Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælgere der vil udvikles søges!

Søger du et springbræt på vej til drømmen – eller stedet hvor du kan indfri drømmen?

Ligegyldig om du er i den ene eller anden kategori, så vil vi tage dig og din fremtid lige seriøst!

Hos AM er det en filosofi at skabe en arbejdsplads, hvor der er plads til:

  • Høje personlige ambitioner
  • Garanti for at blive en del af et unikt fællesskab – man skaber bedre resultater et sted, hvor man er tilpas og har det godt!
  • Personlig udvikling/træning

2018 bliver et år, hvor vi skal vækst rigtig meget! Vi forventer grundet den store efterspørgsel fra nuværende & fremtidige klienter, så forventer vi at skal fordoble mandskabet, både på sælger og lederfronten. Udover det vil vi også etablere 1-2 nye salgsafdelinger.

 

Din opgave bliver:

Som account manager i AM bliver du en del af et team, som repræsenter vores klienter med henblik på salg. Hver dag er det dig som er vores klients ansigt ud af til. Du vil møde potentielle kunder face-to-face på forskellige lokationer i din respektive region

Hos AM bliver du ikke ansat til at blive underholdt, du skal være en del af underholdningen og selv bidrage. Du har ansvaret for, at de kunder vi møder, får det korrekte billede af produktet, og at vi når de budgetter og mål vi sætter i tæt samarbejde med vores klienter.

 

Personlig udvikling:

Her i februar lancerede vi vores nye interne uddannelsesprogram. Dette bliver noget, som ALLE vores medarbejder for gavn af, ligegyldige stilling eller anciennitet i AM. Vi mener at ligegyldig, hvor man er i vores virksomhed, så fortjener man personlig udvikling.

”Jeg har efter flere års coaching med erhvervsledere & forsking omkring hjernens funktioner, bestemt at lave et uddannelseprogram, som skal hjælpe alle ildsjælene i AM med at blive stærkere inde for salgets psykolog, kommunikation generelt og sidst men ikke mindst træne vores medarbejdere i hvorfor vi som mennesker reagere, som vi gør i det daglige. Dette skal klargøre vores ansatte til at tage nye udfordringer op i AM – og hvis de i en dag skulle stoppe i AM, så skal de komme herfra med noget, som de kan bruge i deres videre karriere” Citat Riina, kommunikation & uddannelseschef.

 

Hvem er du?

Der er flere indgange til jobbet, så du kan både være nyuddannet eller godt i gang med din salgskarriere. Samtidig kan du identificere dig med følgende:

  • Tillidsvækkende og sulten efter succes
  • Elsker den direkte kundekontakt i en uformel og præstationsorienteret hverdag
  • Forstår sætningen ”Salg kommer før service”
  • Kan arbejde selvstændigt men trives også i fællesskab
  • Kan leve med at vi sætter høje - men realistiske – mål

 

Lyder dette som noget for dig?

Så byder vi gerne på en kop kaffe, så vi kan fortælle dig endnu mere om dine muligheder hos os og vores ambitioner fremadrettet generelt.

Send en ansøgning til: karriere@amsales.dk. Da vi søger nye stjerner til både Aalborg, Aarhus, Odense & København, så HUSK at skrive hvilken by du søger til i emnefeltet.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Kort om AM sales

AM er det førende Field Marketing bureau i Danmark. AM håndterer salg og markedsføring for andre virksomheder. Vores primære arbejdsområder er salg og markedsføring indenfor Telecom, Mobilprodukter, Finans, Energi & Strøm, Banker, Helsekost, Naturprodukter, Kredit- og Loyalitetskort og meget andet.

Vi har på 9. år indhentet ca. 1 mio. underskrifter fra kunder vi har skrevet op. Vi har udviklet mere end 50 ledere som i dag enten har succes i AM eller en anden virksomhed. Begge dele er vi i øvrigt lige stolte af.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329785311Phoenix-971f958412018-03-28T00:00:00Sælgere der vil udvikles søges!

Søger du et springbræt på vej til drømmen – eller stedet hvor du kan indfri drømmen?

Ligegyldig om du er i den ene eller anden kategori, så vil vi tage dig og din fremtid lige seriøst!

Hos AM er det en filosofi at skabe en arbejdsplads, hvor der er plads til:

  • Høje personlige ambitioner
  • Garanti for at blive en del af et unikt fællesskab – man skaber bedre resultater et sted, hvor man er tilpas og har det godt!
  • Personlig udvikling/træning

2018 bliver et år, hvor vi skal vækst rigtig meget! Vi forventer grundet den store efterspørgsel fra nuværende & fremtidige klienter, så forventer vi at skal fordoble mandskabet, både på sælger og lederfronten. Udover det vil vi også etablere 1-2 nye salgsafdelinger.

