Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger til udvikling af KOED A/S

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329831347Phoenix-d3cc7b0012018-06-20T00:00:00Sælger til udvikling af KOED A/S

Hos KOED er vi i løbet af få år kommet rigtig langt med realiseringen af vores vækstambitioner, og for at holde det høje momentum fremad, søger vi nu den næste skarpe profil til holdet.

Rejsen
Onlinesalg gennem vores webshop og via eBay udgør en større og større del af vores støt stigende salg af BMW-dele. Dertil har vi en stor mængde ordrer og forespørgsler, der håndteres via telefon og mail.

Det betyder, at vores 3 mand stærke salgsafdeling har hænderne fulde hver dag med korrekt ekspedition og værdifuld rådgivning til de kunder, der kontakter os om det de skal bruge.

Da en del af vores vækststrategi handler om at nå nye kunder, opdyrke nye markeder og vinde markedsandele, har vi derfor brug for at udbygge vores salgsafdeling med en dedikeret kompetence til dette område.

Destinationen
Vi skal ikke kun åbne dørene, når nogen banker på udefra. Vi skal selv være dem, der banker på nye døre og åbner flere kunders øjne for det KOED tilbyder.

På denne mission handler det også om at blive klogere på kundernes og markedets adfærd, så vi kan blive endnu bedre til at opfylde BMW-folkets behov.

Det kræver, at vores nye medarbejder skal være god til at etablere og vedligeholde nye relationer, men også sikre KOED tilførsel af ny værdi og viden, som kan medvirke til den strategiske udvikling af virksomheden.

Personen skal også være en aktiv spiller i udbredelsen af kendskabet til KOED i markedet, og sikre at KOED fortsætter sin udvikling hen imod målet som kundernes foretrukne leverandør af BMW-dele.

Slutteligt skal vores nyligt igangsatte arbejde med etablering af KOED Partnerværksteder intensiveres, så vi kan sikre at endnu flere BMW-ejere kan nyde godt af den velkendte KOED-service.

Hvad bliver du en del af?
Hos KOED tror vi på en kontinuerligt styrket position i markedet, da vi har valgt at specialisere os dybt i ét bilmærke, og vi tror på at vores omfattende viden, erfaring og kompetence sikrer en høj troværdighed hos kunderne.

Vi ved, at kunderne stiller stadigt stigende krav til deres leverandører, og at de både vil ekspederes og rådgives helt og fuldt ved første kontakt samt have den rigtige løsning hver gang.

Det både kan og vil vi være det bedste til at opfylde, og vi vil have dig med på rejsen.

KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, idé-righed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde.

I hverdagen vil du primært sidde fysisk i vores salgsafdeling i Kolind, men der bliver også dage med udekørende kunde-aktivitet.

Hvem er du?
Det er egentlig ikke så kompliceret; du skal være proaktiv, initiativrig og relations-orienteret, og have dokumenterede resultater indenfor salg. Viden om bilbranchen og BMW er absolut en fordel, men ikke et krav.

Det er en stor fordel, hvis begreber som Social Selling og Content Marketing er velkendte for dig, da de er en del af KOED’s salg og marketing-strategi.

Dansk og engelsk i skrift og tale er et must. Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning
Er du den stærke salgsprofil, der formår at hjælpe KOED til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning + et CV, der viser din direkte vej hertil.

Ansøgning og CV skal sendes til Brian Svalgaard på brian@koed.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende. Husk at skrive ”Udviklende sælger” i emnelinjen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Brian på 87 58 21 07 eller brian@koed.dk

Fakta om KOED
Vi tjener BMW-folket i bred forstand.

KOED blev grundlagt i den østjyske by af samme navn i 1993 med fokus på ophugning af og salg af reservedele til BMW.

Efter kun 3 år flyttede KOED til større lokaler i Kolind og blev fik samme år en ISO14001-certifikation. I 2014 blev KOED autoriseret BMW Service Partner, og i år blev værkstedet i Kolind suppleret med endnu et i udkanten af Århus. Virksomheden har i dag Danmarks største lager af nye, brugte og renoverede BMW-reservedele, og er dansk forhandler af ALPINA.

KOED beskæftiger 25 medarbejdere og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa.

