Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sælger/Promotor for Dior

Colorline fra Hirtshals: 1 tur frem og tilbage pr. dag (ca. 8-9 timer)

Tidsbegrænset: Juli og September 2018

Varierende arbejdstider i de to måneder – ca. 21 dage Juli og 18 i September. Begge måneder både hverdage og weekend dage.

Der arbejdes primært 4 dage i træk. Specifikt skema modtages snarest.

Dagene er booket ombord på skibene og kan derfor ikke byttes eller på anden vis ændres. 

Vi søger dygtig sælger/promoter til at blive en del af et professionelt team, der samarbejder om at nå de daglige salgsmål, og repræsentere et af de største brands indenfor parfume- og kosmetikverden.

Vores sælger skal kunne være den bedst tænkelige vært, som forstår at sælge og give hundredevis af passagerer en personlig og ekstraordinær service mens de shopper i Tax Free butikken ombord på båden.

 

Krav til stillingen:  

Du arbejder godt selvstændigt og går op i at være en god repræsentant for både brandet og Lufthavnsvikar

Du er en dygtig sælger med salgserfaring (gerne fra beauty branchen)

Du er energisk, positiv og kan bidrage til den gode atmosfære i butikken 

Du tager initiativ, tænker ud af boksen og skaber tilfredse kunder 

Du taler flydende engelsk og minimum et af de skandinaviske sprog 

Du er fleksibel med arbejdstider og er klar til at møde tidligt om morgen samt arbejde om aften og nogle weekender

 

Vi tilbyder: 

Et arbejde med et klassisk og højt profileret brand samt et spændende produktudvalg generelt.

Produkttræninger med eksperter fra brandet med omfattende erfaring indenfor området  

Et professionelt og energisk team med hjælpsomme kollegaer  

En anderledes og udfordrende hverdag på en international arbejdsplads  

Gode løn- og arbejdsforhold  

Personlig og faglig udvikling

 

Skriftlig ansøgning sendes til mailadresse: pu@lufthavnsvikar.dk

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:

Peter Urhammer fra Lufthavnsvikar & Rekrutteringsservice på tlf.  21 39 00 81

 

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329813395Phoenix-cb1eb82112018-05-16T00:00:00Sælger/Promotor for Dior

Colorline fra Hirtshals: 1 tur frem og tilbage pr. dag (ca. 8-9 timer)

Tidsbegrænset: Juli og September 2018

Varierende arbejdstider i de to måneder – ca. 21 dage Juli og 18 i September. Begge måneder både hverdage og weekend dage.

Der arbejdes primært 4 dage i træk. Specifikt skema modtages snarest.

Dagene er booket ombord på skibene og kan derfor ikke byttes eller på anden vis ændres. 

Vi søger dygtig sælger/promoter til at blive en del af et professionelt team, der samarbejder om at nå de daglige salgsmål, og repræsentere et af de største brands indenfor parfume- og kosmetikverden.

Vores sælger skal kunne være den bedst tænkelige vært, som forstår at sælge og give hundredevis af passagerer en personlig og ekstraordinær service mens de shopper i Tax Free butikken ombord på båden.

 

Krav til stillingen:  

Du arbejder godt selvstændigt og går op i at være en god repræsentant for både brandet og Lufthavnsvikar

Du er en dygtig sælger med salgserfaring (gerne fra beauty branchen)

Du er energisk, positiv og kan bidrage til den gode atmosfære i butikken 

Du tager initiativ, tænker ud af boksen og skaber tilfredse kunder 

Du taler flydende engelsk og minimum et af de skandinaviske sprog 

Du er fleksibel med arbejdstider og er klar til at møde tidligt om morgen samt arbejde om aften og nogle weekender

 

Vi tilbyder: 

Et arbejde med et klassisk og højt profileret brand samt et spændende produktudvalg generelt.

Produkttræninger med eksperter fra brandet med omfattende erfaring indenfor området  

Et professionelt og energisk team med hjælpsomme kollegaer  

En anderledes og udfordrende hverdag på en international arbejdsplads  

Gode løn- og arbejdsforhold  

Personlig og faglig udvikling

 

Skriftlig ansøgning sendes til mailadresse: pu@lufthavnsvikar.dk

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:

Peter Urhammer fra Lufthavnsvikar & Rekrutteringsservice på tlf.  21 39 00 81

 

 

 

 

