Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger til butik

Som en del af WhiteAway Group er Skousen en af Danmarks største spillere på markedet for handel med hårde hvidevarer. I alt 59 Skousen-butikker er fordelt over det danske land, hvor Skousen Esbjerg er en af de mest veldrevne og sælgende butikker.

Vi har rygende travlt hos Skousen i Esbjerg, og vi søger derfor en dygtig og moden sælger, der vil være en del af succesen!

Vi forventer, at du er hårdtarbejdende og resultatorienteret, effektiv og punktlig. Derudover er du er proaktiv og tager ansvar for stort som småt, når du er på arbejde.

 

Som kommende sælger i Skousen Esbjerg kan du nikke genkendende til følgende:

  • Du er et salgstalent ud over det sædvanlige med fokus på at skabe resultater
  • Du har praktisk erfaring med salg af hvidevarer eller anden stor erfaring med tekniske produkter.
  • Du tager initiativ og ansvar, og du er ikke bange for at få lidt sved på panden, når der skal flyttes rundt på hvidevarerne.
  • Du lytter til dine kunder, yder professionel rådgivning og formår at præsentere de bedste løsninger for dine kunder.
  • Du er struktureret, og du sætter en ære i at følge op på eventuelle kundesager.
  • Du stiller krav til dig selv, dine kolleger og din arbejdsgiver.
  • Du har lyst til at arbejde i en virksomhed, som tilbyder frie rammer, og hvor du får mulighed for at udfolde dit potentiale.
  • Du siger aldrig nej til nye udfordringer.

 

Som sælger i Skousen Esbjerg kan du forvente følgende:

  • Et udfordrende salgsjob i et fantastisk behageligt arbejdsmiljø.
  • Stor mulighed for at udvikle dig som sælger.
  • Du bliver en del af et stærkt team, som er præget af en høj grad af selvstændighed, korte beslutningsveje samt frihed under ansvar.
  • En dynamisk hverdag, hvor ikke to dage ligner hinanden.
  • Den rette medarbejder kan forvente en løn over markedsniveau.

 

Arbejdssted: Østre Gjesingvej 19c, 6715 Esbjerg N

Spørgsmål til stillingen kan rettes til indehaver Benjamin Lantau Petersen på tlf. 4183 3191.

Ansøgning samt relevante bilag sendes til indehaver Benjamin Lantau Petersen på ftesbjerg@skousen.dk mrk. 'Sælger - Esbjerg'. Vi afholder samtaler løbende, hvorfor vi opfordrer til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329934121Phoenix-dabb678012018-12-28T00:00:00Sælger til butik

Som en del af WhiteAway Group er Skousen en af Danmarks største spillere på markedet for handel med hårde hvidevarer. I alt 59 Skousen-butikker er fordelt over det danske land, hvor Skousen Esbjerg er en af de mest veldrevne og sælgende butikker.

Vi har rygende travlt hos Skousen i Esbjerg, og vi søger derfor en dygtig og moden sælger, der vil være en del af succesen!

Vi forventer, at du er hårdtarbejdende og resultatorienteret, effektiv og punktlig. Derudover er du er proaktiv og tager ansvar for stort som småt, når du er på arbejde.

 

Som kommende sælger i Skousen Esbjerg kan du nikke genkendende til følgende:

  • Du er et salgstalent ud over det sædvanlige med fokus på at skabe resultater
  • Du har praktisk erfaring med salg af hvidevarer eller anden stor erfaring med tekniske produkter.
  • Du tager initiativ og ansvar, og du er ikke bange for at få lidt sved på panden, når der skal flyttes rundt på hvidevarerne.
  • Du lytter til dine kunder, yder professionel rådgivning og formår at præsentere de bedste løsninger for dine kunder.
  • Du er struktureret, og du sætter en ære i at følge op på eventuelle kundesager.
  • Du stiller krav til dig selv, dine kolleger og din arbejdsgiver.
  • Du har lyst til at arbejde i en virksomhed, som tilbyder frie rammer, og hvor du får mulighed for at udfolde dit potentiale.
  • Du siger aldrig nej til nye udfordringer.

 

Som sælger i Skousen Esbjerg kan du forvente følgende:

  • Et udfordrende salgsjob i et fantastisk behageligt arbejdsmiljø.
  • Stor mulighed for at udvikle dig som sælger.
  • Du bliver en del af et stærkt team, som er præget af en høj grad af selvstændighed, korte beslutningsveje samt frihed under ansvar.
  • En dynamisk hverdag, hvor ikke to dage ligner hinanden.
  • Den rette medarbejder kan forvente en løn over markedsniveau.

 

Arbejdssted: Østre Gjesingvej 19c, 6715 Esbjerg N

Spørgsmål til stillingen kan rettes til indehaver Benjamin Lantau Petersen på tlf. 4183 3191.