2018-07-30T12:53:48.873 Hos KOED er vi i løbet af få år kommet rigtig langt med realiseringen af vores vækstambitioner, og for at holde det høje momentum fremad, søger vi nu den næste skarpe profil til holdet. RejsenOnlinesalg gennem vores webshop og via eBay udgør en større og større del af vores støt stigende salg af BMW-dele. Dertil har vi en stor mængde ordrer og forespørgsler, der håndteres via telefon og mail. Det betyder, at vores 3 mand stærke salgsafdeling har hænderne fulde hver dag med korrekt ekspedition og værdifuld rådgivning til de kunder, der kontakter os om det de skal bruge. Da en del af vores vækststrategi handler om at nå nye kunder, opdyrke nye markeder og vinde markedsandele, har vi derfor brug for at udbygge vores salgsafdeling med en dedikeret kompetence til dette område. DestinationenVi skal ikke kun åbne dørene, når nogen banker på udefra. Vi skal selv være dem, der banker på nye døre og åbner flere kunders øjne for det KOED tilbyder. På denne mission handler det også om at blive klogere på kundernes og markedets adfærd, så vi kan blive endnu bedre til at opfylde BMW-folkets behov. Det kræver, at vores nye medarbejder skal være god til at etablere og vedligeholde nye relationer, men også sikre KOED tilførsel af ny værdi og viden, som kan medvirke til den strategiske udvikling af virksomheden. Personen skal også være en aktiv spiller i udbredelsen af kendskabet til KOED i markedet, og sikre at KOED fortsætter sin udvikling hen imod målet som kundernes foretrukne leverandør af BMW-dele. Slutteligt skal vores nyligt igangsatte arbejde med etablering af KOED Partnerværksteder intensiveres, så vi kan sikre at endnu flere BMW-ejere kan nyde godt af den velkendte KOED-service. Hvad bliver du en del af?Hos KOED tror vi på en kontinuerligt styrket position i markedet, da vi har valgt at specialisere os dybt i t bilmærke, og vi tror på at vores omfattende viden, erfaring og kompetence sikrer en høj troværdighed hos kunderne. Vi ved, at kunderne stiller stadigt stigende krav til deres leverandører, og at de både vil ekspederes og rådgives helt og fuldt ved første kontakt samt have den rigtige løsning hver gang. Det både kan og vil vi være det bedste til at opfylde, og vi vil have dig med på rejsen. KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, id -righed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde. I hverdagen vil du primært sidde fysisk i vores salgsafdeling i Kolind, men der bliver også dage med udekørende kunde-aktivitet. Hvem er du?Det er egentlig ikke så kompliceret du skal være proaktiv, initiativrig og relations-orienteret, og have dokumenterede resultater indenfor salg. Viden om bilbranchen og BMW er absolut en fordel, men ikke et krav. Det er en stor fordel, hvis begreber som Social Selling og Content Marketing er velkendte for dig, da de er en del af KOED s salg og marketing-strategi. Dansk og engelsk i skrift og tale er et must. Løn efter kvalifikationer. AnsøgningEr du den stærke salgsprofil, der formår at hjælpe KOED til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning et CV, der viser din direkte vej hertil. Ansøgning og CV skal sendes til Brian Svalgaard på brian@koed.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende. Husk at skrive Udviklende sælger i emnelinjen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Brian på 87 58 21 07 eller brian@koed.dk Fakta om KOEDVi tjener BMW-folket i bred forstand. KOED blev grundlagt i den østjyske by af samme navn i 1993 med fokus på ophugning af og salg af reservedele til BMW. Efter kun 3 år flyttede KOED til større lokaler i Kolind og blev fik samme år en ISO14001-certifikation. I 2014 blev KOED autoriseret BMW Service Partner, og i år blev værkstedet i Kolind suppleret med endnu et i udkanten af Århus. Virksomheden har i dag Danmarks største lager af nye, brugte og renoverede BMW-reservedele, og er dansk forhandler af ALPINA. KOED beskæftiger 25 medarbejdere og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa.11Jobnetd3cc7b00100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-12T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandSyddjursEuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3285495KOED A/S11Nyhåbsvej 168560KolindDKDanmark0brian@koed.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent589599JobNet48399761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3cc7b00https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3cc7b00https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3cc7b00&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d3cc7b00&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Salgskonsulent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg355608688Brian Svalgaardbrian@koed.dkDKDanmarkDKDanmark329974257Eksportsælger til BMW-reservedele søgesRobot Skarp og ambitiøs eksportsælger til BMW-reservedele søges Vores eksportsalg er i vækst, og vi skal oprette en ny afdeling til at transformere muligheder til business. Dertil har vi brug for en ny medarbejder der kan håndtere salget til udlandet, og som kan skabe det rette fundament for udviklingen af vores eksportafdeling. Vores nye kollega skal være en, der kan klare alt fra effektiv ekspedition af indkommende ordre, til afdækning af muligheder på helt nye markeder. Personen vi søger skal derfor ikke være er bange for at byde ind eller at række hånden op, når der skal tages ansvar for opgaver. Målet er at hjælpe med til at udbrede kendskabet til KOED på det internationale marked, og sikre vores fortsatte udvikling hen mod at være kundernes foretrukne leverandør af BMW-dele. Arbejdsopgaver Dine primære opgaver er betjening af kunder via telefon og mail, etablering og vedligeholdelse af relationer til internationale kunder og agenter, og udvikling af vores nye eksportafdeling. Afdelingen skal over tid vokse, og bestå af flere medarbejdere, og det er vores ambition at du i salgsrollen kan og vil udvikle dig til leder af eksportafdelingen. Virksomheden ligger i Kolind, og det er der du kommer til at arbejde i hverdagen, hvor du også vil have et tæt samarbejde med det eksisterende salgsteam. Vi har store ambitioner omkring udviklingen af vores eksportsalg, og du vil derfor arbejde med direkte reference til ledelsen. Der skal påregnes omkring 10 rejsedage pr. år i forbindelse med messer og kundebesøg. Vi søger en ny kollega, der Har gode kommunikationsevner og nyder at tale med kunderne Har erfaring fra bilbranchen i almindelighed og reservedele i særdeleshed Er meget interesseret i biler Favner både BtC og BtB-salg Er udpræget selvkørende og løsningsorienteret Er udadvendt og positiv med gode samarbejdsevner Evner at etablere og vedligeholde værdifulde relationer Er initiativrig og kan udtænke, planlægge og udføre salgsaktiviteter Kan træffe beslutninger og har en vilje til at vinde Føler glæde og stolthed over at lukke ordrer Arbejder effektivt, selv under spidsbelastninger Mestrer dansk, engelsk og tysk i skrift og tale Er god til at sætte sig ind i og bruge IT-systemer Hvad tilbyder vi? Spændende og udfordrende arbejdsopgaver Åben og inkluderende virksomhedskultur? Udviklingsmuligheder? God løn Attraktiv pensionsordning Sundhedsforsikring KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, id -righed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde. Dine kommende kolleger er utrolig hjælpsomme, og vi er alle som en klar over at vi i fællesskab kan klare mere end vi kan hver for sig. Vil du med på holdet? Er du den stærke profil, der formår at hjælpe KOED A S til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning et cv, der viser at det er dig vi har brug for. Ansøgning og CV skal sendes til henrik@koed.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende. Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Henrik på 20457602 henrik@koed.dk Om KOED KOED tjener BMW-folket i bred forstand, og det ligger dybt forankret i vores kultur, at både kunder og medarbejdere trives og har det godt. Vi har siden virksomhedens start valgt at specialisere os dybt i et bilmærke, og vi tror på at vores fokuserede viden, erfaring og kompetence, er det kunderne vil have i dag og fremover. Virksomheden blev etableret i 1993, og har i dag Danmarks største lager af nye, brugte og renoverede BMW-reservedele og udstyr. Efter mange år med stabil vækst, blev vi i 2014 autoriseret BMW Service Partner, og sidste år blev værkstedet i Kolind suppleret med endnu et i udkanten af Århus. I 2018 lancerede vi også KOED Partnerværksteds-konceptet, der pt. tæller mere end 25 værksteder over hele landet. KOED beskæftiger 25 medarbejdere og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa. KOED er en røgfri virksomhed. Se mere på www.KOED.dk

