Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger/Kunderådgiver - Shurgard Self-Storage center

Retail Knowledge søger for Shurgard;

Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage

Vil du:

• dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse?
• have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag?
• udvikle dig gennem dedikeret ugentlig salgstræning af vores distriktschefer og daglig sparring med din nærmeste chef?

Velkommen til Shurgard
Hos Shurgard hjælper de private og virksomheder med at opbevare deres ting.
Shurgard har 10 butikker i København, Hørsholm og Roskilde – og får hele tiden flere. Nu har vi brug for dig til at hjælpe Shurgards kunder.

Målet er mersalg
Du bliver en del af et regionalt team med både erfarne og unge kolleger, men du har din daglige gang i en af vores butikker i København, hvor du holder overblikket over 3 hovedområder:
• Service og salg er dit hovedfokus. Når kunderne ringer ind, rådgiver du dem om de bedste løsninger, og når folk bestiller over nettet, ringer du til dem og færdiggør deres ordre. Her rådgiver du også kunden til at vælge den bedste løsning, ligesom du sælger kunderne det flyttetilbehør og de forsikringer, de har brug for.
• Administration fylder også en del. Du holder overblikket over vores kunders kontrakter og sørger for, at vi lever op til vores aftaler, samt at kunderne overholder deres forpligtelser.
• Vedligeholdelse af anlæg er en vigtig men mindre del af jobbet. Du sikrer, at anlægget fremstår rent og pænt,

Dedikeret træning og oplæring
Hver uge får du 1-1-træning med Shurgards vores distriktschefer, og du får din egen udviklingsplan.
Herudover får du provision, udover din faste grundløn, som er baseret på dit salg, opsalg og mersalg.
Når du starter, får du en måneds grundig oplæring sammen med en certificeret træner og store manager.

Salgserfaring og øjnene på resultatet
• Du har kunde- eller salgserfaring, som du sikkert har fået i en butik/restaurant eller anden kundeservice rolle
• Du er drevet af at opnå resultater og kan lide salgsprocessen, hvor du udfordrer kunden, så de får den rigtige rådgivning.

Stillingen kan søges på http://www.retailknowledge.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge; Kim Aaskov på telefon 21175760.

Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere.
10 af butikkerne er placeret i Danmark – Købehavn, Hørsholm og Roskilde – og de ekspanderer stadig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329813205Phoenix-ba7bfc2012018-05-16T00:00:00Sælger/Kunderådgiver - Shurgard Self-Storage center

Retail Knowledge søger for Shurgard;

Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage

Vil du:

• dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse?
• have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag?
• udvikle dig gennem dedikeret ugentlig salgstræning af vores distriktschefer og daglig sparring med din nærmeste chef?

Velkommen til Shurgard
Hos Shurgard hjælper de private og virksomheder med at opbevare deres ting.
Shurgard har 10 butikker i København, Hørsholm og Roskilde – og får hele tiden flere. Nu har vi brug for dig til at hjælpe Shurgards kunder.

Målet er mersalg
Du bliver en del af et regionalt team med både erfarne og unge kolleger, men du har din daglige gang i en af vores butikker i København, hvor du holder overblikket over 3 hovedområder:
• Service og salg er dit hovedfokus. Når kunderne ringer ind, rådgiver du dem om de bedste løsninger, og når folk bestiller over nettet, ringer du til dem og færdiggør deres ordre. Her rådgiver du også kunden til at vælge den bedste løsning, ligesom du sælger kunderne det flyttetilbehør og de forsikringer, de har brug for.
• Administration fylder også en del. Du holder overblikket over vores kunders kontrakter og sørger for, at vi lever op til vores aftaler, samt at kunderne overholder deres forpligtelser.
• Vedligeholdelse af anlæg er en vigtig men mindre del af jobbet. Du sikrer, at anlægget fremstår rent og pænt,

Dedikeret træning og oplæring
Hver uge får du 1-1-træning med Shurgards vores distriktschefer, og du får din egen udviklingsplan.
Herudover får du provision, udover din faste grundløn, som er baseret på dit salg, opsalg og mersalg.
Når du starter, får du en måneds grundig oplæring sammen med en certificeret træner og store manager.

