Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger/Promotor for Dior

Colorline fra Hirtshals: 1 tur frem og tilbage pr. dag (ca. 8-9 timer)

Tidsbegrænset: Juli og September 2018

Varierende arbejdstider i de to måneder – ca. 21 dage Juli og 18 i September. Begge måneder både hverdage og weekend dage.

Der arbejdes primært 4 dage i træk. Specifikt skema modtages snarest.

Dagene er booket ombord på skibene og kan derfor ikke byttes eller på anden vis ændres. 

Vi søger dygtig sælger/promoter til at blive en del af et professionelt team, der samarbejder om at nå de daglige salgsmål, og repræsentere et af de største brands indenfor parfume- og kosmetikverden.

Vores sælger skal kunne være den bedst tænkelige vært, som forstår at sælge og give hundredevis af passagerer en personlig og ekstraordinær service mens de shopper i Tax Free butikken ombord på båden.

 

Krav til stillingen:  

Du arbejder godt selvstændigt og går op i at være en god repræsentant for både brandet og Lufthavnsvikar

Du er en dygtig sælger med salgserfaring (gerne fra beauty branchen)

Du er energisk, positiv og kan bidrage til den gode atmosfære i butikken 

Du tager initiativ, tænker ud af boksen og skaber tilfredse kunder 

Du taler flydende engelsk og minimum et af de skandinaviske sprog 

Du er fleksibel med arbejdstider og er klar til at møde tidligt om morgen samt arbejde om aften og nogle weekender

 

Vi tilbyder: 

Et arbejde med et klassisk og højt profileret brand samt et spændende produktudvalg generelt.

Produkttræninger med eksperter fra brandet med omfattende erfaring indenfor området  

Et professionelt og energisk team med hjælpsomme kollegaer  

En anderledes og udfordrende hverdag på en international arbejdsplads  

Gode løn- og arbejdsforhold  

Personlig og faglig udvikling

 

Skriftlig ansøgning sendes til mailadresse: pu@lufthavnsvikar.dk

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:

Peter Urhammer fra Lufthavnsvikar & Rekrutteringsservice på tlf.  21 39 00 81

 

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329813395Phoenix-cb1eb82112018-05-16T00:00:00Sælger/Promotor for Dior

Colorline fra Hirtshals: 1 tur frem og tilbage pr. dag (ca. 8-9 timer)

Tidsbegrænset: Juli og September 2018

Varierende arbejdstider i de to måneder – ca. 21 dage Juli og 18 i September. Begge måneder både hverdage og weekend dage.

Der arbejdes primært 4 dage i træk. Specifikt skema modtages snarest.

Dagene er booket ombord på skibene og kan derfor ikke byttes eller på anden vis ændres. 

Vi søger dygtig sælger/promoter til at blive en del af et professionelt team, der samarbejder om at nå de daglige salgsmål, og repræsentere et af de største brands indenfor parfume- og kosmetikverden.

Vores sælger skal kunne være den bedst tænkelige vært, som forstår at sælge og give hundredevis af passagerer en personlig og ekstraordinær service mens de shopper i Tax Free butikken ombord på båden.

 

Krav til stillingen:  

Du arbejder godt selvstændigt og går op i at være en god repræsentant for både brandet og Lufthavnsvikar

Du er en dygtig sælger med salgserfaring (gerne fra beauty branchen)

Du er energisk, positiv og kan bidrage til den gode atmosfære i butikken 

Du tager initiativ, tænker ud af boksen og skaber tilfredse kunder 

Du taler flydende engelsk og minimum et af de skandinaviske sprog 

Du er fleksibel med arbejdstider og er klar til at møde tidligt om morgen samt arbejde om aften og nogle weekender

 

Vi tilbyder: 

Et arbejde med et klassisk og højt profileret brand samt et spændende produktudvalg generelt.

Produkttræninger med eksperter fra brandet med omfattende erfaring indenfor området  

Et professionelt og energisk team med hjælpsomme kollegaer  

En anderledes og udfordrende hverdag på en international arbejdsplads  

Gode løn- og arbejdsforhold  

Personlig og faglig udvikling

 

Skriftlig ansøgning sendes til mailadresse: pu@lufthavnsvikar.dk

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:

Peter Urhammer fra Lufthavnsvikar & Rekrutteringsservice på tlf.  21 39 00 81

 

 

 

 

