Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger/Kunderådgiver - Shurgard Self-Storage center

Retail Knowledge søger for Shurgard;

Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage

Vil du:

• dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse?
• have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag?
• udvikle dig gennem dedikeret ugentlig salgstræning af vores distriktschefer og daglig sparring med din nærmeste chef?

Velkommen til Shurgard
Hos Shurgard hjælper de private og virksomheder med at opbevare deres ting.
Shurgard har 10 butikker i København, Hørsholm og Roskilde – og får hele tiden flere. Nu har vi brug for dig til at hjælpe Shurgards kunder.

Målet er mersalg
Du bliver en del af et regionalt team med både erfarne og unge kolleger, men du har din daglige gang i en af vores butikker i København, hvor du holder overblikket over 3 hovedområder:
• Service og salg er dit hovedfokus. Når kunderne ringer ind, rådgiver du dem om de bedste løsninger, og når folk bestiller over nettet, ringer du til dem og færdiggør deres ordre. Her rådgiver du også kunden til at vælge den bedste løsning, ligesom du sælger kunderne det flyttetilbehør og de forsikringer, de har brug for.
• Administration fylder også en del. Du holder overblikket over vores kunders kontrakter og sørger for, at vi lever op til vores aftaler, samt at kunderne overholder deres forpligtelser.
• Vedligeholdelse af anlæg er en vigtig men mindre del af jobbet. Du sikrer, at anlægget fremstår rent og pænt,

Dedikeret træning og oplæring
Hver uge får du 1-1-træning med Shurgards vores distriktschefer, og du får din egen udviklingsplan.
Herudover får du provision, udover din faste grundløn, som er baseret på dit salg, opsalg og mersalg.
Når du starter, får du en måneds grundig oplæring sammen med en certificeret træner og store manager.

Salgserfaring og øjnene på resultatet
• Du har kunde- eller salgserfaring, som du sikkert har fået i en butik/restaurant eller anden kundeservice rolle
• Du er drevet af at opnå resultater og kan lide salgsprocessen, hvor du udfordrer kunden, så de får den rigtige rådgivning.

Stillingen kan søges på http://www.retailknowledge.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge; Kim Aaskov på telefon 21175760.

Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere.
10 af butikkerne er placeret i Danmark – Købehavn, Hørsholm og Roskilde – og de ekspanderer stadig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329813205Phoenix-ba7bfc2012018-05-16T00:00:00Sælger/Kunderådgiver - Shurgard Self-Storage center

Retail Knowledge søger for Shurgard;

Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage

Vil du:

• dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse?
• have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag?
• udvikle dig gennem dedikeret ugentlig salgstræning af vores distriktschefer og daglig sparring med din nærmeste chef?

Velkommen til Shurgard
Hos Shurgard hjælper de private og virksomheder med at opbevare deres ting.
Shurgard har 10 butikker i København, Hørsholm og Roskilde – og får hele tiden flere. Nu har vi brug for dig til at hjælpe Shurgards kunder.

Målet er mersalg
Du bliver en del af et regionalt team med både erfarne og unge kolleger, men du har din daglige gang i en af vores butikker i København, hvor du holder overblikket over 3 hovedområder:
• Service og salg er dit hovedfokus. Når kunderne ringer ind, rådgiver du dem om de bedste løsninger, og når folk bestiller over nettet, ringer du til dem og færdiggør deres ordre. Her rådgiver du også kunden til at vælge den bedste løsning, ligesom du sælger kunderne det flyttetilbehør og de forsikringer, de har brug for.
• Administration fylder også en del. Du holder overblikket over vores kunders kontrakter og sørger for, at vi lever op til vores aftaler, samt at kunderne overholder deres forpligtelser.
• Vedligeholdelse af anlæg er en vigtig men mindre del af jobbet. Du sikrer, at anlægget fremstår rent og pænt,

Dedikeret træning og oplæring
Hver uge får du 1-1-træning med Shurgards vores distriktschefer, og du får din egen udviklingsplan.
Herudover får du provision, udover din faste grundløn, som er baseret på dit salg, opsalg og mersalg.
Når du starter, får du en måneds grundig oplæring sammen med en certificeret træner og store manager.

Salgserfaring og øjnene på resultatet
• Du har kunde- eller salgserfaring, som du sikkert har fået i en butik/restaurant eller anden kundeservice rolle
• Du er drevet af at opnå resultater og kan lide salgsprocessen, hvor du udfordrer kunden, så de får den rigtige rådgivning.