Salgserfaring og øjnene på resultatet
• Du har kunde- eller salgserfaring, som du sikkert har fået i en butik/restaurant eller anden kundeservice rolle
• Du er drevet af at opnå resultater og kan lide salgsprocessen, hvor du udfordrer kunden, så de får den rigtige rådgivning.

Stillingen kan søges på http://www.retailknowledge.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge; Kim Aaskov på telefon 21175760.

Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere.
10 af butikkerne er placeret i Danmark – Købehavn, Hørsholm og Roskilde – og de ekspanderer stadig.

2018-07-12T00:50:41.843 Retail Knowledge søger for Shurgard Kundeansvarlig til Shurgard Self-Storage Vil du: • dele din tid mellem service og salg, administration og en smule vedligeholdelse? • have faste arbejdstider alle hverdage og kun arbejde hver anden lørdag? • udvikle dig gennem dedikeret ugentlig salgstræning af vores distriktschefer og daglig sparring med din nærmeste chef? Velkommen til Shurgard Hos Shurgard hjælper de private og virksomheder med at opbevare deres ting. Shurgard har 10 butikker i København, Hørsholm og Roskilde og får hele tiden flere. Nu har vi brug for dig til at hjælpe Shurgards kunder. Målet er mersalg Du bliver en del af et regionalt team med både erfarne og unge kolleger, men du har din daglige gang i en af vores butikker i København, hvor du holder overblikket over 3 hovedområder: • Service og salg er dit hovedfokus. Når kunderne ringer ind, rådgiver du dem om de bedste løsninger, og når folk bestiller over nettet, ringer du til dem og færdiggør deres ordre. Her rådgiver du også kunden til at vælge den bedste løsning, ligesom du sælger kunderne det flyttetilbehør og de forsikringer, de har brug for. • Administration fylder også en del. Du holder overblikket over vores kunders kontrakter og sørger for, at vi lever op til vores aftaler, samt at kunderne overholder deres forpligtelser. • Vedligeholdelse af anlæg er en vigtig men mindre del af jobbet. Du sikrer, at anlægget fremstår rent og pænt, Dedikeret træning og oplæring Hver uge får du 1-1-træning med Shurgards vores distriktschefer, og du får din egen udviklingsplan. Herudover får du provision, udover din faste grundløn, som er baseret på dit salg, opsalg og mersalg. Når du starter, får du en måneds grundig oplæring sammen med en certificeret træner og store manager. Salgserfaring og øjnene på resultatet • Du har kunde- eller salgserfaring, som du sikkert har fået i en butik restaurant eller anden kundeservice rolle • Du er drevet af at opnå resultater og kan lide salgsprocessen, hvor du udfordrer kunden, så de får den rigtige rådgivning. Stillingen kan søges på http: www.retailknowledge.dk Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge Kim Aaskov på telefon 21175760. Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere. 10 af butikkerne er placeret i Danmark Købehavn, Hørsholm og Roskilde og de ekspanderer stadig.11Jobnetba7bfc20100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-11T00:00:000000http://www.retailknowledge.dk/ledige-stillinger0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3248820RKR-Danmark ApS11Høffdingsvej 342500ValbyDKDanmark0
info@retailknowledge.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent572619JobNet48247101000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba7bfc20https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba7bfc20https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba7bfc20&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba7bfc20&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008221Dansk3Læse/ tale413107Handelsassistent2Salg355016847Kiminfo@retailknowledge.dkDKDanmarkDKDanmark330015379Sælger/Kunderådgiver - Shurgard Self-Storage centerRobot Retail Knowledge søger for Shurgard Sælger Kunderådgiver til Shurgard Self-Storage Center Shurgard styrker deres team i storkøbenhavn og vi søger derfor en ny sælger - er det dig? Shurgard er den største ejer og udvikler af self-storage løsninger i Europa, med mere end 220 anlæg fordelt over syv lande. De findes i Sverige, Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig og England. Vi søger dig, som vil udvikle og styrke dine kundskaber inden for kundeservice og salg, samt blive en del af en virksomhed og branche, som er i stor vækst. Som medarbejder hos Shurgard, vil din dag indebære forskelligartede opgaver. Din primære opgave vil bestå i at finde den bedste løsning til den enkelte kunde, igennem den bedst mulige service. Sammen med din kollega, vil I i fælleskab have ansvaret for butik og anlæg. I vil sørge for at anlægget fremstår præsentabelt samt fungerer perfekt. To dage er sjældent ens og dagligdagen vil give dig et bredt indblik i alt fra kontrakt håndtering, til forsikringssalg og service. Kan du lide at arbejde som kundekonsulent med fokus på salg er det måske noget for dig. STILLINGSPROFIL Du vil få en måneds dybdegående oplæring, i en bred række af vores arbejdsprocesser og de nødvendige værktøjer, til at kunne begå dig i dagligdagen hos Shurgard. Der vil naturligvis være regelmæssig salgstræning, coaching og opfølgning. Dette medvirker til at styrke dig, som sælger og sikrer en konstant udvikling. Hos Shurgard får du muligheden for at opbygge en spændende salgskarriere, samt løbende at styrke dine kompetencer indenfor salg og service. Shurgard er en virksomhed der løfter i fællesskab, og hvor hårdt arbejde belønnes. De tilbyder faste fuldtidsstillinger, med en fast konkurrencedygtig løn, samt en god og enkel bonusordning. Arbejdstiden er mandag - fredag kl. 10-18 samt hver anden lørdag 10-16. Der vil skiftende være hverdagsfri og lørdagsvagt hver anden uge. Som sælger i Shurgard vil du: Yde den bedste kundeservice og udføre rådgivende salg til kunderne Udføre administrativt arbejde håndtering af lejeaftaler, forsikringer, opdateringer i vores kundedatabase m.m. Sørge for at butikken og anlægget vedligeholdes og er i god stand, samt fungerer rent operativt Vi ser gerne at Shurgards nye Sælger er: En glad holdspiller, som gavner samarbejde og fleksibilitet Er selvstændig og løsningsorienter Tillidsfuld og tager ansvar med høj integritet Målrettet og elsker konkurrence Med erfaring indenfor for salg eller service Stillingen kan søges på www.retailknowledge.dk Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge Kim Aaskov på telefon 21175760. Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere.10 af butikkerne er placeret i Danmark Købehavn, Hørsholm og Roskilde og de ekspanderer stadig.

