Sagsbehandler /jobformidler til A-dagpengeområdet i Jobcenter Lemvig

En af vores dygtige medarbejdere har valgt at gå på pension, hvorfor vi søger en ny kollega til opgaven som sagsbehandler/jobformidler til arbejdet med forsikrede ledige.
Du vil indgå i vores team A-dagpenge, der er organiseret under Jobcentrets virksomhedsservice.
Vores udgangspunkt er, at folk er forskellige, og derfor skal vores indsats af den enkelte ledige være individuelle tilpassede og sammenhængende forløb med fokus på hurtigst mulig at komme tilbage til selvforsørgelse.
En tidlig og intensiv indsats i tæt samarbejde med de ledige, skal sikre det rette job- og arbejdsmarkedsfokus fra første ledighedsdag, så vi sikrer et match mellem de lediges kompetencer og jobønsker med realistiske jobåbninger og tendenser på arbejdsmarkedet.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Ved individuelle samtaler med borgerne at understøtter dem i en målrettet, strategisk og opsøgende jobsøgning.
  • At koble viden om efterspørgsel på arbejdsmarkedet til den enkelte borgers jobsøgningsstrategi.
  • At støtte borgeren i en ABC-plan, hvor der gives inspiration til igangsættelse af virksomhedsvendt indsats.
  • Understøtte det rette match mellem ledige borgere og konkrete jobåbninger.
  • Motivere og inspirere borgerne på deres vej mod job eller opkvalificering og uddannelse.
  • Udarbejdelse af Min-plan som et aktivt værktøj i borgerens kontaktforløb.
  • Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere og leverandører.
  • Samarbejde med og afholdelse af fællessamtaler med A-kasser.
  • Bistå ledige med digitale værktøjer (jobnet, selvbooking/Planner, Joblog og CV m.m.)
Vi ønsker, at du har en bred profil, hvor både kompetencer og evnen til at arbejde motiverende vægtes. Bredden i din profil skal kunne understøtte sammenhæng i indsatsen for den ledige borger med fokus på job som målet.

Herudover forventer vi, at du bl.a.:
  • Evner at arbejde motiverende og skabe progression og se muligheder hos den enkelte borger.
  • Har erfaring indenfor arbejdsmarkedsområdet og gerne med jobparate ledige.
  • Er selvstændig og fleksibel.
  • Har gode kommunikations- og formidlingsevner.
  • Kan skabe overblik og struktur.
  • Har digitale kompetencer, der matcher den administrative del
    af jobbet,herunder let ved at lære nyt.
  • At du kan etablere et tillidsfuldt samarbejde både internt og eksternt i organisationen.
Vi tilbyder:
  • En stilling på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse hurtigst muligt
  • At du vil indgå i et udviklende og sparrende arbejdsmiljø, med fagligt dygtige kollegaer.
  • Du vil få selvstændige, spændende og udviklende arbejdsopgaver.
  • Du vil opleve, at ingen arbejdsdage er ens, og på trods af travlhed prioriterer vi det meget højt at kunne grine sammen. Humor er ingen ulempe at besidde hos os.
  • Fleksibel arbejdstid samt løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Andy Madsen på telefonnr. 96631257.

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest tirsdag den 18. februar 2020 kl. 08:00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9.

Læs mere om Lemvig Kommune på www.lemvig.dk
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330164061Phoenix-169e508d12020-01-24T00:00:00Sagsbehandler /jobformidler til A-dagpengeområdet i Jobcenter LemvigEn af vores dygtige medarbejdere har valgt at gå på pension, hvorfor vi søger en ny kollega til opgaven som sagsbehandler/jobformidler til arbejdet med forsikrede ledige.
Du vil indgå i vores team A-dagpenge, der er organiseret under Jobcentrets virksomhedsservice.
Vores udgangspunkt er, at folk er forskellige, og derfor skal vores indsats af den enkelte ledige være individuelle tilpassede og sammenhængende forløb med fokus på hurtigst mulig at komme tilbage til selvforsørgelse.
En tidlig og intensiv indsats i tæt samarbejde med de ledige, skal sikre det rette job- og arbejdsmarkedsfokus fra første ledighedsdag, så vi sikrer et match mellem de lediges kompetencer og jobønsker med realistiske jobåbninger og tendenser på arbejdsmarkedet.

