Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sagsbehandler til Anpartskontrollen i Haderslev

Har du lyst til at arbejde med overvågning og kontrol på anpartsområdet, som omfatter anpartsprojekter, som udbydes til passive investorer? Og har du samtidig lyst til at blive en del af en myndighed, som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund? Så ser vi frem til at høre fra dig. 
 
Spændende opgaver 
Dine opgaver vil komme til at bestå af en bred vifte af opgaver fra hovedsagelig sagsbehandling af komplicerede sager i forbindelse med salg af aktiv og udtræden til overvågning af passiv investering i kommanditselskaber og interessentskaber.
 
Endvidere vil du komme til at udarbejde oplæg til besvarelse af henvendelser til ministeren, bindende svar samt afklaring af gældende regler og lovfortolkning i samarbejde med både de interne juridiske kontorer i SKAT og områdets øvrige medarbejdere. 
 
Holdspiller med stor faglighed 
 Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange, men det er en fordel hvis du er fuldmægtig inden for SKAT eller har en akademisk uddannelse, eksempelvis cand.jur eller cand.merc.jur, men vigtigst er at du har lyst til og interesse for at engagere dig i de mange facetter og udfordringer, som arbejdet giver.  
 
Vi forventer at du: 
 

  • Har praktisk erfaring på det skatteretlige område 
  • Er i stand til at løse komplicerede juridiske og skatteretlige problemstillinger 
  • Kan prioritere dine arbejdsopgaver 
  • Kan bevare overblikket selv om informationsmængden er kompleks og omfattende 
  • Har gode samarbejdsevner og gerne deler din viden med andre 
  • Har gode kommunikationsevner, og udtrykker dig klart og præcist i både skrift og tale 
 
Det vil desuden være ekstra fordelagtigt, hvis du har kendskab til interessentskaber og kommanditselskaber. 
 
Din nye arbejdsplads 
Opgaverne, du skal være med til at løse, placeres i Skattestyrelsen, som kommer til at bestå af 3.500 medarbejdere og får til huse i 17 byer fordelt over hele landet. Driftsenheden er pt. på 23 medarbejdere. Du vil være en del af et team på 7 kolleger, som udfører indsats overfor investorerne samt overvågning af passiv investering i kommanditselskaber og interessentskaber.   
 
Du kan se frem til at blive en del af en spændende og travl arbejdsplads. Vi er fagligt stolte – og det med god grund. Vi løser vores opgaver med høj kvalitet, og er dermed en vigtig brik i skatteforvaltningens primære opgaver, som er finansieringen af det danske velfærdssamfund. Vi har travlt, men også tid til faglig fordybelse. Vi løfter i flok, da vi er den eneste driftsenhed, som udfører disse opgaver. Du vil altid være omgivet af gode kolleger og der benyttes en uhøjtidelig omgangstone.  
 
Ansøgning og kontakt  
Send din ansøgning med CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer elektronisk via linket ”Søg stillingen”. Vi skal have din ansøgning senest den 18. februar 2018. Samtaler vil blive holdt løbende. Du er velkommen til at kontakte funktionsleder John Schnoor Hansen på telefon 72 38 97 26 eller mail john.schnoor.hansen@skat.dk. 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.  
 
Tiltrædelse snarest muligt.   
 
Arbejdsstedet er i den nye organisering af SKAT indtil videre placeret på Christian d. X’s Vej 22, 6100 Haderslev. 
 
Om Skattestyrelsen  
Som led i regeringens plan ”Fra ’en styrelse til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021” vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.  
 
Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter. Skatte og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige, og er dermed et helt afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Styrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret.  
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.                   
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755513Phoenix-c852748712018-02-06T14:04:27.993Sagsbehandler til Anpartskontrollen i HaderslevHar du lyst til at arbejde med overvågning og kontrol på anpartsområdet, som omfatter anpartsprojekter, som udbydes til passive investorer? Og har du samtidig lyst til at blive en del af en myndighed, som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund? Så ser vi frem til at høre fra dig. 
 
Spændende opgaver 
Dine opgaver vil komme til at bestå af en bred vifte af opgaver fra hovedsagelig sagsbehandling af komplicerede sager i forbindelse med salg af aktiv og udtræden til overvågning af passiv investering i kommanditselskaber og interessentskaber.
 
Endvidere vil du komme til at udarbejde oplæg til besvarelse af henvendelser til ministeren, bindende svar samt afklaring af gældende regler og lovfortolkning i samarbejde med både de interne juridiske kontorer i SKAT og områdets øvrige medarbejdere. 
 
Holdspiller med stor faglighed 
 Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange, men det er en fordel hvis du er fuldmægtig inden for SKAT eller har en akademisk uddannelse, eksempelvis cand.jur eller cand.merc.jur, men vigtigst er at du har lyst til og interesse for at engagere dig i de mange facetter og udfordringer, som arbejdet giver.  
 
Vi forventer at du: 
 
  • Har praktisk erfaring på det skatteretlige område 
  • Er i stand til at løse komplicerede juridiske og skatteretlige problemstillinger 
  • Kan prioritere dine arbejdsopgaver 
  • Kan bevare overblikket selv om informationsmængden er kompleks og omfattende 
  • Har gode samarbejdsevner og gerne deler din viden med andre 
  • Har gode kommunikationsevner, og udtrykker dig klart og præcist i både skrift og tale 
 
Det vil desuden være ekstra fordelagtigt, hvis du har kendskab til interessentskaber og kommanditselskaber. 
 