 

Din opgave bliver:

Som account manager i AM bliver du en del af et team, som repræsenter vores klienter med henblik på salg. Hver dag er det dig som er vores klients ansigt ud af til. Du vil møde potentielle kunder face-to-face på forskellige lokationer i din respektive region

Hos AM bliver du ikke ansat til at blive underholdt, du skal være en del af underholdningen og selv bidrage. Du har ansvaret for, at de kunder vi møder, får det korrekte billede af produktet, og at vi når de budgetter og mål vi sætter i tæt samarbejde med vores klienter.

 

Personlig udvikling:

Her i februar lancerede vi vores nye interne uddannelsesprogram. Dette bliver noget, som ALLE vores medarbejder for gavn af, ligegyldige stilling eller anciennitet i AM. Vi mener at ligegyldig, hvor man er i vores virksomhed, så fortjener man personlig udvikling.

”Jeg har efter flere års coaching med erhvervsledere & forsking omkring hjernens funktioner, bestemt at lave et uddannelseprogram, som skal hjælpe alle ildsjælene i AM med at blive stærkere inde for salgets psykolog, kommunikation generelt og sidst men ikke mindst træne vores medarbejdere i hvorfor vi som mennesker reagere, som vi gør i det daglige. Dette skal klargøre vores ansatte til at tage nye udfordringer op i AM – og hvis de i en dag skulle stoppe i AM, så skal de komme herfra med noget, som de kan bruge i deres videre karriere” Citat Riina, kommunikation & uddannelseschef.

 

Hvem er du?

Der er flere indgange til jobbet, så du kan både være nyuddannet eller godt i gang med din salgskarriere. Samtidig kan du identificere dig med følgende:

  • Tillidsvækkende og sulten efter succes
  • Elsker den direkte kundekontakt i en uformel og præstationsorienteret hverdag
  • Forstår sætningen ”Salg kommer før service”
  • Kan arbejde selvstændigt men trives også i fællesskab
  • Kan leve med at vi sætter høje - men realistiske – mål

 

Lyder dette som noget for dig?

Så byder vi gerne på en kop kaffe, så vi kan fortælle dig endnu mere om dine muligheder hos os og vores ambitioner fremadrettet generelt.

Send en ansøgning til: karriere@amsales.dk. Da vi søger nye stjerner til både Aalborg, Aarhus, Odense & København, så HUSK at skrive hvilken by du søger til i emnefeltet.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Kort om AM sales

AM er det førende Field Marketing bureau i Danmark. AM håndterer salg og markedsføring for andre virksomheder. Vores primære arbejdsområder er salg og markedsføring indenfor Telecom, Mobilprodukter, Finans, Energi & Strøm, Banker, Helsekost, Naturprodukter, Kredit- og Loyalitetskort og meget andet.

Vi har på 9. år indhentet ca. 1 mio. underskrifter fra kunder vi har skrevet op. Vi har udviklet mere end 50 ledere som i dag enten har succes i AM eller en anden virksomhed. Begge dele er vi i øvrigt lige stolte af.