Ansøgning samt relevante bilag sendes til indehaver Benjamin Lantau Petersen på ftesbjerg@skousen.dk mrk. 'Sælger - Esbjerg'. Vi afholder samtaler løbende, hvorfor vi opfordrer til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

2019-02-23T00:50:44.903 Som en del af WhiteAway Group er Skousen en af Danmarks største spillere på markedet for handel med hårde hvidevarer. I alt 59 Skousen-butikker er fordelt over det danske land, hvor Skousen Esbjerg er en af de mest veldrevne og sælgende butikker. Vi har rygende travlt hos Skousen i Esbjerg, og vi søger derfor en dygtig og moden sælger, der vil være en del af succesen! Vi forventer, at du er hårdtarbejdende og resultatorienteret, effektiv og punktlig. Derudover er du er proaktiv og tager ansvar for stort som småt, når du er på arbejde. Som kommende sælger i Skousen Esbjerg kan du nikke genkendende til følgende: Du er et salgstalent ud over det sædvanlige med fokus på at skabe resultater Du har praktisk erfaring med salg af hvidevarer eller anden stor erfaring med tekniske produkter. Du tager initiativ og ansvar, og du er ikke bange for at få lidt sved på panden, når der skal flyttes rundt på hvidevarerne. Du lytter til dine kunder, yder professionel rådgivning og formår at præsentere de bedste løsninger for dine kunder. Du er struktureret, og du sætter en ære i at følge op på eventuelle kundesager. Du stiller krav til dig selv, dine kolleger og din arbejdsgiver. Du har lyst til at arbejde i en virksomhed, som tilbyder frie rammer, og hvor du får mulighed for at udfolde dit potentiale. Du siger aldrig nej til nye udfordringer. Som sælger i Skousen Esbjerg kan du forvente følgende: Et udfordrende salgsjob i et fantastisk behageligt arbejdsmiljø. Stor mulighed for at udvikle dig som sælger. Du bliver en del af et stærkt team, som er præget af en høj grad af selvstændighed, korte beslutningsveje samt frihed under ansvar. En dynamisk hverdag, hvor ikke to dage ligner hinanden. Den rette medarbejder kan forvente en løn over markedsniveau. Arbejdssted: Østre Gjesingvej 19c, 6715 Esbjerg N Spørgsmål til stillingen kan rettes til indehaver Benjamin Lantau Petersen på tlf. 4183 3191. Ansøgning samt relevante bilag sendes til indehaver Benjamin Lantau Petersen på ftesbjerg@skousen.dk mrk. Sælger - Esbjerg . Vi afholder samtaler løbende, hvorfor vi opfordrer til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Vi ser frem til at høre fra dig!11Jobnetdabb6780100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-22T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3425035Skousen Esbjerg ApS11Østre Gjesingvej 196715Esbjerg NDKDanmark0
ftesbjerg@skousen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent686113JobNet492366649236661000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dabb6780https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dabb6780https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dabb6780&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dabb6780&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSælger til butik12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg359871485Benjamin Lantau Petersenftesbjerg@skousen.dkDKDanmarkDKDanmark330082842Salesperson for German dealers /Sælger til tysk forhandlernetværk / Verkaufsberater für deutsches HändlernetzwerkRobot Do you like exciting working days at full speed? If so, you are the person we seek to take care of the close daily contact with our dealers in Germany! Logitrans is a Danish manufacturer of material handling equipment, which we sell all over the world. Our objective is to be world-class supplier through dealers. The close cooperation with our dealers concerning sale of our products is our main focus! This includes visits at the dealer, visits at end-users together with the dealer, advice of the customers, planning of sales activities, but especially quick response, short reply times and a close contact to the dealer. To cooperate with our wide network of German dealers, we seek a person, who has experience with sales through dealers and especially knows German mentality and business procedures. Job profile: Serve our present dealers and find new potential dealers in Germany. Participate in creating growth in the market. Quotations, advice, budgets and follow-up. Approx. 