Sælger til det norske og danske marked

Grama Design søger en erfaren sælger til at varetaget salget på det norske og danske marked. Så hvis du brænder for salg og opbygning af gode kunderelationer, samt trives med at have mange rejsedage, så er det måske dig vi søger.

Hos Grama Design oplever vi i disse år stor fremgang. Norge er blevet vores største marked, og vi søger derfor en dygtig sælger, som kan vedligehold og udbygge salget på både det norske og danske marked.

Vores kunder er havecentre, så derfor er kendskab til dette marked en stor fordel. Du behøver ikke at vide alt om krukker og krukkeproduktion, da vi nok skal sørge for at give dig den træning du har brug for. Det er dog vigtigt, at du har interesse for have og indretning, og derved kan hjælpe kunderne godt på vej, når de bestiller varer.

Salg baseret på gode relationer

Grama Design har en stor kundeportefølje, som er baseret på gode relationer til kunderne. Din fornemmeste opgave bliver at vedligeholde og udbygge denne kundeportefølje.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Planlægning af egen salgsindsats.
  • Vedligeholdelse af den eksisterende kundeportefølje i Danmark og Norge, samt udbygning af kundeportefølje i de to lande gennem opsøgende salg.
  • Opfølgning på både tilbud og leverancer.
  • Rapportering til firmaet.

Vi forventer at du:

  • Er åben og ærlig samt har en positiv indstilling.
  • Brænder for værdibaseret salg og har solid salgserfaring.
  • Formår at opbygge og vedligeholde langsigtede kunderelationer.
  • Er resultatorienteret og ambitiøs.
  • Er ansvarsfuld, proaktiv og trives med at arbejde selvstændigt.
  • Er kundeorienteret.
  • Er fortrolig med IT og Office-pakken.

Derudover er det en fordel, hvis du er bosiddende i Midtjylland.

 

Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor der er fart over feltet og ikke mange dage ligner hinanden. Dit hovedfokus kommer til at være på det norske marked, som i dag er vores største marked. Der vil derfor være meget rejseaktivitet til Norge, hvor du ofte vil være afsted flere dage ad gangen, for at kunne få mest muligt ud af dine rejsedage.

Når du ikke er på landevejen i enten Danmark eller Norge har du kontorplads på kontoret på Djursland. Dog vil det også være muligt med hjemmearbejdsplads.

Du tilbydes en lønpakke som modsvarer dine kvalifikationer, sundhedsforsikring og bilordning.

Send din ansøgning til Anette Gram på anette@gramadesign.dk. Hvis du har spørgsmål til jobbet, kan Anette kontaktes på 8642 3702.

 

Grama Design er en import- og engrosvirksomhed startet i 2002. Vi designer og importerer store kvalitetshavekrukker fra Vietnam. Vores primære kundegruppe er havecentre i Danmark, Norge og Sverige. Grama Design beskæftiger i dag 7 personer.

Læs mere om Grama Design på www.gramadesign.dk.

 

Ansøgningsfrist: 1. juni 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015896Phoenix-943458b112019-05-02T00:00:00Sælger til det norske og danske marked

Grama Design søger en erfaren sælger til at varetaget salget på det norske og danske marked. Så hvis du brænder for salg og opbygning af gode kunderelationer, samt trives med at have mange rejsedage, så er det måske dig vi søger.

Hos Grama Design oplever vi i disse år stor fremgang. Norge er blevet vores største marked, og vi søger derfor en dygtig sælger, som kan vedligehold og udbygge salget på både det norske og danske marked.

Vores kunder er havecentre, så derfor er kendskab til dette marked en stor fordel. Du behøver ikke at vide alt om krukker og krukkeproduktion, da vi nok skal sørge for at give dig den træning du har brug for. Det er dog vigtigt, at du har interesse for have og indretning, og derved kan hjælpe kunderne godt på vej, når de bestiller varer.

