Sælgere til WhiteAway Group

PersonaleBørsen søger for WhiteAway Group stærke sælgere til salg af WhiteAway Group's kvalitetsprodukter.

WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. Selvom WhiteAway Group er størst, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 %, så du vil blive en del af en dynamisk vækstvirksomhed med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre os.

Vokseværk i salgsafdelingen
I takt med WhiteAway Group’s fortsatte vækst mangles stærke salgsprofiler til deres dygtige salgsafdeling, som er en del af WhiteAway Group’s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA). Salgsafdelingen er kendetegnet ved en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen, og humøret altid er højt.

Hverdagen som Sales Specialist
Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både udgående og indgående kald, samt på chat og e-mails. Du vil få en grundlæggende gennemgang af produktgrupper og processer, og ud fra den viden skal du vejlede kunderne samt sikre, at de får en rigtig god kundeoplevelse. Det vil være din primære opgave som Sales Specialist at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunden og WhiteAway Group.

Stærke salgsprofiler søges
Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget.


Derudover forestiller vi os at du:

  • Har en god forretningsforståelse
  • Har erfaring med salg
  • Trives med forandringer
  • Er positiv og har et stærkt drive
  • Er motiveret for at arbejde med mennesker
  • Drives af at opnå bedre resultater – hver dag

Der tilbydes
En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver dine ideer, hvis du har det afgørende argument. For WhiteAway Group er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen.

Derudover får du hos WhiteAway Group:

  • Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg
  • Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os.
  • Lønpakke bestående af grundløn + bonus
  • Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone
  • Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle.

Spørgsmål til stillingen?
Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller på mail sts@personaleborsen.dk

PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden


----------------------------------------------------------

WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet – til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er vi Skandinaviens største inden for vores område, og vi har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946088Phoenix-2e612faf12019-01-21T00:00:00Sælgere til WhiteAway Group

PersonaleBørsen søger for WhiteAway Group stærke sælgere til salg af WhiteAway Group's kvalitetsprodukter.

WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. Selvom WhiteAway Group er størst, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 %, så du vil blive en del af en dynamisk vækstvirksomhed med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre os.

Vokseværk i salgsafdelingen
I takt med WhiteAway Group’s fortsatte vækst mangles stærke salgsprofiler til deres dygtige salgsafdeling, som er en del af WhiteAway Group’s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA). Salgsafdelingen er kendetegnet ved en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen, og humøret altid er højt.

Hverdagen som Sales Specialist
Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både udgående og indgående kald, samt på chat og e-mails. Du vil få en grundlæggende gennemgang af produktgrupper og processer, og ud fra den viden skal du vejlede kunderne samt sikre, at de får en rigtig god kundeoplevelse. Det vil være din primære opgave som Sales Specialist at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunden og WhiteAway Group.

Stærke salgsprofiler søges
Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget.


Derudover forestiller vi os at du:

  • Har en god forretningsforståelse
  • Har erfaring med salg
  • Trives med forandringer
  • Er positiv og har et stærkt drive
  • Er motiveret for at arbejde med mennesker
  • Drives af at opnå bedre resultater – hver dag

Der tilbydes
En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver dine ideer, hvis du har det afgørende argument. For WhiteAway Group er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen.

Derudover får du hos WhiteAway Group:

  • Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg
  • Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os.
  • Lønpakke bestående af grundløn + bonus
  • Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone
  • Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle.

Spørgsmål til stillingen?
Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller på mail sts@personaleborsen.dk

PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden


----------------------------------------------------------

WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet – til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er vi Skandinaviens største inden for vores område, og vi har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.