Din nye arbejdsplads 
Opgaverne, du skal være med til at løse, placeres i Skattestyrelsen, som kommer til at bestå af 3.500 medarbejdere og får til huse i 17 byer fordelt over hele landet. Driftsenheden er pt. på 23 medarbejdere. Du vil være en del af et team på 7 kolleger, som udfører indsats overfor investorerne samt overvågning af passiv investering i kommanditselskaber og interessentskaber.   
 
Du kan se frem til at blive en del af en spændende og travl arbejdsplads. Vi er fagligt stolte – og det med god grund. Vi løser vores opgaver med høj kvalitet, og er dermed en vigtig brik i skatteforvaltningens primære opgaver, som er finansieringen af det danske velfærdssamfund. Vi har travlt, men også tid til faglig fordybelse. Vi løfter i flok, da vi er den eneste driftsenhed, som udfører disse opgaver. Du vil altid være omgivet af gode kolleger og der benyttes en uhøjtidelig omgangstone.  
 
Ansøgning og kontakt  
Send din ansøgning med CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer elektronisk via linket ”Søg stillingen”. Vi skal have din ansøgning senest den 18. februar 2018. Samtaler vil blive holdt løbende. Du er velkommen til at kontakte funktionsleder John Schnoor Hansen på telefon 72 38 97 26 eller mail john.schnoor.hansen@skat.dk. 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.  
 
Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.  
 
Tiltrædelse snarest muligt.   
 
Arbejdsstedet er i den nye organisering af SKAT indtil videre placeret på Christian d. X’s Vej 22, 6100 Haderslev. 
 
Om Skattestyrelsen  
Som led i regeringens plan ”Fra ’en styrelse til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021” vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.  
 
Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter. Skatte og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige, og er dermed et helt afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Styrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret.  
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.                   
 
2018-02-19T01:04:08.283 Har du lyst til at arbejde med overvågning og kontrol på anpartsområdet, som omfatter anpartsprojekter, som udbydes til passive investorer? Og har du samtidig lyst til at blive en del af en myndighed, som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund? Så ser vi frem til at høre fra dig. Spændende opgaver Dine opgaver vil komme til at bestå af en bred vifte af opgaver fra hovedsagelig sagsbehandling af komplicerede sager i forbindelse med salg af aktiv og udtræden til overvågning af passiv investering i kommanditselskaber og interessentskaber. Endvidere vil du komme til at udarbejde oplæg til besvarelse af henvendelser til ministeren, bindende svar samt afklaring af gældende regler og lovfortolkning i samarbejde med både de interne juridiske kontorer i SKAT og områdets øvrige medarbejdere. Holdspiller med stor faglighed Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange, men det er en fordel hvis du er fuldmægtig inden for SKAT eller har en akademisk uddannelse, eksempelvis cand.jur eller cand.merc.jur, men vigtigst er at du har lyst til og interesse for at engagere dig i de mange facetter og udfordringer, som arbejdet giver. Vi forventer at du: Har praktisk erfaring på det skatteretlige område Er i stand til at løse komplicerede juridiske og skatteretlige problemstillinger Kan prioritere dine arbejdsopgaver Kan bevare overblikket selv om informationsmængden er kompleks og omfattende Har gode samarbejdsevner og gerne deler din viden med andre Har gode kommunikationsevner, og udtrykker dig klart og præcist i både skrift og tale Det vil desuden være ekstra fordelagtigt, hvis du har kendskab til interessentskaber og kommanditselskaber. Din nye arbejdsplads Opgaverne, du skal være med til at løse, placeres i Skattestyrelsen, som kommer til at bestå af 3.500 medarbejdere og får til huse i 17 byer fordelt over hele landet. Driftsenheden er pt. på 23 medarbejdere. Du vil være en del af et team på 7 kolleger, som udfører indsats overfor investorerne samt overvågning af passiv investering i kommanditselskaber og interessentskaber. Du kan se frem til at blive en del af en spændende og travl arbejdsplads. Vi er fagligt stolte og det med god grund. Vi løser vores opgaver med høj kvalitet, og er dermed en vigtig brik i skatteforvaltningens primære opgaver, som er finansieringen af det danske velfærdssamfund. Vi har travlt, men også tid til faglig fordybelse. Vi løfter i flok, da vi er den eneste driftsenhed, som udfører disse opgaver. Du vil altid være omgivet af gode kolleger og der benyttes en uhøjtidelig omgangstone. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer elektronisk via linket Søg stillingen . Vi skal have din ansøgning senest den 18. februar 2018. Samtaler vil blive holdt løbende. Du er velkommen til at kontakte funktionsleder John Schnoor Hansen på telefon 72 38 97 26 eller mail john.schnoor.hansen@skat.dk. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse. Tiltrædelse snarest muligt. Arbejdsstedet er i den nye organisering af SKAT indtil videre placeret på Christian d. X s Vej 22, 6100 Haderslev. Om Skattestyrelsen Som led i regeringens plan Fra en styrelse til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http: www.fra1til7.dk. Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter. Skatte og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige, og er dermed et helt afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Styrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret. Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.11Jobnetc8527487100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=110576&DepartmentId=8589&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3102646SKAT11Christian X's Vej 226100HaderslevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521298JobNet47627761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8527487https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8527487https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8527487&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8527487&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos SKAT er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration352859397importimport_c8527487DKDanmarkDKDanmarkda-DK