100 travelling days in Germany yearly. Shorter posting period in Germany must be expected in the start-up phase (1-3 weeks). Your profile: You are an export technician or have another relevant education within sales. You speak and write German in a very high level, and English on negotiation level as a minimum. You are experienced in dealer cooperation and have a high degree of technical understanding, as you have to give advice to our customers. You work self-dependently, persistently and determined on a high quality and service level and like working days at full speed! You have a fantastic ability to create relations and meet new people. You have good interpersonal skills and are a cheerful person. We offer: Exciting, challenging and developing working days in a dynamic and informal sales team. A good pension scheme and health insurance. If this sounds like a job for you, we look very much forward to receiving your application! --- Kan du lide spændende arbejdsdage i højt gear? Hvis ja - så er det dig, vi mangler til den tætte, daglige kontakt med vores forhandlernetværk i Tyskland! Logitrans er en dansk producent af internt transportmateriel, som vi sælger over hele verden. I vores virksomhed er det vores mål at være world-class leverandør igennem forhandlere. Det tætte samarbejde med vores forhandlere omkring salg af vore produkter har højeste prioritet hos Logitrans. Det indebærer besøg hos forhandleren, medbesøg og rådgivning ude hos kunden, planlægning af salgsaktiviteter, men især hurtig respons, korte svartider og tæt kontakt med forhandleren. Til at arbejde med vores brede netværk af tyske forhandlere søger vi en ny medarbejder. Du skal have erfaring med salg gennem forhandlere og især kendskab til tysk mentalitet og forretningsgang. Jobprofil: Servicere vores nuværende forhandlere og finde nye potentielle forhandlere i Tyskland. Være med til at skabe vækst på markedet. Tilbudsgivning, rådgivning, budgetter og opfølgning. Ca. 100 rejsedage i Tyskland årligt. Kortere udstationeringsperiode i Tyskland må påregnes i opstartsfasen (1-3 uger). Din profil: Du er eksporttekniker eller har anden relevant uddannelse inden for salg. Du taler og skriver tysk på meget højt niveau, og engelsk på minimum forhandlingsniveau. Du har erfaring med forhandlersamarbejde og stor teknisk indsigt, da du skal rådgive vores kunder. Du arbejder selvstændigt, vedholdende og målrettet på et højt kvalitets- og serviceniveau og kan lide arbejdsdage i højt gear! Du er god til at skabe relationer og møde nye mennesker. Du har gode samarbejdsevner og godt humør. Vi tilbyder: Spændende, udfordrende og udviklende arbejdsdage i et dynamisk og uformelt salgsteam. God pensionsordning og sundhedsforsikring. Lyder dette som et job for dig, så glæder vi os meget til at modtage din ansøgning! --- Suchen Sie eine neue berufliche Herausforderung im technischen Verkauf? Wenn Ja, dann sind Sie die richtige Person, die wir für den engen täglichen Kontakt mit unserem Händlernetzwerk in Deutschland suchen! Wir sind ein dänisches Unternehmen und vertreiben weltweit Hubgeräte und Flurförderzeuge. Ziel unseres Unternehmens ist es, World-Class-Lieferant durch Händler zu sein. Die enge Zusammenarbeit mit unseren Händlern bezüglich Verkauf unserer Produkte steht bei uns im Mittelpunkt. Dies bedeutet Besuche beim Händler, Mit-Besuche und Beratung vor Ort beim Endkunden, Planung von Verkaufsaktivitäten sowie insbesondere schnelle Reaktions- und Antwortzeiten sowie engen Kontakt mit dem Händler. Für die Betreuung unseres breiten Netzwerks von deutschen Händlern suchen wir Sie als neuen Mitarbeiter. Erfahrung im Verkauf durch Händler sowie insbesondere Kenntnisse der deutschen Mentalität und Geschäftsverfahren sind die Vorraussetzungen. Jobbeschreibung: Betreuung unserer jetzigen Händler sowie Gewinnung neuer potentieller Händler in Deutschland. Für Wachstum auf dem deutschen Markt arbeiten. Beratung, Angebotserstellung und -verfolgung. Standort Ihres Arbeitsplatzes ist Ribe Dänemark. Etwa 100 Reisetage in Deutschland pro Jahr. In der Anfangsphase werden Sie 1-3 Wochen in Deutschland beschäftigt sein. Ihre Person: Sie haben eine technische oder vergleichbare Ausbildung, kaufmännische Kenntnisse sind von Vorteil. Sie sprechen und schreiben Deutsch auf sehr hohem Niveau und haben auch gute Englisch-Kenntnisse in Wort und Schrift. Sie haben Erfahrung mit Händler-Zusammenarbeit und großes technisches Verständnis. Sie arbeiten eigenverantwortlich und zielgerichtet auf ein hohes Qualitäts- und Serviceniveau, sind sehr belastbar und flexibel. Sie haben Freude im Umgang mit Menschen und hohe Kundenorientierung. Sie sind teamfähig, kontaktfreudig und humorvoll. Wir bieten Ihnen: Interessante, herausfordernde und durchaus entwicklungsfähige Position in einem dynamischen und informellen Verkaufsteam. Gute Renten- und Gesundheitsversicherung. Wenn wir Ihr Interesse geweckt haben, freuen wir uns sehr, Ihre Bewerbungsunterlagen zu erhalten! Bitte geben Sie Ihre Gehaltsvorstellungen und Ihren frühest möglichen Eintrittstermin an.