2018-07-01T00:50:36.563 Colorline fra Hirtshals: 1 tur frem og tilbage pr. dag (ca. 8-9 timer) Tidsbegrænset: Juli og September 2018 Varierende arbejdstider i de to måneder ca. 21 dage Juli og 18 i September. Begge måneder både hverdage og weekend dage. Der arbejdes primært 4 dage i træk. Specifikt skema modtages snarest. Dagene er booket ombord på skibene og kan derfor ikke byttes eller på anden vis ændres. Vi søger dygtig sælger promoter til at blive en del af et professionelt team, der samarbejder om at nå de daglige salgsmål, og repræsentere et af de største brands indenfor parfume- og kosmetikverden. Vores sælger skal kunne være den bedst tænkelige vært, som forstår at sælge og give hundredevis af passagerer en personlig og ekstraordinær service mens de shopper i Tax Free butikken ombord på båden. Krav til stillingen: Du arbejder godt selvstændigt og går op i at være en god repræsentant for både brandet og Lufthavnsvikar Du er en dygtig sælger med salgserfaring (gerne fra beauty branchen) Du er energisk, positiv og kan bidrage til den gode atmosfære i butikken Du tager initiativ, tænker ud af boksen og skaber tilfredse kunder Du taler flydende engelsk og minimum et af de skandinaviske sprog Du er fleksibel med arbejdstider og er klar til at møde tidligt om morgen samt arbejde om aften og nogle weekender Vi tilbyder: Et arbejde med et klassisk og højt profileret brand samt et spændende produktudvalg generelt. Produkttræninger med eksperter fra brandet med omfattende erfaring indenfor området Et professionelt og energisk team med hjælpsomme kollegaer En anderledes og udfordrende hverdag på en international arbejdsplads Gode løn- og arbejdsforhold Personlig og faglig udvikling Skriftlig ansøgning sendes til mailadresse: pu@lufthavnsvikar.dk Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Peter Urhammer fra Lufthavnsvikar Rekrutteringsservice på tlf. 21 39 00 8111Jobnetcb1eb821100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3249003LUFTHAVNSVIKAR & REKRUTTERINGSSERVICE ApS11Lufthavnsboulevarden 62770KastrupDKDanmark0
pu@lufthavnsvikar.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset572310JobNet48247131000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb1eb821https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb1eb821https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb1eb821&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb1eb821&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgBrænder du for at blive Butiksassistent?12009011Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg355017033Peter Urhammerpu@lufthavnsvikar.dkDKDanmarkDKDanmark329961803Private Selection, vin og spiritus AmagercentretRobot Vi er en special forretning indenfor vin og spiritus samt chokolade og delikatesser, der søger en butiks assistent der skal varetage den daglige drift af butikken. Du vil få rig mulighed for at præge den daglige drift. Din alder betyder ikke så meget, du skal blot have interesse for tingene og viden derom. Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til os hvis du har spørgsmål til jobbet.

Vi er en special forretning indenfor vin og spiritus samt chokolade og delikatesser, der søger en butiks assistent der skal varetage den daglige drift af butikken. Du vil få rig mulighed for at præge den daglige drift.

Din alder betyder ikke så meget, du skal blot have interesse for tingene og viden derom.

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til os hvis du har spørgsmål til jobbet.

Private Selection, vin og spiritusKøbenhavn S2019-02-17T00:00:002019-03-31T00:00:00
329953281Sælger til aften, weekend & natRobot Som en del af vores team får du en hverdag med gang i den, masser af kundekontakt, mulighed for at passe dine studier og ikke mindst godt kollegaskab. Mads arbejder deltid i 7-eleven og fortæller om jobbet: På en almindelig dag, er der perioder med mange kunder og fart på og perioder, hvor det er mere roligt. Når der ikke er så mange mennesker, sørger vi for at rydde op og fylde varer op og få talt med hinanden. I jobbet som sælger får du et job hvor der er stor fleksibilitet, så du kan passe dine studier og du har mulighed for at bytte med dine kollegaer, hvis det bliver nødvendigt. Din ugentlige arbejdstid er ca. 10 timer. Du skal kunne arbejde i tidsrummet fra 00.00 til 23.59.

Som en del af vores team får du en hverdag med gang i den, masser af kundekontakt, mulighed for at passe dine studier og ikke mindst godt kollegaskab.

Mads arbejder deltid i 7-eleven og fortæller om jobbet: ”På en almindelig dag, er der perioder med mange kunder og fart på og perioder, hvor det er mere roligt. Når der ikke er så mange mennesker, sørger vi for at rydde op og fylde varer op – og få talt med hinanden.”

