Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælgere

Sælger på provision søges.

ServiceKompagniet er en virksomhed i vækst og i kraftig udvikling og søger

flere engagerede, dygtige og professionelle sælgere, som kan sælge

rengøringsløsninger til danske virksomheder.

Det er vigtigt og afgørende, at du er dygtig til at sælge, at du er troværdig, ærlig og

ikke ”oversælger”, ligesom du har kendskab til rengøring og tidssætning på sådanne salgsopgaver.

Du kan som freelance sælger have hele Danmark som arbejdsområde.

Om du ønsker, at arbejde få timer, dage, deltid eller fuldtid er helt op til dig

og du administrerer selv dit arbejde. Vi kan være behjælpelig med emner,

mødebooking, telefoni, arbejdsplads o. lign.

Du skal selv lægge bil til og bruger den tid du er interesseret i og kan afse tid til.

Om du er ung eller gammel betyder intet for os – Blot du er en vindertype, udadvendt, præsentabel og kan sælge og elsker dét at sælge og hive en ordre i hus.

 

Følgende provision afregnes:

Kontrakter op til 30.000,- gives der 75% provision

Kontrakter fra 30.000,- op til 50.000,- gives der 50% provision

Kontrakter over 50.000,-  gives der 25% provision

Provisionen beregnes for nye kontraktkunder og ud fra 1. måneds vederlag excl. moms

Er du interesseret? Send en kortfattet ansøgning på jk@servicekompagniet.eu

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792375Phoenix-a729daa912018-04-12T00:00:00Sælgere

Sælger på provision søges.

ServiceKompagniet er en virksomhed i vækst og i kraftig udvikling og søger

flere engagerede, dygtige og professionelle sælgere, som kan sælge

rengøringsløsninger til danske virksomheder.

Det er vigtigt og afgørende, at du er dygtig til at sælge, at du er troværdig, ærlig og

ikke ”oversælger”, ligesom du har kendskab til rengøring og tidssætning på sådanne salgsopgaver.

Du kan som freelance sælger have hele Danmark som arbejdsområde.

Om du ønsker, at arbejde få timer, dage, deltid eller fuldtid er helt op til dig

og du administrerer selv dit arbejde. Vi kan være behjælpelig med emner,

mødebooking, telefoni, arbejdsplads o. lign.

Du skal selv lægge bil til og bruger den tid du er interesseret i og kan afse tid til.

Om du er ung eller gammel betyder intet for os – Blot du er en vindertype, udadvendt, præsentabel og kan sælge og elsker dét at sælge og hive en ordre i hus.

 

Følgende provision afregnes:

Kontrakter op til 30.000,- gives der 75% provision

Kontrakter fra 30.000,- op til 50.000,- gives der 50% provision

Kontrakter over 50.000,-  gives der 25% provision

Provisionen beregnes for nye kontraktkunder og ud fra 1. måneds vederlag excl. moms

Er du interesseret? Send en kortfattet ansøgning på jk@servicekompagniet.eu

 

 

 