Do you like exciting working days at full speed?

If so, you are the person we seek to take care of the close daily contact with our dealers in Germany!

Logitrans is a Danish manufacturer of material handling equipment, which we sell all over the world. Our objective is to be world-class supplier through dealers. The close cooperation with our dealers concerning sale of our products is our main focus! This includes visits at the dealer, visits at end-users together with the dealer, advice of the customers, planning of sales activities, but especially quick response, short reply times and a close contact to the dealer. To cooperate with our wide network of German dealers, we seek a person, who has experience with sales through dealers and especially knows German mentality and business procedures.

Job profile:

  • Serve our present dealers and find new potential dealers in Germany.
  • Participate in creating growth in the market.
  • Quotations, advice, budgets and follow-up.
  • Approx. 100 travelling days in Germany yearly.
  • Shorter posting period in Germany must be expected in the start-up phase (1-3 weeks).

Your profile:

  • You are an export technician or have another relevant education within sales.
  • You speak and write German in a very high level, and English on negotiation level as a minimum.
  • You are experienced in dealer cooperation and have a high degree of technical understanding, as you have to give advice to our customers.
  • You work self-dependently, persistently and determined on a high quality and service level – and like working days at full speed!
  • You have a fantastic ability to create relations and meet new people.
  • You have good interpersonal skills and are a cheerful person.

We offer:

  • Exciting, challenging and developing working days in a dynamic and informal sales team.
  • A good pension scheme and health insurance.

If this sounds like a job for you, we look very much forward to receiving your application!

---

Kan du lide spændende arbejdsdage i højt gear?

Hvis ja - så er det dig, vi mangler til den tætte, daglige kontakt med vores forhandlernetværk i Tyskland!

Logitrans er en dansk producent af internt transportmateriel, som vi sælger over hele verden. I vores virksomhed er det vores mål at være world-class leverandør igennem forhandlere. Det tætte samarbejde med vores forhandlere omkring salg af vore produkter har højeste prioritet hos Logitrans. Det indebærer besøg hos forhandleren, medbesøg og rådgivning ude hos kunden, planlægning af salgsaktiviteter, men især hurtig respons, korte svartider og tæt kontakt med forhandleren. Til at arbejde med vores brede netværk af tyske forhandlere søger vi en ny medarbejder. Du skal have erfaring med salg gennem forhandlere og især kendskab til tysk mentalitet og forretningsgang.

Jobprofil:

  • Servicere vores nuværende forhandlere og finde nye potentielle forhandlere i Tyskland.
  • Være med til at skabe vækst på markedet.
  • Tilbudsgivning, rådgivning, budgetter og opfølgning.
  • Ca. 100 rejsedage i Tyskland årligt.
  • Kortere udstationeringsperiode i Tyskland må påregnes i opstartsfasen (1-3 uger).

Din profil:

  • Du er eksporttekniker eller har anden relevant uddannelse inden for salg.
  • Du taler og skriver tysk på meget højt niveau, og engelsk på minimum forhandlingsniveau.
  • Du har erfaring med forhandlersamarbejde og stor teknisk indsigt, da du skal rådgive vores kunder.
  • Du arbejder selvstændigt, vedholdende og målrettet på et højt kvalitets- og serviceniveau – og kan lide arbejdsdage i højt gear!
  • Du er god til at skabe relationer og møde nye mennesker.
  • Du har gode samarbejdsevner og godt humør.

Vi tilbyder:

  • Spændende, udfordrende og udviklende arbejdsdage i et dynamisk og uformelt salgsteam.
  • God pensionsordning og sundhedsforsikring.

Lyder dette som et job for dig, så glæder vi os meget til at modtage din ansøgning!

---

Suchen Sie eine neue berufliche Herausforderung im technischen Verkauf?

Wenn Ja, dann sind Sie die richtige Person, die wir für den engen täglichen Kontakt mit unserem Händlernetzwerk in Deutschland suchen!

Wir sind ein dänisches Unternehmen und vertreiben weltweit Hubgeräte und Flurförderzeuge. Ziel unseres Unternehmens ist es, World-Class-Lieferant durch Händler zu sein. Die enge Zusammenarbeit mit unseren Händlern bezüglich Verkauf unserer Produkte steht bei uns im Mittelpunkt. Dies bedeutet Besuche beim Händler, Mit-Besuche und Beratung vor Ort beim Endkunden, Planung von Verkaufsaktivitäten sowie insbesondere schnelle Reaktions- und Antwortzeiten sowie engen Kontakt mit dem Händler. Für die Betreuung unseres breiten Netzwerks von deutschen Händlern suchen wir Sie als neuen Mitarbeiter. Erfahrung im Verkauf durch Händler sowie insbesondere Kenntnisse der deutschen Mentalität und Geschäftsverfahren sind die Vorraussetzungen.

Jobbeschreibung:

  • Betreuung unserer jetzigen Händler sowie Gewinnung neuer potentieller Händler in Deutschland.
  • Für Wachstum auf dem deutschen Markt arbeiten.
  • Beratung, Angebotserstellung und -verfolgung.
  • Standort Ihres Arbeitsplatzes ist Ribe/Dänemark.
  • Etwa 100 Reisetage in Deutschland pro Jahr.
  • In der Anfangsphase werden Sie 1-3 Wochen in Deutschland beschäftigt sein.

Ihre Person:

  • Sie haben eine technische oder vergleichbare Ausbildung, kaufmännische Kenntnisse sind von Vorteil.
  • Sie sprechen und schreiben Deutsch auf sehr hohem Niveau und haben auch gute Englisch-Kenntnisse in Wort und Schrift.
  • Sie haben Erfahrung mit Händler-Zusammenarbeit und großes technisches Verständnis.
  • Sie arbeiten eigenverantwortlich und zielgerichtet auf ein hohes Qualitäts- und Serviceniveau, sind sehr belastbar und flexibel.
  • Sie haben Freude im Umgang mit Menschen und hohe Kundenorientierung.
  • Sie sind teamfähig, kontaktfreudig und humorvoll.

