Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandlende ergo-/fysioterapeut

Brænder du for sagsbehandling af hjælpemidler og boligændringer, og tager du afsæt i borgerens centrum? Så skal du søge stilling hos os i Hjælpemiddelafdelingen

 

Vi arbejder ud fra Socialforvaltningens vision: ”Selvværd og Sammenhæng i alt hvad vi siger og gør. ” Det betyder, at vi koncentrerer vores arbejde omkring de 5 leveregler, som er:     

  • Tal et sprog alle mennesker forstår    
  • Alt indenfor din ”radar” er dit ansvar    
  • Det er borgerens plan/aftale    
  • Sæt fællesskabet i spil    
  • Gå borgeren i møde     

Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her: https://www.kolding.dk/images/dokumenter/Om_kommunen/Organisation/Socialforvaltningen/Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf

 

 

Har du lyst til at vise vejen i det sammenhængende borgerforløb. Brænder du for at bruge din viden og dine evner til god sagsbehandling, og til at være med til at udvikle området indenfor servicelovens §§112,113 og 116.

 

Vi søger dig der

  • Har erfaring med sagsbehandling
  • Har særlig erfaring med store boligændringssager
  • Har gode samarbejdsevner og kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
  • Har nemt ved at skabe tillid og relation til mennesker
  • Er god til at kommunikere med borgere, pårørende og samarbejdspartnere.
  • Er respektfuld og empatisk i din tilgang, og har en naturlig myndighed
  • Er god til at prioritere, bevarer overblikket og roen i pressede situationer
  • Har en positiv indstilling til arbejdet, som viser sig i glæde og begejstring i hverdagen
  • Mestrer at arbejde selvstændigt og i teams
  • Er arbejdsom og arbejder målrettet, struktureret og tager ansvar og initiativ
  • Tror på at udfordringer er til for at blive løst.
  • Er læringsorienteret, udviklings- og forandringsparat
  • Er stabil og fleksibel
  • Er en god kollega, og lige som os vægter at det skal være sjovt at gå på arbejde

 

Derudover er du uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut. Du kan lide og har flair for at arbejde med lovgivning. Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle i skrift og tale. Ligeledes har du gode IT kompetencer, og kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante fagsystemer. Vi bruger bl.a. KMD Nexus og NOVA.

Du har kørekort til personbil.

 

Hvem er vi:

Hjælpemiddelafdelingen er en afdeling på 30 medarbejdere organiseret i teams, 1 koordinerende terapeut og 1 afdelingschef.

Vi arbejder med et højt fagligt niveau, hele tiden med fokus på at udvikle vores kompetencer, fagligt og personligt, både individuelt, i teams og i afdelingen.

Det gode arbejdsmiljø i afdelingen er et omdrejningspunkt for os.

 

Kan du se dig selv som vores nye kollega, så send os en ansøgning inklusive autorisationsbevis eller autorisationsnummer

 

For at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte os.

Uge 28 + 29 + 33 Afdelingschef Bettina Fischer på telefon 79797480 eller via mail befi@kolding.dk

Uge 31 + 32 + 33 Koordinerende terapeut Lone Frimodt Pedersen 79797485 eller mail lofp@kolding.dk

 

Arbejdssted:

Hjælpemiddelafdelingen Domhusgade 22, 6000 Kolding.  

 

Arbejdstid:

37 timer ugentligt

 

Ansættelsesvilkår: 

Pr. 1. oktober 2019

 

Samtaler afholdes d. 27. august 2019

 

Løn:

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. 

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”send ansøgning” under stillingsannoncen. 