Stillingen kan søges på http://www.retailknowledge.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge; Kim Aaskov på telefon 21175760.

Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere.
10 af butikkerne er placeret i Danmark – Købehavn, Hørsholm og Roskilde – og de ekspanderer stadig.

2018-07-12T00:50:41.843 Retail Knowledge søger for Shurgard Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage Vil du: • dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse? • have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag? • udvikle dig gennem dedikeret ugentlig salgstræning af vores distriktschefer og daglig sparring med din nærmeste chef? Velkommen til Shurgard Hos Shurgard hjælper de private og virksomheder med at opbevare deres ting. Shurgard har 10 butikker i København, Hørsholm og Roskilde og får hele tiden flere. Nu har vi brug for dig til at hjælpe Shurgards kunder. Målet er mersalg Du bliver en del af et regionalt team med både erfarne og unge kolleger, men du har din daglige gang i en af vores butikker i København, hvor du holder overblikket over 3 hovedområder: • Service og salg er dit hovedfokus. Når kunderne ringer ind, rådgiver du dem om de bedste løsninger, og når folk bestiller over nettet, ringer du til dem og færdiggør deres ordre. Her rådgiver du også kunden til at vælge den bedste løsning, ligesom du sælger kunderne det flyttetilbehør og de forsikringer, de har brug for. • Administration fylder også en del. Du holder overblikket over vores kunders kontrakter og sørger for, at vi lever op til vores aftaler, samt at kunderne overholder deres forpligtelser. • Vedligeholdelse af anlæg er en vigtig men mindre del af jobbet. Du sikrer, at anlægget fremstår rent og pænt, Dedikeret træning og oplæring Hver uge får du 1-1-træning med Shurgards vores distriktschefer, og du får din egen udviklingsplan. Herudover får du provision, udover din faste grundløn, som er baseret på dit salg, opsalg og mersalg. Når du starter, får du en måneds grundig oplæring sammen med en certificeret træner og store manager. Salgserfaring og øjnene på resultatet • Du har kunde- eller salgserfaring, som du sikkert har fået i en butik restaurant eller anden kundeservice rolle • Du er drevet af at opnå resultater og kan lide salgsprocessen, hvor du udfordrer kunden, så de får den rigtige rådgivning. Stillingen kan søges på http: www.retailknowledge.dk Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge Kim Aaskov på telefon 21175760. Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere. 10 af butikkerne er placeret i Danmark Købehavn, Hørsholm og Roskilde og de ekspanderer stadig.11Jobnetba7bfc20100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-11T00:00:000000http://www.retailknowledge.dk/ledige-stillinger0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3248820RKR-Danmark ApS11Høffdingsvej 342500ValbyDKDanmark0
info@retailknowledge.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent572619JobNet48247101000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba7bfc20https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba7bfc20https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba7bfc20&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba7bfc20&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008221Dansk3Læse/ tale413107Handelsassistent2Salg355016847Kiminfo@retailknowledge.dkDKDanmarkDKDanmark329945827Butiksassistent til niche- og livsstilsbutik i rivende udviklingRobot Brænder du for indretning og salg? Så er det måske dig, vi leder efter. I ALTANBUTIKKEN søger vi to nye medarbejdere til vores niche- og livsstilsbutik på Frederiksberg til vores højsæson i foråret og sommeren 2019. ALTANBUTIKKEN sælger designmøbler og tilbehør til altaner og mindre haver.Vi er en butik, der i højsæsonen løber rigtig stærkt, da vores sæson er kort og komprimeret. Det giver sjove arbejdsdage med tryk på og ingen dage er ens, hvilket gør, at du skal være god og tilpas med travle hverdage, hvor arbejdsdagene går hurtigt. Du vil få en grundig oplæring i vores sortiment og knowhow inden for altan-området. KVALIFIKATIONER: Arbejde hurtigt og effektivt, i et lille og tæt kollegialt miljø, hvor kunden altid er i centrum. Flair for design, indretning og detaljer, med interesse og evner inden for Visual Merchandising. Erfaring fra tidligere butiksarbejde foretrækkes. Arbejde selvstændigt og styre egne projekter. ARBEJDSOMRÅDER: Salg og kunderådgivning. Visual merchandising Kontinuerlig fornyelse af indretning for optimering af salg. Opfyldning af varer. Kontakt, indkøb og opfølgning med leverandører. Kundeservice Reklamationer. VI TILBYDER:Muligheden for at arbejde i en lille virksomhed, hvor vores samarbejde gør, at alle arbejder tæt for at skabe de bedste forudsætninger for vores kunder. Derfor værdsætter vi også et stærkt kollegialt sammenhold med fælles arrangementer, og hvor arbejdsgangene og strukturen er flad. Vi søger 2 nye butiksansatte. Både en deltids- (15-20 timer) og fuldtidsstilling. Ansættelsen vil i første omgang omfatte 5 måneder med mulighed for forlængelse, hvis muligt. ANSØGNINGSFRIST: Vi ansætter løbende i februar og marts måned. INTERESSERET?Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til info@altanbutikken.dk, eller kom forbi butikken med din ansøgning (kun åben torsdag, fredag og lørdag i vinter).Vi indkalder løbende til samtaler frem til midten af februar.