PersonaleBørsen søger for WhiteAway Group stærke sælgere til salg af WhiteAway Group s kvalitetsprodukter. WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. Selvom WhiteAway Group er størst, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 , så du vil blive en del af en dynamisk vækstvirksomhed med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre os. Vokseværk i salgsafdelingen I takt med WhiteAway Group s fortsatte vækst mangles stærke salgsprofiler til deres dygtige salgsafdeling, som er en del af WhiteAway Group s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA). Salgsafdelingen er kendetegnet ved en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen, og humøret altid er højt. Hverdagen som Sales Specialist Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både udgående og indgående kald, samt på chat og e-mails. Du vil få en grundlæggende gennemgang af produktgrupper og processer, og ud fra den viden skal du vejlede kunderne samt sikre, at de får en rigtig god kundeoplevelse. Det vil være din primære opgave som Sales Specialist at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunden og WhiteAway Group. Stærke salgsprofiler søges Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget. Derudover forestiller vi os at du: Har en god forretningsforståelse Har erfaring med salg Trives med forandringer Er positiv og har et stærkt drive Er motiveret for at arbejde med mennesker Drives af at opnå bedre resultater hver dag Der tilbydes En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver dine ideer, hvis du har det afgørende argument. For WhiteAway Group er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen. Derudover får du hos WhiteAway Group: Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os. Lønpakke bestående af grundløn bonus Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle. Spørgsmål til stillingen? Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller på mail sts@personaleborsen.dk PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via SØG STILLINGEN her på siden ---------------------------------------------------------- WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er vi Skandinaviens største inden for vores område, og vi har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.11Jobnet2e612faf100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-18T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/391330EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3440393PersonaleBørsen11Agerbæksvej 218240RisskovDKDanmark0sts@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent697341JobNet493334249333421000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e612fafhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e612fafhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e612faf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e612faf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/6.jpgEr du den nye Telemarketingmedarbejder i PersonaleBørsen?12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing360259995Steffensts@personaleborsen.dkDKDanmarkDKDanmark329943401German speaking Lead Qualification Assistant Part-timeRobot Lead Qualification Assistant - Teilzeit ab sofort, Teilzeit (10-15 Std. Woche) in Aarhus Du kannst am Telefon lächeln? Und außerdem zielgerichtet und eigenständig arbeiten? Dann suchen wir Dich! Deine Aufgabe Unsere Kunden in Deutschland warten auf Deinen Anruf, denn sie interessieren sich für den Kauf und oder Verkauf Ihres Fahrzeugs an unseren Auftraggeber. Du lädst die Interessenten unseres Auftraggebers ins nächstgelegene Autohaus ein und arrangierst einen Kundentermin mit dem Verkaufsberater, der sich schon freut, den Kunden in Empfang zu nehmen. Wer wir sind? AutoUncle ist seit acht Jahren Experte in der Online-Preisbewertung von Gebrauchtwagen. Monatlich helfen wir mehr als 2 Millionen Menschen das beste Angebot in zehn europäischen Märkten zu finden. Wir sind der Uncle, den man beim Autokauf -verkauf um Rat fragt. Wir sind der Uncle, der seine Wurzeln nicht in der traditionellen Automobilbranche hat und deshalb Dinge anders angeht. Wir sind der Uncle, der Endverbrauchern und Autohändlern helfend zur Seite steht. Werde auch Du ein Uncle und somit Teil eines 30-köpfigen internationalen Teams mit dem Ziel, Autohändler und Verbraucher in ganz Europa für unsere innovativen Produkte zu begeistern. Das bringst Du mit Bestenfalls hast du Erfahrung mit dem Buchen von Meetings via Telefon Deine Muttersprache ist Deutsch und Du sprichst fließend Englisch Du bist es gewohnt selbstständig zu arbeiten Du bist aufgeschlossen, flexibel und zuverlässig Wir bieten Ein gutes und wettbewerbsfähiges Entgeltpaket, das Deine Qualifikation und Erfahrung widerspiegelt Spannende Aufgaben in einem aufregenden und wachsenden Start-Up Persönliche Entwicklung von Kommunikationskompetenzen Leckeres Mittagsbuffet 30 supernette, ehrgeizige und inspirierende Kollegen Kolleginnen Ein sehr gutes und respektvolles Miteinander in einem internationalen Team

Lead Qualification Assistant - Teilzeit

ab sofort, Teilzeit (10-15 Std./Woche) in Aarhus

 

Du kannst am Telefon lächeln? Und außerdem zielgerichtet und eigenständig arbeiten? Dann suchen wir Dich!

