Sagsbehandler

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Danske Handicaporganisationer (DH) søger en deltids sagsbehandler til vores afdeling for udstedelse af handicapparkeringskort og ledsagekort.

Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer om ugen og er tidsbegrænset til 1 år. Dog med mulighed for at drøfte forlængelse.

Sagsbehandleren skal gennemgå ansøgninger fra borgere til parkerings- og ledsagekort. Der kræves ingen formel uddannelse, men du bliver oplært i gældende regler for området. Det vil være fordel hvis du har lidt kendskab til sagsbehandling, men ellers er det vigtigst at du er glad for at arbejde ved en PC samt har erfaring med it/Officepakken, indgå i et team og er service-minded.

En del af arbejdstiden er der telefontid, så du vil på sigt også skulle indgå i telefonisk rådgivning af borgere, hvorfor en god evne til at tale med alle mennesker, samt tålmodighed er vigtigt. Ligeledes er det vigtigt at du kan arbejde koncentreret og struktureret, selvom det er hektisk hverdag.

Du bliver en del af et team på 6 medarbejdere, der holder til i Handicaporganisationernes Hus i Høje Taastrup.

Arbejdstiden er placeret på alle ugens 5 hverdage, men vi har flextid, hvorfor du selv kan planlægge den. Vi har telefontid i mellem kl. 10 - 12, hvor du vil indgå i opgaven, når du er oplært i sagsbehandlingen.

Der er ansøgningsfrist den 25. september og samtalerne forventes afholdt torsdag den 29. september.

Har du spørgsmål til stilingen kan du kontakte administrationschef Jesper Kejlhof på jk@handicap.dk eller telefon 3073 7575.

Ansøgning fremsendes via link på hjemmesiden under https://handicap.dk/om-dh/ledige-stillinger

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Sagsbehandler

Danske Handicaporganisationer (DH) søger en deltids sagsbehandler til vores afdeling for udstedelse af handicapparkeringskort og ledsagekort.

Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer om ugen og er tidsbegrænset til 1 år. Dog med mulighed for at drøfte forlængelse.

Sagsbehandleren skal gennemgå ansøgninger fra borgere til parkerings- og ledsagekort. Der kræves ingen formel uddannelse, men du bliver oplært i gældende regler for området. Det vil være fordel hvis du har lidt kendskab til sagsbehandling, men ellers er det vigtigst at du er glad for at arbejde ved en PC samt har erfaring med it/Officepakken, indgå i et team og er service-minded.

En del af arbejdstiden er der telefontid, så du vil på sigt også skulle indgå i telefonisk rådgivning af borgere, hvorfor en god evne til at tale med alle mennesker, samt tålmodighed er vigtigt. Ligeledes er det vigtigt at du kan arbejde koncentreret og struktureret, selvom det er hektisk hverdag.

Du bliver en del af et team på 6 medarbejdere, der holder til i Handicaporganisationernes Hus i Høje Taastrup.

Arbejdstiden er placeret på alle ugens 5 hverdage, men vi har flextid, hvorfor du selv kan planlægge den. Vi har telefontid i mellem kl. 10 - 12, hvor du vil indgå i opgaven, når du er oplært i sagsbehandlingen.

Der er ansøgningsfrist den 25. september og samtalerne forventes afholdt torsdag den 29. september.

Har du spørgsmål til stilingen kan du kontakte administrationschef Jesper Kejlhof på jk@handicap.dk eller telefon 3073 7575.

Ansøgning fremsendes via link på hjemmesiden under https://handicap.dk/om-dh/ledige-stillinger

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.