Brænder du for indretning og salg? Så er det måske dig, vi leder efter.

I ALTANBUTIKKEN søger vi to nye medarbejdere til vores niche- og livsstilsbutik på Frederiksberg til vores højsæson i foråret og sommeren 2019.

ALTANBUTIKKEN sælger designmøbler og tilbehør til altaner og mindre haver.
Vi er en butik, der i højsæsonen løber rigtig stærkt, da vores sæson er kort og komprimeret. Det giver sjove arbejdsdage med tryk på og ingen dage er ens, hvilket gør, at du skal være god og tilpas med travle hverdage, hvor arbejdsdagene går hurtigt. Du vil få en grundig oplæring i vores sortiment og knowhow inden for altan-området.

KVALIFIKATIONER:

  • Arbejde hurtigt og effektivt, i et lille og tæt kollegialt miljø, hvor kunden altid er i centrum.
  • Flair for design, indretning og detaljer, med interesse og evner inden for Visual Merchandising.
  • Erfaring fra tidligere butiksarbejde foretrækkes.
  • Arbejde selvstændigt og styre egne projekter.

 

ARBEJDSOMRÅDER:

  • Salg og kunderådgivning.
  • Visual merchandising – Kontinuerlig fornyelse af indretning for optimering af salg.
  • Opfyldning af varer.
  • Kontakt, indkøb og opfølgning med leverandører.
  • Kundeservice / Reklamationer.

 

VI TILBYDER:Muligheden for at arbejde i en lille virksomhed, hvor vores samarbejde gør, at alle arbejder tæt for at skabe de bedste forudsætninger for vores kunder. Derfor værdsætter vi også et stærkt kollegialt sammenhold med fælles arrangementer, og hvor arbejdsgangene og strukturen er flad.

Vi søger 2 nye butiksansatte. Både en deltids- (15-20 timer) og fuldtidsstilling. Ansættelsen vil i første omgang omfatte 5 måneder med mulighed for forlængelse, hvis muligt.

ANSØGNINGSFRIST: Vi ansætter løbende i februar og marts måned.

INTERESSERET?Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til info@altanbutikken.dk, eller kom forbi butikken med din ansøgning (kun åben torsdag, fredag og lørdag i vinter).Vi indkalder løbende til samtaler frem til midten af februar.

ALTANBUTIKKEN ApSFrederiksberg2019-01-21T00:00:002019-02-20T00:00:00
329937670Deltidssælger i Cykelbutik med hænderne skruet ordentligt påRobot Hos Cykelexperten.dk MEGASTORE, Vanløse. Vi er en stor travl cykelbutik der er midt i højsæson, og vi har derfor brug for deltidsmedarbejder der ønsker fleksibilitet i deres arbejdstider. Jobbet består i at sælge cykler, betjene, ekspedere kunder. Du skal have interesse og grundkendskab til cykler og udstyr, og vi ser gerne du cykler i fritiden. Kan du skrue og samle cykler og eller er mekaniker vil det være perfekt! Arbejdstider ligger primært i weekenden men kan ligge på alle ugens 7 dage. Vi forventer: Du er over 18 år. Du elsker cykler og cykler selv. Du er lærenem og har gåpåmod Du har et godt humør og stor energi. Du er god til mennesker og har tålmodighed. Du er indstillet på at vagter kan ligge på alle ugens dage. Hvem er vi Cykelexperten.dk er en af Danmarks største cykelforretninger. Vi yder topservice og vejledning, fører de største mærker, de bedste priser og en spændende og flot butik. Vi er 20 cyklende medarbejdere i butikken. Primært er vi mekanikere, der også ekspederer kunder og sælger cykler. Lyder ovenstående spændende, hører vi meget gerne fra dig. Din ansøgning og CV bedes sendt til butikschef Michas på mail: megastore@cykelexperten.dk Vi evaluerer løbende de indkomne ansøgninger og vil tillade os at indkalde til samtaler løbende. Cykelexperten.dk MEGASTORESlotsherrensvej 103, 2720 Vanløse Tlf. 45 7230 1817 Email: megastore@cykelexperten.dkCVR: 30547772

