Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Administrations- og Servicestyrelsen

Vil du være med til at løse mange forskelligartede opgaver inden for det personalejuridiske felt, og har du mod på en afvekslende hverdag med tætte relationer til de øvrige styrelser og faglig sparring.


Dine arbejdsopgaver
Som en del af Personalejura skal du være med til at understøtte, at vi altid har fokus på, hvordan vi bedst muligt kan understøtte forretningens behov. Det kræver, at vi både leverer fagligt stærke løsninger og er konstruktive medspillere. Derfor er det vigtigt, at vi står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede. Samarbejde og opbygning af relationer med de øvrige styrelser i koncernen er rammen for opgaveløsningen.

Vores opgaver omfatter både rådgivning og sagsbehandling i forhold til konkrete sager. Dine opgaver kommer til at spænde vidt, herunder

  • visitering og vurdering af indsigelsessager, dvs. klager over sagsbehandling
  • udarbejde aktindsigtssager
  • fungere som sagsbehandler, rådgiver og sparringspartner for ledere inden for kontorets ansvarsområder og samarbejde med sekretariater mv. i de øvrige styrelser
  • håndtering og løsning af personalesager samt vejlede i persondataloven sammen med de ansvarlige kolleger
  • rådgive om og udarbejde skriftlige oplæg om ansættelsesretlige og personalejuridiske spørgsmål


Dine kompetencer
Vi forestiller os, at du har en juridisk uddannelsesbaggrund eller en intern uddannelse. Du har gerne erfaring som sagsbehandler, indsigt i indsigelses-og aktindsigtsager eller lignende opgaver samt gode skriftlige kompetencer. Det er samtidig en fordel, hvis du har kendskab til journaliseringssystemet, Workzone.

Da du får en hverdag med mange forskellige snitflader internt i Administrations- og Servicestyrelsen samt på tværs af hele Skatteministeriet med tilhørende institutioner, lægger vi vægt på, at du har gode samarbejdsevner og lyst til at skabe tætte relationer.

Derudover er det vigtigt, at du

  • sætter dig ind i den konkrete problemstilling og søger den bedst mulige løsning
  • arbejder resultatorienteret, hurtigt og trives under tidspres
  • bevarer humøret højt og har en fleksibel og positiv indstilling til dine opgaver
  • har gode skriftlige evner og er en dygtig formidler, der er i stand til at formidle kompliceret materiale på en letforståelig måde
  • har lyst til at påtage dig forskelligartede opgaver


Center for Rekruttering og Personalejura – din enhed
Du bliver en del af Center for Rekruttering og Personalejura i teamet Personalejura. Vi behandler klager fra borgere, der er utilfredse med den foretagende sagsbehandling, dog ikke i forhold til det faglige aspekt. Samtidig har vi har det strategiske og aftalemæssige ansvar inden for det personalejuridiske område, både den kollektive og individuelle arbejdsret, herunder rådgivning og betjening af samarbejdspartnere og ledere samt håndtering af personalesager, ansættelse af chefer mv.

Vi supporterer hele Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Derudover løser vi opgaver i forbindelse med rådgivning og vejledning af Skatteforvaltningens ledere i alle slags spørgsmål inden for det faglige område, herunder ansættelsesretlige og overenskomstmæssige spørgsmål og forestår sagsbehandlingen i afskedigelses- og disciplinærsager. Endelig er kontoret bindeled til Kammeradvokaten i forbindelse med ansættelsesretlige sager ved domstolene og Ligebehandlingsnævnet mv.


Kontakt og ansøgning
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer senest fredag d. 24. januar via linket ’Søg jobbet’. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt kontorchef Helle Skytte på 72 37 26 33 eller chefkonsulent Anette Busch 72 37 07 45.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 6 og 7-8. Der kan indgå en personlighedsanalyse og en logisk analyse i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.


Arbejdsstedet er indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø. Center for Rekruttering og Personalejura flytter til Høje Taastrup i 2. kvartal i 2020.