Deine Aufgabe

Unsere Kunden in Deutschland warten auf Deinen Anruf, denn sie interessieren sich für den Kauf und/oder Verkauf Ihres Fahrzeugs an unseren Auftraggeber. Du lädst die Interessenten unseres Auftraggebers ins nächstgelegene Autohaus ein und arrangierst einen Kundentermin mit dem Verkaufsberater, der sich schon freut, den Kunden in Empfang zu nehmen.

Wer wir sind?

AutoUncle ist seit acht Jahren Experte in der Online-Preisbewertung von Gebrauchtwagen. Monatlich helfen wir mehr als 2 Millionen Menschen das beste Angebot in zehn europäischen Märkten zu finden. Wir sind der Uncle, den man beim Autokauf/-verkauf um Rat fragt. Wir sind der Uncle, der seine Wurzeln nicht in der traditionellen Automobilbranche hat und deshalb Dinge anders angeht. Wir sind der Uncle, der Endverbrauchern und Autohändlern helfend zur Seite steht.

Werde auch Du ein Uncle und somit Teil eines 30-köpfigen internationalen Teams mit dem Ziel, Autohändler und Verbraucher in ganz Europa für unsere innovativen Produkte zu begeistern.

Das bringst Du mit

  • Bestenfalls hast du Erfahrung mit dem Buchen von Meetings via Telefon
  • Deine Muttersprache ist Deutsch und Du sprichst fließend Englisch
  • Du bist es gewohnt selbstständig zu arbeiten
  • Du bist aufgeschlossen, flexibel und zuverlässig

Wir bieten

  • Ein gutes und wettbewerbsfähiges Entgeltpaket, das Deine Qualifikation und Erfahrung widerspiegelt
  • Spannende Aufgaben in einem aufregenden und wachsenden Start-Up
  • Persönliche Entwicklung von Kommunikationskompetenzen
  • Leckeres Mittagsbuffet
  • 30 supernette, ehrgeizige und inspirierende Kollegen/Kolleginnen
  • Ein sehr gutes und respektvolles Miteinander in einem internationalen Team

 

AUTOUNCLE ApSAarhus C2019-01-16T00:00:002019-03-12T00:00:00
329943397German speaking Lead Qualification Assistant Full-timeRobot Lead Qualification Assistant - Vollzeit ab sofort, Vollzeit (37 Std. Woche) in Aarhus Du kannst am Telefon lächeln? Und außerdem zielgerichtet und eigenständig arbeiten? Dann suchen wir Dich! Deine Aufgabe Unsere Kunden in Deutschland warten auf Deinen Anruf, denn sie interessieren sich für den Kauf und oder Verkauf Ihres Fahrzeugs an unseren Auftraggeber. Du lädst die Interessenten unseres Auftraggebers ins nächstgelegene Autohaus ein und arrangierst einen Kundentermin mit dem Verkaufsberater, der sich schon freut, den Kunden in Empfang zu nehmen. Wer wir sind? AutoUncle ist seit acht Jahren Experte in der Online-Preisbewertung von Gebrauchtwagen. Monatlich helfen wir mehr als 2 Millionen Menschen das beste Angebot in zehn europäischen Märkten zu finden. Wir sind der Uncle, den man beim Autokauf -verkauf um Rat fragt. Wir sind der Uncle, der seine Wurzeln nicht in der traditionellen Automobilbranche hat und deshalb Dinge anders angeht. Wir sind der Uncle, der Endverbrauchern und Autohändlern helfend zur Seite steht. Werde auch Du ein Uncle und somit Teil eines 30-köpfigen internationalen Teams mit dem Ziel, Autohändler und Verbraucher in ganz Europa für unsere innovativen Produkte zu begeistern. Das bringst Du mit Bestenfalls hast du Erfahrung mit dem Buchen von Meetings via Telefon Deine Muttersprache ist Deutsch und Du sprichst fließend Englisch Du bist es gewohnt selbstständig zu arbeiten Du bist aufgeschlossen, flexibel und zuverlässig Wir bieten Ein gutes und wettbewerbsfähiges Entgeltpaket, das Deine Qualifikation und Erfahrung widerspiegelt Spannende Aufgaben in einem aufregenden und wachsenden Start-Up Persönliche Entwicklung von Kommunikationskompetenzen Leckeres Mittagsbuffet 30 supernette, ehrgeizige und inspirierende Kollegen Kolleginnen Ein sehr gutes und respektvolles Miteinander in einem internationalen Team