2018-05-24T00:51:23.103 Søger du et springbræt på vej til drømmen eller stedet hvor du kan indfri drømmen? Ligegyldig om du er i den ene eller anden kategori, så vil vi tage dig og din fremtid lige seriøst! Hos AM er det en filosofi at skabe en arbejdsplads, hvor der er plads til: Høje personlige ambitioner Garanti for at blive en del af et unikt fællesskab man skaber bedre resultater et sted, hvor man er tilpas og har det godt! Personlig udvikling træning 2018 bliver et år, hvor vi skal vækst rigtig meget! Vi forventer grundet den store efterspørgsel fra nuværende fremtidige klienter, så forventer vi at skal fordoble mandskabet, både på sælger og lederfronten. Udover det vil vi også etablere 1-2 nye salgsafdelinger. Din opgave bliver: Som account manager i AM bliver du en del af et team, som repræsenter vores klienter med henblik på salg. Hver dag er det dig som er vores klients ansigt ud af til. Du vil møde potentielle kunder face-to-face på forskellige lokationer i din respektive region Hos AM bliver du ikke ansat til at blive underholdt, du skal være en del af underholdningen og selv bidrage. Du har ansvaret for, at de kunder vi møder, får det korrekte billede af produktet, og at vi når de budgetter og mål vi sætter i tæt samarbejde med vores klienter. Personlig udvikling: Her i februar lancerede vi vores nye interne uddannelsesprogram. Dette bliver noget, som ALLE vores medarbejder for gavn af, ligegyldige stilling eller anciennitet i AM. Vi mener at ligegyldig, hvor man er i vores virksomhed, så fortjener man personlig udvikling. Jeg har efter flere års coaching med erhvervsledere forsking omkring hjernens funktioner, bestemt at lave et uddannelseprogram, som skal hjælpe alle ildsjælene i AM med at blive stærkere inde for salgets psykolog, kommunikation generelt og sidst men ikke mindst træne vores medarbejdere i hvorfor vi som mennesker reagere, som vi gør i det daglige. Dette skal klargøre vores ansatte til at tage nye udfordringer op i AM og hvis de i en dag skulle stoppe i AM, så skal de komme herfra med noget, som de kan bruge i deres videre karriere Citat Riina, kommunikation uddannelseschef. Hvem er du? Der er flere indgange til jobbet, så du kan både være nyuddannet eller godt i gang med din salgskarriere. Samtidig kan du identificere dig med følgende: Tillidsvækkende og sulten efter succes Elsker den direkte kundekontakt i en uformel og præstationsorienteret hverdag Forstår sætningen Salg kommer før service Kan arbejde selvstændigt men trives også i fællesskab Kan leve med at vi sætter høje - men realistiske mål Lyder dette som noget for dig? Så byder vi gerne på en kop kaffe, så vi kan fortælle dig endnu mere om dine muligheder hos os og vores ambitioner fremadrettet generelt. Send en ansøgning til: karriere@amsales.dk. Da vi søger nye stjerner til både Aalborg, Aarhus, Odense København, så HUSK at skrive hvilken by du søger til i emnefeltet. Vi ser frem til at høre fra dig. Kort om AM sales AM er det førende Field Marketing bureau i Danmark. AM håndterer salg og markedsføring for andre virksomheder. Vores primære arbejdsområder er salg og markedsføring indenfor Telecom, Mobilprodukter, Finans, Energi Strøm, Banker, Helsekost, Naturprodukter, Kredit- og Loyalitetskort og meget andet. Vi har på 9. år indhentet ca. 1 mio. underskrifter fra kunder vi har skrevet op. Vi har udviklet mere end 50 ledere som i dag enten har succes i AM eller en anden virksomhed. Begge dele er vi i øvrigt lige stolte af.11Jobnet971f9584100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-23T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3199461AM Aalborg11Boulevarden 30, 3.9000AalborgDKDanmark157.044978509.91804740
Karriere@amsales.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent547311JobNet48025501000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=971f9584https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=971f9584https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=971f9584&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=971f9584&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgEr du en fagligt stærk Salgskonsulent?12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg354009633Jesper Krogh PedersenKarriere@amsales.dkDKDanmarkDKDanmark329949817Konsulent til rådgivning og salg af profesionelle kaffeløsningerRobot Elsker du kaffe ? Har du lyst til at rådgive og sælge kaffeløsninger, har vi sikkert brug for dig… Vi travlt i vores kaffeafdeling og har derfor brug for en konsulent som har lyst til at rådgive og sælge kaffeløsninger. Forstår du at afdække behov, rådgive og vejlede, så kunderne altid får de bedste og mest optimale løsninger. Så er vi meget interesseret i at høre fra dig. Arbejdsopgaverne består bl.a. af: Opsøgende salg og kundepleje. Udfærdigelse af tilbud og beregning af finansieringsløsninger. Telefonsalg, kundemøder og produkt præsentationer. Salgsansvar i eget distrikt. Vi forventer at du: Har lyst til at sælge til- og rådgive vores kunder til den bedste løsning Har et højt energiniveau og en stor gennemslagskraft. Kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt. Har et godt smittende humør og kan begå dig . Har erfaring i salg til b2b segmentet Vi kan tilbyde: Grundig komplet oplæring i vores produkter og løsninger. Løn efter kvalifikationer og kørselstilskud. Dynamisk miljø og kolleger med humoristisk omgangstone. En god karriere i en spændende virksomhed i vækst. Et ufravigeligt krav om at have markedets bedste service Office Partner er i dag en af Nordjyllands største forhandler af kontormaskine løsninger, herunder Print Scan, Kaffeløsninger, AV-solutions samt Telefoni med egen salgs- og serviceorganisation. Du får en chance for være med i en succes og udbygge den. Send din ansøgning til nedenstående mrk. Salgskonsulent - kaffe. Kontaktpersoner: indehaver : Gert Kjæhr - gk@office-partner.dk Send en kortfattet ansøgning til: Office Partner Vandmanden 10B 9200 Aalborg Sv eller send din ansøgning pr. e-mail

 

Elsker du kaffe ?  


Har du lyst til at rådgive og sælge kaffeløsninger, har vi sikkert brug for dig…

Vi travlt i vores kaffeafdeling og har derfor brug for en konsulent som har lyst til at rådgive og sælge kaffeløsninger.