2018-06-01T01:46:19.813 Sælger på provision søges. ServiceKompagniet er en virksomhed i vækst og i kraftig udvikling og søger flere engagerede, dygtige og professionelle sælgere, som kan sælge rengøringsløsninger til danske virksomheder. Det er vigtigt og afgørende, at du er dygtig til at sælge, at du er troværdig, ærlig og ikke oversælger , ligesom du har kendskab til rengøring og tidssætning på sådanne salgsopgaver. Du kan som freelance sælger have hele Danmark som arbejdsområde. Om du ønsker, at arbejde få timer, dage, deltid eller fuldtid er helt op til dig og du administrerer selv dit arbejde. Vi kan være behjælpelig med emner, mødebooking, telefoni, arbejdsplads o. lign. Du skal selv lægge bil til og bruger den tid du er interesseret i og kan afse tid til. Om du er ung eller gammel betyder intet for os Blot du er en vindertype, udadvendt, præsentabel og kan sælge og elsker dét at sælge og hive en ordre i hus. Følgende provision afregnes: Kontrakter op til 30.000,- gives der 75 provision Kontrakter fra 30.000,- op til 50.000,- gives der 50 provision Kontrakter over 50.000,- gives der 25 provision Provisionen beregnes for nye kontraktkunder og ud fra 1. måneds vederlag excl. moms Er du interesseret? Send en kortfattet ansøgning på jk@servicekompagniet.eu11Jobneta729daa9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3213798SERVICEKOMPAGNIET FACILITY SERVICE ApS11Essen 27D6000KoldingDKDanmark0
jk@servicekompagniet.euDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent553841JobNet48077891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a729daa9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a729daa9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a729daa9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a729daa9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Salgskonsulent i dag.12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg354318693Johnny Kristensenjk@servicekompagniet.euDKDanmarkDKDanmark329946898INTERN SÆLGER - Projektorienteret virksomhed.Robot med reference til Salgschefen VIRKSOMHEDEN HITSA koncernen er n af Nordens førende inden for design, fremstilling og salg af byrumsmøbler og cyklismeprodukter. HITSA koncernen omhandler virksomhederne HITSA og VEKSØ. HITSA har pr. 1. januar 2018 overtaget VEKSØ aktiviteterne i Taulov og datterselskaberne i Sverige og Letland. HITSA koncernen beskæftiger ca. 100 medarbejdere og er repræsenteret i en række europæiske lande med egne salgskontorer i Sverige samt produktion i Danmark, Sverige og Letland. Hos HITSA koncernen deles den samme passion: At skabe byrum, hvor mennesker nyder at opholde sig. VEKSØ er løbende i gang med at udvikle nye produkter, nye funktioner og ny teknologi, der understøtter udviklingen af fremtidens bæredygtige byer. Det foregår altid i dialog med kunderne og i tæt samarbejde med førende designere og arkitekter. Hos VEKSØ er der fokus på hele byrummet, når der udvikles. Der stræbes efter at skabe elegante og funktionelle løsninger til mennesker, der ønsker at bruge byen og nyde bylivet måske fra en bænk i parken på en solskinsdag, i ly for regnen ved busstoppestedet, eller når cyklen skal parkeres. Byrumsinventar er mange ting. VEKSØ har et meget bredt program af designede byrumsmøbler, hvilket gør det nemmere at skabe sammenhængende løsninger, og det er med til at skabe attraktive byrum med faciliteter, der er til for at blive brugt. STILLINGEN Til salgsafdelingen leder vi efter en kunde- og serviceminded Intern Sælger, der skal være med til at supportere salget af Veksøs projekt- og standardløsninger. Med kunden i centrum, medvirker du til, at afdelingen opfylder sine mål. Stillingen refererer til Salgschef Bo Bruhn Hansen Christensen, der tiltrådte i august 2018. Stillingens hovedopgaver Kundeservice på primært det danske marked og sekundært eksportmarkedet. Kundekontakt pr. tlf. og korrespondance. Selvstændigt og i samarbejde at tilsikre al nødvendig opdatering i CRM-systemet Selvstændigt og i samarbejde at kunne udarbejde tilbud og ordre i ERP-systemet. Løbende vedligeholdelse af debitor- og kundekontakt database i CRM Systemet. Backup for salgschef samt for sælgere i marken. Bearbejde det materiale, som foreligger til tilbud ordrer. Tilbudsberegning Ansvarlig for ordreudskrivning. Overvågning af leverancer. Vejlede ved opstart af nye opgaver Reklamationsbehandling. Deltage på salgsmøder. Medvirke til en løbende udvikling af salgsafdelingen. Øvrige arbejdsopgaver iht. aftale. KANDIDATEN Ideelt set kommer kandidaten fra en lignende stilling og har nogle års erfaring med: At sætte kunden i centrum og give god kundeservice. Salg- og kundeservice. At håndtere mange opgaver. At skabe resultater sammen med andre. Selvstændig at kunne oprette tilbud og ordre. Struktureret tilgang til arbejdsopgaver. MS-Office pakken Personlige kompetencer: Proaktiv og udadvendt. Positivt sind og en hold spiller. Godt humør DU TILBYDES Du tilbydes en spændende position i en dynamisk virksomhed med succes. Du tilbydes en selvstændig og krævende stilling med frihedsgrader, spændende udfordringer, stor kontaktflade og faglige personlige udviklingsmuligheder. En dynamisk virksomhed, der skaber innovation og stolthed ved arbejdet og de resultater, der skabes i fællesskab. UDDANNELSE En handelsuddannelse eller tilsvarende alternativ teknisk baggrund med flair for det kommercielle. SPROG Dansk flydende Engelsk (over middel) Skandinavisk (kendskab til) Tysk (kendskab til) GAGEPAKKE Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer, kompetence og erfaring. STARTTIDSPUNKT Snarest muligt.

– med reference til Salgschefen

VIRKSOMHEDEN

HITSA koncernen er én af Nordens førende inden for design, fremstilling og salg af byrumsmøbler og cyklismeprodukter.

HITSA koncernen omhandler virksomhederne HITSA og VEKSØ. HITSA har pr. 1. januar 2018 overtaget VEKSØ aktiviteterne i Taulov og datterselskaberne i Sverige og Letland.

HITSA koncernen beskæftiger ca. 100 medarbejdere og er repræsenteret i en række europæiske lande med egne salgskontorer i Sverige samt produktion i Danmark, Sverige og Letland.

Hos HITSA koncernen deles den samme passion: At skabe byrum, hvor mennesker nyder at opholde sig.

VEKSØ er løbende i gang med at udvikle nye produkter, nye funktioner og ny teknologi, der understøtter udviklingen af fremtidens bæredygtige byer. Det foregår altid i dialog med kunderne og i tæt samarbejde med førende designere og arkitekter.

Hos VEKSØ er der fokus på hele byrummet, når der udvikles. Der stræbes efter at skabe elegante og funktionelle løsninger til mennesker, der ønsker at bruge byen og nyde bylivet – måske fra en bænk i parken på en solskinsdag, i ly for regnen ved busstoppestedet, eller når cyklen skal parkeres. Byrumsinventar er mange ting.