Lead Qualification Assistant - Vollzeit

ab sofort, Vollzeit (37 Std./Woche) in Aarhus

 

Du kannst am Telefon lächeln? Und außerdem zielgerichtet und eigenständig arbeiten? Dann suchen wir Dich!

Deine Aufgabe

Unsere Kunden in Deutschland warten auf Deinen Anruf, denn sie interessieren sich für den Kauf und/oder Verkauf Ihres Fahrzeugs an unseren Auftraggeber. Du lädst die Interessenten unseres Auftraggebers ins nächstgelegene Autohaus ein und arrangierst einen Kundentermin mit dem Verkaufsberater, der sich schon freut, den Kunden in Empfang zu nehmen.

Wer wir sind?

AutoUncle ist seit acht Jahren Experte in der Online-Preisbewertung von Gebrauchtwagen. Monatlich helfen wir mehr als 2 Millionen Menschen das beste Angebot in zehn europäischen Märkten zu finden. Wir sind der Uncle, den man beim Autokauf/-verkauf um Rat fragt. Wir sind der Uncle, der seine Wurzeln nicht in der traditionellen Automobilbranche hat und deshalb Dinge anders angeht. Wir sind der Uncle, der Endverbrauchern und Autohändlern helfend zur Seite steht.

Werde auch Du ein Uncle und somit Teil eines 30-köpfigen internationalen Teams mit dem Ziel, Autohändler und Verbraucher in ganz Europa für unsere innovativen Produkte zu begeistern.

Das bringst Du mit

  • Bestenfalls hast du Erfahrung mit dem Buchen von Meetings via Telefon
  • Deine Muttersprache ist Deutsch und Du sprichst fließend Englisch
  • Du bist es gewohnt selbstständig zu arbeiten
  • Du bist aufgeschlossen, flexibel und zuverlässig