Retail Knowledge søger for Shurgard;


Sælger/Kunderådgiver til Shurgard Self-Storage Center

Shurgard styrker deres team i storkøbenhavn og vi søger derfor en ny sælger - er det dig?

Shurgard er den største ejer og udvikler af self-storage løsninger i Europa, med mere end 220 anlæg fordelt over syv lande. De findes i Sverige, Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Frankrig og England. Vi søger dig, som vil udvikle og styrke dine kundskaber inden for kundeservice og salg, samt blive en del af en virksomhed og branche, som er i stor vækst.

Som medarbejder hos Shurgard, vil din dag indebære forskelligartede opgaver. Din primære opgave vil bestå i at finde den bedste løsning til den enkelte kunde, igennem den bedst mulige service. Sammen med din kollega, vil I i fælleskab have ansvaret for butik og anlæg. I vil sørge for at anlægget fremstår præsentabelt samt fungerer perfekt. To dage er sjældent ens og dagligdagen vil give dig et bredt indblik i alt fra kontrakt håndtering, til forsikringssalg og service.

Kan du lide at arbejde som kundekonsulent med fokus på salg er det måske noget for dig.

STILLINGSPROFIL

Du vil få en måneds dybdegående oplæring, i en bred række af vores arbejdsprocesser og de nødvendige værktøjer, til at kunne begå dig i dagligdagen hos Shurgard. Der vil naturligvis være regelmæssig salgstræning, coaching og opfølgning. Dette medvirker til at styrke dig, som sælger og sikrer en konstant udvikling.

Hos Shurgard får du muligheden for at opbygge en spændende salgskarriere, samt løbende at styrke dine kompetencer indenfor salg og service. Shurgard er en virksomhed der løfter i fællesskab, og hvor hårdt arbejde belønnes. De tilbyder faste fuldtidsstillinger, med en fast konkurrencedygtig løn, samt en god og enkel bonusordning.