VEKSØ har et meget bredt program af designede byrumsmøbler, hvilket gør det nemmere at skabe sammenhængende løsninger, og det er med til at skabe attraktive byrum med faciliteter, der er til for at blive brugt.

STILLINGEN

Til salgsafdelingen leder vi efter en kunde- og serviceminded Intern Sælger, der skal være med til at supportere salget af Veksøs projekt- og standardløsninger. Med kunden i centrum, medvirker du til, at afdelingen opfylder sine mål.

Stillingen refererer til Salgschef Bo Bruhn Hansen Christensen, der tiltrådte i august 2018.

Stillingens hovedopgaver

  • Kundeservice på primært det danske marked og sekundært eksportmarkedet.
  • Kundekontakt pr. tlf. og korrespondance.
  • Selvstændigt og i samarbejde at tilsikre al nødvendig opdatering i CRM-systemet
  • Selvstændigt og i samarbejde at kunne udarbejde tilbud og ordre i ERP-systemet.
  • Løbende vedligeholdelse af debitor- og kundekontakt database i CRM Systemet.
  • Backup for salgschef samt for sælgere i marken.
  • Bearbejde det materiale, som foreligger til tilbud/ordrer.
  • Tilbudsberegning
  • Ansvarlig for ordreudskrivning.
  • Overvågning af leverancer.
  • Vejlede ved opstart af nye opgaver
  • Reklamationsbehandling.
  • Deltage på salgsmøder.
  • Medvirke til en løbende udvikling af salgsafdelingen.
  • Øvrige arbejdsopgaver iht. aftale.

KANDIDATEN

Ideelt set kommer kandidaten fra en lignende stilling og har nogle års erfaring med:

  • At sætte kunden i centrum og give god kundeservice.
  • Salg- og kundeservice.
  • At håndtere mange opgaver.
  • At skabe resultater sammen med andre.
  • Selvstændig at kunne oprette tilbud og ordre.
  • Struktureret tilgang til arbejdsopgaver.
  • MS-Office pakken

Personlige kompetencer:

  • Proaktiv og udadvendt.
  • Positivt sind og en hold spiller.
  • Godt humør

DU TILBYDES

Du tilbydes en spændende position i en dynamisk virksomhed med succes.

Du tilbydes en selvstændig og krævende stilling med frihedsgrader, spændende udfordringer, stor kontaktflade og faglige/personlige udviklingsmuligheder. En dynamisk virksomhed, der skaber innovation og stolthed ved arbejdet og de resultater, der skabes i fællesskab.

UDDANNELSE

En handelsuddannelse eller tilsvarende alternativ teknisk baggrund med flair for det kommercielle.

SPROG

  • Dansk flydende
  • Engelsk (over middel)
  • Skandinavisk (kendskab til)
  • Tysk (kendskab til)

GAGEPAKKE

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt og modsvarer de stillede krav til kvalifikationer, kompetence og erfaring.

STARTTIDSPUNKT

Snarest muligt.

TARGET Headhunting ApSKolding2019-01-23T00:00:002019-03-20T00:00:00
329949616Teknisk KonsulentRobot Teknisk Konsulent Rådgivning af løsninger indenfor skærende værktøjer til den spåntagende og metalforarbejdende industri. Virksomheden: VARGUS Scandinavia a s er NEUMO-Ehrenberg-koncernens danske og nordiske forhandler af skærende værktøjer. NEUMO Ehrenberg Group er en af Europas største privatejede producenter og distributører af rustfri stål og metal skæreværktøjer, grundlagt i Tyskland 1947 af Henry J. Ehrenberg, som Neue Molkereitechnik Gmbh, og leverede i starten smedet rustfri stål til mejeriindustrien. Ehrenberg ændrede selskabets navn til NEUMO, og flere selskaber blev indarbejdet i de følgende år, og dannede tilsammen NEUMO-Ehrenberg Group. I dag beskæftiger gruppen mere end 2.000 medarbejdere på verdensplan. Gruppens virksomheder opererer i dag indenfor tre kerneområder: Tooling, rustfrit stål Flow Technology og rustfrit stål distribution. Ud over salg og produktion, er koncernen repræsenteret gennem et veludbygget net af distributører i mere end 40 lande. Læs mere om virksomheden på www.vargus.dk Jobbet: Du bliver en del af en professionel og dynamisk organisation af dygtige og erfarne folk, som alle bidrager til salgsprocessen, men det bliver din opgave at sælge VARGUSs program af standard- og specialværktøjer, samt løse eventuelle tekniske problemer. Du mestrer også test og indkøring af værktøjer. Du vil overtage en eksisterende kundebase, som skal videreudvikles, - men det forventes også at du kan identificere nye kundemuligheder og udvikle salget. Kunderne er fagligt meget kompetente, og jobbet kræver en dygtig teknisk profil der via rådgivning og optimering, kan formidle tekniske løsninger, der dækker kundernes behov, skabe tætte relationer og dermed genererer salg. Salgsdistriktet dækker Sønderjylland Fyn og du arbejder med udgangspunkt fra din bopæl. Faglige kompetencer: Du har en teknisk baggrund og erfaring med salg, kundekontakt og service. Du har en uddannelse som værktøjsmager, industritekniker (maskinarbejder) gerne suppleret med en mellemteknisk uddannelse som produktionsteknolog. Du har erfaring med tekniske produkter og evner at tale løsningsforslag med kunden. Erfaring med kundekontakt og etablering af nye kunderelationer. Du forstår at anvende produktegenskaber og økonomisk argumentation i salgsarbejdet. Kan kommunikere ubesværet på flere niveauer, så kunden ser dig som sin primære sparrings- og samarbejdspartner. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag, og du taler engelsk. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100 ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du fremstår som en stærk og robust type med flere års personlig erfaring med lignende opgaver. Du er fokuseret og resultatorienteret. Dit overblik sikrer, at du hele tiden ved hvor du, og dine projekter er i bestræbelserne på at nå de opstillede mål. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en international virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling. Du vil blive grundigt uddannet i produktprogrammet og få vejledning og støtte fra kompetente kolleger, ligesom løbende ekstra uddannelse må forventes. Lønpakken indebærer fast løn fri bil mv. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk.

