Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandlende terapeut til Myndighed Sundhed

Er du en ansvarsbevidst og fagligt dygtig sagsbehandler, som brænder for opgaverne inden for myndighedsområdet? Trives du i kontakten med mennesker, og kan du arbejde både selvstændigt og tværfagligt? Så er du måske vores nye kollega.

Myndighed Sundhed søger en sagsbehandlende terapeut til en stilling på 37 timer ugentligt med opstart den 1. april 2018.
 
Opgaverne vil primært bestå af sagsbehandling af ansøgninger vedrørende hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med sagsbehandling af større boligindretningssager. Derudover forventer vi, at du kan varetage opgaver i forbindelse med vurderinger af APV-redskaber.
 
Hvem er vi  
Myndighed Sundhed består af 19 engagerede kolleger fordelt på Visitation og Hjælpemidler, der sammen varetager sagsbehandlingen af ansøgninger inden for genbrugshjælpemidler, kropsbårne hjælpemidler, boligindretning, personlig pleje og praktisk hjælp samt visitering til pleje- og ældreboliger. Vi er en travl afdeling, der arbejder på tværs og fordeler og løser opgaverne i fællesskab.
 
Hele social- og sundhedsområdet arbejder ud fra et rehabiliterende sigte, hvor vi inddrager borgerne med afsæt i deres individuelle behov og med udgangspunkt i Assens Kommunes værdigrundlag for god sagsbehandling.
 
Hvem er du
Vi ønsker, at du:
  • har en uddannelse som ergoterapeut eller fysioterapeut og har lyst til at arbejde med myndighedssagsbehandling – gerne med erfaring fra en lignende stilling
  • er vant til at arbejde med IT-værktøjer og er god til både mundtlig og skriftlig formidling. Vi benytter KMD Nexus
  • kan arbejde både tværfagligt og selvstændigt og har lyst til at medvirke til udvikling af myndighedsområdet  
  • har gode samarbejdsevner og er fleksibel og omstillingsparat  
  • kan tilsidesætte egne planlagte opgaver til fordel for løsning af afdelingens samlede udfordringer på dagen  
  • er loyal overfor beslutninger – herunder har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation  
  • er i stand til selv at tage ansvar på en tillidsbaseret arbejdsplads og er reflekterende over for egen og andres praksis  
  • har et godt humør og kan bidrage positivt til udvikling af det fælles arbejdsmiljø.
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig: 
  • engagerede, fagligt dygtige og hjælpsomme kolleger  
  • indflydelse på egne opgaver og løsning af fælles opgaver i afdelingen  
  • et spændende og ansvarsfuldt job med faglige udfordringer  
  • en afdeling med god stemning og højt til loftet.
Vi er fysisk placeret på Assens Rådhus, hvor der er rig mulighed for sparring og udvikling – bl.a. har vi et tæt samarbejde med andre myndighedssagsbehandlere og med afdelingen for digitalisering og velfærdsteknologi.
 
Løn og ansættelsesvilkår  
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest, inden ansættelse kan finde sted. Dette kan du gøre digitalt med Nem ID på www.borger.dk eller www.politi.dk.  
 
Vil du vide mere  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Myndighed Social, Signe Plats, på tlf. 64 74 71 69.  
 
Ansættelsessamtaler afholdes den 22. februar 2018.  
 
Vi glæder os til at høre fra dig!  


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her