Wir bieten Ihnen:

  • Interessante, herausfordernde und durchaus entwicklungsfähige Position in einem dynamischen und informellen Verkaufsteam.
  • Gute Renten- und Gesundheitsversicherung.

Wenn wir Ihr Interesse geweckt haben, freuen wir uns sehr, Ihre Bewerbungsunterlagen zu erhalten! Bitte geben Sie Ihre Gehaltsvorstellungen und Ihren frühest möglichen Eintrittstermin an.

LOGITRANS A/SRibe2019-09-03T00:00:002019-09-18T00:00:00
330073540Salgskonsulent til rekrutteringsbranchen inden for metalRobot - Til hovedkontoret i Esbjerg søger vi en engageret og præstationsorienteret medarbejder. Jobbeskrivelse: Du holder af kundebesøg og er dygtig til at opbygge relationer. Dit job bliver at servicere metalvirksomheder i og omkring Esbjerg inden for en radius af 40 km. Primære arbejdsopgaver: Dine arbejdsopgaver: Du skal udbygge og vedligeholde kundekredsen og skabe et tillidsforhold mellem dig og kunden, så kunden betror dig, at finde hans næste medarbejder. På kontoret i Esbjerg har vi personalekonsulenter, hvis job er at søge dygtige og stabile kandidater til dækning af ordrer og til at salgskonsulenten kan sælge til virksomheder der har interesse i kandidater med disse kompetencer Faglige kvalifikationer: Har et drive og positive tilgang der skinner igennem overfor kunder og kolleger. Du har arbejdet med salg eller har stor lyst til det. Du har kendskab til svejsere, smede, maskinarbejdere m.m. Du har gode IT kundskaber. Personlige kvalifikationer: Du arbejder effektivt og struktureret Sætter barrieren højt. Er vedholdenhed og selvmotivering Vi tilbyder: Et spændende og selvstændigt job, hvor du har stor indflydelse på dit arbejde. Ansættelsen er på hovedkontoret i Esbjerg, så du vil også blive sparringspartner for vores andre afdelinger. Vi har i dag 20 kontorer i Danmark og forventer at fortsætte denne vækst. Ansættelse: Der tilbydes en attraktiv løn. Ansættelse hurtigst muligt, vi holder løbende samtaler. Ansøgning: Send din ansøgning til rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på ibn@jobteam.dk

- Til hovedkontoret i Esbjerg søger vi en engageret og præstationsorienteret medarbejder.

Jobbeskrivelse:

Du holder af kundebesøg og er dygtig til at opbygge relationer. Dit job bliver at servicere metalvirksomheder i og omkring Esbjerg inden for en radius af 40 km.   

Primære arbejdsopgaver:

Dine arbejdsopgaver:

Du skal udbygge og vedligeholde kundekredsen og skabe et tillidsforhold mellem dig og kunden, så kunden betror dig, at finde hans næste medarbejder. 

På kontoret i Esbjerg har vi personalekonsulenter, hvis job er at søge dygtige og stabile kandidater til dækning af ordrer og til at salgskonsulenten kan sælge til virksomheder der har interesse i kandidater med disse kompetencer 

Faglige kvalifikationer:

Har et drive og positive tilgang der skinner igennem overfor kunder og kolleger.

  • Du har arbejdet med salg eller har stor lyst til det.
  • Du har kendskab til svejsere, smede, maskinarbejdere m.m.
  • Du har gode IT kundskaber.

Personlige kvalifikationer:

  • Du arbejder effektivt og struktureret
  • Sætter barrieren højt.
  • Er vedholdenhed og selvmotivering

Vi tilbyder:

Et spændende og selvstændigt job, hvor du har stor indflydelse på dit arbejde. Ansættelsen er på hovedkontoret i Esbjerg, så du vil også blive sparringspartner for vores andre afdelinger. Vi har i dag 20 kontorer i Danmark og forventer at fortsætte denne vækst.  

Ansættelse:

Der tilbydes en attraktiv løn. Ansættelse hurtigst muligt, vi holder løbende samtaler.

Ansøgning:

Send din ansøgning til rekrutteringschef Inge Brinch-Nielsen på  ibn@jobteam.dk

JobTeam Esbjerg A/SEsbjerg2019-08-15T00:00:002019-10-10T00:00:00
330090976Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Salgsopgaven kan kort skitseres således: Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde. På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet. Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En no cure no pay løsning. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

 

 

Jobbet:

 

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Salgsopgaven kan kort skitseres således:

  • Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde.

  • På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet.

  • Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En ”no cure – no pay” løsning.

 

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt.