Teknisk Konsulent

Rådgivning af løsninger indenfor skærende værktøjer til den spåntagende og metalforarbejdende industri.

Virksomheden:

VARGUS Scandinavia a/s er NEUMO-Ehrenberg-koncernens danske og nordiske forhandler af skærende værktøjer. NEUMO Ehrenberg Group er en af Europas største privatejede producenter og distributører af rustfri stål og metal skæreværktøjer, grundlagt i Tyskland 1947 af Henry J. Ehrenberg, som Neue Molkereitechnik Gmbh, og leverede i starten smedet rustfri stål til mejeriindustrien. Ehrenberg ændrede selskabets navn til NEUMO, og flere selskaber blev indarbejdet i de følgende år, og dannede tilsammen NEUMO-Ehrenberg Group. I dag beskæftiger gruppen mere end 2.000 medarbejdere på verdensplan. Gruppens virksomheder opererer i dag indenfor tre kerneområder: Tooling, rustfrit stål Flow Technology og rustfrit stål distribution. Ud over salg og produktion, er koncernen repræsenteret gennem et veludbygget net af distributører i mere end 40 lande. Læs mere om virksomheden på www.vargus.dk

Jobbet:

Du bliver en del af en professionel og dynamisk organisation af dygtige og erfarne folk, som alle bidrager til salgsprocessen, men det bliver din opgave at sælge VARGUSs program af standard- og specialværktøjer, samt løse eventuelle tekniske problemer. Du mestrer også test og indkøring af værktøjer. Du vil overtage en eksisterende kundebase, som skal videreudvikles, - men det forventes også at du kan identificere nye kundemuligheder og udvikle salget. Kunderne er fagligt meget kompetente, og jobbet kræver en dygtig teknisk profil der via rådgivning og optimering, kan formidle tekniske løsninger, der dækker kundernes behov, skabe tætte relationer og dermed genererer salg. Salgsdistriktet dækker Sønderjylland/Fyn og du arbejder med udgangspunkt fra din bopæl.

Faglige kompetencer:

Du har en teknisk baggrund og erfaring med salg, kundekontakt og service. Du har en uddannelse som værktøjsmager, industritekniker (maskinarbejder) gerne suppleret med en mellemteknisk uddannelse som produktionsteknolog. Du har erfaring med tekniske produkter og evner at tale løsningsforslag med kunden. Erfaring med kundekontakt og etablering af nye kunderelationer. Du forstår at anvende produktegenskaber og økonomisk argumentation i salgsarbejdet. Kan kommunikere ubesværet på flere niveauer, så kunden ser dig som sin primære sparrings- og samarbejdspartner. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab. Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag, og du taler engelsk.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du fremstår som en stærk og robust type med flere års personlig erfaring med lignende opgaver. Du er fokuseret og resultatorienteret. Dit overblik sikrer, at du hele tiden ved hvor du, og dine projekter er i bestræbelserne på at nå de opstillede mål. Du er ærlig og står ved dine holdninger. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en international virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling. Du vil blive grundigt uddannet i produktprogrammet og få vejledning og støtte fra kompetente kolleger, ligesom løbende ekstra uddannelse må forventes. Lønpakken indebærer fast løn + fri bil mv. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk.