Salg baseret på gode relationer

Grama Design har en stor kundeportefølje, som er baseret på gode relationer til kunderne. Din fornemmeste opgave bliver at vedligeholde og udbygge denne kundeportefølje.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Planlægning af egen salgsindsats.
  • Vedligeholdelse af den eksisterende kundeportefølje i Danmark og Norge, samt udbygning af kundeportefølje i de to lande gennem opsøgende salg.
  • Opfølgning på både tilbud og leverancer.
  • Rapportering til firmaet.

Vi forventer at du:

  • Er åben og ærlig samt har en positiv indstilling.
  • Brænder for værdibaseret salg og har solid salgserfaring.
  • Formår at opbygge og vedligeholde langsigtede kunderelationer.
  • Er resultatorienteret og ambitiøs.
  • Er ansvarsfuld, proaktiv og trives med at arbejde selvstændigt.
  • Er kundeorienteret.
  • Er fortrolig med IT og Office-pakken.

Derudover er det en fordel, hvis du er bosiddende i Midtjylland.

 

Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor der er fart over feltet og ikke mange dage ligner hinanden. Dit hovedfokus kommer til at være på det norske marked, som i dag er vores største marked. Der vil derfor være meget rejseaktivitet til Norge, hvor du ofte vil være afsted flere dage ad gangen, for at kunne få mest muligt ud af dine rejsedage.

Når du ikke er på landevejen i enten Danmark eller Norge har du kontorplads på kontoret på Djursland. Dog vil det også være muligt med hjemmearbejdsplads.

Du tilbydes en lønpakke som modsvarer dine kvalifikationer, sundhedsforsikring og bilordning.

Send din ansøgning til Anette Gram på anette@gramadesign.dk. Hvis du har spørgsmål til jobbet, kan Anette kontaktes på 8642 3702.

 

Grama Design er en import- og engrosvirksomhed startet i 2002. Vi designer og importerer store kvalitetshavekrukker fra Vietnam. Vores primære kundegruppe er havecentre i Danmark, Norge og Sverige. Grama Design beskæftiger i dag 7 personer.

Læs mere om Grama Design på www.gramadesign.dk.

 

Ansøgningsfrist: 1. juni 2019.