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansEsbjerg2019-09-17T00:00:002019-10-02T00:00:00
330086152Salgskonsulent - Sjælland - Plejehjem/Institutioner - Innovative Komfortsko med flydende geléRobot Vi søger en erfaren salgskonsulent med base på Sjælland til opsøgende salg af primært af vore nye innovative sko med flydende gelé. Kundesegmentet er plejehjem og institutioner. Det samlede sortiment består af vore særdeles innovative og revolutionerende komfort-sko med flydende væske, vort sortiment i gele-indlæg og såler, samt tilhørende accessories indenfor kompressions- og støttestrømper. Nøgleordene er komfort, samt lindring af trætte, ømme tunge ben. Vore målgruppe for jobbet er således beboere på plejehjem samt personale ansat på offentlige institutioner, der har længerevarende gående og stående arbejde. Mode og komfort er vigtige produktegenskaber, selvom målgruppen er modne personer. Sprog-kvalifikationskravene er, at du behersker dansk og engelsk, samt minimum gerne noget tysk. Dette da meget materiale er tilgængelig på engelsk og tysk. Vi er et lille professionelt firma i spændende vækst. Vi har flere kernekompetencer rent produktmæssigt indenfor komfortabel lindring af trætte, ømme, tunge ben . Een af vore kernekompetencer er GEL samt alle typer af luft- og væskefyldte produkter. Vi er ejet af Bodywear Holding Technologies Aps, der har en egenkapital på ca. 5 Mio. kr. Ligeledes er vi førende indenfor terapeutiske komfortstrømper, samt gel-produkter. Du kan finde vore strømper og gel-indlæg på Apotekerens og A-apotekets hjemmesider under mærkerne Easy Step og Liqua Care . Læs mere om vore gel-indlæg på www.diabetes-einlagen.de. Væskesålerne, der ligger i skoene, er videnskabeligt testet og offentliggjort i flere videnskabelige tidsskrifter, såsom British Journal of Diabetes and Vascular Disease , Diabetic Medicine og Diabetic Foot Journal . Det er et ubetinget krav, at du har erfaring med salg af sko, dvs. en lignende erfaring fra tilsvarende job, helst ideelt indenfor sundhed eller beklædningsbranchen (sko), dvs. du har før haft salgsopsøgende arbejde indenfor plejehjem og eller institutioner. Salgsopsøgende betyder, at du ringer og booker aftaler, tager derefter din bil og kører ud til kunden for at lave et salgsbesøg. Vi er også åben overfor seniorer til dette job, da slutbrugerne typisk er modne personer der søger komfort eller oplever træthed under bevægelse - typisk associeret med alder, men ikke altid. Vi har en udførlig stillings- og projektbeskrivelse, som vi kan sende dig såfremt vi finder din ansøgning og CV interessant. Base: Vi forestiller os at du har egen bil til rådighed til brug for salgsarbejdet, samt at du bor på Sjælland. Vi har derfor angivet intet fast arbejdssted . Vi er åben overfor alle typer kompensation - udgangspunktet er en lille fast grundløn plus en relativt høj provision. Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgning: KRAV: Skriv ID-nummer og jobtitel i Emnelinien når du søger pr. Email. Hvis du vedhæfter dokumenter, så venligst kun i PDF-format. Skriv altid dit fulde navn og fulde adresse inkl. telefonnummer i alle emails du sender til os.

Vi søger en erfaren salgskonsulent med base på Sjælland til opsøgende salg af primært af vore nye innovative sko med flydende gelé. Kundesegmentet er plejehjem og institutioner.

Det samlede sortiment består af vore særdeles innovative og revolutionerende komfort-sko med flydende væske, vort sortiment i gele-indlæg og såler, samt tilhørende accessories indenfor kompressions- og støttestrømper. Nøgleordene er komfort, samt lindring af trætte, ømme tunge ben. Vore målgruppe for jobbet er således beboere på plejehjem samt personale ansat på offentlige institutioner, der har længerevarende gående og stående arbejde.

Mode og komfort er vigtige produktegenskaber, selvom målgruppen er modne personer.   Sprog-kvalifikationskravene er, at du behersker dansk og engelsk, samt minimum gerne noget tysk. Dette da meget materiale er tilgængelig på engelsk og tysk.

Vi er et lille professionelt firma i spændende vækst. Vi har flere kernekompetencer rent produktmæssigt indenfor "komfortabel lindring af trætte, ømme, tunge ben". Een af vore kernekompetencer er GEL samt alle typer af luft- og væskefyldte produkter. Vi er ejet af Bodywear Holding Technologies Aps, der har en egenkapital på ca. 5 Mio. kr.

Ligeledes er vi førende indenfor terapeutiske komfortstrømper, samt gel-produkter. Du kan finde vore strømper og gel-indlæg på Apotekerens og A-apotekets hjemmesider under mærkerne "Easy Step" og "Liqua Care". Læs mere om vore gel-indlæg på www.diabetes-einlagen.de. Væskesålerne, der ligger i skoene, er videnskabeligt testet og offentliggjort i flere videnskabelige tidsskrifter, såsom "British Journal of Diabetes and Vascular Disease", "Diabetic Medicine" og "Diabetic Foot Journal". 