 

Ansøgningsfrist:  

Den 14. august 2019

Der udsendes indkaldelse til samtaler d. 19. august 2019

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330058763Phoenix-c5e8e2e012019-07-11T19:00:00.723Sagsbehandlende ergo-/fysioterapeut

Brænder du for sagsbehandling af hjælpemidler og boligændringer, og tager du afsæt i borgerens centrum? Så skal du søge stilling hos os i Hjælpemiddelafdelingen

 

Vi arbejder ud fra Socialforvaltningens vision: ”Selvværd og Sammenhæng i alt hvad vi siger og gør. ” Det betyder, at vi koncentrerer vores arbejde omkring de 5 leveregler, som er:     

  • Tal et sprog alle mennesker forstår    
  • Alt indenfor din ”radar” er dit ansvar    
  • Det er borgerens plan/aftale    
  • Sæt fællesskabet i spil    
  • Gå borgeren i møde     

Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her: https://www.kolding.dk/images/dokumenter/Om_kommunen/Organisation/Socialforvaltningen/Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf

 

 

Har du lyst til at vise vejen i det sammenhængende borgerforløb. Brænder du for at bruge din viden og dine evner til god sagsbehandling, og til at være med til at udvikle området indenfor servicelovens §§112,113 og 116.

 

Vi søger dig der

  • Har erfaring med sagsbehandling
  • Har særlig erfaring med store boligændringssager
  • Har gode samarbejdsevner og kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
  • Har nemt ved at skabe tillid og relation til mennesker
  • Er god til at kommunikere med borgere, pårørende og samarbejdspartnere.
  • Er respektfuld og empatisk i din tilgang, og har en naturlig myndighed
  • Er god til at prioritere, bevarer overblikket og roen i pressede situationer
  • Har en positiv indstilling til arbejdet, som viser sig i glæde og begejstring i hverdagen
  • Mestrer at arbejde selvstændigt og i teams
  • Er arbejdsom og arbejder målrettet, struktureret og tager ansvar og initiativ
  • Tror på at udfordringer er til for at blive løst.
  • Er læringsorienteret, udviklings- og forandringsparat
  • Er stabil og fleksibel
  • Er en god kollega, og lige som os vægter at det skal være sjovt at gå på arbejde

 

Derudover er du uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut. Du kan lide og har flair for at arbejde med lovgivning. Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle i skrift og tale. Ligeledes har du gode IT kompetencer, og kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante fagsystemer. Vi bruger bl.a. KMD Nexus og NOVA.

Du har kørekort til personbil.

 

Hvem er vi:

Hjælpemiddelafdelingen er en afdeling på 30 medarbejdere organiseret i teams, 1 koordinerende terapeut og 1 afdelingschef.

Vi arbejder med et højt fagligt niveau, hele tiden med fokus på at udvikle vores kompetencer, fagligt og personligt, både individuelt, i teams og i afdelingen.

Det gode arbejdsmiljø i afdelingen er et omdrejningspunkt for os.

 

Kan du se dig selv som vores nye kollega, så send os en ansøgning inklusive autorisationsbevis eller autorisationsnummer

 

For at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte os.

Uge 28 + 29 + 33 Afdelingschef Bettina Fischer på telefon 79797480 eller via mail befi@kolding.dk

Uge 31 + 32 + 33 Koordinerende terapeut Lone Frimodt Pedersen 79797485 eller mail lofp@kolding.dk

 

Arbejdssted:

Hjælpemiddelafdelingen Domhusgade 22, 6000 Kolding.  

 

Arbejdstid:

37 timer ugentligt

 

Ansættelsesvilkår: 

Pr. 1. oktober 2019

 

Samtaler afholdes d. 27. august 2019

 

Løn:

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. 

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”send ansøgning” under stillingsannoncen. 

 

Ansøgningsfrist:  

Den 14. august 2019

Der udsendes indkaldelse til samtaler d. 19. august 2019

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

 