Hos Cykelexperten.dk MEGASTORE, Vanløse. Vi er en stor travl cykelbutik der er midt i højsæson, og vi har derfor brug for deltidsmedarbejder der ønsker fleksibilitet i deres arbejdstider. 

Jobbet består i at sælge cykler, betjene, ekspedere kunder. Du skal have interesse og grundkendskab til cykler og udstyr, og vi ser gerne du cykler i fritiden.

Kan du skrue og samle cykler og/eller er mekaniker vil det være perfekt!

Arbejdstider ligger primært i weekenden men kan ligge  på alle ugens 7 dage.

 

Vi forventer:

  • Du er over 18 år.
  • Du elsker cykler og cykler selv.
  • Du er lærenem og har gåpåmod
  • Du har et godt humør og stor energi.
  • Du er god til mennesker og har tålmodighed.
  • Du er indstillet på at vagter kan ligge på alle ugens dage.


Hvem er vi

Cykelexperten.dk er en af Danmarks største cykelforretninger. Vi yder topservice og vejledning, fører de største mærker, de bedste priser og en spændende og flot butik. Vi er 20 cyklende medarbejdere i butikken. Primært er vi mekanikere, der også ekspederer kunder og sælger cykler.

Lyder ovenstående spændende, hører vi meget gerne fra dig. Din ansøgning og CV bedes sendt til butikschef Michas på mail: megastore@cykelexperten.dk

Vi evaluerer løbende de indkomne ansøgninger og vil tillade os at indkalde til samtaler løbende.  

 

Cykelexperten.dk MEGASTORE
Slotsherrensvej 103, 2720 Vanløse

Tlf. +45 7230 1817  /  Email: megastore@cykelexperten.dk
CVR: 30547772

cykelexperten.dk A/SVanløse2019-01-07T00:00:002019-01-31T00:00:00
329937118SERIØS SALGSASSISTENT SØGESRobot VI SØGER EN DYGTIG OG PLIGTOPFYLDENDE BUTIKSMEDARBEJDER TIL VORES HYGGELIGE BAGERI I VANLØSE. MAN SKAL KUNNE ARB SELVST NDIGT SAMT KUNNE TALE OG FORSTÅ DANSK. DET ER VAGTER HVER MANDAG OG HVER ANDEN TORSDAG KL12-18 SAMT HVER ANDEN WEEKEND 12-17 MÅ GERNE V RE EN EFTERLØNNER ELLER STUDERENDE SOM HAR BRUG FOR LIDT EXTRA TIL SIN SU.

VI SØGER EN DYGTIG OG PLIGTOPFYLDENDE BUTIKSMEDARBEJDER TIL VORES HYGGELIGE BAGERI I VANLØSE.

MAN SKAL KUNNE ARB SELVSTÆNDIGT SAMT KUNNE TALE OG FORSTÅ DANSK.

DET ER VAGTER HVER MANDAG OG HVER ANDEN TORSDAG KL12-18 SAMT HVER ANDEN WEEKEND 12-17

 

MÅ GERNE VÆRE EN EFTERLØNNER ELLER STUDERENDE SOM HAR BRUG FOR LIDT EXTRA TIL SIN SU.