Wir bieten

  • Ein gutes und wettbewerbsfähiges Entgeltpaket, das Deine Qualifikation und Erfahrung widerspiegelt
  • Spannende Aufgaben in einem aufregenden und wachsenden Start-Up
  • Persönliche Entwicklung von Kommunikationskompetenzen
  • Leckeres Mittagsbuffet
  • 30 supernette, ehrgeizige und inspirierende Kollegen/Kolleginnen
  • Ein sehr gutes und respektvolles Miteinander in einem internationalen Team
AUTOUNCLE ApSAarhus C2019-01-16T00:00:002019-03-12T00:00:00
329938334BLIV MØDEBOOKER! Vi tilbyder god grundløn og attraktiv provision.Robot Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med 15 andre energiske og ambitiøse unger mennesker i Søgemediers telemarketingafdeling! Det giver venner for livet og en masse lækkerier på cv et. Arbejdsopgaver, der giver mening Din opgave er, helt specifikt, at overbevise potentielle kunder om, at de skal tage et møde med en af vores erhvervsrådgivere, omhandlede deres online markedsføring. Udover at du bliver mega sej til at formulere dig over for fremmede erhvervsfolk, giver jobbet dig også et grundlæggende indblik i områder som Google Ads, Facebook, SEO og webdesign. En viden du med garanti kan drage nytte af i fremtidige uddannelsesforløb eller jobs. Du bestemmer lønnen Jo flere møder du booker, jo bedre bliver lønningssedlen nemlig. Så om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr. om måneden er du selv herre over. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes! Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og provision uden loft. Hvad forventer vi os af dig? Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du: Foretager 70-80 opkald om dagen Bevarer gejsten og ringer videre til trods for mange nej er Har en god energi og positiv indstilling til dit arbejde Du vil få de allerbedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Til gengæld forventer vi også, at du er villig til at yde en kæmpe indsats. Ja, tak jeg tager helt klart mit sabbatår hos jer! Eller måske bliver jeg hængende lidt længere… Vi står p.t. og mangler et nyt hold til opstart hurtigst muligt, så smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk. Hvem er vi? Søgemedier er en dynamisk virksomhed med over 300 ansatte i Norden, som konstant stræber efter stærke resultater. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder sammen, derfor vægter vi de sociale sammenhold højt med bl.a. fredagsbarer, sommerfester, temafester og årlig weekendtur. Trænger du til bevægelse i dagligdagen er der også altid nogle at udfordre i bordtennis eller bordfodbold i en af pauserne. Skal du med rundt om bordet i pauserne? Er du stadig ikke overbevist om, at vi kunne være dine nye kollegaer, så bliv klogere på Søgemedierfamilien.

Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med 15 andre energiske og ambitiøse unger mennesker i Søgemediers telemarketingafdeling! Det giver venner for livet og en masse lækkerier på cv’et.

Arbejdsopgaver, der giver mening
Din opgave er, helt specifikt, at overbevise potentielle kunder om, at de skal tage et møde med en af vores erhvervsrådgivere, omhandlede deres online markedsføring. 

Udover at du bliver mega sej til at formulere dig over for fremmede erhvervsfolk, giver jobbet dig også et grundlæggende indblik i områder som Google Ads, Facebook, SEO og webdesign. En viden du med garanti kan drage nytte af i fremtidige uddannelsesforløb eller jobs.

Du bestemmer lønnen
Jo flere møder du booker, jo bedre bliver lønningssedlen nemlig. Så om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr. om måneden er du selv herre over. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og provision uden loft.

Hvad forventer vi os af dig?
Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du:

  • Foretager 70-80 opkald om dagen
  • Bevarer gejsten og ringer videre til trods for mange nej'er
  • Har en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

Du vil få de allerbedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Til gengæld forventer vi også, at du er villig til at yde en kæmpe indsats.

Ja, tak – jeg tager helt klart mit sabbatår hos jer!
Eller måske bliver jeg hængende lidt længere… Vi står p.t. og mangler et nyt hold til opstart hurtigst muligt, så smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Hvem er vi?

Søgemedier er en dynamisk virksomhed med over 300 ansatte i Norden, som konstant stræber efter stærke resultater.

Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder sammen, derfor vægter vi de sociale sammenhold højt med bl.a. fredagsbarer, sommerfester, temafester og årlig weekendtur. Trænger du til bevægelse i dagligdagen er der også altid nogle at udfordre i bordtennis eller bordfodbold i en af pauserne. Skal du med rundt om bordet i pauserne?

Er du stadig ikke overbevist om, at vi kunne være dine nye kollegaer, så bliv klogere på Søgemedierfamilien.

