Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælgere søges

Vi har kæmpe succes, derfor søger vi nye medarbejdere til vores salgsteams.

Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer.
Vi søger både til vores B2C og B2B teams.

Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner.
Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede, og elsker at tale deres sag
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen 
  • Snakker dansk

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. 

Hvad tilbyder vi? 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores nye medarbejdere? 
Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/!

Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330133101Phoenix-ad7c382512019-11-29T00:00:00Sælgere søges

Vi har kæmpe succes, derfor søger vi nye medarbejdere til vores salgsteams.

Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer.
Vi søger både til vores B2C og B2B teams.

Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner.
Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede, og elsker at tale deres sag
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen 
  • Snakker dansk

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. 

Hvad tilbyder vi? 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores nye medarbejdere? 
Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/!

Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!

2020-01-08T16:51:51.820 Vi har kæmpe succes, derfor søger vi nye medarbejdere til vores salgsteams. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner. Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde. Hvem leder vi efter? Vi leder efter nye medarbejdere der: er velformulerede, og elsker at tale deres sag er resultatorienteret er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen Snakker dansk Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. Hvad tilbyder vi? En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Lækker frokostordning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. Faste arbejdstider Skal du være en af vores nye medarbejdere? Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https: keksales.dk job ! Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734. Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!11jobnetad7c3825100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-24T00:00:000000https://keksales.dk/job/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3666217KekSales Aarhus ApS11Åboulevarden 238000Aarhus CDKDanmark0ks@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent863619JobNet5080215508021510029-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad7c3825https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad7c3825https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad7c3825&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad7c3825&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonSælgere søges1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing363641052ks@keksales.dkks@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark330154463Sælgere til et lille ambitiøst salgskontor søges!Robot Stilling: Salgskonsulenten ApS har travlt derfor søger vi nu en eller to ekstra kollegaer, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde. Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært rutinerede sælgere som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et lille hyggeligt kontor, med et motiverende miljø. Ingen erfaring med salg via telefon? Læs bare videre... Hos Salgskonsulenten vægter vi mange andre værdier højere end blot erfaring, så hvis du kan nikke genkendendene til nogle af de nedenstående punkter, er du så absolut stadig en potentiel kandidat for os. Primær arbejdsopgave: Salg af oplevelsesgavekort til erhverv vil være det absolut primære, med muligvis enkelte ad-hoc opgaver. Dette uddyber vi naturligvis også overfor dig, til en eventuel samtale. Salget foregår via telefonisk eller skriftlig kontakt. Du vil blive en del af et eksisterende team på 6 konsulenter, som alle stræber efter gode resultater. Arbejdstider: Forventet ugentlig arbejdstid: op til 32,5 timer i tidsrummet 8:30-15:30 (hverdage) Timerne vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig. Løn: Du vil blive tilbudt en attraktiv lønmodel, bestående af timeløn på minimum 120 kr t samt en provisionsordning ved siden af. Lønnen forhandles individuelt. Stillingen er omfattet af funktionærloven. Hvem er du?: Du er en person som elsker at tale! måske så meget at du endda bliver bedt om at skrue ned for det af dine venner og bekendte i ny og næ. Du trives i et salgsmiljø, hvor målsætninger og gode salg står højt på agendaen. Du har måske tidligere arbejdet med opsøgende salg, og godt ved, at et nej tak altså forekommer i ny og næ. Du er engageret i de ting du foretager dig, og gør sjældent noget halvhjertet. Du er velformulerende i din tale - da det jo er det, som vi lever af! Du er punktlig, og mener måske endda at møde tidligt ind, er at møde til tiden Du kan arbejde fokuseret. Du har masser af gåpåmod. Kontakt: Kasper Pedersen Tlf.: 22422226 Mail: Job@salgskonsulenten.dk Frist: Vi håber at du er hurtig til at sende os din ansøgning, så vi kan få stillingen besat hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke!