Om Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står p et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330146810Phoenix-21ee0a4312019-12-20T00:00:00Sagsbehandler til Administrations- og ServicestyrelsenVil du være med til at løse mange forskelligartede opgaver inden for det personalejuridiske felt, og har du mod på en afvekslende hverdag med tætte relationer til de øvrige styrelser og faglig sparring.


Dine arbejdsopgaver
Som en del af Personalejura skal du være med til at understøtte, at vi altid har fokus på, hvordan vi bedst muligt kan understøtte forretningens behov. Det kræver, at vi både leverer fagligt stærke løsninger og er konstruktive medspillere. Derfor er det vigtigt, at vi står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede. Samarbejde og opbygning af relationer med de øvrige styrelser i koncernen er rammen for opgaveløsningen.

Vores opgaver omfatter både rådgivning og sagsbehandling i forhold til konkrete sager. Dine opgaver kommer til at spænde vidt, herunder

  • visitering og vurdering af indsigelsessager, dvs. klager over sagsbehandling
  • udarbejde aktindsigtssager
  • fungere som sagsbehandler, rådgiver og sparringspartner for ledere inden for kontorets ansvarsområder og samarbejde med sekretariater mv. i de øvrige styrelser
  • håndtering og løsning af personalesager samt vejlede i persondataloven sammen med de ansvarlige kolleger
  • rådgive om og udarbejde skriftlige oplæg om ansættelsesretlige og personalejuridiske spørgsmål


Dine kompetencer
Vi forestiller os, at du har en juridisk uddannelsesbaggrund eller en intern uddannelse. Du har gerne erfaring som sagsbehandler, indsigt i indsigelses-og aktindsigtsager eller lignende opgaver samt gode skriftlige kompetencer. Det er samtidig en fordel, hvis du har kendskab til journaliseringssystemet, Workzone.

Da du får en hverdag med mange forskellige snitflader internt i Administrations- og Servicestyrelsen samt på tværs af hele Skatteministeriet med tilhørende institutioner, lægger vi vægt på, at du har gode samarbejdsevner og lyst til at skabe tætte relationer.

Derudover er det vigtigt, at du

  • sætter dig ind i den konkrete problemstilling og søger den bedst mulige løsning
  • arbejder resultatorienteret, hurtigt og trives under tidspres
  • bevarer humøret højt og har en fleksibel og positiv indstilling til dine opgaver
  • har gode skriftlige evner og er en dygtig formidler, der er i stand til at formidle kompliceret materiale på en letforståelig måde
  • har lyst til at påtage dig forskelligartede opgaver


Center for Rekruttering og Personalejura – din enhed
Du bliver en del af Center for Rekruttering og Personalejura i teamet Personalejura. Vi behandler klager fra borgere, der er utilfredse med den foretagende sagsbehandling, dog ikke i forhold til det faglige aspekt. Samtidig har vi har det strategiske og aftalemæssige ansvar inden for det personalejuridiske område, både den kollektive og individuelle arbejdsret, herunder rådgivning og betjening af samarbejdspartnere og ledere samt håndtering af personalesager, ansættelse af chefer mv.

Vi supporterer hele Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Derudover løser vi opgaver i forbindelse med rådgivning og vejledning af Skatteforvaltningens ledere i alle slags spørgsmål inden for det faglige område, herunder ansættelsesretlige og overenskomstmæssige spørgsmål og forestår sagsbehandlingen i afskedigelses- og disciplinærsager. Endelig er kontoret bindeled til Kammeradvokaten i forbindelse med ansættelsesretlige sager ved domstolene og Ligebehandlingsnævnet mv.


Kontakt og ansøgning
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer senest fredag d. 24. januar via linket ’Søg jobbet’. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt kontorchef Helle Skytte på 72 37 26 33 eller chefkonsulent Anette Busch 72 37 07 45.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 6 og 7-8. Der kan indgå en personlighedsanalyse og en logisk analyse i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.


Arbejdsstedet er indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø. Center for Rekruttering og Personalejura flytter til Høje Taastrup i 2. kvartal i 2020.