 

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-01-08T00:00:002019-03-04T00:00:00
329937327Mødebooker hos NordicPASRobot Vil du have et fleksibelt studiejob med en fast, høj timeløn og spændende udfordringer? Så læs med her. NordicPAS APS udvikler og sælger pædagogiske platforme og værktøjer til en lang række institutioner i Danmark, bl.a. bosteder, børnehaver og skoler Det har vi så stor success med, at vi i begyndelsen af 2019 etablerer en helt ny mødebookerafdeling, som får ansvar for at sørge for, at vores rådgivere når ud til så mange institutioner som muligt. I den forbindelse leder vi efter et hold af mødebookere, som kan være med til at løfte den opgave. Det kan være du er studerende på en merkantil uddannelse, er pædagog- eller lærer-studerende som ønsker en anderledes indsigt i den pædagogiske hverdag, eller blot leder efter et spændende deltidsjob. Uanset hvem du er, så forventer vi at du: Har energi og gåpåmod og selv tager initiativ Har erfaring med, eller interesse for salg, mødebooking og telefonisk kundekontakt. Er fleksibel i forhold til at kunne tage vagter i tidsrummet 8-16 i hverdagene Er stabil og overholder aftaler Er i stand til at se kundens behov, og tilpasse dig efter det Stabilt kan booke møder af høj kvalitet Kan bidrage til den gode stemining i afdelingen Til gengæld for dette, kan vi tilbyde: 125 kr i fast timeløn, plus feriepenge 7,5 arbejdstime pr. uge, med mulighed for at blive tilbudt flere timer hvis behovet opstår Ordnede forhold og faste rammer En uformel arbejdsplads med højt humør Grundig oplæring og løbende vejledning og sparring Hvis det ovenstående lyder som det rigtige for dig, så skynd dig at sende en ansøgning og et CV til mo@nordicpas.dk. Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Mads Olesen på tlf. 30 26 28 19 Vi glæder os til at høre fra dig!

Vil du have et fleksibelt studiejob med en fast, høj timeløn og spændende udfordringer? Så læs med her.

 

NordicPAS APS udvikler og sælger pædagogiske platforme og værktøjer til en lang række institutioner i Danmark, bl.a. bosteder, børnehaver og skoler Det har vi så stor success med, at vi i begyndelsen af 2019 etablerer en helt ny mødebookerafdeling, som får ansvar for at sørge for, at vores rådgivere når ud til så mange institutioner som muligt.

 

I den forbindelse leder vi efter et hold af mødebookere, som kan være med til at løfte den opgave. Det kan være du er studerende på en merkantil uddannelse, er pædagog- eller lærer-studerende som ønsker en anderledes indsigt i den pædagogiske hverdag, eller blot leder efter et spændende deltidsjob. Uanset hvem du er, så forventer vi at du:



  • Har energi og gåpåmod og selv tager initiativ

  • Har erfaring med, eller interesse for; salg, mødebooking og telefonisk kundekontakt.

  • Er fleksibel i forhold til at kunne tage vagter i tidsrummet 8-16 i hverdagene

  • Er stabil og overholder aftaler

  • Er i stand til at se kundens behov, og tilpasse dig efter det

  • Stabilt kan booke møder af høj kvalitet

  • Kan bidrage til den gode stemining i afdelingen



Til gengæld for dette, kan vi tilbyde:

 

  • 125 kr i fast timeløn, plus feriepenge

  • 7,5 arbejdstime pr. uge, med mulighed for at blive tilbudt flere timer hvis behovet opstår

  • Ordnede forhold og faste rammer

  • En uformel arbejdsplads med højt humør

  • Grundig oplæring og løbende vejledning og sparring



Hvis det ovenstående lyder som det rigtige for dig, så skynd dig at sende en ansøgning og et CV til mo@nordicpas.dk. Hvis du har yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Mads Olesen på tlf. 30 26 28 19



Vi glæder os til at høre fra dig!