Stilling:

Salgskonsulenten ApS har travlt – derfor søger vi nu en eller to ekstra kollegaer, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde.

Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært rutinerede sælgere som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et lille hyggeligt kontor, med et motiverende miljø.

Ingen erfaring med salg via telefon? Læs bare videre...

Hos Salgskonsulenten vægter vi mange andre værdier højere end blot erfaring, så hvis du kan nikke genkendendene til nogle af de nedenstående punkter, er du så absolut stadig en potentiel kandidat for os.

 

Primær arbejdsopgave:

Salg af oplevelsesgavekort til erhverv vil være det absolut primære, med muligvis enkelte ad-hoc opgaver. Dette uddyber vi naturligvis også overfor dig, til en eventuel samtale.

Salget foregår via telefonisk eller skriftlig kontakt.

Du vil blive en del af et eksisterende team på 6 konsulenter, som alle stræber efter gode resultater.

 

Arbejdstider:

Forventet ugentlig arbejdstid: op til 32,5 timer i tidsrummet 8:30-15:30 (hverdage)

Timerne vil blive tilrettelagt i samarbejde med dig.

Løn:

Du vil blive tilbudt en attraktiv lønmodel, bestående af timeløn på minimum 120 kr/t samt en provisionsordning ved siden af. Lønnen forhandles individuelt.

Stillingen er omfattet af funktionærloven.

 

Hvem er du?:

  • Du er en person som elsker at tale! – måske så meget at du endda bliver bedt om at skrue ned for det af dine venner og bekendte i ny og næ.
  • Du trives i et salgsmiljø, hvor målsætninger og ”gode salg” står højt på agendaen.
  • Du har måske tidligere arbejdet med opsøgende salg, og godt ved, at et ”nej tak” altså forekommer i ny og næ.
  • Du er engageret i de ting du foretager dig, og gør sjældent noget halvhjertet.
  • Du er velformulerende i din tale - da det jo er det, som vi lever af!
  • Du er punktlig, og mener måske endda at "møde tidligt ind, er at møde til tiden"
  • Du kan arbejde fokuseret.
  • Du har masser af gåpåmod. 

 

 

Kontakt:

Kasper Pedersen

Tlf.: 22422226

Mail: Job@salgskonsulenten.dk

 

Frist:

Vi håber at du er hurtig til at sende os din ansøgning, så vi kan få stillingen besat hurtigst muligt.

Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke!

Salgskonsulenten ApSHøjbjerg2020-01-10T00:00:002020-03-04T00:00:00
330152169Salgskonsulenter søgesRobot Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner. Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde. Hvem leder vi efter? Vi leder efter nye medarbejdere der: er velformulerede, og elsker at tale deres sag er resultatorienteret er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. Hvad tilbyder vi? En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Lækker frokostordning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. Faste arbejdstider Skal du være en af vores nye medarbejdere? Så send din ansøgning idag til ks@keksales.dk, eller via ansøgningsformularen på https: keksales.dk job Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere.

Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer.
Vi søger både til vores B2C og B2B teams.

Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner.
Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede, og elsker at tale deres sag
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. 

Hvad tilbyder vi? 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores nye medarbejdere? 
Så send din ansøgning idag til ks@keksales.dk, eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/

Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

KekSales Aarhus ApSAarhus C2020-01-08T00:00:002020-03-04T00:00:00
330150713Mødebooker/B2BRobot Mødebooker Vi søger en dygtig og ambitiøs mødebooker til at styrke vores salgsafdeling og påbegynde nye forretningsområder. Er du den fødte sælger? Har du talegaverne i orden? Er du målrettet? Og motiveres du af at tale med med mennesker? Så er det måske dig, vi mangler for at styke vores salgsteam. Ansvarsområder Som mødebooker hos BarutREN får du ansvaret for at skabe nye relationer til potetielle kunder og derigennem være med til at vækste vores B2B salg af rengøringsløsninger. Din primære arbejdsopgave vil være at booke møder for BarutREN, men du kommer også komme til at arbejde i vores CRM system, hvor du løbende skal rapportere dine opkald, så vi kan bevare overblikket og holde styr på al aktivitet. Desuden vil du også skulle følge op på dine samtaler enten pr. mail eller telefonisk. Sidst men ikke mindst vil du skulle koordinere med vores sælger, så de møder, du booker, bliver overleveret til denne. Din profil: At du er udadvendt og altid har et smil på læben At du kan bevare overblikket i en travl hverdag At du motiveres af at skabe resultater At du er stabil og mødepligtig At du kan tage ejerskab og ansvar for dine opgaver At du har erfaring med en lignende stilling, men det er ikke et krav At du har kendskab til CRM systemer Vi tilbyder en deltidsstilling på 15-20 timer ugentligt i en sjov og spændende virksomhed i vækst. Stillingen er til vores kontor i Hasselager, hvor vi gerne ser at du arbejder tirsdag, onsdag, torsdag og fredag fra 8:30 til 16:00. Du kommer til at have ansvaret for vores al B2B mødebooking, og modsat traditionsrige organisationer, måles du ikke på din ancinnitet, men på dine kompetencer og din motivation for at opnå de mål, vi i fællesskab stiller for dig. Derfor er det heller ikke et krav, at du har erfaring med telemarketing, men blot at du har lysten og viljen til at skabe resultater. Vi tilbyder en fast timeløn på 150 kr. i timen plus feriepenge. Kontakt Er det dig vi mangler? Så skynd dig at sende en ansøgning med billede og CV til info@barutren.dk senest 31. januar kl. 14:00. Har du spørgsmål eller ønsker du at vide mere om stillingen, så er du meget velkommen til at ringe til Ihsan Barut, Ejer af BarutREN, på tlf.: 2878 2026 OBS: Kontoret ligger i Hasselager ganske kort fra motorvej E45. Der er ca. 20 minuters kørsel til Århus, og der er 200 meter til nærmeste busstoppested.

Mødebooker

Vi søger en dygtig og ambitiøs mødebooker til at styrke vores salgsafdeling og påbegynde nye forretningsområder.

Er du den fødte sælger? Har du talegaverne i orden? Er du målrettet? Og motiveres du af at tale med med mennesker? Så er det måske dig, vi mangler for at styke vores salgsteam.

Ansvarsområder Som mødebooker hos BarutREN får du ansvaret for at skabe nye relationer til potetielle kunder og derigennem være med til at vækste vores B2B salg af rengøringsløsninger.

Din primære arbejdsopgave vil være at booke møder for BarutREN, men du kommer også komme til at arbejde i vores CRM system, hvor du løbende skal rapportere dine opkald, så vi kan bevare overblikket og holde styr på al aktivitet. Desuden vil du også skulle følge op på dine samtaler enten pr. mail eller telefonisk.

Sidst men ikke mindst vil du skulle koordinere med vores sælger, så de møder, du booker, bliver overleveret til denne.

Din profil:

  • At du er udadvendt og altid har et smil på læben
  • At du kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • At du motiveres af at skabe resultater
  • At du er stabil og mødepligtig
  • At du kan tage ejerskab og ansvar for dine opgaver
  • At du har erfaring med en lignende stilling, men det er ikke et krav
  • At du har kendskab til CRM systemer

 

Vi tilbyder en deltidsstilling på 15-20 timer ugentligt i en sjov og spændende virksomhed i vækst. Stillingen er til vores kontor i Hasselager, hvor vi gerne ser at du arbejder tirsdag, onsdag, torsdag og fredag fra 8:30 til 16:00. Du kommer til at have ansvaret for vores al B2B mødebooking, og modsat traditionsrige organisationer, måles du ikke på din ancinnitet, men på dine kompetencer og din motivation for at opnå de mål, vi i fællesskab stiller for dig. Derfor er det heller ikke et krav, at du har erfaring med telemarketing, men blot at du har lysten og viljen til at skabe resultater.