Skarp og ambitiøs eksportsælger til BMW-reservedele søges

Vores eksportsalg er i vækst, og vi skal oprette en ny afdeling til at transformere muligheder til business. Dertil har vi brug for en ny medarbejder der kan håndtere salget til udlandet, og som kan skabe det rette fundament for udviklingen af vores eksportafdeling.

Vores nye kollega skal være en, der kan klare alt fra effektiv ekspedition af indkommende ordre, til afdækning af muligheder på helt nye markeder. Personen vi søger skal derfor ikke være er bange for at byde ind eller at række hånden op, når der skal tages ansvar for opgaver.

Målet er at hjælpe med til at udbrede kendskabet til KOED på det internationale marked, og sikre vores fortsatte udvikling hen mod at være kundernes foretrukne leverandør af BMW-dele.

 

Arbejdsopgaver

Dine primære opgaver er betjening af kunder via telefon og mail, etablering og vedligeholdelse af relationer til internationale kunder og agenter, og udvikling af vores nye eksportafdeling. Afdelingen skal over tid vokse, og bestå af flere medarbejdere, og det er vores ambition at du i salgsrollen kan og vil udvikle dig til leder af eksportafdelingen.

Virksomheden ligger i Kolind, og det er der du kommer til at arbejde i hverdagen, hvor du også vil have et tæt samarbejde med det eksisterende salgsteam. Vi har store ambitioner omkring udviklingen af vores eksportsalg, og du vil derfor arbejde med direkte reference til ledelsen.

Der skal påregnes omkring 10 rejsedage pr. år i forbindelse med messer og kundebesøg.