Arbejdstiden er mandag - fredag kl. 10-18 samt hver anden lørdag 10-16.

Der vil skiftende være hverdagsfri og lørdagsvagt hver anden uge.

Som sælger i Shurgard vil du:

  • Yde den bedste kundeservice og udføre rådgivende salg til kunderne
  • Udføre administrativt arbejde; håndtering af lejeaftaler, forsikringer, opdateringer i vores kundedatabase m.m.
  • Sørge for at butikken og anlægget vedligeholdes og er i god stand, samt fungerer rent operativt

Vi ser gerne at Shurgards nye Sælger er:

  • En glad holdspiller, som gavner samarbejde og fleksibilitet
  • Er selvstændig og løsningsorienter
  • Tillidsfuld og tager ansvar med høj integritet
  • Målrettet og elsker konkurrence
  • Med erfaring indenfor for salg eller service

Stillingen kan søges på www.retailknowledge.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Retail Knowledge; Kim Aaskov på telefon 21175760.

Shurgard Self Storage er Europas markedsleder inden for self storage løsninger for private og virksomheder. Shurgard er etableret i 1994 og har over 220 lokationer i syv europæiske lande og flere end 550 medarbejdere.
10 af butikkerne er placeret i Danmark – Købehavn, Hørsholm og Roskilde – og de ekspanderer stadig.

RKR-Danmark ApSValby2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
330023642Butiksmedarbejdere/ Ekspedienter til bagerforretning på NørrebroRobot Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder. Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i tidsrummet 6.00 -19. Arbejdstiden er 10-20 timer om ugen alt efter hvordan det passer. Vi er fleksible hvis DU er. Alder i henhold til Arbejdstilsynets bekendtgørelse nr. 239 af 6 april 2005. Vi søger medarbejdere der er kollagaer, det vil sige hjælper hinanden. Selvstændig, Stabil, mødesikker og ansvarsbevidst. Smilene, venlige og FLEKSIBLE - det er alle nøgleord vi sætter højt. Vi forventer at du kan tænke selv og selv kan se, hvad der skal laves. Vi forventer at du laver noget når du er på arbejde og er initiativrig. Fleksibilitet er vigtigt. Butikserfaring er ikke et krav, men en bestemt en fordel. Oplæring vil finde sted i hverdagen mellem 9 og 13 så det er vigtigt at du kan der. Send en ansøgning hvor du skriver lidt om dig selv og hvad du tidligere har arbejdet med og hvad du forventer af et job. Henvendelser ang. jobbet og ansøgninger sendes til: Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com vi kan kun kontaktes over mail. Har du ikke hørt noget inden 30 6 - 19 er jobbet besat til anden side. Kun seriøse henvendelser! Ansøgning kan sendes til: Brød Værten Griffenfeldsgade 56 2200 København N Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com

Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob/deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder.  Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i tidsrummet 6.00 -19. Arbejdstiden er 10-20 timer om ugen alt efter hvordan det passer. Vi er fleksible hvis DU er.

Alder i henhold til Arbejdstilsynets bekendtgørelse nr. 239 af 6 april 2005. Vi søger medarbejdere der er kollagaer, det vil sige hjælper hinanden. Selvstændig, Stabil, mødesikker og ansvarsbevidst. Smilene, venlige og FLEKSIBLE - det er alle nøgleord vi sætter højt. Vi forventer at du kan tænke selv og selv kan se, hvad der skal laves. Vi forventer at du laver noget når du er på arbejde og er initiativrig. Fleksibilitet er vigtigt. Butikserfaring er ikke et krav, men en bestemt en fordel. Oplæring vil finde sted i hverdagen mellem 9 og 13 så det er vigtigt at du kan der. Send en ansøgning hvor du skriver lidt om dig selv og hvad du tidligere har arbejdet med og hvad du forventer af et job. Henvendelser ang. jobbet og ansøgninger sendes til: Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com – vi kan kun kontaktes over mail. Har du ikke hørt noget inden 30/6 - 19 er jobbet besat til anden side.

Kun seriøse henvendelser! 