Forstår du at afdække behov, rådgive og vejlede, så kunderne altid får de bedste og mest optimale løsninger.

Så er vi meget interesseret i at høre fra dig.

Arbejdsopgaverne består bl.a. af:

  • Opsøgende salg og kundepleje.
  • Udfærdigelse af tilbud og beregning af finansieringsløsninger.
  • Telefonsalg, kundemøder og produkt præsentationer.
  • Salgsansvar i eget distrikt.

Vi forventer at du:

  • Har lyst til at sælge til- og rådgive vores kunder til den bedste løsning
  • Har et højt energiniveau og en stor gennemslagskraft.
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.
  • Har et godt smittende humør og ”kan begå dig”.
  • Har erfaring i salg til b2b segmentet

Vi kan tilbyde:

  • Grundig komplet oplæring i vores produkter og løsninger.
  • Løn efter kvalifikationer og kørselstilskud.
  • Dynamisk miljø og kolleger med humoristisk omgangstone.
  • En god karriere i en spændende virksomhed i vækst.
  • Et ufravigeligt krav om at have markedets bedste service


Office Partner er i dag en af Nordjyllands største forhandler af kontormaskine løsninger, herunder Print/Scan, Kaffeløsninger, AV-solutions samt Telefoni med egen salgs- og serviceorganisation. Du får en chance for være med i en succes og udbygge den.

Send din ansøgning til nedenstående mrk. Salgskonsulent - kaffe.

Kontaktpersoner:
indehaver : Gert Kjæhr - gk@office-partner.dk

Send en kortfattet ansøgning til:


Office Partner
Vandmanden 10B
9200 Aalborg Sv

eller send din ansøgning pr. e-mail

OFFICE SUPPORT ApSAalborg SV2019-01-28T00:00:002019-02-28T00:00:00
329947944Er du også fan af en arbejdsplads, hvor leg og seriøsitet går hånd i hånd?Robot Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi vægter sammenhold højt, og der er stor fokus på den enkeltes udviklingsmuligheder i bureauet. Hos AM lever mottoerne Arbejde er en leg og Jeg kan, Jeg vil, Jeg skal - Så besidder du et stort drive, har krudt i røven, et stærkt vindergen og er du en skarp sælger, der altid når de opsatte mål, eller ønsker du at blive det, så er det helt sikkert dig vi leder efter! Din opgave bliver: Som sælger i AM bliver du en del af et team, som repræsentere vores klienter med henblik på salg. Hver dag er det dig som er vores klients ansigt ud af til. Du vil møde potentielle kunder face-to-face på booket lokationer, i eksempelvis et supermarked eller storcenter. Hos AM bliver du ikke ansat til at blive underholdt, du skal være en del af underholdningen og selv bidrage. Du har ansvaret for, at de kunder vi møder, får det korrekte billede af produktet, og at vi når de budgetter og mål vi sætter i tæt samarbejde med vores klienter. Hvem er du? Der er flere indgange til jobbet, så du kan både være nyuddannet eller godt i gang med din salgskarriere. Samtidig skal du identificere dig med følgende: Tillidsvækkende og sulten efter succes Elsker den direkte kundekontakt i en uformel og præstationsorienteret hverdag Forstår sætningen Salg kommer før service Kan arbejde selvstændigt men trives også i fællesskab Kan leve med at vi sætter høje - men realistiske mål Hvem er AM Måske Danmarks mest anerkendte salgsbureau. Hos AM har vi en flad organisationsstruktur og en dejlig uformel tone blandt alle. Alle ledere i AM har selv taget rejsen fra sælger til den lederstilling de i dag besidder. Vi kendt for at være hårde med fair, krævende og motiverende. Du betyder alt for os Vi går efter succes for vores klienter men det vigtigste er vores sælgere. Har Du ikke succes som sælger hos os, så får vores klient det heller ikke. Derfor har vi meget fokus på din udvikling, der gør, at du udvikler dig i den rigtige retning. Hos AM er det ok at drømme stort og sigte højt, ingen mål er for store hos os Vi vil guide, støtte og udvikle dig i den retning du ønsker. Alle ledere du møder hos os vil dig det bedste, da alle vores ledere præcis ved hvad du gennemgår, da de startede samme sted som dig. Er stillingen noget for dig?Så skynd dig at klikke på Søg jobbet og udfylde formularen. Så vil vi give dig et tilbagesvar indenfor 48 timer i hverdagene. Vi vil afholde løbende samtaler - så det er først til mølle for at få en af vores positioner :-) Vi ser frem til at høre fra dig. Om AMAM er det førende Field Marketing bureau i Danmark. AM håndterer salg og markedsføring for andre virksomheder. Vores primære arbejdsområder er salg og markedsføring indenfor Naturprodukter, Telecom, Mobilprodukter, Finans, Energi Strøm, Banker, Helsekost, Kredit- og Loyalitetskort og meget andet. Vi har på 9 år indhentet ca. 1 mio. underskrifter fra kunder vi har skrevet op til vores klienters produkter. Vi har udviklet mere end 50 ledere som i dag enten har succes i AM eller en anden virksomhed. Begge dele er vi i

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi vægter sammenhold højt, og der er stor fokus på den enkeltes udviklingsmuligheder i bureauet.