2018-07-01T00:50:36.563 Colorline fra Hirtshals: 1 tur frem og tilbage pr. dag (ca. 8-9 timer) Tidsbegrænset: Juli og September 2018 Varierende arbejdstider i de to måneder ca. 21 dage Juli og 18 i September. Begge måneder både hverdage og weekend dage. Der arbejdes primært 4 dage i træk. Specifikt skema modtages snarest. Dagene er booket ombord på skibene og kan derfor ikke byttes eller på anden vis ændres. Vi søger dygtig sælger promoter til at blive en del af et professionelt team, der samarbejder om at nå de daglige salgsmål, og repræsentere et af de største brands indenfor parfume- og kosmetikverden. Vores sælger skal kunne være den bedst tænkelige vært, som forstår at sælge og give hundredevis af passagerer en personlig og ekstraordinær service mens de shopper i Tax Free butikken ombord på båden. Krav til stillingen: Du arbejder godt selvstændigt og går op i at være en god repræsentant for både brandet og Lufthavnsvikar Du er en dygtig sælger med salgserfaring (gerne fra beauty branchen) Du er energisk, positiv og kan bidrage til den gode atmosfære i butikken Du tager initiativ, tænker ud af boksen og skaber tilfredse kunder Du taler flydende engelsk og minimum et af de skandinaviske sprog Du er fleksibel med arbejdstider og er klar til at møde tidligt om morgen samt arbejde om aften og nogle weekender Vi tilbyder: Et arbejde med et klassisk og højt profileret brand samt et spændende produktudvalg generelt. Produkttræninger med eksperter fra brandet med omfattende erfaring indenfor området Et professionelt og energisk team med hjælpsomme kollegaer En anderledes og udfordrende hverdag på en international arbejdsplads Gode løn- og arbejdsforhold Personlig og faglig udvikling Skriftlig ansøgning sendes til mailadresse: pu@lufthavnsvikar.dk Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Peter Urhammer fra Lufthavnsvikar Rekrutteringsservice på tlf. 21 39 00 8111Jobnetcb1eb821100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3249003LUFTHAVNSVIKAR & REKRUTTERINGSSERVICE ApS11Lufthavnsboulevarden 62770KastrupDKDanmark0
pu@lufthavnsvikar.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset572310JobNet48247131000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb1eb821https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb1eb821https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb1eb821&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cb1eb821&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgBrænder du for at blive Butiksassistent?12009011Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg355017033Peter Urhammerpu@lufthavnsvikar.dkDKDanmarkDKDanmark329922131Salgs- og butiksassistentRobot Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen. Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, med placeringer i større lufthavne og high-end shoppingcentre. I den forbindelse søger vi dygtige sælgere butiksassistenter til vores konceptbutikker i Københavns Lufthavn. Delicious by Nordic har specialiseret sig i at sælge de bedste nordiske gourmetprodukter til rejsende kunder. Vil du være en del af et succesfuldt team der sælger lækre kvalitetsprodukter, og hvor servicering af lufthavnens passagerer sættes i højsædet? Din fornemmeste opgave bliver at give passagererne en unik oplevelse af at handle hos Delicious By Nordic under besøget i Københavns lufthavn. Vi forventer, at: Du er god til OPSØGENDE SALG, da det er MEGET VIGTIGT, at du kan invitere kunder ind i butikken. Du kan give kunden den bedste service og rådgivning i et dynamiske og internationalt miljø. Du har rimelige dansk og engelskkundskaber. Det er en fordel, hvis du også taler kinesisk. Du kan arbejde under tidsmæssigt pres. Du er fleksibel og evner at holde hovedet koldt, i et til tider hektisk miljø. Som person er du imødekommende, præsentabel, udadvendt, smilende og tillidsvækkende. Vi tilbyder: En dynamisk og spændende hverdag i Danmarks mest eksklusive Shopping Center, hvor du samarbejder med mange dygtige og inspirerende kollegaer om at gøre lige netop den forskel, der giver alle vores kunder en helt unik oplevelse hos Delicious by Nordic. Et grundigt introduktionsforløb efterfulgt af løbende salgstræning og udvikling af dine færdigheder. Vi garanterer en spændende arbejdsplads i et travlt internationalt miljø med passagererne i centrum. Løn efter kvalifikationer. Kan du genkende dig selv i ovennævnte? Send da straks en mail med en motiveret ansøgning, CV og billede til work@bynordic.eu og vi vil glæde os til at kontakte dig snarest muligt.

Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen.

Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, med placeringer i større lufthavne og high-end shoppingcentre.

I den forbindelse søger vi dygtige sælgere/butiksassistenter til vores konceptbutikker i Københavns Lufthavn.

Delicious by Nordic har specialiseret sig i at sælge de bedste nordiske gourmetprodukter til rejsende kunder.

