Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger til Stormzy, Royal Arena, 21. februar 2020

Elsker du koncertmiljøer, at møde mennesker og tjene penge? Er du en haj til at sælge gode produkter? Så er SÆLGER for KILLNOISE det perfekte fritidsjob for dig! Som en del af vores team arbejder du med salg og marketing ved større koncerter og festivaler.

Vi leder i øjeblikket efter personale til begivenheden Stormzy i Royal Arena den 21. februar! Vi arbejder også mange flere arrangementer og koncerter i København.

Vi leder efter dig som er en glad og energisk person! Du har meget let ved at, kommunikere med nye mennesker og er ikke genert! Tidligere erfaring med salg, sport og teamwork er en fordel, men intet krav. Din attitude og personlighed er vigtigst!

Udfyld nedenstående formular for at indsende din ansøgning!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330142566Phoenix-7266ff8212019-12-17T00:00:00Sælger til Stormzy, Royal Arena, 21. februar 2020

Elsker du koncertmiljøer, at møde mennesker og tjene penge? Er du en haj til at sælge gode produkter? Så er SÆLGER for KILLNOISE det perfekte fritidsjob for dig! Som en del af vores team arbejder du med salg og marketing ved større koncerter og festivaler.

Vi leder i øjeblikket efter personale til begivenheden Stormzy i Royal Arena den 21. februar! Vi arbejder også mange flere arrangementer og koncerter i København.

Vi leder efter dig som er en glad og energisk person! Du har meget let ved at, kommunikere med nye mennesker og er ikke genert! Tidligere erfaring med salg, sport og teamwork er en fordel, men intet krav. Din attitude og personlighed er vigtigst!

Udfyld nedenstående formular for at indsende din ansøgning!

2020-02-08T00:50:51.523 Elsker du koncertmiljøer, at møde mennesker og tjene penge? Er du en haj til at sælge gode produkter? Så er S LGER for KILLNOISE det perfekte fritidsjob for dig! Som en del af vores team arbejder du med salg og marketing ved større koncerter og festivaler. Vi leder i øjeblikket efter personale til begivenheden Stormzy i Royal Arena den 21. februar! Vi arbejder også mange flere arrangementer og koncerter i København.Vi leder efter dig som er en glad og energisk person! Du har meget let ved at, kommunikere med nye mennesker og er ikke genert! Tidligere erfaring med salg, sport og teamwork er en fordel, men intet krav. Din attitude og personlighed er vigtigst!Udfyld nedenstående formular for at indsende din ansøgning!11jobnet7266ff82100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-07T00:00:000000https://killnoise.com/work/dk-apply.html/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3676704Killnoise ApS11Royal Arena2300København SDKDanmark0
work@killnoise.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset870717JobNet5087279508727910013-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7266ff82https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7266ff82https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7266ff82&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7266ff82&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSælger til Stormzy, Royal Arena, 21. februar 202012007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg363758794Tildawork@killnoise.comDKDanmarkDKDanmark330171054Vikariat - Fuldtid - Deltid !Basic Deltid....Fuldtid....Vikar.... Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen. Aldersmæssigt spænder vi bredt fra 19 år til 70 år. Vi sælger reklamer på TV-skærme i sports og idrætshaller, fitnesscentre og stadions m.m. Du:ResultatorienteretMasser af energiGodt humørLader dig ikke slå ud af et nejGod til at sludre i telefonen indstillet på at lære noget nytMødestabilVi:Godt arbejds klimaSpændende salgs opgaverHyggelige uformelle kontoromgivelserHusk: Vi sælger kun i Danmark - så du skal være perfekt til dansk i skrift og tale. Garantiløn:Timeløn mindst 148,- kr. i timen.Det vil sige at uanset salg, kan du aldrig tjene mindre end 148,- kr. i timen, men du har store muligheder for at tjene mere. Oplæring finder sted.Salget foregår kun på dansk. Arbejde:JOB: A)Mandag - torsdag 8:45 -15:30 Fredag 8:45 -15:00 20.100,- pr. måned.148,- kr. i timen. JOB: B)Vi kan også godt bruge dig som vikar 1-2 måneder - da vi har rigtigt travlt lige for tiden - så tror du vi kan bruge dig som AKUT vikar så skriv....148,- kr. i timen. KAN DU KUN ARBEJDE EN KORTERE PERIODE ER DET OGSÅ OK - men skriv i din ansøgninghvor lang tid du kan arbejde.... Dog minimum 1-3 måneder... Kun ansøgning via knappen Send ansøgning .For eventuelle spørgsmål kan også maile til salg@hvl-gruppen.dk www.HVL-Gruppen.dkAdresse: Valhøjvej 18, Baghuset, 2500 Valby. Ansøgning:Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Sælger Telesælger Telesalg Salgsassistent Telemarketing Telemarketingmedarbejder Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.ofir.com
Deltid....Fuldtid....Vikar....

Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen.

Aldersmæssigt spænder vi bredt fra 19 år til 70 år.

Vi sælger reklamer på TV-skærme i sports og idrætshaller, fitnesscentre og stadions m.m.

Du:
  • Resultatorienteret
  • Masser af energi
  • Godt humør
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • God til at sludre i telefonen indstillet på at lære noget nyt
  • Mødestabil
Vi:
  • Godt arbejds klima
  • Spændende salgs opgaver
  • Hyggelige uformelle kontoromgivelser
Husk: Vi sælger kun i Danmark - så du skal være perfekt til dansk i skrift og tale.

Garantiløn:
Timeløn mindst 148,- kr. i timen.
Det vil sige at uanset salg, kan du aldrig tjene mindre end 148,- kr. i timen, men du har store muligheder for at tjene mere.

Oplæring finder sted.
Salget foregår kun på dansk.

Arbejde:
JOB: A)
Mandag - torsdag 8:45 -15:30; Fredag 8:45 -15:00 – 20.100,- pr. måned.
148,- kr. i timen.

JOB: B)
Vi kan også godt bruge dig som vikar 1-2 måneder - da vi har rigtigt travlt lige for tiden - så tror du vi kan bruge dig som AKUT vikar så skriv....
148,- kr. i timen.

KAN DU KUN ARBEJDE EN KORTERE PERIODE ER DET OGSÅ OK - men skriv i din ansøgning
hvor lang tid du kan arbejde.... Dog minimum 1-3 måneder...

Kun ansøgning via knappen "Send ansøgning".
For eventuelle spørgsmål kan også maile til salg@hvl-gruppen.dk

Adresse: Valhøjvej 18, Baghuset, 2500 Valby.

Ansøgning:
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Sælger Telesælger Telesalg Salgsassistent Telemarketing Telemarketingmedarbejder Account Manager


Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.ofir.com

ORS/Small/5d205903_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2020-02-04T15:17:12.6032020-03-09T00:00:00
330176022Svensktalande säljande rådgivare till ett nyetablerat företagProfile Jobbet och företagetHar du ambitioner inom försäljning samt rådgivning och önskar att göra karriär inom det? Läs då vidare om denna spännande möjlighet. Eftersom vi är ett nystartat företag kan du inte hitta vår webbplats ännu eftersom den är under uppbyggnad. I mars 2019 grundade vi Din Familie Jurist ApS i Danmark. Företaget säljer familjejuridiska dokument och har haft stor framgång med att hjälpa tusentals danska familjer. Nu är vi redo för att starta upp samma koncept i Sverige och att hjälpa svenska familjer att känna sig säkra i familjerättsliga frågor. Som försäljningskonsulent rådgivare blir du en del av det svenska teamet och bidrar till Din Familj Jurists succé i Sverige. I takt med att verksamheten växer kommer det att finnas möjligheter för utveckling och för att skapa en spännande karriär. Du kommer att sitta i våra nya, moderna lokaler som ligger nära havet på Sluseholmen 1 i Köpenhamn. Kontoret ligger i nära anslutning till kollektivtrafik och det finns bra med parkeringsmöjligheter. Det är frågan om en heltidsanställning på 37 timmar i veckan, var av två dagar i veckan kommer att vara förlagda på kvällen. Din ProfilVi ser gärna att du redan har erfarenhet av telefonförsäljning och vet vad det innebär och kräver, men det är inte ett krav.Det är heller inte ett krav att du har erfarenhet eller kunskaper om familjejuridik, eftersom du kommer att få undervisning i relevant familjejuridik. Vi kommer att börja med en utbildning i grunderna av svensk arvsrätt och därefter vidareutbilda dig så att du kan rådgiva kunder avseende flera familjejuridiska frågor och dokument. Du vet att framgång kräver hårt arbete och du är villig att göra det lilla extra för att uppnå succé. Du anser att energi och företagets kultur är ett gemensamt ansvar och ger det lilla extra även på de tunga dagarna. Du är den ideala kandidaten om:Du är resultatorienteradDu är van att hantera förändringarDu har erfarenhet av B2C telefonförsäljning och kan identifiera och förstå kundens behov Du har erfarenhet med att sälja till olika målgrupperDu är villig att få undervisning i både arvsrätt och i försäljning samt kommunikationDu har en vinnarmentalitet och ger alltid det lilla extra, även i hårda tiderVi erbjuder dig: Heltidsanställning med en bra fast timlönProvision baserad på din egen försäljningsomsättningBonus baserat på målsättningarUndervisning i svensk arvsrättUndervisning i försäljning och kommunikationGoda karriärmöjligheterBetald parkeringsplatsBetald lunchVi går genom ansökningar löpande och kontaktar relevanta kandidater till tjänsten. Har du frågor eller vill du ha mer information om tjänsten var vänlig och kontakta Avdelningsdirektör Usman Javid på telefon 45 2844 3555 (engelska eller danska). För att söka tjänsten skicka ditt CV och ett personligt brev via knappen send ansøgning .
Jobbet och företaget
Har du ambitioner inom försäljning samt rådgivning och önskar att göra karriär inom det? Läs då vidare om denna spännande möjlighet. Eftersom vi är ett nystartat företag kan du inte hitta vår webbplats ännu eftersom den är under uppbyggnad.

I mars 2019 grundade vi Din Familie Jurist ApS i Danmark. Företaget säljer familjejuridiska dokument och har haft stor framgång med att hjälpa tusentals danska familjer. Nu är vi redo för att starta upp samma koncept i Sverige och att hjälpa svenska familjer att känna sig säkra i familjerättsliga frågor.

Som försäljningskonsulent/rådgivare blir du en del av det svenska teamet och bidrar till Din Familj Jurists succé i Sverige. I takt med att verksamheten växer kommer det att finnas möjligheter för utveckling och för att skapa en spännande karriär.

Du kommer att sitta i våra nya, moderna lokaler som ligger nära havet på Sluseholmen 1 i Köpenhamn. Kontoret ligger i nära anslutning till kollektivtrafik och det finns bra med parkeringsmöjligheter. Det är frågan om en heltidsanställning på 37 timmar i veckan, var av två dagar i veckan kommer att vara förlagda på kvällen.

Din Profil
Vi ser gärna att du redan har erfarenhet av telefonförsäljning och vet vad det innebär och kräver, men det är inte ett krav.
Det är heller inte ett krav att du har erfarenhet eller kunskaper om familjejuridik, eftersom du kommer att få undervisning i relevant familjejuridik. Vi kommer att börja med en utbildning i grunderna av svensk arvsrätt och därefter vidareutbilda dig så att du kan rådgiva kunder avseende flera familjejuridiska frågor och dokument.
Du vet att framgång kräver hårt arbete och du är villig att göra det lilla extra för att uppnå succé. Du anser att energi och företagets kultur är ett gemensamt ansvar och ger det lilla extra även på de tunga dagarna.