Effektiv RekrutteringKolding2019-01-28T00:00:002019-03-25T00:00:00
329956529AREA SALES MANAGERRobot Med gode erfaringer inden for svejseteknik og salg Virksomhedsbeskrivelse:V. Løwener A S er en handels- og ingeniørvirksomhed, grundlagt i 1889, som er leverandør af markedets stærkeste program inden for teknisk udstyr til industrien, bil- og værkstedsbranchen og den offentlige sektor i Danmark. Virksomheden leverer både standardprodukter og kundetilpassede total- og specialløsninger inden for procesteknik, industriteknik, måleteknik og værkstedsteknik. V. Løwener er bl.a. forhandler af DURA værkstedsindretninger, FRONIUS svejseudstyr, HYPERTHERM plasmaskæreudstyr, BadgerMeter instrumentering og datakommunikation, TRAVAINI og CALPEDA pumpesystemer m.v. Virksomhedens succes og store portefølje af tilfredse kunder bygger på produkter i det højere kvalitetssegment båret af seriøs og professionel rådgivning samt en effektiv serviceorganisation. Virksomheden har i dag 70 medarbejdere. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, der du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060 Stillingsbeskrivelse:Du bliver tilknyttet virksomhedens svejse og skæreafdeling, der har til huse på hovedkontoret i Glostrup. Med reference til den salgs- og produktansvarlige for svejseteknik, får du ansvaret for at sælge Løweners produkter og løsninger, som omfatter flere anerkendte brands. Du kommer således både til at sælge forskellige typer svejsemaskiner, tilsatsmaterialer, håndplasmaskæremaskiner samt tilbehør. Din målgruppe er meget stor. Der vil være en del eksisterende kunder, som du skal pleje, samt mange nye potentielle kundeemner, som du skal ud og besøge og få opbygget relationerne til. Med udgangspunkt i din hjemmeadresse, som ideelt befinder sig i trekantsområdet, forventes du derfor at tilbringe meget af din tid ude hos dine kunder. Du kommer til at tale med mange forskellige typer mennesker og skal derfor både kunne begå dig hos brugerne og indkøberne i de store industrivirksomheder samt hos den mindre smedevirksomhed, hvor ejeren selv er med på gulvet. Du får stillet diverse CRM-værktøjer til rådighed, som du bruger dagligt. Du har mulighed for at trække på dine kolleger på kontoret, hvis du skal have hjælp til udarbejdelse af tilbud, udsendelse af materialer, demonstrationsudstyr og lignende. Egenskaber:Du er resultatorienteret, selvmotiverende og meget målrettet. Dit energiniveau er højt og samtidig er du struktureret og ansvarsbevidst og husker derfor altid at følge op på dine kunder. Du tilbydes:Du får muligheden for at sælge nogle af markedets førende produkter, samt være en del af et engageret team af medarbejdere, der løbende arrangerer sociale events, har en kunstforening, massageordning mv. Sprogkundskaber IT:Det forventes, at du er flydende i dansk, og gerne engelsk, i skrift og tale, og du er en erfaren bruger af IT. Løn:Du tilbydes en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, bonus-, pensions- og sundhedsordning samt bil eller bilordning. Erhvervserfaring:Du har kendskab til svejsning og er i stand til at dokumentere gode resultater inden for salg. Uddannelser:Du er uddannet smed og har derfor flere års svejseerfaring. Ligesom det forventes, at du har deltaget i salgskurser.

Med gode erfaringer inden for svejseteknik og salg

Virksomhedsbeskrivelse:
V. Løwener A/S er en handels- og ingeniørvirksomhed, grundlagt i 1889, som er leverandør af markedets stærkeste program inden for teknisk udstyr til industrien, bil- og værkstedsbranchen og den offentlige sektor i Danmark. Virksomheden leverer både standardprodukter og kundetilpassede total- og specialløsninger inden for procesteknik, industriteknik, måleteknik og værkstedsteknik. V. Løwener er bl.a. forhandler af DURA værkstedsindretninger, FRONIUS svejseudstyr, HYPERTHERM plasmaskæreudstyr, BadgerMeter instrumentering og datakommunikation, TRAVAINI og CALPEDA pumpesystemer m.v. Virksomhedens succes og store portefølje af tilfredse kunder bygger på produkter i det højere kvalitetssegment båret af seriøs og professionel rådgivning samt en effektiv serviceorganisation. Virksomheden har i dag 70 medarbejdere. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, der du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver tilknyttet virksomhedens svejse og skæreafdeling, der har til huse på hovedkontoret i Glostrup. 

Med reference til den salgs- og produktansvarlige for svejseteknik, får du ansvaret for at sælge Løweners produkter og løsninger, som omfatter flere anerkendte brands. Du kommer således både til at sælge forskellige typer svejsemaskiner, tilsatsmaterialer, håndplasmaskæremaskiner samt tilbehør. 

Din målgruppe er meget stor. Der vil være en del eksisterende kunder, som du skal pleje, samt mange nye potentielle kundeemner, som du skal ud og besøge og få opbygget relationerne til. 

Med udgangspunkt i din hjemmeadresse, som ideelt befinder sig i trekantsområdet, forventes du derfor at tilbringe meget af din tid ude hos dine kunder. Du kommer til at tale med mange forskellige typer mennesker og skal derfor både kunne begå dig hos brugerne og indkøberne i de store industrivirksomheder samt hos den mindre smedevirksomhed, hvor ejeren selv er med på gulvet. 

Du får stillet diverse CRM-værktøjer til rådighed, som du bruger dagligt. 

Du har mulighed for at trække på dine kolleger på kontoret, hvis du skal have hjælp til udarbejdelse af tilbud, udsendelse af materialer, demonstrationsudstyr og lignende. 

Egenskaber:
Du er resultatorienteret, selvmotiverende og meget målrettet. 

Dit energiniveau er højt og samtidig er du struktureret og ansvarsbevidst og husker derfor altid at følge op på dine kunder.

Du tilbydes:
Du får muligheden for at sælge nogle af markedets førende produkter, samt være en del af et engageret team af medarbejdere, der løbende arrangerer sociale events, har en kunstforening, massageordning mv.

Sprogkundskaber / IT:
Det forventes, at du er flydende i dansk, og gerne engelsk, i skrift og tale, og du er en erfaren bruger af IT.

Løn:
Du tilbydes en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, bonus-, pensions- og sundhedsordning samt bil eller bilordning.

Erhvervserfaring:
Du har kendskab til svejsning og er i stand til at dokumentere gode resultater inden for salg.

Uddannelser:
Du er uddannet smed og har derfor flere års svejseerfaring. Ligesom det forventes, at du har deltaget i salgskurser.

PROFILPARTNERS ApSKolding2019-02-07T00:00:002019-04-04T00:00:00
329959956Sælger til Sydjylland - MandskabsløsningerRobot Kan du drive salget i eget salgs område og sætte dine projekter godt i gang? Så kan det være dig vi er på udkig efter. Vi søger en sælger til en nyoprettet stilling, med base i Aarhus, skal du opsøge og bearbejde kunder i et stort geografisk område. Det er et must, at du stortrives med, og har erfaring inden for, salg, relations opbygning og rådgivning. Hos Seamar Scandinavia vækster vi, og vi har store planer for fremtiden. Derfor søger vi en sælger til Sydjylland, med base i distriktet, der stortrives med mange dage på landevejen, og ser en fordel i at have en stor grad af medbestemmelse i hvordan hverdagen skal planlægges. Arbejdsområder: Identificering af kundeemner Bookning af egne møder Kundebesøg Tilbudsgivning Starte egne projekter op Udvikle samarbejdet med kunderne Have fingeren på pulsen og være first mower Forventninger til dig: Relevant baggrund inden for salg, med minimum 2 års salgserfaring Godt netværk i området Tænker i løsninger og er fleksibel Selvstarter med et højt drive. Du kan og vil canvasbesøg og -opkald. Ambitiøs, ansvarsbevidst og selvstændig Du kører ud hjemmefra og er på landevejen 4 dage om ugen. Vi er absolut ikke på udkig efter en sælger der vælger den nemme løsning, men dig der sætter barren højt når det gælder troværdighed, kvalitet, tillid og samarbejde. Vi tilbyder: En udfordring med store muligheder, i en virksomhed hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Du får et stærkt team i ryggen, der bakker dig op i hverdagen. Vi tilbyder en lønpakke indeholdende fast løn bonus, firmabil på guleplader, PC og mobiltelefon. Har du mod på udfordringen? Så send din ansøgning hurtigst muligt til salgschef Reno Hansen på mail: rh@seamar.dk Har du spørgsmål så ring på telefon 30267318. Vi holder løbende samtaler. Har du ikke hørt fra os inden d. 28.02.2019 er du ikke i betragtning til stillingen. Seamar Scandinavia tilbyder en bred vifte af ydelser og mandskab til marine og offshoreindustrien, bygge- og anlægsbranchen og inden for industriel produktion. Vi er dedikeret til at give vores kunder professionelle og skræddersyede løsninger, der altid er i overensstemmelse med branchens standarter og krav. For at opnå dette arbejder vi sammen med partnere og virksomheder, som både forbedrer og udvider vores tjenester. Vi har et alsidigt team at højtuddannede medarbejdere, der er klar til at hjælpe vore kunder gennem alle faser af deres projekter.

Kan du drive salget i eget salgs område og sætte dine projekter godt i gang? Så kan det være dig vi er på udkig efter. Vi søger en sælger til en nyoprettet stilling, med base i Aarhus, skal du opsøge og bearbejde kunder i et stort geografisk område. Det er et must, at du stortrives med, og har erfaring inden for, salg, relations opbygning og rådgivning.


Hos Seamar Scandinavia vækster vi, og vi har store planer for fremtiden. Derfor søger vi en sælger til Sydjylland, med base i distriktet, der stortrives med mange dage på landevejen, og ser en fordel i at have en stor grad af medbestemmelse i hvordan hverdagen skal planlægges.


Arbejdsområder:


• Identificering af kundeemner
• Bookning af egne møder
• Kundebesøg
• Tilbudsgivning
• Starte egne projekter op
• Udvikle samarbejdet med kunderne
• Have fingeren på pulsen og være first mower

Forventninger til dig:


• Relevant baggrund inden for salg, med minimum 2 års salgserfaring
• Godt netværk i området
• Tænker i løsninger og er fleksibel
• Selvstarter med et højt drive. Du kan og vil canvasbesøg og -opkald.
• Ambitiøs, ansvarsbevidst og selvstændig

Du kører ud hjemmefra og er på landevejen 4 dage om ugen.