 

Vi tilbyder en fast timeløn på 150 kr. i timen plus feriepenge.

 

Kontakt

Er det dig vi mangler? Så skynd dig at sende en ansøgning med billede og CV til info@barutren.dk senest 31. januar kl. 14:00. Har du spørgsmål eller ønsker du at vide mere om stillingen, så er du meget velkommen til at ringe til Ihsan Barut, Ejer af BarutREN, på tlf.: 2878 2026

OBS: Kontoret ligger i Hasselager ganske kort fra motorvej E45. Der er ca. 20 minuters kørsel til Århus, og der er 200 meter til nærmeste busstoppested.

BarutREN ApsViby J2020-01-07T00:00:002020-01-31T00:00:00
330146483Sales Specialist til WhiteAway GroupRobot PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways s kvalitetsprodukter. WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trods af en position som markedsleder, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 . Derfor vil du blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre sig. Vokseværk i salgsafdelingen For at bibeholde WhiteAway s fortsatte succes søger vi salgsprofiler, som vil blive en del af WhiteAway s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA) i den danske salgsafdeling. Salgsafdelingen er kendetegnet ved højt humør i kombination med en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen. Hverdagen som Sales Specialist Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både ud- og indgående kald, via chat og e-mails. Efter en grundig introduktion af produktgrupper og processer, vil du være klædt på til at vejlede kunder og sikre den rette positive kundeoplevelse. Din primære opgave som Sales Specialist, vil være at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunden og WhiteAway Group. Stærke salgsprofiler søges Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget. Derudover forestiller vi os at du: Har en god forretningsforståelse Har erfaring med salg Trives med forandringer Er positiv og har et stærkt drive Er motiveret for at arbejde med mennesker Drives af at opnå bedre resultater hver dag Der tilbydes En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver nye ideer. For WhiteAway er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen. Derudover får du: Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os. Lønpakke bestående af grundløn bonus Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle. Spørgsmål til stillingen? Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller mail sts@personaleborsen.dk Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet SØG STILLINGEN her på siden. ---------------------------------------------------------- WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er de Skandinaviens største inden for deres område, og har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.

PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways’s kvalitetsprodukter.

WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trods af en position som markedsleder, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 %. Derfor vil du blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre sig.

Vokseværk i salgsafdelingen
For at bibeholde WhiteAway’s fortsatte succes søger vi salgsprofiler, som vil blive en del af WhiteAway’s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA) i den danske salgsafdeling. Salgsafdelingen er kendetegnet ved højt humør i kombination med en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen.

Hverdagen som Sales Specialist
Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både ud- og indgående kald, via chat og e-mails. Efter en grundig introduktion af produktgrupper og processer, vil du være klædt på til at vejlede kunder og sikre den rette positive kundeoplevelse. Din primære opgave som Sales Specialist, vil være at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunden og WhiteAway Group.

Stærke salgsprofiler søges
Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget.

Derudover forestiller vi os at du:

  • Har en god forretningsforståelse
  • Har erfaring med salg
  • Trives med forandringer
  • Er positiv og har et stærkt drive
  • Er motiveret for at arbejde med mennesker
  • Drives af at opnå bedre resultater – hver dag

Der tilbydes
En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver nye ideer. For WhiteAway er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen.

Derudover får du:

  • Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg
  • Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os.
  • Lønpakke bestående af grundløn + bonus
  • Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone
  • Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle.

Spørgsmål til stillingen?
Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller mail sts@personaleborsen.dk

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.
Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet "SØG STILLINGEN" her på siden.


----------------------------------------------------------

WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet – til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er de Skandinaviens største inden for deres område, og har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.