Om Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står p et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2020-01-25T00:52:55.070 Vil du være med til at løse mange forskelligartede opgaver inden for det personalejuridiske felt, og har du mod på en afvekslende hverdag med tætte relationer til de øvrige styrelser og faglig sparring. Dine arbejdsopgaver Som en del af Personalejura skal du være med til at understøtte, at vi altid har fokus på, hvordan vi bedst muligt kan understøtte forretningens behov. Det kræver, at vi både leverer fagligt stærke løsninger og er konstruktive medspillere. Derfor er det vigtigt, at vi står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede. Samarbejde og opbygning af relationer med de øvrige styrelser i koncernen er rammen for opgaveløsningen. Vores opgaver omfatter både rådgivning og sagsbehandling i forhold til konkrete sager. Dine opgaver kommer til at spænde vidt, herunder visitering og vurdering af indsigelsessager, dvs. klager over sagsbehandling udarbejde aktindsigtssager fungere som sagsbehandler, rådgiver og sparringspartner for ledere inden for kontorets ansvarsområder og samarbejde med sekretariater mv. i de øvrige styrelser håndtering og løsning af personalesager samt vejlede i persondataloven sammen med de ansvarlige kolleger rådgive om og udarbejde skriftlige oplæg om ansættelsesretlige og personalejuridiske spørgsmål Dine kompetencer Vi forestiller os, at du har en juridisk uddannelsesbaggrund eller en intern uddannelse. Du har gerne erfaring som sagsbehandler, indsigt i indsigelses-og aktindsigtsager eller lignende opgaver samt gode skriftlige kompetencer. Det er samtidig en fordel, hvis du har kendskab til journaliseringssystemet, Workzone. Da du får en hverdag med mange forskellige snitflader internt i Administrations- og Servicestyrelsen samt på tværs af hele Skatteministeriet med tilhørende institutioner, lægger vi vægt på, at du har gode samarbejdsevner og lyst til at skabe tætte relationer. Derudover er det vigtigt, at du sætter dig ind i den konkrete problemstilling og søger den bedst mulige løsning arbejder resultatorienteret, hurtigt og trives under tidspres bevarer humøret højt og har en fleksibel og positiv indstilling til dine opgaver har gode skriftlige evner og er en dygtig formidler, der er i stand til at formidle kompliceret materiale på en letforståelig måde har lyst til at påtage dig forskelligartede opgaver Center for Rekruttering og Personalejura din enhed Du bliver en del af Center for Rekruttering og Personalejura i teamet Personalejura. Vi behandler klager fra borgere, der er utilfredse med den foretagende sagsbehandling, dog ikke i forhold til det faglige aspekt. Samtidig har vi har det strategiske og aftalemæssige ansvar inden for det personalejuridiske område, både den kollektive og individuelle arbejdsret, herunder rådgivning og betjening af samarbejdspartnere og ledere samt håndtering af personalesager, ansættelse af chefer mv. Vi supporterer hele Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Derudover løser vi opgaver i forbindelse med rådgivning og vejledning af Skatteforvaltningens ledere i alle slags spørgsmål inden for det faglige område, herunder ansættelsesretlige og overenskomstmæssige spørgsmål og forestår sagsbehandlingen i afskedigelses- og disciplinærsager. Endelig er kontoret bindeled til Kammeradvokaten i forbindelse med ansættelsesretlige sager ved domstolene og Ligebehandlingsnævnet mv. Kontakt og ansøgning Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer senest fredag d. 24. januar via linket Søg jobbet . Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt kontorchef Helle Skytte på 72 37 26 33 eller chefkonsulent Anette Busch 72 37 07 45. Vi forventer at afholde samtaler i uge 6 og 7-8. Der kan indgå en personlighedsanalyse og en logisk analyse i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er indtil videre Østbanegade 123, 2100 København Ø. Center for Rekruttering og Personalejura flytter til Høje Taastrup i 2. kvartal i 2020. Om Administrations- og Servicestyrelsen Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver. Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står p et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet21ee0a43100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=128530&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3680196Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade11Østbanegade 1232100København Ø72370745DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent875960JobNet5092135509213510020-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21ee0a43https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=21ee0a43https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21ee0a43&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=21ee0a43&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/6.jpgSagsbehandler til Administrations- og Servicestyrelsen12007561Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen363778458Anettenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK