaring med telemarketing eller et salgsrelateret job, men det er bestemt ikke nogen forudsætning da fuld oplæring finder sted. Du er både seriøs og resultatorienteret og kan arbejde med målsætninger Arbejdstiden er i tidsrummet 8.00-16.00 (fredag 8.00-15.00) Vi tilbyder En god fast grundløn samt provision en attraktiv bonusordning. Afvekslende salgsprojekter, ungtmiljø, socialearrangementer, fredagsbar m.v. Lyder det interessant? så send din ansøgning eller ring til os allerede i dag. Opstart hurtigt muligt. Ønsker du nærmere informationer er du velkommen til at kontakte os på telefon: 71969819

JMK Kommunikation er et reklamebureau med stor erfaring i medieproduktion, selskabet udgiver over 100 forskellige blade, aviser og magasiner, Ejendomsmagasiner, turist og specialudgivelser.

Hvad går jobbet ud på?

Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit vigtigste redskab til at lave opsøgende opkald og sælge annoncer til erhvervslivet. 
Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, samt en løbende salgsuddannelse og træning, som du kan bruge videre i din karrige

Din profil

  • Du har måske erfaring med telemarketing eller et salgsrelateret job, men det er bestemt ikke nogen forudsætning da fuld oplæring finder sted.
  • Du er både seriøs og resultatorienteret og kan arbejde med målsætninger
  • Arbejdstiden er i tidsrummet 8.00-16.00 (fredag 8.00-15.00)

    Vi tilbyder
  • En god fast grundløn samt provision & en attraktiv bonusordning. 
    Afvekslende salgsprojekter, ungtmiljø, socialearrangementer, fredagsbar m.v.

 

Lyder det interessant? så send din ansøgning eller ring til os allerede i dag.

Opstart hurtigt muligt.

Ønsker du nærmere informationer er du velkommen til at kontakte os på 

telefon: 71969819

JMK Kommunikation IVSKastrup2020-02-18T00:00:002020-03-17T00:00:00
330182907Vil du videreformidle børns rettigheder?Robot Få et job hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling. Mød en fundraiser: Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation. Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram. Du er: Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem. Vi tilbyder: Et spændende job, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre. Arbejdssted, arbejdstider og løn FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads frem til 24. februar 2020, og derefter flytter vi til Rentemestervej 62 i København NV. Telefonen er vores kollega og du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-20:45, og du skal på dette hold have 2 faste vagter om ugen. Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet. Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Barner på pbarner@unicef.dk. Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst. NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS.Få et job hvor du lærer om kommunikation og fundraising.


Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.



Mød en fundraiser:
Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation.


 
  
Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.



Du er:
 
  • Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.
  • God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.
  • God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.
  • God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.
  • God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem.


Vi tilbyder:
 
  • Et spændende job, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.
  • Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.
  • Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre.


Arbejdssted, arbejdstider og løn
 
  • FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads frem til 24. februar 2020, og derefter flytter vi til Rentemestervej 62 i København NV.  
  • Telefonen er vores kollega og du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
  • Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. 
  • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-20:45, og du skal på dette hold have 2 faste vagter om ugen. 
  • Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet.

Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Barner på pbarner@unicef.dk.  


Er du vores nye kollega?
Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst.





NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS. 



 
 

UNICEF DanmarkKøbenhavn Ø2020-02-18T00:00:002020-03-02T00:00:00
330183035Mødebooker hos PB Marketing ApS, KøbenhavnRobot PB Marketing Aps er et mindre outbound callcenter i hjertet af København. Vi har været i markedet i over 18 år og beskæftiger i dag en lille, men dygtig, gruppe medarbejdere lige ved Rådhuspladsen i København. Vi bor i skønne og flotte lyse lokaler med samlet plads til 20 salgskonsulenter. Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi. Det forventes at du har erfaring med telemarketing, og mødebooking fra lignende stilling. Du skal have gode danskkundskaber i både skrift, og tale og være mødestabil. Der er mulighed for ansættelse på 30 timer eller 37 timer (evt også studiejob) Månedslønnen ved ansættelse på fuldtid er kr. 20.041,25 10 i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for 50.000 pr. måned svarende til en bonus på kr. 5.000 pr. måned. Ønskes 30 timer pr. uge er månedslønnen 16.250 10 i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for ca. 40.000 pr. måned svarende til en bonus på ca. 4.000 kr. pr. måned. Vi arbejder for flere forskellige kunder indenfor forsikring, pension, it, uddannelsessektoren, energi og servicebranchen. Vores opgave er oftest ikke at sælge ydelserne, men at booke det første indledende salgsmøde. Vi søger 1 sælger mødebooker - der kan tiltræde snarest muligt.