Du är den ideala kandidaten om:
  • Du är resultatorienterad
  • Du är van att hantera förändringar
  • Du har erfarenhet av B2C telefonförsäljning och kan identifiera och förstå kundens behov
  • Du har erfarenhet med att sälja till olika målgrupper
  • Du är villig att få undervisning i både arvsrätt och i försäljning samt kommunikation
  • Du har en vinnarmentalitet och ger alltid det lilla extra, även i hårda tider
Vi erbjuder dig:
  • Heltidsanställning med en bra fast timlön
  • Provision baserad på din egen försäljningsomsättning
  • Bonus baserat på målsättningar
  • Undervisning i svensk arvsrätt
  • Undervisning i försäljning och kommunikation
  • Goda karriärmöjligheter
  • Betald parkeringsplats
  • Betald lunch
Vi går genom ansökningar löpande och kontaktar relevanta kandidater till tjänsten. Har du frågor eller vill du ha mer information om tjänsten var vänlig och kontakta Avdelningsdirektör Usman Javid på telefon +45 2844 3555 (engelska eller danska).

För att söka tjänsten skicka ditt CV och ett personligt brev via knappen "send ansøgning".

ORS/Small/1e8a7350_logo.pngDinFamilieJuristKøbenhavn SV2020-02-11T16:14:07.7572020-03-16T00:00:00
330155567Har du mod på en festlig hverdag, hvor du som salgskonsulent kan tjene gode penge, mens musikken brager i baggrunden?Robot Har du lyst til at blive en knivskarp sælger samt blive en mester i at argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau placeret inde på Vestergade med over 100 medarbejdere. I afdelingen, hvor du vil sidde, sælger vi effektive inkasso løsninger til virksomheder. Du får ansvaret for at ringe ud til firmaer og sælge dem markedets bedste løsning indenfor fakturering, inddrivelse og juridisk assistance. Du vil dagligt blive udfordret samt styrket i dine salgs-og kommunikationsevner. Vi sørger for, at du bliver klædt godt på indenfor salgsverden og dens udfordringer. Vi går meget op i, hvordan hinanden har det og at ingen føler sig overset. Der vil altid være plads til spørgsmål og forslag. Afdelingen du vil arbejde i, består af et ungt og friskt team og vi elsker at være sociale. Vi hører altid høj musik i lokalet, hvilket gør at vi fyldes med god energi. Nogle sælger bedst, imens de løber på løbehjul, andre sælger til den gode musik, der altid spilles i salgslokalet. Vi har altid krudt i røven og vi sidder sjældent stille. Den sociale kultur og det gode humør gør salgsafdelingen til et stærkt og motiveret team. Er du en energisk og ambitiøs kollega og ønsker du at få endnu bedre faglige samt sociale kompetencer? Så er du vores rette kandidat til jobbet som salgskonsulent. Der er et godt sammenhold mellem de ansatte hos Hornskovvindberg og der er tit sociale arrangementer, hvor kollegaer kan mødes efter fyraften. Grundlønnen er 18.000 kr. om måneden, hvorefter der følger gode bonusser samt en attraktiv provisionsordning. Frokostordning er også inkluderet. Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at få sendt din ansøgning til os, så vi forhåbentlig kan komme i gang med at oplære dig, hurtigst muligt. Vi glæder os meget til at møde dig. Arbejdstider: Mandag, tirsdag og onsdag 08:00 til 16:15 Torsdag 08:00 til 17:00 Fredag 08:00 til 15:30 OBS: Da vi får rigtig mange ansøgninger, har vi desværre ikke mulighed for at besvare alle. Så hører du ikke fra os er stillingen besat til anden side.

Har du lyst til at blive en knivskarp sælger samt blive en mester i at argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau placeret inde på Vestergade med over 100 medarbejdere. I afdelingen, hvor du vil sidde, sælger vi effektive inkasso løsninger til virksomheder. Du får ansvaret for at ringe ud til firmaer og sælge dem markedets bedste løsning indenfor fakturering, inddrivelse og juridisk assistance. Du vil dagligt blive udfordret samt styrket i dine salgs-og kommunikationsevner.

Vi sørger for, at du bliver klædt godt på indenfor salgsverden og dens udfordringer. Vi går meget op i, hvordan hinanden har det og at ingen føler sig overset. Der vil altid være plads til spørgsmål og forslag.