Dine opgaver vil bl.a. være:
  • Ved individuelle samtaler med borgerne at understøtter dem i en målrettet, strategisk og opsøgende jobsøgning.
  • At koble viden om efterspørgsel på arbejdsmarkedet til den enkelte borgers jobsøgningsstrategi.
  • At støtte borgeren i en ABC-plan, hvor der gives inspiration til igangsættelse af virksomhedsvendt indsats.
  • Understøtte det rette match mellem ledige borgere og konkrete jobåbninger.
  • Motivere og inspirere borgerne på deres vej mod job eller opkvalificering og uddannelse.
  • Udarbejdelse af Min-plan som et aktivt værktøj i borgerens kontaktforløb.
  • Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere og leverandører.
  • Samarbejde med og afholdelse af fællessamtaler med A-kasser.
  • Bistå ledige med digitale værktøjer (jobnet, selvbooking/Planner, Joblog og CV m.m.)
Vi ønsker, at du har en bred profil, hvor både kompetencer og evnen til at arbejde motiverende vægtes. Bredden i din profil skal kunne understøtte sammenhæng i indsatsen for den ledige borger med fokus på job som målet.

Herudover forventer vi, at du bl.a.:
  • Evner at arbejde motiverende og skabe progression og se muligheder hos den enkelte borger.
  • Har erfaring indenfor arbejdsmarkedsområdet og gerne med jobparate ledige.
  • Er selvstændig og fleksibel.
  • Har gode kommunikations- og formidlingsevner.
  • Kan skabe overblik og struktur.
  • Har digitale kompetencer, der matcher den administrative del
    af jobbet,herunder let ved at lære nyt.
  • At du kan etablere et tillidsfuldt samarbejde både internt og eksternt i organisationen.
Vi tilbyder:
  • En stilling på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse hurtigst muligt
  • At du vil indgå i et udviklende og sparrende arbejdsmiljø, med fagligt dygtige kollegaer.
  • Du vil få selvstændige, spændende og udviklende arbejdsopgaver.
  • Du vil opleve, at ingen arbejdsdage er ens, og på trods af travlhed prioriterer vi det meget højt at kunne grine sammen. Humor er ingen ulempe at besidde hos os.
  • Fleksibel arbejdstid samt løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Andy Madsen på telefonnr. 96631257.

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest tirsdag den 18. februar 2020 kl. 08:00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9.