2019-08-15T00:52:16.663 Brænder du for sagsbehandling af hjælpemidler og boligændringer, og tager du afsæt i borgerens centrum? Så skal du søge stilling hos os i Hjælpemiddelafdelingen Vi arbejder ud fra Socialforvaltningens vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad vi siger og gør. Det betyder, at vi koncentrerer vores arbejde omkring de 5 leveregler, som er: Tal et sprog alle mennesker forstår Alt indenfor din radar er dit ansvar Det er borgerens plan aftale Sæt fællesskabet i spil Gå borgeren i møde Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her: https: www.kolding.dk images dokumenter Om_kommunen Organisation Socialforvaltningen Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf Har du lyst til at vise vejen i det sammenhængende borgerforløb. Brænder du for at bruge din viden og dine evner til god sagsbehandling, og til at være med til at udvikle området indenfor servicelovens §§112,113 og 116. Vi søger dig der Har erfaring med sagsbehandling Har særlig erfaring med store boligændringssager Har gode samarbejdsevner og kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt Har nemt ved at skabe tillid og relation til mennesker Er god til at kommunikere med borgere, pårørende og samarbejdspartnere. Er respektfuld og empatisk i din tilgang, og har en naturlig myndighed Er god til at prioritere, bevarer overblikket og roen i pressede situationer Har en positiv indstilling til arbejdet, som viser sig i glæde og begejstring i hverdagen Mestrer at arbejde selvstændigt og i teams Er arbejdsom og arbejder målrettet, struktureret og tager ansvar og initiativ Tror på at udfordringer er til for at blive løst. Er læringsorienteret, udviklings- og forandringsparat Er stabil og fleksibel Er en god kollega, og lige som os vægter at det skal være sjovt at gå på arbejde Derudover er du uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut. Du kan lide og har flair for at arbejde med lovgivning. Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle i skrift og tale. Ligeledes har du gode IT kompetencer, og kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante fagsystemer. Vi bruger bl.a. KMD Nexus og NOVA. Du har kørekort til personbil. Hvem er vi: Hjælpemiddelafdelingen er en afdeling på 30 medarbejdere organiseret i teams, 1 koordinerende terapeut og 1 afdelingschef. Vi arbejder med et højt fagligt niveau, hele tiden med fokus på at udvikle vores kompetencer, fagligt og personligt, både individuelt, i teams og i afdelingen. Det gode arbejdsmiljø i afdelingen er et omdrejningspunkt for os. Kan du se dig selv som vores nye kollega, så send os en ansøgning inklusive autorisationsbevis eller autorisationsnummer For at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte os. Uge 28 29 33 Afdelingschef Bettina Fischer på telefon 79797480 eller via mail befi@kolding.dk Uge 31 32 33 Koordinerende terapeut Lone Frimodt Pedersen 79797485 eller mail lofp@kolding.dk Arbejdssted: Hjælpemiddelafdelingen Domhusgade 22, 6000 Kolding. Arbejdstid: 37 timer ugentligt Ansættelsesvilkår: Pr. 1. oktober 2019 Samtaler afholdes d. 27. august 2019 Løn: Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Ansøgningen sendes elektronisk via knappen send ansøgning under stillingsannoncen. Ansøgningsfrist: Den 14. august 2019 Der udsendes indkaldelse til samtaler d. 19. august 2019 Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenixc5e8e2e0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145440&DepartmentId=20155&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3561466Socialforvaltningen11Nicolaiplads 66000KoldingDKDanmarkORS/c5e8e2e0_logo.pngORS/Small/c5e8e2e0_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent792804KoldingMinimum14544000011-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5e8e2e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5e8e2e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5e8e2e0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5e8e2e0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale322603Fysioterapeut10Sundhed362191760befi@kolding.dkDanmarkDanmark330051202Ambitiøs fysioterapeut/personlig