PersonaleBørsenRisskov2019-12-20T00:00:002020-02-14T00:00:00
330158374Telemarketingmedarbejdere - Sælgere TelenorRobot 5R Marketing og Telenor øger vores fælles indsats i markedet, og starter derfor nye erhvervssælgere op. Derfor søger vi lige nu erfarne sælgere og store salgstalenter med selvtilliden i orden, til opsøgende salg af Telenors produkter. Vi forventer at du: er en dygtig sælger og har talegaverne i orden har evnen til at tale med beslutningstagere i virksomheder, og tilpasse dig den enkelte kunde er et konkurrencemenneske, da evnen til at skabe resultater og vil vinde, er nøglen til succes er selvmotiverende, da sælgerne på denne opgave driver deres egen butik ud fra en attraktiv provisionsordning kan overholde aftaler både i henhold til din arbejdsgiver, og i forhold til de kunder du taler med Den ideelle kandidat har telemarketingerfaring indenfor telebranchen, men det vigtigste er gåpåmod og selvtillid. Om 5R Marketing 5R Marketing er Danmarks største outbound telemarketingbureau og det allerbedste af slagsen. 5R Marketing ligger midt i Århus, i store lækre lyse lokaler med topmoderne faciliteter. Vi tilbyder: fast timeløn og en særdeles fordelagtig provisionsordning lyse og lækre lokaler helt inde i centrum af Aarhus motiverede kollegaer og projektledere mulighed for certificering i 5R og Telenors salgsakademi I samarbejde med Telenor arbejder vi professionelt. Derfor er vores oplæring grundig, og vores løbende uddannelse og coaching giver vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at opnå succes med salget. Om Telenor Telenor er - med 2.000 ansatte - det næststørste teleselskab i Danmark, og del af verdens sjettestørste teleselskab Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan udover massiv vækst i 2013, prale af Danmarks bedste dækning og en prisbelønnet kundeservice. Om fremtiden Et job hos 5R Marketing kan blive starten på din nye karriere. De fleste ledere i 5R Marketing er startet som sælgere, og vi har via vores medejerskab af otte andre virksomheder og vores tætte samarbejde med Telenor, ofte mulighed for at hjælpe de rette kandidater videre efter veludført arbejde i 5R Marketing. 5R Marketing har en afdeling i Malaga, Spanien. Vi kan derfor tilbyde både nuværende og kommende medarbejdere mulighed for udstationering. Det er IKKE et krav, at du ønsker udstationering men det er en mulighed. Kunne det evt. have din interesse, bedes du notere dette i din ansøgning. Om ansøgningen Hvis du kan se dig selv som en del af vores nye succesfulde hold, så hører vi gerne fra dig. Send dit CV og et par ord om dig selv på job@5rmarketing.dk (mærk ansøgningen Telenor Erhverv ). Om jobbet Jeg har arbejdet på Telenoropgaven hos 5R Marketing i ca. 6 måneder, og en af de ting jeg sætter størst pris på, er vores sammenhold. Vi har det sjovt, bliver udfordret og bliver belønnet når det går godt. Således fik jeg ud over min faste grundløn, over 30.000 kroner i provision i denne måned . Daniel, Sælger på Telenoropgaven

5R Marketing og Telenor øger vores fælles indsats i markedet, og starter derfor nye erhvervssælgere op. Derfor søger vi lige nu erfarne sælgere og store salgstalenter med selvtilliden i orden, til opsøgende salg af Telenors produkter.

Vi forventer at du:

  • er en dygtig sælger og har talegaverne i orden
  • har evnen til at tale med beslutningstagere i virksomheder, og tilpasse dig den enkelte kunde
  • er et konkurrencemenneske, da evnen til at skabe resultater og vil vinde, er nøglen til succes
  • er selvmotiverende, da sælgerne på denne opgave driver deres ”egen butik” ud fra en attraktiv provisionsordning
  • kan overholde aftaler – både i henhold til din arbejdsgiver, og i forhold til de kunder du taler med

Den ideelle kandidat har telemarketingerfaring indenfor telebranchen, men det vigtigste er gåpåmod og selvtillid.