Læs mere om Lemvig Kommune på www.lemvig.dk
 

En af vores dygtige medarbejdere har valgt at gå på pension, hvorfor vi søger en ny kollega til opgaven som sagsbehandler jobformidler til arbejdet med forsikrede ledige. Du vil indgå i vores team A-dagpenge, der er organiseret under Jobcentrets virksomhedsservice. Vores udgangspunkt er, at folk er forskellige, og derfor skal vores indsats af den enkelte ledige være individuelle tilpassede og sammenhængende forløb med fokus på hurtigst mulig at komme tilbage til selvforsørgelse. En tidlig og intensiv indsats i tæt samarbejde med de ledige, skal sikre det rette job- og arbejdsmarkedsfokus fra første ledighedsdag, så vi sikrer et match mellem de lediges kompetencer og jobønsker med realistiske jobåbninger og tendenser på arbejdsmarkedet. Dine opgaver vil bl.a. være:Ved individuelle samtaler med borgerne at understøtter dem i en målrettet, strategisk og opsøgende jobsøgning.At koble viden om efterspørgsel på arbejdsmarkedet til den enkelte borgers jobsøgningsstrategi.At støtte borgeren i en ABC-plan, hvor der gives inspiration til igangsættelse af virksomhedsvendt indsats.Understøtte det rette match mellem ledige borgere og konkrete jobåbninger.Motivere og inspirere borgerne på deres vej mod job eller opkvalificering og uddannelse.Udarbejdelse af Min-plan som et aktivt værktøj i borgerens kontaktforløb.Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere og leverandører.Samarbejde med og afholdelse af fællessamtaler med A-kasser.Bistå ledige med digitale værktøjer (jobnet, selvbooking Planner, Joblog og CV m.m.)Vi ønsker, at du har en bred profil, hvor både kompetencer og evnen til at arbejde motiverende vægtes. Bredden i din profil skal kunne understøtte sammenhæng i indsatsen for den ledige borger med fokus på job som målet. Herudover forventer vi, at du bl.a.:Evner at arbejde motiverende og skabe progression og se muligheder hos den enkelte borger.Har erfaring indenfor arbejdsmarkedsområdet og gerne med jobparate ledige.Er selvstændig og fleksibel.Har gode kommunikations- og formidlingsevner.Kan skabe overblik og struktur.Har digitale kompetencer, der matcher den administrative del af jobbet,herunder let ved at lære nyt.At du kan etablere et tillidsfuldt samarbejde både internt og eksternt i organisationen.Vi tilbyder:En stilling på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse hurtigst muligtAt du vil indgå i et udviklende og sparrende arbejdsmiljø, med fagligt dygtige kollegaer.Du vil få selvstændige, spændende og udviklende arbejdsopgaver.Du vil opleve, at ingen arbejdsdage er ens, og på trods af travlhed prioriterer vi det meget højt at kunne grine sammen. Humor er ingen ulempe at besidde hos os.Fleksibel arbejdstid samt løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomstØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig leder Andy Madsen på telefonnr. 96631257. Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest tirsdag den 18. februar 2020 kl. 08:00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9. Læs mere om Lemvig Kommune på www.lemvig.dk11Jobnet169e508d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-18T00:00:000000https://lemvig.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=654ef9bc-bd2f-4313-8089-8478e4ca741b0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvig3697782Lemvig Kommune11Rådhusgade 27620LemvigDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000890971JobNet5105352510535210024-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=169e508dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=169e508dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=169e508d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=169e508d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Socialvaesen/3.jpgSagsbehandler /jobformidler til A-dagpengeområdet i Jobcenter Lemvig12008001Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler10Sundhed11Socialvæsen363987036Andynoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330167442Sagsbehandler til Beskæftigelsesafdelingen, Sektion YdelseRobot Sektion Ydelse er en velfungerende sektion under beskæftigelsesafdelingen, hvor vi går engageret til opgaverne. Omgangstonen er uformel og dialogbaseret. Brænder du for at yde en professionel betjening til borgere og virksomheder og har du stærke administrative kompetencer, kan du blive vores nye medarbejder. Vi søger En kollega, der selvstændigt kan varetage sagsbehandling og udbetaling af revalideringsydelse, ledighedsydelse og fleksløntilskud. Du skal være dygtig til at tolke lovstof, samt ikke mindst god til at formidle dette til borgere og virksomheder på en letforståelig måde. Da opgaverne indebærer en del beregninger, vil god økonomisk forståelse være et krav. Vi forventer en engageret og serviceminded tilgang til både borgere, virksomheder og kollegaer. Du skal besidde en vis robusthed, da vi godt kan møde frustrerede borgere, men du skal selv i de situationer have overblik og overskud til at blive ved med at levere en professionel og venlig indsats. Vi er en afdeling, hvor forandringer er en almindelig driftsopgave, så vi er altid i bevægelse. Vi har stort fokus på digitalisering og arbejder hele tiden med at optimere vores arbejdsgange. Du skal derfor være forandringsparat og fleksibel. Om os Der er i øjeblikket seks medarbejdere i den gruppe, der arbejder med blandt andet udbetaling af revalideringsydelse, ledighedsydelse og fleksløntilskud. Herudover løses også en række andre opgaver i gruppen. Du bliver desuden en del af en sektion med 17 engagerede og dygtige kollegaer, som arbejder med andre ydelser inden for beskæftigelsesområdet. Fra hele beskæftigelsesafdelingen får du nogle engagerede, hjælpsomme og erfarne kolleger, som vi i det daglige arbejde har et tæt samarbejde med. Vi har fokus på udvikling og vil gerne være på forkant med forandringer og denne udvikling vil du blive en del af. Vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor vi vægter samarbejde og faglig sparring højt. Hos os er det vigtigt, at der i en travl hverdag også er plads til fællesskab og humør Vi søger en kollega, derHar erfaring fra lignende stillingHar lyst og evne til at yde en professionel betjening, både personligt og telefoniskHar økonomisk forståelseKan arbejde selvstændigt og tage ansvarHar gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligtHar gode it-kompetencerKan bevare overblikket i pressede situationer Yderligere oplysninger Jobbet er på 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt og senest den 1. april. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Ansøgningsfristen er mandag den 17. februar kl. 8.00. Det forventes, at samtaler vil blive afholdt den 26. februar. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Susanne Kromann på 21 80 37 64.Sektion Ydelse er en velfungerende sektion under beskæftigelsesafdelingen, hvor vi går engageret til opgaverne. Omgangstonen er uformel og dialogbaseret. Brænder du for at yde en professionel betjening til borgere og virksomheder og har du stærke administrative kompetencer, kan du blive vores nye medarbejder.