I jobbet som sælger får du et job hvor der er stor fleksibilitet, så du kan passe dine studier og du har mulighed for at bytte med dine kollegaer, hvis det bliver nødvendigt. Din ugentlige arbejdstid er ca. 10 timer. Du skal kunne arbejde i tidsrummet fra 00.00 til 23.59.

7-Eleven butik 27København K2019-02-02T00:00:002019-03-29T00:00:00
329973871Finnish speaking advisor with a flair for technologyRobot Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further! At Webhelp, we re always looking for the best advisors to help our customers, and we are currently expanding our Nordic Philips Lighting-team! We are looking for Finnish speaking advisors who are ready to take on exciting and challenging tasks in the front lines of Phillips Lightings customer service. We of course seek to offer epic service, and your contribution will be essential to helping others with Phillips Lighting´s products with your knowledge and interest. You will be the first our private and commercial customers interact with and we therefore want you to be confident and secure in your position. Therefore, we will provide you with a two-week training period, so you get up to speed! You are a success in the position when… …within 3 months: Have completed 2 weeks of training in products and customer service. Give a good first impression of yourself and find your place in the Webhelp culture. Manage the relevant everyday routines and tasks. Find your place in the team and are pro-active in the succession of your onboarding-period. …within 6 months: Manage Webhelps way of working. Have gone through training to advance your knowledge and understanding of the position. Seek new information and offer to help and discuss with your colleagues. Are self-going in your own tasks. …within 12 months: Have proven your worth and become an extraordinary advisor. Are motivated to develop within the team and the organization. Participate in social events, help your colleagues and seek new knowledge. Your development: As you develop in the organization, you will get more responsibility. We have a lot of career opportunities internally, and if you have the right engagement and commitment you might find that your future career is right here with us! If you think the above is interesting, you re probably.. … looking for new challenges, where you can truly be a part of building a new team. You ve finished high-school or a tertiary education on a similar level. …you ve probably already worked in customer service, and are ready to be a driving force in developing the team when it comes to performance and team spirit. You know how to deliver excellent service, and you re happy to share your knowledge! About the position: Opening hours: Monday Friday from 09.00-17.00. We are closed on weekends and holidays. The position is full-time, with 37,5 working hours a week, but can be organized to be a part-time position if needed. Our promise to you: We promise you a workplace that lives up to our values Fun Social We love the dynamic between colleagues, customers and our clients. Learning Growing We love to develop and learn new things. Challenges Recognition We believe in giving and receiving recognition for our results. We expect you to see opportunities and develop in the dynamics in our organization, and value long term employments. The recruitment process: Please send your application in English. As soon as you have registered your application, we will ask you to do a personality test. Its important that you take the test as soon as you receive it, so that we can move you forward in the process. A technical test will be sent to you if you are invited to an interview. Non-discrimination: Webhelp see diversity as a resource and encourage all sexes, age, religion or ethnicity to apply. We look forward to receiving your application!Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further!

At Webhelp, we’re always looking for the best advisors to help our customers, and we are currently expanding our Nordic Philips Lighting-team! We are looking for Finnish speaking advisors who are ready to take on exciting and challenging tasks in the front lines of Phillips Lightings customer service. We of course seek to offer epic service, and your contribution will be essential to helping others with Phillips Lighting´s products with your knowledge and interest.

You will be the first our private and commercial customers interact with and we therefore want you to be confident and secure in your position. Therefore, we will provide you with a two-week training period, so you get up to speed!

You are a success in the position when…
…within 3 months:
Have completed 2 weeks of training in products and customer service.
Give a good first impression of yourself and find your place in the Webhelp culture.
Manage the relevant everyday routines and tasks.
Find your place in the team and are pro-active in the succession of your onboarding-period.

…within 6 months:
Manage Webhelps way of working.
Have gone through training to advance your knowledge and understanding of the position.
Seek new information and offer to help and discuss with your colleagues.
Are self-going in your own tasks.

…within 12 months:
Have proven your worth and become an extraordinary advisor.
Are motivated to develop within the team and the organization.
Participate in social events, help your colleagues and seek new knowledge.

Your development:
As you develop in the organization, you will get more responsibility. We have a lot of career opportunities internally, and if you have the right engagement and commitment you might find that your future career is right here with us!
If you think the above is interesting, you’re probably..
… looking for new challenges, where you can truly be a part of building a new team. You’ve finished high-school or a tertiary education on a similar level.
…you’ve probably already worked in customer service, and are ready to be a driving force in developing the team when it comes to performance and team spirit. You know how to deliver excellent service, and you’re happy to share your knowledge!