Grama Design søger en erfaren sælger til at varetaget salget på det norske og danske marked. Så hvis du brænder for salg og opbygning af gode kunderelationer, samt trives med at have mange rejsedage, så er det måske dig vi søger. Hos Grama Design oplever vi i disse år stor fremgang. Norge er blevet vores største marked, og vi søger derfor en dygtig sælger, som kan vedligehold og udbygge salget på både det norske og danske marked. Vores kunder er havecentre, så derfor er kendskab til dette marked en stor fordel. Du behøver ikke at vide alt om krukker og krukkeproduktion, da vi nok skal sørge for at give dig den træning du har brug for. Det er dog vigtigt, at du har interesse for have og indretning, og derved kan hjælpe kunderne godt på vej, når de bestiller varer. Salg baseret på gode relationer Grama Design har en stor kundeportefølje, som er baseret på gode relationer til kunderne. Din fornemmeste opgave bliver at vedligeholde og udbygge denne kundeportefølje. Dine primære arbejdsopgaver bliver: Planlægning af egen salgsindsats. Vedligeholdelse af den eksisterende kundeportefølje i Danmark og Norge, samt udbygning af kundeportefølje i de to lande gennem opsøgende salg. Opfølgning på både tilbud og leverancer. Rapportering til firmaet. Vi forventer at du: Er åben og ærlig samt har en positiv indstilling. Brænder for værdibaseret salg og har solid salgserfaring. Formår at opbygge og vedligeholde langsigtede kunderelationer. Er resultatorienteret og ambitiøs. Er ansvarsfuld, proaktiv og trives med at arbejde selvstændigt. Er kundeorienteret. Er fortrolig med IT og Office-pakken. Derudover er det en fordel, hvis du er bosiddende i Midtjylland. Vi tilbyder et job i en spændende virksomhed, hvor der er fart over feltet og ikke mange dage ligner hinanden. Dit hovedfokus kommer til at være på det norske marked, som i dag er vores største marked. Der vil derfor være meget rejseaktivitet til Norge, hvor du ofte vil være afsted flere dage ad gangen, for at kunne få mest muligt ud af dine rejsedage. Når du ikke er på landevejen i enten Danmark eller Norge har du kontorplads på kontoret på Djursland. Dog vil det også være muligt med hjemmearbejdsplads. Du tilbydes en lønpakke som modsvarer dine kvalifikationer, sundhedsforsikring og bilordning. Send din ansøgning til Anette Gram på anette@gramadesign.dk. Hvis du har spørgsmål til jobbet, kan Anette kontaktes på 8642 3702. Grama Design er en import- og engrosvirksomhed startet i 2002. Vi designer og importerer store kvalitetshavekrukker fra Vietnam. Vores primære kundegruppe er havecentre i Danmark, Norge og Sverige. Grama Design beskæftiger i dag 7 personer. Læs mere om Grama Design på www.gramadesign.dk. Ansøgningsfrist: 1. juni 2019.11jobnet943458b1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3518819Grama Design ApS11Horsemosevej 88586Ørum DjursDKDanmark0
anette@gramadesign.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent753276JobNet4982321498232110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=943458b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=943458b1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=943458b1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=943458b1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361660234Anette Gramanette@gramadesign.dkDKDanmarkDKDanmark330007608Intern sælgere med teknisk baggrundRobot Virksomheden: Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder. Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1. Arbejdsopgaver: · Backup for vores KAM er, herunder mødebooking · Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland · Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher · Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder · Support og servicering af kunder på telefon og mail. Vi forventer: Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området branchen igennem anden erfaring. Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling. Vi forventer, at du kan skrive læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og eller svensk. Personen: Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur. Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem. Vi tilbyder: God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring. Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor. Ansøgningen: Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks på mail jbr@skyhost.dk. Har du spørgsmål kan du ringe på tlf. 9112 0000. Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet. Tiltrædelse snarest muligt. Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale.

 

Virksomheden:

Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger.

 

Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægning og udførelse af opgaver, timeregistrering, flådestyring og kvalitetssikring til den mobile medarbejder.

 

Sidst på året flytter vi til nyt, stort domicil i Sabro på Damvej 1.

 

 

Arbejdsopgaver:

·         Backup for vores KAM’er, herunder mødebooking

·         Research af potentielle nye kundesegmenter i Danmark og udland

·         Opsøgende salg (kanvas) til potentielle kunder i forskellige brancher

·         Mersalg og undervisning i produkter til eksisterende kunder

·         Support og servicering af kunder på telefon og mail.

 

 

Vi forventer:

Du har en teknisk baggrund inden for IT eller en stor indsigt i området/branchen igennem anden erfaring.

 

Vi forestiller os, at du har mindst 2 års relevant erfaring med salg, gerne fra en lignende stilling.

 

Vi forventer, at du kan skrive/læse dansk og engelsk på studentereksamensniveau. Det vil desuden være et plus, hvis du behersker et eller flere af følgende sprog: tysk, norsk og/eller svensk.

 

 

Personen:

Du skal være logisk tænkende, kunne tåle at blive afbrudt men bevare overblik og struktur.

 

Vi forventer, at du trives med at lave opsøgende salg via en telefon, at du motiveres af at arbejde med opsatte målsætninger, samt at du har viljestyrken til at kunne nå dem.

 

 

Vi tilbyder:

God løn efter kvalifikationer samt provision, pension og sundhedsforsikring.

 

Fuldtidsstilling normeret til 37 timer om ugen. Mulighed for flextid efter aftale. Din arbejdsplads vil være på vores kontor.