 

Vi søger en ny kollega, der;

  • Har gode kommunikationsevner og nyder at tale med kunderne
  • Har erfaring fra bilbranchen i almindelighed og reservedele i særdeleshed
  • Er meget interesseret i biler
  • Favner både BtC og BtB-salg
  • Er udpræget selvkørende og løsningsorienteret
  • Er udadvendt og positiv med gode samarbejdsevner
  • Evner at etablere og vedligeholde værdifulde relationer
  • Er initiativrig og kan udtænke, planlægge og udføre salgsaktiviteter
  • Kan træffe beslutninger og har en vilje til at vinde
  • Føler glæde og stolthed over at lukke ordrer
  • Arbejder effektivt, selv under spidsbelastninger
  • Mestrer dansk, engelsk og tysk i skrift og tale
  • Er god til at sætte sig ind i og bruge IT-systemer

 

Hvad tilbyder vi?

  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver
  • Åben og inkluderende virksomhedskultur?
  • Udviklingsmuligheder?
  • God løn
  • Attraktiv pensionsordning
  • Sundhedsforsikring

 

KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, idé-righed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde.

Dine kommende kolleger er utrolig hjælpsomme, og vi er alle som en klar over at vi i fællesskab kan klare mere end vi kan hver for sig.

 

Vil du med på holdet?

Er du den stærke profil, der formår at hjælpe KOED A/S til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning + et cv, der viser at det er dig vi har brug for.

Ansøgning og CV skal sendes til henrik@koed.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Henrik på 20457602 / henrik@koed.dk

 

Om KOED

KOED tjener BMW-folket i bred forstand, og det ligger dybt forankret i vores kultur, at både kunder og medarbejdere trives og har det godt.

Vi har siden virksomhedens start valgt at specialisere os dybt i éet bilmærke, og vi tror på at vores fokuserede viden, erfaring og kompetence, er det kunderne vil have – i dag og fremover.

Virksomheden blev etableret i 1993, og har i dag Danmarks største lager af nye, brugte og renoverede BMW-reservedele og udstyr. Efter mange år med stabil vækst, blev vi i 2014 autoriseret BMW Service Partner, og sidste år blev værkstedet i Kolind suppleret med endnu et i udkanten af Århus. I 2018 lancerede vi også KOED Partnerværksteds-konceptet, der pt. tæller mere end 25 værksteder over hele landet.

KOED beskæftiger 25 medarbejdere og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa. KOED er en røgfri virksomhed.

Se mere på www.KOED.dk 

 

KOED A/SKolind2019-03-08T00:00:002019-05-03T00:00:00
329974795Skarp bilreservedelssælger/kunderådgiver søgesRobot Skarp bilreservedelssælger kunderådgiver med passion for god kundeservice søges I vores salgsafdeling har vi rygende travlt med salg af BMW-reservedele. For at sikre kunderne en hurtig og kompetent betjening, skal vi bruge endnu en medarbejder til kundesupport og ekspedition. Derfor søger vi en ny kollega, der evner at kombinere effektivt salg med troværdig rådgivning og hjælper på den måde til at udbrede kendskabet til KOED i markedet. Det er også vigtigt at personen vi søger, ikke er bange for at byde ind eller at række hånden op, når der skal tages ansvar for opgaver. På den måde sikrer vi vores fortsatte udvikling hen mod at være kundernes foretrukne leverandør af BMW-dele. Arbejdsopgaver Dine primære opgaver er betjening af kunderne via telefon og mail, og vi lægger stor vægt på at kunden får relevant og kyndig rådgivning i øjenhøjde. Virksomheden og den pt. 3 mand store salgsafdelingen ligger i Kolind, og det er der du kommer til at arbejde i hverdagen. Vi søger en ny kollega, der Har gode kommunikationsevner og nyder at tale med kunderne Har erfaring fra bilbranchen i almindelighed og reservedele i særdeleshed Er meget interesseret i biler Er selvkørende og løsningsorienteret Er udadvendt og positiv med gode samarbejdsevner Er initiativrig og kan planlægge og udføre salgsaktiviteter Kan træffe beslutninger og har en vilje til at vinde Føler glæde og stolthed over at lukke ordrer Arbejder effektivt, selv under spidsbelastninger Mestrer dansk og engelsk i skrift og tale Er god til at sætte sig ind i og bruge IT-systemer Hvad tilbyder vi? Spændende og udfordrende arbejdsopgaver Åben og inkluderende virksomhedskultur? Udviklingsmuligheder? God løn Attraktiv pensionsordning Sundhedsforsikring KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, idé-righed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde. Dine kommende kolleger er utrolig hjælpsomme, og vi er alle som en klar over at vi i fællesskab kan klare mere end vi kan hver for sig. Vil du med på holdet? Er du den stærke profil, der formår at hjælpe KOED A S til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning et cv, der viser at det er dig vi har brug for. Ansøgning og CV skal sendes til job@koed.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende. Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Brian på 87 58 21 07 eller job@koed.dk Om KOED KOED tjener BMW-folket i bred forstand, og det ligger dybt forankret i vores kultur, at både kunder og medarbejdere trives og har det godt. Vi har siden virksomhedens start valgt at specialisere os dybt i éet bilmærke, og vi tror på at vores fokuserede viden, erfaring og kompetence, er det kunderne vil have i dag og fremover. Virksomheden blev etableret i 1993, og har i dag Danmarks største lager af nye, brugte og renoverede BMW-reservedele og udstyr. Efter mange år med stabil vækst, blev vi i 2014 autoriseret BMW Service Partner, og sidste år blev værkstedet i Kolind suppleret med endnu et i udkanten af Århus. I 2018 lancerede vi også KOED Partnerværksteds-konceptet, der pt. tæller mere end 25 værksteder over hele landet. KOED beskæftiger 25 medarbejdere og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa. KOED er en røgfri virksomhed. Se mere på http: www.KOED.dk

