Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandlende terapeut med specialfunktion inden for børn og den komplekse hjælpemiddelformidling

Brænder du for at arbejde med hjælpemidler og boligændringer til handicappede børn og deres familier? Trives du med myndighedsrollen, helhedsorienteret sagsbehandling, tværfagligt samarbejde og et højt fagligt niveau.
Så har vi stillingen til dig.
 
Vi søger pr. 1. maj 2018 en sagsbehandlende terapeut til myndighedsteamet – Visitation og hjælpemidler som sammen med 3 engagerede og dygtige kolleger skal varetage den komplekse sagsbehandling på hjælpemiddelområdet. Stillingen indeholder en kombination af børne- og voksensager. Børnesagerne deles med en kollega og løses i tæt samarbejde.
Stillingen er på 32 timer.
 
Vi kan tilbyde et selvstændigt job med spændende, alsidige og komplekse opgaver i et arbejdsfællesskab hvor vi har fokus på at spille hinanden gode. Vi lægger vægt på en grundig introduktion og løbende supervision til opgaveløsningen.
 
Vi er et myndighedsteam med i alt 28 medarbejdere, der behandler alle ansøgninger om hjælpemidler, boligændringer, handicapbiler, praktisk hjælp og personlig pleje samt pleje- og ældreboliger. Vi har desuden forflytningsvejledning samt koordinering af hjerneskadeområdet. Myndighedsteamet er opdelt i 2 enheder, frontteam og specialteam. Den ledige stilling er i specialteamet, hvor vi er en tværfaglig gruppe på 9 medarbejdere og 1 teamleder.
 
Vores arbejdsdag i teamet er kendetegnet ved høj faglighed, fokus på kerneydelsen, tæt og godt samarbejde, fælles ansvar for opgaveløsningen og ikke mindst plads til humor. I vores tilgang til den enkelte borger tager vi afsæt i borgerens ønsker og behov med rehabilitering og tværfaglighed i fokus.
 
Vi har brug for, at du har følgende kvalifikationer:

   • Er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
   • Erfaring inden for hjælpemiddelområdet og større boligændringer
   • Lyst til og gerne erfaring med at arbejde med børnesagsbehandling
   • Brænder for jura
   • Dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt
   • Har personlig gennemslagskraft og gode samarbejdsevner
   • Er interesseret i at medvirke til den videre udvikling af den faglige kvalitet i teamet
   • Er engageret og tænker fremadrettet og konstruktivt
   • Er fleksibel og serviceminded
   • Har et godt humør og kan håndtere travlhed med et smil
   • Kørekort 

 
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Helle Langberg på tlf. 4359 1713 eller pr. e-mail til hellela@htk.dk .
 
Ansøgningsfristen er den 4. marts 2018.
 
Ansættelsessamtalerne afholdes den 8. marts 2018.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her