Hos AM lever mottoerne ”Arbejde er en leg” og ”Jeg kan, Jeg vil, Jeg skal”- Så besidder du et stort drive, har krudt i røven, et stærkt vindergen og er du en skarp sælger, der altid når de opsatte mål, eller ønsker du at blive det, så er det helt sikkert dig vi leder efter!

Din opgave bliver:

Som sælger i AM bliver du en del af et team, som repræsentere vores klienter med henblik på salg. Hver dag er det dig som er vores klients ansigt ud af til. Du vil møde potentielle kunder face-to-face på booket lokationer, i eksempelvis et supermarked eller storcenter.

Hos AM bliver du ikke ansat til at blive underholdt, du skal være en del af underholdningen og selv bidrage. Du har ansvaret for, at de kunder vi møder, får det korrekte billede af produktet, og at vi når de budgetter og mål vi sætter i tæt samarbejde med vores klienter.

Hvem er du?

Der er flere indgange til jobbet, så du kan både være nyuddannet eller godt i gang med din salgskarriere. Samtidig skal du identificere dig med følgende:

  • Tillidsvækkende og sulten efter succes
  • Elsker den direkte kundekontakt i en uformel og præstationsorienteret hverdag
  • Forstår sætningen ”Salg kommer før service”
  • Kan arbejde selvstændigt men trives også i fællesskab
  • Kan leve med at vi sætter høje - men realistiske – mål

Hvem er AM

Måske Danmarks mest anerkendte salgsbureau. Hos AM har vi en flad organisationsstruktur og en dejlig uformel tone blandt alle. Alle ledere i AM har selv taget rejsen fra sælger til den lederstilling de i dag besidder. Vi kendt for at være hårde med fair, krævende og motiverende.

Du betyder alt for os

Vi går efter succes for vores klienter – men det vigtigste er vores sælgere. Har Du ikke succes som sælger hos os, så får vores klient det heller ikke. Derfor har vi meget fokus på din udvikling, der gør, at du udvikler dig i den rigtige retning.

Hos AM er det ok at drømme stort og sigte højt, ingen mål er for store hos os – Vi vil guide, støtte og udvikle dig i den retning du ønsker. Alle ledere du møder hos os vil dig det bedste, da alle vores ledere præcis ved hvad du gennemgår, da de startede samme sted som dig.

 

Er stillingen noget for dig?
Så skynd dig at klikke på "Søg jobbet" og udfylde formularen. Så vil vi give dig et tilbagesvar indenfor 48 timer i hverdagene. Vi vil afholde løbende samtaler - så det er først til mølle for at få en af vores positioner :-)

Vi ser frem til at høre fra dig.

Om AM
AM er det førende Field Marketing bureau i Danmark. AM håndterer salg og markedsføring for andre virksomheder. Vores primære arbejdsområder er salg og markedsføring indenfor Naturprodukter, Telecom, Mobilprodukter, Finans, Energi & Strøm, Banker, Helsekost, Kredit- og Loyalitetskort og meget andet.

Vi har på 9 år indhentet ca. 1 mio. underskrifter fra kunder vi har skrevet op til vores klienters produkter. Vi har udviklet mere end 50 ledere som i dag enten har succes i AM eller en anden virksomhed. Begge dele er vi i

AM AalborgAalborg2019-01-24T00:00:002019-02-28T00:00:00
329946518AM søger tillidsvækkende personligheder til fremadstormende salgsafdeling.Robot Hos AM er det en filosofi at skabe en arbejdsplads, hvor der er plads til: Høje personlige ambitioner Garanti for at blive en del af et unikt fællesskab man skaber bedre resultater et sted, hvor man er tilpas og har det godt! Personlig udvikling træning 2019 bliver et år, hvor vi skal vækst rigtig meget! Vi forventer grundet den store efterspørgsel fra nuværende fremtidige klienter, at vi skal fordoble mandskabet, både på sælger og lederfronten. Udover det vil vi også etablere 1-2 nye salgsafdelinger. Hvad tilbyder vi dig? Effektive og personlige uddannelsesforløb med løbende seminarer! Certificeret uddannelsessystem indenfor salg som styrker dit cv! Arbejd med branchens mest erfarne kræfter, med over 10 års erfaring! Fast Løn samt gode bonusser! Et system der belønner din indsats ligegyldig om du er ny eller erfarne. Stærkt sammenhold på arbejdet og udenfor! Kan du se dig selv ud fra ovenstående? Så søg jobbet på vores super simple ansøgningsformular. Finder vi dig interessant, så tager vi fat i dig indenfor 48 timer og invitere dig til samtale. OBS: Erfaring indenfor salg er IKKE et krav, men derimod leder vi efter profiler, der har et gå-på-mod, drive og brænder for kommunikationsbranchen.