PB Marketing Aps er et mindre outbound callcenter i hjertet af København. Vi har været i markedet i over 18 år og beskæftiger i dag en lille, men dygtig, gruppe medarbejdere lige ved Rådhuspladsen i København. Vi bor i skønne og flotte lyse lokaler med samlet plads til 20 salgskonsulenter.

Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi.

Det forventes at du har erfaring med telemarketing, og mødebooking fra lignende stilling. Du skal have gode danskkundskaber i både skrift, og tale og være mødestabil.

Der er mulighed for ansættelse på 30 timer eller 37 timer (evt også studiejob)

Månedslønnen ved ansættelse på fuldtid er kr. 20.041,25 + 10% i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for 50.000 pr. måned svarende til en bonus på kr. 5.000 pr. måned.

Ønskes 30 timer pr. uge er månedslønnen 16.250 + 10% i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for ca. 40.000 pr. måned svarende til en bonus på ca. 4.000 kr. pr. måned.

Vi arbejder for flere forskellige kunder indenfor forsikring, pension, it, uddannelsessektoren, energi og servicebranchen. Vores opgave er oftest ikke at sælge ydelserne, men at booke det første indledende salgsmøde.

Vi søger 1 sælger/mødebooker - der kan tiltræde snarest muligt. 

PB MARKETING ApSKøbenhavn V2020-02-18T00:00:002020-03-19T00:00:00
330183062Telemarketingkonsulent hos All EarsRobot Vil du være med til at gøre en forskel for mennesker i Danmark og ude i verden? Interesserer du dig for kundeservice, og fundraising? Så er det måske dig, vi søger. JobbetAll Ears rådgiver og gennemfører fundraising for Danmarks største og mest betydningsfulde NGO er og patientforeninger. Som telemarketingkonsulent hos All Ears bliver det din fornemmeste opgave at være opsøgende over telefonen og gennemføre nærværende samtaler.Du kommer i det daglige til at arbejde med B2C-segmenter, hvorfor det er afgørende, at du formår at vinde kundesegmenternes tillid, men samtidig tør at udfordre dem. Derudover kan du også få til opgave at varetage mødebookingkampagner.Du vil som telemarketingkonsulent i All Ears være med til at gøre en forskel i en spændende og dynamisk virksomhed. Din profilDu er udadvendt, nærværende, autentisk og har mod på at ringe ud med henblik på at fundraise. Du er altså ikke bange for at være direkte, men samtidigt er du lyttende og empatisk. Som person motiveres du både af, at nå egne målsætninger, men du motiveres også af at kunne gøre en forskel. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med at servicere kunder over telefon Har stærke kommunikative evner Kan tale med alle typer mennesker og formår at sætte sig i en andens sted. Arbejdstider og løn Der er tale om en deltidsstilling på cirka 8-20 timer pr. uge i tidsrummet mellem 09:00-20:00 mandag-fredag. Opstart er hurtigst muligt Vikariatet forventes at vare i 3 måneder, men der er gode muligheder for forlængelse. Lønnen er 130 kr. timen. Virksomheden ligger i Høje Tåstrup, tæt på stationen.

Vil du være med til at gøre en forskel for mennesker i Danmark og ude i verden? Interesserer du dig for kundeservice, og fundraising? Så er det måske dig, vi søger. 


Jobbet
All Ears rådgiver og gennemfører fundraising for Danmarks største og mest betydningsfulde NGO’er og patientforeninger.
Som telemarketingkonsulent hos All Ears bliver det din fornemmeste opgave at være opsøgende over telefonen og gennemføre nærværende samtaler.
Du kommer i det daglige til at arbejde med B2C-segmenter, hvorfor det er afgørende, at du formår at vinde kundesegmenternes tillid, men samtidig tør at udfordre dem. Derudover kan du også få til opgave at varetage mødebookingkampagner.
Du vil som telemarketingkonsulent i All Ears være med til at gøre en forskel i en spændende og dynamisk virksomhed.


Din profil
Du er udadvendt, nærværende, autentisk og har mod på at ringe ud med henblik på at fundraise. Du er altså ikke bange for at være direkte, men samtidigt er du lyttende og empatisk. Som person motiveres du både af, at nå egne målsætninger, men du motiveres også af at kunne gøre en forskel.


Derudover forventer vi, at du: 

  • Har erfaring med at servicere kunder over telefon
  • Har stærke kommunikative evner
  • Kan tale med alle typer mennesker og formår at sætte sig i en andens sted.

Arbejdstider og løn   Der er tale om en deltidsstilling på cirka 8-20 timer pr. uge i tidsrummet mellem 09:00-20:00 mandag-fredag.   Opstart er hurtigst muligt   Vikariatet forventes at vare i 3 måneder, men der er gode muligheder for forlængelse.   Lønnen er 130 kr./timen.   Virksomheden ligger i Høje Tåstrup, tæt på stationen.