træner søges til Quick Cares afdeling i TønderRobot VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. STILLINGEN Til vores store afdeling i Tønder søger vi en relationsskabende og beskæftigelsesorienteret fysioterapeut personlig træner til en stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Der er tale om en fast stilling på 37 timer. Du vil komme til at indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere bestående af fysioterapeuter, virksomhedskonsulenter, udplaceringskonsulenter og psykolog. Dine opgaver bliver at agere projektkonsulent i spændingsfeltet mellem borger, virksomhed og jobcenter. Derudover omfatter stillingen udarbejdelse af træningsprogrammer for borgere henvist til Quick Care fra Jobcentret med henblik på fysisk opkvalificering i forhold til arbejdsmarkedet. Quick Care har et trænings- og samtaleorienteret beskæftigelsesrettet fokus, og vi behandler derfor ikke vores borgere manuelt. Vores kunde er jobcentret som henviser borgere på offentlig forsørgelse sygedagpenge, ledighedsydelse, kontanthjælp, jobafklaringsforløb eller ressourceforløb for afklaring og eller opkvalificering af borgerens fysiske og eller psykiske funktionsniveau. Dette med henblik på en individuel målstyret indsats med tilbagevenden til arbejdsmarkedet uddannelsessystemet. Målet er således altid job eller uddannelse.Du vil få et tæt samarbejde med sagsbehandlere fra jobcentret og skal arbejde inden for beskæftigelseslovgivningen med en sundhedsfaglig baggrund. Det skriftlige arbejde udgør ca. 33 af arbejdet, og du får ansvaret for din egen borgerstamme og borgerforløb. Udover træning og samtaler, vil du på sigt få mulighed for at følge borgerne fra træningen ud i en virksomhedspraktik mhp. jobskabelse. I Quick Care ønsker vi en kultur, hvor vi er behjælpelige i vores naboafdelinger f.eks. ved sygdom, ferier og lignende. Derfor kan enkelte arbejdsdage i nærliggende afdelinger forekomme. Dette sker altid efter aftale. MEDARBEJDERPROFIL Du er uddannet fysioterapeut eller er personlig træner gerne med beskæftigelsesrettet erfaring eller forståelseDu er indstillet på at din faglighed bringes i spil i en beskæftigelsesrettet kontekst. Hertil varetage opfølgninger på virksomhederne og gå i dialog med kommende virksomheder omkring ansættelse af borgere uden for arbejdsmarkedet.Du er dygtig i din kliniske ræsonnering og er indstillet på at bruge denne i stedet for dine manuelle færdighederDu er en dygtig kommunikator både mundtligt og skriftligtDu er udadvendt med empatiske evner og en god relationsskaberDu er omstillingsparatDu kan skabe motivation, har naturlig gennemslagskraft og er loyalDu har en interesse i, og forståelse for, komplekse borgerforløb VI TILBYDER Et spændende, utraditionelt og afvekslende job med nye perspektiver inden for sundhed beskæftigelseEt arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst hvor tingene og udvikling går stærktEt uformelt, hyggeligt og engageret arbejdsmiljøEt selvstændigt arbejde, hvor der er mulighed for at gøre en forskelFleksible rammerEt arbejde hvor din faglige og personlige udvikling er vigtig for osGrundig oplæring og indføring i beskæftigelsesområdet med understøttende kurser i Quick Care Academy Ansættelse efter gældende overenskomst VI FORVENTER At du overholder deadlinesAt du kan administrere skriftlige opgaver og leverer rettidigtAt du er fleksibel i forhold til arbejdsbelastning og arbejdstiderAt du tør tage faglige beslutninger, der berører andre menneskerAt du kommunikerer ærligt og direkteAt du formår at tage teten og være handlekraftigAt du har lyst og mod på at anvende din faglighed i en ny beskæftigelsesrettet kontekstAt du har mod på at varetage virksomhedsrettede forløb i en kombination med træningsforløb på sigt. ANSØGNING OG KONTAKT Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Hella Bindzus Brodersen på tlf. 22 97 01 21 eller Områdeleder Johannes Berg Westergaard på tlf. 29 87 69 72. Ansøgningsfrist d. 21.08.2019 kl. 12.00. Relevante kandidater vil blive indkaldt umiddelbart herefter.1. samtale vil blive afhold d. 23.08.2019. 2. samtale vil blive afholdt d. 28.08.2019.