Hos AM er det en filosofi at skabe en arbejdsplads, hvor der er plads til:

  • Høje personlige ambitioner
  • Garanti for at blive en del af et unikt fællesskab – man skaber bedre resultater et sted, hvor man er tilpas og har det godt!
  • Personlig udvikling/træning

2019 bliver et år, hvor vi skal vækst rigtig meget! Vi forventer grundet den store efterspørgsel fra nuværende & fremtidige klienter, at vi skal fordoble mandskabet, både på sælger og lederfronten. Udover det vil vi også etablere 1-2 nye salgsafdelinger.

Hvad tilbyder vi dig?  

  • Effektive og personlige uddannelsesforløb med løbende seminarer!
  • Certificeret uddannelsessystem indenfor salg som styrker dit cv!
  • Arbejd med branchens mest erfarne kræfter, med over 10 års erfaring!
  • Fast Løn samt gode bonusser!
  • Et system der belønner din indsats ligegyldig om du er ny eller erfarne. 
  • Stærkt sammenhold på arbejdet og udenfor!

Kan du se dig selv ud fra ovenstående?  

Så søg jobbet på vores super simple ansøgningsformular.

Finder vi dig interessant, så tager vi fat i dig indenfor 48 timer og invitere dig til samtale. 

OBS: Erfaring indenfor salg er IKKE et krav, men derimod leder vi efter profiler, der har et gå-på-mod, drive og brænder for kommunikationsbranchen. 

AM AalborgAalborg2019-01-22T00:00:002019-03-01T00:00:00
329957618Salgskonsulent til Marius Pedersen A/S AalborgRobot Har du erfaring med teknisk relateret salg til små og mellemstore erhvervskunder? Vil du udfordres og udvikles, og ønsker du en alsidig hverdag med indflydelse og frihed under ansvar? Brænder du også for at arbejde for øget genanvendelse og cirkulær økonomi ved at levere proaktiv rådgivning og værdiskabende service til dine kunder? Og har du lyst til at få udfordret dine kompetencer i en miljøvirksomhed med stærke værdier? Så har vi muligvis jobbet til dig hos Marius Pedersen A S! Om virksomheden Marius Pedersen A S er førende inden for moderne affaldsbehandling. Aktiviteterne omfatter rådgivning, indsamling, behandling og afsætning af affald og genanvendelige materialer. Koncernen har afdelinger i ind- og udland og beskæftiger ca. 4.000 medarbejdere. Find mere information på http: www.mariuspedersen.dk Opgaven: Marius Pedersen A S har travlt, og forventer at vokse de kommende år, så det er vigtigt at der sker en kontinuerlig optimering af alle aktiviteterne i afdelingen. Marius Pedersen A S søger lige nu en Salgskonsulent for at styrke salgsindsatsen i Nordjylland. Opgaven vil være at udbygge og vedligeholde de gode kunderelationer til udvalgte kundesegmenter. Opgaverne vil være mangeartede, men vil primært være fokuseret om tilgang og fastholdelse af kunder, hvilket blandt andet omfatter: Udføre salgsarbejde målrettet mod små og mellemstore erhvervsvirksomheder herunder personligt salg, telefonsalg, konceptsalg. Forestå behovsanalyser og kunderådgivning Udarbejdelse af tilbud ordrebekræftelser Deltage i udarbejdelse af handlingsplan og årshjul budget for kundegruppen. Udsendelse og opfølgning på kampagner i samarbejde med marketingafdeling, herunder lejlighedsvis at deltagelse i regionale og nationale salgskampagner Salgsrapportering i CRM-system Holde sig ajour med lovgivning og udvikling på området Holde sig ajour med erhvervslivet i regionen Faglige kvalifikationer: Din baggrund kunne eksempelvis være merkantil eller en miljøteknisk baggrund begge suppleret med nogle års salgserfaring fra BtB salg. Vi forventer desuden, at du: Taler og skriver dansk Er bruger af MS Office pakken Kender til brugen af CRM-systemer Personlige kvalifikationer: Som en vigtig spiller i afdelingens salgsaktiviteter søges en medarbejder, som er har: Proaktivitet og i besiddelse af stort drive Personlig gennemslagskraft Gode samarbejdsevner Systematisk og omhyggelig Kan agere sparringspartner i forhold til kunderne Resultatorienteret med fokus på at kunne afslutte salg Relations-skabende i forhold til det langsigtede salg Virksomheden tilbyder dig: Oplæring i virksomhedens systemer og procedurer, samt en grundig oplæring i Affald som en værdifuld ressource . Gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø. Den rette person vil få en stor indflydelse på afdelingens udvikling i de kommende år. Løn, firmabil, pension og ansættelsesforhold, der matcher dine kvalifikationer. Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Henning Christensen på tlf. 23 23 88 45 Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