Det er et ubetinget krav, at du har erfaring med salg af sko, dvs. en lignende erfaring fra tilsvarende job, helst ideelt indenfor sundhed eller beklædningsbranchen (sko), dvs. du har før haft salgsopsøgende arbejde indenfor plejehjem og/eller institutioner. Salgsopsøgende betyder, at du ringer og booker aftaler, tager derefter din bil og kører ud til kunden for at lave et salgsbesøg. Vi er også åben overfor seniorer til dette job, da slutbrugerne typisk er modne personer der søger komfort eller oplever træthed under bevægelse  -  typisk associeret med alder, men ikke altid.   

Vi har en udførlig stillings- og projektbeskrivelse, som vi kan sende dig såfremt vi finder din ansøgning og CV interessant.   Base: Vi forestiller os at du har egen bil til rådighed til brug for salgsarbejdet, samt at du bor på Sjælland. Vi har derfor angivet "intet fast arbejdssted".  Vi er åben overfor alle typer kompensation  -  udgangspunktet er en lille fast grundløn plus en relativt høj provision.

Vi glæder os til at høre fra dig.  

Ansøgning: KRAV: Skriv ID-nummer og jobtitel i Emnelinien når du søger pr. Email. Hvis du vedhæfter dokumenter, så venligst kun i PDF-format. Skriv altid dit fulde navn og fulde adresse inkl. telefonnummer i alle emails du sender til os.

PROBODY MEDICAL ApSHaderslev2019-09-09T00:00:002019-10-31T00:00:00
330073043Salgskonsulent / BrugtvognsansvarligRobot For Jørgen Hansen Biler A S i Skærbæk søger Medarbejderne ApS en engageret brugtvognsansvarlig. Jørgen Hansen Biler A S er en veldrevet og velrenommeret bilforhandler. Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger har Jørgen Hansen Biler A S skabt en bilforretning der er landskendt og respekteret. Huset er autoriseret Kia og Isuzu forhandler, der har formået at være Danmarks bedst sælgende Kia forhandler gennem de seneste 3 år! Dette bygger på en grundlæggende filosofi Nr. 2 er den første taber , en filosofi som skinner igennem i både kvalitet og nærvær. Har du lyst til at blive en del af et dedikeret team, der vil levere den bedste kundeoplevelse hver gang? Vil du yde en seriøs service ud over det sædvanlige, ja helt udover fingerspidserne? Kan du holde overblikket? Ser du muligheder frem for begrænsninger? Har du lyst til at udfordre rammerne for brugtvogns salg? Så læs endelig videre, måske er det lige DIG vi søger! Om stillingen: Jørgen Hansen Biler A S ønsker at udbygge forretningen omkring brugtvognssalg. Der er flere idéer på bordet, men vi vil også gerne hører dine. Koncepterne omkring brugtvognssalget skal være i tråd med de standarder og værdier, som Jørgen Hansen Biler A S er kendt for på KIA og Isuzu. Du vil få en høj grad af frihed til at udvikle forretningen, og sammensætningen af de biler der skal opkøbes. Du skal have fingeren på pulsen, så du ved hvad der skal købes ind, og hvilke biler som kræver ekstra opmærksomhed. Du vil få en dagligdag i en flad organisation, der er ejerledet. Der er højt til loftet og beslutninger kan hurtigt træffes. Vi forestiller os en arbejdsdag hvor 70 procent af tiden bliver brugt på arbejde som brugtvognsansvarlig, resten er som del af nyvognsteamet. Om dig: Du har en god erfaring fra autobranchen, og vil gerne være med til at skabe noget nyt. Du har en tillidsskabende personlighed, og møder kunderne i øjenhøjde. Du sætter en ære i at opgaverne bliver gjort færdig, og vil gerne tage ejerskab. Du er udviklingsorienteret og åben for nye løsninger i bestræbelserne på at nå virksomhedens målsætninger. Du kan identificere dig selv med de værdier som Jørgen Hansen Biler A S bygger deres forretning på. Du formår at finde løsninger og lukke handlen. Enten finder du kunden til bilen, ellers finder du bilen til kunden. Du har gerne erfaring med: Opkøb af biler, afgiftsberigtigelse og leasing. Vigtigst af alt, integritet, Walk the talk, and no bullshit! Du tilbydes: Et godt og udfordrende job i en levende og veldrevet virksomhed med korte beslutningsveje og stor selvstændighed for den enkelte En uformel tone, og gode og engagerede kolleger Løn efter kvalifikationer, samt bilordning Lyder dette som dig, så skynd dig til tasterne og søg stillingen via ansøgningsknappen nederst i annoncen. Vi indkalder løbende kandidater til samtale - så hold dig ikke tilbage hvis det har din interesse. Vi glæder os til at høre fra dig. Ved eventuelle spørgsmål bedes du kontakte Frederik Agergaard på telefon: 25234608 Vil du læse mere om Jørgen Hansen Biler A S så kig in på www.jh-biler.dk Vil du læse mere om Medarbejderne ApS så kig ind på www.medarbejderne.dk

For Jørgen Hansen Biler A/S i Skærbæk søger Medarbejderne ApS en engageret brugtvognsansvarlig.