Om 5R Marketing

5R Marketing er Danmarks største outbound telemarketingbureau og det allerbedste af slagsen. 5R Marketing ligger midt i Århus, i store lækre lyse lokaler med topmoderne faciliteter.

Vi tilbyder:

  • fast timeløn og en særdeles fordelagtig provisionsordning
  • lyse og lækre lokaler helt inde i centrum af Aarhus
  • motiverede kollegaer og projektledere
  • mulighed for certificering i 5R og Telenors salgsakademi

I samarbejde med Telenor arbejder vi professionelt. Derfor er vores oplæring grundig, og vores løbende uddannelse og coaching giver vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at opnå succes med salget.

Om Telenor

Telenor er - med 2.000 ansatte - det næststørste teleselskab i Danmark, og del af verdens sjettestørste teleselskab; Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan udover massiv vækst i 2013, prale af Danmarks bedste dækning og en prisbelønnet kundeservice.

Om fremtiden

Et job hos 5R Marketing kan blive starten på din nye karriere. De fleste ledere i 5R Marketing er startet som sælgere, og vi har via vores medejerskab af otte andre virksomheder og vores tætte samarbejde med Telenor, ofte mulighed for at hjælpe de rette kandidater videre efter veludført arbejde i 5R Marketing.

5R Marketing har en afdeling i Malaga, Spanien. Vi kan derfor tilbyde både nuværende og kommende medarbejdere mulighed for udstationering. Det er IKKE et krav, at du ønsker udstationering men det er en mulighed. Kunne det evt. have din interesse, bedes du notere dette i din ansøgning.

Om ansøgningen

Hvis du kan se dig selv som en del af vores nye succesfulde hold, så hører vi gerne fra dig. Send dit CV og et par ord om dig selv på job@5rmarketing.dk (mærk ansøgningen ”Telenor Erhverv”).

Om jobbet

”Jeg har arbejdet på Telenoropgaven hos 5R Marketing i ca. 6 måneder, og en af de ting jeg sætter størst pris på, er vores sammenhold. Vi har det sjovt, bliver udfordret og bliver belønnet når det går godt. Således fik jeg ud over min faste grundløn, over 30.000 kroner i provision i denne måned”. Daniel, Sælger på Telenoropgaven

 

5R MARKETING ApSAarhus C2020-01-15T00:00:002020-02-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælgere til et lille ambitiøst salgskontor søges!

Salgskonsulenten ApS

Højbjerg
Stilling: Salgskonsulenten ApS har travlt derfor søger vi nu en eller to ekstra kollegaer, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vort opsøgende salgsarbejde. Det du vil møde på vores kontor i Højbjerg, er en lille slagsvirksomhed med primært...
Indrykket:10. januar 2020

Salgskonsulenter søges

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi udvider vores salgsteam! Derfor søger vi nye medarbejdere. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vore...
Indrykket:8. januar 2020

Mødebooker/B2B

BarutREN Aps

Viby J
Mødebooker Vi søger en dygtig og ambitiøs mødebooker til at styrke vores salgsafdeling og påbegynde nye forretningsområder. Er du den fødte sælger? Har du talegaverne i orden? Er du målrettet? Og motiveres du af at tale med med mennesker? Så er det ...
Indrykket:7. januar 2020

Sales Specialist til WhiteAway Group

PersonaleBørsen

Risskov
PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways s kvalitetsprodukter. WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trod...
Indrykket:20. december 2019

Telemarketingmedarbejdere - Sælgere Telenor

5R MARKETING ApS

Aarhus C
5R Marketing og Telenor øger vores fælles indsats i markedet, og starter derfor nye erhvervssælgere op. Derfor søger vi lige nu erfarne sælgere og store salgstalenter med selvtilliden i orden, til opsøgende salg af Telenors produkter. Vi forventer a...
Indrykket:15. januar 2020