Skarp bilreservedelssælger/kunderådgiver med passion for god kundeservice søges

 

I vores salgsafdeling har vi rygende travlt med salg af BMW-reservedele. For at sikre kunderne en hurtig og kompetent betjening, skal vi bruge endnu en medarbejder til kundesupport og ekspedition.

Derfor søger vi en ny kollega, der evner at kombinere effektivt salg med troværdig rådgivning og hjælper på den måde til at udbrede kendskabet til KOED i markedet. Det er også vigtigt at personen vi søger, ikke er bange for at byde ind eller at række hånden op, når der skal tages ansvar for opgaver.

På den måde sikrer vi vores fortsatte udvikling hen mod at være kundernes foretrukne leverandør af BMW-dele.

 

Arbejdsopgaver

Dine primære opgaver er betjening af kunderne via telefon og mail, og vi lægger stor vægt på at kunden får relevant og kyndig rådgivning i øjenhøjde.

Virksomheden og den pt. 3 mand store salgsafdelingen ligger i Kolind, og det er der du kommer til at arbejde i hverdagen.

 

Vi søger en ny kollega, der;

  • Har gode kommunikationsevner og nyder at tale med kunderne
  • Har erfaring fra bilbranchen i almindelighed og reservedele i særdeleshed
  • Er meget interesseret i biler
  • Er selvkørende og løsningsorienteret
  • Er udadvendt og positiv med gode samarbejdsevner
  • Er initiativrig og kan planlægge og udføre salgsaktiviteter
  • Kan træffe beslutninger og har en vilje til at vinde
  • Føler glæde og stolthed over at lukke ordrer
  • Arbejder effektivt, selv under spidsbelastninger
  • Mestrer dansk og engelsk i skrift og tale
  • Er god til at sætte sig ind i og bruge IT-systemer

 

Hvad tilbyder vi?

  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver
  • Åben og inkluderende virksomhedskultur?
  • Udviklingsmuligheder?
  • God løn
  • Attraktiv pensionsordning
  • Sundhedsforsikring

 

KOED er en dynamisk virksomhed, hvor initiativ, idé-righed og proaktivitet belønnes, så hvis du har et stort nok drive, får du rigelig plads til udvikling af dig selv og dit arbejdsområde.

Dine kommende kolleger er utrolig hjælpsomme, og vi er alle som en klar over at vi i fællesskab kan klare mere end vi kan hver for sig.

 

Vil du med på holdet?

Er du den stærke profil, der formår at hjælpe KOED A/S til det næste niveau, skal du ikke tøve med at sende os din motiverede ansøgning + et cv, der viser at det er dig vi har brug for.

Ansøgning og CV skal sendes til job@koed.dk snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du endelig tage fat i Brian på 87 58 21 07 eller job@koed.dk

 

Om KOED

KOED tjener BMW-folket i bred forstand, og det ligger dybt forankret i vores kultur, at både kunder og medarbejdere trives og har det godt.

Vi har siden virksomhedens start valgt at specialisere os dybt i éet bilmærke, og vi tror på at vores fokuserede viden, erfaring og kompetence, er det kunderne vil have – i dag og fremover.

Virksomheden blev etableret i 1993, og har i dag Danmarks største lager af nye, brugte og renoverede BMW-reservedele og udstyr. Efter mange år med stabil vækst, blev vi i 2014 autoriseret BMW Service Partner, og sidste år blev værkstedet i Kolind suppleret med endnu et i udkanten af Århus. I 2018 lancerede vi også KOED Partnerværksteds-konceptet, der pt. tæller mere end 25 værksteder over hele landet.

KOED beskæftiger 25 medarbejdere og har kunder i hele Danmark, men også eksport til flere lande i Europa. KOED er en røgfri virksomhed.