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-02-18T00:00:002020-03-20T00:00:00
330189352Svensktalande kundtjänstmedarbetare med känsla för tekonologiRobot Hos Webhelp söker vi alltid efter de bästa rådgivarna för att hjälpa våra kunder, och vi utökar för närvarande vårt nordiska Signify-team! Vi letar efter en svensktalande rådgivare som är redo att ta på sig spännande och utmanande uppgifter i frontlinjerna på Signifys kundtjänst i Köpenhamn, Danmark. Vi strävar naturligtvis efter att erbjuda episk service, och ditt bidrag kommer att vara avgörande för att främja Signifys varumärke med din energi och nya, lysande idéer. Du kommer att vara den första våra privata och kommersiella kunder interagerar med och vi vill därför att du ska vara självsäker i din position. Därför kommer vi att ge dig två veckors utbildning, där du kommer att bekanta dig med produkterna, servicenivån, företaget och de utmaningar som ligger framöver. Om du har energin så har vi kunskapen. Om positionen: Öppettider: Måndag - Fredag från 08.00-18.00. Vi har stängt på helger och helgdagar. Jobbet är en heltidstjänst med 37,5 arbetstimmar i veckan. Du är framgångsrik i positionen när du... ... inom 3 månader: Har avslutat utbildningar i produkter och kundservice. Kan hantera relevanta vardagliga rutiner och uppgifter. Hittat din plats i teamet och är proaktiv efter din onboarding-period. ... inom 6 månader: Hanterar Webhelps sätt att arbeta. Har genomgått utbildning för att förbättra din kunskap och förståelse för positionen. Söker ny information och erbjuder att hjälpa och diskutera med dina kollegor. Är självgående i dina egna uppgifter. ... inom 12 månader: Är motiverad att fortsatt utvecklas inom teamet och organisationen. Deltar i sociala evenemang, hjälper dina kollegor och söker ny kunskap. Din utveckling: När du utvecklas i organisationen får du mer ansvar. Vi har många karriärmöjligheter internt, och om du har rätt engagemang kanske du känner att din framtida karriär är här hos oss! Vi söker dig med: Avslutat gymnasieutbildning eller en annan utbildning på liknande nivå. God kunskapsnivå i det svenska och engelska språket. En vilja att utveckla dina kommunikationsförmågor och bekanta dig med den nordiska marknaden. Tidigare erfarenhet av kundservice eller annan relevant arbetserfarenhet. Det är en fördel om du också talar flytande finska. Vårt löfte till dig: Vi lovar dig en arbetsplats som uppfyller våra värderingar Roligt och socialt - Vi älskar dynamiken mellan oss kollegor och med våra kunder. Lärande och växande - Vi älskar utveckling och att lära oss nya saker. Utmaningar och igenkännande - Vi tror på att ge och få igenkännande för våra resultat. Vi hoppas att du ser möjligheter att utvecklas i vår dynamiska organisation. Rekryteringsprocessen: Skicka din ansökan på engelska. Så snart du har registrerat din ansökan kommer vi att be dig göra ett personlighetstest. Det är viktigt att du tar testet så snart du får det, så att vi kan gå vidare i processen. Ytterligare ett test skickas till dig om du blir inbjuden till en intervju hos oss. Vi ser fram emot att få din ansökan! UPPSTART: 1. mars 2020 ARBETSPLATS: Borgmester Christiansensvej 50, 2450 KBH SV ANSTÄLLNINGSTYP: Heltidsanställning ARBETSTIMMAR: Måndag - fredag 08:00-18:00 SISTA ANSÖKNINGSDAG: 21. februari 2020 Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino. Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250 in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is owned by its management and KKR, a leading global investment firm, as of March 2016. More information can be found at www.webhelp.com Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Hos Webhelp söker vi alltid efter de bästa rådgivarna för att hjälpa våra kunder, och vi utökar för närvarande vårt nordiska Signify-team! Vi letar efter en svensktalande rådgivare som är redo att ta på sig spännande och utmanande uppgifter i frontlinjerna på Signifys kundtjänst i Köpenhamn, Danmark. Vi strävar naturligtvis efter att erbjuda episk service, och ditt bidrag kommer att vara avgörande för att främja Signifys varumärke med din energi och nya, lysande idéer.

Du kommer att vara den första våra privata och kommersiella kunder interagerar med och vi vill därför att du ska vara självsäker i din position. Därför kommer vi att ge dig två veckors utbildning, där du kommer att bekanta dig med produkterna, servicenivån, företaget och de utmaningar som ligger framöver. Om du har energin så har vi kunskapen.