Afdelingen du vil arbejde i, består af et ungt og friskt team og vi elsker at være sociale. Vi hører altid høj musik i lokalet, hvilket gør at vi fyldes med god energi. Nogle sælger bedst, imens de løber på løbehjul, andre sælger til den gode musik, der altid spilles i salgslokalet. Vi har altid krudt i røven og vi sidder sjældent stille. Den sociale kultur og det gode humør gør salgsafdelingen til et stærkt og motiveret team. Er du en energisk og ambitiøs kollega og ønsker du at få endnu bedre faglige samt sociale kompetencer? Så er du vores rette kandidat til jobbet som salgskonsulent.

Der er et godt sammenhold mellem de ansatte hos Hornskovvindberg og der er tit sociale arrangementer, hvor kollegaer kan mødes efter fyraften.

Grundlønnen er 18.000 kr. om måneden, hvorefter der følger gode bonusser samt en attraktiv provisionsordning. Frokostordning er også inkluderet.

Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at få sendt din ansøgning til os, så vi forhåbentlig kan komme i gang med at oplære dig, hurtigst muligt.

Vi glæder os meget til at møde dig.

Arbejdstider:

Mandag, tirsdag og onsdag – 08:00 til 16:15

Torsdag – 08:00 til 17:00

Fredag – 08:00 til 15:30

 

OBS: Da vi får rigtig mange ansøgninger, har vi desværre ikke mulighed for at besvare alle. Så hører du ikke fra os er stillingen besat til anden side.

Faktura.dk A/SKøbenhavn K2020-01-13T00:00:002020-03-05T00:00:00
330172268Account ManagerRobot Hvem?Du er robust, målrettet, seriøs, professionel, konkurrenceminded samt motiveret af at tjene penge.Hvis du lige har tænkt TJEK på ovenstående, så læs videre, hvis ikke så er der andre jobs du skal søge.Derudover har du: - Salgserfaring, gerne fra telemarketing - Erfaring med at sælge non-brands - Et stort drive og motiveres af økonomiske resultater og udvikling - Lysten til at kommunikere med alle typer mennesker, du er overbevisende og professionel i dit arbejde.Hvorfor?Hos håndværker.dk er der fart på, vi hviler aldrig på lauerbærerne, vi vækster konstant, det gør vi fordi vi har valgt at gøre det, men det kan kun lade sig gøre fordi vi er målrettet og seriøse. men vi skal bruge dig på holdet for at lykkes med 2020 planen.Hvordan?Din er rolle er at få vores partner database til at vokse til nye højder.- bygge, pleje, optimere din egen pipeline- Ud fra pipelinen kontakte potentielle nye partnere og indgå en samarbejdsaftale med dem.- Foretage B2B-salg af medlemsabonnementer, der øger kunde- og ordretilgangen for firmaer. - Tale med kunder fra hele håndværksbranchen. - Bruge din telemarketingserfaring til at udføre succesfuld koldt kanvas-salg. - Benytte vores CRM-system til at ringe, så den næste kunde altid er lige ved hånden. Forventninger:Salgsprofil med solid erfaring og talegaverne i orden! Det vigtigste for at få succes i stillingen er, at du besidder et stort New Bizz-gen og har den vilje, der skal til for at arbejde med opsøgende salg. Hvis du får et nej, arbejder du målrettet videre med et smil og med fokus på at få lukke salget.Får du noget for det?Ja, det gør du, der er performance løn som er en af de mest attraktive i markedet, flere salg flere penge. Håndværker.dkHåndværker.dk er markedsleder med over 31.000 håndværkere, når det handler om at matche slutbrugere med håndværkere. Vi er 35 glade kollegaer som sætter god kultur meget højt, vi tror på - glade medarbejdere kommer før kunder og forretning, hvilket smitter af på vores kunder, som mærker vores høje fokus på høj kundetilfredshed. Vi er alle passionerede om vores arbejde, og lægger en stor indsats i at skabe gennemsigtighed når man skal finde en dygtig håndværker. Hvor bor vi?Vores kontor er beliggende Kigkurren 8G, 4 sal, 2300 Kbh S. 9 min fra Islands Brygge Skal du med på holdet? Hvis dette ikke har skræmt dig væk, men du derimod måske tænker - at dette lige er det opslag du har ventet på så skynd dig at sende din ansøgning og CV til Niclas Olsen, hvis du tænker at det du har liggende ikke er godt nok, så send det du har, og ring og fortæl hvorfor du er den rigtige til stillingen.Kontaktoplysninger:Salgschef Niclas OlsenMobil:. 5178 7852Mail: NOL@haandvaerker.dk