Se mere på http://www.KOED.dk ;

 

KOED A/SKolind2019-03-09T00:00:002019-05-03T00:00:00
329985903Salgskonsulent søges til Hørkram Foodservice A/S i JyllandBasic Har du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A S. Om stillingen Du bliver én ud af i alt 17 salgskonsulenter i et geografisk opdelt salgsteam, der tilsammen dækker hele Jylland. Som en del af teamet i syd bliver du ansvarlig for distrikt Vestjylland, som er et område, der strækker sig fra syd for Holstebro og nedefter, og det er derfor afgørende, at du har bopæl i det vestjyske. Til salgsteamet er der tilknyttet en intern salgs- og supportfunktion samt fagkonsulenter inden for fersk kød, frisk fisk og nonfood. Fra dit hjemmekontor planlægger og forbereder du kundemøder, og din primære opgave vil være at identificere, udvikle og opsøge nye kunder samt fastholde og pleje eksisterende kunder i dit salgsdistrikt. Derudover fokuserer du løbende på mersalgsaktiviteter samt opfølgning på egen omsætning. Du henvender dig primært til kunder som større private storkøkkener, restauranter, caféer samt offentlige kunder, og du tilbyder dem et varieret varesortiment samt meget høj leveringssikkerhed. Hvem er du? Du har en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med opsøgende salg af fødevarer. Din IT-forståelse gør det let for dig at lære nye salgssystemer at kende, og du er en erfaren bruger af Office-pakken. Med din serviceorienterede tilgang og dit tillidsvækkende væsen formår du at udfordre kunderne positivt, og du når dine mål ved hjælp af vedholdenhed og engagement. Derudover har du salgsgenerne i orden, besidder et stort drive og stortrives med at hunte nye kunder. Du er resultatskabende og motiveres af at rådgive og hjælpe kunderne med salg for øje. Hørkram Foodservice A S tilbyder En selvstændig stilling i en velrenommeret virksomhed med høj medarbejdertrivsel, ordnede forhold og realistiske budgetter. Du tilbydes fast grundløn, firmabil og pension samt bonus ved budgetopnåelse og gode kompetenceudviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt. Ansøgning JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 3085 1331. Om Hørkram Foodservice A S Hørkram Foodservice A S er leverandør af fødevarer til Danmarks professionelle storkøkkener. Vi er 1000 engagerede medarbejdere i vores to ansvarscentre i Sorø og i Kolt ved Århus. Vi er en virksomhed i stærk vækst med fokus på kvalitet og service i alt, hvad vi gør. Læs mere på www.hoka.dkHar du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A/S.
 
Om stillingen 
Du bliver én ud af i alt 17 salgskonsulenter i et geografisk opdelt salgsteam, der tilsammen dækker hele Jylland. Som en del af teamet i syd bliver du ansvarlig for distrikt Vestjylland, som er et område, der strækker sig fra syd for Holstebro og nedefter, og det er derfor afgørende, at du har bopæl i det vestjyske. Til salgsteamet er der tilknyttet en intern salgs- og supportfunktion samt fagkonsulenter inden for fersk kød, frisk fisk og nonfood. Fra dit hjemmekontor planlægger og forbereder du kundemøder, og din primære opgave vil være at identificere, udvikle og opsøge nye kunder samt fastholde og pleje eksisterende kunder i dit salgsdistrikt. Derudover fokuserer du løbende på mersalgsaktiviteter samt opfølgning på egen omsætning. Du henvender dig primært til kunder som større private storkøkkener, restauranter, caféer samt offentlige kunder, og du tilbyder dem et varieret varesortiment samt meget høj leveringssikkerhed.  
 
Hvem er du? 
Du har en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med opsøgende salg af fødevarer. Din IT-forståelse gør det let for dig at lære nye salgssystemer at kende, og du er en erfaren bruger af Office-pakken. Med din serviceorienterede tilgang og dit tillidsvækkende væsen formår du at udfordre kunderne positivt, og du når dine mål ved hjælp af vedholdenhed og engagement. Derudover har du salgsgenerne i orden, besidder et stort drive og stortrives med at hunte nye kunder. Du er resultatskabende og motiveres af at rådgive og hjælpe kunderne med salg for øje.  
 
Hørkram Foodservice A/S tilbyder 
En selvstændig stilling i en velrenommeret virksomhed med høj medarbejdertrivsel, ordnede forhold og realistiske budgetter. Du tilbydes fast grundløn, firmabil og pension samt bonus ved budgetopnåelse og gode kompetenceudviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt. 
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. 
Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 3085 1331. 
 
Om Hørkram Foodservice A/S 
Hørkram Foodservice A/S er leverandør af fødevarer til Danmarks professionelle storkøkkener. Vi er 1000 engagerede medarbejdere i vores to ansvarscentre i Sorø og i Kolt ved Århus. Vi er en virksomhed i stærk vækst med fokus på kvalitet og service i alt, hvad vi gør.  
 