 

 

Ansøgningen:

Send din ansøgning hurtigt muligt til Jesper Brinks på mail jbr@skyhost.dk. Har du spørgsmål kan du ringe på tlf. 9112 0000.

 

Vi indkalder til samtaler løbende og afslutter processen, så snart den rette kandidat til jobbet er fundet.

 

Tiltrædelse snarest muligt.

 

 

 

Har du ikke hørt fra os inden 7 dage, er du desværre ikke gået videre til samtale.

 

SKYHOST ApSSabro2019-04-15T00:00:002019-06-10T00:00:00
330004753Vil du til tops? Bliv erhvervskonsulent ved os!Robot Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Dine arbejdsopgaver Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv. Dine ansvarsområder bliver: Salg af enten telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter At medvirke aktivt til at Telia s brand altid bliver opfattet positivt Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv s succes på både kort og lang sigt. Hvad tilbyder vi? Som vores nye medarbejder gennemgår du et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning. Du får også: en meget attraktiv løn-pakke med fast grundløn og bonusordning uden loft dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at hjælpe sjove personale-arrangementer og interne konkurrencer uformel omgangstone med højt til loftet og fokus på det gode arbejdsmiljø gode karrieremuligheder arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge faste arbejdstider lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? For at få en plads på holdet forventer vi, at du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk. Derudover skal du også være dygtige til at skabe gode kunderelationer, mødestabil, udadvendt og ansvars- og kvalitetsbevidst. Erfaring fra branchen er dermed ikke et krav. Interesseret? Er det lige DIG vi mangler på vores professionelle B2B-hold? Så send din ansøgning til srdr@keksales.dk eller via vores hjemmeside http: keksales.dk job ! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage! Hvis du har spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. Vi glæder os til at høre fra dig!

Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked.

Dine arbejdsopgaver

Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger fra Telia Erhverv. Dine ansvarsområder bliver:

  • Salg af enten telefoni- og internetløsninger til det danske B2B-marked 
  • Opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • At medvirke aktivt til at Telia's brand altid bliver opfattet positivt

Hvis du får en plads på holdet er du med til at skabe både oplevelsen og omsætningen, og du har, med din indsats, nøglen til Telia Erhverv's succes på både kort og lang sigt. 

Hvad tilbyder vi?

Som vores nye medarbejder gennemgår du et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har meget fokus på videreudvikling af vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning. Du får også: 

  • en meget attraktiv løn-pakke med fast grundløn og bonusordning uden loft 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid står parate til at hjælpe 
  • sjove personale-arrangementer og interne konkurrencer 
  • uformel omgangstone med højt til loftet og fokus på det gode arbejdsmiljø 
  • gode karrieremuligheder 
  • arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider
  • lækker frokostordning med mad udefra 

Hvem er du?

For at få en plads på holdet forventer vi, at du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk. Derudover skal du også være dygtige til at skabe gode kunderelationer, mødestabil, udadvendt og ansvars- og kvalitetsbevidst. Erfaring fra branchen er dermed ikke et krav. 

Interesseret? 

Er det lige DIG vi mangler på vores professionelle B2B-hold? Så send din ansøgning til srdr@keksales.dk eller via vores hjemmeside http://keksales.dk/job/! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage! 