Har du erfaring med teknisk relateret salg til små og mellemstore erhvervskunder? Vil du udfordres og udvikles, og ønsker du en alsidig hverdag med indflydelse og frihed under ansvar? Brænder du også for at arbejde for øget genanvendelse og cirkulær økonomi ved at levere proaktiv rådgivning og værdiskabende service til dine kunder? Og har du lyst til at få udfordret dine kompetencer i en miljøvirksomhed med stærke værdier?


Så har vi muligvis jobbet til dig hos Marius Pedersen A/S!


Om virksomheden
Marius Pedersen A/S er førende inden for moderne affaldsbehandling. Aktiviteterne omfatter rådgivning, indsamling, behandling og afsætning af affald og genanvendelige materialer. Koncernen har afdelinger i ind- og udland og beskæftiger ca. 4.000 medarbejdere. Find mere information på http://www.mariuspedersen.dk


Opgaven:
Marius Pedersen A/S har travlt, og forventer at vokse de kommende år, så det er vigtigt at der sker en kontinuerlig optimering af alle aktiviteterne i afdelingen.
Marius Pedersen A/S søger lige nu en Salgskonsulent for at styrke salgsindsatsen i Nordjylland. Opgaven vil være at udbygge og vedligeholde de gode kunderelationer til udvalgte kundesegmenter.
Opgaverne vil være mangeartede, men vil primært være fokuseret om tilgang og fastholdelse af kunder, hvilket blandt andet omfatter:

  • Udføre salgsarbejde målrettet mod små og mellemstore erhvervsvirksomheder herunder personligt salg, telefonsalg, konceptsalg.
  • Forestå behovsanalyser og kunderådgivning
  • Udarbejdelse af tilbud/ordrebekræftelser
  • Deltage i udarbejdelse af handlingsplan og årshjul/budget for kundegruppen.
  • Udsendelse og opfølgning på kampagner i samarbejde med marketingafdeling, herunder lejlighedsvis at deltagelse i regionale og nationale salgskampagner
  • Salgsrapportering i CRM-system
  • Holde sig ajour med lovgivning og udvikling på området
  • Holde sig ajour med erhvervslivet i regionen

Faglige kvalifikationer:
Din baggrund kunne eksempelvis være merkantil eller en miljøteknisk baggrund begge suppleret med nogle års salgserfaring fra BtB salg.
Vi forventer desuden, at du:

  • Taler og skriver dansk
  • Er bruger af MS Office pakken
  • Kender til brugen af CRM-systemer

Personlige kvalifikationer:
Som en vigtig spiller i afdelingens salgsaktiviteter søges en medarbejder, som er/har:

  • Proaktivitet og i besiddelse af stort drive
  • Personlig gennemslagskraft
  • Gode samarbejdsevner
  • Systematisk og omhyggelig
  • Kan agere sparringspartner i forhold til kunderne
  • Resultatorienteret med fokus på at kunne afslutte salg
  • Relations-skabende i forhold til det langsigtede salg

Virksomheden tilbyder dig:
Oplæring i virksomhedens systemer og procedurer, samt en grundig oplæring i ”Affald som en værdifuld ressource”. Gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø.

Den rette person vil få en stor indflydelse på afdelingens udvikling i de kommende år.


Løn, firmabil, pension og ansættelsesforhold, der matcher dine kvalifikationer.
Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Henning Christensen på tlf. 23 23 88 45
Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