Vi søger
En kollega, der selvstændigt kan varetage sagsbehandling og udbetaling af revalideringsydelse, ledighedsydelse og fleksløntilskud. Du skal være dygtig til at tolke lovstof, samt ikke mindst god til at formidle dette til borgere og virksomheder på en letforståelig måde. Da opgaverne indebærer en del beregninger, vil god økonomisk forståelse være et krav.

Vi forventer en engageret og serviceminded tilgang til både borgere, virksomheder og kollegaer. Du skal besidde en vis robusthed, da vi godt kan møde frustrerede borgere, men du skal selv i de situationer have overblik og overskud til at blive ved med at levere en professionel og venlig indsats.

Vi er en afdeling, hvor forandringer er en almindelig driftsopgave, så vi er altid i bevægelse. Vi har stort fokus på digitalisering og arbejder hele tiden med at optimere vores arbejdsgange. Du skal derfor være forandringsparat og fleksibel.

Om os
Der er i øjeblikket seks medarbejdere i den gruppe, der arbejder med blandt andet udbetaling af revalideringsydelse, ledighedsydelse og fleksløntilskud. Herudover løses også en række andre opgaver i gruppen. Du bliver desuden en del af en sektion med 17 engagerede og dygtige kollegaer, som arbejder med andre ydelser inden for beskæftigelsesområdet.

Fra hele beskæftigelsesafdelingen får du nogle engagerede, hjælpsomme og erfarne kolleger, som vi i det daglige arbejde har et tæt samarbejde med. Vi har fokus på udvikling og vil gerne være på forkant med forandringer – og denne udvikling vil du blive en del af. Vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor vi vægter samarbejde og faglig sparring højt. Hos os er det vigtigt, at der i en travl hverdag også er plads til fællesskab og humør

Vi søger en kollega, der
  • Har erfaring fra lignende stilling
  • Har lyst og evne til at yde en professionel betjening, både personligt og telefonisk
  • Har økonomisk forståelse
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Har gode it-kompetencer
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer

Yderligere oplysninger
Jobbet er på 37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt og senest den 1. april.

Løn- og ansættelsesvilkår
sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Ansøgningsfristen
er mandag den 17. februar kl. 8.00.

Det forventes, at samtaler vil blive afholdt den 26. februar.

Hvis du vil vide mere om stillingen,
er du velkommen til at kontakte sektionsleder Susanne Kromann på 21 80 37 64.

 

Thisted KommuneThisted2020-01-29T00:00:002020-02-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sagsbehandler til Beskæftigelsesafdelingen, Sektion Ydelse

Thisted Kommune

Thisted
Sektion Ydelse er en velfungerende sektion under beskæftigelsesafdelingen, hvor vi går engageret til opgaverne. Omgangstonen er uformel og dialogbaseret. Brænder du for at yde en professionel betjening til borgere og virksomheder og har du stærke ad...
Indrykket:29. januar 2020