 

 

Bageriet Sløjfen Michael NielsenVanløse2019-01-06T00:00:002019-01-25T00:00:00
329936974Freelance Dataindsamler i KøbenhavnRobot Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din fornemste opgave bliver at sikre, at det indsamlede data er validt og brugbart. Jobbet består helt detaljeret i, at man som Dataindsamler møder op ved den angivne butik i rette tidsrum og stiller sig uden for butikken. Her skal der høfligt rettes henvendelse til de handlende, om deres kvittering må indsamles til en anonym markedsanalyse. Du skal kunne identificere dig selv som værende: Mødestabil og ansvarsbevidst Omhyggelig, grundig og præcis Velfungerende med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar Klar på vind og vejr, da jobbet kan foregå udendørs Du besidder endvidere øvrige kvalifikationer: Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet Behersker IT på brugerniveau, herunder specielt Outlook og Excel Har smartphone tablet og er tilgængelig på SMS og e-mail Vi tilbyder dig: Fast timeløn og kørselsgodtgørelse efter aftale Et fleksibelt deltidsjob Frihed under ansvar At blive en del af en spændende virksomhed i vækst Mulighed for at blive tilknyttet vores øvrige afdelinger for flere arbejdstimer Timer: Mulighed for faste timer - med mulighed for flere løbende. Jobbet er et freelance deltidsjob, og kan fint bestrides af studerende, efterlønnere osv. Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Send en kort ansøgning samt dit CV med relevante erfaringer og billede til job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Dataindsamler - København .

Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon'er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din fornemste opgave bliver at sikre, at det indsamlede data er validt og brugbart.

 

Jobbet består helt detaljeret i, at man som Dataindsamler møder op ved den angivne butik i rette tidsrum og stiller sig uden for butikken. Her skal der høfligt rettes henvendelse til de handlende, om deres kvittering må indsamles til en anonym markedsanalyse.

 

Du skal kunne identificere dig selv som værende:

  • Mødestabil og ansvarsbevidst
  • Omhyggelig, grundig og præcis
  • Velfungerende med fleksible arbejdstider og frihed under ansvar
  • Klar på vind og vejr, da jobbet kan foregå udendørs

 

Du besidder endvidere øvrige kvalifikationer:

  • Har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet
  • Behersker IT på brugerniveau, herunder specielt Outlook og Excel
  • Har smartphone/tablet og er tilgængelig på SMS og e-mail

 

Vi tilbyder dig:

  • Fast timeløn og kørselsgodtgørelse efter aftale
  • Et fleksibelt deltidsjob
  • Frihed under ansvar
  • At blive en del af en spændende virksomhed i vækst
  • Mulighed for at blive tilknyttet vores øvrige afdelinger for flere arbejdstimer

 

Timer: Mulighed for faste timer - med mulighed for flere løbende.

 

Jobbet er et freelance deltidsjob, og kan fint bestrides af studerende, efterlønnere osv.

 

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig.

 

Send en kort ansøgning samt dit CV med relevante erfaringer og billede til job@relationmedia.dk.

Mærk emnefeltet "Dataindsamler - København".

 

RELATIONMEDIA A/SValby2019-01-04T00:00:002019-02-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent til niche- og livsstilsbutik i rivende udvikling

ALTANBUTIKKEN ApS

Frederiksberg
Brænder du for indretning og salg? Så er det måske dig, vi leder efter. I ALTANBUTIKKEN søger vi to nye medarbejdere til vores niche- og livsstilsbutik på Frederiksberg til vores højsæson i foråret og sommeren 2019. ALTANBUTIKKEN sælger designmøbler...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Deltidssælger i Cykelbutik med hænderne skruet ordentligt på

cykelexperten.dk A/S

Vanløse
Hos Cykelexperten.dk MEGASTORE, Vanløse. Vi er en stor travl cykelbutik der er midt i højsæson, og vi har derfor brug for deltidsmedarbejder der ønsker fleksibilitet i deres arbejdstider. Jobbet består i at sælge cykler, betjene, ekspedere kunder. D...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

SERIØS SALGSASSISTENT SØGES

Bageriet Sløjfen Michael Nielsen

Vanløse
VI SØGER EN DYGTIG OG PLIGTOPFYLDENDE BUTIKSMEDARBEJDER TIL VORES HYGGELIGE BAGERI I VANLØSE. MAN SKAL KUNNE ARB SELVST NDIGT SAMT KUNNE TALE OG FORSTÅ DANSK. DET ER VAGTER HVER MANDAG OG HVER ANDEN TORSDAG KL12-18 SAMT HVER ANDEN WEEKEND 12-17 MÅ G...
Indrykket:6. januar 2019
Udløbsdato:25. januar 2019

Freelance Dataindsamler i København

RELATIONMEDIA A/S

Valby
Som Dataindsamler bliver du en del af et team, der skal indsamle data i detailbutikker landet over. Din opgave bliver at indsamle bon er fra de handlende, der bidrager til strategiske og taktiske beslutninger hos nogle af landets førende kæder. Din ...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:1. februar 2019