VIRKSOMHEDEN

Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. 

STILLINGEN

Til vores store afdeling i Tønder søger vi en relationsskabende og beskæftigelsesorienteret fysioterapeut/personlig træner til en stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Der er tale om en fast stilling på 37 timer.

Du vil komme til at indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere bestående af fysioterapeuter, virksomhedskonsulenter, udplaceringskonsulenter og psykolog. Dine opgaver bliver at agere projektkonsulent i spændingsfeltet mellem borger, virksomhed og jobcenter. Derudover omfatter stillingen udarbejdelse af træningsprogrammer for borgere henvist til Quick Care fra Jobcentret med henblik på fysisk opkvalificering i forhold til arbejdsmarkedet. Quick Care har et trænings- og samtaleorienteret beskæftigelsesrettet fokus, og vi behandler derfor ikke vores borgere manuelt.

Vores kunde er jobcentret som henviser borgere på offentlig forsørgelse; sygedagpenge, ledighedsydelse, kontanthjælp, jobafklaringsforløb eller ressourceforløb for afklaring og/eller opkvalificering af borgerens fysiske og/eller psykiske funktionsniveau. Dette med henblik på en "individuel målstyret indsats" med tilbagevenden til arbejdsmarkedet/uddannelsessystemet. Målet er således altid job eller uddannelse.Du vil få et tæt samarbejde med sagsbehandlere fra jobcentret og skal arbejde inden for beskæftigelseslovgivningen med en sundhedsfaglig baggrund. Det skriftlige arbejde udgør ca. 33% af arbejdet, og du får ansvaret for din egen borgerstamme og borgerforløb. Udover træning og samtaler, vil du på sigt få mulighed for at følge borgerne fra træningen ud i en virksomhedspraktik mhp. jobskabelse.

I Quick Care ønsker vi en kultur, hvor vi er behjælpelige i vores naboafdelinger f.eks. ved sygdom, ferier og lignende. Derfor kan enkelte arbejdsdage i nærliggende afdelinger forekomme. Dette sker altid efter aftale.

MEDARBEJDERPROFIL

  • Du er uddannet fysioterapeut eller er personlig træner gerne med beskæftigelsesrettet erfaring eller forståelse
  • Du er indstillet på at din faglighed bringes i spil i en beskæftigelsesrettet kontekst. Hertil varetage opfølgninger på virksomhederne og gå i dialog med kommende virksomheder omkring ansættelse af borgere uden for arbejdsmarkedet.
  • Du er dygtig i din kliniske ræsonnering og er indstillet på at bruge denne i stedet for dine manuelle færdigheder
  • Du er en dygtig kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • Du er udadvendt med empatiske evner og en god relationsskaber
  • Du er omstillingsparat
  • Du kan skabe motivation, har naturlig gennemslagskraft og er loyal
  • Du har en interesse i, og forståelse for, komplekse borgerforløb

VI TILBYDER

  • Et spændende, utraditionelt og afvekslende job; med nye perspektiver inden for sundhed & beskæftigelse
  • Et arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst hvor tingene og udvikling går stærkt
  • Et uformelt, hyggeligt og engageret arbejdsmiljø
  • Et selvstændigt arbejde, hvor der er mulighed for at gøre en forskel
  • Fleksible rammer
  • Et arbejde hvor din faglige og personlige udvikling er vigtig for os
  • Grundig oplæring og indføring i beskæftigelsesområdet med understøttende kurser i "Quick Care Academy"
  • Ansættelse efter gældende overenskomst

VI FORVENTER

  • At du overholder deadlines
  • At du kan administrere skriftlige opgaver og leverer rettidigt
  • At du er fleksibel i forhold til arbejdsbelastning og arbejdstider
  • At du tør tage faglige beslutninger, der berører andre mennesker
  • At du kommunikerer ærligt og direkte
  • At du formår at tage teten og være handlekraftig
  • At du har lyst og mod på at anvende din faglighed i en ny beskæftigelsesrettet kontekst
  • At du har mod på at varetage virksomhedsrettede forløb i en kombination med træningsforløb på sigt.

ANSØGNING OG KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Hella Bindzus Brodersen på tlf. 22 97 01 21 eller Områdeleder Johannes Berg Westergaard på tlf. 29 87 69 72.

Ansøgningsfrist d. 21.08.2019 kl. 12.00. Relevante kandidater vil blive indkaldt umiddelbart herefter.1. samtale vil blive afhold d. 23.08.2019. 2. samtale vil blive afholdt d. 28.08.2019.

 

Quick Care - TønderTønder2019-06-30T00:00:002019-08-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs fysioterapeut/personlig træner søges til Quick Cares afdeling i Tønder

Quick Care - Tønder

Tønder
VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entli...
Indrykket:30. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019