Jørgen Hansen Biler A/S er en veldrevet og velrenommeret bilforhandler. Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger har Jørgen Hansen Biler A/S skabt en bilforretning der er landskendt og respekteret.

Huset er autoriseret Kia og Isuzu forhandler, der har formået at være Danmarks bedst sælgende Kia forhandler gennem de seneste 3 år! Dette bygger på en grundlæggende filosofi ”Nr. 2 er den første taber”, en filosofi som skinner igennem i både kvalitet og nærvær.

  • Har du lyst til at blive en del af et dedikeret team, der vil levere den bedste kundeoplevelse hver gang?

  • Vil du yde en seriøs service ud over det sædvanlige, ja helt udover fingerspidserne?

  • Kan du holde overblikket?

  • Ser du muligheder frem for begrænsninger?

  • Har du lyst til at udfordre rammerne for brugtvogns salg?

Så læs endelig videre, måske er det lige DIG vi søger!

Om stillingen:

Jørgen Hansen Biler A/S ønsker at udbygge forretningen omkring brugtvognssalg. Der er flere idéer på bordet, men vi vil også gerne hører dine. Koncepterne omkring brugtvognssalget skal være i tråd med de standarder og værdier, som Jørgen Hansen Biler A/S er kendt for på KIA og Isuzu.

Du vil få en høj grad af frihed til at udvikle forretningen, og sammensætningen af de biler der skal opkøbes.

Du skal have fingeren på pulsen, så du ved hvad der skal købes ind, og hvilke biler som kræver ekstra opmærksomhed.

Du vil få en dagligdag i en flad organisation, der er ejerledet. Der er højt til loftet og beslutninger kan hurtigt træffes. Vi forestiller os en arbejdsdag hvor 70 procent af tiden bliver brugt på arbejde som brugtvognsansvarlig, resten er som del af nyvognsteamet.

Om dig:

Du har en god erfaring fra autobranchen, og vil gerne være med til at skabe noget nyt. Du har en tillidsskabende personlighed, og møder kunderne i øjenhøjde.

Du sætter en ære i at opgaverne bliver gjort færdig, og vil gerne tage ejerskab.

Du er udviklingsorienteret og åben for nye løsninger i bestræbelserne på at nå virksomhedens målsætninger.

Du kan identificere dig selv med de værdier som Jørgen Hansen Biler A/S bygger deres forretning på.

Du formår at finde løsninger og lukke handlen. Enten finder du kunden til bilen, ellers finder du bilen til kunden.

Du har gerne erfaring med: Opkøb af biler, afgiftsberigtigelse og leasing.

Vigtigst af alt, integritet, Walk the talk, and no bullshit!

Du tilbydes:

  • Et godt og udfordrende job i en levende og veldrevet virksomhed med korte beslutningsveje og stor selvstændighed for den enkelte

  • En uformel tone, og gode og engagerede kolleger

  • Løn efter kvalifikationer, samt bilordning

Lyder dette som dig, så skynd dig til tasterne og søg stillingen via ansøgningsknappen nederst i annoncen.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale - så hold dig ikke tilbage hvis det har din interesse.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ved eventuelle spørgsmål bedes du kontakte Frederik Agergaard på telefon: 25234608

Vil du læse mere om Jørgen Hansen Biler A/S så kig in på www.jh-biler.dk

Vil du læse mere om Medarbejderne ApS så kig ind på www.medarbejderne.dk

Medarbejderne ApSSkærbæk2019-08-14T00:00:002019-10-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salesperson for German dealers /Sælger til tysk forhandlernetværk / Verkaufsberater für deutsches Händlernetzwerk

LOGITRANS A/S

Ribe
Do you like exciting working days at full speed? If so, you are the person we seek to take care of the close daily contact with our dealers in Germany! Logitrans is a Danish manufacturer of material handling equipment, which we sell all over the wor...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:18. september 2019

Salgskonsulent til rekrutteringsbranchen inden for metal

JobTeam Esbjerg A/S

Esbjerg
- Til hovedkontoret i Esbjerg søger vi en engageret og præstationsorienteret medarbejder. Jobbeskrivelse: Du holder af kundebesøg og er dygtig til at opbygge relationer. Dit job bliver at servicere metalvirksomheder i og omkring Esbjerg inden for en...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Esbjerg
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Salgskonsulent - Sjælland - Plejehjem/Institutioner - Innovative Komfortsko med flydende gelé

PROBODY MEDICAL ApS

Haderslev
Vi søger en erfaren salgskonsulent med base på Sjælland til opsøgende salg af primært af vore nye innovative sko med flydende gelé. Kundesegmentet er plejehjem og institutioner. Det samlede sortiment består af vore særdeles innovative og revolutione...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Salgskonsulent / Brugtvognsansvarlig

Medarbejderne ApS

Skærbæk
For Jørgen Hansen Biler A S i Skærbæk søger Medarbejderne ApS en engageret brugtvognsansvarlig. Jørgen Hansen Biler A S er en veldrevet og velrenommeret bilforhandler. Med fokus på markedsføring, høj kundeservice og attraktive løsninger har Jørgen H...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019