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-04-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
330004586Erhvervskonsulent til spændende digital virksomhed i vækstRobot Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på et af vores to kontorer i København eller Århus. Søgemedier søger en entusiastisk og selvstændig erhvervskonsulent til vores salgsteam, der har lyst til at gå forrest på vegne af vores virksomhed og ikke mindst på vegne af vores kunder. Som erhvervskonsulent er det dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning inden for hjemmesidedesigns og webshops. Om stillingen Som erhvervskonsulent hos Søgemedier har du selv ansvaret for at skabe dine relationer og finde vores nye kunder. Det betyder, at du selv tager kontakt til potentielle kunder for herefter at indgå i dialogen med kunden om, hvilken løsning der passer bedst til dem. Du ligger en ære i at finde de løsning, der passer til deres behov, ønsker og budget. Du vil have arbejdsplads på vores kontor i enten Århus eller København, hvorfra du også vil mødebooke sammen med dine kollegaer. For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kundens nuværende situation og potentiale for vækst. Din hverdag vil bestå af: Analyse af kundens behov og mulige løsninger Møder med potentielle nye kunder Mødebooking med nye potentielle kunder over telefonen Forberedelse af præsentationer til møderne Du er: den fødte hunter profil drevet af at nå dine mål gang på gang altid på udkig efter at videreudvikle din viden og dine kompetencer udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd mødestabil, selvstændig i dit arbejde og ansvarlig Vi tilbyder: Fast garantiløn, samt attraktiv provisionsordning uden loft Højt gear og gode sociale arrangementer Firmabil stående til rådighed på kontoret Gode udviklingsmuligheder Hvem er vi? Søgemedier, der har ca. 300 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en plads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV via linket. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet.

Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på et af vores to kontorer i København eller Århus.

Søgemedier søger en entusiastisk og selvstændig erhvervskonsulent til vores salgsteam, der har lyst til at gå forrest på vegne af vores virksomhed – og ikke mindst på vegne af vores kunder. Som erhvervskonsulent er det dig, der via analyser af kundens situation, skal rådgive kunden til den bedste løsning inden for hjemmesidedesigns og webshops.

Om stillingen Som erhvervskonsulent hos Søgemedier har du selv ansvaret for at skabe dine relationer og finde vores nye kunder.  Det betyder, at du selv tager kontakt til potentielle kunder for herefter at indgå i dialogen med kunden om, hvilken løsning der passer bedst til dem. Du ligger en ære i at finde de løsning, der passer til deres behov, ønsker og budget. Du vil have arbejdsplads på vores kontor i enten Århus eller København, hvorfra du også vil mødebooke sammen med dine kollegaer.

For at kunne finde den helt rette løsning til hver enkelt kunde, uddanner vi dig naturligvis grundigt i den digitale verden, så du er i stand til at foretage analyser, der afdækker kundens nuværende situation og potentiale for vækst.

Din hverdag vil bestå af:

  • Analyse af kundens behov og mulige løsninger
  • Møder med potentielle nye kunder
  • Mødebooking med nye potentielle kunder over telefonen
  • Forberedelse af præsentationer til møderne

Du er:

  • den fødte hunter profil
  • drevet af at nå dine mål – gang på gang
  • altid på udkig efter at videreudvikle din viden og dine kompetencer
  • udadvendt, energisk og har gåpåmod og konkurrenceånd
  • mødestabil, selvstændig i dit arbejde og ansvarlig

Vi tilbyder:

  • Fast garantiløn, samt attraktiv provisionsordning uden loft
  • Højt gear og gode sociale arrangementer
  • Firmabil stående til rådighed på kontoret
  • Gode udviklingsmuligheder

Hvem er vi? Søgemedier, der har ca. 300 ansatte, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. 

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder godt sammen i teamet, og derfor vægter vi det sociale sammenhold højt. Kom og vær med til vores fredagsbarer og sommerfester og få en plads i måske verdens bedste afdeling og virksomhed! Lyder jobbet som noget for dig? Så send din ansøgning samt CV via linket. Vi afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. 

SØGEMEDIER A/SKøbenhavn Ø2019-04-10T00:00:002019-06-04T00:00:00
330003995Salgskonsulenter til stærkt og professionelt teamRobot Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre! Sted: Aarhus Professionelt team med fokus på udvikling Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene. Dine kommende kolleger siger: Hos Stofa er der frihed under ansvar Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni. KAN DU GENKENDE DIG SELV? Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet Du kan skabe gode, vedvarende resultater Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et nej Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere. Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores salgs kommunikations uddannelse eller sætte fokus på personlig udvikling på Jæger uddannelsen . Arbejdet foregår i Århus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag. VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA? Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge. Der vil være start den 1. maj 2019, eller snarest muligt herefter. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502 Søg stilling

Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi?
Har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter?
Så skynd dig at læse videre!