Om positionen:

Öppettider: Måndag - Fredag från 08.00-18.00. Vi har stängt på helger och helgdagar.

Jobbet är en heltidstjänst med 37,5 arbetstimmar i veckan.


Du är framgångsrik i positionen när du...

... inom 3 månader:

Har avslutat utbildningar i produkter och kundservice.

Kan hantera relevanta vardagliga rutiner och uppgifter.

Hittat din plats i teamet och är proaktiv efter din onboarding-period.

 

... inom 6 månader:

Hanterar Webhelps sätt att arbeta.

Har genomgått utbildning för att förbättra din kunskap och förståelse för positionen.

Söker ny information och erbjuder att hjälpa och diskutera med dina kollegor.

Är självgående i dina egna uppgifter.

 

... inom 12 månader:

Är motiverad att fortsatt utvecklas inom teamet och organisationen.

Deltar i sociala evenemang, hjälper dina kollegor och söker ny kunskap.

 

Din utveckling:

När du utvecklas i organisationen får du mer ansvar. Vi har många karriärmöjligheter internt, och om du har rätt engagemang kanske du känner att din framtida karriär är här hos oss!

 

Vi söker dig med:

Avslutat gymnasieutbildning eller en annan utbildning på liknande nivå.

God kunskapsnivå i det svenska och engelska språket.

En vilja att utveckla dina kommunikationsförmågor och bekanta dig med den nordiska marknaden.

Tidigare erfarenhet av kundservice eller annan relevant arbetserfarenhet.

Det är en fördel om du också talar flytande finska.

  

Vårt löfte till dig:

Vi lovar dig en arbetsplats som uppfyller våra värderingar;

Roligt och socialt - Vi älskar dynamiken mellan oss kollegor och med våra kunder.

Lärande och växande - Vi älskar utveckling och att lära oss nya saker.

Utmaningar och igenkännande - Vi tror på att ge och få igenkännande för våra resultat.

Vi hoppas att du ser möjligheter att utvecklas i vår dynamiska organisation.

 

Rekryteringsprocessen:

Skicka din ansökan på engelska. Så snart du har registrerat din ansökan kommer vi att be dig göra ett personlighetstest. Det är viktigt att du tar testet så snart du får det, så att vi kan gå vidare i processen. Ytterligare ett test skickas till dig om du blir inbjuden till en intervju hos oss.

Vi ser fram emot att få din ansökan!

 

UPPSTART: 1. mars 2020

ARBETSPLATS: Borgmester Christiansensvej 50, 2450 KBH SV

ANSTÄLLNINGSTYP: Heltidsanställning

ARBETSTIMMAR: Måndag - fredag 08:00-18:00

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 21. februari 2020

 

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is owned by its management and KKR, a leading global investment firm, as of March 2016. More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination:

Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Webhelp DenmarkKøbenhavn SV2020-02-20T00:00:002020-03-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Telesælger

JMK Kommunikation IVS

Kastrup
JMK Kommunikation er et reklamebureau med stor erfaring i medieproduktion, selskabet udgiver over 100 forskellige blade, aviser og magasiner, Ejendomsmagasiner, turist og specialudgivelser. Hvad går jobbet ud på? Som telemarketingmedarbejder er tele...
Indrykket:18. februar 2020

Vil du videreformidle børns rettigheder?

UNICEF Danmark

København Ø
Få et job hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fund...
Indrykket:18. februar 2020

Mødebooker hos PB Marketing ApS, København

PB MARKETING ApS

København V
PB Marketing Aps er et mindre outbound callcenter i hjertet af København. Vi har været i markedet i over 18 år og beskæftiger i dag en lille, men dygtig, gruppe medarbejdere lige ved Rådhuspladsen i København. Vi bor i skønne og flotte lyse lokaler ...
Indrykket:18. februar 2020

Telemarketingkonsulent hos All Ears

MOMENT A/S

København V
Vil du være med til at gøre en forskel for mennesker i Danmark og ude i verden? Interesserer du dig for kundeservice, og fundraising? Så er det måske dig, vi søger. JobbetAll Ears rådgiver og gennemfører fundraising for Danmarks største og mest bety...
Indrykket:18. februar 2020

Svensktalande kundtjänstmedarbetare med känsla för tekonologi

Webhelp Denmark

København SV
Hos Webhelp söker vi alltid efter de bästa rådgivarna för att hjälpa våra kunder, och vi utökar för närvarande vårt nordiska Signify-team! Vi letar efter en svensktalande rådgivare som är redo att ta på sig spännande och utmanande uppgifter i frontl...
Indrykket:20. februar 2020