Hvem?
Du er robust, målrettet, seriøs, professionel, konkurrenceminded samt motiveret af at tjene penge.
Hvis du lige har tænkt TJEK på ovenstående, så læs videre, hvis ikke så er der andre jobs du skal søge.

Derudover har du:  
- Salgserfaring, gerne fra telemarketing 
- Erfaring med at sælge non-brands 
- Et stort drive og motiveres af økonomiske resultater og udvikling 
- Lysten til at kommunikere med alle typer mennesker, du er overbevisende og professionel i dit arbejde.

Hvorfor?
Hos håndværker.dk er der fart på, vi hviler aldrig på lauerbærerne, vi vækster konstant, det gør vi fordi vi har valgt at gøre det, men det kan kun lade sig gøre fordi vi er målrettet og seriøse. men vi skal bruge dig på holdet for at lykkes med 2020 planen.

Hvordan?
Din er rolle er at få vores partner database til at vokse til nye højder.
- bygge, pleje, optimere din egen pipeline
- Ud fra pipelinen kontakte potentielle nye partnere og indgå en samarbejdsaftale med dem.
- Foretage B2B-salg af medlemsabonnementer, der øger kunde- og ordretilgangen for firmaer. 
- Tale med kunder fra hele håndværksbranchen. 
- Bruge din telemarketingserfaring til at udføre succesfuld koldt kanvas-salg. 
- Benytte vores CRM-system til at ringe, så den næste kunde altid er lige ved hånden.

Forventninger:
Salgsprofil med solid erfaring og talegaverne i orden! 
Det vigtigste for at få succes i stillingen er, at du besidder et stort New Bizz-gen og har den vilje, der skal til for at arbejde med opsøgende salg. Hvis du får et nej, arbejder du målrettet videre med et smil og med fokus på at få lukke salget.

Får du noget for det?
Ja, det gør du, der er performance løn som er en af de mest attraktive i markedet, flere salg  = flere penge.

Håndværker.dk
Håndværker.dk er markedsleder med over 31.000 håndværkere, når det handler om at matche slutbrugere med håndværkere. Vi er 35 glade kollegaer som sætter god kultur meget højt, vi tror på - glade medarbejdere kommer før kunder og forretning, hvilket smitter af på vores kunder, som mærker vores høje fokus på høj kundetilfredshed. Vi er alle passionerede om vores arbejde, og lægger en stor indsats i at skabe gennemsigtighed når man skal finde en dygtig håndværker.  

Hvor bor vi?
Vores kontor er beliggende Kigkurren 8G, 4 sal, 2300 Kbh S. 9 min fra Islands Brygge

Skal du med på holdet?  
Hvis dette ikke har skræmt dig væk, men du derimod måske tænker - at dette lige er det opslag du har ventet på så skynd dig at sende din ansøgning og CV til Niclas Olsen, hvis du tænker at det du har liggende ikke er godt nok, så send det du har, og ring og fortæl hvorfor du er den rigtige til stillingen.

Kontaktoplysninger:
Salgschef Niclas Olsen
Mobil:. 5178 7852
Mail: NOL@haandvaerker.dk

Prisberegning.dk A/SKøbenhavn S2020-02-05T00:00:002020-03-13T00:00:00
330182328Brænder du for salg og god kundeservice?Robot Så er du vores nye sælger Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt. Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret. Primære arbejdsopgaver: Kundebetjening Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline Tilbuds ordrebehandling Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer Øvrige ad hoc opgaver Kvalifikationer Du har erfaring med salg og kundeservice Du har evt. interesse for møbler, design og indretning Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov. Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver. Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Så er du vores nye sælger

Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt.

Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende salg, samt sørge for kundebetjening i butikken. Du vil få en grundig oplæring i vores systemer og produkter samt daglig sparring fra dine kolleger på kontoret.

Primære arbejdsopgaver:

  • Kundebetjening
  • Opsøgende salg, hvor du skal opbygge egen pipeline
  • Tilbuds / ordrebehandling
  • Tilbudsopfølgning og udlevering af ordrer
  • Øvrige ad hoc opgaver

Kvalifikationer

  • Du har erfaring med salg og kundeservice
  • Du har evt. interesse for møbler, design og indretning
  • Du er interesseret i og har evne for at arbejde med digitale redskaber

Du er en god sælger med stort drive, har et godt overblik og god ordenssans. Du trives med at have travlt og befinder dig godt i et hektisk miljø. Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du har gåpåmod, er nysgerrig og trives med at lære nyt. Derudover er du som person udadvendt, smilende og imødekommende og har lyst til, at yde en professionel service. Du er en dygtig sælger, der har flair for at vejlede kunder. Du tager ansvar for dine opgaver og er engageret og bidrager gerne, hvor der er behov.

Vi tilbyder Du vil blive en del af et stærkt team med gode kolleger i en dynamisk organisation, der er i udvikling. Du får en spændende stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, og med stor mulighed for selv at præge dine arbejdsopgaver.

Hvis du har spørgsmål, til stillingen er du velkommen til at kontakte daglig leder Azka Habib mail ah@officeoutlet.dk

Ansøgning Send din ansøgning med CV og relevante bilag pr. mail til ah@officeoutlet.dk

Ansøgningsfrist Ansøgningerne behandles løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

OFFICE OUTLET A/SKøbenhavn SV2020-02-18T00:00:002020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vikariat - Fuldtid - Deltid !

HVL Gruppen ApS

Valby
Deltid....Fuldtid....Vikar.... Er du frisk og har et godt snakketøj, kan vi tilbyde dig en god og resultatorienteret løn i et seriøst arbejdende forlag beliggende på en lille sidevej til Valby Langgade, 5 min. fra stationen. Aldersmæssigt spænder vi...
Indrykket:4. februar 2020

Svensktalande säljande rådgivare till ett nyetablerat företag

DinFamilieJurist

København SV
Jobbet och företagetHar du ambitioner inom försäljning samt rådgivning och önskar att göra karriär inom det? Läs då vidare om denna spännande möjlighet. Eftersom vi är ett nystartat företag kan du inte hitta vår webbplats ännu eftersom den är under ...
Indrykket:11. februar 2020

Har du mod på en festlig hverdag, hvor du som salgskonsulent kan tjene gode penge, mens musikken brager i baggrunden?

Faktura.dk A/S

København K
Har du lyst til at blive en knivskarp sælger samt blive en mester i at argumenterer på den gode og professionelle måde? Vi er et inkassobureau placeret inde på Vestergade med over 100 medarbejdere. I afdelingen, hvor du vil sidde, sælger vi effektiv...
Indrykket:13. januar 2020

Account Manager

Prisberegning.dk A/S

København S
Hvem?Du er robust, målrettet, seriøs, professionel, konkurrenceminded samt motiveret af at tjene penge.Hvis du lige har tænkt TJEK på ovenstående, så læs videre, hvis ikke så er der andre jobs du skal søge.Derudover har du: - Salgserfaring, gerne fr...
Indrykket:5. februar 2020

Brænder du for salg og god kundeservice?

OFFICE OUTLET A/S

København SV
Så er du vores nye sælger Vi har travlt, og søger derfor en fuldtidssælger til vores salgsafdeling, med start snarest muligt. Arbejdsopgaver Du vil blive en del af Office Outlets interne salgsafdeling, hvor du skal være ansvarlig for det opsøgende s...
Indrykket:18. februar 2020