About the position:
Opening hours: Monday – Friday from 09.00-17.00. We are closed on weekends and holidays.
The position is full-time, with 37,5 working hours a week, but can be organized to be a part-time position if needed.


Our promise to you:
We promise you a workplace that lives up to our values;
Fun & Social – We love the dynamic between colleagues, customers and our clients.
Learning & Growing – We love to develop and learn new things.
Challenges & Recognition – We believe in giving and receiving recognition for our results.
We expect you to see opportunities and develop in the dynamics in our organization, and value long term employments.

The recruitment process:
Please send your application in English. As soon as you have registered your application, we will ask you to do a personality test. Its important that you take the test as soon as you receive it, so that we can move you forward in the process. A technical test will be sent to you if you are invited to an interview.

Non-discrimination:
Webhelp see diversity as a resource and encourage all sexes, age, religion or ethnicity to apply.

We look forward to receiving your application!
GOEXCELLENT DENMARK A/SValby2019-03-16T00:00:002019-04-01T00:00:00
329974754SÆLGER - MODETØJ OG ACCESSORIES (BARSELSVIKARIAT)Robot Bahne i Næstved søger en dygtig og erfaren sælger til modeafdelingen med opstart 1. juli 2019. Der er tale om et barselsvikariat af ca. 1 års varighed. Det er vigtigt, at du har erfaring som sælger, og at du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus. Du brænder for SALG generelt og kender vigtigheden af GOD SERVICE. Du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er samtidig humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima. Du er engageret og har stor interesse for modetøj og mærkevarer. Du kender det tøj, vi forhandler, og følger modens udvikling som en naturlig del af din hverdag. Du er den fødte sælger - er en god team-player - har masser af livserfaring - og higer efter at skabe din egen gruppe af faste kunder. Bahnes tøjkoncept består af mærkevarer til modebevidste piger. Vi forhandler mærkevarer som By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Lala Berlin, Stine Goya, Samsøe, Mos Mosh, Mads Nørgaard, Second Female, Vila m.fl. Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed. Skriftlig ansøgning (Word PDF gerne med foto) sendes pr. mail til naestved@bahne.dk Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side. Næstved Storcenter * Butik 26 * 4700 Næstved * www.bahne.dk Bahne er en kapitalkæde med 20 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Keep it Simple, Teamwork, rlighed, Præstation og Glæde.

Bahne i Næstved søger en dygtig og erfaren sælger til modeafdelingen med opstart 1. juli 2019. Der er tale om et barselsvikariat af ca. 1 års varighed.

 

Det er vigtigt, at du har erfaring som sælger, og at du drømmer om at blive en del af Bahnes familievirksomhed, hvor salg og professionel kundeservice er i fokus.

 

Du brænder for SALG generelt og kender vigtigheden af GOD SERVICE. Du elsker den daglige kundekontakt og er god til at snakke og hygge med kunderne. Du er samtidig humørfyldt og indstillet på at spille en vigtig rolle i et positivt arbejdsklima.

 

Du er engageret og har stor interesse for modetøj og mærkevarer. Du kender det tøj, vi forhandler, og følger modens udvikling som en naturlig del af din hverdag. Du er den fødte sælger - er en god team-player - har masser af livserfaring - og higer efter at skabe din egen gruppe af faste kunder.

 

Bahnes tøjkoncept består af mærkevarer til modebevidste piger. Vi forhandler mærkevarer som

By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Lala Berlin, Stine Goya, Samsøe, Mos Mosh, Mads Nørgaard, Second Female, Vila m.fl.

 

Vi tilbyder dig at blive en vigtig del af Bahne-familiens spændende butiksunivers i en butik, som er en af Danmarks flotteste inden for bolig, mode og design. Du får en aktiv og udfordrende hverdag i samarbejde med vores team af yderst professionelle medarbejdere, som alle arbejder med det fælles mål for øje - at sikre øget salg og høj kundetilfredshed.

 

Skriftlig ansøgning (Word/PDF – gerne med foto) sendes pr. mail til naestved@bahne.dk

 

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Såfremt du ikke har hørt fra os inden for 3-4 uger, er stillingen besat til anden side.

 

Næstved Storcenter * Butik 26 * 4700 Næstved * www.bahne.dk

 

Bahne er en kapitalkæde med 20 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Keep it Simple, Teamwork, Ærlighed, Præstation og Glæde.