NORDIC TM & ITRisskov2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
329949612AM Sales søger stærk lederprofil med flair for salg og kommunikationRobot Kan du gå forrest, og videreudvikle dit mandskabs succes og resultatskabelse? Er du en person med massere af drive, som kan brænde igennem, og har dokumenteret ledelseserfaring inden for erhvervssegmentet? Så er AM Sales måske din fremtidige arbejdsplads. AM Sales søger en robust lederprofil til at varetage vores erhvervsprojekt, hvor du vil repræsentere en af Danmarks største teleudbydere. Vi søger en ildsjæl med dokumenteret erfaring inden for erhvervssalg. I din dagligdag skal du drive dit eget team, og indgå i den interne ledelse. Du vil sammen med din Salgschef planlægge den daglige drift gennem forandringsledelse, og tilsikre at dit team opnår sine budgetter og dertilhørende KPI er. Hertil har du ansvaret for at planlægge og varetage budgetter samt forecast for dit team. Du får en arbejdsplads med et højt energiniveau, hvor resultater altid kommer først. Hos os er der intet loft, og du får mulighed for at bevirke egen lønpakke gennem dine kompetencer, og evner til at løfte resultater gennem kontinuerlig sparring med dit mandskab. Kort om dig Du har gå på mod , og elsker udfordringer Du evner at varetage et mandskab på op til 20 personer Sælger - Med stort S Du forstår hvordan man guider og motiverer sine medarbejdere til succes Du er bekendt med Excel og er øvet i dette Har selv solgt på erhvervs baserede opgaver - Salg inden for telebranchen er et absolut plus Du går altid forrest, og viser vejen Du ved hvordan man skaber faste rammer strukturer, og opretholder disse Du er proaktiv, og kan tage selvstændige beslutninger Du er af natur et forbillede for dine omgivelser Dine arbejdsopgaver Udarbejde budgetter og tilhørende forecast på projektet Sørge for, at dit team opnår budgetter mål på opgaven Skabe procesoptimering på opgaven Selv kunne vise vejen gennem egne selv Udvikle indfrielse af resultater og KPI er Videreudvikle volumen til nye højder Tilsikre at vores bemanding repræsenterer vores klient ud fra de skrevne retningslinjer Udvikle vores medarbejdere både salgsmæssigt og intellektuelt Hvis ovenstående lyder som noget der matcher din profil, så tøv ikke med at kontakte vores Salgschef Danmark, Oliver Brink, på nedenstående kontaktoplysninger. Tlf. 45 22262576 eller email oliver.brink@amsales.dk. Hvis dit cv og kompetencer matcher behovet til opgaven, vil du i første omgang blive indkaldt til en fysisk samtale. Herefter vælger vi de mest interessante profiler, som vil komme til en efterfølgende samtale. Giv et kald, så gir vi kaffen. Vi glæder os til at møde dig. AM Sales er et kommunikations bureau i Danmark med kontorer i Aalborg, Aarhus, og København. Vi har mere end 12 års erfaring i at håndtere opgaver indenfor Field Marketing, Telemarketing samt erhverv for andre virksomheder og vægter altid kvalitet frem for kvantitet.

Kan du gå forrest, og videreudvikle dit mandskabs succes og resultatskabelse?

Er du en person med massere af drive, som kan brænde igennem, og har dokumenteret ledelseserfaring inden for erhvervssegmentet? Så er AM Sales måske din fremtidige arbejdsplads.

AM Sales søger en robust lederprofil til at varetage vores erhvervsprojekt, hvor du vil repræsentere en af Danmarks største teleudbydere.

Vi søger en ildsjæl med dokumenteret erfaring inden for erhvervssalg. I din dagligdag skal du drive dit eget team, og indgå i den interne ledelse. Du vil sammen med din Salgschef planlægge den daglige drift gennem forandringsledelse, og tilsikre at dit team opnår sine budgetter og dertilhørende KPI’er. Hertil har du ansvaret for at planlægge og varetage budgetter samt forecast for dit team.

Du får en arbejdsplads med et højt energiniveau, hvor resultater altid kommer først. Hos os er der intet loft, og du får mulighed for at bevirke egen lønpakke gennem dine kompetencer, og evner til at løfte resultater gennem kontinuerlig sparring med dit mandskab.