Læs mere på www.hoka.dk 
 
 
ORS/Small/35cbfe29_logo.pngJKS A/SSkanderborg2019-03-28T12:01:41.8472019-04-25T00:00:00
330004073Salgs- og rekrutteringskonsulentBasic Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater og det er her, at du kommer ind i billedet. Vi søger en salgs- og rekrutteringskonsulent som kan rekrutter de rette kandidater til de stillinger, som vores kunder bestiller os til. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra branchen (måske er du uddannet kok?), da det kan forekomme, at du selv bliver sendt ud ved spidsbelastning. Derved får du også et bedre kendskab til de kunder, som vi samarbejder med. Vi forventer af dig, atDu er en dygtig sælger og fokuserer på de gode relationerDu gerne har erfaring fra branchen - evt. er du uddannet kokDu har gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauerDu besidder overblik og kan prioritere opgaverne, da du får ansvaret for selv at planlægge og eksekvere din hverdagDu besidder et stort drive og har en positiv tilgang til at opnå succesDu motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigeligDu har lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af InstaserviceDine primære opgaver bliver, at: Opsøge nye, potentielle kunder og afholde salgsbesøg for salg af vikar- og rekrutteringsløsningerBesøge nuværende kunder og sikre fortsat salg via stærke relationer og højt serviceniveauVaretage booking af vikarer, herunder behovs- og profilafdækning, inklusive logistikAfholde interview, test og udvælgelse af kandidater og vikarerAdministrative opgaverAd Hoc-opgaverVi tilbyder: Et attraktivt og spændende fuldtidsjob i en virksomhed i vækst, hvor vi har et uformelt miljø, engagerede kollegaer og mulighed for personlig og faglig udvikling. Er du interesseret?Vil du være med til at videreudvikle Instaservice og matche virksomheder og kandidater med hinanden, så send din ansøgning hurtigst muligt via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Daniel Midtgaard Rasmussen på telefon 53 54 43 32 eller e-mail dr@instaservice.dk.Salgskonsulent - Key Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: instaservice.brandero.com
Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater – og det er her, at du kommer ind i billedet.

Vi søger en salgs- og rekrutteringskonsulent som kan rekrutter de rette kandidater til de stillinger, som vores kunder bestiller os til. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra branchen (måske er du uddannet kok?), da det kan forekomme, at du selv bliver sendt ud ved spidsbelastning. Derved får du også et bedre kendskab til de kunder, som vi samarbejder med.

Vi forventer af dig, at
  • Du er en dygtig sælger og fokuserer på de gode relationer
  • Du gerne har erfaring fra branchen - evt. er du uddannet kok
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer
  • Du besidder overblik og kan prioritere opgaverne, da du får ansvaret for selv at planlægge og eksekvere din hverdag
  • Du besidder et stort drive og har en positiv tilgang til at opnå succes
  • Du motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigelig
  • Du har lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af Instaservice
Dine primære opgaver bliver, at:
  • Opsøge nye, potentielle kunder og afholde salgsbesøg for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger
  • Besøge nuværende kunder og sikre fortsat salg via stærke relationer og højt serviceniveau
  • Varetage booking af vikarer, herunder behovs- og profilafdækning, inklusive logistik
  • Afholde interview, test og udvælgelse af kandidater og vikarer
  • Administrative opgaver
  • Ad Hoc-opgaver
Vi tilbyder:
Et attraktivt og spændende fuldtidsjob i en virksomhed i vækst, hvor vi har et uformelt miljø, engagerede kollegaer og mulighed for personlig og faglig udvikling.

Er du interesseret?
Vil du være med til at videreudvikle Instaservice og matche virksomheder og kandidater med hinanden, så send din ansøgning hurtigst muligt via knappen ”Send ansøgning”. Vi afholder løbende samtaler. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Daniel Midtgaard Rasmussen på telefon 53 54 43 32 eller e-mail dr@instaservice.dk.
Salgskonsulent - Key Account Manager