Vil du være en del af et succesfuldt team der sælger lækre kvalitetsprodukter, og hvor servicering af lufthavnens passagerer sættes i højsædet?

Din fornemmeste opgave bliver at give passagererne en unik oplevelse af at handle hos
Delicious By Nordic under besøget i Københavns lufthavn.

Vi forventer, at:

• Du er god til OPSØGENDE SALG, da det er MEGET VIGTIGT, at du kan invitere kunder ind i butikken.

• Du kan give kunden den bedste service og rådgivning i et dynamiske og internationalt miljø.

• Du har rimelige dansk og engelskkundskaber. Det er en fordel, hvis du også taler kinesisk.

• Du kan arbejde under tidsmæssigt pres. Du er fleksibel og evner at holde hovedet koldt, i et til tider hektisk miljø.

• Som person er du imødekommende, præsentabel, udadvendt, smilende og tillidsvækkende.

Vi tilbyder:

En dynamisk og spændende hverdag i Danmarks mest eksklusive Shopping Center, hvor du samarbejder med mange dygtige og inspirerende kollegaer om at gøre lige netop den forskel, der giver alle vores kunder en helt unik oplevelse hos Delicious by Nordic.

Et grundigt introduktionsforløb efterfulgt af løbende salgstræning og udvikling af dine færdigheder.

Vi garanterer en spændende arbejdsplads i et travlt internationalt miljø med passagererne i centrum.

Løn efter kvalifikationer.

Kan du genkende dig selv i ovennævnte? Send da straks en mail med en motiveret ansøgning, CV og billede til work@bynordic.eu og vi vil glæde os til at kontakte dig snarest muligt.

DELICIOUS BY NORDIC AIR ApSKastrup2018-12-03T00:00:002019-01-28T00:00:00
329919260Afløser til travl shellRobot Vi mangler unge friske afløser til fortrindsvis aften og weekend arbejde, på Shell i Kastrup. Arbejdet vil kræve et sælger hjerte og en detaljegrad omkring mad og rengøring. Vi forventer du kan arbejde selvstændigt og trives med at stå alene i en butik. Der vil være tale om mellem 5 og 12 timer om ugen. Så har du lyst til at blive en del at et sælger team, så send os din ansøgning på mail.

Vi mangler unge friske afløser til fortrindsvis aften og weekend arbejde, på Shell i Kastrup. 

Arbejdet vil kræve et sælger hjerte og en detaljegrad omkring mad og rengøring. Vi forventer du kan arbejde selvstændigt og trives med at stå alene i en butik. Der vil være tale om mellem 5 og 12 timer om ugen. 

Så har du lyst til at blive en del at et sælger team, så send os din ansøgning på mail. 

 

 

TCB RETAIL ApSKastrup2018-11-28T00:00:002019-01-23T00:00:00
329925573Tommy Hilfiger søger en salgsassistent (0-8 timer) til vores herreafdeling i Østergade, København KRobot Vi søger resultatorienterede og motiverede salgsassistenter med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger entreprenører, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Tommy Hilfiger. _____________________________________________________________________________________________ Jobbet: Vi søger som sagt en salgsassistent (0-8 timer) til vores herreafdeling i Østergade, København K. Du får som salgsassistent hos os en afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er. Dine nøgleansvarsområder er: Salg og give ekstraordinær kundeservice og løfte den til nye højder Sørge for at butikken står skarpt med rette varer og altid den bedste produktpræsentation Sørge for at der er fuld kontrol over lager, og at det fremstår ligeså ryddeligt og ordenligt som butikken At holde deltidsmedarbejderne orienterede og engagerede Som dine andre kollegaer er du en afgørende faktor for, at det er sjovt at gå på arbejde Personlige kvalifikationer: Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber Du er fleksibel i forhold til arbejdstider Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team Dansk - Flydende i skrift og tale Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends: TRUST - CARE FUN RESPECT IMPRESS ENTREPRENEUR NO DRAMA DIVERSITY SPEED Tommy Hilfiger er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor fokus ligger på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere den enkelte medarbejder, og selvfølgelig have det sjovt med det vi laver. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder. Startdato: Hurtigst muligt Sidste ansøgningsdato er 31. januar 2019. Søg stillingen via dette link:http: global.tommy.com int en careers find-a-job job-applications-europe find-a-job 18?careercountry Denmark careercity function subbusiness og tryk på Apply for this position . _____________________________________________________________________________________________ Tommy Hilfiger har i Norden omkring 200 medarbejdere i Retail. Vi har butikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Tommy Hilfiger er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin preppy stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.