Ansøgning kan sendes til: 
Brød Værten
Griffenfeldsgade 56
2200 København N
Broedvaerten_ansoegninger@hotmail.com

BrødværtenKøbenhavn N2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330023580Selvstændig og serviceminded kollega søges til 7-Eleven NørrebroRobot Vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og nyde at give kunderne en service, således at det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken Vi vil have det morsomt og lønsomt. Arbejdsopgaver Kasse- og kundebetjening Trimning og vareopfyldning Lettere rengøring og egenkontrol Bake-off Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrence Diverse forefalden Vi søger derfor lige nu en robust medarbejder, til vagter dag, aften og i weekenderne, til at indgå i et stærkt team af kunde- og salgsorienterede kolleger, der tænker positivt og offensivt! Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt Tiltrædelse: Snarest Arbejdssted: Fælledvej 27, 2200 Send din motivede ansøgning til: 711dk022@7-eleven.dk Ansøgninger uden billede og CV vil der blive set bort fra. Vi glæder os til at høre fra dig. 7-Eleven blev grundlagt i 1927 og startede oprindeligt med at sælge isblokke til madvareafkøling og begyndte siden hen at tilbyde kunderne mælk, æg og brød på søndage og om aftenen, når købmandsforretningerne var lukket. Det nye forretningskoncept betød tilfredse kunder og øget omsætning. Convenience-konceptet blev hermed født. Convenience er en luksus, der har til formål at spare forbrugeren tid og frustration. En convenience-butik sparer forbrugeren for et stop eller en separat tur til købmanden. Firmaets første conveniencebutikker hed Tote´m. I 1946 ændrede kæden navn til 7-Eleven, som afspejlede butikkernes udvidede åbningstid fra klokken 07.00 23.00 alle ugens dage. Senere blev åbningstiderne igen udvidet til 24 timer i døgnet i langt de fleste butikker verden over. Med 186 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http: www.7-eleven.dk eller http: www.reitangruppen.no.

 

 

Vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og nyde at give kunderne en service, således at det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken – Vi vil have det morsomt og lønsomt.

Arbejdsopgaver

  • Kasse- og kundebetjening
  • Trimning og vareopfyldning
  • Lettere rengøring og egenkontrol
  • Bake-off
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrence
  • Diverse forefalden 

Vi søger derfor lige nu en robust medarbejder, til vagter dag, aften og i weekenderne, til at indgå i et stærkt team af kunde- og salgsorienterede kolleger, der tænker positivt og offensivt!

Ansøgningsfrist:                               Hurtigst muligt

Tiltrædelse:                                       Snarest

Arbejdssted:                                      Fælledvej 27, 2200

 

Send din motivede ansøgning til: 711dk022@7-eleven.dk

Ansøgninger uden billede og CV vil der blive set bort fra. 

 

Vi glæder os til at høre fra dig. 

    

7-Eleven blev grundlagt i 1927 og startede oprindeligt med at sælge isblokke til madvareafkøling og begyndte siden hen at tilbyde kunderne mælk, æg og brød på søndage og om aftenen, når købmandsforretningerne var lukket. Det nye forretningskoncept betød tilfredse kunder og øget omsætning. Convenience-konceptet blev hermed født.

Convenience er en luksus, der har til formål at spare forbrugeren tid og frustration. En convenience-butik sparer forbrugeren for et stop eller en separat tur til købmanden.

Firmaets første conveniencebutikker hed Tote´m. I 1946 ændrede kæden navn til 7-Eleven, som afspejlede butikkernes udvidede åbningstid fra klokken 07.00 – 23.00 alle ugens dage. Senere blev åbningstiderne igen udvidet til 24 timer i døgnet i langt de fleste butikker verden over. Med 186 butikker i Danmark har 7-Eleven manifesteret førerpositionen i conveniencesektoren, og med mere end 50.000 butikker i 116 lande er 7-Eleven verdens største convenience- og franchisekæde. Læs mere på http://www.7-eleven.dk eller http://www.reitangruppen.no