Vi er absolut ikke på udkig efter en sælger der vælger den nemme løsning, men dig der sætter barren højt når det gælder troværdighed, kvalitet, tillid og samarbejde.


Vi tilbyder:


En udfordring med store muligheder, i en virksomhed hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Du får et stærkt team i ryggen, der bakker dig op i hverdagen. Vi tilbyder en lønpakke indeholdende fast løn + bonus, firmabil på guleplader, PC og mobiltelefon.


Har du mod på udfordringen? Så send din ansøgning hurtigst muligt til salgschef Reno Hansen på mail: rh@seamar.dk Har du spørgsmål så ring på telefon 30267318. Vi holder løbende samtaler. Har du ikke hørt fra os inden d. 28.02.2019 er du ikke i betragtning til stillingen.


Seamar Scandinavia tilbyder en bred vifte af ydelser og mandskab til marine og offshoreindustrien, bygge- og anlægsbranchen og inden for industriel produktion. Vi er dedikeret til at give vores kunder professionelle og skræddersyede løsninger, der altid er i overensstemmelse med branchens standarter og krav. For at opnå dette arbejder vi sammen med partnere og virksomheder, som både forbedrer og udvider vores tjenester. Vi har et alsidigt team at højtuddannede medarbejdere, der er klar til at hjælpe vore kunder gennem alle faser af deres projekter.

SEAMAR SCANDINAVIA A/SKolding2019-02-13T00:00:002019-04-10T00:00:00
329941288Salgskonsulent - Jylland-Fyn - Plejehjem/Institutioner - Innovative Komfortsko med flydende geléRobot Vi søger en erfaren salgskonsulent med base på Fyn eller Jylland til opsøgende salg af primært af vore nye innovative sko med flydende gelé. Kundesegmentet er plejehjem og institutioner. Det samlede sortiment består af vore særdeles innovative og revolutionerende komfort-sko med flydende væske, vort sortiment i gele-indlæg og såler, samt tilhørende accessories indenfor kompressions- og støttestrømper. Nøgleordene er komfort, samt lindring af trætte, ømme tunge ben. Vore målgruppe for jobbet er således beboere på plejehjem samt personale ansat på offentlige institutioner, der har længerevarende gående og stående arbejde. Mode og komfort er vigtige produktegenskaber, selvom målgruppen er modne personer. Sprog-kvalifikationskravene er, at du taler flydende dansk og engelsk, samt minimum gerne noget tysk. Dette da meget materiale er tilgængelig på engelsk og tysk. Vi er et lille professionelt firma i spændende vækst. Vi har flere kernekompetencer rent produktmæssigt indenfor komfortabel lindring af trætte, ømme, tunge ben . Een af vore kernekompetencer er GEL samt alle typer af luft- og væskefyldte produkter. Vi er ejet af Bodywear Holding Technologies Aps, der har en egenkapital på ca. 5 Mio. kr. Ligeledes er vi førende indenfor terapeutiske komfortstrømper, samt gel-produkter. Du kan finde vore strømper og gel-indlæg på Apotekerens og A-apotekets hjemmesider under mærkerne Easy Step og Liqua Care . Læs mere om vore gel-indlæg på http: www.liquacare.co.uk samt http: www.diabetes-einlagen.de. Væskesålerne, der ligger i skoene, er videnskabeligt testet og offentliggjort i flere videnskabelige tidsskrifter, såsom British Journal of Diabetes and Vascular Disease , Diabetic Medicine og Diabetic Foot Journal . Den ideelle kandidat har lignende erfaring fra tilsvarende job, helst ideelt indenfor sundhed eller beklædningsbranchen (sko), dvs. du har før haft salgsopsøgende arbejde indenfor plejehjem og eller institutioner. Og helst indenfor komfort-sko eller tæt dermed beslægtede sko. Vi er også åben overfor seniorer til dette job, da slutbrugerne typisk er modne personer der søger komfort eller oplever træthed under bevægelse - typisk associeret med alder, men ikke altid. Vi har en udførlig stillings- og projektbeskrivelse, som vi kan sende dig såfremt vi finder din ansøgning og CV interessant. Base: Vi forestiller os at du har egen bil til rådighed til brug for salgsarbejdet, samt at du bor på Fyn eller Jylland. Vi har derfor angivet intet fast arbejdssted . Vi er åben overfor alle typer kompensation, men forestiller os en lille grundløn plus en relativ høj provision. Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgning: Skriv venligst ID-nummer og jobtitel i Emnelinien når du søger pr. Email. Hvis du vedhæfter dokumenter, så venligst kun i PDF-format.

Vi søger en erfaren salgskonsulent med base på Fyn eller Jylland til opsøgende salg af primært af vore nye innovative sko med flydende gelé. Kundesegmentet er plejehjem og institutioner.