Sted: Aarhus

 

Professionelt team med fokus på udvikling

Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene.

 

Dine kommende kolleger siger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”

 

ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

 

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar

 

Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.

Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores "salgs & kommunikations uddannelse" eller sætte fokus på personlig udvikling på "Jæger uddannelsen".

Arbejdet foregår i Århus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag.

 

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?

Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start den 1. maj 2019, eller snarest muligt herefter.  
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502

Søg stilling

 

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-04-09T00:00:002019-06-04T00:00:00
330003604Sælger med stort SRobot Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. Vi vil gerne høre fra dig, hvis du: Motiveres af at sparke døre ind og få løn der tilsvarer din indsats Har lyst og motivation til at sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt Være en del af en nystartet og spirende virksomhed og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring Har kørekort og egen bil til rådighed Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk Vi indkalder løbende til samtaler. Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.Der er 4 ledige stillinger: 2 på Sjælland, 1 på Fyn og 1 i Sønderjylland.

Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). 

D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbevarer data over elinstallationerne i private hjem, fritidshuse og erhverv, til gavn for installationens ejer og el-installatøren/elektrikeren, der arbejder på installationen. D.H.I.M er samtidig leverandør af et tegneprogram til elinstallationer. D.H.I.M yder gennemgang og kortlægning af elinstallationer og yder rådgivning på baggrund af tegninger og informationer. D.H.I.M leverer platformen til alle brugerflader. 

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du: 

  • Motiveres af at sparke døre ind og få løn der tilsvarer din indsats
  • Har lyst og motivation til at sætte dig ind i et helt nyt og banebrydende produkt
  • Være en del af en nystartet og spirende virksomhed – og få mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og virksomheden
  • Kan dokumentere min. 3 års salgserfaring
  • Har kørekort og egen bil til rådighed  

Lyder det som jobbet for dig, så send din ansøgning og CV til os i dag på: jesper@dhim.dk

Vi indkalder løbende til samtaler. 

Læs mere om os på www.dhim.dk eller find os på Facebook.

Der er 4 ledige stillinger: 2 på Sjælland, 1 på Fyn og 1 i Sønderjylland.

DHIM IVSHadsten2019-04-09T00:00:002019-06-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern sælgere med teknisk baggrund

SKYHOST ApS

Sabro
Virksomheden: Skyhost er en software-virksomhed i kraftig vækst beliggende uden for Århus. Virksomheden har fået 3 Gazellepriser og IT-award for sine løsninger. Vi er en mindre virksomhed, der laver online løsninger til Web og App indenfor planlægni...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Vil du til tops? Bliv erhvervskonsulent ved os!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Da vi har udvidet vores B2B-hold leder vi efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Dine arbejdsopgaver Din primære arbejdsopgave består i opsøgende, telefonisk sal...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Erhvervskonsulent til spændende digital virksomhed i vækst

SØGEMEDIER A/S

København Ø
Er du en god taler og en endnu bedre lytter? Har du erfaring i salg og kundehåndtering og en god forståelse for markedsføring og at drive forretning i en digital tid? Så har vi en ledig stilling til dig på et af vores to kontorer i København eller Å...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Salgskonsulenter til stærkt og professionelt team

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre! Sted: Aarhus Professionelt team med fokus på udvikling Vi tilbyder mere end ba...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Sælger med stort S

DHIM IVS

Hadsten
Er du den fødte sælger, og trives du med at være opsøgende og selvkørende? Så er det dig vi står og mangler til at sælge et helt nyt og banebrydende produkt, Digital House Installations Map (D.H.I.M.). D.H.I.M er en landsdækkende platform, der opbev...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:4. juni 2019