 

 

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping CenterNæstved2019-03-08T00:00:002019-04-08T00:00:00
329975439Butiksassistent hos iRep i København K (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som butiksassistent i vores afdeling i København K på Købmagergade 59. iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal sørge for at besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der også være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet. Da en stor del af jobbet består i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads, så er det vigtigt, at du har flair for at sælge. Det er en stor fordel, hvis du har en naturlig interesse for smartphone- og tabletprodukter og har en grundlæggende viden herom. Derudover er det vigtigt, at du forstår at formulere dig på skrift og i tale, da du som salgsassistent i mange tilfælde er den første medarbejder vores kunder kommer i kontakt med, og vi selvfølgelig ønsker, at de får det rigtige førstehåndsindtryk af iRep. Kendskab til betjening af smartphones og eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt. Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Din profil Du har gerne flere års erfaring inden for detailsalg. Du har arbejdet med salg før, og har gerne en naturlig interesse for IT og god service. Du er gerne udadvendt og smilende af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis. Om iRep Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https: www.irep.dk miljo Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde 37,5 timer ugentligt i butikkens åbningstider kl. 10 til 18 (man-fre) samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… - du har erfaring med salg i detail - du er veltalende og smilende - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og mødestabil Tiltrædelse: Hurtigst muligt Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv Butiksassistent KBH K i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https://irep.dk/karriere/

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som butiksassistent i vores afdeling i København K på Købmagergade 59.

iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København.

Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder.

Jobbet som butiksassistent vil primært bestå i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads til kunderne i butikken. Derudover vil jobbet bestå i at tage imod og registrere kunder, der ønsker at få repareret deres telefon eller tablet. Der vil også være situationer, hvor du skal sørge for at besvare e-mails og telefoniske henvendelser. Slutteligt vil der også være brug for hjælp til modtagelse af reservedele, opfølgning på sager samt assistance til generel butiksdrift – alt i tæt samarbejde med dine kollegaer. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstedet.

Da en stor del af jobbet består i at sælge tilbehør samt nye og brugte iPhones og iPads, så er det vigtigt, at du har flair for at sælge. Det er en stor fordel, hvis du har en naturlig interesse for smartphone- og tabletprodukter og har en grundlæggende viden herom. Derudover er det vigtigt, at du forstår at formulere dig på skrift og i tale, da du som salgsassistent i mange tilfælde er den første medarbejder vores kunder kommer i kontakt med, og vi selvfølgelig ønsker, at de får det rigtige førstehåndsindtryk af iRep.

Kendskab til betjening af smartphones og/eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt.

Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Din profil
Du har gerne flere års erfaring inden for detailsalg. Du har arbejdet med salg før, og har gerne en naturlig interesse for IT og god service. Du er gerne udadvendt og smilende af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis.

Om iRep
Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på https://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde 37,5 timer ugentligt i butikkens åbningstider kl. 10 til 18 (man-fre) samt nogle lørdage kl. 10-16

 

Vi forventer, at…

- du har erfaring med salg i detail

- du er veltalende og smilende

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og mødestabil

 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv "Butiksassistent KBH K” i emnefeltet.

Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

iRep.DK - København KKøbenhavn K2019-03-11T00:00:002019-05-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Private Selection, vin og spiritus Amagercentret

Private Selection, vin og spiritus

København S
Vi er en special forretning indenfor vin og spiritus samt chokolade og delikatesser, der søger en butiks assistent der skal varetage den daglige drift af butikken. Du vil få rig mulighed for at præge den daglige drift. Din alder betyder ikke så mege...
Indrykket:17. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

Sælger til aften, weekend & nat

7-Eleven butik 27

København K
Som en del af vores team får du en hverdag med gang i den, masser af kundekontakt, mulighed for at passe dine studier og ikke mindst godt kollegaskab. Mads arbejder deltid i 7-eleven og fortæller om jobbet: På en almindelig dag, er der perioder med ...
Indrykket:2. februar 2019
Udløbsdato:29. marts 2019

Finnish speaking advisor with a flair for technology

GOEXCELLENT DENMARK A/S

Valby
Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further! At Webh...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019

SÆLGER - MODETØJ OG ACCESSORIES (BARSELSVIKARIAT)

BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center

Næstved
Bahne i Næstved søger en dygtig og erfaren sælger til modeafdelingen med opstart 1. juli 2019. Der er tale om et barselsvikariat af ca. 1 års varighed. Det er vigtigt, at du har erfaring som sælger, og at du drømmer om at blive en del af Bahnes fami...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:8. april 2019

Butiksassistent hos iRep i København K (fuldtid)

iRep.DK - København K

København K
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som butiksassistent i vores afdeling i København K på Købmagergade 59. iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst m...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:6. maj 2019