Det samlede sortiment består af vore særdeles innovative og revolutionerende komfort-sko med flydende væske, vort sortiment i gele-indlæg og såler, samt tilhørende accessories indenfor kompressions- og støttestrømper. Nøgleordene er komfort, samt lindring af trætte, ømme tunge ben. Vore målgruppe for jobbet er således beboere på plejehjem samt personale ansat på offentlige institutioner, der har længerevarende gående og stående arbejde.

Mode og komfort er vigtige produktegenskaber, selvom målgruppen er modne personer.   Sprog-kvalifikationskravene er, at du taler flydende dansk og engelsk, samt minimum gerne noget tysk. Dette da meget materiale er tilgængelig på engelsk og tysk.

Vi er et lille professionelt firma i spændende vækst. Vi har flere kernekompetencer rent produktmæssigt indenfor "komfortabel lindring af trætte, ømme, tunge ben". Een af vore kernekompetencer er GEL samt alle typer af luft- og væskefyldte produkter. Vi er ejet af Bodywear Holding Technologies Aps, der har en egenkapital på ca. 5 Mio. kr.

Ligeledes er vi førende indenfor terapeutiske komfortstrømper, samt gel-produkter. Du kan finde vore strømper og gel-indlæg på Apotekerens og A-apotekets hjemmesider under mærkerne "Easy Step" og "Liqua Care". Læs mere om vore gel-indlæg på http://www.liquacare.co.uk samt http://www.diabetes-einlagen.de. Væskesålerne, der ligger i skoene, er videnskabeligt testet og offentliggjort i flere videnskabelige tidsskrifter, såsom "British Journal of Diabetes and Vascular Disease", "Diabetic Medicine" og "Diabetic Foot Journal".

Den ideelle kandidat har lignende erfaring fra tilsvarende job, helst ideelt indenfor sundhed eller beklædningsbranchen (sko), dvs. du har før haft salgsopsøgende arbejde indenfor plejehjem og/eller institutioner. Og helst indenfor komfort-sko eller tæt dermed beslægtede sko.   Vi er også åben overfor seniorer til dette job, da slutbrugerne typisk er modne personer der søger komfort eller oplever træthed under bevægelse  -  typisk associeret med alder, men ikke altid.   

Vi har en udførlig stillings- og projektbeskrivelse, som vi kan sende dig såfremt vi finder din ansøgning og CV interessant.   Base: Vi forestiller os at du har egen bil til rådighed til brug for salgsarbejdet, samt at du bor på Fyn eller Jylland. Vi har derfor angivet "intet fast arbejdssted".  Vi er åben overfor alle typer kompensation, men forestiller os en lille grundløn plus en relativ høj provision.

Vi glæder os til at høre fra dig.  

Ansøgning: Skriv venligst ID-nummer og jobtitel i Emnelinien når du søger pr. Email. Hvis du vedhæfter dokumenter, så venligst kun i PDF-format.

PROBODY MEDICAL ApSHaderslev2019-01-11T00:00:002019-03-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

INTERN SÆLGER - Projektorienteret virksomhed.

TARGET Headhunting ApS

Kolding
med reference til Salgschefen VIRKSOMHEDEN HITSA koncernen er n af Nordens førende inden for design, fremstilling og salg af byrumsmøbler og cyklismeprodukter. HITSA koncernen omhandler virksomhederne HITSA og VEKSØ. HITSA har pr. 1. januar 2018 ove...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:20. marts 2019

Teknisk Konsulent

Effektiv Rekruttering

Kolding
Teknisk Konsulent Rådgivning af løsninger indenfor skærende værktøjer til den spåntagende og metalforarbejdende industri. Virksomheden: VARGUS Scandinavia a s er NEUMO-Ehrenberg-koncernens danske og nordiske forhandler af skærende værktøjer. NEUMO E...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

AREA SALES MANAGER

PROFILPARTNERS ApS

Kolding
Med gode erfaringer inden for svejseteknik og salg Virksomhedsbeskrivelse:V. Løwener A S er en handels- og ingeniørvirksomhed, grundlagt i 1889, som er leverandør af markedets stærkeste program inden for teknisk udstyr til industrien, bil- og værkst...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:4. april 2019

Sælger til Sydjylland - Mandskabsløsninger

SEAMAR SCANDINAVIA A/S

Kolding
Kan du drive salget i eget salgs område og sætte dine projekter godt i gang? Så kan det være dig vi er på udkig efter. Vi søger en sælger til en nyoprettet stilling, med base i Aarhus, skal du opsøge og bearbejde kunder i et stort geografisk område....
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:10. april 2019

Salgskonsulent - Jylland-Fyn - Plejehjem/Institutioner - Innovative Komfortsko med flydende gelé

PROBODY MEDICAL ApS

Haderslev
Vi søger en erfaren salgskonsulent med base på Fyn eller Jylland til opsøgende salg af primært af vore nye innovative sko med flydende gelé. Kundesegmentet er plejehjem og institutioner. Det samlede sortiment består af vore særdeles innovative og re...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019