 

Kort om dig 

  • Du har “gå på mod”, og elsker udfordringer
  • Du evner at varetage et mandskab på op til 20 personer
  • Sælger - Med stort S
  • Du forstår hvordan man guider og motiverer sine medarbejdere til succes
  • Du er bekendt med Excel og er øvet i dette
  • Har selv solgt på erhvervs baserede opgaver - Salg inden for telebranchen er et absolut plus
  • Du går altid forrest, og viser vejen
  • Du ved hvordan man skaber faste rammer/strukturer, og opretholder disse
  • Du er proaktiv, og kan tage selvstændige beslutninger
  • Du er af natur et forbillede for dine omgivelser

 

Dine arbejdsopgaver

  • Udarbejde budgetter og tilhørende forecast på projektet
  • Sørge for, at dit team opnår budgetter/mål på opgaven
  • Skabe procesoptimering på opgaven
  • Selv kunne vise vejen gennem egne selv
  • Udvikle indfrielse af resultater og KPI’er
  • Videreudvikle volumen til nye højder
  • Tilsikre at vores bemanding repræsenterer vores klient ud fra de skrevne retningslinjer
  • Udvikle vores medarbejdere både salgsmæssigt og intellektuelt

Hvis ovenstående lyder som noget der matcher din profil, så tøv ikke med at kontakte vores Salgschef Danmark, Oliver Brink, på nedenstående kontaktoplysninger.

Tlf.+ 45 22262576 eller email oliver.brink@amsales.dk.

 

Hvis dit cv og kompetencer matcher behovet til opgaven, vil du i første omgang blive indkaldt til en fysisk samtale. Herefter vælger vi de mest interessante profiler, som vil komme til en efterfølgende samtale. 

Giv et kald, så gir’ vi kaffen. Vi glæder os til at møde dig.

AM Sales er et kommunikations bureau i Danmark med kontorer i Aalborg, Aarhus, og København. Vi har mere end 12 års erfaring i at håndtere opgaver indenfor Field Marketing, Telemarketing samt erhverv for andre virksomheder og vægter altid kvalitet frem for kvantitet.

AM AarhusViby J2019-02-04T00:00:002019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

German speaking Lead Qualification Assistant Part-time

AUTOUNCLE ApS

Aarhus C
Lead Qualification Assistant - Teilzeit ab sofort, Teilzeit (10-15 Std. Woche) in Aarhus Du kannst am Telefon lächeln? Und außerdem zielgerichtet und eigenständig arbeiten? Dann suchen wir Dich! Deine Aufgabe Unsere Kunden in Deutschland warten auf ...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

German speaking Lead Qualification Assistant Full-time

AUTOUNCLE ApS

Aarhus C
Lead Qualification Assistant - Vollzeit ab sofort, Vollzeit (37 Std. Woche) in Aarhus Du kannst am Telefon lächeln? Und außerdem zielgerichtet und eigenständig arbeiten? Dann suchen wir Dich! Deine Aufgabe Unsere Kunden in Deutschland warten auf Dei...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

BLIV MØDEBOOKER! Vi tilbyder god grundløn og attraktiv provision.

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med 15 andre energiske og ambitiøse unger mennesker i Søgemediers tele...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Mødebooker hos NordicPAS

NORDIC TM & IT

Risskov
Vil du have et fleksibelt studiejob med en fast, høj timeløn og spændende udfordringer? Så læs med her. NordicPAS APS udvikler og sælger pædagogiske platforme og værktøjer til en lang række institutioner i Danmark, bl.a. bosteder, børnehaver og skol...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

AM Sales søger stærk lederprofil med flair for salg og kommunikation

AM Aarhus

Viby J
Kan du gå forrest, og videreudvikle dit mandskabs succes og resultatskabelse? Er du en person med massere af drive, som kan brænde igennem, og har dokumenteret ledelseserfaring inden for erhvervssegmentet? Så er AM Sales måske din fremtidige arbejds...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019