7-Eleven Butik 22København N2019-05-13T00:00:002019-06-30T00:00:00
330012667Butiks assistent søges til Wolford butikken - Ringsted Factory OutletRobot Retail Knowledge søger for Wolford: Vi søger en salgsassistent på ca. 44 timer pr. måned til Wolford butikken i Ringsted Factory Outlet Center. Vi søger en frisk, smilende og udadvendt sælger, der har fokus på kunderådgivning og service. Timerne vil primært ligge som lukkevagter på hverdage og nogle weekendvagter. KvalifikationerVi ser gerne: At du har erfaring indenfor mode eller detailbranchen At du har arbejdet med luksusbrands At du har erfaring med personligt salg og kundeservice Vi tilbyder: Du vil indgå i et team af dygtige og engagerede medarbejdere og I vil sammen arbejde dedikeret mod at nå butikkens salgsmål. Du vil få grundig træning i salgsteknik og Wolfords produkter. Du vil få løn efter kvalifikationer og stillet personaletøj til rådighed. Hvis ovenstående har fanget din interesse bedes du søge stillingen på www.retailknowledge.dk. Vi modtager ikke ansøgninger via mail eller post. Wolford Scandinavia ApS er et datterselskab af Wolford AG i Østrig, som udvikler, producerer og markedsfører strømper, ready-to-wear og lingeri. Wolford er et internationalt brand med egne forretninger over hele verden samt et udvalgt forhandlernet. I Danmark er Wolford i dag repræsenteret med 9 butikker, 2 consignments og 3 partner butikker.

Retail Knowledge søger for Wolford:

Vi søger en salgsassistent på ca. 44 timer pr. måned til Wolford butikken i Ringsted Factory Outlet Center. Vi søger en frisk, smilende og udadvendt sælger, der har fokus på kunderådgivning og service.

Timerne vil primært ligge som lukkevagter på hverdage og nogle weekendvagter.

Kvalifikationer
Vi ser gerne:

  • At du har erfaring indenfor mode eller detailbranchen
  • At du har arbejdet med luksusbrands
  • At du har erfaring med personligt salg og kundeservice

 

Vi tilbyder:

  • Du vil indgå i et team af dygtige og engagerede medarbejdere og I vil sammen arbejde dedikeret mod at nå butikkens salgsmål.
  • Du vil få grundig træning i salgsteknik og Wolfords produkter.
  • Du vil få løn efter kvalifikationer og stillet personaletøj til rådighed.

Hvis ovenstående har fanget din interesse bedes du søge stillingen på www.retailknowledge.dk
Vi modtager ikke ansøgninger via mail eller post.

Wolford Scandinavia ApS er et datterselskab af Wolford AG i Østrig, som udvikler, producerer og markedsfører strømper, ready-to-wear og lingeri. Wolford er et internationalt brand med egne forretninger over hele verden samt et udvalgt forhandlernet. I Danmark er Wolford i dag repræsenteret med 9 butikker, 2 consignments og 3 partner butikker.

RKR-Danmark ApSRingsted2019-04-27T00:00:002019-06-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sælger/Kunderådgiver - Shurgard Self-Storage center

RKR-Danmark ApS

Valby
Retail Knowledge søger for Shurgard Sælger Kunderådgiver til Shurgard Self-Storage Center Shurgard styrker deres team i storkøbenhavn og vi søger derfor en ny sælger - er det dig? Shurgard er den største ejer og udvikler af self-storage løsninger i ...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Butiksmedarbejdere/ Ekspedienter til bagerforretning på Nørrebro

Brødværten

København N
Ekspedienter søges til bagerforretning på Nørrebro. Studiejob deltidsjob Jobbet består i ekspedition af kunder herunder at smøre sandwich, derudover vil der være rengøring, når der ikke er kunder. Arbejdstiden er fordelt på hverdage og weekend og i ...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Selvstændig og serviceminded kollega søges til 7-Eleven Nørrebro

7-Eleven Butik 22

København N
Vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet. Du skal kunne lide at møde mange menne...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Butiks assistent søges til Wolford butikken - Ringsted Factory Outlet

RKR-Danmark ApS

Ringsted
Retail Knowledge søger for Wolford: Vi søger en salgsassistent på ca. 44 timer pr. måned til Wolford butikken i Ringsted Factory Outlet Center. Vi søger en frisk, smilende og udadvendt sælger, der har fokus på kunderådgivning og service. Timerne vil...
Indrykket:27. april 2019
Udløbsdato:1. juni 2019