Se mere på vores ansøgersite: https://instaservice.brandero.com

ORS/Small/63cadd1d_logo.pngInstaserviceAarhus C2019-04-09T18:08:00.6632019-05-13T00:00:00
329974601Vi leder efter professionelle erhvervskonsulenter! Skal du have en plads på vores B2B-hold?Robot Vi har meget travlt på vores Telia B2B-hold, og vi leder derfor efter flere professionelle salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg til det danske erhvervsmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og eller salg, selvom det er en fordel. Vi forventer dog at du har en masse gå-på-mod og at du ønsker at lære at sælge ønsker at blive en bedre sælger. Alle medarbejdere skal dog igennem et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for at du bliver sat ordentligt ind i produkter og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, som du kan gøre brug af resten af dit liv. Derudover vil der også være løbende salgstræning. Hvad får du? Som vores nye medarbejder på B2B-holdet får du: En fast timeløn samt bonusordning uden loft Et indgående kendskab til salgsbranchen og salgsteknikker Et tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte er i huset Gode kollegaer, der altid er klar til at hjælpe En dynamisk arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet Forskellige karrieremuligheder Sjove personalearrangementer Lækker frokostordning med mad udefra For at få en plads på vores B2B-hold forventer vi at du: Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk Er udadvendt og energisk Elsker at være på Har lysten til at lære at sælge blive en bedre sælger Er moden og ansvarsbevidst Er mødestabil og overholder alle aftaler både med os, dine kollegaer og kunderne Erfaring med salg og eller telemarketing er, som nævnt, ikke et krav, og vi opfordrer derfor alle til at søge. Praktisk information Din nye arbejdsplads er placeret i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus. Arbejdstiderne hedder mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45. Er det lige DIG vi mangler på holdet? Så kontakt os allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage. Du kan søge en plads på holdet ved at sende din ansøgning samt CV til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex (aarhus@oltm.dk) eller ved at ringe til hende på hendes direkte nummer 30270869. Ønsker du at søge telefonisk skal dette ske mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-16.00. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi har meget travlt på vores Telia B2B-hold, og vi leder derfor efter flere professionelle salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg til det danske erhvervsmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og/eller salg, selvom det er en fordel. Vi forventer dog at du har en masse gå-på-mod og at du ønsker at lære at sælge/ønsker at blive en bedre sælger. Alle medarbejdere skal dog igennem et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for at du bliver sat ordentligt ind i produkter og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker og kompetencer, som du kan gøre brug af resten af dit liv. Derudover vil der også være løbende salgstræning.

Hvad får du?

Som vores nye medarbejder på B2B-holdet får du:

  • En fast timeløn samt bonusordning uden loft
  • Et indgående kendskab til salgsbranchen og salgsteknikker
  • Et tæt og stærkt samarbejde med Telia, der ofte er i huset
  • Gode kollegaer, der altid er klar til at hjælpe
  • En dynamisk arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet
  • Forskellige karrieremuligheder
  • Sjove personalearrangementer
  • Lækker frokostordning med mad udefra

For at få en plads på vores B2B-hold forventer vi at du:

  • Har talegaverne i orden og kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • Er udadvendt og energisk
  • Elsker at være ”på”
  • Har lysten til at lære at sælge/blive en bedre sælger
  • Er moden og ansvarsbevidst
  • Er mødestabil og overholder alle aftaler – både med os, dine kollegaer og kunderne

Erfaring med salg og/eller telemarketing er, som nævnt, ikke et krav, og vi opfordrer derfor alle til at søge.

Praktisk information

Din nye arbejdsplads er placeret i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus. Arbejdstiderne hedder mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45.

Er det lige DIG vi mangler på holdet?

Så kontakt os allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for opstart allerede om få dage. Du kan søge en plads på holdet ved at sende din ansøgning samt CV til vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex (aarhus@oltm.dk) eller ved at ringe til hende på hendes direkte nummer 30270869. Ønsker du at søge telefonisk skal dette ske mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-16.00.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-03-08T00:00:002019-05-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Eksportsælger til BMW-reservedele søges

KOED A/S

Kolind
Skarp og ambitiøs eksportsælger til BMW-reservedele søges Vores eksportsalg er i vækst, og vi skal oprette en ny afdeling til at transformere muligheder til business. Dertil har vi brug for en ny medarbejder der kan håndtere salget til udlandet, og ...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Skarp bilreservedelssælger/kunderådgiver søges

KOED A/S

Kolind
Skarp bilreservedelssælger kunderådgiver med passion for god kundeservice søges I vores salgsafdeling har vi rygende travlt med salg af BMW-reservedele. For at sikre kunderne en hurtig og kompetent betjening, skal vi bruge endnu en medarbejder til k...
Indrykket:9. marts 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Salgskonsulent søges til Hørkram Foodservice A/S i Jylland

JKS A/S

Skanderborg
Har du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A S. Om stillingen Du bliver én ud af i a...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Salgs- og rekrutteringskonsulent

Instaservice

Aarhus C
Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater og det er her, at du kommer ind i billedet. Vi sø...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:13. maj 2019

Vi leder efter professionelle erhvervskonsulenter! Skal du have en plads på vores B2B-hold?

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Vi har meget travlt på vores Telia B2B-hold, og vi leder derfor efter flere professionelle salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg til det danske erhvervsmarked. Vi forventer ikke at du har erfaring med telemarketing og eller salg, selvom de...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:2. maj 2019