BrainSearch NetworkAalborg Øst2019-02-08T00:00:002019-04-05T00:00:00
329955544LandboGruppen Nord i Brønderslev søger en kompetent sagskoordinatorRobot Vil du med på holdet og sikre, at væksten fortsætter? LandboGruppen Nord vækster, og vi søger derfor en kompetent sagskoordinator, som administrativt er med hele vejen - lige fra at ejendommen vurderes og til at købsaftalen er underskrevet og nøglerne afleveret til køber. Vi forventer at du: Har erfaring fra ejendomsmæglerbranchen eller lign. Er struktureret og dygtig til at skabe optimale forretningsgange Har baggrund i landbruget og eller oprigtig interesse for erhvervet Er dynamisk og forandringsparat Kan arbejde selvstændigt Brænder for dit job og tager ejerskab Er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt Er uhøjtidelig og ligefrem. Har humoristisk sans og et godt humør Ser dig selv som holdspiller Vi tilbyder: Et selvstændigt job i en organisation med en flad struktur Et fleksibelt og uhøjtideligt arbejdsmiljø Gode kolleger Løn efter kvalifikationer Velkommen i et velfungerende teamLandboGruppen er en af Danmarks førende mæglerkæder indenfor salg af produktionslandbrug og hobbyejendomme.Vi er landsdækkende med 5 butikker, 5 ejere og t sekretariat, hvorfra vi koordinerer vores aktiviteter. Send din ansøgning snarest muligt til Hans W. Henriksenpå mail : hwh@landbogruppen.dk ved spørgsmål kanHans W. Henriksen kontaktes på tlf. 3089 0508. Der vil blive afholdt løbende samtaler.Vi glæder os til at se din ansøgning.

Vil du med på holdet og sikre, at væksten fortsætter?

LandboGruppen Nord vækster, og vi søger derfor en kompetent sagskoordinator, som administrativt er med hele vejen - lige fra at ejendommen vurderes og til at købsaftalen er underskrevet og nøglerne afleveret til køber.

Vi forventer at du:

• Har erfaring fra ejendomsmæglerbranchen eller lign.
• Er struktureret og dygtig til at skabe optimale forretningsgange
• Har baggrund i landbruget og/eller oprigtig interesse for erhvervet
• Er dynamisk og forandringsparat
• Kan arbejde selvstændigt
• Brænder for dit job og tager ejerskab
• Er god til at kommunikere – både skriftligt og mundtligt
• Er uhøjtidelig og ligefrem.
• Har humoristisk sans – og et godt humør
• Ser dig selv som holdspiller

Vi tilbyder:
• Et selvstændigt job i en organisation med en flad struktur
• Et fleksibelt og uhøjtideligt arbejdsmiljø
• Gode kolleger
• Løn efter kvalifikationer

Velkommen i et velfungerende team
LandboGruppen er en af Danmarks førende mæglerkæder indenfor salg af produktionslandbrug og hobbyejendomme.
Vi er landsdækkende med 5 butikker, 5 ejere og ét sekretariat, hvorfra vi koordinerer vores aktiviteter.

Send din ansøgning snarest muligt til Hans W. Henriksen
på mail : hwh@landbogruppen.dk – ved spørgsmål kan
Hans W. Henriksen kontaktes på tlf. 3089 0508. Der vil blive afholdt løbende samtaler.
Vi glæder os til at se din ansøgning.

LANDBOGRUPPEN NORD ApSBrønderslev2019-02-06T00:00:002019-04-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til rådgivning og salg af profesionelle kaffeløsninger

OFFICE SUPPORT ApS

Aalborg SV
Elsker du kaffe ? Har du lyst til at rådgive og sælge kaffeløsninger, har vi sikkert brug for dig… Vi travlt i vores kaffeafdeling og har derfor brug for en konsulent som har lyst til at rådgive og sælge kaffeløsninger. Forstår du at afdække behov, ...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Er du også fan af en arbejdsplads, hvor leg og seriøsitet går hånd i hånd?

AM Aalborg

Aalborg
Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi vægter sammenhold højt, og der er stor fokus på den enkeltes udviklingsmuligheder i bureauet. Hos AM lever mottoerne Arbejde er en leg og Jeg kan, Jeg vil, Jeg skal - Så besidder du et stort drive, har krudt i rø...
Indrykket:24. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

AM søger tillidsvækkende personligheder til fremadstormende salgsafdeling.

AM Aalborg

Aalborg
Hos AM er det en filosofi at skabe en arbejdsplads, hvor der er plads til: Høje personlige ambitioner Garanti for at blive en del af et unikt fællesskab man skaber bedre resultater et sted, hvor man er tilpas og har det godt! Personlig udvikling træ...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Salgskonsulent til Marius Pedersen A/S Aalborg

BrainSearch Network

Aalborg Øst
Har du erfaring med teknisk relateret salg til små og mellemstore erhvervskunder? Vil du udfordres og udvikles, og ønsker du en alsidig hverdag med indflydelse og frihed under ansvar? Brænder du også for at arbejde for øget genanvendelse og cirkulær...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:5. april 2019

LandboGruppen Nord i Brønderslev søger en kompetent sagskoordinator

LANDBOGRUPPEN NORD ApS

Brønderslev
Vil du med på holdet og sikre, at væksten fortsætter? LandboGruppen Nord vækster, og vi søger derfor en kompetent sagskoordinator, som administrativt er med hele vejen - lige fra at ejendommen vurderes og til at købsaftalen er underskrevet og nøgler...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:3. april 2019