Vi søger resultatorienterede og motiverede salgsassistenter med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger entreprenører, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Tommy Hilfiger.

_____________________________________________________________________________________________

Jobbet:

Vi søger som sagt en salgsassistent (0-8 timer) til vores herreafdeling i Østergade, København K. Du får som salgsassistent hos os en afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er.

Dine nøgleansvarsområder er:

  • Salg og give ekstraordinær kundeservice og løfte den til nye højder
  • Sørge for at butikken står skarpt med rette varer og altid den bedste produktpræsentation
  • Sørge for at der er fuld kontrol over lager, og at det fremstår ligeså ryddeligt og ordenligt som butikken
  • At holde deltidsmedarbejderne orienterede og engagerede
  • Som dine andre kollegaer er du en afgørende faktor for, at det er sjovt at gå på arbejde

Personlige kvalifikationer:

 

  • Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel
  • Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger
  • Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret
  • Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider
  • Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team
  • Dansk - Flydende i skrift og tale 

 

Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends:

TRUST - CARE – FUN – RESPECT – IMPRESS – ENTREPRENEUR – NO DRAMA – DIVERSITY – SPEED

 

 

Tommy Hilfiger er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor fokus ligger på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere den enkelte medarbejder, og selvfølgelig have det sjovt med det vi laver. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder.

Startdato: Hurtigst muligt

Sidste ansøgningsdato er 31. januar 2019.

Søg stillingen via dette link:http://global.tommy.com/int/en/careers/find-a-job/job-applications-europe/find-a-job/18?careercountry=Denmark&careercity=&function=&subbusiness=  og tryk på "Apply for this position". 

_____________________________________________________________________________________________

 

Tommy Hilfiger har i Norden omkring 200 medarbejdere i Retail. Vi har butikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Tommy Hilfiger er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin preppy stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.

HILFIGER STORES DENMARK ApSKøbenhavn K2018-12-10T00:00:002019-01-31T00:00:00
329931854Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres nye butik i indre byRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: http: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialisten åbner ny butik i indre by og søger en salgskonsulent sengespecialist, der kan videreføre og udvikle den succes, der allerede er i koncernens andre butikker i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTRÆDELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via SØG STILLINGEN her på siden. Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Steffen Sørensen sts@personaleborsen.dk Tlf.: 70 27 76 61 Tlf.: 26 47 19 14 Sengespecialisten har i dag 24 butikker i hele landet, med hovedkontoret liggende i Lystrup ved Aarhus. Sengespecialisten ejes af JYSK Group som har et skandinavisk udgangspunkt med 20.000 medarbejdere i 41 lande. JYSK GROUP er en del af LARS LARSEN GROUP, med en samlet omsætning på 22 milliarder.

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: http://www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialisten åbner ny butik i indre by og søger en salgskonsulent/sengespecialist, der kan videreføre og udvikle den succes, der allerede er i koncernens andre butikker i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

PersonaleBørsen får mange henvendelser på jobannoncer og samtidig arbejder vi med egentlig headhunting, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt, via ”SØG STILLINGEN” her på siden.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte

Steffen Sørensen
sts@personaleborsen.dk
Tlf.: 70 27 76 61
Tlf.: 26 47 19 14

Sengespecialisten har i dag 24 butikker i hele landet, med hovedkontoret liggende i Lystrup ved Aarhus. Sengespecialisten ejes af JYSK Group som har et skandinavisk udgangspunkt med 20.000 medarbejdere i 41 lande. JYSK GROUP er en del af LARS LARSEN GROUP, med en samlet omsætning på 22 milliarder.

PersonaleBørsenKøbenhavn K2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
329933451Studiemedarbejder søges som Sales Assistant til showroom i København for møbelbrandet alton&heimRobot Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton heim. Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i henholdsvis Aarhus og Oslo. Det tredje showroom kommer til at åbne i København. Produkterne er designede af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer. Frontfigur i nyt showroomI rollen som Sales Assistant skal du være med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrage til at skabe gode resultater. Du bliver en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, hvorfor din opgave er at agere ambassadør for brandet og yde kompetent vejledning, så kunden får den bedste oplevelse og løsning. Omdrejningspunktet for dit arbejde er at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Som Sales Assistant er det tilmed din opgave sammen med resten af teamet at sørge for, at showroomet og I som team altid fremstår skarpt og professionelt. Udadvendt og samarbejdende personDu brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs i butik, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom at du har gode samarbejdsevner. Har du erfaring fra branchen, er det naturligvis en fordel, men ikke et krav. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar. Studiejob i en spændende virksomhedDer er tale om et studiejob i rollen som Sales Assistant på cirka 4-16 timer om ugen udgjort af både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie eller lignende. Du bliver som Sales Assistant ansat i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner. Der er tale om en koncern med en solid ejerkreds bag sig. Der er lagt op til en spændende rejse, hvor bæredygtighed, kvalitet og skandinavisk stil og design er i fokus, så hvis du har lyst til at tage del i rejsen, er stillingen måske noget for dig. Kunne du tænke dig at høre mere?Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så send gerne afsted med det samme. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples Team Lead, Gitte Højlund på 45 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton&heim.

Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand med nyåbnede showrooms i henholdsvis Aarhus og Oslo. Det tredje showroom kommer til at åbne i København. Produkterne er designede af danske designere i skarp, ny, skandinavisk stil. Møblerne produceres i Europa, og der er fokus på miljøvenlig produktion og anvendelsen af bæredygtige materialer.

Frontfigur i nyt showroom
I rollen som Sales Assistant skal du være med til at sælge og profilere det nye møbelbrand, og sammen med resten af teamet bidrage til at skabe gode resultater. Du bliver en af frontfigurerne, som kunderne møder i showroomet, hvorfor din opgave er at agere ambassadør for brandet og yde kompetent vejledning, så kunden får den bedste oplevelse og løsning. Omdrejningspunktet for dit arbejde er at sikre god kundeservice og vejledning, der fører til det helt rigtige salg for den enkelte kunde. Som Sales Assistant er det tilmed din opgave sammen med resten af teamet at sørge for, at showroomet og I som team altid fremstår skarpt og professionelt.

Udadvendt og samarbejdende person
Du brænder for at gøre et positivt indtryk på kunderne, og du værdsætter en hverdag, hvor personlig service og kundetilfredshed er altafgørende. Du har muligvis erfaring med salg fra tidligere jobs i butik, men vigtigst er det, at du er udadvendt, initiativrig og fleksibel, ligesom at du har gode samarbejdsevner. Har du erfaring fra branchen, er det naturligvis en fordel, men ikke et krav. Din imødekommenhed er ikke til at tage fejl af, og du har nemt ved at snakke med mange forskellige mennesker. Du er en engageret person, som tør og vil tage selvstændigt ansvar.

Studiejob i en spændende virksomhed
Der er tale om et studiejob i rollen som Sales Assistant på cirka 4-16 timer om ugen udgjort af både eftermiddags- og weekendarbejde. Der er mulighed for yderligere timer i perioder med ferie eller lignende. Du bliver som Sales Assistant ansat i en nyopstartet, international møbelkoncern med seriøse ambitioner. Der er tale om en koncern med en solid ejerkreds bag sig. Der er lagt op til en spændende rejse, hvor bæredygtighed, kvalitet og skandinavisk stil og design er i fokus, så hvis du har lyst til at tage del i rejsen, er stillingen måske noget for dig.

Kunne du tænke dig at høre mere?
Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så send gerne afsted med det samme. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples Team Lead, Gitte Højlund på +45 5382 4466 eller gh@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SKøbenhavn K2018-12-21T00:00:002019-01-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgs- og butiksassistent

DELICIOUS BY NORDIC AIR ApS

Kastrup
Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen. Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, me...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019

Afløser til travl shell

TCB RETAIL ApS

Kastrup
Vi mangler unge friske afløser til fortrindsvis aften og weekend arbejde, på Shell i Kastrup. Arbejdet vil kræve et sælger hjerte og en detaljegrad omkring mad og rengøring. Vi forventer du kan arbejde selvstændigt og trives med at stå alene i en bu...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:23. januar 2019

Tommy Hilfiger søger en salgsassistent (0-8 timer) til vores herreafdeling i Østergade, København K

HILFIGER STORES DENMARK ApS

København K
Vi søger resultatorienterede og motiverede salgsassistenter med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger entreprenører, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg ...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

Sengespecialisten søger en salgskonsulent/sengespecialist til deres nye butik i indre by

PersonaleBørsen

København K
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 24 butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkrin...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019

Studiemedarbejder søges som Sales Assistant til showroom i København for møbelbrandet alton&heim

betterpeople A/S

København K
Har du interesse for design og interiør, og er du en serviceminded person med et naturligt salgstalent? Søger du et studiejob på 4-16 timer om ugen? Så har vi måske stillingen til dig hos alton heim. Virksomheden er et nyt, internationalt møbelbrand...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019